• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

مجله دیجیتال در 15 قدم

از برخی جهات ، شروع یک مجله امروز راحت تر از همیشه است. اما در برخی دیگر ، این ممکن است دشوارتر باشد. همه اینها به دلیل اینترنت است. وب اطلاعات رایگان را در دسترس همه قرار می دهد ، بلافاصله از طریق دستگاه های تلفن همراه در دسترس است که صنعت مجله را دگرگون کرده است. همچنین به هر شخص بصورت آنلاین این فرصت را می دهد تا محتوای با کیفیت بالا ایجاد کند و خود را برای مخاطبان گسترده بیان کند. 

مرتبط: 5 روش برای کسب درآمد از مجله آنلاین خود 

در این راهنمای مبتدیان ، نحوه راه اندازی مجله بصورت آنلاین بحث خواهیم کرد. راهنما به سه مرحله تقسیم می شود ، و کارهایی را که قبل ، در حین و بعد از تولید اتفاق می افتد بیان می کند. مرحله اول طوفان مغزی است و به دنبال آن ایجاد و همکاری و در نهایت توزیع انجام می شود. چیزهای زیادی برای پوشش وجود دارد (بدون استفاده از جناس) ، بنابراین بیایید غواصی کنیم. 

قبل از تولید: طوفان فکری 

 

1. برنامه کاری خود را تدوین کنید

 

قبل از نوشتن یک کلمه برای مجله خود ، بنشینید تا یک طرح تجاری تهیه کنید. این شامل ماموریت شما (دلیل وجود مجله شما) ، اهداف و چگونگی دستیابی به آنها می باشد.

سوالات مهمی که باید در برنامه خود در نظر بگیرید: 

  • چیست مفهوم یا تمرکز از مجله خود را؟ این باید مانند زمین آسانسور مختصر و مختصر باشد. به عنوان مثال ، نگاهی به این نسخه از صفحه "درباره" مجله TIME بیندازید :
      
  • کدام موضوعات را پوشش خواهید داد ، و در چه عمق؟ لحن و صدای خود را در نظر بگیرید - تفاوت زیادی بین The New Yorker و OK وجود دارد! مجله ، و شما باید ثابت قدم باشید.
  •  
  • مخاطبان اصلی چه کسانی هستند؟ به یاد داشته باشید ، مجله شما باید با دیگران صحبت کند ، نه فقط با خودتان. همچنین مهم است که مخاطبان شما "نیاز مستمر" به محتوای شما داشته باشند ، بنابراین آنها می خواهند مشترک شوند و بیشتر بخوانند. به سبک زندگی مخاطبان خود بیندیشید و مسائل و ایده هایی را که برایشان مهم است را برطرف کنید.
  •  
  • بودجه موضوع اول چگونه تأمین می شود؟ بسیاری از مجلات با فروش تبلیغات سود کسب می کنند ، اما در ابتدا جذب آگهی دهنده کار دشواری است. برخی پیشنهاد می کنند از سرمایه شخصی برای تأمین اعتبار اولین مسئله استفاده شود - این امر با صرفه جویی در هزینه ، جستجوی سرمایه گذاری یا استفاده از قدرت سرمایه گذاری جمعی صورت می گیرد.

 

2. درباره چشم انداز تحقیق کنید

 

در حال حاضر تعداد زیادی مجله وجود دارد ، چه دیجیتال و چه چاپ شده. اکنون وقت آن است که شما برای ارزیابی رقابت مدتی را در دکه روزنامه فروشی (یا در برنامه خواندن مورد علاقه خود) بگذرانید. این به شما ایده بهتری از آنچه قبلاً تحت پوشش قرار گرفته است و چگونه می توانید انتشار خود را از یکدیگر متمایز کنید می دهد. همچنین می تواند خلاsها و فرصتهایی را که در حال حاضر در بازار برآورده نمی شوند ، آشکار کند ، که می توانید ضمن توسعه مفهوم مجله ، از آنها به نفع خود استفاده کنید.

 

3. تیم خود را بسازید

 

یک مجله یک تلاش سرسام آور است ، کاری که نباید به تنهایی انجامش دهید. برای جلوگیری از فرسودگی شغلی و ارائه نتایج سریعتر و بهتر ، تیم خود را بسازید و بار کاری خود را تقسیم کنید. مجله شما برای آن قویتر خواهد بود. در اینجا چند نقش کارکنان آورده شده است که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

 

  • نویسندگان - مجله ها توسط محتوای عالی هدایت می شوند ، بنابراین مطمئناً برای کار کردن به نویسندگان عالی نیاز دارید. شاید شما آن را در خانه با چند نویسنده معتمد نگه دارید ، یا شاید برای ارائه گزینه ها به فریلنسرها مراجعه کنید. در هر صورت ، در مورد انتظارات سرمقاله خود و اینکه آیا برای کار آنها غرامت ارائه می دهید با نویسندگان روشن باشید.
  •  
  • ویرایشگر - در انتهای خط ، باید یک جفت چشم وجود داشته باشد تا به هر قطعه از محتوای مورد ، رد و پایانی نهایی شود. سردبیر با تقویت استانداردهای ویراستاری شما از ثبات و کیفیت اطمینان می یابد. این شامل تن صدا ، دستور زبان ، مکانیک و حتی دامنه و دامنه هر مقاله است. هنگامی که یک سردبیر قوی در راس شما قرار دارد ، مجله تمام شده صیقلی و منسجم خواهد بود.
  •  
  • مدیر فروش - اگر مجله شما از تبلیغات برخوردار باشد ، مدیر فروش ضروری است. این شخص به عنوان محل تماس تبلیغاتی که هزینه فضای مجله شما را پرداخت می کند ، خواهد بود. داشتن یک نفر برای رسیدگی به س questionsالات و نگرانی های آنها به شما کمک می کند تا رابطه بهتری با آنها برقرار کنید ، که به نوبه خود منجر به سودهای بالاتر و پایدارتر می شود.
  •  
  • مدیر بازاریابی - مجله شما نیز به تبلیغ نیاز دارد! یک مدیر بازاریابی برای جلب توجه مجله شما تلاش خواهد کرد ، و مطمئن شود که مجله در همه مکان های مناسب وجود دارد. به عنوان مثال ...

    اگر مجله چاپی راه اندازی می کنید ، به توزیع کنندگان در کتابفروشی ها ، دکه های روزنامه فروشی و سایر مکان های عمومی نیاز دارید. اگر در حال راه اندازی آنلاین هستید ، کانال های زیادی برای کشف شما وجود دارد ، از تبلیغات موتور جستجو گرفته تا رسانه های اجتماعی. بخشی از مسئولیت های این شخص تصمیم گیری در مورد توزیع کنندگان و کانال های مناسب برای مجله شما و سپس ایجاد مواد (کیت های مطبوعاتی ، محتوای تبلیغاتی و غیره) برای حمایت از آنها خواهد بود.
  •  
  • مدیر انتشارات - در اینجا شخصی وجود دارد که به میزان ناچیز انتشار می رسد. این فرد به شما کمک می کند شریک چاپی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند ، هم از نظر کیفیت و هم از نظر بودجه. هزینه کاغذ چقدر است؟ رنگ ها چگونه به نظر می رسند؟ آیا در محصول نهایی خطایی وجود دارد؟ یک مدیر انتشارات روی این جزئیات به ظاهر جزئی تمرکز خواهد کرد که در واقع ، تفاوت بزرگی ایجاد می کنند.
  •  
  • مشارکت ها / گروه ها - این ارتباطات مفیدی هستند که لزوماً عضو تیم شما نیستند ، اما می توانند شما را به مسیر درست هدایت کنند. مشارکت با مارک های مربوطه می تواند مجله شما را بیشتر در معرض دید قرار دهد ، زیرا مخاطبان خود را با شما به اشتراک می گذارند. گروه های خاصی از مجلات محلی یا مستقل تشکیل شده اند تا مشاوره و فرصت ها را با یکدیگر تقسیم کنند ، و از این طریق قدرت را به تعداد زیاد استفاده می کنند. در جامعه خود نگاهی بیندازید و خود را معرفی کنید. 

 

در حین تولید: ایجاد و همکاری

 

اکنون وقت آن است که شروع به تولید محتوا و همکاری با تیم خود کنید. این می تواند زمان بسیار پر سر و صدایی باشد ، اما جایی است که جادوگری اتفاق می افتد. اگر شما از انتشار مجله خود الهام گرفته اید ، به احتمال زیاد با مراحل زیر آشنا هستید - اما به هر حال بیایید آنها را مرور کنیم.

 

4. نوشتن

 

سرانجام ، وقت آن است که مقالاتی برای مجله خود ایجاد کنید. بسته به مفهوم آن ، این ممکن است چند معنی مختلف داشته باشد: داستان یا غیر داستانی ، داستان کوتاه ، مقالات روزنامه نگاری ، راهنماهای راهنما ، بازبینی یا حتی ترکیبی از همه موارد بالا. این مرحله شامل فرایند نوشتن ، از تصور تا مرحله و از تحقیق تا پیش نویس است.

 

5. ویرایش

 

غیرمعمول نیست که مقالات بیش از یک دور تجدید نظر داشته باشند. فراتر از این که صرفاً به سبکها و اشتباهات گرامری دست پیدا کنید ، ویرایش به نویسنده کمک می کند تا نوشتار خود را متمرکز کرده و از آن بالا ببرد. ویراستاران همچنین می توانند در بررسی واقعیت کمک کنند. نویسندگان و ویراستاران با هم همکاری می کنند تا مقاله را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

 

6. تصحیح تصحیح

 

پس از نوشتن و ویرایش مقاله ، برای اطمینان از کیفیت و صحت ، به تصحیح دقیق نیاز است. هرگونه اشتباه تایپی یا خطایی که در روند نوشتن راه داشته باشد ، در اینجا لغو می شود. بر خلاف ویرایش ، تصحیح ، ارزیابی سبک ، لحن ، سازمان یا اثربخشی مقاله نیست. تمرکز صرفاً یافتن و از بین بردن خطاها است ، بنابراین محصول نهایی به صورت حرفه ای خوانده می شود. شخصی که تصحیح می کند نیز ممکن است ویراستار باشد ، اما اینها هنوز دو مرحله تولید جداگانه هستند.

 

7. طراحی گرافیکی

 

نحوه لذت بردن از مجلات با نحوه مصرف کتاب یا روزنامه متفاوت است. اگرچه هر یک از این نشریات اطلاعاتی را ارائه می دهند ، به ویژه مجلات به دلیل بصری بودن شناخته می شوند. طراحی مجله از زیبایی و زرق و برق دار گرفته تا پر زرق و برق بسیار جذاب است . طراح گرافیک شما به همان اندازه مسئول نویسندگی و احساس مجله شماست - اگر نه بیشتر. مهم است که گرافیک شما با کلمات شما منطبق باشد. به یاد داشته باشید ، مجلات کمتر به اطلاعات و بیشتر به سبک زندگی می پردازند. برای برخی از الهامات ، این الگوهای طراحی مجله را مرور کنید .

 

8. عکاسی

 

عکس های سهام اینجا و آنجا خوب است ، اما هیچ جایگزینی برای عکاسی سفارشی نیست. به جای جستجوی عکس برای مطابقت با دید شما (و اغلب ، با هزینه کمتر) ، یک عکاس می تواند با شما همکاری کند تا تصاویر مورد نظر خود را ثبت کند. رنگ ، نور ، موضوع ، کیفیت ... همه این عناصر عکس به درک خواننده از نام تجاری شما کمک می کنند. از این گذشته ، به همین دلیل است که آنها می گویند یک عکس هزار کلمه است. (یا حداقل به همین دلیل است که ما آن را می گوییم)


9. نمونه اولیه بسازید 

 

درست مانند هر محصولی ، تا زمانی که نسخه نهایی و نهایی نداشته باشید ، نمی توانید انبوه تولید کنید. تمام محتوا ، کلمات و تصاویر کاملاً محکم در جای خود قفل شده اند و هیچ خطا یا تغییر دیگری ندارند. نگه داشتن اولین نمونه اولیه تمام شده خود (چه در دست باشید و چه روی رایانه لوحی) لحظه ای غرورآفرین است. آن را پسندید! شما کارهای زیادی را برای رسیدن به اینجا انجام داده اید و هنوز کارهایی برای انجام وجود دارد. شما اکنون آماده هستید که مجله خود را با دنیا به اشتراک بگذارید.

 

10. دیجیتالی کنید

 

شما احتمالاً مجله خود را با استفاده از نرم افزار طراحی رایانه ایجاد کرده اید ، اما این بدان معنا نیست که پرونده شما برای توزیع آماده است. ناشران و برنامه های مختلف مطالعه از نظر نوع فایل ، اندازه ، کیفیت و غیره استانداردهای خاص خود را دارند. اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از تأخیر در مورد این استانداردها تحقیق کرده اید و آنها را رعایت کرده اید.

 

پس از تولید: توزیع

 

 

11. چاپگر پیدا کنید

 

شریک چاپ شما یک متحد مهم در راه توزیع شما است. اگر فقط مجله خود را بصورت آنلاین میزبانی می کنید ، دیگر مجذوب این مجله نمی شوید. اما اگر قصد دارید نسخه های چاپی مجله خود را به صورت محلی ، منطقه ای و یا حتی ملی به اشتراک بگذارید ... به چاپگری نیاز دارید که می توانید برای ارائه نتایج رضایت بخش هر بار اعتماد کنید. تحقیق خود را انجام دهید ، از اطراف خود س askال کنید و با شرکای چاپ مصاحبه کنید تا زمانی که اطمینان پیدا کنید انتخاب شما مطابقت دارد.

 

12. حضور آنلاین خود را تثبیت کنید

 

شاید این مهم بیش از هر مرحله دیگر در راه اندازی یک مجله آنلاین موفق باشد. حضور آنلاین شما می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، از یک وب سایت گرفته تا یک وبلاگ گرفته تا کانال های رسانه های اجتماعی ، و شاید حتی همه موارد فوق. آنچه در اینجا مهم است ایجاد جامعه ای از افراد تشنه محتوای شما است. افرادی که سبک زندگی و ارزشهای مجله شما را دارند ، بنابراین از پیام آن قدردانی می کنند. از محل آنلاین بودن این افراد مطلع شوید و مطمئن شوید که می توانند شما را پیدا کنند.

 

13. در مورد paywall تصمیم بگیرید

 

این در دنیای نشر امروز یک سوال پیچیده است. اگر تمام مطالب خود را پرداخت کنید ، ممکن است جذب خوانندگان جدید دشوار باشد. اما ، شما نمی توانید همه را به صورت رایگان بدهید. ایجاد تعادل مناسب بین محتوای پولی و رایگان ممکن است برای هر نشریه متفاوت به نظر برسد ، بنابراین آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است. یک مکان خوب برای شروع ، به اشتراک گذاشتن مطالب رایگان و بخشهایی از مقاله در وبلاگ شما است اما برای هر شماره مجله هزینه کم و یا اشتراک دارد.

 

14. جامعه ای حول محتوا ایجاد کنید

 

خوانندگان شما می توانند (و باید) بهترین مدافعان تجاری شما باشند. هنگامی که در وبلاگ ، فروم یا صفحات رسانه های اجتماعی خود جامعه ای قدرتمند پرورش می دهید ، این احساس تعلق مشترکی را به خوانندگان القا می کند. بحث و گفتگوها وقتی خوانندگان درگیر می شوند بسیار جالب تر است و می توانند الهام و جهت دهی شما را فراهم کنند. به این فکر کنید که چگونه می توانید از انواع مختلف محتوا برای لذت بردن از مخاطب خود استفاده کنید. فراتر از صفحات مجله شما ، فرصت های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک کانال مارک دار YouTube برای به اشتراک گذاشتن Vlogs و سایر محتوای ویدیویی راه اندازی کنید. 

15. تبریک می گویم! 

پس از ماه ها کار ، شما یک مجله آنلاین راه اندازی کرده اید و در مسیر رشد و موفقیت پایدار هستید. هنگامی که به این مرحله رسیدید ، تنها یک کار وجود دارد ... شروع به شماره بعدی.

 

 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774