مزایای سئو و تبلیغات در گوگل

مزایای سئو سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل چیست؟
چرا باید سایت خود را سئو کنیم تا به صفحه اول گوگل برسیم؟
صفحه اول گوگل چه امتیازاتی دارد و چگونه باعث رشد تجارت ما میشود؟
آیا سئو میتواند با تبلیغات کلیکی و پولی رقابت کند تفاوت ایندو در چیست؟
ماندگاری سئو و حضور در صفحه اول گوگل به چه عواملی بستگی دارد؟

تبلیغات صفحه اول گوگل با سئو

تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی در گوگل

اولین تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی در پرداخت هزینه است در سئو به هر میزان که بر روی سایت شما کلیک شود امتیاز بیشتری کسب میکنید و به رتبه های بالاتری صعود میکنید اما در تبلیغات کلیکی گوگل با هر کلیک مقداری از شارژ پولی شما مصرف میشود  پس از پایان شارژ لینک شما حذف میگردد در سئو لینک سایت شما ماندگار است و حتی روزبروز ترقی بیشتری پیدا میکند زمان آمدن یک وب سایت به صفحه اول گوگل با تبلیغات کلیکی را میتوان ظرف دو ساعت انجام داد اما سئو زمانبر است و نیازمند بهینه سازی و اجرای تکنیک های خاص است با تمام تفاوتهایی که ماین تبلیغات کلیکی و سئو وجود دارد اما تمامی کارشناسان توصبه میکنند که حتما سایت خود را seo نماییم تا مدت زمان بیشتری از عواید حضور در صفحه اول گوگل بهره مند شویم

تبلیغات آنلاین چیست

آیا هنوز از تبلیغات آنلاین برای شرکت خود استفاده نمی کنید؟ مزایا و مزایای تبلیغات آنلاین فقط در حال افزایش است که مشتریان بیشتری برای خرید و اطلاعات خود به صورت آنلاین جابجا می شوند. بنابراین ، هم خدمات تجاری و هم مشاغل مبتنی بر محصول باید در تبلیغات آنلاین شرکت کنند
تبلیغات آنلاین تبلیغ یا بازاریابی پیام های مصرف کنندگان با استفاده از اینترنت است. تبلیغات آنلاین را می توان در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام  گوگل ، سایت های آنلاین منفرد و غیره مشاهده کرد. آنها به طور کلی هم بازاریاب و هم ناشر را درگیر می کنند
محبوب ترین انواع تبلیغات آنلاین شامل نمایش ، بنر وب ، رسانه های اجتماعی ، تلفن همراه ، ایمیل ، متن و بازاریابی موتور جستجو یا پرداخت به ازای هر کلیک است. از آنجا که حدود 65٪ از افراد هنگامی که می خواهند کالایی را به صورت آنلاین خریداری کنند روی تبلیغات Google کلیک می کنند ، مشاغل مستقر در محصولات باید تبلیغات آنلاین را انجام دهند. به همین ترتیب ، بیش از سه چهارم جستجوهای محلی-موبایل منجر به خریدهای آفلاین می شود. آجر و ملات و مشاغل خدماتی نیز باید تبلیغات آنلاین انجام دهند

سه شریکی که از تبلیغات سود می برند

مصرف کنندگان از روی علاقه شخصی به تبلیغات پاسخ می دهند. به عنوان یک گروه ، مصرف کنندگان یکی از سه شریک تبلیغات هستند: تبلیغ کنندگان ، ناشران و مصرف کنندگان . هیچ یک از این گروهها بدون تبلیغات نمی توانند در محیط اطلاعات به مصرف کننده وجود داشته باشند

تبلیغ کنندگان ممکن است مشاغل ، دولت ها ، آژانس های غیر دولتی (غیرانتفاعی) و افراد منفرد باشند

ناشران خدماتی هستند که تبلیغات را از جمله تلویزیون ، رادیو و اینترنت ، تبلیغات بیلبورد و تبلیغات رسانه های چاپی (یا در کتاب ها ، مجلات و روزنامه ها) انجام می دهند یا توزیع می کنند. ناشران همچنین می توانند سازندگان بسته بندی (مانند جعبه ها و پاکت ها) را که روی بسته بندی تبلیغات چاپ می کنند ، شرکت های تخصصی نقاشی و وسایل نقلیه که برای وسایل نقلیه و ساختمان ها تابلو ایجاد می کنند و ناشران کوچک چاپی که سیستم عامل های تبلیغاتی جدید مانند منبرها و منوها را توزیع می کنند

مصرف کنندگان افراد هستند ، اگرچه افراد ممکن است تحت تأثیر تبلیغات برای اهداف شخصی خود یا برای کمک به فعالیت در یک تجارت یا سازمان باشند. بنابراین ممکن است مصرف کنندگان از طرف گروهی از افراد که به تبلیغات پاسخ می دهند ، وکالت دهند


مزیت تبلیغات آنلاین

شاید بزرگترین مزیت تبلیغات آنلاین توانایی هدف قرار دادن قشر خاصی از افراد باشد. مخاطبان هدف یک گروه خاص از مصرف کنندگان شما هدف تبلیغات خود را به سمت است. از آنجا که داده ها در مورد کاربران آنلاین جمع آوری می شود ، استفاده از تبلیغات برای ارائه خدمات به مخاطبان خاص ساده است. به عنوان مثال ، فیس بوک به شما امکان می دهد انتخاب تبلیغات آنلاین را بر اساس موقعیت جغرافیایی ، علایق ، جنسیت ، دامنه سنی ، سطح تحصیلات و / یا عنوان شغلی انجام دهید. اگر مشتری ایده آل شما یک زن نامزد در آتلانتا ، جورجیا است ، فیس بوک می تواند تبلیغات را به همان بخش مشتری دقیق ارائه دهد 

سئو صفحه اول گوگل

ما از تبلیغات برای اعلام اطلاعات جالب یا مفید به افراد دیگر استفاده می کنیم . تولید کننده یک کالا ، خرده فروش یا ارائه دهنده خدمات ممکن است از تبلیغات برای آگاه سازی عموم مردم از در دسترس بودن محصولات و خدمات خود استفاده کند. اما تبلیغات می تواند کارهای بیشتری را به دست آورد ، مانند ارائه اطلاعات در مورد نحوه تماس با تبلیغ دهنده ، محل تبلیغ ، کسی که تبلیغ می کند  حتی فلسفه اصلی تبلیغ کننده 

سیاستمداران با استفاده از تبلیغات به رای دهندگان بالقوه می گویند که اهداف و اولویت های آنها چیست ، چه زمانی با آنها در تجمعات و سایر رویدادها ملاقات می کنند و همچنین مهمترین موضوعات عمومی که آنها (سیاستمداران) احساس می کنند ، هستند

دولت ها با استفاده از تبلیغات به شهروندان خود می گویند كه چگونه خدمات ویژه ای پیدا كنند ، چه موقع برنامه های ویژه ای برنامه ریزی شده اند و همچنین چگونه می توانند در دولت مشاركت كنند از طریق انتخاب به پست ، درخواست شغل ، حضور در جلسات عمومی و غیره

مشاغل با استفاده از تبلیغات می توانند با مشتریان بالقوه درگیر شوند و داستانی دائمی درباره ماهیت و نقاط قوت شرکت ها و سازمان هایشان را برای آنها تعریف کنند. تبلیغ کنندگان مشاغل همچنین باعث افزایش وفاداری مشتری به محصولات و خدمات خود می شوند


بازاریابی دیجیتال

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه بودن آن است. بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند پس انداز کرده و سود بیشتری کسب کنید.با روش های سنتی بازاریابی ، رقابت برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​دشوار است با شرکت های بزرگتر. مشاغل بزرگ سرمایه ای دارند که می توانند برای تبلیغات تلویزیونی ، رادیوها و موارد دیگر اختصاص دهند. این امر رقابت با این شرکتهای بزرگ را برای مشاغل کوچک دشوار می کند.با این وجود بازاریابی دیجیتال ، مشاغل را در همان زمینه بازی قرار می دهد. این یک روش مقرون به صرفه برای بازاریابی تجارت شما به مصرف کنندگان علاقه مند است. بسیاری از روش های بازاریابی دیجیتال و تبلیغات مقرون به صرفه است.به عنوان مثال ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک به شما امکان می دهد بودجه خود را انتخاب کنید. چه بخواهید 500 دلار خرج کنید و چه 2000 دلار ، مبلغی را برای شرکت خود تعیین می کنید. این مزیت منحصر به فرد بازاریابی آنلاین است

سئو ارزان سئو عالی سئو تضمینی

از آنجا که جامعه ما کالاها و خدمات زیادی تولید می کند ، ما متکی به تبلیغات هستیم تا بتوانیم گزینه های بیشتری را به ما اطلاع دهیم. ما از تبلیغات به عنوان شاخص کالاهای موجود و خدمات موجود استفاده می کنیم

تبلیغات همچنین در جهت یادآوری رویدادهای آینده است . همانطور که مصرف کنندگان در زندگی روزمره خود در شهرها حرکت می کنند ، برخی تبلیغات بزرگ را بارها و بارها یادداشت می کنند. همانطور که تبلیغات برای ترغیب مصرف کنندگان به شرکت در رویدادهای خاص یا خرید محصولات خاص به صورت استراتژیک قرار می گیرد ، مصرف کنندگان نیز برخی از تبلیغات را برای مراجعه در آینده حفظ می کنند

مصرف کنندگان همچنین از تبلیغات غیر دائمی (مانند تبلیغات تبلیغاتی از تلویزیون یا رادیو) برای کسب اطلاعات در مورد چیزهای جدید و نه فقط محصولات و خدمات تبلیغ شده استفاده می کنند. تبلیغ کنندگان یاد گرفته اند که برای جلب توجه به تبلیغات خود ، از نمادهای فرهنگی ، ویژه ها و علایق جدید استفاده کنند. این عناصر جلب توجه کننده در تبلیغات در خدمت انتشار اطلاعات مربوط به علایق و فعالیتهای فرهنگی جدید به مصرف کنندگان است

به عنوان مثال ، ممکن است یک تبلیغ تجاری نوشابه در یک رویداد ورزشی نسبتاً ناشناخته فیلمبرداری شود. مصرف کنندگان به خاطر رویداد ورزشی غیرمعمول و یا بیشتر برای کالای فروخته شده ، تبلیغات تجاری را به یاد می آورند. تبلیغ کنندگان ممکن است مجموعه ای از تبلیغات را در مورد یک موضوع خاص تنظیم کنند تا آگاهی مصرف کننده از محصولات خود را به آن موضوع پیوند دهند

در عوض ، مصرف کنندگان یاد می گیرند که برخی از محصولات را با فعالیت های خاص مرتبط کنند . اگرچه برخی از انجمن ها (مانند نوشیدنی های غیر الکلی) ممکن است اتفاقی باشند ، اما برخی دیگر ممکن است در راهنمایی مصرف کنندگان درباره موارد ضروری مهم باشند. به عنوان مثال ، یک تولید کننده کفش ممکن است از طریق تبلیغاتی که ورزشکاران کلاس جهانی از کفش های خود در رقابت استفاده می کنند ، اثربخشی یک کفش مسابقه ای را نشان دهد. یک تولید کننده جدید تجهیزات ورزشی ممکن است به مصرف کنندگان خود آموزش دهد که چگونه از محصولات خود از طریق تبلیغاتی که مجری های بدلکاری مخصوصاً آموزش دیده با استفاده از تجهیزات استفاده می کنند ، استفاده کنند به این ترتیب اسنوبورد محبوبیت زیادی پیدا کرد

مصرف کنندگان ممکن است از طریق اطلاعیه های خدمات عمومی و کمپین های تبلیغاتی تحت حمایت دولت ، در مورد موضوعات مهم اجتماعی اطلاعات کسب کنند. برای دهه ها شرکت های دخانیات با پیام های تبلیغاتی در مورد میزان سرگرم کننده بودن سیگار کشیدن ، مصرف کنندگان را سرشار می کردند. هنگامی که سازمان های دولتی سرانجام با شرکت های دخانیات در مورد میلیون ها مرگ زودرس محصولاتشان به توافق کامل رسیدند ، فعالیت های تبلیغاتی جدیدی علیه پیامدهای سلامت سیگار کشیدن شروع شد

مصرف کنندگان همچنین به دنبال تبلیغات برای سرگرمی ناب هستند . آنها به همان اندازه که به سخنگویان و داستانهای غیرقابل احتمالی تبلیغات اهمیت می دهند ، به محصولات و خدمات فروخته شده اهمیتی نمی دهند. به عنوان مثال ، تبلیغات "مرد غار"  در طول سال ها و  به طور فزاینده ای محبوب شد. سخنگوی بیمه پیشرو  میلیون ها طرفدار پرستش دارد

اگرچه مشاغل از این نوع تبلیغات برای ایجاد پاسخ های احساسی در مخاطبان مصرف کننده خود استفاده می کنند ، اما مصرف کنندگان عادت کرده اند که تبلیغات تجاری را به عنوان سرگرمی مشاهده کنند. هرچه سرگرمی بیشتر یک تبلیغ به یادماندنی باشد. برای مصرف کننده کالا یا خدمات فروخته شده اهمیت کمتری نسبت به دانستن اینکه کدام شرکت یا سازمانی در پشت تبلیغات است ، اهمیت دارد


بدیهی است که تحریک فروش کالاها و خدمات - که عملکرد اصلی تبلیغات است - برای اقتصاد مفید است. اما تجارت تبلیغات خود باعث ایجاد مشاغل زیادی از جمله در طراحی گرافیک ، کپی نویسی ، مشاغل سینمایی مانند کارگردانی ، بازیگری و فیلم نامه نویسی (همراه با همه موقعیت های فنی) ، ساخت و نگهداری سیستم عامل های تبلیغاتی مانند بیلبوردها ، تابلوهای اعلانات ، و بیشتر؛ و غیره

انواع دیگر مشاغل ایجاد شده توسط صنعت تبلیغات شامل نقشهای خلاقانه مورد نیاز برای برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی ، هماهنگی منابع مورد نیاز برای تولید و توزیع تبلیغات و حمایت از مشاغل پرسنل اداری و ثانویه می باشد

و سپس مشاغلی در روابط عمومی وجود دارد که بازیگران و سخنگویان برای گسترش پیام و حتی شخصیت های تبلیغ شده در تبلیغات مردمی با مردم ملاقات می کنند. به عنوان مثال شرکت مک دونالد دلقک های حرفه ای "رونالد مک دونالد" را برای حضور در مراسم عمومی و شرکت در برنامه های کودکان در مدارس ، کتابخانه ها ، بیمارستان ها و سایر سازمان های اجتماعی می فرستد

مشاغل تبلیغاتی ویژه ای نیز برای شرکت در مسابقات ورزشی ، موکب ها ، جشنواره ها و کنفرانس های تجاری ایجاد می شود. بدون تبلیغات برای ایجاد "آگاهی از برند" افراد کمتری در این ظرفیت ها استخدام می شوند


تبلیغات و سایر اشکال ارتباطات بازاریابی ابزاری حیاتی برای برقراری ارتباط بین بازاریابان و مشتریان است. آنها به ایجاد بازارهای کارآمد ، در سطح ملی و بین المللی کمک می کنند ، توسعه اقتصادی  تقویت می کنند و منافع قابل توجهی را برای مصرف کنندگان و شرکت ها و همچنین به طور کلی برای جامعه به ارمغان می آورند

هر مدل که باشد ، اهداف خودتنظیمی تبلیغات و بازاریابی در سراسر جهان یکسان است: نشان دادن و اطمینان از سازگاری صنعت و به ویژه تبلیغ کنندگان و تولید تبلیغات مسئولانه با استانداردهای اخلاقی  مصرف کننده اعتماد به نفس ، یک میدان رقابت رقابتی و بازار قدرتمندی که انتخاب و اعتماد مصرف کننده در آن رشد می کند 

 اهمیت خودتنظیمی تبلیغات را در ارتقا  اعتماد به نفس مصرف کننده ، یک زمینه رقابت رقابتی و بازار قدرتمندی که انتخاب و اعتماد مصرف کننده در آن رشد می کند بیان می کند

تبلیغات آنلاین تجارت دنیای مدرن است. پتانسیل موفقیت که به عنوان بازاریابی آنلاین یا تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می شود ، بسیار زیاد است. استراتژی های زیادی برای یادگیری وجود دارد و گرچه این خود می تواند برای بسیاری از افراد بسیار ترسناک باشد ، اما مزایای تبلیغات آنلاین متنوع است