100 هزار سئو | تمام فیدبک های سئو

100 هزار سئو

در این صفحه اقدام به ترجمه مقالات سئو از تمامی سایت های معروف خارجی که در باره بهینه سازی وب search engine optimization یا همان سئو نموده اند کرده ایم شاید برای کاربران جام ارژنگ مفید واقع شود.

گوگل از حدود ۲۰۰ عامل مختلف برای رتبه‌بندی سایت استفاده می‌کند. ظاهرا مهم نیست این عدد چقدر دقیق باشه. شدت آن هنوز ترسناک است به خصوص برای کسی که تنها شروع به رتبه‌بندی سایت می‌کند.اما این تله است.
همه این فاکتورها به همان اندازه مهم نیستند. برخی از آن‌ها واقعا دارا هستند، اما برخی دیگر ممکن است تفاوت چندانی در بازار شما ایجاد نکنند.
بسیاری از شما حتی تاثیر مستقیمی روی آن ندارید. اگر شما فقط سایت خود را راه‌اندازی کردید و سعی دارید بفهمید چه جنبه‌های سئو باید در ابتدا روی آن تمرکز کنید، این یک درمان برای شما است.
فهرستی از مهم‌ترین عوامل رتبه‌بندی گوگل، یک مبتدی باید بداند.

نکات مهم سئو برای وب سایت جدید

نکات سئو برای شروع وب سایت جدید تان.
شما وب سایت جدید خود را راه‌اندازی کرده‌اید، آماده برای استقبال از جمعیت مشتریان جدید. اما اگر کسی وب سایت جدید شما را پیدا نکند، آن‌ها چه چیزی را برای شما پیشنهاد خواهند کرد؟

و به همین دلیل است که بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)- کسب ترافیک از طریق موتورهای جستجو - یک موضوع مهم برای مالکان سایت بیش از ۲۰ سال بوده‌است. ترافیک ارگانیک، همان طور که شناخته می‌شود، مایع حیات بسیاری از وب سایت‌ها است

یاد بگیرید که موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند.

خبر بد در مورد سئو این است که همانند تعویض دو کلید ساده نیست. این یک معامله یک روزه نیست؛ سئو به بخش ثابتی از بازاریابی مداوم شما تبدیل شده‌است. همچنین مقدار بسیار زیادی از اطلاعات موجود در اینترنت وجود دارد - شما از کجا می‌دانید کجا شروع کنید؟

به همین دلیل است که این راهنمای نکات سئو، فنون & را کنار هم قرار داده‌ایم. برای اغلب وب سایت‌ها، همان اجزای بنیادی توصیه مورد استفاده قرار می‌گیرند - و ما بهترین راه برای شروع شما را گردآوری کرده‌ایم. ما اضافه کردیم که در کجا می‌توانید اطلاعات بیشتری پیدا کنید، به اضافه ابزار مورد علاقه ما برای انجام این کار.

خبر خوب این است که علی‌رغم پوشش آن، اغلب مالکان سایت‌ها سئو را انجام نمی‌دهند - کمی از اهدا کردن شما را جلوتر از بسیاری از رقابت قرار می‌دهد. حتی بهتر است، اینها ایده‌هایی هستند که نیازی به دانش encyclopedic از کد برای امتحان کردن ندارند.

سئو می‌تواند ترسناک به نظر برسد، اما هر کس می‌تواند اصول اولیه را درک کند. سطح مهارت شما هر چه که باشد، همیشه فرصتی برای بهبود سایت شما وجود دارد.

تاثیر سئو محلی

سئو محلی به معنی افزایش مشارکت، ترافیک & Conversions است.
با افزایش و رشد تسلط ترافیک همراه، جستجوی محلی به بخش بنیادی موفقیت کسب و کاره‌ای کوچک و متوسط تبدیل شده‌است.

سئو محلی بهینه‌سازی ویژگی‌های دیجیتالی شما برای یک ناحیه خاص است، بنابراین افراد می‌توانند شما را به سرعت و به راحتی پیدا کنند و آن‌ها را به یک تراکنش نزدیک کنند.

بهینه‌سازی‌های محلی بر روی شهرهای خاص، شهرها، مناطق و حتی ایالت‌ها متمرکز هستند تا یک محیط مناسب برای پیام‌رسانی برند در سطح محلی ایجاد کنند.

طرفداران سئو این کار را با بهینه‌سازی وب سایت برند و محتوای آن، از جمله citation های محلی و backlinks، و همچنین لیست‌های محلی مرتبط با محل و بخش تجاری که یک برند به آن تعلق دارد، انجام می‌دهند.

برای ترویج تعامل در سطح محلی، مزایا و مزایای سئو به بهینه‌سازی تابلوی نمودار دانش برند، نام تجاری گوگل و پروفایل های رسانه‌های اجتماعی آن بعنوان یک نقطه شروع، نیاز دارند.

همچنین باید تاکید زیادی بر بررسی‌های کاربر در گوگل و نیز دیگر reviews مانند Yelp، مشاور خانگی، و فهرست انجی (در میان دیگران)، بسته به صنعت داشته باشد.

سرعت بازتاب سئو

کارشناسان سئو درباره ارتباط سرعت bounce گوگل Analytics به رتبه‌بندی موتور جستجو برای سال‌ها بحث کرده‌اند.

با این وجود، بسیاری از تصورات نادرست هنوز این موضوع را احاطه کرده‌اند. نتیجه این است که بسیاری از مالکان وب سایت به دنبال بهینه‌سازی نرخ‌های بازتاب پایین به امید بهبود رتبه‌بندی خود هستند، در حالی که نرخ‌های بازتاب کم‌تر به سادگی در رده‌بندی بالاتر ترجمه نمی‌شوند.

یک مکالمه مستند و مستند بین Rand Fishkin، بنیانگذار ، و آندره Lipattsev، استراتژیست ارشد جستجوی گوگل، این نکته را کاملا نشان می‌دهد. مشخص شد که وقتی Rand به طور عمدی سرعت بازتاب صفحات مختلف را در طول چند روز افزایش داد، نتایج بی‌نتیجه بودند. در حقیقت، در یک فاصله تقریبا کامل، نیمی از رتبه‌بندی‌ها در صفحه نتایج موتور جستجو تغییر کردند، در حالی که نیمی از رتبه‌بندی‌ها تغییر نکرده اند.

بعلاوه مت Cutts، رئیس سابق گوگل، استفاده گوگل از نرخ‌های بازتاب (و دیگر معیارهای گوگل Analytics)را در الگوریتم های رتبه‌بندی رد کرده‌است.

پاسخ به نظر می‌رسد که نرخ‌های بازتابی به اندازه کافی روشن نیستند. به جز، اگر واقعا اینطور بود، ما چگونه نتیجه‌گیری Backlinko را توضیح می‌دهیم که نرخ‌های بازتابی کم با رتبه‌بندی‌ها بالاتر مرتبط هستند؟ پاسخ به این سوال مستلزم درک سه مساله است:

میزان سرعت بازتابی چیست؟
چرا گوگل از سرعت bounce به عنوان یک معیار استفاده نمی‌کند؟
سرعت بازتاب به دیگر عوامل سئو مربوط می‌شود؟

بروز رسانی سئو برتر

گزینه برتر سئو: همیشه به روز رسانی می‌شوند.
این بسیار عالی است که تاکتیک‌های سئو بر روی وب سایت برند و ویژگی‌های دیجیتالی آن اجرا شود، اما اگر قرارداد کوتاه‌مدت (محدودیت‌های بودجه‌ای، و غیره)بطور مداوم ارزیابی مجدد نشود، به یک آستانه خواهد رسید که در آن دیگر نمی‌تواند به دلیل  دیگر بهبود یابد.

با تکامل دنیای جستجو، اساسا به صلاحدید گوگل، نیاز به نظارت دایم برای تغییرات پیش از رقابت و امیدوارانه در صفحه ۱ دارد.

فعال بودن و نظارت بر تغییرات الگوریتم اصلی همیشه به نفع برند هایی است که این کار را انجام می‌دهند.

ما می‌دانیم که گوگل هزاران الگوریتم را در یک سال تغییر می‌دهد. خیلی زود سقوط می‌کند، و برگشتن به آن بسیار مشکل خواهد بود. از فواید سئو به کسب اطمینان از این که اجتناب می‌شود کمک می‌کند.

سئو تجربه بهتر رتبه یندی

سئو به معنای یک تجربه کاربر بهتر است.
همه خواهان رتبه‌بندی بهتر آلی و حداکثر قابلیت دید هستند. افراد کمی درک می‌کنند که تجربه کاربر بهینه بخش بزرگی از رسیدن به آنجا است.

گوگل یاد گرفته‌است که چگونه یک تجربه کاربر مطلوب یا نامطلوب را تفسیر کند، و یک تجربه کاربر مثبت یک عامل محوری برای موفقیت یک وب سایت شده‌است.

مشتریان می‌دانند که چه می‌خواهند. اگر نتوانند آن را پیدا کنند، یک مشکل وجود دارد. و عملکرد آن رنج خواهد

یک مثال روشن از ایجاد یک تجربه کاربر قوی این است که گوگل چگونه بیشتر و بیشتر از یک موتور پاسخ که به دنبال داده در جستجوی گوگل (صفحات نتایج موتور جستجو)برای کاربران است، بیشتر و بیشتر شده‌است.

هدف آن ارائه اطلاعاتی است که به دنبال آن هستند، به سرعت و به راحتی.

کیفیت SEO از یک تجربه کاربر مثبت، استفاده از آن برای کار به نفع یک مارک تجاری استفاده می‌کند.

جستجوی ارگانیک منبع اصلی سئو


جستجوی ارگانیک بخش عظیمی از عملکرد وب سایت تجاری، و همچنین یک مولفه مهم از قیف خریدار و در نهایت رساندن کاربران به تکمیل یک تبدیل یا تعامل است.

همانطور که بازاریابان می‌دانند، گوگل مالک بخش بسیار بزرگتری از بازار جستجو نسبت به رقبا مانند Yahoo، بینگ، Baidu، Yandex، DuckDuckGo و بسیاری دیگر است.

این بدان معنا نیست که تمام موتورهای جستجو به قابلیت دید یک برند کمک نمی‌کنند - آن‌ها این کار را می‌کنند - فقط این است که گوگل مالک ۷۵ درصد از کل بازار جستجو است. این یک رهبر جدا از برش است و بنابراین دستورالعمل‌های آن

اما ۲۵ درصد باقیمانده بازار متعلق به دیگر موتورها برای مارک‌های تجاری نیز ارزشمند است.

گوگل که محبوب‌ترین وب سایتی است که در جهان (و به طور خاص در ایالات‌متحده)مورد بازدید قرار گرفته‌است، محبوب‌ترین تولیدکننده ایمیل در جهان (با بیش از ۱ میلیارد کاربر)است. اشاره‌ای به یوتیوب، دومین موتور جستجوی بزرگ نیست.

ما می‌دانیم که اکثریت مشخصی از جهان که به اینترنت دسترسی داشته، دست‌کم یک‌بار در روز برای دریافت اطلاعات از گوگل بازدید می‌کنند.

بودن به عنوان منبع مورد اعتماد گوگل و دیگر موتورهای جستجو همیشه به نفع یک مارک کار خواهد بود. سئو یک وب سایت با کیفیت بالا مارک‌های تجاری را در آنجا می‌گیرد.

افزایش اعتماد با سئو

سئو اعتبار اعتماد مجدد را ایجاد می‌کند.
هدف هر یک از سئو ایجاد یک پایه قوی برای یک وب سایت زیبا با یک تجربه کاربر تمیز و موثر است که به راحتی در جستجو با کمک اعتماد و اعتبار برند و ویژگی‌های دیجیتال آن قابل کشف است.

بسیاری از عناصر در ارتباط با موتورهای جستجو مانند گوگل وارد مرجع می‌شوند. علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا، اقتدار در طول زمان در نتیجه عناصر مانند:

پروفایل های کیفیت کیفیت.
رفتار مثبت کاربر.
سیگنال‌های یادگیری ماشین.
مولفه‌های صفحه و محتوای بهینه‌شده.
اما تثبیت این قدرت بیشتر برای بیشتر از بیشتر، اگر نگوییم همه، optimizations دیجیتال دیگر. مشکل این است که ایجاد اعتماد و اعتبار یک شبه - درست مانند زندگی واقعی غیرممکن است. این اداره در طول زمان به دست آورده و ساخته شده‌است.

ایجاد یک برند به عنوان یک مرجع صبر، تلاش و تعهد را می‌طلبد، اما همچنین بر ارائه یک محصول یا خدمات با ارزش، با کیفیت و یا خدمات که به مشتریان امکان اعتماد به یک برند را می‌دهد، اتکا دارد.

 

 

با سئو در صفحه اول گوگل باشیم

اولین سیگنال قوی سئو

کلیدواژه در برچسب عنوان. برچسب "tag" یکی از قوی‌ترین سیگنال‌های مربوط به موتور جستجو می‌باشد. هدف از خود برچسب دادن توضیح دقیق محتوای صفحات است. موتورهای جستجو از آن برای نمایش عنوان اصلی نتیجه جستجو استفاده می‌کنند. از جمله یک کلید واژه در آن، موتور جستجو را نشان می‌دهد که به دنبال آن است که صفحه را رتبه‌بندی کند.

در حالت ایده‌آل، کلید واژه باید در ابتدای برچسب عنوان داده شود. صفحات بهینه این روش بهتر از کلمات کلیدی که کلید واژه را به انت‌های برچسب نزدیک‌تر می‌کند، رتبه‌بندی خواهد کرد.
کلیدواژه در برچسب meta. اهمیت برچسب توصیف متا اغلب در حلقه‌های سئو صحبت می‌شود. با این وجود هنوز یک سیگنال ربط وجود دارد. همچنین برای بدست آوردن clicks کاربر از صفحات نتایج جستجو مهم است. از جمله کلید واژه در آن، آن را به یک موتور جستجو و جستجوگر مرتبط می‌سازد.
کلیدواژه در برچسب H۱. برچسب H۱ هنوز یک عامل ارتباط دیگر است، که به عنوان توصیف محتوای صفحات عمل می‌کند. با وجود یک بحث مداوم در مورد اهمیت آن، هنوز هم یک عمل خوب برای گنجاندن کلمات کلیدی شما در یک برچسب (H۱)منحصر به فرد روی یک صفحه وجود دارد.
سئو اسلحه برنده گوگل

تاثیر طول محتوا بر سئو

طول محتوا. این روزها جستجوگران می‌خواهند تحصیل کنند و با اطلاعات اولیه راضی نباشند. بنابراین گوگل به دنبال محتوای معتبر و معتبر برای رتبه اول است. و این حس مشترک است که هرچه محتوای شما طولانی‌تر باشد، شانس بیشتری وجود دارد که شما بتوانید جنبه‌های بیشتری از موضوع خود را پوشش دهید. از نوشتن طولانی اما بسیار مفید خجالت نکشید.
محتوای کپی. همه عوامل نمی‌توانند به روش مثبت به رتبه‌بندی‌ها تاثیر بگذارند. داشتن محتویات مشابه در صفحات مختلف سایت شما می‌تواند به rankings شما آسیب برساند. از محتوای کپی اجتناب کنید و نسخه اصلی را برای هر صفحه بنویسید.
برچسب Canonical. با این حال، گاهی اوقات داشتن دو URL با محتوای مشابه اجتناب‌ناپذیر است. یکی از راه‌های پیش‌گیری از تبدیل شدن به یک مساله محتوای کپی، با استفاده از یک برچسب استاندارد در سایت خود است. این برچسب یک کار ساده را انجام می‌دهد؛ به گوگل می‌گوید که یک URL معادل دیگر است، به طور واضح بیان می‌کند که با وجود دو صفحه که محتوای یک‌سان دارند، آن‌ها در واقع یکی هستند.
1000 مقاله علمی سئو

بهینه سازی کامل صفحات

 آیا می‌خواهید بدانید صفحات وب شما را به طور کامل بهینه‌سازی کنید؟ تو در مکان درستی هستی.
شما یک کلمه کلیدی در ذهن دارید که می‌خواهید آن را رتبه‌بندی کنید
شما ممکن است در حال حاضر قطعه بزرگی از محتوا داشته باشید.
حالا شما چطور این صفحه را بهینه می‌کنید به طوری که گوگل نه تنها چیزی را که در اطراف آن است را درک کند، بلکه درک می‌کند که در صفحه اول نتایج جستجو سزاوار یک مکان است؟
راحت‌تر از اونی که فکر می‌کنی. آنچه در ادامه می‌آید، توصیه‌های عملی برای انجام این کار است.
اما اول، اجازه دهید به طور کامل درک کنیم که سئو درباره این چیست.
سئو به تمرین " بهینه‌سازی صفحات وب برای کمک به آن‌ها در رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو اشاره دارد. هدف نهایی افزایش ترافیک ارگانیک به سایت شما است.
اما این فرآیند "بهینه‌سازی" دقیقا چه چیزی را شامل به نظر می‌رسد که بخش عمده‌ای از توصیه سئو به طور انحصاری بر روی تعیین موقعیت استراتژیک کلمات کلیدی در صفحه، کلید واژه در the، کلمه کلیدی در meta، کلید واژه در H۱، و غیره تمرکز دارد.
متاسفانه، این نوع مشاوره منسوخ شده‌است.
در سال ۲۰۱۸، گوگل به اندازه کافی باهوش است که کلمات مترادف کلمات مترادف و معنایی را درک کند.) ، به این معنی که دیگر نیازی نیست در مورد موقعیت استراتژیک کلمات کلیدی مطابقت داشته باشید.
آموزش سئو بصورت حرفه ای
 
 SERP: نتایج موتور جستجو
رتبه جستجو: موقعیت یک نشانی اینترنتی بر روی یک کلید واژه خاص برای یک کلید واژه خاص برقرار است.
دید جستجو: یک متری برای محاسبه این که چگونه یک وب سایت یا صفحه قابل‌مشاهده است، یک SERP است. برای مثال اگر عدد در ۱۰۰ درصد باشد به این معنی است که URL در موقعیت اول برای یک کلید واژه (s)رتبه‌بندی می‌شود. در هنگام ردیابی رتبه‌بندی کلی یک وب سایت برای یک سبد کلمات کلیدی، دید جستجو اهمیت ویژه‌ای دارد.
اختیارات دامنه یا صفحه‌ای: قدرت یک وب سایت یا صفحه بر روی یک موضوع خاص در چشم موتورهای جستجو. برای مثال، وبلاگ Hootsuite توسط موتورهای جستجو دریافت می‌شود تا یک مرجع در بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی باشد. این به این معنی است که ما شانس بهتری برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت‌های ارتباط جمعی نسبت به یک وبلاگ غذا مانند smitten داریم.
رسانه‌های اجتماعی به SEO کمک می‌کنند؟
این سوال که آیا رسانه‌های اجتماعی تاثیری بر SEO دارند، مدت‌ها است که مورد بحث قرار گرفته‌است. در سال ۲۰۱۰، هر دوی گوگل و بینگ به استفاده از سیگنال‌های اجتماعی برای کمک به رتبه‌بندی صفحات در نتایج خود اعتراف کردند. چهار سال بعد، این موضع پس از اینکه تویی‌تر به طور موقت دسترسی گوگل به شبکه اجتماعی آن‌ها را مسدود کرد، تغییر کرد. مت Cutts، رئیس سابق گوگل، در سال ۲۰۱۴ یک ویدیو منتشر کرد و توضیح داد که گوگل چطور نمی‌تواند به سیگنال‌هایی تکیه کند که ممکن است فردا وجود نداشته باشد.

این همان جایی است که مکالمه قطع شد. گوگل از سال ۲۰۱۴ علنا انکار کرده‌است که ارتباط اجتماعی تاثیری مستقیم بر رتبه‌بندی‌ها دارد

اما حالا سال ۲۰۱۸ است. در طول چهار سال گذشته تعداد زیادی تغییر کرده‌است. یک تغییر قابل‌توجه این است که شبکه‌های اجتماعی در موتورهای جستجو در مقیاس بسیار بزرگ‌تر ظاهر شدند
چگونه تجربه خود را ساختار بندی کردیم
نمایندگانی از بازاریابی وارد شونده Hootsuite، تجزیه و تحلیل داده و تیم‌های بازاریابی اجتماعی برای توسعه یک رویکرد آزمون قابل‌اعتماد و کنترل‌شده گرد هم آمدند.

ما مقالات blog را برای اهداف این آزمایش - به سه گروه سازماندهی کردیم

گروه کنترل: ۳۰ مقاله که هیچ چاپ ارگانیک یا تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی دریافت نکردند (یا هر جای دیگر)
گروه A (ارگانیک): ۳۰ مقاله که به صورت ارگانیک در تویی‌تر منتشر شده‌اند.
گروه ب (تبلیغات پرداخت‌شده): ۳۰ مقاله که به صورت ارگانیک در تویی‌تر منتشر شدند، پس از آن به مدت دو روز با بودجه ۱۰۰ دلار افزایش یافت.
برای ساده کردن تعداد نقاط داده، ما انتخاب کردیم که این آزمایش اول را در تویی‌تر اجرا کنیم و یک برنامه انتشار بسازیم تا خودمان را در مسیر نگه داریم.

اما قبل از شروع آزمایش، باید سطح بازی را مشخص کنیم. بنابراین، برای یک هفته کامل قبل از راه‌اندازی، هیچ یک از ۹۰ مقاله انتخابی برای این آزمایش به روز یا ترویج داده نشد. این به ما این امکان را می‌دهد که پایه و اساس رتبه‌بندی آن‌ها را تعیین کنیم.

پس از این مرحله، ما دو پست را در روز از گروه A و گروه B در طول یک دوره دو هفته‌ای ارتقا دادیم و نتایج هفته بعد را اندازه‌گیری کردیم. شروع به پایان دادن، کل آزمایش حدود یک ماه طول کشید.
روش
برای اطمینان از اینکه تمام bases را پوشش دادیم، نقاط داده‌های زیر را ثبت کردیم:

کد وم کلمات کلیدی که ما دنبال می‌کردیم
که ما در حال ردیابی نشانی‌های اینترنتی (وبلاگ)بودیم
حجم جستجوی ماهانه برای هر کلیدواژه
رتبه جستجوی گوگل در هر مقاله قبل از شروع آزمایش
رتبه جستجوی گوگل در هر مقاله ۴۸ ساعت پس از شروع آزمایش
رتبه جستجوی گوگل در هر مقاله یک هفته پس از شروع آزمایش انجام شد.
تعداد لینک‌های مربوط به هر مقاله قبل از شروع آزمایش (backlinks شماره یک راننده در رتبه جستجو)
تعدادی از وب سایت‌های منحصر به فرد قبل از شروع آزمایش به هر مقاله اشاره می‌کنند.
درجه‌بندی نشانی اینترنتی (aHrefs متریک، بیشتر در یک دقیقه)برای هر مقاله قبل از شروع آزمایش
تعداد لینک‌های مربوط به هر مقاله پس از پایان تست
تعدادی از وب سایت‌های منحصر به فرد بعد از پایان آزمایش به هر مقاله اشاره می‌کنند.
رده‌بندی نشانی اینترنتی برای هر مقاله پس از نتیجه‌گیری تست
وارد شدن، ما موقعیت پذیرفته‌شده در این موضوع را درک کردیم: یک رابطه غیر مستقیم بین رسانه‌های اجتماعی و SEO وجود دارد. یعنی، محتوایی که در روابط اجتماعی خوب عمل می‌کند به احتمال زیاد سود بیشتری به دست می‌آورد که به ترقی رتبه جستجو کمک می‌کند.

به دلیل این رابطه غیر مستقیم بین رتبه‌بندی اجتماعی و جستجو، ما باید قادر به بیان این موضوع باشیم که آیا معیارهای اقتدار دامنه / صفحات سنتی نقشی در هر تغییر رتبه ایفا می‌کنند.
 

 ساختمان پیوند چیست؟ چرا مهم است؟

 
فرقی نمی‌کند که می‌خواهید ساختمان را لینک کنید و یا برای مدتی این کار را انجام دهید، مطمئن هستیم که در این راهنما چیز مفیدی پیدا خواهید کرد. چشم‌انداز SEO و ایجاد لینک همیشه در حال تغییر است، و امروزه اهمیت ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا هرگز بالاتر نبوده است. نیاز به درک و اجرای کمپین های با کیفیت بالا ضروری است اگر می‌خواهید به صورت آنلاین رقابت کنید و رشد کنید، و این به زودی تغییر نخواهد کرد. این راهنما برای به دست آوردن سریع و در جهت درست طراحی شده‌است. چیزهای زیادی برای گرفتن وجود دارد، اما ما همه چیز را در بخش‌های ساده و به آسانی شکسته و مثال‌های زیادی را در طول مسیر ذکر کرده‌ایم. ما امیدواریم که از راهنمای مبتدیان برای ایجاد پیوند لذت ببرید!
هنگامی که موتورهای جستجو صفحات وب را crawled، آن‌ها می‌توانند محتوای آن صفحات را استخراج کرده و آن را به شاخص‌های خود اضافه کنند. در این روش، آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا احساس می‌کنند یک صفحه از کیفیت کافی برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی مناسب برخوردار است (Google برای توضیح این فرآیند یک ویدئو کوتاه ایجاد کرده‌است). هنگامی که آن‌ها در این باره تصمیم‌گیری می‌کنند، موتورهای جستجو فقط به محتوای صفحه نگاه نمی‌کنند؛ آن‌ها همچنین به تعداد لینک‌های مربوط به آن صفحه از وب سایت‌های خارجی و کیفیت وب سایت‌های خارجی نگاه می‌کنند. به طور کلی، وب سایت‌های با کیفیت بالا که به شما لینک می‌دهند، احتمال بیشتری وجود دارد که شما در نتایج جستجو به خوبی رتبه‌بندی شوید.

لینک‌های به عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی، چیزی هستند که به گوگل اجازه می‌دهد تا بر بازار موتور جستجو در اواخر دهه ۱۹۹۰ مسلط شود. یکی از بنیانگذاران گوگل، لری پیج، PageRank اختراع کرد که گوگل از آن برای اندازه‌گیری کیفیت یک صفحه براساس تعداد لینک‌های مربوط به آن استفاده می‌کرد. سپس این متریک به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه‌بندی کلی مورد استفاده قرار گرفت و سیگنال قدرتمندی تبدیل شد، زیرا روش بسیار خوبی برای تعیین کیفیت یک صفحه بود.
این بسیار موثر بود زیرا براساس این ایده بود که پیوند می‌تواند به عنوان یک رای اعتماد در مورد یک صفحه دیده شود، به عنوان مثال، اگر ارزش آن را نداشته باشد، پیوند پیدا نخواهد کرد. نظریه این است که زمانی که فردی با یک وب سایت دیگر ارتباط دارد، به طور موثر می‌گوید که این یک منبع خوب است. در غیر این صورت، آن‌ها به آن لینک نمی‌دهند، به گونه‌ای که شما دوست ندارید یک دوست را به رستوران بد بفرستید.

با این حال، سئو به زودی کشف کرد که چگونه PageRank و نتایج جستجو برای کلمات کلیدی انتخاب‌شده را دستکاری کند. گوگل به طور فعال تلاش کرد راه‌هایی برای کشف وب سایت‌هایی پیدا کند که نتایج جستجو را دستکاری کرده بودند و به روز رسانی های منظم که به طور خاص هدف از فیلتر کردن وب سایت‌هایی بود که شایسته رتبه‌بندی نبودند.

این امر همچنین باعث می‌شود که گوگل تعدادی از تکنیک‌های ساخت لینک را که قبلا مناسب فرض شده بودند تخفیف دهد، مثلا، وب سایت خود را به شاخه‌های وب ارسال کرده و در عوض لینک را دریافت کند. این تکنیکی بود که گوگل در یک نقطه به آن توصیه کرد، اما مورد سو استفاده قرار گرفت و توسط سئو استفاده شد، بنابراین گوگل به مقدار زیادی از این لینک‌ها صرفنظر کرد.
به طور کلی پذیرفته شده‌است که اگر تمام عوامل دیگر برابر باشند، حجم و کیفیت لینک‌های مربوط به یک صفحه تفاوت بین رتبه‌بندی‌ها را ایجاد می‌کند. با حرکت اخیر گوگل، از جمله انتشار به روزرسانی های پنگوین و فشار آن در گوگل +، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که تاثیر لینک‌ها در حال کاهش است و با سیگنال‌های اجتماعی مانند توئیت ها یا + ۱ جایگزین می‌شود.

با این حال، در حال حاضر، شک کمی وجود دارد که اگر شما ارتباطات با کیفیت بالا را به وب سایت خود جلب کنید، به شما کمک می‌کند ترافیک بیشتری پیدا کنید و ترافیک بیشتری به دست آورید (ما در مورد آنچه که یک لینک "کیفیت خوب" را در فصل ۲ ایجاد می‌کند صحبت خواهیم کرد). ما چند بار "کیفیت بالا" را ذکر کردیم و دلیل خوبی هم وجود دارد: تمرکز بر کیفیت در حال افزایش است، همانطور که گوگل در فیلتر کردن لینک‌های با کیفیت پایین پیچیده‌تر می‌شود. این امر به طور مستقیم بر SEOs تاثیر می‌گذارد، زیرا آن‌ها باید اطمینان حاصل کنند که تکنیک‌های ساخت لینک در درجه اول بر این کیفیت تمرکز دارند.

تاثیر لینک در سئو 

چگونه می توان ساختمان را به سود کسب‌وکار من پیوند داد؟
همانطور که بحث کردیم، لینک‌ها یک سیگنال بسیار مهم هستند که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه‌بندی‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین، ما می‌دانیم که افزایش تعداد لینک‌های با کیفیت بالا که به وب سایت شما اشاره می‌کند می‌تواند به طور قابل‌توجهی شانس شما را برای رتبه‌بندی افزایش دهد.

با این حال، مزایای دیگری برای ایجاد ارتباط وجود دارد، با این حال، ممکن است هنوز هم کم‌تر مشهود باشد، اما هنوز هم شایسته توجه است.

روابط ساختمان
ساختمان پیوند اغلب می‌تواند شامل دسترسی به دیگر وب سایت‌ها و بلاگ ها در حوزه کاری شما باشد. این توسعه اغلب مربوط به ارتقای چیزی است که شما تازه خلق کرده‌اید، مانند یک قطعه از محتوا یا an. یک هدف مشترک از توسعه این است که یک لینک دریافت کنید، اما چیزی بیشتر از این وجود دارد: دستیابی به شما می‌تواند به ایجاد روابط بلندمدت با influencers مهم در صنعت شما کمک کند، و این روابط می‌تواند به این معنا باشد که کسب‌وکار شما به شدت مورد احترام و قابل‌اعتماد قرار می‌گیرد. این خود به خودی خود ارزشمند است، حتی اگر ما ایجاد ارتباط را برای یک لحظه فراموش کنیم، زیرا ما مبلغان حقیقی و حامیان کسب‌وکار خود را ایجاد می‌کنیم.

در حال ارسال ترافیک ارجاعی
ما در مورد تاثیر پیوندها در رتبه‌بندی‌ها صحبت کرده‌ایم، اما در مورد تاثیر ارتباطات بر ترافیک ارجاع چیست؟ یک لینک خوب از یک وب سایت بازدید کننده بسیار بازدید کننده می‌تواند منجر به افزایش ترافیک نیز شود. اگر یک وب سایت مرتبط باشد، احتمال این وجود دارد که ترافیک هم مرتبط باشد و ممکن است منجر به افزایش فروش نیز شود. دوباره، در این شرایط، ارزش یک پیوند تنها درباره سئو نیست - بلکه درباره مشتریان است. یک نمونه عالی از این مورد در عمل این پست مهمان نوشته مایکل السبرگ در وبلاگ تیم Ferriss بود. او همچنین یک مطالعه موردی در مورد فوربس توضیح داد که این پست مهمان چقدر برای او ارزشمند بوده‌است. به عبارت دیگر، طرفداران مشتاق یک وبلاگ به احتمال زیاد نظرات وبلاگ نویس را در نظر گرفتند تا اینکه بینندگان مشتاق به anchor در سی ان ان توجه کنند، حتی اگر گروه دوم از نظر تعداد آن‌ها بیشتر بود.

منافع سئو

بهینه‌سازی موتور جستجو بخش مهمی از بازاریابی آنلاین است، زیرا جستجو یکی از راه‌های اصلی است که کاربران وب را هدایت می‌کنند. در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲.۵ تریلیون جستجو در سراسر جهان در سراسر موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، Yahoo، Baidu و یاندکس انجام شد. برای اغلب وب سایت‌ها، ترافیک ناشی از موتورهای جستجو (که به عنوان "طبیعی" یا "ترافیک ارگانیک" شناخته می‌شوند بخش بزرگی از کل ترافیک خود را حساب می‌کنند.

 
نتایج جستجو در یک لیست سفارش داده‌شده ارائه می‌شوند، و بالاتر در آن فهرست یک سایت می‌تواند دریافت کند، ترافیک بیشتری ایجاد خواهد شد. برای مثال، برای یک جستجوی جستجوی معمولی، شماره یک نتیجه ۴۰ - ۶۰ % کل ترافیک برای این موج را دریافت می‌کند، با شماره دو و سه که به طور قابل‌توجهی ترافیک کمتری دریافت می‌کنند. تنها ۲ تا ۳ درصد از searchers فراتر از اولین صفحه نتایج جستجو کلیک می‌کنند. بنابراین، حتی یک بهبود کوچک در رتبه‌بندی موتور جستجو می‌تواند منجر به یک وب سایت با دریافت ترافیک بیشتر و تجارت بالقوه شود.
 
به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها و صاحبان وب سایت تلاش خواهند کرد تا نتایج جستجو را دستکاری کنند تا محل آن‌ها در صفحه نتایج جستجو (SERP)بالاتر از رقبای آن‌ها باشد. این جا است که SEO وارد می‌شود.
بهینه‌سازی موتور جستجو چگونه کار می‌کند
موتورهای جستجو مانند Google از یک الگوریتم یا مجموعه‌ای از قوانین استفاده می‌کنند تا مشخص کنند چه صفحاتی برای هر پرس و جو ارایه شده‌است. این الگوریتم ها تکامل‌یافته اند تا به شدت پیچیده باشند، و صدها یا حتی هزاران عامل رتبه‌بندی مختلف را در تعیین رتبه‌بندی SERPs در نظر بگیرند. با این حال، سه معیار اصلی وجود دارد که موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت سایت و نحوه رتبه‌بندی آن‌ها، ارزیابی می‌کنند:

پیوندها - پیوندهایی از دیگر وب سایت‌ها، نقش کلیدی در تعیین رتبه‌بندی سایت گوگل و دیگر موتورهای جستجو ایفا می‌کند. دلیل این که، یک پیوند می‌تواند به عنوان یک رای کیفیت از وب سایت‌های دیگر دیده شود، زیرا بعید است که صاحبان وب سایت به سایت‌های دیگری که دارای کیفیت پایین هستند لینک شوند. سایت‌هایی که لینک‌ها را از بسیاری از سایت‌های دیگر به دست می‌آورند (به نام "PageRank" در گوگل)در چشمان موتورهای جستجو، به خصوص اگر سایت‌هایی که به آن‌ها پیوند دارند، خودشان مقتدرانه هستند.

محتوا - علاوه بر نگاه کردن به پیوندها، موتورهای جستجو همچنین محتوای یک صفحه وب را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا مشخص شود که آیا برای هر پرس و جو جستجوی داده‌شده مناسب است یا خیر. بخش بزرگی از SEO در ایجاد محتوا است که به سمت کلمات کلیدی که کاربران موتورهای جستجو به دنبال آن هستند، هدف‌گذاری شده‌است.

ساختار صفحه - سومین بخش اصلی SEO ساختار صفحه است. از آنجا که صفحات وب در HTML نوشته می‌شوند، چگونه کد HTML می‌تواند بر روی توانایی موتور جستجو برای ارزیابی یک صفحه تاثیر بگذارد. گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط در عنوان، URL، و headers صفحه و حصول اطمینان از اینکه سایت crawlable است، کارهایی هستند که صاحبان وب می‌توانند برای بهبود SEO سایت شان انجام دهند.

فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجو شامل بهینه‌سازی هر یک از این اجزای اصلی الگوریتم های موتور جستجو به منظور رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجو است.

تاپ ترین ایزارهای سئو

به عنوان یک رشته نسبتا تکنیکی، ابزارها و نرم‌افزارهای زیادی وجود دارند که SEOs به کمک به بهینه‌سازی وب سایت‌ها بر روی آن تکیه می‌کنند. در زیر برخی از ابزارهای رایگان و رایگان استفاده می‌شود:

 
کنسول جستجوی گوگل - کنسول جستجوی گوگل (که قبلا به عنوان "ابزارهای گوگل Webmaster" شناخته می‌شد)ابزار رایگان ارایه‌شده توسط گوگل است و یک ابزار استاندارد در جعبه‌ابزار SEO است. GSC رتبه‌بندی و گزارش ترافیک برای کلمات کلیدی و صفحات را فراهم می‌آورد و می‌تواند به شناسایی و حل مسایل فنی سایت کمک کند.
 
تبلیغات گوگل، کلیدواژه - کلیدواژه پلنر یک ابزار رایگان دیگر ارایه‌شده توسط گوگل، به عنوان بخشی از محصول تبلیغ گوگل محسوب می‌شود. اگر چه برای جستجوی پرداخت‌شده طراحی شده‌است، می‌تواند یک ابزار عالی برای استفاده برای SEO باشد چون پیشنهادها کلیدی و حجم جستجوی کلید واژه را ارایه می‌دهد، که در هنگام انجام تحقیق کلید واژه می‌تواند مفید باشد.
 
ابزارهای تجزیه و تحلیل - تعدادی ابزار تجزیه و تحلیل لینک وجود دارد که دو ابزار اولیه آن AHREFs و Majestic هستند. ابزارهای تجزیه و تحلیل Backlink به کاربران اجازه می‌دهند که آنالیز کنند کدام وب سایت‌ها به وب سایت خودشان، یا وب سایت رقبا متصل می‌شوند، و می‌توانند برای پیدا کردن لینک‌های جدید در طول ساختمان لینک به کار روند.
 
SEO - زمینه‌های مختلف SEO وجود دارد که بسیاری از ابزارهایی را که نیاز به بهینه‌سازی سایت‌ها دارند را کنار هم قرار می‌دهند. برخی از most شامل moz، BrightEdge، Searchmetrics و Linkdex هستند. این پلت فرم‌های کلید واژه‌های کلیدی را ردیابی می‌کند، به تحقیقات کلید واژه کمک می‌کند، فرصت‌های SEO را شناسایی می‌کند، و بسیاری از وظایف دیگر مربوط به SEO هستند.
 
وب سایت‌های ارتباط جمعی - اغلب سایت‌های ارتباط جمعی اثر مستقیمی بر SEO ندارند، اما این می‌تواند یک ابزار خوب برای ایجاد ارتباط با دیگر روابط webmasters و ایجاد روابط باشد که می‌تواند منجر به ایجاد لینک و ایجاد فرصت‌های شغلی شود.
شما می‌توانید از این به عنوان یکی از استراتژی‌های SEO برای ایجاد تعامل استفاده کنید. یکی از کارهایی که ما در اینجا انجام می‌دهیم، صرف‌نظر از تلاش برای کمک به دیگران برای فهمیدن این که SEO و گوگل چطور کار می‌کنند، این است که هر گونه الگو و اطلاعاتی را که می‌توانیم برای خودمان تعیین کنیم. ما یک چشم بسته به گوگل و امثال آن نگاه می‌داریم، سوالاتی می‌پرسیم و گاهی حتی آزمایش‌هایی را انجام می‌دهیم تا درک کنیم که چه چیزی پشت صحنه پیش می‌رود. اما همانطور که در مورد تمام مشاهدات انسانی (از فیزیک کوانتوم تا جامعه‌شناسی)وجود دارد، مطالعه چیزی بدون - حداقل در بخشی از آنچه مطالعه می‌کنید، غیر ممکن است.
اثر آنی که ما در آنالیز دقیق‌تر دیدیم تاثیرگذار بود (اگر به نمودار زیر نگاه کنید)افزایش ترافیک وب سایت در طول روز توسط Reddit (۵ ژانویه)جمع‌آوری شد. در عرض یک روز، ترافیک جستجوی ارگانیک در وبلاگ ما به ۲۰۰۰۰ بازدید رسید که یک شاهکار شگفت‌انگیز به هر یک از استانداردها بود، اما در تاریخ اخیر اگر به بقیه نمودار نگاه کنید، یکی از آن‌ها کاملا منحصر به فرد است. البته، کمیت لزوما با کیفیت برابر نیست، همان طور که با کاهش چشمگیر در طول مدت نشست نشان داده می‌شود (تقریبا با افزایش تعداد بازدیدکنندگان رابطه معکوس دارد).

به طور متوسط، کاربران آن روز حدود ۹ ثانیه در صفحات فرود ما هزینه کردند. اما قبل از غرق شدن در استخر "جوانان - این روزها" ناامیدی، به یاد داشته باشید که میانگین ابزار آماری هستند که به راحتی می‌تواند آن‌ها را فریب دهد. در این مورد خاص، میانگین یک اندازه‌گیری نسبی است که گاهی حقایق را محو می‌کند: محتمل است که تعداد مطلق افرادی که مدت‌زمان بسیار زیادی را در صفحه ما گذرانده اند، همچنان به اندازه (اگر نه بیشتر از)در هر روز دیگری باشد. تعداد آن‌ها به سادگی در دریایی از کاربرانی که در عرض چند ثانیه کلیک کرده و به قید ضمانت آزاد شدند، لغو شد.
تصادفی کلیک (پس از آن، به طور طبیعی، با خروج سریع)احتمالا مسئول بخش بزرگی از the هستند، اما مطمئنا آن‌ها نمی‌توانند اتفاق بیفتند؟ پروفایل کاربر reddit نیز چیزی است که در این نقطه در نظر گرفته می‌شود. آن‌ها به احتمال زیاد خوانندگان را جذب کرده، از میان تکه‌های محتوی در توالی سریع قبل از کلیک کردن بر روی آن و فقط تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهند آن را بخوانند، یا نه فقط چند ثانیه بعد از بارگیری صفحه تصمیم‌گیری کنند.
یک سناریوی دیگر که باید در نظر گرفت این است که Reddit ابتدا و در درجه اول یک جامعه است و کاربران آن اصولا درگیر تعامل هستند (حتی زمانی که برای یافتن اطلاعات مهم است). بخش نظرات زمان‌های بسیار زیادی از محتوای واقعی است و نه تنها یک ضمیمه اضافی برای محتوای کیفیت. از این وضعیت به عنوان مثال برای بررسی استراتژی بازاریابی محتوی خود استفاده کنید
پس از آن قابل‌تصور نیست که در حالی که اغلب افرادی که در مورد این موضوع اظهار نظر می‌کنند، مایل به خواندن پست بلاگ هستند، حداقل تعداد قابل‌توجهی از کسانی که بیشتر به نظرات علاقمند هستند تا در خود مقاله. احتمالا عوامل دیگری هم در اینجا وجود دارند تا میزان نوسان سرسام‌آور برق را توضیح دهند. با این حال، با وجود همه این موارد، تنها حضور بسیاری از بازدیدکنندگان در آن زمان اندک منجر به اثر بسیار تاثیرگذاری شده بود.