مجری گوگل چه وظایفی دارد

مجری گوگل چه وظایفی دارد مجری میتواند راهکارهای مناسبی در انتخاب کلیدواژه های مناسب و موثر ایفا کند و با اجرای دقیق تبلیغات تاثیر بیشتری در بازدهی تبلیغات داشته باشد.

مجری گوگل فعالیت های تبلیغاتی یک شرکت و کارکنان آن را به سمت توسعه کمپین های تبلیغاتی خاص و خاص با نام تجاری هدایت می کند. آنها بر سایر کارمندان نظارت و کار می کند ، اهداف پروژه را تعیین می کند و وضعیت و تأثیر یک پروژه را نظارت ، تأیید و ارزیابی می کند.

مجری گوگل

حجم مخاطبین تبلیغات گوگل

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از گوگل به عنوان یک بستر تبلیغاتی ، دسترسی بسیار زیاد آن است. Google در هر ثانیه بیش از 40،000 جستجوی جستجو را کنترل می کند ، در مجموع بیش از 1.2 تریلیون جستجو در وب در هر سال. همانطور که گوگل به طور فزاینده ای پیچیده می شود - تا حدی به اعتماد روزافزون خود به هوش مصنوعی اختصاصی و فناوری یادگیری ماشین ، RankBrain - این حجم جستجوی شگفت انگیز همراه با پتانسیل تبلیغات برای دسترسی به مشتریان جدید احتمالاً افزایش می یابد. 
به بیان ساده ، هیچ موتور جستجوی دیگری نمی تواند مخاطبان بالقوه Google را ارائه دهد. این منبع بالقوه گسترده مشتری های احتمالی به تنهایی Google را به عنوان یک افزودنی عالی به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما تبدیل می کند ، اما وقتی با نتایج جستجوی فزاینده دقیق گوگل همراه شود ، به راحتی می توان فهمید که چرا AdWords محبوب ترین و پرکاربردترین پلت فرم PPC در جهان است. 

مجری گوگل

مجری گوگل : تبلیغات کاربر

یکی از بزرگترین تصورات غلط در میان تازه واردان PPC این است که هرکسی بیشترین بودجه تبلیغاتی را داشته باشد به طور خودکار در تبلیغات Google "برنده" می شود . خوشبختانه هیچ چیز نمی توانست دور از حقیقت باشد زیرا AdWords در درجه اول بر کیفیت و ارتباط تبلیغات متمرکز است ، نه مبلغی که تبلیغ کنندگان هزینه می کنند. 

هرچه تبلیغات بیشتر به کاربر مرتبط باشد ، به احتمال زیاد تجربه کاربر بهتر خواهد بود - و بنابراین ، احتمال ادامه کار با Google به عنوان موتور جستجوی خود بیشتر است. به همین دلیل ، Google AdWords بیش از همه عوامل مرتبط با کیفیت و کیفیت پاداش می دهد. به همین دلیل است که تبلیغ کنندگان هوشمند با تبلیغات مرتبط ، بهینه و با کیفیت بالا به ندرت مجبور هستند به اندازه تبلیغ کنندگان با تبلیغات ضعیف تر ، پیشنهاد دهند. 

برخی از کلمات کلیدی ممکن است هزینه بیشتری نسبت به سایر کلمات داشته باشند - مانند کلمات کلیدی در صنعت مالی ، که در میان گرانترین بخشهای حرفه ای ، سنتی هستند - اما اینکه مبلغی که تبلیغ دهندگان باید پیشنهاد دهند ، بستگی زیادی به کیفیت و ارتباط تبلیغات آنها دارد. برخی از معیارها برای Google در ارزیابی کیفیت و ارتباط خود بیش از سایر موارد مهم هستند ، مانند نرخ کلیک ، که به عنوان یک شاخص قابل اعتماد از کیفیت و جذابیت کلی یک تبلیغ در نظر گرفته می شود. 

پیشنهادات تبلیغاتی مجری گوگل

پیشنهادات تبلیغاتی مجری گوگل در دو شبکه اصلی تقسیم شده است - شبکه جستجو و شبکه نمایش. شبکه جستجو شامل کل Google به عنوان یک موتور جستجو است و تبلیغ کنندگان می توانند برای هدف قرار دادن مشتریان احتمالی ، میلیون ها کلمه کلیدی و عبارت را پیشنهاد دهند. 
Google Display Network که تبلیغات بصری بیشتری مانند آگهی ها را به تبلیغ دهندگان ارائه می دهد ، تقریباً 98٪ از شبکه جهانی وب را در بر می گیرد ، و این گزینه ای عالی برای تبلیغاتی است که می خواهد اهداف بازاریابی را انجام دهد که لزوماً به عنوان اهداف هدایت تبدیل نیست. تبلیغات PPC ، مانند افزایش آگاهی از برند در مقیاس وسیع با استفاده از تبلیغات بنری . 

مجری گوگل

تعریف تبلیغات کلیکی از نگاه مجری گوگل

Google Ads یک بستر تبلیغاتی پولی است که تحت کانال بازاریابی موسوم به پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) قرار دارد ، جایی که شما (تبلیغ کننده) برای هر کلیک یا هر نمایش (CPM) یک تبلیغ پرداخت می کنید. 

Google Ads روشی م toثر برای سوق دادن ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت کسب و کار شما است در حالی که آنها در جستجوی محصولات و خدماتی مانند محصولات پیشنهادی شما هستند. با Google Ads می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و بازدیدهای داخل فروشگاه خود را افزایش دهید. 

Google Ads به شما امکان می دهد تبلیغات به موقع (از طریق تلفن همراه و دسک تاپ) را در میان مخاطبان خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که در لحظه ای که مشتریان ایده آل شما از طریق جستجوی Google یا Google Maps به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند ، کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شود. به این ترتیب ، وقتی منطقی است که مخاطب با تبلیغ شما روبرو شود ، به مخاطب خود می رسید. 

توجه : تبلیغات از پلت فرم می توانند در کانال های دیگر نیز پخش شوند ، از جمله YouTube ، Blogger و Google Display Network . 

با گذشت زمان ، Google Ads همچنین به شما کمک می کند تا آن تبلیغات را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید تا به افراد بیشتری برسد تا کسب و کار شما بتواند به همه اهداف کمپین پرداخت شده شما برسد . 

روش های کسب درآمد: مجری گوگل

روش های مختلفی برای کسب درآمد از برنامه تلفن همراه شما وجود دارد. هر زمان کسی تصمیم به نصب برنامه شما بگیرد ، می توانید یک برنامه پولی برای کسب درآمد ایجاد کنید. شما می توانید یک برنامه رایگان یا پولی ایجاد کنید که خریدهای درون برنامه ای (IAP) را برای موارد ، اعتبارات یا ویژگی های اضافی ارائه دهد. یا می توانید تبلیغاتی را در برنامه خود نمایش دهید که به شما امکان می دهد از طریق کلیک تبلیغات یا با تشویق کاربران برای ارتقا از یک برنامه رایگان به نسخه برنامه پولی ، درآمد کسب کنید. 

با تبلیغات درون برنامه ای درآمد کسب کنید 
کلید کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات تا حد زیادی توسط مدل درآمد اصلی شما تعیین می شود. آیا قصد دارید عمدتا به خود کلیک های تبلیغاتی اعتماد کنید؟ یا از تبلیغات نمایشی برای تشویق کاربران خود برای ارتقا به نسخه پولی برنامه خود استفاده می کنید؟ 


اگر تصمیم دارید روی مدل کلیک آگهی متمرکز شوید ، بهتر است یک برنامه رایگان ایجاد کنید که به طور مرتب بسیار مفید یا سرگرم کننده باشد. تبلیغات نمایش داده شده در برنامه شما باید بدون مزاحمت باشد ، اما همچنان به اندازه کافی پررنگ است تا توجه کاربر را به خود جلب کند. 

عملکرد آگهی را آزمایش کنید 
بین رسیدن تبلیغات در برنامه شما برای رسیدن به اهداف درآمدتان در مقابل نمایش تبلیغات بسیار زیاد که کاربران شما را از آن دور می کند ، یک خط بسیار خوب و اغلب مشکل وجود دارد. 


به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم گزینه های مختلف نمایش آگهی را برای تبلیغات درون برنامه ای خود آزمایش کنید. به عنوان مثال ، می توانید مکانها ، قالبها و زمانهای نمایش مختلف را برای نمایش تبلیغات آزمایش کنید تا ببینید کدام ترکیب بیشترین کلیک یا ارتقا را دارد بدون اینکه در حفظ و نگهداری یا منجر به حذف نصب برنامه شود. 

یک تجربه کاربری عالی ایجاد کنید 
هرچه آزمایش بیشتری انجام دهید ، به احتمال زیاد می توانید تعادل مناسبی بین درآمدزایی و تجربه کاربری عالی پیدا کنید. علاوه بر نظارت بر تجزیه و تحلیل برنامه ، ما همچنین شما را به خواندن نظرات و نظرات درباره برنامه خود در فروشگاه برنامه ها تشویق می کنیم - اغلب اوقات بازخورد خاصی از کاربران درباره احساس واقعی آنها نسبت به برنامه و تجربه تبلیغات شما به طور کلی دریافت خواهید کرد . 


هنگامی که این تعادل را بین تولید درآمد آگهی و حفظ یک تجربه کاربری عالی پیدا کردید ، این یک چرخه فضیلت شکل می گیرد که منجر به بررسی مثبت کاربر ، بارگیری بیشتر و در نهایت درآمد بیشتر می شود. برای یادگیری جدیدترین نوآوری های محصول و داستان های موفقیت مشتری برای کسب درآمد از برنامه ، به وبلاگ Google AdMob مراجعه کنید . 

دنیای بازاریابی گوگل

دنیای بازاریابی در سال های اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است و Google Ads یکی از سیستم عامل های تحول است. در واقع ، Google Ads یکی از موثرترین روش های تبلیغات آنلاین با هزینه است. 
Google Ads به مشاغل اجازه می دهد تا به هرکسی که از Google برای جستجوی آنلاین اطلاعات ، محصولات و خدمات استفاده می کند ، دسترسی پیدا کنند. وقتی Google Ads به درستی استفاده شود ، این امکان را دارد که تعداد زیادی از افرادی را که دقیقاً همان چیزی را که شما ارائه می دهید ، برای شما بفرستد. اگر در حال حاضر حساب Google Ads برای تجارت خود ندارید یا از حساب Google Ads خود در حد بالقوه خود استفاده نمی کنید ، باید به طور جدی در استفاده کامل از این سیستم عامل فکر کنید. 


مجری گوگل

مجری گوگل: 5 مرحله تبلیغات

مراحل فوق الذکر در تمام کمپین های Google Ads سازگار است. هر دو کمپین دقیقاً شبیه هم نیستند. در واقع ، پنج نوع مجزا از Google Ads وجود دارد: 

کمپین شبکه جستجو . از طریق یک کمپین Search Network ، تبلیغ شما نه تنها در جستجوی Google و Maps بلکه در صدها شریک دیگر جستجوی Google ، از جمله YouTube و Google Shopping ، نمایش داده می شود. در هر یک از این سایت ها ، وقتی کاربران عبارات مربوط به یک کلمه کلیدی را برای کمپین شما جستجو می کنند ، تبلیغ شما را مشاهده می کنند. 

کمپین نمایش شبکه . از طریق یک کمپین Display Network می توانید در مقابل افرادی که از محصولات موجود در Google Display Network از جمله Gmail و YouTube استفاده می کنند ، تبلیغات بصری دریافت کنید. 

کمپین خرید . از طریق یک کمپین خرید ، Google به جای کلمه کلیدی کاربر ، از اطلاعات محصول فروشگاه وب شما استفاده می کند تا تعیین کند که چگونه و در کجای Google Shopping تبلیغ شما نشان داده شود. 

کمپین ویدیویی . از طریق یک کمپین ویدئویی ، شرکت شما از طریق یک آگهی ویدیویی نمایش داده شده در YouTube و سایر ویژگی های شبکه نمایش Google تبلیغ می شود. 

کمپین برنامه . از طریق یک کمپین برنامه ، تبلیغ شما در جستجوی Google ، YouTube ، Google Play ، AdMob ، شبکه نمایش Google ، Google Discover ، شرکای جستجوی Google و بسیاری از ناشران دیگری که تبلیغات برنامه را نمایش می دهند ، نمایش داده می شود. 
مهم نیست که کدام نوع کمپین را انتخاب کنید ، احتمالاً شامل بیش از یک گروه تبلیغاتی خواهد بود. هر گروه تبلیغاتی ممکن است محصول متفاوتی را که می خواهید برای مخاطبان یکسان بازاریابی کند ، نشان دهد و هر گروه تبلیغاتی ممکن است یک مجموعه کلمه کلیدی منحصر به فرد داشته باشد.