معرفی 10 تکنیک مدرن سئو

بهینه سازی موتور جستجو موضوعی است که باید مورد قبول همه دارندگان وب سایتی قرار گیرد که دوست دارند سایت هایشان در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند . برای به دست آوردن رتبه های بالاتر و افزایش ترافیک ، استفاده از بهترین استراتژی های SEO ضروری است . 
با این حال ، باید بدانید که تکنیک های مدرن جستجوگرها نه تنها به موتورهای جستجو بلکه به تجربه کلی کاربر متمرکز هستند. علاوه بر این ، Google مدام الگوریتم خود را به روز می کند ، و تاکتیک هایی که شما پنج سال پیش استفاده کردید امروز موثر نخواهد بود. 
یک رویکرد مناسب لازم است. و در این مقاله ده تکنیک مدرن سئو ذکر شده است که تضمین شده برای شما مفید هستند. 

سئو ارزان

شرح کامل 10 تکنیک مدرن سئو

1. سایت خود را بهینه کنید تا موبایل پسند باشد 
اگر می خواهید بهترین نتایج سئو را تجربه کنید ، پس باید مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل دوستانه است. چرا؟ وقتی گوگل الگوریتم خود را در سال 2016 به روز کرد ، نمایه سازی همراه اول به یک عامل رتبه بندی SEO تبدیل شد. 

سایت خود را بهینه کنید تا موبایل پسند باشد 
آنها این کار را پس از فهمیدن اینکه بیشتر جستجوها با استفاده از موبایل انجام می شود ، انجام دادند. به هر حال ، این دهه 1980 نیست که کاربران تلفن همراه محدود باشند. امروز ، میلیاردها نفر در سراسر جهان اکنون دارای دستگاه های تلفن همراه هستند. 

بنابراین ، باید سایت خود را برای موبایل دوستانه بهینه کنید تا رتبه های بالاتری در SEO داشته باشید . 

2. بر بهینه سازی محلی SEO تمرکز کنید 
یکی دیگر از تکنیک های مدرن سئو که ثابت کرده است به طور موثر کار می کند تمرکز بر سئو محلی است. در چند وقت اخیر ، جستجوهای "نزدیک من" افزایش یافته است زیرا کاربران همیشه به دنبال محصولات یا خدمات نزدیک به موقعیت جغرافیایی خود هستند. 

برای آزمایش SEO محلی لازم نیست چیزی بصورت آنلاین بفروشید. هدف اصلی در اینجا این است که کاربران تجارت شما را پیدا کنند. وقتی اطلاعات و راهنمای تماس خود را در وب سایت خود وارد می کنید ، کاربران می توانند به راحتی مشاغل شما را پیدا کنند. 

اگر تجارت شما کاملاً آنلاین است ، باید سایت خود را برای جستجوی محلی نیز بهینه کنید. و این ثابت شده است که یک استراتژی SEO بسیار موثر است. 

3. تجربه کاربر را بهبود ببخشید 
اگر می خواهید سایت شما بازدید بیشتری داشته باشد و همچنین دارای رتبه های بالاتری در موتور جستجو باشد ، باید از کاربرپسند بودن آن اطمینان حاصل کنید. هنگامی که سایت شما تجربه ای را که به امید یا بهتر بودن آن به بازدید کنندگان ارائه می دهند ؛ بازدیدکنندگان تمایل دارند زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند ، که این می تواند رتبه بندی موتور جستجوگر شما را بهبود بخشد. Google زمانی را که کاربر در سایت شما سپری کرده مشخص می کند. 

اگر کاربر مدت طولانی طول بکشد ، Google می خواهد مرتبط ترین نتایج را به او ارائه دهد. با این حال ، باید بدانید که کاربر می تواند زمان زیادی را در سایت شما سپری کند. شما باید مطالب مرتبط و با کیفیت بالا ارسال کنید. 

4. در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید 
اگر تکنیک SEO وجود دارد که می تواند به ارتقا رتبه شما کمک کند ، این بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. اگر بتوانید نگاهی به روند و آمار استفاده از شبکه های اجتماعی در دهه گذشته بیندازید ، متوجه خواهید شد که هر ساله تعداد کاربران مرتباً افزایش می یابد. 

در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید 
این یعنی چی؟ تجارت آنلاین شما نیز باید حضور در شبکه های اجتماعی داشته باشد زیرا باعث افزایش آگاهی از برند می شود ، به علاوه به شما کمک می کند تا با مخاطبان هدف خود به راحتی تعامل داشته باشید. 

علاوه بر این ، پروفایل های شبکه های اجتماعی در موتورهای جستجو ظاهر می شوند و اگر پست های شما به اندازه کافی جذاب باشد ، بدون شک رتبه بندی شما بهبود می یابد. 

5- از SEO یوتیوب چشم پوشی نکنید 
آیا می دانید YouTube یك موتور جستجو محسوب می شود و بعد از Google دومین موتور جستجوی محبوب است؟ اگر نمی دانستید ، اکنون می دانید. وقتی موضوع یا محصول خاصی را در Google جستجو می کنید ، ممکن است متوجه شده باشید که یک ویدیوی YouTube مربوط به موضوع در صفحه اول ظاهر می شود. 

توصیه می شود: چگونه پست های وبلاگ خود را با فیلم های YouTube بهبود بخشیم 

YouTube ماهانه میلیاردها جستجو دارد ، و اگر YouTube SEO را امتحان کنید ، ممکن است سایت شما در رتبه برتر موتورهای جستجو قرار گیرد. علاوه بر این ، می تواند با تعداد بازدیدها به بهبود بازدید شما کمک کند. 

با این حال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که فیلم های YouTube شما از نظر SEO مناسب هستند. 

6. به ابزارهای جستجوگر SEO موجود اعتماد کنید 
اگر بازاریاب دیجیتال هستید ، باید تاکنون به اهمیت ابزارها و چارچوب های SEO پی برده باشید . آنها به شما کمک می کنند از عملکرد وب سایت خود آگاهی کافی داشته باشید ، به علاوه به شما امکان تجزیه و تحلیل ، رفع خطاها و حتی تولید گزارشات سایت را می دهند. 

ابزارهای زیادی مانند افزونه Magento SEO عملکردهای مختلفی را برای کمک به ارتقا رتبه بندی سایت شما در سئو انجام می دهند . شما باید از آنها متناسب استفاده کنید ، اما باید بدانید که ابزارهای رایگان و پولی وجود دارد. آنها روشی کارآمد برای مدیریت و بهینه سازی وب سایت شما هستند. 

7. پیوند ساختمان 
Link building یک تکنیک مدرن SEO است که انتظار نمی رود به این زودی ها محو شود. چرا؟ موتورهای جستجو بک لینک را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر می گیرند و اگر سایت شما بک لینک با کیفیت زیادی داشته باشد ، به احتمال زیاد رتبه بالاتری خواهد داشت. 

این شما هستید که باید بهترین استراتژی ایجاد پیوند را پیاده سازی کنید تا وب سایت شما عاری از بک لینک های سمی باشد که می توانند مجازات شما را ببینند. توصیه می شود لینک های خود را از سایت های معتبر تهیه کنید. 

8. استفاده از کلمات کلیدی LSI را تضمین کنید 
اگر می خواهید ربات های گوگل و کاربران سایت شما را به راحتی پیدا کنند ، استفاده از کلمات کلیدی LSI (نمایه سازی معنایی طولانی) برای شما ضروری است. آنها کلماتی هستند که به موتورهای جستجو کمک می کنند تا ارتباط محتوای شما و ارتباط آن با محتوای شما را تعیین کنند. 

توصیه می شود: چگونه وب سایت خود را با استفاده از کلمات کلیدی طولانی دم رتبه بندی کنیم 

به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن درباره Apple MacBook هستید ، باید از کلماتی استفاده کنید که Google را قادر می سازد تشخیص دهد که شما در مورد شرکت صحبت می کنید و نه میوه. موثرترین راه برای دستیابی به این هدف استفاده از کلمات کلیدی LSI است . 

9. روی متاداده تمرکز کنید 
فراداده بخش مهمی در SEO است و شامل توضیحات Meta و برچسب های عنوان است. شما باید اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی که ارسال می کنید حاوی آنها است. توصیفات متا باید منحصر به فرد باشد ، و هر یک باید توصیف کنند که یک صفحه خاص چیست. 

اگر آنها را کپی کنید ، سایت شما به سختی شناخته می شود. از طرف دیگر ، برچسب های عنوان باید جذاب باشند و باید حاوی یک کلمه کلیدی باشند تا کاربران به صفحه شما اطلاع دهند. آنها همچنین باید با هر صفحه منحصر به فرد باشند. 

10. محتوایی بنویسید که حداقل 1800 کلمه داشته باشد 
وب سایتهایی که کلمات بیشتری دارند به احتمال زیاد در مقایسه با وب سایتهایی که محتوای 300 کلمه ای ارسال می کنند ، رتبه بالاتری در موتورهای جستجو دارند. 

پست های طولانی اولویت بندی می شوند زیرا Google آنها را برای ارائه اطلاعات عمیق در مورد یک موضوع خاص در نظر می گیرد. علاوه بر این ، جذابیت بیشتری نسبت به محتوای کوتاه دارد که باعث می شود افراد بتوانند آن را به اشتراک بگذارند. 

نتیجه 
تکنیک های سئو به سختی تصور برخی از افراد نیست. با این حال ، اگر استراتژی های خود را به درستی اجرا نکنید ، نمی توانید به موفقیت سئو برسید. اگر می خواهید رتبه بندی SEO خود را افزایش دهید ، ممکن است روشهای ذکر شده در بالا را امتحان کنید.