• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

7 روش پخش تبلیغات 

به طور کلی ، تبلیغات پخش شده رادیو ، تلویزیون و تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات پخش شده از رادیو و تلویزیون بخشی اساسی از تبلیغات پخش شده است. رسانه های پخش شده مانند رادیو و تلویزیون در مقایسه با رسانه های چاپی به مخاطبان گسترده تری می رسند. تبلیغات رادیویی و تلویزیونی در گروه بازاریابی انبوه قرار می گیرد زیرا از طریق آن می توان به مخاطبان ملی و جهانی رسید. نقش تبلیغات پخش شده ترغیب مصرف کنندگان در مورد مزایای محصول است. این یک رسانه بسیار موثر در تبلیغات محسوب می شود. هزینه تبلیغات در این کانال به زمان تبلیغات و زمان مشخص پخش آن بستگی دارد. به عنوان مثال ، هزینه تبلیغ در شیار حق بیمه بیشتر از هر جای دیگر است.

تبلیغات رادیویی

یک تبلیغ رادیویی قبل از اینکه در ذهن مصرف کنندگان فرو رود ، باید چندین بار پخش شود. بنابراین تعداد دفعات تبلیغات مهم است. نوع مخاطبان شما نیز مهم است. بنابراین ، باید تحقیق کرد که در صورت موفقیت تبلیغات ، کدام نوع مخاطب به کدام کانال گوش می دهد. استعداد صدا در تبلیغات باید با در نظر گرفتن نوع مخاطب و نوع تبلیغات در نظر گرفته شود.

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی معمولاً تبلیغاتی برای شرکت بزرگ محسوب می شود ، اگرچه حتی مشاغل کوچک نیز می توانند از آن بهره مند شوند. یک ترکیب صوتی و تصویری قوی برای موفقیت در تبلیغات تجاری ضروری است. اما همچنین مهم است که صدا و تصویر بدون یکدیگر عملکرد خوبی داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر شخصی تلویزیون را مشاهده نمی کند بلکه فقط به آن گوش می دهد ، باید ایده خود را بدست آورد و برعکس.

بسیار مهم است که هر آنچه که در تبلیغات تجاری تبلیغ شده باشد ، درست باشد. به همین دلیل ، سازمان هایی مانند کمیسیون تجارت فدرال (FTC) برای نظارت بر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی در آنجا حضور دارند. این تضمین می کند که تبلیغ کنندگان ادعای نادرستی برای جلب مصرف کنندگان برای خرید محصولات خود ندارند.

بیشتر تبلیغات رادیو و تلویزیون پرداخت می شود اگرچه برخی تبلیغات خدمات عمومی وجود دارد که می تواند به صورت رایگان پخش شود. تبلیغ کنندگان معمولاً باید هزینه ای را برای مدت زمان 30 ثانیه پرداخت کنند. در موارد نادر ، این لکه می تواند به 60 ثانیه نیز افزایش یابد.

این روزها تبلیغات رادیویی و تلویزیونی توسط آژانس های تبلیغاتی برای مشتریان خود تهیه می شود. آنها نیاز مشتری را درک می کنند و تجارت را با در نظر گرفتن وضعیت فعلی امور انجام می دهند. تبلیغات پخش شده در دوره های اخیر به بخشی بسیار اساسی از بازاریابی تبدیل شده است. شرکت ها بودجه مشخصی را برای تبلیغات رادیویی و تلویزیونی اختصاص می دهند و برآورد می کنند که چه میزان درآمد می توانند از طریق تبلیغات پخش شده کسب کنند. به عنوان مثال ، مشاوران بازاریابی برای تعیین بازگشت سرمایه (ROI) هزینه های تبلیغات رادیویی و تلویزیونی استخدام می شوند. بعضی اوقات مشاوران بازاریابی این مشاغل تبلیغات نمونه ای را برای قضاوت درباره محبوبیت آن در بین بینندگان انجام می دهند.

تبلیغات اینترنتی یا آنلاین

تبلیغات اینترنتی یا آنلاین از اینترنت یا شبکه جهانی وب به منظور جلب مشتری برای خرید محصولات و خدمات خود استفاده می کند. نمونه هایی از این تبلیغات شامل تبلیغات در صفحات نتیجه موتور جستجو ، تبلیغات رسانه ای غنی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات شبکه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل و غیره است. تبلیغات آنلاین مزایای خود را دارد ، یکی از آنها انتشار فوری تبلیغات تجاری و در دسترس بودن تبلیغات تجاری برای مخاطبان جهانی است. اما همراه با مزایا ، معایب نیز به همراه دارد. این روزها ، تبلیغ کنندگان بنرهای چشمگیر چشم انداز را قرار می دهند یا پیام های اسپم ایمیل را به صورت گسترده برای مردم ارسال می کنند. این می تواند باعث آزار مصرف کنندگان شود و حتی ممکن است تبلیغات واقعی نیز در این روند نادیده گرفته شوند. بنابراین ، اخلاق در تبلیغات برای موفقیت بسیار مهم است.

تبلیغات فضای باز

تبلیغات در فضای باز پیام را از طریق بیلبوردهای بزرگراه ، پوسترهای حمل و نقل و غیره به عموم مردم منتقل می کند. تبلیغات در فضای باز شکل بسیار مهمی از تبلیغات است زیرا تبلیغات بسیار زیاد است و برای همه قابل مشاهده است. قسمت مهم تبلیغات این است که پیام ارائه شده باید واضح و دقیق باشد. اگرچه می توان از تصاویر استفاده کرد ، اما نمی توان بیش از حد از آنها استفاده کرد. همه چیز باید در چنین قالبی به بیننده ارائه شود تا بینندگان تصمیم خود را برای خرید محصول یا خدمات بگیرند.

پیام ارائه شده می تواند تبلیغ برای خرید یک محصول ، سفر ، رای دادن به یک سیاستمدار یا دادن به یک موسسه خیریه باشد. طبق اعلام انجمن تبلیغات در فضای باز آمریکا (OAAA) ، سالانه میلیون ها دلار صرف تبلیغات در فضای باز می شود و انتظار می رود که این ارقام رشد کنند. این امر به این دلیل است که ترافیک فضای باز هر ساله رشد می کند و بنابراین مخاطبان تبلیغات در فضای باز همیشه در حال افزایش است.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی و روزنامه ای قسمت بزرگی از تبلیغات را به خود اختصاص می دهد اما تبلیغات در فضای باز در نوع خود بی نظیر است. این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای تبلیغات است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک بیلبورد طراحی کنید و آن را در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی که باید یک تبلیغ 30 ثانیه ای کامل طراحی شود ، چاپ کنید. اگر تبلیغات در فضای باز از نظر استراتژیک قرار داده شود ، می تواند با هزینه بسیار اندکی ، نمایش قابل توجهی را تضمین کند. به همین دلیل تبلیغات در فضای باز بسیار مقرون به صرفه است.

صنایع مختلف از تبلیغات در فضای باز به روش متفاوت خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، خوردن مفاصل و غذاخوری های بزرگراه از بیلبوردهای بزرگراه استفاده می کند تا مشتری لقمه ای بخورد و کمی در مفصل خود استراحت کند. Mac Donalds و Subway نمونه های بسیار خوبی هستند. صنایع اتومبیل سازی و جهانگردی از بیلبوردها برای تبلیغ محصولات و برنامه های گردشگری خود استفاده می کنند. اینها خیلی موفقیت آمیز است زیرا مردم در بزرگراه بدنبال چنین اطلاعاتی هستند.

به غیر از بیلبوردها ، اشکال مختلف دیگری نیز وجود دارد که می تواند در آنها تبلیغات در فضای باز انجام شود. به عنوان مثال ، شرکت های تولید کننده نوشیدنی برای نمایش محصولات خود از رویدادها و میادین ورزشی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، کوکا کولا یکی از حامیان مالی جام جهانی فیفا بود. مکان های دیگری که می توانید تبلیغات در فضای باز را مشاهده کنید:

تاکسی ها
اتوبوس
راه آهن
مترو و دیوارهایی که روی آنها نقاشی دیواری کشیده شده است.

تبلیغات پنهان یا نامحسوس

همانطور که از کلمه "پنهان" مشخص است ، این نوع تبلیغات هدف تلفیق تبلیغات با رسانه های غیر تبلیغاتی است. این عمل معمولاً در فیلم ها دیده می شود. به عنوان مثال ، بیلبوردهای محصولات ممکن است برای مدت طولانی در فیلم نشان داده شوند. یا ممکن است شخصیتی در فیلم بارها و بارها نام برند را ذکر کند. در مواقعی دیگر ممکن است کارگردان محصول را به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از فیلم ارائه دهد. به عنوان مثال ، اتومبیل ها در چندین حرکت عملیاتی برجسته هستند. کادیلاک را در فیلم Matrix Reloaded و BMW را در فیلم های جیمز باند به خاطر بسپارید.

این یک واقعیت است که به نظر می رسد این تاکتیک ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همچنین به هزینه های زیادی نیاز دارند. فقط نام های تجاری ثابت از چنین شکلی از تبلیغات استفاده کرده اند. همه افراد توانایی مالی برای استفاده از این شکل تبلیغات را ندارند. با این حال ، روش هایی وجود دارد که از طریق آنها می توانید محصول یا خدمات خود را نیز تبلیغ کنید. شاید ارائه مقاله روزانه در محلی برای شما خوب باشد. می توانید نام تجاری خود را کاملاً ظریف در آنجا ذکر کنید. در اینترنت نیز تبلیغات مخفی روندی داغ است. می توانید در مورد محصول وبلاگ نویسی کنید یا از یک وبلاگ نویس مشهور بخواهید در مورد محصول یا خدمات شما بنویسد. با این حال ، این باید به طور نامحسوس انجام شود.

تبلیغات خدمات عمومی

برخلاف تبلیغات مخفی ، تبلیغات خدمات عمومی با هدف گسترش آگاهی در مورد موضوعات مرتبط با منافع عمومی است. در چنین تبلیغاتی ممکن است یک دیدگاه سیاسی ، یک فلسفه یا یک مفهوم دینی نقل شود. اینگونه تبلیغات بشردوستانه معمولاً از رادیو یا تلویزیون پخش می شود ، هرچند می تواند در روزنامه ها و مجلات نیز ظاهر شود. اطلاعیه PSA یا خدمات عمومی با هدف تغییر نگرش عمومی در مورد موضوعات مختلف از بهداشت ، ایمنی و حفاظت است.

در بیشتر تبلیغات PSA از افراد مشهور برای جلب توجه استفاده می شود. برخی دیگر تبلیغات خود را بر روی خطرات ممکن است برای مردان ، زنان و کودکان متمرکز کنند. در سال های اخیر ، پخش تبلیغات خدمات عمومی درست پس از یا در بین برنامه هایی که به هر طریقی مربوط به خدمات عمومی هستند ، در ایالات متحده کاملاً عادی شده است. آنها اطلاعاتی مانند خطوط راهنمای تلفن رایگان ، وب سایت ها و آدرس ها را ارائه می دهند. به طور کلی ، تبلیغات خدمات عمومی درباره  سرطان ، کودک آزاری ، خشونت خانگی و حقوق شهروندی است.

در حالی که تبلیغات خدمات عمومی به اندازه تبلیغات پولی محبوب نیستند ، اما باید به آنها اهمیت زیادی داده شود. در سراسر جهان ، این نوع تبلیغات اکنون به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع ، اگر ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مجوز خود را از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) بگیرند ، در ایالات متحده ، تبلیغات خدمات عمومی یک بار الزام بود.

تبلیغات خدمات عمومی باید یک پیام کوتاه و مهم داشته باشد. تبلیغات باید با در نظر داشتن مخاطب هدف انجام شود. از آنجا که این کار درمورد خرید یک محصول نیست بلکه تغییر در نگرش است ، تبلیغات باید کاملاً واضح باشد و پیام باید مردم را به یک گام به جلو سوق دهد. اگر تغییر در ذهنیت افراد اتفاق نیفتد ، تبلیغ نمی تواند پیام را به درستی منتقل کند. به همین دلیل ، PSA اغلب نمایشی و گویا است.

 

 
 
 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774