• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل از سرچ و ایندکس بسیار بالایی برخوردار است و این نشاندهنده اهمیت کلیدواژه مجله دیجیتال است معمولا استفاده کنندگان ازین کلیدواژه بر چندین گروه نقسیم بندی میشوند.

چگونه با مجله دیجیتال در گوگل باشیم

گروه اول کسانی هستند که در کار چاپ مجله دیجیتال هستند یعنی چاپخانه دارند یا در امور چاپ هستند و در گوگل سایت خود را با عنوان مجله دیجیتال سئو میکنند تا کسانیکه نیاز به چاپ بروشور،کاتالوگ و کتاب و مجله دارند برای چاپ مطالب خود به آنان مراجعه نمایند.

دسته دوم که از کلیدواژه مجله دیجیتال استفاده میکنند کسانی هستند که در گوگل مبادرت به طراحی سایت با عنوان مجله دیجیتال دارند و برای گروه و قشر خاصی مطالب اختصاصی تهیه میکنند مانند صاحبان سایت های مجله دیجیتال آنلاین که آگهی میگیرند یا بازاریابی آنلاین دارند.

مجله دیجیتال میتواند در مورد موضاعت گوناگون مانند بازی،فیلم،ورزش و سیاست و علمی و هنری و هزاران موضوع دیگر باشد .

مجله دیجیتال به نسبت مجلات چاپی دارای مزایا و معایبی نیز هست که در ایم صفحه از سایت جام ارژنگ بطور کامل به مجله دیجیتال خواهیم پرداخت.

مجله دیجیتال وردپرس

در حالی که روشهای زیادی برای ساخت یک مجله دیجیتال وجود دارد ، بیشتر نرم افزارهای انتشار مجله دیجیتال هیچ نقشه راه یا راهنمای خاصی برای ناشران ارائه نمی دهند. حتی بزرگترین شرکتهای توسعه دهنده وب هنگام تلاش برای ساختن سایتهایی برای ناشران ، به دلیل رابط کاربری منحصر به فرد ، عضویت و نیازهای آنها ، مشکل دارند.

در Mequoda ، ما فقط با ناشران کار می کنیم ، بنابراین Haven WordPress CXMS که می خواهم توصیه کنم چیزی است که توسط ناشران برای ناشران ساخته شده است. شرکای انتشاراتی ما از سازمانهای بزرگی مانند AAA و دانشگاه هاروارد تا ناشران مطرحی مانند یانکی و من قلاب بافی را دوست دارم.

بیشتر نرم افزارهای انتشار مجله های دیجیتال در بخش CMS بازی خود متوقف می شوند ، اما Haven WordPress CXMS به سیستم ایمیل و سیستم های تکمیل 1 متصل می شود تا یک مکان اصلی برای راه اندازی تجارت دیجیتال به شما بدهد ، به همین دلیل CXMS نامیده می شود - مخفف سیستم مدیریت تجربه مشتری. برخلاف وب سایت های مقاوم سازی شده با سیستم های متفاوت که خدمات و گزارش دهی به مشتری را دشوارتر می کنند ، Haven WordPress یک پایگاه داده مرکزی و کامل به شما می دهد که تصمیمات بازاریابی شما را آگاه می کند و به شما کمک می کند تا ارزش مادام العمر هر مشترک را به حداکثر برسانید. ما همه زیرساخت ها را مدیریت می کنیم ، بنابراین هرگز مجبور نیستید زیر کلبه خود را نگاه کنید.

Haven WordPress CXMS بر اساس وردپرس ساخته شده است. وردپرس مورد اعتماد برخی از بزرگترین مارک های جهان است. ویرایش و تغییر آن آسان است و ذاتاً مورد پسند Google است - فاکتوری مهم برای جذب مشترکان بالقوه بیشتر به وب سایت شما. ما بهترین شرکا را شناسایی کرده ایم بنابراین شما مجبور نیستید به تنهایی در مورد نرم افزار ، ایمیل ، میزبانی و سایر عملکردها تحقیق کنید یا در تاریکی چاقو بزنید. ما همچنین API هایی ساخته ایم که به این ارائه دهندگان کمک می کند داده ها را از Haven WordPress به سیستم خود حمل و نقل کنند. هنگامی که مدیریت سیستم خود را به دست تنها ارائه دهنده استراتژی محوری صنعت برای ناشران می سپارید ، سازمان شما از مزایای فن آوری بدون استرس ، اجرای متمرکز بر محتوا و سودآوری مداوم بهره مند می شود.

مجله دیجیتال

چرا مجله دیجیتال داشته باشیم

چرا مجله دیجیتال داشته باشیم؟تحقیقات نشان می‌دهد که خواندن اخبار یک فعالیت محبوب برای کاربران لوح است. حدود ۶۴ درصد از کاربران تبلت هر هفته اخبار هفتگی و ۳۷ درصد این کار را انجام می‌دهند. این درصدها به کاربران گوشی‌های هوشمند در هر روز ۶۲ درصد و در هر روز ۳۶ درصد است. از آنجا که حتی افراد بیشتری در هر سال از گوشی‌های هوشمند و تبلت خود استفاده خواهند کرد، به احتمال زیاد مجلات دیجیتال نیز محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد.انجام انتشار نام تجاری؟ مجلات دیجیتال از همیشه منطقی‌تر هستند. بسیاری از بازاریابان از مجلات مشتری به عنوان یک ابزار موثر برای ایجاد رابطه عمیق‌تر بین برندها و مشتریان استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که شما باید یک مجله دیجیتال را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود ایجاد کنید.

یک مجله دیجیتال تقریبا برای هر کسب‌وکار یک بازی خوب است. گام اول قبل از تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یک مجله آنلاین مطمئن شوید که این حرکت مناسب برای شما و کسب‌وکار شماست.ابتدا، چک کنید تا ببینید آیا در جایگاه شما مجلات دیجیتال موفق وجود دارد یا خیر. اگر نه، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که یک مجله دیجیتال برای مخاطب هدف شما مناسب نیست. ممکن است که مخاطب هدف شما مسن‌تر باشد و مجلات چاپ را ترجیح می‌دهد. یا شاید به اندازه کافی محتوای مختلف در جایگاه شما برای ایجاد نشریات منظم وجود ندارد. شما تنها با انجام تحقیقات برای اثبات مفهوم خود می‌توانید بفهمید.

چرا مجله دیجیتال داشته باشیم

تفاوت مجله دیجیتال با مجله چاپی

مجله دیجیتال در بسیاری از موارد مشابه مجلات چاپی است لیکن از فناوری دیجیتال استفاده میکند و قابلیت نمایش در کامپیوتر،لپ تاپ،تبلت و تلفن همراه را دارد.استفداده از مجله دیجیتال مزایای عمده ای دارد از آن جمله کاهش هزینه چاپ و نشر و سازگاری با محیط زیست،عدم نیاز به مکان خاصی جهت آرشیو ،عدم نیاز به حمل جهت توزیع بین نمایندگان و مشترکین،و قابلیت نمایش ویدئو و انیمیشن و سایر مطالب و محتواهای دیجیتال.

در گذشته ، وقتی کسی به دنبال نرم افزار انتشار مجله تبلت بود ، ما می خواهیم او را به مواردی مانند Adobe Digital Publishing Suite و Mag + نشان دهیم. Adobe Publishing Suite یکی از گزینه های نرم افزار انتشار مجله دیجیتال است که یک راه حل کامل انتشار دیجیتال برای ناشران چند عنوان ارائه می دهد. Mag + یک شرکت چرخشی است که از برنامه محبوب Popular Science Bonnier Corp گرفته شده است و هنگامی که شرکای انتشار هنوز به دنبال نرم افزار انتشار مجله قرص هستند ، Mag + ارائه دهنده خدمات Mequoda است.

با این حال ، امروزه بیشتر مشاغل مجله به دنبال نرم افزار نشر مجله دیجیتال هستند که پاسخگو باشد ، در HTML ساخته شده باشد و بتواند از آن در تلفن همراه ، رایانه لوحی و دسک تاپ استفاده کند. ما اکنون مجلات دیجیتالی را در وب ایجاد می کنیم ، نه از طریق برنامه های رایانه لوحی. دلیل این امر این است که مصرف کنندگان آنها را بیشتر دوست دارند و ارائه یک کتابخانه وب با مشکلات پشتیبان به شما امکان می دهد یک قیمت بالاتر را شارژ کنید (به علاوه ، مجبور نیستید یک دکه روزنامه فروشی دیجیتال بپردازید). مجلات دیجیتال در وب پاسخگو هستند و به همان اندازه که روی میز کار یا هر اندازه صفحه نمایش کار می کنند ، روی تبلت ها نیز به خوبی کار می کنند. ما فکر می کنیم هر ناشری که در مسیر ساخت نسخه دیجیتالی است شروع می کند ، ابتدا باید نسخه وب را در نظر بگیرد. با این اوصاف ، بیایید وارد نرم افزار انتشار مجله دیجیتال که پیشنهاد می کنیم شوید.

تفاوت مجله دیجیتال با مجله چاپی

مجله دیجیتال چیست

بسیاری از مجلات و روزنامه ها به جهت حضور فعال در شبکه اینترنتی نسخه ای از روزنامه یا مجله چاپ شده خود را بصورت دیجیتال منتشر میکنند که اصطلاحا بدان مجله دیجیتال میگویند ناشرین جله دیجیتال میتوانند از راههای مختلف اقدام به توزیع نمایند از طریق ایمیل و یا سی دی . یا فایل pdf قابل دانلود از وبگاه ناشر مجله دیجیتال.

قابلیت ماندگاری مجله دیجیتال یکی از امتیازات بزرگ آن است  برخلاف روزنامه ها و مجلات کاغذی که پس از مدتی دچار فرسودگی میگردند مجله دیجیتال از امنیت کاملی برخوردار است هرگز دچار فرسودگی و فرسایش نمیشود.

از دیگر مزایای مجله دیجیتال عدم نیاز به مکان و محل خاصی برای نگهداری مباشید هملنطور که میدانید برای نگهداری نسخه های قبلی مجلات و روزنامه های چاپی نیاز به انبار یا اتاق و قفسه و همچنین طبقه بندی آنان و ایجاد پرونده برای هرسال و ماه و هفته است اما مجله دیجیتال ازین عمل فارغ است و میتوان میلیونها نسخه مجله دیجیتال را بر روی هاست یا داخل هارد یک کامپیوتر ذخیره سازی کرد.

یکی دیگر از قابلیت های بزرگ مجله دیجیتال به نسبت نسخه های چاپی قابلیت پخش مالتی مدیاست شما میتوانید موسیقی،انواع ویدئو طیق سلائق خوانندگان خود،فیلم و انیمیشن را در مجله دیجیتال خود بگنجانید که این خاصیت باعث جذب بیشتر کاربران و اشتیاق آنان برای مشاهده نسخه دیجیتالی مجله میگردد.

اما بزرگترین تفاوت مجله دیجیتال با نسخه چاپی درخواست مجوز نشر روزنامه و مجله است که بابد مسئولیت هایی مانند صاحب امتیاز و سردبیر و نویسندگان مشخص گردد اما در مجله دیجیتال این حالت وجود ندارد و شما میتوانید آزادانه در فضای وب مطالب خود را برای خوانندگان انتشار دهید.

 

مزایای مجله دیجیتال در گوگل

7 مزیت مجله دیجیتال

7 مزیت تبلیغات در مجلات دیجیتال طبق گزارش Magazine Media Factbook 2013/2014 ، بیش از 90٪ از بزرگسالان آمریکایی هنوز مجله می خوانند و تعداد بیشتری از آنها در رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند این کار را انجام می دهند. در ادامه این گزارش آمده است كه از هر 10 مالك تبلت یكی روزانه مجله های دیجیتال می خواند و برنامه های مجله اغلب در جدول iPad در دسته هایی مانند شیوه زندگی ، بهداشت و تناسب اندام و اخبار قرار دارند.

این کتاب واقعیت ، برخی ارقام چشم نواز دیگری را که بیانگر روند تقاضای مصرف کنندگان و مصرف هرچه بیشتر رسانه های دیجیتالی در قالب انتشارات مجلات آنلاین است ، به اشتراک گذاشت:

80٪ پاسخ دهندگان پس از بارگیری نسخه دیجیتالی یک مجله مانند بازدید از وب سایت مجله ، سایت های رسانه های اجتماعی یا توصیه مجله به یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود ، نوعی اقدام کردند.
پیش بینی شده است که تا سال 2016 59٪ از کاربران اینترنت ایالات متحده یک رایانه لوحی دارند.
10٪ دارندگان تبلت تقریباً هر روز مجلات دیجیتال می خوانند و 13٪ کاربران تبلت حداقل یک بار در هفته مجلات دیجیتال می خوانند. 17٪ از کاربران تبلت گفتند که ماهانه یک تا سه بار مجله دیجیتال می خوانند ، در حالی که 40٪ هر بار یکبار مجله دیجیتال می خوانند.
این ارقام برای بازاریابان با توجه به تبلیغ در یک مجله دیجیتال چه معنایی دارند؟ مجلات دیجیتال مزایای فوق العاده ای دارند که با سایر کانال های رسانه ای قابل مقایسه نیستند.

دلایل برتری مجله دیجیتال

آیا هنوز مطمئن نیستید که دیجیتال شوید یا نه؟ آیا از قبل دلایل کافی برای قانع شدن ندارید؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود. امروزه تصور حتی یک روز بدون نوعی اتصال دیجیتالی غیرممکن است. در هر حوزه ای ، بهداشت ، مسافرت ، اوقات فراغت یا کار ، همه ما به دستگاه های دستی خود وابسته هستیم.
مانند هر صنعت دیگری ، صنعت نشر نیز تفاوتی ندارد. با درک اینکه دیجیتال دیگر یک مد نیست ، تعداد فزاینده ای از انتشارات منحصراً به دیجیتال روی می آورند یا محتوای دیجیتالی را به استراتژی تجارت خود اضافه می کنند.
برای کمک به شما در درک بهتر صنعت دیجیتال ، در اینجا چند آمار آورده شده است:

گزارش Global Digital 2019 بیان می کند که در سطح جهانی ، 5.11 میلیارد کاربر تلفن همراه منحصر به فرد وجود دارد که از سال 2018 ، 100 میلیون نفر افزایش یافته است.
طبق نظرسنجی انجام شده توسط Mequoda ، حدود 60٪ از خوانندگان مجلات ایالات متحده نسخه های دیجیتال را به سایر گزینه ها ترجیح می دهند.
از شماره های بالا که به وضوح مشخص است ، مصرف کنندگان زمان بیشتری را با موبایل خود می گذرانند و با اشتیاق به مجلات دیجیتال می پردازند. در زیر برخی از عجایب برتر مجلات دیجیتال به شما در تصمیم گیری بیشتر کمک می کند:

چرا مجله دیجیتال چاپ کنیم

دسترسی آسان به محتوای مجله دیجیتال

مهمترین دلیل در مورد ترجیح مجله های دیجیتال این است که ما وقت زیادی را به صورت آنلاین می گذرانیم. محدود به هیچ زمانی از روز ، عادات مطالعه ما شامل استفاده گسترده از اطلاعات آنلاین است. انتشارات دیجیتال برای ما ساده تر است که مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنیم ، آنها را به اشتراک بگذاریم ، یک انجمن ایجاد کنیم و به صورت آنلاین بحث کنیم.

دسرسی فوری و آنلاین به مجله دیجیتال

خرید و خواندن مجلات دیجیتال بدون شک روندی سریع و آسان است. نشسته در راحتی خانه ما ، شخص می تواند فوراً نسخه دیجیتال دلخواه خود را بخرد. در هر زمان و هر مکان - در هنگام مسافرت ، استراحت ناهار یا هنگام انتظار در کافی شاپ ، می توان به آن دسترسی داشت و آن را خواند. به جای دست زدن به انبوهی از کتاب ها ، می توان بلافاصله در نوک انگشتان خود به اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

حضور جهانی مجله دیجیتال

پس از انتشار ، یک مجله دیجیتال به صورت جهانی در دسترس خواهد بود. یک نویسنده می تواند به مخاطبان سراسر جهان برسد تا داستان و افکار خود را به اشتراک بگذارد. مرزهای جغرافیایی دیگر مانعی ندارند.
علاوه بر این ، خوانندگان ممکن است به راحتی مجلات دیجیتال را در میان دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند ، که باعث افزایش بیشتر کاربران در انتشار می شود.

تعامل در مجله دیجیتال

مجلات دیجیتالی با تعاملی بیشتر از نسخه های چاپی ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند. علاوه بر افزودن تصاویر ، صدا و فیلم بسیار جذاب ، می توان با نمایش جذاب 360 درجه نمایش ، پنجره های بازشو ، پیوندهای وب و بسیاری از عناصر تعاملی ، علاقه کاربران را برانگیخت.
یک نویسنده می تواند با امکان برقراری ارتباط دو طرفه ، با استفاده از اطلاع رسانی های فشاری و فرم های بازخورد ، تعامل کاربر را افزایش دهد.

تجزیه و تحلیل مجله دیجیتال

خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال به نویسندگان کمک می کند تا درک عمیقی از رفتار و آمار استفاده از کاربر داشته باشند. به راحتی می توان بررسی کرد چه کسی روی صفحات کلیک می کند ، محتوا را می خواند ، دوست ندارد یا دوست ندارد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. دریافت این سطح از تجزیه و تحلیل استفاده فقط برای مجلات چاپی سنتی امکان پذیر نیست. خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال به نویسندگان کمک می کند تا عمیق شوند.

اولین مزیت مجله دیجیتال

1. به خوانندگان فراتر از مرزهای منطقه ای دسترسی پیدا کنید

مجلات دیجیتالی توانایی دستیابی به خوانندگان در مقیاس جهانی را دارند. آنها به روشی جذاب و جذاب تبدیل شده اند تا ضمن حفظ وفاداری ، علاقه خواننده را حفظ کنند ، حتی وقتی خوانندگان به مکان دیگری نقل مکان کرده اند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان صرف نظر از مکان آنها ارسال کنند.

دومین مزیت مجله دیجیتال

2. انتشار و توزیع سریعتر

مجلات دیجیتال در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند و خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را در همان روز توزیع می کنند.

سومین مزیت مجله دیجیتال

3. انعطاف پذیری مطالب

یکی از مزایای مجلات دیجیتال این است که می توانند حاوی افزایش تعداد صفحات باشند بدون تغییر طرح و یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص. همچنین ، ناشران برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله هزینه اضافی ندارند ، این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود.

چهارمین مزیت مجله دیجیتال

4. مجلات دیجیتال نسخه های چاپ شده را نمی کشند 7 مزایای تبلیغات در مجلات دیجیتال

برخی معتقدند که انتشارات دیجیتال جای چاپ را می گیرد ، اما این خیلی ساده نیست - جای مجلات چاپی و دیجیتال وجود دارد. در حقیقت ، کتاب واقعیت MPA گزارش می دهد که 87٪ از کسانی که به خواندن مجله در یک دستگاه تلفن همراه علاقه مند هستند ، هنوز یک نسخه چاپی را می خواهند. داشتن نشریه دیجیتالی یک مجله باعث نمی شود خوانندگان نسخه چاپی را نیز بخواهند.

پنجمین مزیت مجله دیجیتال

5. درک بهتر خوانندگان

رضایت مشتری واقعی غالباً به ارتباط دو طرفه متکی است و نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال اجازه می دهد تا میزان تعامل خواننده را ردیابی کرده و موضوعات برگزیده را شناسایی کنند ، که پس از آن می تواند انتشارات آینده را تقویت کند. وقتی محتوا برای علاقه مندی های مخاطب ایجاد می شود ، آنها بیشتر سرگرم می شوند و بیشتر می توانند روی تبلیغات توزیع شده در کل مطالب کلیک کنند.

ششمین مزیت مجله دیجیتال

6. عدم از دست دادن درآمد حاصل از نسخه های فروش نرفته

با مجلات دیجیتال ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشر پول بیشتری پس انداز کند ، پس انداز بیشتری نیز به تبلیغ دهندگان منتقل می شود.

7. معیارهای داخلی

به لطف فناوری مدیریت تبلیغات و تبلیغ تبلیغات ، ناشران می توانند به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای تبلیغات کلیک کرده اند. تبلیغ کنندگان همچنین به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند بلکه اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند ویدئوها و پیوندهای تعاملی استفاده کرده و گزارش گیری کنند.

مجلات دیجیتال تجربه تبلیغاتی با نام تجاری پیشرفته ای را ارائه می دهند زیرا آنها خواننده را در یک زمینه تحریری بسیار طراحی شده قرار می دهند که باعث ایجاد تعامل و قصد خرید خواننده می شود. سپس ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که بینش عملی درباره چگونگی تعامل مخاطبان با محتوای سرمقاله و تبلیغات را کشف می کند ، که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد کمپین های آینده را برای کسب حداکثر نتایج تنظیم کنند.

چگونه با مجله دیجیتال در گوگل باشیم

مجله دیجیتال از ایندکس و ترافیک بالایی در صفحه اول گوگل برخوردار است نگاهی به آمار جستجوی کلیدواژه مجله دیجیتال اهمیت آنرا نشان میدهد سایت های فروانی هستند که در کار طراحی و چاپ مجله دیجیتال اعم از چاپی و یا اینترنتی و اصطلاحا نشریه آنلاین هستند اما صفحه اول گوگل برای 10 سایت بیشتر جای ندارد و این دغدغه تمامی کسانی است که مایلند با عنوان مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل قرار بگیرند برای کار دو راه وجود دارد اول سئو کردن سایت برای رسیدن به گوگل با عنوان مجله دیجیتال و دوم تبلیغات کلیکی که بسیار پر هزینه است ارژنگ هاست با عنوان مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل آ»اده طراحی سایت و سئو کاربران و بازدیدکنندگان محترم است.

چگونه مجله دیجیتال ایجاد کنیم

تاثیر مجله دیجیتال در کسب و کار

یک مجله دیجیتال تقریبا برای هر کسب‌وکار یک بازی خوب است. گام اول قبل از تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یک مجله آنلاین مطمئن شوید که این حرکت مناسب برای شما و کسب‌وکار شماست.ابتدا، چک کنید تا ببینید آیا در جایگاه شما مجلات دیجیتال موفق وجود دارد یا خیر. اگر نه، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که یک مجله دیجیتال برای مخاطب هدف شما مناسب نیست. ممکن است که مخاطب هدف شما مسن‌تر باشد و مجلات چاپ را ترجیح می‌دهد. یا شاید به اندازه کافی محتوای مختلف در جایگاه شما برای ایجاد نشریات منظم وجود ندارد. شما تنها با انجام تحقیقات برای اثبات مفهوم خود می‌توانید بفهمید.

چگونه مجله دیجیتال ایجاد کنیم

چگونه مجله دیجیتال ایجاد کنیم؟اولین انتخاب در فهرست ما از گوگل است. جریان‌های گوگل یک نرم‌افزار سازنده مجله دیجیتال است که به سادگی کشیدن و حذف است. این به شما یک پلت فرم برای ایجاد بخش‌های مختلف از انتشار شما می‌دهد. شما می‌توانید ویرایش‌های خود را در یک شبیه‌ساز برای اندروید مشاهده کنید. برای مجله دیجیتال می‌توانید مواد را مستقیما از گوگل داکیومنت وارد کنید، می‌توانید رسانه‌ها را از رایانه آپلود کنید. اگر با بودجه پایین شروع می‌کنید، این ابزار کامل است. اگر چه شما کنترل محدود را بر سبک و یا موضوعات خروجی محدود خواهید داشت اما دوباره در شبیه سازه‌ای این نرم‌افزار ساخته شده‌است، چیزی است که شما در مورد آن دوست خواهید داشت.

مجله دیجیتال

مجله دیجیتال و بازاریابی

ارتباط مجله دیجیتال و بازاریابی اینترنتی امروزه تبدیل به یک منبع بزرگ کسب درآمد شده است بعنوان مثال شما یک وب سایت دارید که با کلیدواژه مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل است خب اینجا شما میتوانید از کسانیکه در کار چاپ و طراحی و نشر مجله دیجیتال چه به صورت چاپی و چه بصورت نشریه آنلاین هستید از طریق درج آگهی آنان کسب درآمد نمایید حالا فرض کنید یک نشریه آنلاین الکترونیکی یا همان مجله دیجیتال دارید و این نشریه شما مختص آگهی است و شما با پذیرش صدها آگهی در سایت خود چه مبلغ میتوانید گسب درآمد نمایید این روش گونه ای از بازاریابی دیجیتال است.

 

نقش موثر مجله دیجیتال

درست مانند یک روزنامه ، مجلات نیز به طور قابل توجهی تحت تأثیر تأثیر اینترنت قرار گرفته اند. با اطلاعات زیادی که امروزه بصورت آنلاین در دسترس است ، تبلیغ کنندگان و همچنین خوانندگان به محتوای موجود در اینترنت دسترسی پیدا می کنند. این امر باعث کاهش درآمد و میزان خوانندگان می شود. این تغییرات مجلات را مجبور می کند تا خود را با بازار آنلاین فزاینده وفق دهند. مجلات دیجیتالی مزایای بزرگی را ارائه می دهند که با سایر کانال های رسانه ای قابل مقایسه نیستند.

ارسال مجله دیجیتال فراتر از مرزها 

مجلات دیجیتال از مرزهای منطقه ای به خوانندگان می رسند
مجلات دیجیتالی می توانند در مقیاس جهانی به خوانندگان برسند زیرا آنها به روشی کاملاً جذاب برای جلب توجه خواننده تبدیل شده اند و در عین حال وفاداری را حفظ می کنند حتی اگر خوانندگان به مکان دیگری بروند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان صرف نظر از مکان آنها ارسال کنند.

درک بهتر خوانندگان از مجله دیجیتال

رضایت واقعی مشتری اغلب به ارتباط دو طرفه بستگی دارد. نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال امکان ردیابی تعامل خواننده و همچنین شناسایی موضوعات برگزیده را می دهد. این امر می تواند باعث انتشار نشریات در آینده شود. وقتی محتوا بر اساس علایق مخاطب طراحی می شود ، بیشتر با آنچه مصرف می کنند درگیر می شوند. با این کار کلیک روی تبلیغاتی که در کل مطالب توزیع می شود احتمال بیشتری را ایجاد می کند.

معیارهای داخلی مجله دیجیتال

در نتیجه فناوری مدیریت تبلیغ و تبلیغ آگهی ، ناشران ممکن است به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای آگهی کلیک کرده اند. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند ، زیرا اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند فیلم ها و همچنین پیوندهای تعاملی از رسانه های ثروتمند استفاده کرده و گزارش را دریافت کنند.

مجلات دیجیتالی تجربه تبلیغاتی با نام تجاری بهبود یافته ای را ارائه می دهند زیرا خواننده را در یک زمینه ویرایشی کاملاً مناسب طراحی می کنند که علاوه بر قصد خرید ، مشارکت خواننده را نیز در پی خواهد داشت. ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که درک درستی از نحوه ارتباط مخاطبان با سرمقاله ها و همچنین محتوای تبلیغاتی پیدا می کند. این نتیجه نهایی این است که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد کمپین های آینده را برای بهترین نتایج ممکن تنظیم کنند.

انتشار مجله دیجیتال در قالب مویایل

FlipHTML5 دیگر تنها نرم افزار مجله دیجیتال نیست ، بلکه بستر انتشار مجله تعاملی تلفن همراه برای همه است. شما می توانید به راحتی مجلات PDF ثابت را بصورت آنلاین بارگذاری کرده و با منابع آنلاین اصلاح کنید. در نتیجه ، می توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا خوانندگان شما بتوانند به راحتی محتوای تعاملی را با دستگاه های تلفن همراه بدون توجه به جایی که هستند بخوانند.
در این بستر انتشار مجله های تلفن همراه ، می توانید مجله های واگرد آنلاین را به راحتی با قفسه کتاب واقع بینانه مدیریت کنید. علاوه بر این ، در هر زمان که بخواهید می توانید تنظیمات کلی را ویرایش کنید. همچنین برای شما راحت است که با آمار دسترسی آنلاین از رفتار خوانندگان مطلع شوید.

محتوای تنظیم شده مجله دیجیتال

اولین و بارزترین مزیت این است که یک نشریه دیجیتالی هنوز راهی را برای ناشران برای ارائه محتوای تنظیم شده فراهم می کند. همه ما می دانیم که چه برنامه ای برای انتشار یک نشریه دیجیتال می رود. از ایجاد استراتژی های محتوا و برنامه های تولیدی تا طرح و طراحی تا تبلیغات ؛ وقت و منابع لازم است اما نتیجه نهایی را فراموش نکنیم: تیم شما این فرصت را دارد تا تصویری کامل از سازمان ، ارزش ها و محصولات شما برای خوانندگان شما ایجاد کند که ممکن است از مشاهده گاه به گاه وب سایت شما به دست نیاورد. این من را به سمت دعوت بعدی من سوق می دهد.

مطالب تخصصی در مجله دیجیتال

وب سایت ها برای ارائه یک نمای کلی از سازمان شما عالی هستند ، اما همچنین باید به افرادی که قبلاً هرگز به وب سایت شما مراجعه نکرده اند خدمات ارائه دهد. این نوعی مانند حضور در میکسر تجاری است که در آن نیمی از افراد را می شناسید و نیمی دیگر را نمی شناسید. اگر با شخصی که می شناسید شروع به مکالمه کنید ، می توانید بلافاصله درباره مشخصات سازمان خود و نحوه ارتباط آن با او بحث کنید زیرا آنها قبلاً می دانند شما کی هستید. اگر با کسی که نمی شناسید مکالمه می کنید ، باید در آغاز کار خود را با معرفی خود و سازمان خود ، صحبت های کوچک ناجوانمردانه و نوشیدن نوشیدنی خود بر روی آنها شروع کنید. خوب نه ، اما شما نظر من را می گیرید. وب سایت شما در حال انجام یک عمل متعادل سازی است.

اتصال به خوانندگان مجله دیجیتال

مزیت دیگر این است که انتشارات دیجیتال راهی عالی برای ناشران برای ارتباط و تعامل با خوانندگان خود است. نمی توانم به شما بگویم که چند وب سایت عالی را علامت گذاری کرده ام که علیرغم بهترین نیت ، هرگز به آنها برنخواهم گشت. اما می توانم به شما تضمین کنم که هر روز ایمیل خود را چک می کنم ، و وقتی می بینم که یکی از اشتراکات مجله من در صندوق ورودی من ظاهر می شود و موضوع جدیدی را اعلام می کند ، هیجان زده می شوم. حتی اگر وقت و وقت کافی برای خواندن آن را ندارم ، من می دانم که در صندوق ورودی من منتظر است و یک یادآوری معمول است که چرا سازمان را از ابتدا دوست دارم.
به عنوان خواننده انتشارات دیجیتال ، می توانم با اطمینان بگویم که یکی از مزایایی که بیشتر از انتشارات دیجیتال بهره مند می شوم ، احساس موفقیت است. به ندرت یک وب سایت را ترک می کنم با این احساس که هر گوشه و کنار را جستجو کرده و در همه اسرار آن جستجو کرده ام. اما من مجلات را برای پوشش جلد خوانده ام. مقالات مورد علاقه من را نشانک گذاری ، به اشتراک گذاشته و برجسته کرد و شماره های مورد علاقه من را ذخیره کرد.
بنابراین ... آیا باید برای محتوای خود یک نشریه دیجیتال یا وب سایتی ایجاد کنم؟
و این یکی از بهترین توصیه هایی است که می توانم به شما بدهم. نباید فکر کنید که جواب باید یا / یا باشد ؛ می تواند هر دو باشد / و. در دنیای انتشارات ، نشریات دیجیتال و حتی چاپی می توانند با همکاری و تغذیه یکدیگر اتحادی استراتژیک ایجاد کنند که حداکثر نتیجه را داشته باشد: خوانندگان و تبلیغ کنندگان خوشحال تر.
ممکن است برخی از اطلاعات و محتوای مناسب برای یک وب سایت وجود داشته باشد و همچنین اطلاعاتی که برای یک انتشار دیجیتال مناسب تر باشد ، اما چرا خود و خوانندگان را به یک نقطه توزیع محتوا محدود کنید؟ شما این فرصت را دارید که داستان های عمیقی در نشریه دیجیتال خود ایجاد کنید که می تواند به وب سایت شما پیوند داده شود و برای خوانندگانی که می خواهند با محتوای شما عمیق تر شوند ، در وب سایت شما برای انتشار دیجیتال خود اشتراک دارند.

محتوای مجله دیجیتال

محتوای مجله دیجیتال

اولین و بارزترین مزیت این است که یک نشریه دیجیتالی هنوز راهی را برای ناشران برای ارائه محتوای تنظیم شده فراهم می کند. همه ما می دانیم که چه چیزی در برنامه ریزی انتشار یک دیجیتال قرار دارد. از ایجاد استراتژی های محتوا و برنامه های تولیدی تا طرح و طراحی تا تبلیغات ؛ وقت و منابع لازم است اما نتیجه نهایی را فراموش نکنیم: تیم شما این فرصت را دارد تا تصویری کامل از سازمان ، ارزش ها و محصولات شما برای خوانندگان شما ایجاد کند که ممکن است از مشاهده گاه به گاه وب سایت شما به دست نیاورد.

مطالب تخصصی

وب سایت ها برای ارائه یک نمای کلی از سازمان شما عالی هستند ، اما همچنین باید به افرادی که قبلاً هرگز به وب سایت شما مراجعه نکرده اند خدمات ارائه دهد. این نوعی مانند حضور در میکسر تجاری است که در آن نیمی از افراد را می شناسید و نیمی دیگر را نمی شناسید. اگر با شخصی که می شناسید شروع به مکالمه کنید ، می توانید بلافاصله درباره مشخصات سازمان خود و نحوه ارتباط آن با او بحث کنید زیرا آنها قبلاً می دانند شما کی هستید. اگر با کسی که نمی شناسید مکالمه برقرار کردید ، باید ابتدا با معرفی خود و سازمان خود صحبت های کوچک ناجور را شروع کنید و به طور تصادفی نوشیدنی خود را بر روی آنها بریزید.

اتصال با خوانندگان

مزیت دیگر این است که انتشارات دیجیتال راهی عالی برای ناشران برای ارتباط و تعامل با خوانندگان خود است.

به عنوان خواننده انتشارات دیجیتال ، می توانم با اطمینان بگویم که یکی از مزایایی که بیشتر از انتشارات دیجیتال بهره مند می شوم ، احساس موفقیت است. به ندرت یک وب سایت را ترک می کنم با این احساس که هر گوشه و کنار را جستجو کرده و در همه اسرار آن جستجو کرده ام. اما من مجلات را برای پوشش جلد خوانده ام. مقالات مورد علاقه من را علامت گذاری کرد ، به اشتراک گذاشت و برجسته کرد و شماره های مورد علاقه من را ذخیره کرد. 

بنابراین ... آیا باید برای محتوای خود یک نشریه دیجیتال یا وب سایتی ایجاد کنم؟ 

و این یکی از بهترین توصیه هایی است که می توانم به شما بدهم. نباید فکر کنید که جواب باید یا / یا باشد ؛ می تواند هر دو باشد / و. در دنیای انتشارات ، نشریات دیجیتال و حتی چاپی می توانند با همکاری و تغذیه یکدیگر اتحادی استراتژیک ایجاد کنند که حداکثر نتیجه را داشته باشد: خوانندگان و تبلیغ کنندگان خوشحال تر. 

ممکن است برخی از اطلاعات و محتوای مناسب برای یک وب سایت وجود داشته باشد و همچنین اطلاعاتی که برای یک انتشار دیجیتال مناسب تر باشد ، اما چرا خود و خوانندگان را به یک نقطه توزیع محتوا محدود کنید؟ شما این فرصت را دارید که داستانهای عمیقی را در نشریه دیجیتال خود ایجاد کنید که بتواند به وب سایت شما پیوند داده شود و برای خوانندگانی که می خواهند با محتوای شما عمیق تر شوند ، در وب سایت شما برای انتشار دیجیتال خود اشتراک دارند.

 

مجله دیجیتال فراتر از مرزها

مجلات دیجیتال از مرزهای منطقه ای به خوانندگان می رسند

مجلات دیجیتالی می توانند در مقیاس جهانی به خوانندگان برسند زیرا آنها به روشی کاملاً جذاب برای جلب توجه خواننده تبدیل شده اند و در عین حال وفاداری را حفظ می کنند حتی اگر خوانندگان به مکان دیگری بروند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان بدون توجه به جایی که هستند ارسال کنند. 

انتشار و توزیع سریعتر

مجلات دیجیتالی در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند. علاوه بر این ، خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را در همان روزی که توزیع می شود ، مصرف می کنند. 

انعطاف پذیری محتوا

یکی از مزایایی که مجلات دیجیتال دارند این است که ممکن است از افزایش تعداد صفحات بدون نیاز به تغییر طرح یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص پشتیبانی کنند. علاوه بر این ، ناشران هزینه اضافی برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله ندارند. این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود. 

درک بهتر خوانندگان

رضایت واقعی مشتری اغلب به ارتباط دو طرفه بستگی دارد. نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال امکان ردیابی تعامل خواننده و همچنین شناسایی موضوعات برگزیده را می دهد. این امر می تواند باعث انتشار نشریات در آینده شود. وقتی محتوا بر اساس علایق مخاطب طراحی می شود ، بیشتر با آنچه مصرف می کنند درگیر می شوند. با این کار کلیک روی تبلیغاتی که در کل مطالب توزیع می شود احتمال بیشتری را ایجاد می کند. 

بدون از دست دادن درآمد از نسخه هایی که فروخته نمی شوند

با وجود مجله هایی که در قالب دیجیتال هستند ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشری بیشتر پس انداز کند ، میزان پس انداز بیشتری به تبلیغ دهندگان منتقل می شود. 

معیارهای داخلی

در نتیجه فناوری مدیریت تبلیغ و تبلیغ آگهی ، ناشران ممکن است به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای آگهی کلیک کرده اند. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند ، زیرا اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند فیلم ها و همچنین پیوندهای تعاملی از رسانه های ثروتمند استفاده کرده و گزارش را دریافت کنند. 

مجلات دیجیتالی تجربه تبلیغاتی با نام تجاری بهبود یافته ای را ارائه می دهند زیرا خواننده را در یک زمینه ویرایشی کاملاً مناسب طراحی می کنند که علاوه بر قصد خرید ، مشارکت خواننده را نیز در پی خواهد داشت. ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که درک درستی از نحوه ارتباط مخاطبان با سرمقاله ها و همچنین محتوای تبلیغاتی پیدا می کند. این نتیجه نهایی این است که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد کمپین های آینده را برای بهترین نتایج ممکن تنظیم کنند.

 

تبلیغات در مجله دیجیتال

تبلیغات در مجله دیجیتال یکی از راههای کسب درآمد است برخی مجلات دیجیتال آنلاین برای صنف و دسته خاصی تبلیغ میکنند جام ارژنگ با کلیدواژه حساس مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل آماده دریافت آگهی های مراکز چاپ و نشر مجله دیجیتال است چنانچه مایل به درج تبلیغ در این صفحه هستید علاوه بر آگهی شما در این صفحه یک صفحه اختصاصی نیز به نام شما با مشخصات کامل و نمونه کارها و سابقه کار و تماس و سایر مطالب مورد علاقه شما درج میشود جهت آگهی در صفحه مجله دیجیتال جام ارژنگ با ما تماس بگیرید.

محتوای دیجیتال آینده رسانه های اینترنتی است. ما با پرورش نوآوری های فناوری در حال ورود به دوره جدید هستیم. امروزه ممکن است طی 5-10 سال آینده مجلات چاپ شده کاملاً از بین بروند. مجلات در حال پیشرفت سریع و آنلاین هستنددشوار است به دنیایی فکر کنیم که همه اطلاعات و داده های مهم ما به صورت ایمن و دیجیتالی ذخیره شده باشد. فکر و مفهوم استفاده مجدد و "برو سبز" هر روز قویتر است ، به همین دلیل واقعی یک مجله دیجیتال کاملاً منطقی است صنعت مجله در مرحله شروع Resurgence است. مجلات دیجیتال داغترین موضوع رویه های صنعت هستند ، سیستم عامل های انتشار مجله های دیجیتال شکوفا می شوند و شرکای بزرگ خرده فروشی از جمله گوگل ، آمازون و اپل ناشران مجله را با آهنگ های دوست داشتنی آژیر خود فریب می دهند

 

چه تعداد از مزایای دیجیتال شدن چیست؟

مجلات دیجیتال در لبه بالایی انقلاب وب 2.0 قرار دارند. آنها ارزش متعارف خواننده خود را با تعامل عالی ، طول عمر ، به موقع بودن ، ارزش و رفتارهای محیطی ایجاد می کنند. متأسفانه بسیاری از اصحاب صنعت تبلیغات و رسانه هنوز از این امر آگاهی ندارند و برتری و تأثیر متعاقب آن را در مجلات دیجیتال درک نکرده اند

دیجیتال شدن چندین مزیت دارد. با استفاده از مجلات دیجیتال ، سازمان ها می توانند فرآیند چاپ وقت گیر و پرهزینه را نادیده بگیرند. این کمک می کند تا وقایع مهم را به روشی به موقع پوشش دهید. فضای چاپ با تعداد محدودی صفحه دیگر با مجله دیجیتال محدود نمی شود

مجله دیجیتال: فراتر از یک صفحه وب ساده 

مجلات چاپی و دیجیتال - هر دو از اهمیت زیادی برخوردار هستند. در گرفتن بهترین از دنیای چاپی و دیجیتال ، یک مجله دیجیتال یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ارائه می دهد که آهسته فقط توسط تبلیغ کنندگان و بازاریاب ها قابل درک است. 

صنعت نشر در عصر امروز در حال تغییر است و فرصت ها برای جنبه های مختلف صنعت بسیار زیاد است. فارغ از پتانسیل های درخشان ، فناوری مدرن به تبلیغ کنندگان و ناشران ارائه می دهد ، برندگان واقعی در نهایت کاربران نهایی خواهند بود. خوانندگان بسیار مشتاقانه منتظر آینده نزدیک هستند و پتانسیل های آن حتی آغاز نشده است. در میان چندین مزیت اضافی که رسانه مجله دیجیتال در مقایسه با چاپ سنتی در اختیار خوانندگان قرار می دهد ، در اینجا مجموعه ای از 7 مزیت برتر سرمایه گذاری در مجله دیجیتال آورده شده است. 

پایداری: تا زمانی که ناشر بخواهد و اجازه دهد مجلات دیجیتال در دسترس هستند. به همین ترتیب ، پیام یک تبلیغ دهنده بیش از آنچه در چاپ باشد ، به راحتی در دسترس می ماند. مجلات آنلاین با اهدای مقاومت استقامت می کنند. بسیاری از ناشران مسائل عقب مانده را که به صورت آنلاین در دسترس هستند حفظ می کنند ، به طوری که مخاطبان یک موضوع خاص با گذشت زمان همچنان رشد می کنند. 

سازگار با محیط زیست: در مجلات دیجیتال از جوهر ، کاغذ یا مواد شیمیایی استفاده نشده است. آنها هیچ زباله دانی را مسدود نمی کنند. حتی در مجلات کوچک می توان گفت که داشتن 65 صفحه و تیراژ محدود 20 کیلوگرم ، بیش از 12 تن کاغذ را با هر شماره مصرف می کند. 

تعاملی: مجلات دیجیتال می توانند پیوندهایی را برای دسترسی سریع یا سفارش سریع به وب سایت شما ارائه دهند. علاوه بر این ، پیام تصویری شما می تواند با استفاده از ویدئو یا انیمیشن برای تأثیرات حساس و شخصی بهبود یابد. 

موتور جستجوی دوستانه: بزرگترین مزیت مجلات دیجیتال این است که می توانند توسط موتورهای جستجوگر برجسته به راحتی نمایه شوند ، و راهی دیگر برای فریب خوانندگان به پیام هدف شما فراهم می کند. خوانندگانی که آخرین اطلاعات خاص را می خواهند می توانند همانطور که ممکن است در یک وب سایت مشاهده کنند یا به صفحه مجله دیجیتال برسند.

 

10 امتیاز مجله دیجیتال

1. دسترسی آسان به محتوا 
مهمترین دلیل در مورد ترجیح مجله های دیجیتال این است که ما وقت زیادی را به صورت آنلاین می گذرانیم. محدود به هیچ زمانی از روز ، عادات مطالعه ما شامل استفاده گسترده از اطلاعات آنلاین است. انتشارات دیجیتال برای ما ساده تر است که مقالات مورد علاقه خود را ذخیره کنیم ، آنها را به اشتراک بگذاریم ، یک انجمن ایجاد کنیم و به صورت آنلاین بحث کنیم. 
 
2. دسترسی فوری 
خرید و خواندن مجلات دیجیتال بدون شک روندی سریع و آسان است. نشسته در راحتی خانه ما ، شخص می تواند فوراً نسخه دیجیتال دلخواه خود را بخرد. در هر زمان و هر مکان - در هنگام مسافرت ، استراحت ناهار یا هنگام انتظار در کافی شاپ ، می توان به آن دسترسی داشت و آن را خواند. به جای دست زدن به انبوهی از کتاب ها ، می توان بلافاصله در نوک انگشتان خود به اطلاعات دسترسی پیدا کرد. 
 
3. قابل حمل و راحت 
مجلات دیجیتال قابل حمل هستند و در صورت راحتی کاربر می توان به آنها دسترسی داشت. با استفاده از مجلات دیجیتال ، یک خواننده می تواند به جای حمل چندین مجله چاپی ، چندین شماره را با هم حمل کند. 
 
4. حضور جهانی 
پس از انتشار ، یک مجله دیجیتال به صورت جهانی در دسترس خواهد بود. یک نویسنده می تواند به مخاطبان سراسر جهان برسد تا داستان و افکار خود را به اشتراک بگذارد. مرزهای جغرافیایی دیگر مانعی ندارند. 
علاوه بر این ، خوانندگان ممکن است به راحتی مجلات دیجیتال را در میان دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند ، که باعث افزایش بیشتر کاربران در انتشارات می شود. 
 
5. تعامل 
مجلات دیجیتالی با تعاملی بیشتر از نسخه های چاپی ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند. علاوه بر افزودن تصاویر ، صدا و فیلم بسیار جذاب ، می توان با نمایش جذاب 360 درجه نمایش ، پنجره های بازشو ، پیوندهای وب و بسیاری از عناصر تعاملی ، علاقه کاربران را برانگیخت. 
یک نویسنده می تواند با امکان برقراری ارتباط دو طرفه ، با استفاده از اطلاع رسانی های فشاری و فرم های بازخورد ، تعامل کاربر را بیشتر ارتقا دهد. 
 
6. مقرون به صرفه 
هنگامی که با فرآیندهای مشابه مجلات چاپی مقایسه می شود ، روند ایجاد و توزیع مجلات دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است. برای چاپ ، صحافی و تحویل هزینه اضافی وجود ندارد. و بله ، درست فهمیدید ، به دلیل نسخه های فروش نرفته ، خسارتی رخ نمی دهد. 
 
7. تجزیه و تحلیل 
خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال به نویسندگان کمک می کند تا درک عمیقی از رفتار و آمار استفاده از کاربر داشته باشند. به راحتی می توان بررسی کرد چه کسی روی صفحات کلیک می کند ، محتوا را می خواند ، دوست ندارد یا دوست ندارد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. دریافت این سطح از تجزیه و تحلیل استفاده فقط برای مجلات چاپی سنتی امکان پذیر نیست. خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال به نویسندگان کمک می کند تا عمیق شوند 
 
8. پایداری 
با یک عمر بی نهایت ، یک نشریه دیجیتالی حتی پس از سالها استفاده به همان شکل باقی مانده است. مجله های چاپی هر سال که می گذرد خراب می شوند. همچنین احتمال سبکتر شدن چاپ ، تخریب کیفیت کاغذ و موارد مشابه وجود دارد. 
 
9. کسب درآمد 
نویسندگان می توانند انواع فضاهای مناسب تبلیغاتی را بفروشند یا خدمات یا محصولات خود را تبلیغ کنند. آنها نه تنها می توانند از ویژگی های دیجیتال برای ایجاد تبلیغات تعاملی استفاده کنند ، بلکه می توانند مخاطبان خود را نیز بهتر هدف بگیرند و در نتیجه منجر به تبدیل بهتر و فروش بیشتر شوند. 
 
10. به روز رسانی آسان است 
ویرایش متن در یک مجله چاپی چیزی کمتر از یک کابوس نیست. پس از چاپ نسخه ها ، اصلاح هر چیزی غیرممکن می شود. در این صورت ، تنها راه حل چاپ نسخه کاملاً جدید است. ویرایش یک مجله دیجیتال ، بسیار آسان است. یک نویسنده به راحتی می تواند متن را ویرایش کند ، و طرح و تعداد صفحات را یکسان نگه دارد. بنابراین ، یک مجله به روز موضوع چند مورد به روزرسانی شده است. 
به طور خلاصه ، مجلات دیجیتالی الگوی کاملاً جدیدی را ارائه می دهند و آنها انقلابی در روند انتشار قدیمی ایجاد کرده اند. از ارائه تعاملی تا راحتی ، آنها همیشه به روز هستند و ارزش پول را ارائه می دهند. اکثر ناشران مجله قبلاً این تحول دیجیتال را در پیش گرفته اند تا در بالای منحنی صنعت قرار بگیرند. پس برای چی منتظری؟ امروز اهداف خود را تعیین کنید و با اتخاذ راهکارهای مناسب برای انتشار یک مجله دیجیتال ، شانس خود را به نفع خود تغییر دهید. 

محتوای دیجیتال آینده رسانه های اینترنتی است. ما با پرورش نوآوری های فناوری در حال ورود به دوره جدید هستیم. امروزه ممکن است طی 5-10 سال آینده مجلات چاپ شده کاملاً از بین بروند. مجلات در حال پیشرفت سریع و آنلاین هستنددشوار است به دنیایی فکر کنیم که همه اطلاعات و داده های مهم ما به صورت ایمن و دیجیتالی ذخیره شده باشد. فکر و مفهوم استفاده مجدد و "برو سبز" هر روز قویتر است ، به همین دلیل واقعی یک مجله دیجیتال کاملاً منطقی است صنعت مجله در مرحله شروع Resurgence است. مجلات دیجیتال داغترین موضوع رویه های صنعت هستند ، سیستم عامل های انتشار مجله های دیجیتال شکوفا می شوند و شرکای بزرگ خرده فروشی از جمله گوگل ، آمازون و اپل ناشران مجله را با آهنگ های دوست داشتنی آژیر خود فریب می دهند.

چه تعداد از مزایای دیجیتال شدن چیست؟

مجلات دیجیتال در لبه بالایی انقلاب وب 2.0 قرار دارند. آنها ارزش متعارف خواننده خود را با تعامل عالی ، طول عمر ، به موقع بودن ، ارزش و رفتارهای محیطی ایجاد می کنند. متأسفانه بسیاری از اصحاب صنعت تبلیغات و رسانه هنوز از این امر آگاهی ندارند و برتری و تأثیر متعاقب آن را در مجلات دیجیتال درک نکرده اند.

دیجیتال شدن چندین مزیت دارد. با استفاده از مجلات دیجیتال ، سازمان ها می توانند فرآیند چاپ وقت گیر و پرهزینه را نادیده بگیرند. این کمک می کند تا وقایع مهم را به روشی به موقع پوشش دهید. فضای چاپ با تعداد محدودی صفحه دیگر با مجله دیجیتال محدود نمی شود.

مجله دیجیتال: فراتر از یک صفحه وب ساده

 

مجلات چاپی و دیجیتال - هر دو از اهمیت زیادی برخوردار هستند. در گرفتن بهترین از دنیای چاپی و دیجیتال ، یک مجله دیجیتال یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ارائه می دهد که آهسته فقط توسط تبلیغ کنندگان و بازاریاب ها قابل درک است.

 

صنعت نشر در عصر امروز در حال تغییر است و فرصت ها برای جنبه های مختلف صنعت بسیار زیاد است. فارغ از پتانسیل های درخشان ، فناوری مدرن به تبلیغ کنندگان و ناشران ارائه می دهد ، برندگان واقعی در نهایت کاربران نهایی خواهند بود. خوانندگان بسیار مشتاقانه منتظر آینده نزدیک هستند و پتانسیل های آن حتی آغاز نشده است. در میان چندین مزیت اضافی که رسانه مجله دیجیتال در مقایسه با چاپ سنتی در اختیار خوانندگان قرار می دهد ، در اینجا مجموعه ای از 7 مزیت برتر سرمایه گذاری در مجله دیجیتال آورده شده است.

 

پایداری: تا زمانی که ناشر بخواهد و اجازه دهد مجلات دیجیتال در دسترس هستند. به همین ترتیب ، پیام یک تبلیغ دهنده بیش از آنچه در چاپ باشد ، به راحتی در دسترس می ماند. مجلات آنلاین با اهدای مقاومت استقامت می کنند. بسیاری از ناشران مسائل عقب مانده را که به صورت آنلاین در دسترس هستند حفظ می کنند ، به طوری که مخاطبان یک موضوع خاص با گذشت زمان همچنان رشد می کنند.

 

سازگار با محیط زیست: در مجلات دیجیتال از جوهر ، کاغذ یا مواد شیمیایی استفاده نشده است. آنها هیچ زباله دانی را مسدود نمی کنند. حتی در مجلات کوچک می توان گفت که داشتن 65 صفحه و تیراژ محدود 20 کیلوگرم ، بیش از 12 تن کاغذ را با هر شماره مصرف می کند.

 

تعاملی: مجلات دیجیتال می توانند پیوندهایی را برای دسترسی سریع یا سفارش سریع به وب سایت شما ارائه دهند. علاوه بر این ، پیام تصویری شما می تواند با استفاده از ویدئو یا انیمیشن برای تأثیرات حساس و شخصی بهبود یابد.

 

موتور جستجوی دوستانه: بزرگترین مزیت مجلات دیجیتال این است که می توانند توسط موتورهای جستجوگر برجسته به راحتی نمایه شوند ، و راهی دیگر برای فریب خوانندگان به پیام هدف شما فراهم می کند. خوانندگانی که آخرین اطلاعات خاص را می خواهند می توانند همانطور که ممکن است در یک وب سایت مشاهده کنند یا به صفحه مجله دیجیتال برسند.

درک مجله دیجیتال

قبل از ایجاد نشریه ، تحقیق و درک انواع مختلف قالب ها و ابزارهای خروجی ضروری است. گزینه های زیادی وجود دارد و باید وقت بگذارید تا بررسی کنید کدام قالب چاپی متناسب با نیاز شماست. قبل از ایجاد یک نشریه ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود مانند اینکه انتشار شما در چه بستری مشاهده خواهد شد ، محتوای مورد نظر چه کانونی خواهد بود ، طراحی و استراتژی های تبلیغاتی. پس از تصمیم گیری ، می توانید تعیین کنید که کدام ابزار برای انتشار شما بهترین است. 

نسل امروز خوانندگان با قالب های دیجیتالی راحت ترند و ناشران به طور مداوم به دنبال تحویل محتوای الکترونیکی مناسب برای رفع این نیازها هستند. انتخاب قالب صحیح کلیدی است. هر قالب انتشاراتی ویژگی ها و ویژگی های متمایز خاص خود را دارد که هدف آنها افزایش تجربه خوانندگان است. 

در این وبلاگ ، ما بر روی دو قالب انتشاراتی اصلی ، مجلات دیجیتال و EPUB ها ، با تمرکز بر مزایا و معایب هر یک تمرکز خواهیم کرد. ما همچنین به طور خلاصه به سایر قالبهای انتشار موجود که در بین مخاطبان امروز محبوب هستند ، خواهیم پرداخت. 

انتشارات مجله دیجیتال 

انتشارات مجله های دیجیتال به دلیل تعامل و نمایش رسانه های غنی مشهور هستند. هنگام ساخت یک مجله آنلاین ، احتمالاً از ویژگی هایی استفاده می کنید که تجربه کاربر را غنی می کند مانند ویدیو ، صدا ، پیوندهای وب و پلاگین های اجتماعی. چنین ویژگی های آمیخته با گزینه های جذاب طراحی ، طرح بندی های متعدد و کاربرد آسان نرم افزار ، این قالب انتشارات دیجیتالی را بسیار محبوب کرده است.

مزایای مجله دیجیتال

تعاملی: شما یک طیف وسیعی از ویژگی های تعاملی را برای انتخاب یک تجربه جذاب جذاب برای خوانندگان خود دارید.

کم هزینه: هزینه ها در مقایسه با مجلات چاپی نسبتاً کم است. یکی از این موارد هزینه های حمل و نقل است.

دسترسی: با داشتن یک مجله دیجیتال آنلاین ، می توانید به خوانندگان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید. خوانندگان شما وفادار خواهند ماند زیرا می توانند مکان را تغییر دهند و همچنان محتوای شما را از طریق نسخه دیجیتال شما دریافت می کنند.

پویا: مجلات دیجیتال بسیار پویا هستند. آنها را می توان در رایانه لوحی و دستگاه های تلفن همراه در هر مکان و هر زمان خواند. خوانندگان می توانند بدون تأخیر به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

Unsold Stock: هیچ ترس از وجود سهام فروخته نشده مانند روزنامه ها و مجلات چاپ شده وجود ندارد.

سازگار با محیط زیست: با مجلات دیجیتال ، دیگر نیازی به کاغذ یا جوهر نیست.

درآمد: آنها کانالهای جدید درآمد پایدار را از طریق تبلیغات و تجارت الکترونیکی باز می کنند. 

معایب. 

خواندن مجلات دیجیتال گاهی اوقات دشوارتر از مجلات چاپی است زیرا خواننده باید قادر به بزرگنمایی و کوچک نمایی باشد. باز هم ، این به نرم افزار مجله دیجیتال انتخاب شده بستگی دارد. سایر مواردی که ممکن است برخی از مردم با آن روبرو شوند ، نرم افزار منسوخ شده ، اتصال اینترنت ضعیف و سرعت بارگیری است. با داشتن یک مجله یا روزنامه فیزیکی ، دیگر لازم نیست نگران تمام شدن شارژ آن باشید.


 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774