• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

بهترین تبلیغات گوگل

با بهترین روش های تبلیغات گوگل آشنا شویم

چگونه با تبلیغات رایگان در گوگل تجارت کنیم

چرا در گوگل تبلیغات کنیم

چرا در گوگل تبلیغات کنیم

تبلیغات دیجیتال از یک رویکرد خاص برای شرکت‌های نوآور جدید به بخشی حیاتی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.
این روزها، مشاغل در هر شکل و اندازه، از فروشگاه‌های کوچک «مادر و پاپ» گرفته تا مارک‌های بزرگ بین‌المللی، به تبلیغات Google روی آورده‌اند تا مشتریان جدیدی را از طریق بزرگترین موتور جستجوی جهان جذب کنند.
اما فقط به این دلیل که کسب و کارها برای نمایش تبلیغات و تبلیغات گوگل هجوم می آورند، لزوماً به این معنی نیست که شما باید کورکورانه از آن پیروی کنید.
 

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

چرا در گوگل کمپین تبلیغاتی ایجاد کنیم

چرا در گوگل کمپین تبلیغاتی ایجاد کنیم

در ابتدایی ترین سطح خود، راه اندازی کمپین گوگل ادوردز یک راه موثر برای هدایت ترافیک از موتور جستجو به وب سایت شما است.

همچنین می‌تواند نقشی حیاتی در افزایش دامنه کمپین بازاریابی شما داشته باشد، به‌خصوص اگر یک کمپین بازاریابی کوتاه‌مدت باشد و در مقابل یک کمپین بلندمدت باشد، جایی که SEO و سایر فناوری‌های بازاریابی دیجیتال نیز می‌توانند نقشی داشته باشند.

البته، اگر تخصص درونی ندارید، می‌تواند ارزش استخدام یک Google Partner را داشته باشد تا در مورد کلمات کلیدی تحقیق کند و از طرف شما یک کمپین تبلیغاتی جستجوی گوگل یا یک کمپین بازاریابی مجدد راه‌اندازی کند.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل

برتری از رقبا در بزرگترین موتور جستجوی جهان

اگر مخاطبان هدف شما نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، از کسب و کار شما خرید نخواهند کرد. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل به تبلیغات گوگل روی می آورند.
آن‌ها می‌دانند که پلتفرم تبلیغاتی قدرتمند به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای کلمات کلیدی انتخاب‌شده به بالای صفحه‌های نتایج موتورهای جستجو (SERP) بپردازند.
این می تواند برای آگاهی از نام تجاری ارزشمند باشد و به ویژه یک رویکرد رایج برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی است، که می توانند برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولاتی که در اختیار دارند پیشنهاد دهند و از آن به عنوان منبع مستمر سرنخ و فروش استفاده کنند.
کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک حتی می‌توانند تبلیغات Google Shopping را برای دسترسی به افرادی که از قبل به دنبال خرید هستند، اجرا کنند.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

جذب مخاطبان بیشتر از طریق تبلیغات گوگل

جذب مخاطبان بیشتر از طریق تبلیغات گوگل

یکی دیگر از مزایای کلیدی تبلیغات در موتورهای جستجو این است که می توانید از مخاطبان بالقوه زیادی استفاده کنید.
زمانی که یک برند برای اولین بار شروع به کار کرد، یکی از بزرگترین چالش های اولیه آگاهی از برند است. در گذشته، ساختن یک برند یک فرآیند طولانی و آهسته بود که زمان، پول و پشتکار می‌خواست.
این روزها، هر کسی می تواند یک کسب و کار بسازد اگر بتواند سر خود را در Google Adwords Express، تبلیغات فیس بوک، تبلیغات متنی و پیچیدگی های شبکه نمایش گوگل بپیچد.
این خبر خوبی برای متخصصان بازاریابی باهوش است زیرا زمین بازی را هموار می کند. چه یک برند بین المللی یا یک تجارت محلی باشید، به همان مجموعه مشتریان بالقوه دسترسی دارید.
کسب‌وکارهای کوچک‌تر که تجملات استخدام یک متخصص تبلیغات تمام وقت را ندارند، می‌توانند مارک‌های شریک گوگل را نیز جستجو کنند و شخصی را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی از طرف آن‌ها استخدام کنند.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل سریعتر از سئو است

تبلیغات گوگل سریعتر از سئو است

تبلیغات جستجو به پر کردن شکاف بین سئوی ارگانیک و کمپین رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به‌جای اینکه ماه‌ها یا حتی سال‌ها برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی‌تان در صفحات نتایج موتورهای جستجو منتظر بمانید، بلافاصله به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
در نهایت، بیشتر کسب و کارها می توانند از ترکیبی از تبلیغات جستجو و استراتژی سئو سود ببرند. این رویکرد ترکیبی معمولاً بازاریابی موتورهای جستجو نامیده می شود و بهترین های هر دو جهان را گرد هم می آورد.
سئو به آینده نگاه می کند و به شما کمک می کند تا به مخاطبان خود دست پیدا کنید. تبلیغات شبکه نمایش، تبلیغات گوگل، تبلیغات رسانه های اجتماعی، بازاریابی مجدد، تبلیغات یوتیوب و تبلیغات متنی همه ابزارهای خوبی برای ایجاد ترافیک کوتاه مدت و فوری هستند.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

شبکه نمایش در تبلیغات گوگل

شبکه نمایش در تبلیغات گوگل

برای مثال، تبلیغات یوتیوب می‌تواند به شما این امکان را بدهد که از قدرت فوق‌العاده ویدیو استفاده کنید، در حالی که فهرست بازاریابی مجدد شما می‌تواند به شما کمک کند تا به افرادی دسترسی پیدا کنید که قبلاً قصد خرید نشان داده‌اند.
یکی از بهترین چیزها در مورد تبلیغات گوگل، از جمله شبکه نمایش، این است که تبلیغات شما را می توان از قبل با قوانین خاصی برنامه ریزی کرد.
برای مثال، اگر برند شما زنجیره‌ای از کسب‌وکارهای پیتزا دارد، می‌توانید تبلیغات Google را راه‌اندازی کنید که معاملات وقت ناهار را در روز و معاملات گروهی در شب را تبلیغ می‌کند. همچنین می‌توانید کمپین خود را طوری تنظیم کنید که هر زمان که فروشگاه باز نیست، اجرا متوقف شود.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل قابل اندازه گیری است

تبلیغات گوگل قابل اندازه گیری است

در نهایت، و شاید مهم‌تر از همه، یکی از بزرگترین مزایای اجرای کمپین Google Adwords این است که مانند بسیاری از جنبه‌های بازاریابی دیجیتال، کاملاً قابل اندازه‌گیری است.
این به ویژه اگر آن را با Google Analytics و سایر ابزارهای اندازه گیری ترکیب کنید، صادق است. این در مورد همه چیز از سایت های کوچک کمپین گرفته تا فروشگاه های تجارت الکترونیک صادق است.
این مهم است زیرا در حالی که هدایت ترافیک به وب سایت کسب و کار شما خوب و خوب است، هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود مگر اینکه افراد اقدامی انجام دهند. شما می توانید به نرخ کلیک بالا و نرخ پرش پایین دست پیدا کنید، اما کمپین تبلیغاتی شما با ضرر اجرا می شود مگر اینکه به نرخ تبدیل بالایی نیز دست پیدا کنید.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

استراتژی تبلیغات گوگل

استراتژی تبلیغات گوگل

در دنیای مدرن امروزی، تبلیغات مایه حیات کسب و کار شماست. برای اینکه بتوانید درآمد کسب کنید و در کسب و کار موفق شوید، باید مشتریان خود را در مورد تمام محصولات خود و اینکه از کجا می توانند آنها را تهیه کنند، آگاه کنید.
برنامه Google Ads که قبلاً به عنوان Google Adwords شناخته می شد، یک طرح تبلیغاتی آنلاین است که به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی Google و سایر وب سایت های داخل شبکه Adwords قرار دهند.
به‌عنوان یک تبلیغ‌کننده، می‌توانید زمانی که بیننده روی آن کلیک می‌کند (CPC) یا زمانی که کسی آگهی شما را می‌بیند (CPM) یا هزینه به ازای هر هزار، هزینه تبلیغات خود را پرداخت کنید. تبلیغات گوگل بسیار مقیاس پذیر و موثر هستند. آنها همچنین می توانند تقریباً برای هر کسب و کاری کار کنند. اما چرا تبلیغات گوگل در استراتژی بازاریابی بسیار مهم است؟

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

هدف اصلی استراتژی تبلیغات گوگل

هدف اصلی استراتژی تبلیغات گوگل

هدف اصلی استراتژی بازاریابی شما ارائه یک برنامه بازی کلی برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات خود به مشتریان است. اگر به دنبال راهی سریع برای ایجاد سرنخ هستید، پس پرداخت به ازای کلیک راهی برای رفتن است. این به این دلیل است که تبلیغات گوگل به شما این امکان را می دهد که روی چندین کلمه کلیدی در یک حرکت تمرکز کنید.
مخصوصاً برای استارت آپ ها و شرکت های جدید، تبلیغات گوگل می تواند بسیار سودمند باشد زیرا می توانند محصولات خود را آزمایش کنند، اثربخشی وب سایت خود را بررسی کنند و حتی مشتریان جدیدی را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنند. همچنین می‌توانید زمانی که می‌خواهید کمپین را خاموش کنید.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

اندازه گیری عملکرد در تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل را میتوان سنجید

به عنوان یک کارآفرین، افزایش دید باید در رأس اهداف استراتژی بازاریابی شما باشد. اطمینان از دیده شدن و دریافت پیام شما توسط مخاطبان هدف، کلید رشد کسب و کار است. با این حال، هنگام استفاده از روش‌های سنتی تبلیغات مانند تلویزیون یا روزنامه، اندازه‌گیری نتیجه ممکن است دشوار باشد.
از طرف دیگر، Google Ads به شما کمک می کند عملکرد خود را به طور مداوم اندازه گیری کنید. می‌توانید بدانید چه کسی روی تبلیغ شما کلیک کرده است، برای یک سرنخ چقدر هزینه دارد و کدام کلمات کلیدی بیشترین سرنخ و ترافیک را ایجاد کرده‌اند. کار با یک شریک گوگل مانند این شرکت Google Adwords در بریزبن به شما کمک می کند تا درک کنید که کمپین شما چگونه کار می کند و چگونه می توانید آن را سودآورتر کنید.

افزایش تبدیل در تبلیغات گوگل

افزایش تبدیل در تبلیغات گوگل

افرادی که روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند 50 درصد بیشتر احتمال خرید دارند . چرا؟ تا حدی به این دلیل است که کسب‌وکارها از Google Ads برای پیشنهاد کلمات کلیدی با بالاترین قصد خرید استفاده می‌کنند. افرادی که آن کلمات کلیدی را جستجو می کنند آماده خرید هستند. آنها در حال تحقیق یا ارزیابی نیستند. آنها می دانند که چه می خواهند و برای رسیدن به آن آماده هستند. 
در مورد افرادی که آمادگی خرید ندارند چطور؟ با یک کمپین بازاریابی مجدد به آنها ضربه بزنید. اینها به شما این امکان را می دهد که افرادی را که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند هدف قرار دهید و به آنها پیشنهاد متقاعد کننده تری بدهید. 
کمپین های بازاریابی مجدد، نرخ تبدیل گوگل ادز با عملکرد بالا را از قبل دریافت می کنند و به آن اضافه می کنند. هنگامی که ما یک کمپین بازاریابی مجدد برای یکی از مشتریان خود راه اندازی کردیم، 1600 سرنخ جدید با 501٪ CPC و 44٪ CPA کمتر به ارمغان آورد.

تبلیغات گوگل چه نتیجه ای دارد

تبلیغات گوگل چه نتیجه ای دارد

گوگل روزانه بیش از 5 میلیارد جستجو را پردازش می کند . این تعداد زیادی از مردم به دنبال چیزی هستند و بسیاری از آنها به دنبال چیزی برای خرید هستند . 
وقتی با گوگل ادز به صورت آنلاین تبلیغ می کنید، می توانید از آن مخاطبان انبوه استفاده کنید. اما این همه ماجرا نیست: همچنین می‌توانید از مزایای دیگر مخاطبان Google، از جمله صندوق‌های ورودی Gmail، ویدیوهای YouTube، و بیش از 2 میلیون وب‌سایت و برنامه‌ای که شبکه نمایش Google را تشکیل می‌دهند، لذت ببرید . اینها با هم بیش از 90 درصد از کل کاربران اینترنت در سراسر جهان را تشکیل می دهند.
تنها یک چیز بهتر از دسترسی به مخاطبان بیشتر وجود دارد: دسترسی به مخاطب مناسب . این یکی دیگر از مزایای تبلیغات با گوگل ادز است. شما می توانید کلمات کلیدی با عملکرد برتر را برای نام تجاری خود هدف قرار دهید، یعنی کلمات کلیدی با بالاترین قصد خرید. 
شما همچنین می توانید هدف گذاری تبلیغات خود را بر اساس نوع افرادی که بیشترین احتمال را برای تبدیل دارند، اصلاح کنید. می‌توانید تبلیغات Google خود را بر اساس سن، جنسیت، مکان و علایق هدف‌گیری کنید - به شما امکان می‌دهد مخاطب ایده‌آل خود را به صفر برسانید.
شاید بهترین مزیت گوگل ادز ROI آن باشد. برخلاف سایر استراتژی های بازاریابی - از خرید رسانه ای گرفته تا بازاریابی محتوا - شما باید پول زیادی خرج کنید و امیدوار باشید که واقعاً کارساز باشد. 
از سوی دیگر، تبلیغات گوگل از مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده می کند. این بدان معناست که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغات شما کلیک کند.
اینجوری بهش فکر کن با بسیاری از اشکال بازاریابی، شما صرفاً برای قرار گرفتن در معرض احتمالی و آگاهی از نام تجاری هزینه می کنید. با تبلیغات گوگل، شما فقط برای نتایج پول پرداخت می کنید. تجزیه و تحلیل قدرتمند Google به شما کمک می کند تا از کمپین های تبلیغاتی خود بیشتر استفاده کنید، و به شما بینش روشنی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست، می دهد.

خلاصه آنچه در باره تبلیغات گوگل گفته ایم

خلاصه آنچه در باره تبلیغات گوگل گفته ایم

برای اکثر مردم، موتور جستجو منبعی است برای هر سوالی که زندگی به همراه دارد. در مورد یک محصول کنجکاو هستید؟ به دنبال کارهای محلی هستید؟ یا شاید شما واقعاً نیاز دارید که بدانید یک سلبریتی چقدر قد دارد.
سؤالات شما هر چه باشد، موتور جستجوی مدرن تقریباً پاسخ های بی پایانی را ارائه می دهد و هیچ موتور جستجویی بزرگتر از Google وجود ندارد.
تبلیغات جستجو با گوگل ادز چیست؟
شکل اصلی تبلیغات موتور جستجوی گوگل، گوگل ادز، گزینه بسیار مفیدی را در اختیار بازاریابان دیجیتال قرار می دهد.
مزایای استفاده از تبلیغات گوگل برای تبلیغات جستجو چیست؟ آیا برای شرکت‌هایی در هر اندازه‌ای کار می‌کند، و آیا می‌تواند چیزی را به کاربران ارائه دهد که در هیچ جای دیگری نتوانند به دست آورند؟
چگونه موفقیت تبلیغات جستجو را با Google Ads اندازه گیری می کنید؟
تبلیغات جستجو مزیت بسیار سودآوری را ارائه می دهند که تبلیغ شما را در جایی که تضمین شده دیده می شود قرار دهید. هیچ تضمینی وجود ندارد که کاربران روی آن کلیک کنند یا حتی آن را بخوانند، اما اغلب به کیفیت خود آگهی بستگی دارد.
با این حال، زمانی که در صفحه اول گوگل قرار می گیرید، می توانید به طور خودکار افزایش هایی را که به لطف تبلیغات پولی دریافت می کنید، اندازه گیری کنید.
تبلیغ مناسب می تواند منجر به ترافیک اضافی، سرنخ های جدید و فروش بیشتر شود.
قوانین مشترک هنوز هم اعمال می شود.
به یاد داشته باشید، یک تبلیغ جستجو در Google Ads درست مانند هر محتوای دیگری عمل می کند. ضروری ترین استراتژی ها برای دیده شدن در موتورهای جستجو همچنان اعمال می شوند.
مرتبط باشید، روی محتوا تمرکز کنید و همیشه به جای موتورها برای انسان بنویسید. تبلیغاتی که استفاده می‌کنید همچنان بر اساس کلمات کلیدی برای بینندگان انتخاب می‌شوند، بنابراین روش‌های تحقیق و بهینه‌سازی مناسب همچنان سودمند هستند.
آنچه جستجوگران می خواهند را پیش بینی کنید.
شما باید بیشتر از آنچه که مردم در موتور جستجو وارد می کنند، جستجو کنید. مزیت تبلیغات جستجو این است که، اگر آنچه را که مردم می‌خواهند بدانند، پیش‌بینی می‌کنید، می‌توانید به محض دیدن آن تبلیغ شما را کلیک کنند.