واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
مجله طراحی سایت خودرو
سایت خودرو یکی از پربیننده ترین سایت ها در گوگل است خریداران و فروشندگان با طراحی سایت خودرو خود را معرفی میکنند.
در این صفحه از سایت جام ارژنگ به توضیحاتی پیرامون طراحی سایت خودرو پرداخته ایم.
مجله طراحی سایت خودرو اختصاص به معرفی سایت های برتر خودرو در جهان دارد که میتواند برای علاقمندان مفید و جالب توجه باشد.
کسبوکار خود را به صورت آنلاین با یک وب سایت سفارشی که برای شما طراحی شدهاست , به صورت آنلاین روشن کنید . به ایدهها نیاز دارید ? ما نمونههای شگفت انگیزی از وب سایتهای خودرو را از جامعه جهانی طراحان جمعآوری کردهایم . از امروز شروع به برنامهریزی برای طراحی کامل وب اتومبیل کنید .
اهمیت طراحی سایت خودرو
صنعت اتومبیل به سرعت در حال رشد است . در حالی که بسیاری از شرکتها با یکدیگر رقابت میکنند ، دوره کوتاه کردن دیجیتالی کردن میتواند به شما کمک کند تا هایلایت های فوقالعادهای ایجاد کنید که مزیت را کسب میکنند .
این روزها هر شرکت بزرگ یک وب سایت خوب دارد . برای افراد مهم است که به اطلاعات مفید و قابلاعتماد در اینترنت دسترسی داشته باشند . در سایتهای رسمی میتوانید ویژگیهای مفیدی را نیز ذکر کنید که در آن افراد میتوانند به مشخصات ، محتوای تصویری نگاه کنند و یک خودرو براساس تحقیقات انتخاب کنند . این کار به کاهش زمان سپریشده در یک فروشگاه برای پیدا کردن یک اتومبیل براساس آنچه فروشنده میگوید کمک میکند .
روشی که مردم از اینترنت استفاده میکنند دیوانه است . در مجموع ۳۱۲ میلیون نفر برای اهداف مختلف از اینترنت استفاده میکنند . تقریبا ً ۵۹ درصد از زمان صرف تحقیق آنلاین قبل از خرید خودرو میشود . این جایی است که وب سایت به طرز شگفت انگیزی جذاب و مورد استفاده شما قرار میگیرد .
براساس آمار , پیشبینی میشود که فروش خودرو بینالمللی در سال 2022 به ۸۱.۵ میلیون واحد برسد . آمار دیگری حاکی از این واقعیت است که صنعت خودرو در حال حاضر در حال حاضر در حال آتشسوزی میباشد , به عنوان مثال , فولکسواگن به تنهایی در سال ۲۰۱۷ با ۲۶۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرد .
بنابراین ، اگر شما برای ایجاد یک طراحی وب در کلاس جهانی هستید ، ما چند نکته و طراحی وب سایت خودرو را ارائه خواهیم داد . این نکات پس از نگاه به سایتهای مختلف خودرو ( هم خوب و هم بد ) ایجاد شدهاند . همچنین ، برخی توصیهها از سوی افراد حرفهای نیز اضافه شدهاست . بنابراین شما میتوانید هماهنگی را در وب سایت خود به عنوان یک روز به روز رسانی کنید تا با پیشرفت سریع خود را حفظ کنید .
اولین مرحله طراحی سایت خودرو
نحوه ورود مشتریان به سایت بسیار مهم است . مشتریان باید به راحتی بفهمند که دنبال چه چیزی هستند . ناوبری همواره یکی از جنبههای مهم طراحی سیستم است .
لحظهای که یک مشتری سایت شما را باز میکند , آنها باید بتوانند راهی را برای محصول یا اطلاعات پیدا کنند . بهترین راه برای انجام این کار , داشتن یک طراحی UI است که با نشانههای بصری سازگار باشد .
برخی از نمونههای متداول در منوی سایت در بالای سمت راست یا بالای چپ , درست کنار نام شرکت هستند . همچنین میتوانید یک منوی ناوبری برتر بگیرید . علاوه بر این , بهتر است یک جعبه جستجو قرار دهید که در آن مشتری بتواند به سادگی آنچه را که به دنبال آن هستند , بنویسند .
برای مثال , جستجو برای یک فروشنده محلی باید آسان باشد و نتایج باید چیزی باشد که مشتری میخواهد . شما میتوانید یک طرح ساده بسازید , اما هنوز برای کاربران قابلمشاهده است .
دومین اصل طراحی سایت خودرو
اصطکاک اساسا ً موانعی است که زمانی رخ میدهد که کاربر در وب سایت شما به دنبال آن بگردد . به عنوان مثال , تعداد بالا - و یا طراحی وب سایت خودرو که برای افراد ناآشنا است کاربر را کاهش میدهد . افراد دوست دارند آشنایی را دوست داشته باشند , اگر چه برخی تغییرات ( تغییرات جزیی مانند الگوی رنگ و یا انیمیشن ) باعث هیجانانگیز شدن چیزها میشوند .
با این حال ، اگر طرحی را طراحی کنید که کاملا ً متفاوت باشد ممکن است مشتری دیگر روی وب سایت شما جستجو نکند و صفحه را ترک کند . سعی کنید یک طراحی وب " خلوت " داشته باشید که ساده ، کمتر به هم ریخته ، و هدایت کردن آن آسان باشد . آن یک ویژگی از بهترین طراحی وب سایت خودرو در نظر گرفته میشود .
سومین اصل طراحی سایت خودرو
آیا شما طراحیهای وب با یک ویدیو را بدون صدا به عنوان پسزمینه دیده بودید ? ثابت شدهاست که این نقطه عطف طراحی وب سایت برای سال ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ است . حرکت همیشه چشمهای انسان را به خود جلب میکند . این کار کیفیت را به وب سایت شما میافزاید .
این ممکن است یک مانع برای طراحی سایت شما باشد ، و همچنین ممکن است همه چیز کمی کندتر شود . اما پیشینه ویدیو هنوز به شدت محبوب هستند . ویدیوهای شامل سرعت تبدیل بالاتر ، مشترکین بیشتر ، و البته دیدگاههای بیشتر هستند .
مردم مینشستند و از ویدئو لذت میبردند . دقت کنید که ویدئو مربوط به شرکت اتومبیل تان باشد . شاید یک ویدئو از یک مدل خودرو که از طریق مکان یا روشی که آن طراحی شدهاست را به آن اضافه کنید .
همه ما در داخل شبکه ماندیم و همیشه دوست داشتیم که چیزها را به شکل خاصی ببینیم . اگر از این جعبه جدا شویم , خلاق باشید و با کمی اشکال نامتقارن لذت ببرید . سال ۲۰۱۹ ممکن است سالی باشد که طراحان با الگوهای جدید تجربه میکنند .
اگرچه نگاه مینیمالیستی هنوز توسط بسیاری از طراحان ترجیح داده میشود , اما در سال گذشته چیدمان شکسته به شهرت رسید . ممکن است برای صنعت اتومبیل انقلابی باشد .
صنعت اتومبیل به سرعت در حال تغییر و تغییر سریع با بسیاری از نگاهها و الگوهای مختلف اتومبیلها و موتورسیکلت است . بنابراین چیدمان شکسته به عنوان طراحی وب برای خودرو به خوبی با صنعت خودرو همراه است .
گامهای زیادی برای رسیدن به هدف , اصطکاک را به وب سایت میافزاید . مانند زمانی که یک مشتری میخواهد با یک ویژگی خاص مانند سیستم سنجش معکوس به دنبال یک خودرو بگردد . در یک وب سایت متوسط , مشتری باید گامهای چندی را برای رسیدن به آنچه به دنبال آن هستند , طی کند .
در برخی موارد بعد از تمام این مراحل ، آنها ممکن است به یافتن آنها خاتمه دهند . از سوی دیگر ، یک وب سایت فوقالعاده اطلاعات مشابهی را در کمتر از ۳ مرحله به شما میدهد . مشتری در چیزی که به دنبال آن میگردند ، قرار خواهد گرفت و نتایج در مقابل آنها درست خواهد بود . این باعث خوشحالی مشتری میشود چون زمان زیادی پسانداز کردهاست . این احساس چیزی شبیه به گوگل است .