• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

تکنیک های تبلیغات - 13 روش رایج که توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود

تکنیک های تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت هستند در این پست از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات ارزان به 13 روش رایج تبلیغاتی اشاره داریم.

امروز هر شرکتی برای آگاهی دادن به مشتریان در مورد محصول ، افزایش فروش ، کسب ارزش بازار و کسب شهرت و شهرت در صنعت ، به تبلیغ محصول خود نیاز دارد. هر مشاغل هزینه های زیادی را برای تبلیغ محصولات خود صرف می کنند اما پول صرف شده تنها در صورت موفقیت در استفاده از بهترین تکنیک های تبلیغاتی برای محصول به موفقیت منجر می شود. بنابراین در اینجا برخی از تکنیک های بسیار رایج و پرکاربرد که توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود برای به دست آوردن نتایج مطلوب وجود دارد.

تبلیغات از روش جذابیت احساسی

جذابیت احساسی
این روش تبلیغات با کمک دو عامل انجام می شود - نیازهای مصرف کنندگان و عامل ترس. رایج ترین درخواست های مورد نیاز در موارد زیر است:

نیاز به چیز جدید
نیاز به گرفتن پذیرش
نیاز به نادیده گرفته نشدن
نیاز به تغییر چیزهای قدیمی است
نیاز به امنیت
نیاز به جذاب شدن و غیره
رایج ترین درخواست های تحت ترس عبارتند از:

ترس از تصادف
ترس از مرگ
ترس از اجتناب از آن
ترس از بیمار شدن
ترس از پیر شدن و غیره

تبلیغات تبلیغاتی

این روش شامل دادن نمونه های محصول به صورت رایگان به مصرف کنندگان است. اقلام در نمایشگاه ها ، رویدادهای تبلیغاتی و تبلیغات تبلیغاتی به منظور جلب توجه مشتریان ارائه می شود.

تبلیغات Bandwagon

این نوع تکنیک ها متقاعد کردن مشتریان برای پیوستن به گروه افرادی است که این محصول را خریداری کرده و طرف برنده هستند. برای مثال آگهی شامپوی اخیر Pantene که می گوید "15 کارگران زن به Pantene اعتماد کردند و شما؟"

تبلیغات آماری

در اینجا ، تبلیغ کنندگان با استفاده از اعداد ، اثبات ها و مثال های واقعی نشان می دهند که محصول آنها چقدر خوب کار می کند. برای مثال "پاک کننده کف لیزول 99.99٪ میکروب ها را تمیز می کند" یا "Colgate توسط 70٪ دندانپزشکان جهان توصیه می شود" یا Eno - فقط 6 ثانیه.

تبلیغات ناتمام

تبلیغ کنندگان در اینجا فقط با کلمات بازی می کنند و می گویند که محصول آنها بهتر کار می کند اما جواب آنها چقدر بیشتر از رقبا نیست. برای مثال دراز می کشد - هیچ کس نمی تواند فقط یک بار غذا بخورد - تغذیه روزانه بیشتر. در این تبلیغات مشخص نشده است که چه کسی می تواند بیشتر یا چه مقدار تغذیه بخورد.

تبلیغات واژه های راسو

در این روش ، تبلیغ کنندگان نمی گویند که از همه بهتر هستند ، اما انکار نمی کنند. به عنوان مثال. محلول Sunsilk Hairfall - ریزش مو را کاهش می دهد. در این آگهی گفته نمی شود که ریزش مو متوقف شود.

تبلیغات از طریق تاییدیه ها

تبلیغ کنندگان از افراد مشهور برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. افراد مشهور یا ستاره با بیان تجربیات خود از این محصول ، محصول را تأیید می کنند. اخیراً یک تبلیغ جواهرات الماس سوپراستار آمیتاب باچان و همسرش جایا تبلیغات این محصول را انجام دادند. این آگهی نشان داد که وی چگونه با انتخاب هوشمندانه خرید این برند ، همسرش را تحت تأثیر قرار داده است. دوباره ، ساچین تندولکار ، یک ستاره کریکت ، برای یک مارک کفش تایید کرد.

تبلیغات مکمل مشتریان

در اینجا ، تبلیغ کنندگان از خطوط پانچ استفاده می کنند که مکمل مشتریانی است که محصولاتشان را می خرند. به عنوان مثال. Revlon می گوید: "چون ارزش آن را داری."

تبلیغات در خانواده

تبلیغ کنندگان با استفاده از این روش نشان می دهند که خانواده ها یا بچه هایی که از محصول خود استفاده می کنند ، یک خانواده خوش شانس هستند. این آگهی همیشه خانه ای آراسته و مرتب ، بچه های خوش اخلاق و خانواده نوعی خانواده ساده و شیرین است. به عنوان مثال. یک تبلیغ صابون dettol به همه افراد خانواده نشان می دهد که از این صابون استفاده می کنند و بنابراین همیشه در برابر میکروب محافظت می شود. آنها در مقایسه با سایر افرادی که از این صابون استفاده نمی کنند ، یک خط رنگ فلورسنت را نشان می دهد که کل بدن اعضای خانواده را پوشش می دهد.

تبلیغات کشوری و میهنی

این تبلیغات نشان می دهد که چگونه شخص می تواند کشور خود را پشتیبانی کند در حالی که وی از محصول یا خدمات خود استفاده می کند. برای برخی از محصولات با هم اتحادیه ای تشکیل دادند و در تبلیغات خود ادعا کردند که اگر هر یک از این محصولات را بخرید ، به کودک کمک می کنید تا به مدرسه برود. یکی دیگر از آگهی های شرکت تلفن همراه دارای یک شهرت بود که نشان می داد اگر مشتریان از سیم کارت این شرکت استفاده می کنند ، بنابراین می توانند به کنترل جمعیت کشور کمک کنند.

تبلیغات سوالی

تبلیغ کنندگان با استفاده از این روش از مصرف کنندگان سوال می کنند تا محصولات خود را پاسخ دهند. به عنوان مثال. تبلیغات Amway مدام سوالاتی را مطرح می کند مانند اینکه چه کسی دارای مزرعه کاملاً طبیعی است ، چه کسی قدرت بالارفتن از پله ها را در 70 سالگی دارد ، که باعث می شود بچه ها به روش های مناسب و مقوی رشد کنند ، آیا کسی گوش می دهد به کل این سالات و سپس سرانجام پاسخ می رسد - "Amway: ما در حال گوش دادن هستیم."

تبلیغات اشانتیونی

اگر آنها محصول را با استفاده از خطوطی مانند "خرید یک پیراهن و یکی رایگان گرفتن" یا "عضویت در این باشگاه به مدت دو سال و 20٪ تخفیف در کلیه خدمات ، از این روش برای رشوه دادن برخی چیزهای اضافی به مشتریان استفاده می کنند. "

تبلیغات جایگزین

این روش به طور كلی توسط شركتهایی استفاده می شود كه نمی توانند مستقیماً محصولات خود را تبلیغ كنند. تبلیغ کنندگان از تبلیغات غیرمستقیم برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنند تا مشتریان از کالای واقعی مطلع شوند. بزرگترین نمونه این روش تبلیغات مشروبات الکلی است. این تبلیغات هرگز کسی را که مشروبات الکلی مصرف می کند نشان نمی دهد و در عوض نوشیدن مقداری آب معدنی ، نوشابه یا نوشابه نشان داده می شود.

اینها عمده ترین تکنیکهایی است که تبلیغ کنندگان برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنند. برخی از تکنیک های مختلف برای تبلیغات آنلاین استفاده می شود مانند تبلیغات بانر وب که در آن یک بنر در صفحات وب قرار می گیرد ، تبلیغات محتوا با استفاده از محتوا برای تبلیغات محصول بصورت آنلاین ، پیوند دادن تبلیغات در سایت های مختلف برای بازدید مستقیم از وب سایت محصول و غیره.

 

 

 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774