• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

مجله دیجیتال آنلاین

مجله دیجیتال آنلاین کلیدواژه ای است که در صفحه اول گوگل از ایندکس بالایی برخوردار است در این پست مطلب جالبی راجع به مجله دیجیتال داریم.

مجله دیجیتال

نوشتن ژورنال چیز جدیدی نیست ، اما مانند بسیاری از زمینه های دیگر ، این فناوری تحت تأثیر فناوری قرار گرفته است و تبدیل به مجله دیجیتال شده است.. تعداد فزاینده ای از افراد با استفاده از بسیاری از ابزارها و سیستم عامل های روزنامه نگاری آنلاین ، دیجیتال شدن را با نوشتن خود انتخاب می کنند.

مزیت اصلی این ابزارها و سیستم عامل های آنلاین ویژگی هایی است که آنها برای دسته بندی مطالب و جستجوی آنها ارائه می دهند. کاتلین آدامز ، کارشناسی ارشد ، LPC ، روان درمانگر و بنیانگذار / مدیر مرکز مجله درمانی و بخش آموزش حرفه ای آن ، موسسه نوشتن درمانی ، یادداشت می کند که قالب های دیجیتال "ظرفیت شاخص سازی ، برچسب گذاری ، مرتب سازی و مکان یابی ورودی ها را از طریق استفاده از اصطلاحات جستجوی خاص ، "آنها را به گزینه ای جذاب برای دفترهای مجلات سنتی تبدیل می کند. وی همچنین به گزینه های ارائه شده برای امنیت و ذخیره سازی ایمن اشاره می کند که می تواند به عنوان یک امتیاز اضافی برای نویسندگان باشد: "ژورنال های دیجیتال می توانند با رمز عبور محافظت شوند و به صورت محرمانه در یک درایو فلش ، ابر یا هر تعداد زیادی ذخیره شوند. نرم افزار و برنامه های خوب ژورنال. "

اما چقدر ژورنال ژورنال دیجیتال در برابر ژورنالینگ سنتی با قلم و کاغذ مقاومت می کند؟

صفحه کلید در مقابل دست خط
آدامز ، که از سال 1988 در ژورنال درمانی بالینی تخصص دارد ، از یک مطالعه ژورنالی ژورنالینگ 2014 ، "چالش روزنامه نگاری دیجیتال 30 روزه" نام می برد. این مطالعه که توسط آدامز انجام شد و توسط مرکز ژورنال تراپی منتشر شد ، نشان داد که ژورنال ژورنال عمدتاً همان مزایای نوشتن با دست و بدون هیچ گونه فداکاری در بیان احساسات را دارد. به عنوان مثال ، دو سوم پاسخ دهندگان این تحقیق با این جمله كه "نوشته های تحریری من در این ماه بیانگر درونی ترین اندیشه و احساسات من بود" موافقت كردند یا كاملاً با آن موافقت كردند.

علاوه بر این ، نوشتن با صفحه کلید در واقع توسط مردان ترجیح داده می شود ، تقریباً یک سوم پاسخ دهندگان مرد نشان می دهند که آنها از نوشتن دست نوشته ناراحت کننده یا بسیار ناخوشایند هستند. برای مردانی که در مورد نوشتن دستی در یک دفترچه یادداشت سنتی علاقه مند هستند ، در دسترس بودن ابزارهای آنلاین می تواند به فعالیت های روزنامه نگاری به گزینه ای مناسب کمک کند.

بسیاری از مردم از سهولت و سرعت استفاده از افکار خود در قالب دیجیتال قدردانی می کنند. بر خلاف دفترچه یادداشت مجله ای که در خانه پنهان شده است ، مردم هر کجا که می روند دستگاه های خود را با خود دارند و اکثر افراد با سرعت بیشتری از آنچه می نویسند تایپ می کنند. برنامه های ژورنالی وجود دارد که در سیستم عامل ها همگام سازی می شوند ، بنابراین کاربران می توانند ورودی های دستگاه را که در هر زمان مناسب ترین حالت است ضبط کنند (به عنوان مثال ، آنها می توانند از رایانه لوحی خود در خانه و تلفن هوشمند خود هنگامی که خارج از خانه هستند استفاده کنند).

سوزان بورکین ، PhD ، روان درمانگر و نویسنده کتاب "قدرت شفابخش نوشتن: راهنمای درمانگر برای استفاده از روزنامه نگاری با مشتری " می گوید: "هر چیزی که باعث می شود روزنامه نگاری راحت تر شود ، یک مزیت است ، صرفاً به این دلیل که فرد احتمالاً بیشتر می نویسد ." "برای بسیاری از افراد ، تلفن های همراه ، تبلت ها و رایانه های لپ تاپ در همه جا وجود دارند ، بنابراین ضبط افکار و احساسات در لحظه را آسان تر می کند." بورکین ، که از سال 1978 در زمینه استفاده درمانی از نوشتن تخصص دارد ، تأکید می کند که راحتی و در دسترس بودن ابزار برای نوشتن مهم است. این احساسات توسط بسیاری از نویسندگان ژورنال تأیید می شود که می گفتند به دلیل سهولت و دسترسی به دسترسی آنلاین ، به طور منظم یا به طور گسترده نمی نوشتند.

ابزار ژورنال ژورنال معمولاً شامل طیف وسیعی از ویژگی ها است که تجربه غنی تری را برای کاربر ایجاد می کند ، مانند پشتیبانی از دیکته صدا و ضبط خودکار تاریخ ، زمان ، مکان و جزئیات آب و هوا. همچنین بیشتر این ابزارها امکان ادغام رسانه های اضافی مانند عکس و گرافیک در ورودی های دیجیتال ژورنال را فراهم می کنند. بورکین می گوید که این از نظر تسهیل بیان خود خلاق بسیار ارزشمند است. "به صورت دیجیتال ، امکان استفاده از عکس ، عکس یا حتی رنگ آمیزی فقط در جهت تقویت روند خلاقیت است. به یک معنا ، تصاویر تصاویر بیشتری را به وجود می آورند و تفکر و امکانات ما را گسترش می دهند."


بورکین توضیح می دهد که مجله پردازش شناختی ، شفابخشی و توانمندسازی مزایای بسیاری را ارائه می دهد که یکی از آنها فرصت شرکت در پردازش مجدد شناختی است. وی توضیح می دهد که خاطرات استرس زا و آسیب زا پردازش نمی شوند. این خاطرات غالباً بی نظم و پراکنده هستند. ژورنال نویسی به عنوان ابزاری برای کمک به ایجاد یک دیدگاه جدید به این خاطرات با اجازه دادن به فرد برای پردازش آنها به روشی سازمان یافته و نه فقط در برابر پخش مجدد آنها ، کمک می کند. سپس فرد می تواند با توجه به تجربه آسیب زا ، یک تغییر شناختی را تجربه کند.

بورکین توضیح می دهد: "نوشتن درباره چنین تجاربی باعث تغییر در روایت می شود ،" بستن حلقه افکار تصادفی و تفکر دایره ای. به عنوان مثال ، مردی که تعاملات منفی با پدرش را به یاد می آورد می تواند دیدگاه خود را در درک مشکلات خود تغییر دهد کودکی پدر. " این می تواند به عنوان یک گام حیاتی در مسیر بهبودی و در نهایت رسیدن به بسته شدن حوادث گذشته باشد.

نانسی S. Scherlong ، MSW ، LCSW ، PTR ، CJT ، M / S ، روان درمانگر ، نویسنده و مجله درمانی مجوز ، و بنیانگذار و مدیر یک تمرین هنرهای بیانی چند حالته ، استعاره های سلامتی است. شرلونگ می گوید: "یكی از راه های اصلی نوشتن به شما كمك می كند و نوشتن بهبود می یابد ، این است كه می توانید آنچه را كه قبلاً در داخل برگزار شده بود بررسی كنید. در شرایط استرس زا می توان به دست آورد. "

بورکین از توانمندسازی شخصی به عنوان مزیت دیگری که ناشی از رسا نوشتن است نام برد. "برای مثال ، استفاده از یک تکنیک فرم آزاد می تواند اعتماد به نفس و شفافیت را ایجاد کند." او نوشتن مطالب اکتشافی و جریان آگاهی را توصیف می کند ، که در آن فرد به صورت آزاد و بدون برنامه می نویسد. این نوع نوشتن غالباً موجب شگفتی یا آگاهی جدیدی می شود ، که می تواند انگیزه ای برای ایجاد تغییرات و آغاز یک اقدام جدید را فراهم آورد.

ژورنالینگ بعنوان یک الحاق به درمان
نوشتن درمانی مدتهاست که به دلیل توانایی آن در بهبود نتایج درمان هنگامی که به عنوان مکمل گفتگوی درمانی سنتی استفاده می شود ، شناخته شده است. بورکین با اشاره به توانایی نوشتن برای تنظیم احساسات توضیح می دهد: "به عنوان یک درمان کمکی ، ژورنالیسم می تواند ابزاری ظریف و در عین حال قدرتمند باشد." "سرکوب احساسات به انرژی و تلاش جسمی نیاز دارد. روزنامه نگاری می تواند احساسات را آزاد کند و همچنین احساس تسلط را فراهم کند." او به عنوان نمونه زنی را ارائه می دهد که درباره تجربه تجاوز به عنف می نویسد. "با نوشتن در مورد این تجربه ، وی به طور بالقوه می تواند سرزنش و درماندگی خود را به این معنا برساند که مقصر نبوده و در این شرایط بهترین کاری را که می توان انجام داد."

بورکین توصیه می کند که ادغام ژورنالینگ در یک برنامه درمانی همچنین می تواند استفاده کارآمد از منابع و زمان برای درمانگر باشد. وی می گوید: "نوشتن بیانیه زندگینامه توسط مشتری ، می تواند به سرعت اطلاعات عظیمی از سابقه خانوادگی و آسیب های گذشته را در اختیار درمانگر قرار دهد."
یک قالب دیجیتالی این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا مواردی مانند بیوگرافی بیوگرافی یا هر نوع مقاله دیگر در مجله را با درمانگر خود به اشتراک بگذارد و مطالب را می توان از طریق پست الکترونیکی به درمانگر از بین جلسات درمانی ارسال کرد.

آدامز روش خود برای استفاده از ژورنالینگ را با مشتری های خود در میان می گذارد: "روش معمول من ساخت سه یا چهار درخواست مجله از محتوای جلسه فردی است. من این موارد را در پایان جلسه برای مشتری در خانه ارائه می دهم." وی توضیح می دهد که به مشتریان آموخته می شود "بازتاب" بنویسند. مشتری سپس بازتابش را برای او از طریق ایمیل ارسال می کند تا بتواند آن را بررسی کند. "خواندن پاراگراف یا دو انعکاس و ارسال پیام تأییدی تقریباً به زمان نیاز ندارد. یک چاپ از بازتاب به من امکان می دهد تا آن را در یادداشت های نمودار خود قرار دهم و متناسب با متن را در جلسه بعدی وارد کنم."

شرلونگ بیش از 20 سال است که در کارهای مددکاری اجتماعی خود از نوشتن درمانی استفاده می کند. وی می گوید: "بیش از نیمی از مشتریان درمانی من و سه چهارم مشتریان مربیگری من نوعی ژورنال را هنگام کار با من نگه می دارند." وی توضیح می دهد که این ژورنال به عنوان "ظرف" برای کارهایی که بین جلسات تکمیل می شود ، عمل می کند. این برنامه همچنین به عنوان "یک ماده مهم برای همکاری در چارچوب جلسه خود عمل می کند. با هم می توانیم پیشرفت و رشد را ارزیابی کنیم و موارد مورد نگرانی آینده را مشخص کنیم."

شرلونگ ادامه می دهد ، "كار اجتماعی كاملاً مربوط به زمینه است - افراد در چارچوب شرایط و زمان خود. استفاده از نوشتن به عنوان یك الحاقی برای روش درمانی یا مربیگری ، سوابق كامل شخصی تغییر و تحول را فراهم می كند."

نه فقط برای مشتریان
لازم به ذکر است که مجله نویسی ، چه روی کاغذ و چه به صورت دیجیتالی ، فقط ابزاری نیست که می تواند در کنار مشتری به عنوان بخشی از کار درمانی آنها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می تواند در زمینه آموزش و آموزش مددکاری اجتماعی مفید باشد. شرلونگ می گوید: "من فکر می کنم هنرهای بیانگر چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان ما نیز دارند." "نوشتن ، به فراگیران کلیه مراحل فرصتی برای" نظارت بر خود "و تأمل در عمل و خودآگاهی خود ، رشد مهمی را برای تبدیل شدن به یک پزشک بالینی م effectiveثر و با اخلاق می دهد."

در مورد مددکاران اجتماعی که قبلاً از روزنامه نگاری در کار خود استفاده نمی کنند ، بورکین آنها را تشویق می کند که در مورد نحوه استفاده از آن باز باشند. او می گوید: "سعی نکنید با مشتری های خود روزنامه نگاری کنید." "شما قبلاً مهارت بالینی دارید ؛ روزنامه نگاری فقط یک ابزار اضافی است." وی همچنین این توصیه را به مددکاران اجتماعی که به تازگی استفاده از روزنامه نگاری با مشتریان خود را کشف می کنند ارائه می دهد: خوب!"

نکات طلایی مجله دیجیتال

چیزی که اکنون می دانیم این است که گرچه iPad ممکن است مفهوم اشتراک مجله های دیجیتال را به کاربران معرفی کرده باشد ، صنعت مجله به خوبی برنامه های طراحی شغل را در حد توان خود انجام نداده است. هم اکنون نیز اغلب دست و پاگیر و گیج کننده هستند و رابط های مجله ای با مجله دیگر متفاوت است. آنچه ما فهمیده ایم این است كه قالب یك مجله نباید خیلی زیاد كوچك شود ، زیرا افراد برای مرور و بازگرداندن یك موضوع به یك فهرست مطالب و یك راه آسان برای رفتن و رفتن به آن TOC می خواهند. آنها همه زنگ ها و سوت ها را نمی خواهند ، آنها محتوا را می خواهند و می خواهند آن را به راحتی هضم کنند.

پاسخ ساده به این مشکل رابط کاربری مانند "flipbooks" به نظر می رسد - PDF و انواع دیگر رندرهایی که مانند مسئله چاپ هستند. متأسفانه ، کاربران آن ها را نیز دوست ندارند و نمی خواهند همان قیمت مجله فیزیکی را برای یک PDF ساده بپردازند. بعلاوه ، شرکتهای "اشتراک مجله نامحدود" مانند Magzter و Next Issue با ارائه 10 دلار اشتراک به افرادی که می توانند با یک قیمت پایین ماهانه دسترسی نامحدود به انواع مجلات داشته باشند ، صنعت را آدم خیز کردند.

با وجود موفقیت در برنامه های رایانه لوحی ، متوجه شدیم که بهترین نمونه های مجله دیجیتال در رایانه لوحی بارگیری نمی شوند ، بلکه در HTML ساخته شده اند و پاسخگو هستند بنابراین می توانند محتوا را به صورت پویا در هر دستگاهی نشان دهند.

مردم در خواندن اخبار و مقالات در وب سایت ها مسلط هستند. آنها می دانند که چگونه جستجو کنند ، چگونه دکمه برگشت را بزنند ، روی پیوندها کلیک کنند و به محتوایی که در وب سایت یک مجله جستجو می کنند ، برسند. آنها سالهاست که این کار را انجام می دهند. پس چرا باید از آنها بخواهیم یک برنامه را بارگیری کنند و یک رابط کاربری جدید یاد بگیرند؟ به این دلیل که فکر می کنیم ارزش ادراک شده ای را ارائه می دهد یا اینکه محصول بهتری است؟

آنچه که ما دریافتیم این است که هشت سال پس از انتشار iPad ، بهترین نمونه های مجله دیجیتال با بهترین عملکرد برای ساختن بخشی از وب سایت یک مجله ، دارای یک paywall اندازه گیری شده یا خیر ، توسعه یافته است ، اما به ندرت برنامه های رایانه لوحی هستند.

نگاهی دقیق به انواع قالبهای مجله دیجیتال و گزینه های اشتراک که اکنون از زمان انفجار iPad بر روی صحنه وجود دارد و اینکه کدام یک در واقع باعث جذب و رضایت مشترکان می شوند ، بسیار آموزنده است.

برنامه مجله دیجیتال

برنامه مجله دیجیتال همان چیزی است که کاربران روی iPad ، Kindle یا دستگاه مشابه تبلت خود می خوانند. تبلیغات ممکن است به صفحات وب لینک شوند (یک مزیت بزرگ برای تبلیغ کنندگان) ، و مقالات ممکن است شامل فیلم ها باشند. مشهورترین مثالهای مجله دیجیتال ، به ترتیب کم تعاملی تا بیشتر تعاملی ، کپی دیجیتال ،  ماکت به علاوه و  reflow-plus است . ماکت دیجیتال به طور معمول PDF مجله شما است که برای یک قرص خوان قالب بندی شده است ، در حالی که یک کپی به علاوه تعامل بسیار بیشتری را ارائه می دهد (فیلم ها و تبلیغاتی که قبلاً ذکر شد.) ناشران مجله هایی که یک reflow-plus ایجاد می کنند تمایل به افزودن قابلیت های جدید دارند. به مجله ای که باعث می شود از هر مجله دیجیتال دیگری منحصر به فرد عمل کند و بیشتر شبیه یک برنامه است.

وب سایت مجله دیجیتال

یک وب سایت مجله دیجیتال محتوای رایگان و برتر را ارائه می دهد ، محتوای برتر اغلب در پشت یک paywall اندازه گیری شده است که مشترکان می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. محتوای رایگان ممکن است سریعتر خوانده شود و محتوای آن کمتر قابل توجه باشد. بسیاری از شرکای انتشاراتی ما "پیش نمایش کتابخانه" را تولید می کنند ، که مقالاتی تبلیغاتی است که بیت هایی از محتوای برتر را به اشتراک می گذارد و خوانندگان را برای مشاهده محتوای کامل به کتابخانه مجله حق بیمه هدایت می کند. وقتی اندازه گیری می شود ، این یک روش عالی برای ملاقات بازدیدکنندگان رایگان در وسط است ، زیرا به آنها امکان دسترسی به محتوای برتر داده می شود ، اما بعد از چند مقاله ، از آنها خواسته می شود که هزینه پرداخت کنند. با جذب مکرر این بازدیدکنندگان از طریق محتوای رایگان ، آنها با نرخ بالاتری به مشترکان و اعضا تبدیل می شوند ، زیرا بیشتر از آنچه همه پشت یک paywall بدون اندازه بودند ، با محتوا ارتباط برقرار می کنند.

یک کتابخانه مجله دیجیتال

 کتابخانه آرشیوی از مطالب خود را دوباره سالها، به احتمال زیاد از آغاز است. اگر درست انجام شود ، می توانید تعداد قابل توجهی از مشترکین احتمالی مجله را برای این عضویت در سطح بالاتری و با قیمت بالاتر از بین ببرید.  به طور معمول ، یک  وب سایت مجله دیجیتال  همراه با یک کتابخانه وب است ، بنابراین وقتی کسی در نسخه وب شما مشترک می شود ، ماهانه با مشکلات HTML مواجه می شود و به همه مواردی که از قبل کتابخانه منتشر شده دسترسی پیدا می کند.

بازاریابان اشتراک باید نحوه تبلیغ محتوا در عصر اینترنت را بیاموزند و در مورد آنها تجدید نظر کنند. به جای تبلیغ 12 شماره بعدی ، می توانید شماره های پشتیبان ، مجموعه های ویژه و دسته بندی مطالبی را که اگر کتابخانه داشته باشید ده ها سال طول بکشد ، تبلیغ کنید. این گزینه های زیادی برای راه اندازی یک برنامه متنوع بازاریابی فراهم می کند. یکی از توانمندسازی فرکانس بازاریابی محتوا که تصور آن غیرقابل تصور است اگر فقط 12 شماره بعدی را تبلیغ کنید.

رازهایی را که در زمینه ناشران طرحی که امروز در حال رشد سریع هستند ، بیاموزید. یک نسخه رایگان از How to Develop a Multiplatform Magazine Business Plan را بارگیری کنید ، و کشف کنید که تجارت مجله شما چقدر می تواند بزرگ شود و چه مقدار سرمایه گذاری برای ساختن کسب و کار شما به بلوغ نیاز است.

 

5 نمونه مجله دیجیتال عالی

بیایید از بحث در مورد ویرایش برنامه ها بگذریم ، زیرا این چیزی نیست که ما به هر ناشری توصیه کنیم که دیگر توجه داشته باشد که اکنون روشهای دیگر بهتر دیده اند. اما اگر کنجکاو هستید که برخی از برنامه های عالی را بررسی کنید ، توصیه می کنیم به The Atlantic ، Scientific American و Vogue که همه از برنامه های مجله دارای امتیاز بالا در فروشگاه های برنامه هستند ، نگاه کنید.

من مثال مجله قلاب بافی دیجیتال را دوست دارم

فراتر از نسخه های ساده ماکت یک محصول چاپی ، ناشی از یکی از نژادهای جدید ناشران دیجیتال است. I Like Crochet  یک مجله دیجیتالی است که در آگوست سال 2014 توسط انتشارات نخست وزیر Mequoda ، ناشر کاتالوگ بزرگی از وب سایت های صنایع دستی و سایت های آشپزی ، راه اندازی شد. این اولین مجله برتر بود که توسط پرایم منتشر شد. این همچنین همان چیزی است که ما در Mequoda معتقدیم اولین مجله وب سایت واقعی صنعت مجله است.

وب سایت مجله Crochet I Like یک تجربه مجله خطی همراه با فهرست مطالب و پیمایش صفحه به صفحه ارائه می دهد. طبیعتاً از طریق فناوری نیز پیشرفت می کند تا خوانندگان بتوانند برای رفتن مستقیم به پروژه های خاص کلیک کنند. و از همه مهمتر ، همه مطالب در یک کتابخانه واقعی نیز موجود است ، بنابراین مشترکان می توانند برای مثال ، الگوهای افغانی را جستجو کنند ، همه با چند کلیک. دسترسی به کتابخانه چیزی است که آن را از اکثر مجلات دیجیتال متمایز می کند. از آنجا که این مجله در وب در دسترس است ، این نسخه دیجیتالی که با استفاده از کتابخانه ارتقا یافته است ، در هر دستگاهی که مصرف کنندگان برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند ، صرف نظر از سیستم عامل ، قابل دسترسی است.

و این واقعاً انقلابی است ، نه تنها برای خوانندگان ، بلکه برای ناشران که منابع عظیم مورد نیاز برای ایجاد نسخه های دیجیتالی برای هر پلتفرمی که مصرف کنندگان مختلف استفاده می کنند ، ندارند. ما فقط چند ناشر را می شناسیم که از فناوری استفاده می کنند تا این نوع تجربه را به مشترکان خود ارائه دهند و بیشتر آنها شرکای ما هستند.

خواندن این مجله دیجیتال نسل جدید در وب تجربه لذت بخشی است. من مانند قلاب دوزی وب سایت طراحی شده است که دقیقا مانند یک مجله را تجربه کرد. در یک پورتال ، کاربر معمولاً در نتیجه س aالی که می خواهد به آن پاسخ داده شود ، می رسد. هنگامی که در صفحه ای که جستجوی آنها آنها را به سمت آن سوق داده است ، مقالات مرتبطی نیز توسط هایپر لینک وجود دارد که ممکن است آنها نیز بخوانند.

اما با پاسخ دادن به سوال آنها ، کاربر معمولاً فقط پس از چند دقیقه با وب سایت کار می کند. در Mequoda ما این را به عنوان یک تجربه "آموزشی" یا "چگونگی" تصور می کنیم.

اما در I Like Crochet ، خواننده ای تاریخ شماره و فهرست مطالب را پیدا می کند و از او دعوت می شود که مانند هر مجله دیگری از تجربه "کشف" خطی لذت ببرد ، که در آن جدول مطالبی وجود دارد که آنها می توانند صفحه به صفحه حرکت کنند (البته بدون صدا و صفحه چرخش گرافیکی که باعث می شود مجله های flipbook بسیار کاربر پسند نباشند) ، به جای موضوع ، برای اینکه بفهمید چه بعدی است.

خواننده می تواند یک ساعت یا بیشتر با مجله وب سایت I Like Crochet بگذرد ، اما آنها همچنین می توانند به کتابخانه الگو دسترسی پیدا کنند تا از طریق جستجو به تمام مطالب گذشته مجله دسترسی پیدا کنند ، که باعث می شود Crochet استثنایی باشد. این دسترسی به همه مقالات گذشته و مجموعه های خاص سرپرستی را فراهم می کند ، که فقط با یک کلیک فوراً در دسترس است. همه مقالات موجود در ILikeCrochet.com حق بیمه هستند ، اما بازدیدکنندگان می توانند قبل از اینکه مشترک شوند از آنها خواسته می شود سه بار در ماه دسترسی داشته باشند. پیش نمایش کتابخانه آنها 100٪ رایگان است و محتوای برتر را تحریک می کند.

I Like Crochet همیشه در حال آزمایش پیشنهادات است ، آنها در گذشته از قیمت طعمه استفاده می کردند که در آن حق دسترسی طلای کلوب خود را با نرخ غیر قابل مقاومت قیمت گذاری می کنند و در حال حاضر دیگران را آزمایش می کنند ، مانند پیشنهاد 92 سنت در هفته که سالانه صورتحساب دریافت می شود. درباره نمونه مجله های دیجیتال تست پیشنهادات بیشتر بخوانید .

 مثال مجله دیجیتال یانکی

 مجله یانکی بیشتر به دلیل توصیه های مسافرتی و توصیه های رستوران در نیوانگلند شناخته می شود. مشترکین از راهنماهایی برای خنک ترین شهرهای ساحلی ، رانندگی برای شاخ و برگ گیاهان ، بهترین مکان برای گرفتن رول خرچنگ و حتی نحوه تهیه بهترین کیک های سیب لذت می برند. اگر اهل نیوانگلند هستید یا کسی که نیو انگلیس را دوست دارد ، بدون مصرف هر شماره جدید از یانکی ، به راحتی از منطقه بهره مند نمی شوید  . 

و این فقط نظر ما به عنوان نیوانگلند نیست ، فقط از 25000 مشترک بیش از مجلات دیجیتال آنها بپرسید. یانکی که تعداد بسیار زیادی برای چنین مجله شیک و منطقه ای دارد ، می تواند بسیار لاف بزند و طراحی مجله دیجیتال آنها بهترین روش Mequoda است.

بسته عضویت All-Access Yankee شامل شش شماره از مجله چاپی آنها ، نسخه وب دیجیتال آنها با یک کتابخانه سفر پرجمعیت ،  برنامه تلویزیونی Weekends with Yankee و سه خبرنامه پیش نمایش کتابخانه در هفته است که اعضای برتر را از طریق سفر راهنمایی می کند. کتابخانه و بیش از 25 مجموعه دیجیتالی آن.

سردبیران آنلاین در یانکی با تیم بازاریابی محتوای Mequoda برای ایجاد مجموعه های ویژه ای که مستقیماً از بایگانی مجله ما تهیه شده اند کار کرده اند. این اجازه می دهد محتوای مجله یانکی به گونه ای به نمایش درآید که به آن زندگی جدیدی ببخشد. بروک هولمبرگ ، ناشر همه چیز  یانکی ، می گوید: "ما بیش از پنج برابر بازدید از صفحه از محتوای بایگانی خود تولید می کنیم تا از جدیدترین شماره در هر ماه خاص."

اعضای Yankee All-Access 39.97 دلار در سال برای مجموعه محتوای کامل چند پلتفرم پرداخت می کنند. یانکی از خدمات مستمر کارت اعتباری با نرخ تبدیل و تمدید قوی استفاده می کند که جریان درآمد جدیدی را که به سرعت در حال رشد است برای این مارک قدیمی تأمین می کند.

نمونه مجله دیجیتال آتلانتیک

در ابتدای این مقاله ، من اشاره کردم که The Atlantic دارای یک برنامه خوب و دارای امتیاز بالا است ، بنابراین من فکر می کنم ذکر این نکته لازم است که مجله وب دیجیتال آنها نیز بسیار خوب است. بایگانی قوی اقیانوس اطلس به سال 1857 برمی گردد و ما دوست داریم که آنها درباره آنچه که در بایگانی آنها دیجیتالی شده شفاف باشند. به عنوان مثال ، از سپتامبر 1995 تا امروز ، همه مقالات را در هر شماره پیدا خواهید کرد ، به استثنای مقالاتی که حقوق آنلاین به طور انحصاری توسط نویسندگان نگهداری می شود. شماره های قدیمی تر ، مانند موارد مربوط به سال 1857 ، فقط شامل مقالات ویژگی هستند.

نمونه خوب مجله دیجیتال نجاری

در یک لیست از مثالهای مجله دیجیتال عالی ، ما باید چوب ظریف را وارد کنیم. ما در گذشته با Taunton کار کرده ایم ، و امروز نیز آنها در مورد مجله وب و کتابخانه ، تقریباً به صورت نامه ، بسیاری از بهترین روش های ما را دنبال می کنند و حتی می توان آنها را با طراحی I Croche t بالا مقایسه کرد از بسیاری جهات

مشترکان  Fine Woodworking می توانند برای دریافت نسخه های چاپی با قیمت 34.95 دلار مشترک شوند یا با 99 دلار عضویت تمام دسترسی را انتخاب کنند که شامل شماره های دیجیتالی HTML باشد که به سال 1975 باز می گردد. مقالات موجود در بایگانی قبل از درخواست از کاربر برای بارگیری مقاله ، 500 کلمه محتوا دارند. . عضویت همچنین شامل یک کتابخانه از فیلم ها ، بیش از 700 طرح پروژه و مرجع کتاب های قابل بارگیری است.

1. چگونه می توان مجله دیجیتال خود را قیمت گذاری کرد

آیا هزینه مجله دیجیتال شما کمتر از مجله چاپی شما است زیرا هزینه تولید شما کمتر است؟ یا اینکه باید هزینه بیشتری داشته باشد زیرا شامل ویژگیهای تعاملی بیشتری نسبت به صفحه چاپ شده است؟ و چگونه بسته های چاپی و دیجیتالی را بصورت آنلاین بسته بندی می کنید؟

2. هزینه های انتشار در فروشگاه App

انتشار مجله دیجیتال خود بر روی رایانه لوحی ، به منظور امکان بارگیری آن در بزرگترین دکه های روزنامه فروشی جهان ، حتی اگر پیشنهاد کنیم یک مجله وب را در اولویت قرار دهید ، ممکن است همچنان یک استراتژی مثر باشد. 20٪ اشتراک شما ، بسته به بازار شما ، ممکن است مستقیماً از این بازار باشد.

3. نحوه ایجاد یک طرح تجاری مجله دیجیتال

در برنامه ریزی برای راه اندازی یک مجله دیجیتال یا یک نسخه دیجیتالی از مجله خود ، عوامل زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. ما از یک چارچوب برنامه ریزی استراتژیک به عنوان ابزاری در جهت توسعه و ابلاغ برنامه های تجاری در یک سازمان انتشاراتی چند پلتفرم استفاده می کنیم.

4. نحوه فروش اشتراک مجلات دیجیتال

حتی با توجه به اینکه مجلات دیجیتالی بخشی از هنجارها شده اند ، همه هنوز در تلاشند بدانند که چگونه آنها را در این دنیای شجاعانه بفروشند. بعضی اوقات جدیدترین و داغترین ایده ها همین ایده ها هستند - ایده ها. ما بر روی استراتژیهایی تمرکز کرده ایم که در واقع اجرا و نشان داده شده اند.

5. چگونه مجله دیجیتال خود را به بازار عرضه کنیم

خرید یک لیست و ارسال یک بسته بزرگ پست الکترونیکی مستقیم ، به این امید که تعداد زیادی از افراد مانند همه در روزهای چاپ قبلی مشترک شوند ، بیشتر شبیه این است که بخواهید خود تبلت های قرن بیست و یکم را در یک فروشگاه عمومی قدیمی به فروش برسانید. سخت افزار ، کلاه خانمها و ترشی ها فضای مشترکی داشتند و صاحبخانه همه آنچه را در لیست شما بود آورد و سپس خریدهای شما را در کاغذ قهوه ای و ریسمان پیچید. اگر شما برای انتشار دیجیتالی خود برنامه ریزی می کنید ، به شما پیشنهاد می شود که چگونه از طریق آن درآمد کسب کنید.

6. چرا ماکت دیجیتال آن را برش نمی دهد

اگر علاوه بر مجله وب سایت خود در حال راه اندازی یک نسخه رایانه لوحی هستید و فکر می کنید می توانید با راه اندازی یک نسخه ساده PDF از مجله خود کنار بیایید ، اجماع عمومی از سوی کاربران "خیر" قاطعانه است. یکی از ویژگی هایی که کاربران درخواست می کنند متن قابل پیمایش است ، چیزی که شما نمی توانید آن را در نسخه PDF استاتیک ارائه دهید که برای خواندن مقالات نیاز به خرج کردن و بزرگنمایی کاربران دارد.

7. نوع نرم افزار مجله ای که باید استفاده کنید

اگر ما در اینجا به شما می گوییم که ساختن یک مجله وب به شما کمک می کند تا در بلند مدت درآمد بیشتری کسب کنید و سرعت آینده را تعیین کنید ، پس احتمالاً می خواهید بدانید که چه نوع نرم افزاری برای این کار مناسب است.

8. نحوه فروش تبلیغات مجله دیجیتال

وقتی ناشران مجله دور هم جمع می شوند تا در مورد درآمد تبلیغاتی خود صحبت کنند ، شکایت مشترک این است که حتی اگر آنها روی تبلیغات آنلاین حساب می کنند تا جای صفحات کاهش یافته تبلیغات را بگیرند ، آنها "دلارهای چاپی را با هزینه های دیجیتال معامله می کنند". بدتر از این ، آنها می گویند ، آنها اکنون مجبورند آن سهم های دیجیتالی را با پول های موبایل معامله کنند. اما نکته اینجاست: تبلیغات مجله دیجیتال دقیقاً همان ویژگی های اغوا کننده را ارائه می دهد. و این تبلیغات می توانند از فناوری استفاده کنند که امکان تعامل بیشتر بین تبلیغ کنندگان و خوانندگان را فراهم می کند. پس چرا ناشران باید به "سکه های سیار" رضایت دهند؟

9. تفاوت بین مجلات وب و برنامه های مجله قرص

آیا شما یک مجله وب یا یک برنامه مجله دیجیتال می فروشید؟ در مورد هر دو چطور؟ بسیاری از ناشران چنین کاری می کنند و آنها حتی نمی دانند که هر دو مدل تجاری کاملاً متفاوتی دارند.

10. نحوه راه اندازی وب سایت اشتراک مجله

راه اندازی وب سایت اشتراک مجله یکی از سیستم عامل های انتشارات چند پلتفرمی مورد علاقه ما است  زیرا منبع بسیار سودآوری است. اگر یک نسخه آنلاین از مجله خود را راه اندازی می کنید ، به نفع شماست که با بایگانی از شماره های پشتیبان که ارزش اشتراک را اضافه می کند ، راه اندازی کنید.

tags : کاربرد مجله دیجیتال ، طراحی مجله دیجیتال ، نرم افزار مجله دیجیتال ،اشتراک مجله دیجیتال ، آگهی مجله دیجیتال

نکات طلایی مجله دیجیتال ، عناصر موفقیت مجله دیجیتال ، مجله دیجیتال آنلاین ، مزایای مجله دیجیتال ، ساختار مجله دیجیتال

اصول طراحی مجله دیجیتال ، مجله دیجیتال در صفحه اول گوگل ، چیدمان مجله دیجیتال ، بهترین مجله دیجیتال 2020

مجله تعاملی دیجیتال ، فروش مجله دیجیتال ، پلتفرم مجله دیجیتال ، ایندکس مجله دیجیتال

 

 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774