متخصص تبلیغات صفحه اول گوگل

متخصص تبلیغات صفحه اول گوگل

جام ارژنگ متخصص تبلیغات گوگل در کشور تعرفه تبلیغات صفحه اول گوگل را جهت آگاهی کاربران گرامی ارائه میدهد اما قبل از آن لازمست در باره تبلیغات کلیکی مطالبی را بیان کنیم بسیاری از تبلیغات در گوگل که در ایران انجام میشود کلیکی هستند یعنی 1000 کلیک به شما میفروشند و در ازای آن مبلغی از شما بعنوان شارژ گرفته میشود و در پایان این تعداد کلیک سایت شما از صفحه اول گوگل برداشته میشود و دوباره نیاز به شارژ مجدد دارید اما تبلیغاتی که ما ارائه میدهیم شبانه روزی و بدون کلیک است جهت کسب اطلاعات کامل با جام ارژنگ تماس بگیرید.

انجام تبلیغات ارزان و هدفدار در صفحه اول گوگل با اجرای مقررات اصولی سئو در اسرع وقت

تبلیغات صفحه اول گوگل,صفحه اول گوگل ,تبلیغات صفحه اول گوگل#هزینه تبلیغات در گوگل  ,تبلیغات در صفحه اول گوگل ,جام ارژنگ,تبلیغات در گوگل ادز ,تبلیغات در گوگل ,تبلیغات در گوگل ( مرجع رسمی تبلیغات سایت های شرطبندی ,تبلیغات در گوگل ,روش های تبلیغ در گوگل ,چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ ,تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگل، گوگل ادوردز با پایین ,متخصص سئو ,تبلیغات در گوگل بهتر است یا سئو ؟ ,تبلیغات در گوگل ,تبلیغات گوگل ,تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگل ,تبلیغات کلیکی گوگل از 0 تا 100 (کاملا رایگان) ,تبلیغات کلیکی گوگل ,آیا تبلیغات در گوگل سئوی سایتتان را بهبود می دهد؟[10 ,تبلیغات در گوگل، تبلیغ در گوگل، تبلیغ گوگلی، گوگل ,تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟ ,آژانس تبليغات اينترنتي اي ادز ,تبلیغات در گوگل ,تبلیغات گوگل ,تبلیغات نصب اپلیکیشن گوگل ,مستر ادز – تبلیغات اینترنتی,تبلیغات در گوگل , ,چگونه یک متخصص سئو استخدام کنیم؟ ,صفحه اول گوگل 100% تضمینی برای سایت شما + افزایش ,تبلیغات در گوگل چیست؟ ,تبلیغات در گوگل ,اسپاتنا ,تبلیغات در گوگل ,سئو یا ادوردز ؟ کدامیک برای کسب و کار شما بهتر است ؟ ,ارزان ترین شیوه تبلیغات در گوگل,سئو تضمینی و مشاوره سئو توسط متخصص سئو سایت ,آموزش گوگل ادوردز از ۰ تا ۱۰۰ (از ساخت اکانت تا راه اندازی ,فروش با گوگل ادز , ,تبلیغات در گوگل ,تبلیغات در گوگل ,مهم ترین مزایای استفاده از گوگل ادز ,آژانس دیجیتال مارکتینگ اورینت: سئو و بهینه سازی سایت ,تعریف google adwords (گوگل ادوردز) به زبان ساده ,وی دیجیتال مارکتینگ ,بررسی کسب و کار باربری در تبلیغات گوگل ,نحوه رسیدن به صفحه اول گوگل تضمینی در 60 روز,چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟ 

متخصص تبلیغات صفحه اول گوگل

در صفحه اول گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار است بسیاری از کسب و کارهای کوچک با حضور در گوگل به کار خود رونق بخشیدند جام ارژنگ متخصص تبلیغات صفحه اول گوگل مشاوره رایگان انجام میدهد.

دنیای تبلیغات صفحه اول گوگل

چگونه تبلیغات کنیم؟تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاریست با ما در صفحه اول گوگل باشید

دنیای تبلیغات صفحه اول گوگل

اصول تبلیغات در صفحه اول و نگرش منطقی به نوع این تبلیغات از راهکارهای رونق کسب و کار تبلیغاتی است

تبلیغات تخصصی صفحه اول گوگل

راههای رسیدن به صفحه اول گوگل

تاثیرات تبلیغات

تاثیرات فردی تبلیغات میزان قابل‌توجهی از اثرات "اثرات" تبلیغات بر روی فرد تمرکز دارد. اکثر آن‌ها در دو زمینه دانشگاهی منتشر شده‌اند: ارتباط جمعی و بازاریابی، نوعا از دیدگاه روانشناسی.

در دهه ۱۹۴۰ محققان به تاثیرات ارتباطات جمعی به طور کلی علاقه‌مند شدند. با توجه به وضعیت پس از جنگ جهانی دوم، تبلیغات مربوط به ارتباط آشکار بود. مدل کاری ارتباط جمعی در آن زمان یک مدل اثرات مستقیم ساده بود: پیام به اعضای شرکت‌کننده مانند یک گلوله حمله می‌کند. تجربه با تلاش‌های تبلیغاتی در جنگ، برتری روانشناسی در هر دو دنیای اجتماعی و اجتماعی، و ساده‌لوحی علنی منجر به این مفهوم بسیار ساده‌ای از اثرات سوزن سرنگ زیرجلدی (O و فابر، ۱۹۹۱)شد. اعتقاد زیادی به قدرت ارتباطات در یک نقطه بحرانی در تاریخ اجتماعی تبلیغات وجود داشت. محققان ارتباطات Exuberant قصد داشتند تعصب را پاک کنند، به رای دهندگان اطلاع دهند و در تمام جنبه‌های زندگی، از جمله قلمرو مصرف مدرن، چیزها را بهتر کنند. این باور یک تبلیغ محبوب و محبوب برای چندین گروه از جمله خود صنعت تبلیغات بود.

این موضوع تصادفی نیست که دوران پس از پس از پس از پس از جنگ به معنای واقعی است. با کنترل ذهن - کنترل جنگ سرد، اهمیت روان‌شناسی به عنوان یک علم و منابع ذهن ناخود آگاه منجر به افزایش فراوانی در تحقیقات تبلیغات در هر دو صنعت و هم در دانشگاه شد. در حالی که دانشمندان علوم اجتماعی و Freudians عمومی مانند ارنست Dichter، تفاوت‌های عمده فلسفی با یکدیگر داشتند، هر دو منجر به یک سنت اثرات روانی در تحقیقات تبلیغات شدند. در این روز، بحث درباره اثرات تبلیغات تحت‌تاثیر عقاید فراگیر (و گمراه)این دوره قرار می‌گیرد.

ربودن یک متخصص در کسب‌وکار است که کلید موفقیت در تبلیغات است، و به احتمال زیاد پاسخی دریافت خواهید کرد که شعار "استفان Vogel"، افسر ارشد خلاق آلمان، را منعکس می‌کند: " هیچ چیز موثرتر از تبلیغات خلاقانه نیست. تبلیغات خلاقانه، به یاد ماندنی، طولانی‌تر و طولانی‌تر است، با هزینه‌های کم‌تر رسانه‌ای کار می‌کند، و جامعه طرفداران را سریع‌تر می‌سازد."

اما آیا تبلیغات خلاق در ترغیب مردم به خرید محصولات موثرتر از تبلیغات است که به سادگی ویژگی‌های محصول و یا مزایا را دسته‌بندی می‌کنند؟ آزمایش‌ها آزمایشگاهی متعدد نشان داده‌اند که پیام‌های خلاقانه توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و منجر به نگرش‌های مثبت درباره محصولات موجود در بازار می‌شوند، اما هیچ مدرک محکمی وجود ندارد که نشان دهد چگونه این پیام‌ها بر رفتار خرید تاثیر می‌گذارند. به طور مشابه، یک تحقیق تجربی بسیار کمی وجود دارد که پیام‌های خلاقانه را به درآمده‌ای واقعی فروش پیوند می‌دهد. از آنجا که مدیران محصول و برند - و سازمان دهی به آن‌ها - فاقد یک روش نظاممند برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات خود هستند، تبلیغات خلاقانه a بوده‌است.

با توجه به تحقیقات در زمینه روانشناسی ارتباطات، ما یک رویکرد نظرسنجی از مصرف‌کننده برای اندازه‌گیری خلاقیت درک شده در طول پنج بعد توسعه دادیم. ما از ژانویه ۲۰۰۵ تا اکتبر ۲۰۱۰، این رویکرد را در یک مطالعه از کمپین های تبلیغات تلویزیونی، برای ۹۰ مارک تجاری که به سرعت در حال حرکت هستند، به کار بردیم. ما از یک هیات از raters مصرف‌کننده آموزش خواستیم تا خلاقیت این تبلیغات را ارزیابی کنند، و ما رابطه بین درک آن‌ها و ارقام فروش برای محصولات را بررسی کردیم. تمام محصولاتی که ما مورد بررسی قرار دادیم، لوسیون بدن، جویدن آدامس، قهوه، کولا و لیموناد، مواد شوینده، مراقبت صورت، شامپو، shavers و ماست - به شدت رقابتی بوده و به شدت در تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کنند.

یافته‌های ما، حکمت متعارف را تایید می‌کند که نوآوری اهمیت دارد: به طور کلی، فعالیت‌های خلاقانه تر و خلاقانه تر بودند. همچنین دریافتیم که ابعاد خاصی از خلاقیت در تاثیرگذاری بر رفتار خرید تاثیر بیشتری دارد - و بسیاری از شرکت‌ها بر روی ابعاد نادرست فعالیت‌های خود تمرکز می‌کنند. علاوه بر این، ما بر این باوریم که با طراحی مدل نظرسنجی برای منعکس کردن اولویت‌های فرهنگی و انگیزه‌های مصرف کنندگان در بازارهای جغرافیایی مختلف، شرکت‌ها می‌توانند به طور چشمگیری توانایی خود برای پیش‌بینی اثربخشی تبلیغات خلاقانه خود را افزایش دهند و در نتیجه سرمایهگذاریهای بیشتری انجام دهند.

خلاقیت در تبلیغات

خلاقیت در تبلیغات چیست؟
در ادامه با ابعادی در راستای سنجش خلاقیت، ادبیات روانشناسی اجتماعی و آموزشی را ترسیم کردیم که خلاقیت را به عنوان تفکر واگرا تعریف می‌کند - یعنی توانایی یافتن راه‌حل‌های نامعمول و غیر منطقی برای یک مشکل. یکی از پیشگامان در این زمینه الیس پل Torrance، یک روانشناس آمریکایی بود که آزمایش‌های Torrance را در مورد تفکر خلاقانه (TTCT)، یک باطری از اقدامات مورد استفاده برای ارزیابی ظرفیت افراد برای تفکر واگرا در دنیای کسب‌وکار و در آموزش و پرورش، توسعه داد. Torrance پاسخ خود را به سوالات آزمون در طول پنج بعد رساند: شیوایی، اصالت و شرح (برگرفته از کار جوی پل Guilford، یک روانشناس آمریکایی دیگر)و همچنین abstractness و آنچه او مقاومت را در برابر تعطیلی زودهنگام خواند.

به تعداد ایده‌های مرتبط پیشنهاد شده در پاسخ به یک سوال داده‌شده اشاره دارد (مانند " فهرست به همان اندازه که می‌توانید برای یک گیره کاغذ استفاده کنید)، و ابتکار نشان می‌دهد که پاسخ‌ها چگونه غیر معمول یا غیر معمول هستند. Elaboration به مقدار جزئیاتی که در پاسخ داده می‌شود اشاره می‌کند و abstractness درجه‌ای را اندازه‌گیری می‌کند که یک شعار یا یک واژه فراتر از برچسب برای چیزی عینی حرکت می‌کند. مقاومت در برابر بستن زودرس توانایی در نظر گرفتن انواع عوامل در هنگام پردازش اطلاعات را اندازه‌گیری می‌کند.

در اوایل دهه ۲۰۰۰، اقدامات Torrance برای تبلیغات توسط محقق ارتباطات دانشگاه ایندیانا، رابرت اسمیت و همکارانش اتخاذ شد. آن‌ها تعریف خلاقیت را تنظیم کردند تا به " میزانی که یک تبلیغ حاوی عناصر نام تجاری یا executional است که متفاوت، بدیع، غیرمعمول، بدیع، منحصر به فرد و غیره هستند، اشاره کنند." هدف آن‌ها سنجش خلاقیت با استفاده از تنها عوامل مرتبط با یک زمینه تبلیغاتی بود. آن‌ها پنج بعد از خلاقیت را مطرح کردند که اساس نظرسنجی ما را تشکیل می‌دهند.

تبلیغ اصلی شامل عناصری است که نادر یا شگفت‌انگیز هستند، یا این که از چیزهای بدیهی و مبتذل فاصله می‌گیرند. تمرکز بر یگانگی ایده‌ها یا ویژگی‌های موجود در تبلیغ است. یک تبلیغ می‌تواند از هنجارها یا تجارب با استفاده از راه‌حل‌های شفاهی یا شفاهی خاص، برای مثال واگرا شود. بسیاری از کمپین تبلیغاتی چیزی جز اصیل نیستند. یک نقطه مناسب از مواد شوینده، یک زن خانه‌دار را نشان می‌دهد که از حمام نسبتا whiter راضی است؛ عطرها مدل‌های تصویر کامل و بی‌نقص تولید می‌کنند؛ و ماشین‌ها از طریق مناظر زیبای آزاد از ترافیک سفر می‌کنند. یکی از فعالیت‌هایی که ما مطالعه کردیم که در بعد اصالت مهارت فوق‌العاده‌ای داشت، تجسم حیرت انگیزی از داخل یک دستگاه خودکار فروش در کارخانه رضایت تجاری کوکا کولا بود.

انعطاف‌پذیری
یک آگهی برای قابلیت انعطاف بالای انعطاف‌پذیری محصول را به گستره‌ای از کاربردهای یا ایده‌های مختلف پیوند می‌دهد. برای مثال، یک آگهی تجاری برای مارک Kronung Foods که در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در آلمان پخش شد، مردی را نشان داد که با چالش‌های داخلی مختلف (شستن ظروف، دوختن یک دکمه روی ژاکت، خرد کردن پیاز و ساخت یک تخت‌خواب)در حالی که گروهی از زنان از یک فنجان قهوه با هم لذت می‌بردند.
 
Elaboration.
بسیاری از آگهی‌ها حاوی جزئیات غیرمنتظره هستند و یا ایده‌های ساده را گسترش می‌دهند تا پیچیده‌تر و پیچیده‌تر شوند. یک مثال خوب، تبلیغ ماست میوه ماست - یکی از برندها در آلمان - که در آن زنی که ماست می‌خورد لب‌هایش را لیس می‌زند تا نشان دهد که زبان او درست شبیه به توت‌فرنگی است (Ehrmann نسخه‌های مختلفی از نقاط را برای طعم‌های مختلف درست کرده‌است)و به طور قابل‌توجهی ایده fruitiness در ماست را عمیق می‌کند. در یک مثال دیگر، یک تبلیغ برای آدامس ۵ Wrigley، یک مرد در گلوله‌های فلزی کوچکی فرو می‌رود که پوست بدنش را بازتاب می‌کند و در حین جویدن آدامس احساس خارش می‌کند.
 
سنتز.
این بعد خلاقیت در مورد ترکیب کردن و یا اتصال به اشیا یا ایده‌ها است. برای مثال، Wrigley تجارتی پخش کرد که featured corralled مثل گاو را نشان می‌داد و موز، توت‌ها، و هندوانه را پرورش می‌داد و buckteeth را به عنوان Juicy میوه می‌جوید که آدامس می‌جوید. تجاری اشیا نامربوط (خرگوش‌ها و جویدن آدامس را ترکیب می‌کند تا یک خط داستانی واگرا ایجاد کند.