• ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • css sliderارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
jquery slider plugin by WOWSlider.com v7.7

مجله دیجیتال و بازاریابی تبلیغاتی

مجله دیجیتال و بازاریابی تبلیغاتی

یک مجله دیجیتال مجله‌ای است که در اینترنت، از طریق سیستم‌های اعلانات و دیگر انواع شبکه‌های کامپیوتری عمومی منتشر می‌شودبرخی از مجلات آنلاین که از طریق وب گسترده جهانی پخش شده‌اند خود را webzines می‌نامند. یک ezine یک اصطلاح تخصصی است که به طور مناسب برای مجلات کوچک و خبرنامه های توزیع شده توسط هر روش الکترونیکی، برای مثال، از طریق پست الکترونیکی (ایمیل یا ایمیل، مراجعه به زین)استفاده می‌شود. برخی از گروه‌های اجتماعی در هنگام اشاره به منابع توزیع‌شده به صورت الکترونیکی از عبارات cyberzine و hyperzine استفاده می‌کنند. به طور مشابه، برخی از مجلات آنلاین ممکن است به خودشان به عنوان "مجلات الکترونیکی" یا "مجلات الکترونیکی" اشاره کنند تا مخاطبان آن‌ها را منعکس کرده یا عبارات جایگزین و املای آن‌ها در جستجوهای آنلاین را ثبت کنند.
یک مجله آنلاین برخی از ویژگی‌ها را با یک وبلاگ و همچنین با روزنامه‌های آنلاین در میان می‌گذارد، اما معمولا می‌تواند با رویکرد خود نسبت به کنترل سرمقاله، متمایز شود. مجلات به طور معمول دارای ویراستاران یا هیات‌های تحریریه هستند که مطالب ارسالی را مرور می‌کنند و یک تابع کنترل کیفیت انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که همه مطالب انتظارات ناشران را برآورده می‌کنند (آن‌هایی که زمان سرمایه‌گذاری یا پول را در تولید خود سرمایه‌گذاری می‌کنند)و خوانندگان.
بسیاری از ناشران بزرگ در حال حاضر تولید مثل چاپ دیجیتال را از طریق خدمات اینترنتی مختلف برای یک هزینه ارائه می‌کنند. این ارایه دهندگان خدمات همچنین به مجموعه‌های آن‌ها از این فرمت دیجیتال به عنوان مجلات آنلاین و گاهی به عنوان مجلات دیجیتالی اشاره می‌کنند.

مجله دیجیتال

 

دلایل انتشار مجله دیجیتال

در اینجا انگیزه یکی از دارندگان بزرگ مجله دیجیتال را که تجربه خود و تمایل خود برای ایجاد نشریه الکترونیکی در اختیار خوانندگان گذارده درج مینماییم:

من عاشق مجلات هستم. من همیشه داشته‌ام. من بسیاری از مجلات چاپی را می‌خرم، آن را به صورت آنلاین کپی می‌کنم، و به هیچ چیز جز نوشیدن یک فنجان قهوه و یکی از کتاب‌های مورد علاقه من فکر نمی‌کنم.
در حرفه قبلی ام، من یک ویراستار و نویسنده برای یک مجله بودم، بنابراین من این فرآیند را خوب می‌دانستم و به توانایی من در کنار کشیدن یک انتشار با کیفیت بالا مطمئن بودم (که این چیزی است که من در برنامه آتی به برخی از شما آموزش خواهم داد).
قبل از انتشار اولین موضوع، من یک لیست بسیار کوچک داشتم. من مشتریان داشتم، اما برای ایجاد یک کسب‌وکار پر سود کافی نبود. با دو بچه کوچک در خانه، می‌دانستم که به یک استراتژی دسترسی قوی نیاز دارم که می‌تواند به سرعت و عمدتا به صورت آنلاین کار کند. اولین مساله را کنار هم جمع کردم و نتایج چندان قابل‌توجه نبودند. لیست bitty bitty در کم‌تر از یک هفته به ۱۵۰۰ نفر رسید. من به طور ناگهانی افراد بیشتری برای صحبت در مورد فلسفه من در اطراف PRO، و چشم اندازه‌ای بالقوه برای خرید برخی از پیشنهادها من صحبت کردند.
و اکنون، هر بار که من انتشار می‌دهم، ورود افراد جدید به کسب‌وکار من است - چه خوانندگان باشند و چه مشتریان.
همانطور که در مورد روش‌های رشد جامعه خودم فکر می‌کردم، به طور باور نکردنی در برابر استفاده از استراتژی‌های امتحان شده و واقعی که هر کس به طور آنلاین از آن استفاده می‌کرد، مقاوم بودم. من چیزی را می‌خواستم که مرا متمایز کند و مردم مجبور می‌شدند توجه خود را به آن معطوف کنند. کار می‌کرد. من برای انجام کاری منحصر به فرد از من تشکر فراوان دریافت کردم.
من آماده برای ایجاد درآمد بیشتر در کسب‌وکار خودم بودم. هدف اولیه من هرگز در مورد پول نبوده است، اما قطعا پول از طریق آن جریان می‌یابد. اولین باری که منتشر کردم، برنامه بتا را در پشت مجله پیشنهاد کردم و یک هفته پنج رقمی داشتم.

مجله دیجیتال

تعریف مجله دیجیتال

نسخه دیجیتالی یک مجله آنلاین یا یک روزنامه آنلاین است که به صورت الکترونیکی تحویل داده می‌شود که عینا مشابه نسخه چاپی است. نسخه‌های دیجیتال اغلب facsimiles دیجیتالی نامیده می‌شوند تا شباهت به نسخه چاپی را نشان دهند. نسخه‌های دیجیتال مزیت کاهش هزینه برای ناشر و خواننده را با اجتناب از زمان و هزینه چاپ و ارائه آن، مانند نسخه کاغذی، دارند. این فرمت به دلیل کاهش مصرف کاغذ و مصرف انرژی، مناسب‌تر از نظر زیست‌محیطی تلقی می‌شود. این ویرایش همچنین اغلب عناصر تعاملی مانند هایپر لینک‌ها در خود انتشار و دیگر منابع اینترنتی، جستجو و bookmarking را به اشتراک می‌گذارد، و همچنین می‌تواند چند رسانه‌ای از جمله ویدیو یا انیمیشن را برای بالا بردن مقاله‌ها و یا برای تبلیغات استفاده کند. برخی از روش‌های تحویل نیز شامل انیمیشن و تاثیرات صدا تکرار صفحه می‌شوند تا تجربه همتایان چاپ خود را بیشتر افزایش دهند. به طور سنتی، ناشران مجله به دو منبع درآمد تکیه کرده‌اند: فروش تبلیغات و فروش مجلات. علاوه بر این، برخی از ناشران از روش‌های انتشار الکترونیکی دیگری مانند RSS استفاده می‌کنند تا به خوانندگان دسترسی داشته باشند و هنگامی که نسخه‌های دیجیتال جدید در دسترس هستند آن‌ها را مطلع کنند.
فن‌آوری‌های فعلی به طور کلی یا مبتنی بر خواننده هستند، که شامل دانلود یک برنامه و دانلود بعدی هر ویرایش، یا مرورگر مبتنی بر مرورگر است، که هیچ دانلود کاربردی ندارد و اغلب مبتنی بر فلاش است. برخی خوانندگان مبتنی بر برنامه به خوانندگان اجازه می‌دهند که در حالی که به اینترنت متصل نیستند، به چاپ‌های دسترسی داشته باشند. سخت‌افزار Dedicated مانند کیندل آمازون و آی پد برای خواندن نسخه‌های دیجیتالی کتاب‌های منتخب، مجلات ملی مشهور مانند زمان، آتلانتیک و فوربس و روزنامه‌های ملی مردمی مانند نیویورک‌تایمز، وال استریت ژورنال، و واشنگتن‌پست در دسترس است.

مجله دیجیتال اول

 

 بایگانی مجله دیجیتال

بایگانی روزنامه‌های چاپی، در برخی موارد که صدها سال پیش باز می‌گردند، دیجیتالی می‌شوند و به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرند. گوگل نام بایگانی دیجیتال موجود توسط روزنامه‌ها یا توسط اشخاص ثالث است.
هر چند که این فرمت دسترسی به قابلیت دسترسی ندارد، روزنامه و مجله با فرمت microform، مشکل ذخیره‌سازی و نگهداری موثر را حل نمی‌کنند. بسیاری از کتابخانه‌ها، به ویژه کتابخانه‌های دولتی در ایالات‌متحده، مجموعه‌های خود را به صورت دیجیتالی بایگانی کرده و microfilm موجود را به فرمت دیجیتال تبدیل می‌کنند. کتابخانه کنگره کمک‌های برنامه‌ریزی پروژه را تامین می‌کند و بنیاد ملی علوم انسانی از طریق کمک‌های مالی از برنامه ملی Digital تامین مالی می‌کند.
مجلات دیجیتال، ezines، چاپ‌های الکترونیکی و emags گاهی به عنوان نسخه‌های دیجیتالی شناخته می‌شوند، اما برخی از این فرمت بر خلاف نسخه‌های دیجیتالی منتشر می‌شوند که ویرایش چاپ را نیز تکرار می‌کنند.

مجله دیجیتال آنلاین

تاثیر مجله دیجیتال در کسب و کار

یک مجله دیجیتال تقریبا برای هر کسب‌وکار یک بازی خوب است. گام اول قبل از تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یک مجله آنلاین مطمئن شوید که این حرکت مناسب برای شما و کسب‌وکار شماست.
ابتدا، چک کنید تا ببینید آیا در جایگاه شما مجلات دیجیتال موفق وجود دارد یا خیر. اگر نه، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که یک مجله دیجیتال برای مخاطب هدف شما مناسب نیست. ممکن است که مخاطب هدف شما مسن‌تر باشد و مجلات چاپ را ترجیح می‌دهد. یا شاید به اندازه کافی محتوای مختلف در جایگاه شما برای ایجاد نشریات منظم وجود ندارد. شما تنها با انجام تحقیقات برای اثبات مفهوم خود می‌توانید بفهمید.
یک مورد دیگر پول است. هزینه‌های راه‌اندازی مورد نیاز برای ایجاد یک مجله دیجیتال کیفیت می‌تواند نسبتا بالا باشد (به عنوان مثال زیر). برای ترکیب این مشکل، مجلات دیجیتال دارای نقاط قیمت بالایی نیستند - در برخی از niches، قیمت بالای تنها قیمت ۰.۹۹ را برای یک مساله پیدا می‌کنید. برای جبران کردن سرمایه‌گذاری و شروع سود، باید مخاطبین زیادی را جمع کنید که به سرمایه‌گذاری بیشتر نیاز دارند.

مجله دیجیتال گوگل

 

 

 

 

این وب سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

روابط عمومی: 02136050035 (10 خط)

بازاریابی: 02133200484 (20 خط)

مدیریت و پشتیبانی 09124341774

مدیریت اجرایی 09126486013

واحد گرافیک: 03955008180