• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

فهرست مطلب

سئو عالی

سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است.

راههای نیل به یک سئو عالی در گوگل

چگونه میتوانیم سئو عالی را در مدت کوتاهی ایجاد کنیم و در صفحه اول گوگل قرار بگیریم.

در اینجا راههایی را بررسی میکنیم تا با یک روش و استراتژی عالی بتوانید سئو خود را انجام دهید.

1-سئو وب سایت خود را برای مخاطبان عالی کنید

بازاریابان گاهی اوقات احساس می کنند که با Google اختلاف دارند. به عنوان مثال موتور جستجو بهترین محتوای خود را رتبه بندی نمی کند یا پس از به روزرسانی الگوریتمی ، افت زیادی در ترافیک مشاهده می کند.

در حقیقت ، اهداف شما و Google یکسان هستند:

بهترین محتوای ممکن را برای مخاطبان خود ارائه دهید
ایجاد یک تجربه کاربری وب سایت مثبت
محتوایی که ارزش قابل توجهی دارد را در اولویت قرار دهید
شما فقط به روش های مختلف این کار را انجام می دهید. در حالی که رفتارهای مخاطبان خاص خود را تجزیه و تحلیل می کنید ، Google میلیون ها وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند.

Google بیش از 200 سیگنال رتبه بندی برای تصمیم گیری در مورد محتوای موجود در صفحه اول نتایج موتور جستجو استفاده می کند. الگوریتم به علائمی توجه دارد که یک صفحه وب خاص اطلاعاتی را که جستجو می کنند به جستجوگران می دهد.

وقتی روی سئو تمرکز می کنید ، کلمات کلیدی معنایی اصلی و پنهان مربوط به قصد جستجو را انتخاب می کنید. شما محتوایی می نویسید که مردم دوست دارند آن را بخوانند و مطمئن شوید که اطلاعات متا را برای کمک به Google در درک بهتر نسخه ارائه می دهید.

اگر وب سایت خود را برای تبدیل بهینه کنید ، بر هدایت بازدیدکنندگان به سمت هدفی خاص تمرکز می کنید ، خواه پیوستن به لیست ایمیل شما باشد یا خرید یکی از محصولات شما. دقیقاً مانند گوگل ، شما می خواهید مخاطبان خود را دقیقاً همان چیزی را که آن مصرف کنندگان می خواهند ، ارائه دهید.

دانستن چگونگی بهینه سازی وب سایت برای سئو و تبدیل همزمان هر دو هدف را بهبود می بخشد و رابطه بهتری بین سایت شما و موتورهای جستجو ایجاد می کند.

2-برای سئو عالی ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید.

یک تجارت متوسط حدود 1 درصد از کل درآمد خود را صرف تبلیغات می کند. اگر تجارت شما سالانه 1 میلیون دلار درآمد کسب کند ، ممکن است 10،000 دلار برای تبلیغات هزینه کنید.

اگرچه ممکن است درصد کمی به نظر برسد ، اما جمع می شود. برخی صنایع مانند خرده فروشی ، هزینه های قابل توجهی بیشتر برای تبلیغات صرف می کنند.

جذب ترافیک ارگانیک از طریق سئو رایگان است. برای توسعه و تبلیغ محتوا باید هزینه کنید ، اما این هزینه تقریباً به اندازه پرداخت برای هر کلیک نیست.

وقتی میزان نزدیک بین جستجوگرانی را که از طریق جستجوی ارگانیک به سایت شما می رسند و کسانی که از طریق تبلیغات پولی به دست شما می رسند مقایسه می کنید ، نتایج قابل مشاهده است. جستجوی ارگانیک تقریباً 15 درصد بسته می شود ، در حالی که جستجوی پولی کمتر از 2 درصد بسته می شود.

وقت و در صورت لزوم هزینه خود را صرف رشد ترافیک ارگانیک خود کنید. ممکن است بیشتر طول بکشد ، اما نتایج بیشتر طول می کشد و منجر به تبدیل بیشتر می شود.

3-از ترافیک حود خود یرای سئو عالی استفاده کنید

وقتی افراد از وب سایت شما بازدید می کنند ، نمی خواهید آنها بهم بزنند و آنجا را ترک کنند. در عوض ، شما می خواهید یک تأثیر ماندگار ایجاد کنید و آنها را تشویق کنید که برگردند.

یادگیری چگونگی بهینه سازی وب سایت خود برای تبدیلات به درک تجربه کاربر نیاز دارد. دریابید که بازدید کنندگان چگونه به سایت شما هدایت می شوند ، آیا صفحه را به پایین پیمایش می کنند و چند بار روی تماس های شما برای اقدام کلیک می کنند (CTA).

اگر کسی در لیست ایمیل شما ثبت نام کرد ، می توانید بعداً با پیشنهادات ، مشوق ها و موارد دیگر با آنها تماس بگیرید. همچنین می توانید بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا شما را در موارد اجتماعی دنبال کنند ، از صفحات محصول خود بازدید کنند و پست های وبلاگ خود را بخوانند.

استفاده از ترافیک موجود به بهبود نرخ تبدیل شما کمک می کند زیرا درصد بالاتری از ترافیک ارگانیک شما تبدیل خواهد شد. شما می دانید که مخاطبان شما به چه پیشنهادی پاسخ می دهند و چگونه می توانند آن را به روشی جذاب به آنها ارائه دهند.

4-روی وب سایت خود بیشتر کار کنید

هر کسی می تواند یک وب سایت بسازد - حتی یک وب سایت زیبا - اما تعداد بسیار کمی می توانند وب سایتی ایجاد کنند که با اطمینان تولیدکننده تبدیل باشد. به هر حال ، متوسط نرخ تبدیل در تمام صنایع کمتر از 2.5 درصد است.

شما می خواهید مخاطبان شما با نرخ های بسیار بالاتری تبدیل کنند. برای انجام این کار ، شما باید مخاطبان خود را از نزدیک مطالعه کنید و آنچه را که آنها نیاز و انتظار دارند به آنها ارائه دهید.

اگر تحقیق کرده اید و داده ها را در سایت خود اعمال کرده اید ، می توانید انتظار جهش در نرخ تبدیل را داشته باشید. افرادی که از سایت شما بازدید می کنند به سرعت مورد نیاز خود را پیدا می کنند و از برند شما برای ارائه آن قدردانی می کنند. نتایج وفاداری به مارک.

هرچند که سئو همیشه همیشه حرف اول را می زند. بدون ترافیک ، نمی توانید تبدیل کنید. سایتی با محتوای ارزشمند ، چسبناک و فرصت های فراوان برای تبدیل بازدیدکنندگان ایجاد کنید.

5-انتظارات مخاطب خود را برآورده سازید

شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که کفش می فروشد. مشتری به یک جفت کفش مخصوص دویدن نیاز دارد و در جستجوی بهترین کفش برای دونده ها در گوگل انجام می شود. شما یک پست وبلاگ طولانی و عمیق درباره انتخاب کفش مخصوص دویدن نوشته اید ، از جمله توصیه های مارک و اطلاعات برای انواع مختلف دونده ها.

بازدید کننده مقاله را می خواند. در پایان ، شما یک آهنربا سرب دارید که یک نمودار اندازه مناسب و مناسب برای دونده ها ارائه می دهد. تمام بازدیدکنندگان باید ثبت نام در لیست ایمیل شما باشد.

شما آهنربا سرب را بلافاصله برای بازدید کننده ارسال می کنید. چند روز بعد ، شما یک کد کوپن به همراه تصاویر کفش مخصوص دویدن برای فروشگاه آنلاین خود ارسال می کنید. مشتری متوجه می شود آنچه را که نیاز او را برآورده می کند ، دارد و تخفیف فروش فوری را تحریک می کند.

همانطور که می بینید سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل دست به دست هم می دهند. اگر انتظارات مخاطبان خود را برآورده کنید و به آنها کمک کنید تا خواسته های خود را پیدا کنند ، مشتری را ایمن می کنید.

 

سئو عالی

برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم.

سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد.

سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

سایت شما باید حاوی مطالبی باشد که کاربران با خواندن آن به سطح معلوماتشان اضافه گردد.

سئو عالی بدنبال لینک و پیوند به مطالبی است که دانستن آن میتواند کاربران بسوی دانش و آگاهی بیشتر هدایت نماید.

سئو عالی

تفکر در باره سئو عالی

هنگام تفکر در مورد سئو ، محتوا باید اولویت اول شما باشد. محتوای با کیفیت ، نحوه تعامل ، اطلاع رسانی ، پشتیبانی و لذت بردن از مخاطبان است. ایجاد محتوای معتبر و ارزشمند نیز برای قابلیت مشاهده موتور جستجو بسیار مهم است. در واقع ، به همین دلیل است که جدول تناوبی عوامل SEO با "عناصر" محتوا آغاز می شود ، و اولین عنصر مربوط به کیفیت محتوا است.

اعم از مقالات وبلاگ ، صفحات محصول ، صفحه مربوط به آن ، توصیفات ، فیلم ها یا هر چیز دیگری که برای مخاطبان خود ایجاد می کنید ، صحیح سازی محتوای شما به این معنی است که بنیادی برای پشتیبانی از سایر تلاش های خود در زمینه جستجوگرها ایجاد کرده اید.

سئو عالی

در سئو عالی فقط به کاربران بیندیشید

"فقط به آنچه کاربران می خواهند فکر کنید و فکر کنید اگر جای موتور جستجو باشید ، آیا با ارسال کاربران به وب سایت خود احساس راحتی می کنید؟" می گوید: فردریک دوبوت ، مدیر ارشد برنامه بینگ. "آیا شما احساس افتخار می کنید که به آن وب سایت اعتبار بدهید و آن را برای یک پرسش داده شده در رتبه اول قرار دهید؟"

"اگر پاسخ" بله "باشد ، در اینجا ممکن است بسیاری از کارهای فنی و سئو سنتی انجام شود. اما ، اگر پاسخ "نه" باشد ، این احتمالاً نشانه این است که شما باید قبل از شروع به فکر کردن درباره موارد فنی ، ارزش بیشتری برای کاربران اضافه کنید. "

ارائه محتوای اساسی ، مفید و منحصر به فرد به کاربران ، آنچه آنها را مجبور می کند در صفحات شما بمانند ، باعث ایجاد آشنایی و اعتماد می شود. آنچه کیفیت بالا را تشکیل می دهد به ماهیت محتوا بستگی دارد و براساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

چگونه با سئو عالی در گوگل باشیم

چگونه سئو عالی را درک کنیم؟

سئو عالی یک وب سایت را در وهله اول از جضور آن وب سایت در موتورهای جستجو بویژه صفحه اول گوگل میتوانیم درک کنیم گاهی اوقات میبینم یک وب سایت با یک کلیدواژه بسیار قدرتمند در لینک اول گوگل قرار دارد نگاهی به محتویات داخل وب سایت بما میگوید که در تولید محتوا و بکار گری عناصر بهینه سازی بسیار نلاش شده و دقیقا مطالب و تصاویر و محتوا طبق الگوریتم های اعلام شده گوگل انجام پذیرفته است.

محتوا میتواند سئو را عالی کند.

اولین حرکت در سئو عالی نوشتن محتوای عالی است یعنی محتوایی بر اثر تحقیق و مانند اینکه میخواهیم انشا بنویسیم موضوع بهینه سازی انشای ماست باید راجع به آن تحقیق کنیم اینکه مطلب ما دارای چه عنوانی باشد بسیار مهم است عنوان باید در راستای ایجاد سایت باشد فرض کنیم میخواهیم محتوایی راجع به مفش بنیوسیم و سایت ما نیز به فروش کفش اختصاص دارد باید راجع به جنس کفش و نوع چرم و مشخصات آن مطلبی ناب بنویسم تا خواننده بر اثر آن به آگاهی و دانسته هایش افزدوه گردد این نحتوا میتواند سئو عالی را برای ما قابل وصول نماید.

افزونه های سئو عالی

افزونه سئو عالی در موتورهای جستجو بوفور یافت میشوند هم میتوانید سئو خود را چک کرده و از میزان پیشرفت خود باخبر شوید و هم از راهنمایی لازم برای ادامه کار با خبر گردید.

معروفترین ابزارهای سئو عالی 

از معروفترین ابزارهای جهت نیل به اهداف سئو عالی ابتدا میتوان از گوگل آنالایتیکس نام برد که با دریافت کد ازین ابزار میتوانید میزان بازدید صفحات خود را مشاهده کرده و از ترافیک سایت خود با خبر شوید.

دومین ابزار کنسول گوگل یا google webmaster است که با ثبت سایت خود در آن و ستجش کلمات کلیدی بکار رفته راهنماییهای لازم را جهت سوق دادن سایت خود به یک سئو عالی بهره مند شوید.

ابزارهای سئو عالی   سئو عالی کدامست

 

سئو عالی چه تاثیری در تجارت ما دارد؟

این سوال مهمی است که اکثر کاربران میپرسند نقش سئو در تجارت ما چه تاثیری دارد؟وقتی بهینه سازی وب سایت شما بطور کامل انجام شود و سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد روزانه میلیونها نفر سایت شما را دیده و از تولیدات و کالاها و خدمات شما باخبر میشوند و از طریق فرم تماس که در سایت قرار گرفته با شما ارتباط یرقرار میکنند و این یعنی مشتریان جدید و درآمد بسیار و فتح بازارهای جدید تجاری و اقتصادی که از طریق یک سئو عالی نصیب شما میشود.

سئو عالی

چگونه سئو عالی داشته باشیم

برای داشتن یک سئو عالی ابتدا باید به تمام قوانین موتورهای جستجو آشنا باشیم در این مورد سایت گوگل با معرفی ابزارهایی نظیر google webmaster  گوگل آنالایتیکس راهنمایی های لازم را جهت بهینه سازی وب انجام داده است.

مرحله دوم برای ایجاد یک سئو عالی داشتن ابزارهای لازم است که بکار گیری این ابزارها و روش ها میتواند بهترین نتیجه را در بهینه سازی وب سایت ما انجام دهد.

ایجاد بک لینک یعنی اشتراک گذاری محتوای سایتمان در شبکه های اجتماعی و جلب بازدید و جذب کاربر میتواند مهمترین عنصر شناخته شدن وب سایت ما باشد.

اولین هدف ما برای ایجاد یک وب سایت این است که در شهر محل سکونتمان شناخته شویم مثلا هنگامیکه به فروش کفش اشتغال داریم میتوانیم بهینه سازی خود را با فروشنده کفش در تهران  شروع کنیم که این عمل را اصطلاحا سئو محلی گویند.

برای اینکه بتوانیم اندک اندک دارای وب سایتی باشیم که مدعی است از یک سئو عالی برخوردار است باید کلمات کلیدی وب سایتمان مرتبط با این موضوع باشد بعنی وقتی سایتمان با فروش کفش شروع شده باید کلمات کلیدی ما هم در امتداد همین موضوع باشد.

سئو عالی

تحلیل رقبا بزرگترین عامل در سئو عالی یک سایت است.

یکی از راهکارهای موثر برای معروفیت یک وب سایت تجزیه و تحلیل سایت رقبا میباشد یعنی باید بررسی کنیم که سایت های همکار یا کسانیکه در رده شغلی ما هستند از چه کلید واژه هایی استفاده کرده اند میزان فشردگی آن کلید واژه را در صفحه اول گوگل بررسی کنیم و با ایجاد یک استراتژی دقیق و زماندار سعی کنیم تا به آن محدوده دست پیدا کنیم .

سئو عالی ویژه موبایل

با پیشرفت اینترنت و شیوع استفاده از موبایل (گوشی همراه} امروزه شاهد آن هستیم که تمام سایت ها و وبلاگ ها در صدد برآمده اند تا محصولات و تصاویر خدمات خود را در سایت هایی به نمایش بگذارند که از طریق سیستم موبایل قابل رویت باشد بدیهی است وقتی وب سایتی از طریق گوشی همراه قابل مشاهده نلاشد و یا دارای بهم ریختگی محتوا باشد از نظر کاربران و مراجعه کنندگان مطلوب نبوده و موتورهای جستجو بویژه گوگل بدان روی خوش نشان نمیدهند.

با سئو عالی در صفحه اول گوگل باشیم

با شنیدن شعار سئو عالی اولین چیزی که در ذهن شنونده یا خواننده متبادر میگردد این است که بهینه سازی یک وب سایت بصورتی حرفه ای و کاملا منطبق با اصول اعلام شده موتورهای جستجو بوده و هرگونه کم کاری و حذف آپشن های seo در آن وجود ندارد.

سئو عالی یعنی آنچه که مطلوب موتورهای جستجو بویژه گوگل است توسط سئوکار سایت بدقت انجام شده است و موتورهای جستجو این بهینه سازی را مورد تایید قرار داده اند بنابر این سوالی بلافاصله در ذهن ما پیدید می آید که از کجا بفهمیم که سئو سایت ما بسیار عالی انجام شده و موتورهای جستجو آنرا تایید کرده اند برای اینکار ایزارهای زیادی برای آنالیز و تجزیه و تحلیل سئو وجود دارد.

یکی از ابزارهای تشخیص سئو عالی و تجزیه و تحیلی بهینه سازی ابزار گوگل آنالایتیک است که میتواند سرعت پیشرفت seo ما را بررسی کرده و نتیجه را ارائه دهد و ما بواسطه دریافت آن نتایج به ضعف های seo سایت خود پی میبریم .

سئو عالی

سئو عالی در وهله اول رویکردهایی دارد که میتواند بما اعلام کند که تا چه حدی پیشرفت کرده ایم یکی از این رویکردهای جلو رفتن در صفحات جستجو است فرض کنید صفحه سایت شما بترتیب در هفته اول در صفحه دهم است کم کم رشد کرده و به صفحه سوم میرسد این جای امیدواری دارد که شما توانسته اید با رهنمودهای موتورهای جستجو یک سئو عالی ارائه بدهید.

سئو عالی با یک استراتژی شروع می شود و استراتژی سئو با تحقیق درباره کلمات کلیدی آغاز می شود. برای بازدیدکنندگان ، جستجو همیشه با کلمات تایپ شده در یک جعبه جستجو آغاز می شود. اگر نمی دانید افراد به دنبال چه چیزی هستند ، نمی توانید محتوای مورد نظر خود را ارائه دهید. همچنین بازدیدکنندگان مورد نظر خود را جذب نخواهید کرد. به یاد داشته باشید ، این فقط بازدید از وب سایت شما نیست. این در مورد دریافت ترافیک مناسب است. تحقیق درباره کلمات کلیدی مانند خواندن ذهن مشتریان است. با این کار می توانید در مورد مشتریان خود بیاموزید ، رفتارهای آنها را بفهمید و تغییر تقاضا و شرایط بازار را پیش بینی کنید. تحقیق کلمات کلیدی را تجربه ای بسیار ارزشمند خواهید یافت.

سئو عالی در صفحه اول گوگل

نوشتار سئو عالی

کیفیت نوشتن در مقابل بهينه سازي

هنگامی که یک کلمه کلیدی را در یک موتور جستجو وارد می کنید ، روی یک نتیجه کلیک کنید و شروع به خواندن کنید ، به احتمال زیاد صفحه را با پرسیدن این سال ها ارزیابی می کنید:

• آیا محتوا اطلاعاتی را که به دنبال آن هستم به من می دهد؟

• آیا خواندن و فهم مطالب آسان است؟

• آیا مطالب دقیق و قابل اعتماد به نظر می رسد؟

• آیا مطالب جالب است؟
این عناصر بخشی از آن چیزی است که فکر می کنیم کیفیت نوشتن است و از طریق روشهایی که موتورهای جستجو می توانند اندازه گیری کنند ، بر تجربه ما تأثیر می گذارند. وقتی مقالات جذاب هستند ، ما طولانی تر می خوانیم ، بیشتر کلیک می کنیم و عمیق تر از آنچه در محتوای کسل کننده قرار می گیریم پیمایش می کنیم. سپس Google دقیقاً می داند که چه مدت در آن صفحه بودید ، کجا کلیک کرده اید و آیا به پایین رسیده اید.

با این وجود بهینه سازی فقط برای ربات ها است نه خوانندگان.

آیا هنگام مرور یک مقاله ، آیا با شمارش چند بار تکرار یا ذکر یک کلمه خاص ، ارزش آن را تعیین می کنید؟ اگر کسی یک خط با برخی کلمات کلیدی به آن مقاله اضافه کند ، آیا احساس می کنید کیفیت آن به طرز چشمگیری افزایش یافته است؟

البته که نه. به احتمال زیاد حتی متوجه این اصلاحات هم نخواهید شد.

کیفیت و بهینه سازی را به عنوان نمودار ون در نظر بگیرید. در بخش همپوشانی ، اجزای ویرایشی وجود دارد که هم تجربه خواندن برای انسان و هم بهینه سازی برای موتورهای جستجو را تحت تأثیر قرار می دهد. در سمت چپ ، موارد فنی وجود دارد كه فقط گوگل به آنها اهمیت می دهد و در سمت راست نیز معیارهای كیفیتی وجود دارد كه فقط خواننده بتواند از آنها قدردانی كند.

تفاوت دیگر این است که کیفیت تقریباً کاملاً ذهنی است. ممکن است فکر کنید مقاله ویروسی ای که همکاران شما در مورد آن مورد هجوم قرار می دهند در واقع بیهوده و بیش از حد ارزیابی شده است.

از طرف دیگر ، ماشین ها تصمیم گیری در مورد بهینه سازی دارند و آنها بسیار عینی تر از ما هستند. هر شرکت موتور جستجو ترجیحات و سوگیری ها را دارد ، اما ربات های آنها در هر صفحه به همان روش خزیده می شوند.

با سئو عالی در گوگل باشیم

سئو عالی چیست

پیوند ساختمان: هرچه افراد به مقاله ای پیوند داشته باشند ، احتمال بالاترین رتبه بندی و هدایت تعداد زیادی از ترافیک بیشتر است. حتی اگر به سختی کسی روی آن پیوندها کلیک کند ، موتورهای جستجو برای آنها طلا هستند. یک پیوند با کیفیت می تواند قطعه ای را از صفحه سه تا صفحه یک منفجر کند.

منبع محتوا: وقتی یک وب سایت دارای اقتدار دامنه بالایی باشد ، در مسابقه جستجوگرها سئو سایت بسیار خوبی دارد. گوگل به مقاله ای از نیویورک تایمز اعتماد خواهد کرد ، به عنوان مثال ، بیش از یک وبلاگ طاقچه با چند هزار مشترک.

زمان: سئو همه چیز درباره بازی طولانی است. با بسیاری از کلمات کلیدی ، من تمام فصول را به تدریج برای ایجاد پیوندها ، بهینه سازی ، تبلیغ و آزمایش صرف کرده ام. وقتی وقتی پس از این همه زحمت می کشید ، پست وبلاگ خود را که ادعا می کند رتبه برتر را دارد ، بسیار راضی کننده است. اینکه آیا اینقدر وقت دارید و می توانید صرف کنید به این عامل بعدی بستگی دارد.

پول / تیم ها: پول بیشتر به معنای ابزارهای بهتر SEO و تیم بزرگتری از افراد است که روی همه موارد بالا کار می کنند. در یک شرکت که در آن کار می کردم ، من در یک تیم متشکل از 10 نفر تمام وقت و ده ها نفر مستقل کار می کردم که عمدتا روی محتوای SEO تمرکز داشتند. من به بودجه خود دسترسی نداشتم ، اما فرض کردم حداقل 50،000 دلار در ماه هزینه کرده ایم که برای بازاریابی محتوا بسیار زیاد است. هر چند نتایج غیرقابل انکار بود. فقط در مدت دو سال ، هر ماه یک میلیون صفحه بازدید می کردیم. سعی کنید این اعداد را با یک تیم یک نفره بزنید.

خوش شانس: من ده ها مقاله نوشتم که علی رغم عدم بهینه سازی کامل یا استراتژی SEO ، در آن سه موقعیت برتر قرار گرفتند. اگر من این نتایج را به شانس نسبت نمی دادم ، بیش از حد به خودم اعتبار می دهم.

سئو عالی

کیفیت چقدر مهم است؟

اگر به سادگی با ریختن قلب و انرژی خود برای نوشتن بهترین مقاله ، من از SEO بسیار لذت می برم. به دلیل علاقه ای که به کار نوشتن دارم ، به هر حال هدف آن قد را دارم و معتقدم شما نیز باید همین کار را انجام دهید.

با این وجود ، واقعیت این است که کیفیت تنها یک ماده تشکیل دهنده است و از دیگر عوامل مهم نیست. هزاران پست وبلاگ غیرعلنی و ناآگاهانه وجود دارد که از نظر کلمات کلیدی رتبه خوبی دارند زیرا صاحبان آنها وقت و هزینه خود را صرف ساخت لینک و بهینه سازی کرده اند.

SEO یک رقابت استراتژی و پشتکار است و این درست است. نیازی نیست که به این دیدگاه آرمان گرایانه مبنی بر اثبات نویسنده بهتر بودن مسابقه بچسبیم. برنده شدن بر اساس کار سخت باید بیش از حد برای لاف زدن باشد.

سئو عالی چه مشخصاتی دارد

گام اول سئو عالی:برای مخاطبان خود بنویسید

اولین قدم برای رسیدن به یک سئو عالی این است که مطالبتان را برای نخاطبان خود بنویسید و از نوشتن مطالب بیربط خودداری کنید.

سئو عالی و محتوای عالی دست در دست هم تشکیل دهنده یک نتیجه مطلوب در بهینه سازی وب سایت است.

این نکته نوشتن سئو به دلایلی شماره یک است. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، با این وجود بسیاری از شرکت ها به دلایل غلط محتوا می سازند محتوایی بنویسید که به نفع بازار هدف شما باشد یا به سوالات آنها پاسخ دهد. لازم نیست همه پست ها مربوط به محصول یا خدمات شما باشد ، اما همه آنها  باید مربوط به صنعت باشد. با نوشتن محتوای مناسب سئو و جالب و آموزنده ، خود و شرکت خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود معرفی کنید و این کار را بهتر از رقابت انجام دهید.

گام دوم سئو عالی:عبارات غنی

دومین گام تحقق یک سئو عالی استفاده از عبارات غنی در عنوان است کلیدواژه ها باید گویای حقیقت وب سایت باشد.

از عبارات غنی و مرتبط با کلمات کلیدی در عناوین و همچنین محتوای خود استفاده کنید تا هم به خوانندگان و هم به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پست شما چیست. اما مراقب باشید ، کلمات کلیدی زیادی نه تنها خوانندگان شما را خاموش می کنند بلکه می توانند منجر به مجازات موتور جستجو برای پر کردن کلمات کلیدی شوند. از کلمات کلیدی متفکرانه و محدود استفاده کنید و به احساس طبیعی تری پایبند باشید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در کل متن پست خود ، از برچسب های وبلاگ با برچسب گذاری چند کلمه کلیدی مرتبط برای هر پست استفاده کنید. اکثر وبلاگ ها دارای قابلیت برچسب گذاری هستند که از قبل ساخته شده اند.

آنالیز سئو عالی در صفحه اول گوگل

گام سوم سئو عالی:اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ابزاری قدرتمند است که می تواند به افزایش دسترسی به محتوای شما و ارتقا promote اشتراک کمک کند. با استفاده از توضیحات جذاب و فراخوان برای اقدام ، هر مقاله جدید را در سایت های رسانه های اجتماعی و انجمن ها ارسال کنید. از آنجا که قدرت رسانه های اجتماعی در اشتراک گذاری نهفته است ، داشتن دکمه های اشتراک در هر یک از پست های وبلاگ خود نیز مهم است. اگر می خواهید نحوه نمایش پیوندهای شما هنگام اشتراک بیشتر کنترل شود ، اجرای کارت های Twitter برای Twitter یا Open Graph برای Facebook (فنی) می تواند به پیوندهای مشترک شما کمک کند و به نرخ کلیک شما کمک کند.

گام چهارم سئو عالی: کنترل عملکرد

با نظارت بر تلاش خود ، در بالای محتوای دوستانه سئو خود باشید. Google Analytics یک روش آسان و رایگان برای ردیابی بازدیدهای صفحه و میانگین زمان صرف شده در یک صفحه است. مواردی مانند نرخ گزاف گویی و زمان حضور در سایت را بررسی کنید تا از نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما پس از ورود به محتوای شما ایده بگیرید. اگر علاوه بر کمترین زمان صرف شده در صفحه ، افت زیادی را مشاهده می کنید ، این نشان می دهد که محتوای شما با آنچه که دنبال آن بودند ارتباطی نداشته یا بدتر از آن جالب نبوده است. همچنین ، به تعدادی از تعاملات اجتماعی (اشتراک گذاری ، پسندیدن و غیره) نگاهی بیندازید تا از ویروسی بودن پست خود ایده بگیرید. فقط با نگاهی به این معیارهای ساده می توانید ایده خوبی راجع به اینکه کدام یک از مطالب مورد استقبال قرار گرفته و مورد پسند شما قرار می گیرد ، بدست آورید تا بتوانید آن نوع محتوا را در جاده تکرار کنید.

سئو عالی,سئو عالی ارزان

یهینه سازی موتورهای جستجو یعنی اینکه وب سایت ما دارای تمام شرایط و نکات مورد نظر موتورهای جستجو باشد.

اصولا هیچ ارزانی بی دلیل نیست مسلما در آن محصول یا کالای عرضه شده کاستی وجود خواهد شد.

بهینه سازی وب دارای یکسری الگوریتم و تکنیک وجود دارد که باید تمام نکات آن به دقت و حوصله رعایت شود.

اگر با یک موسسه سئو ارزان را بخواهید مسلما مجبور است بخاطر قیمت پایین برخی از عناصر را نادیده بگیرد.

سئو ارزان به هیچ وجه یک ایده مطلوب برای ارتقای وب سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل نیست و نخواهد بود.

بنابر این بدنبال سئو عالی باشید تا با خیال راحت بتوانید جایگاه خود در صفحه اول گوگل را بیابید.

این روش بهینه سازی صفحات وب شما برای ایجاد صفحات وب در نتایج جستجوی Google یا سایر موتورهای جستجو است. سئو بر بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است. اگر وب سایتی دارید و می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، این باید بخشی از تلاش های بازاریابی شما باشد.

سئو عالی چه ابزارهایی دارد

موارد سئو عالی

سئو عالی دارای تکنیک های خاص و شناخته شده و اعلام شده از طرف موتورهای جستجو بویژه گوگل است.

برای اینکه از طریق سئو بتوانیم سایت خود را به صدر صفحه اول گوگل برسانیم لازمست نکات حساسی را رعایت کنیم.

در ادامه این مبحث تکنیک های سئو عالی را یک بیک مورد بررسی و تحلیل قرار میدهیم.

محتوا بزرگترین عنصر سئو عالی

برای اینکه سئو عالی را بطور کامل بتوانیم اجرا کنیم اولین مرحله ایجاد محتوای کارگشا میباشد.

محتوا تنها نباید با هدف پرکردن یک صفحه وب سایت باشد بلکه برای کاربران نیز جذاب و گیرا باشد.

یکی از بزرگترین چالشهایی که وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوا با آن روبرو هستند ، نوشتن محتوایی است که برای موتورهای جستجو بهینه شده است ، اما مورد توجه افراد نیز قرار خواهد گرفت.

محتوای سئو پیچیده نیست ، اگر بدانید که افراد قبل از الگوریتم های جستجو اولویت دارند. شرکت های سئو سرمایه خود را با درک این مفاهیم ساده کسب می کنند.

پیشرفت در تجارت آنلاین به این معنی است که شما باید از "نوشتن محتوا" فراتر بروید. محتوای شما باید به دو هدف برسد: اول ، جلب نظر کاربر نهایی (مشتریان ، مشتریان ، چشم اندازها ، خوانندگان و غیره) و دوم ، حل یک مشکل خاص.

همه ما می دانیم چه اتفاقی می افتد هنگامی که شما یک جستجوگر را در موتور جستجو تایپ می کنید و کلید اینتر را فشار می دهید: لیستی از نتایج جستجو را دریافت می کنید که مربوط به عبارت جستجوی شما است.

این صفحات نتایج در نتیجه بهینه سازی موتور جستجو (جستجو) ظاهر می شوند. به طور خلاصه ، سئو روشی است برای بهینه سازی (افزایش اثربخشی) محتوای شما برای موتورهای جستجو ، به منظور کمک به رتبه بندی بالاتر از محتوای سایت های دیگر که همان عبارات جستجو را هدف قرار می دهند.

سئو عالی از نگاه کارشناسان گوگل

پاراگراف های محرک در سئو عالی

در سئو عالی باید جملات و مطالب و پاراگراف های خود را به گونه ای ترتیب دهیم تا کاربر را به وجد آورد.

چه کسی یک کاربر را به اقدام سوق می دهد؟ نویسنده متن این کار را می کند. نویسنده تبلیغات یک متخصص ماهر است که برای تبلیغات ، تبلیغات و جذب مشتری نسخه می نویسد. در دنیای بازاریابی ، اغلب از آنها به عنوان "خلاق" یاد می شود. نویسنده سئو این مطلب را با محتوای آنلاین متناسب می کند.

نویسنده تبلیغات شخصی است که مردم را درک می کند ، می داند مخاطبانش چه چیزی را دوست دارند و کلماتی را که برای آنها جذاب باشد انتخاب می کند. تیتر ، کلمات ، عبارات ، جملات و پاراگرافهای استفاده شده در محتوا باید خوانندگان را ترغیب کرده و اقدام خاصی انجام دهند. نویسنده سئو سایت همچنین احساس Google را نسبت به برخی کلمات و عبارات ، به ویژه عبارات دم بلند درک می کند.

اگر یک وبلاگ نویس ، نویسنده مستقل یا یک کارآفرین تجاری آنلاین هستید ، می توانید وقتی که خلاقیت خود را بالا ببرید و مهارت های نوشتاری خود را کامل کنید ، به یک نویسنده تبلیغاتی متقاضی تبدیل شوید.

سرعت سایت عامل رتبه سئو عالی

سرعت سایت از سال 2010 یک عامل رتبه بندی است و برای کاربران نیز خوب است. اگر زمان بارگیری شما بیش از 2 ثانیه است ، که زمان استاندارد بارگذاری برای سایت ها است ، پس باید مراحل بهبود آن را انجام دهید.

این به این دلیل است که اگر محتوای شما مفید و جالب باشد ، اما بارگیری کامل صفحه شما مدت زیادی طول می کشد ، بازدید کنندگان شما را ترک می کنند ، زیرا دامنه توجه آنها کوتاه است. آنها به دلیل تجربه بد کاربر ترک می کنند.

چگونه زمان بارگذاری سایت خود را اندازه گیری می کنید؟

نقش headline در سئو عالی

تعیین عنوان قوی یکی از عناصر مهم در کیفیت رتبه یندی سایت و رسیدن به ایده آلهای سئو عالی است.

محتوای شما ممکن است ارزشمند باشد ، اما اگر عنوان شما متوسط باشد ، میزان کلیک شما پایین خواهد بود. کپی با ارزش سئو را هدر ندهید.

به طور متوسط ، پنج برابر بیشتر از عنوان نسخه اصلی ، عنوان را می خوانند. وقتی عنوان خود را نوشتید ، هشتاد سنت از دلار خود خرج کرده اید. - دیوید اوگیلوی

بسیاری از وبلاگ نویسان و سئوکاران 55٪ از وقت خود را صرف بازاریابی محتوا می کنند: ایجاد محتوا ، نظارت بر سیگنال های اجتماعی و واکنش های مصرف کننده ، ردیابی تجزیه و تحلیل و غیره.

تکنیک های سئو عالی

نقش سئو عالی در مشاغل

اگر صاحب مشاغل آنلاین هستید یا برای مشتریان خود بازاریابی آنلاین انجام می دهید ، باید حداقل دانش اولیه در زمینه سئو داشته باشید. خوشبختانه ، امروزه یادگیریسئو به هیچ وجه دشوار نیست و گران هم نیست! برای یادگیری نحوه رشد تجارت آنلاین خود با استفاده از سئو نیازی به پرداخت هزینه دوره های گران نیست. بسیاری از وبلاگ نویسان و تأثیرگذارهای بازاریابی اطلاعات ارزشمندی را در وب سایت ها و وبلاگ های خود به صورت رایگان به شما می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدانید کجا باید جستجو کنید و مشتاق یادگیری باشید.
بدون سئو ، مجبور هستید که با تکیه بر تبلیغات برای جلب بازدید شما ، سرمایه گذاری زیادی در تبلیغات کنید. بهینه سازی موتور جستجو به شما امکان می دهد از موتورهای جستجو ترافیک طبیعی و ارگانیک ایجاد کنید - ترافیکی که مجبور نیستید به طور مداوم هزینه آن را پرداخت کنید. بنابراین همه ، چه شما در حال ایجاد وب سایت برای دیگران هستید و چه تجارت شخصی خود را با یک وب سایت آنلاین دارید ، باید بهترین وبلاگ های جستجوگرها را بخوانند و در زمینه سئو متخصص شوند.

شناختن سئو عالی

شناختن سئو برای افزایش قابل توجه آگاهی و بازدید شما از برند بسیار مهم است.

در حال حاضر ، هزاران نفر به دنبال مطالبی درست مثل مطالب شما هستند. با تبدیل شدن به یک متخصص سئو می توانید به آنها کمک کنید تا آن را پیدا کنند.

بازدید یک وب سایت با یک جستجوی جستجو آغاز می شود. به همین دلیل بهینه سازی موتور جستجو (سئو) بسیار مهم است.

بالای سر سئو بودن ، به تحقیق و آزمایش زیادی نیاز دارید. الگوریتم های Google به طور مداوم به روز می شوند ، بنابراین مهم است که در جریان آخرین اخبار باشید. با در نظر گرفتن این نکته و کمی تمرین ، می توانید متخصص سئو خود باشید.

هر روز مردم از گوگل برای انجام بیش از 3.5 میلیارد جستجو استفاده می کنند. در ایالات متحده ، 78٪ مردم قبل از خرید از وب برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند.

هنگامی که وب سایت شما شروع به رتبه بندی در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل می کند ، دید بیشتری خواهید داشت. این به معنای بازدید بیشتر ، تبدیل بیشتر و در نهایت افزایش درآمد است.

رفتن به صفحه یکی از نتایج جستجو بسیار حیاتی است. 75٪ از کاربران حتی از صفحه اول کلیک نمی کنند!

حسابرسی سئو عالی

حسابرسی سئو را در وب سایت خود انجام دهید
حسابرسی وب سایت شما به شما کمک می کند دلیل عدم بازدید و فروش کافی از جستجو را کشف کنید. بسیاری از شرکت های سئو این سرویس را ارائه می دهند ، اما با انجام این کار می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

به طور کلی ، حسابرسی یک بررسی سیستماتیک از یک رویداد ، یک نتیجه ، یک مفهوم یا کتابهای مالی است که به منظور تشخیص اینکه در کجا ایستاده اید و چگونه تصمیمات هوشمندانه تری در آینده می گیرید ، انجام می شود. در دنیای سئو ، حسابرسی یک روش هک رشد است که به شما در جذب و حفظ مشتری کمک می کند.

حسابرسی سئو به این معنی است که شما عملکرد کلی سایت خود را از نزدیک بررسی می کنید ، اهداف جدیدی را بر اساس آنچه پیدا می کنید تعیین می کنید و برای رسیدن به این اهداف از تاکتیک هایی استفاده می کنید. این فرآیند به شما کمک می کند تا با استفاده بهینه از محتوای موجود ، سود خود را افزایش دهید.

محتوای سئو همه چیز در مورد مخاطب است.

اگر می خواهید بازاریابی محتوای خود را بهبود ببخشید و ROI واقعی را ببینید ، باید از روشهایی استفاده کنید که واقعاً به نفع آنها باشد.
محتوایی که دارای رتبه بالایی است ، باعث ایجاد ترافیک و هدایت کاربر می شود ، همیشه و قبل از هرچیز کاربر محور است.

زیرا ، وقتی برای افراد مناسب به روش صحیح نامه بنویسید ، نوشتار و محتوای شما بالاتر می رود.

تحقیق در مورد مخاطبین سئو عالی

تحقیق در مورد مخاطب: نوع مخاطبی را که فکر می کنید آنچه شما می خواهید / نیاز دارد مشخص کنید. سپس ، به محل تجمع آنلاین آنها مراجعه کنید. با آنها صحبت کنید از آنها نظرسنجی کنید. عادات ، ترجیحات ، اطلاعات جمعیتی و آمار آنها را مشخص کنید. (مارکتینگ لند راهنمای خوبی در مورد این فرآیند دارد.)
تحقیق کلمات کلیدی: کلمات کلیدی مرتبط و سودآوری را پیدا کنید که مربوط به تخصص شما ، محصولات / خدمات و هدف جستجوی مخاطبان شما باشد.
تحقیق در مورد موضوعات: براساس کلمات کلیدی هدفمندی که کشف کرده اید و مخاطبان شما می خواهند بدانند / بدانند ، موضوعات محتوایی ارائه دهید.

سئو چیست و چرا مهم است؟
شما احتمالاً درباره سئو سایت شنیده اید و اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید یک تعریف سریع از این واژه در ویکی پدیا بدست آورید ، اما می دانید که سئو "فرآیند تأثیر بر دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در موتور جستجو است" نتایج پرداخت نشده "در واقع به شما کمک نمی کند به سوالات مهم مربوط به کسب و کار و وب سایت خود پاسخ دهید ، مانند:

چگونه برای سایت خود یا سایت شرکت خود ، موتورهای جستجو را "بهینه سازی" می کنید؟
از کجا می دانید چه مدت باید برای سئو جستجو کنید؟
چگونه می توان توصیه های "خوب" سئو را از مشاوره های "بد" یا مضر سئو جستجو کرد؟
آنچه احتمالاً برای شما بعنوان یک صاحب مشاغل یا کارمند جالب توجه است این است که چگونه می توانید در واقع سئو را برای کمک به ایجاد ترافیک ، بازده ، فروش و در نهایت درآمد و سود بیشتر برای تجارت خود استفاده کنید.

چرا باید به سئو اهمیت دهید؟

چرا سئو مهم است و چرا باید در پی سئو عالی باشیم تا بتوانیم موقعیت خود را در صفحه اول گوگل تحکیم ببخشیم؟

افراد زیادی به دنبال چیزها می گردند. این ترافیک می تواند برای یک کسب و کار بسیار قدرتمند باشد نه تنها به دلیل اینکه میزان بازدید زیاد است ، بلکه به دلیل وجود ترافیک بسیار خاص و با هدف بالا.

اگر ابزارک های آبی می فروشید ، آیا ترجیح می دهید بیلبوردی بخرید تا هر کسی که در منطقه شما اتومبیل داشته باشد تبلیغات شما را ببیند (اینکه آیا هرگز به ویجت های آبی علاقه مند هستند یا نه) ، یا هر بار که افراد در جهان "خرید ابزارک های آبی "به یک موتور جستجو تبدیل می شوند؟ احتمالاً مورد دوم ، زیرا آن افراد قصد تجاری دارند ، به این معنی که ایستاده اند و می گویند که می خواهند چیزی را که شما پیشنهاد می دهید بخرند.

افراد به دنبال هر نوع موضوعی هستند که مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد. فراتر از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع مواردی هستند که فقط به شغل شما مربوط می شوند. اینها حتی فرصت های بیشتری برای ارتباط با افراد و کمک به پاسخگویی به سوالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.

آیا به احتمال زیاد ویجت های خود را از منبعی قابل اعتماد دریافت می کنید که در هر چهار باری که برای کمک به مشکلی به گوگل مراجعه کرده اید یا کسی که هرگز نام او را نشنیده اید ، اطلاعات خوبی ارائه می دهد؟

صرف نظر از اینکه از چه موتور جستجو استفاده می کنید ، نتایج جستجو دائماً در حال تغییر هستند. گوگل بخصوص اخیراً موارد زیادی را در مورد چگونگی رتبه بندی وب سایتها از طریق نامهای مختلف حیوانات به روز کرده است و در سالهای اخیر بسیاری از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای رتبه بندی صفحات شما بسیار خطرناک شده است.

بنابراین چه چیزی مفید است؟ چگونه گوگل مشخص می کند که کدام صفحات را در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند برگرداند؟ چگونه می توانید این همه بازدید ارزشمند را به سایت خود برسانید؟

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، و من برای هر کسی که بخواهد بیشتر به چگونگی رتبه بندی سایت های گوگل در انتهای این بخش بپردازد ، پیوندهایی را برای شما به اشتراک می گذارم:

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مرتبط و باکیفیت در مورد جستجوی جستجوگر باشد.
آنها ارتباط را با "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین می کنند که آیا این محتوا مربوط به آنچه جستجوگر به دنبال آن است ، بیشتر براساس کلمات کلیدی موجود در آن است.
آنها "کیفیت" را با چندین روش تعیین می کنند ، اما هنوز هم در میان آنها کیفیت و تعداد وب سایت های دیگری که به صفحه شما و به طور کلی سایت شما لینک می شوند برجسته است. به بیان خیلی ساده: اگر تنها سایتهایی که به سایت ویجت آبی شما پیوند دارند وبلاگهایی هستند که هیچ کس دیگری در وب به آنها پیوند نداده است و سایت ویجت آبی من پیوندهایی را از مکانهای معتبری دریافت می کند که به طور مکرر به آنها پیوند داده می شوند.

کلید واژه های سئو عالی:

سئو عالی موتورهای جستجو ، اصول سئو ، بهترین تمرینات سئو ، سئو فرندلی یا سئو دوستانه

چرا به سئو نیاز داریم؟

ایجاد یک معماری قوی سایت و ارائه ناوبری روشن به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به سرعت و به آسانی فهرست کنید. مهمتر از این ، تجربه خوبی در استفاده از سایت شما برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و بازدیدهای مکرر را تشویق می کند. شایان ذکر است که گوگل به طور فزاینده ای به تجربه کاربر توجه می کند.

وقتی صحبت از میزان جذب بازدید به وب سایت شما توسط موتورهای جستجو می شود ، درصد قابل توجهی است و شاید واضح ترین شاخص اهمیت سئو باشد.

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنها است که توسط کاربران جستجو کننده اصطلاحات مربوط به وب سایت شما به راحتی قابل کشف است. اصطلاح سئو همچنین روند آسان سازی صفحات وب را برای نرم افزار نمایه سازی موتور جستجو ، معروف به "خزنده" ، برای یافتن ، اسکن و نمایه سازی سایت شما توصیف می کند.

در حالی که مفهوم سئو نسبتاً ساده است ، بسیاری از تازه واردان سئو هنوز درباره مشخصات خاص سوالاتی دارند ، از جمله:

چگونه برای سایت خود یا سایت شرکت خود برای موتورهای جستجو "بهینه سازی" می کنید؟
از کجا می دانید که چقدر باید برای سئو جستجو کنید؟
چگونه می توان مشاوره "خوب" سئو را از مشاوره "بد" یا مضر سئو جستجو کرد؟
شاید مهمترین جنبه بهینه سازی موتور جستجو این باشد که چگونه شما واقعاً می توانید از سئو استفاده کنید تا به ایجاد ترافیک ، بازده و فروش بیشتر برای تجارت شما کمک کند.

افراد به دنبال هر نوع موضوعی هستند که مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد. فراتر از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع مواردی هستند که فقط به شغل شما مربوط می شوند. اینها حتی فرصتهای بیشتری برای ارتباط با افراد و کمک به پاسخگویی به سوالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.

آیا به احتمال زیاد ویجت های خود را از منبعی قابل اعتماد دریافت می کنید که در هر چهار باری که برای کمک به مشکلی به گوگل مراجعه کرده اید یا کسی که هرگز نام او را نشنیده اید ، اطلاعات خوبی ارائه می دهد؟

اهمیت ترافیک در سئو

در واقع چه چیزی برای ایجاد ترافیک جستجوگرها از موتورهای جستجو مفید است؟
توجه به این نکته مهم است که گوگل مسئول اکثر ترافیک موتورهای جستجو در جهان است. این ممکن است از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر اصلی نتایج جستجو است که کسب و کار یا وب سایت شما می خواهد در آن نشان داده شود ، اما بهترین روش های ذکر شده در این راهنما به شما کمک می کند سایت خود را تعیین کنید و محتوای آن برای رتبه بندی در سایر موتورهای جستجو نیز هست.

چگونه گوگل تعیین می کند که کدام صفحات را در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند برگرداند؟ چگونه می توانید این همه بازدید ارزشمند را به سایت خود برسانید؟

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، اما در سطح بالایی:

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مربوط به کیفیت بالا و مرتبط با جستجوی جستجوگر باشد.
الگوریتم گوگل با استفاده از "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) ارتباط آن محتوای مربوط به آنچه جستجوگر جستجو می کند ، بر اساس کلمات کلیدی موجود در آن و سایر عوامل (شناخته شده به عنوان "سیگنال های رتبه بندی") تعیین می کند .
گوگل "کیفیت" را با چندین روش تعیین می کند ، اما نمایه پیوند یک سایت - تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی که به یک صفحه و یک سایت به طور کلی لینک می شوند - از مهمترین آنهاست.
به طور فزاینده ای ، سیگنال های رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم گوگل مورد ارزیابی قرار می گیرند تا تعیین کنند که یک سایت در چه رتبه ای قرار می گیرد ، مانند:

چگونه افراد با یک سایت درگیر می شوند (آیا آنها اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت باقی می مانند یا اینکه دوباره به صفحه جستجو باز می گردند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط لیست شما را در نتایج جستجو نادیده می گیرند و هرگز کلیک کنید؟)
سرعت بارگیری سایت و "دوستی موبایل"
چه مقدار محتوای منحصر به فرد یک سایت دارد (در مقابل محتوای "نازک" یا تکراری ، با ارزش کم)
صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها در نظر می گیرد و گوگل به طور مداوم روند خود را به روز می کند و اصلاح می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین تجربه کاربر را دارد.

چند نکته سئو عالی

تجربه کاربر را در کل سایت خود بهبود ببخشید
بیایید با توضیح مختصری درباره هدف گوگل به عنوان یک موتور جستجو ، کارها را شروع کنیم.

دقیقاً مانند هر موتور جستجو ، هدف آنها یافتن بهترین نتایج ممکن برای جستجوی هر کاربر است. در صورت عدم موفقیت در این قسمت ، کاربران کمتر از موتور جستجو دوباره استفاده می کنند. همانطور که گفته شد ، Google این کار را بسیار خوب انجام می دهد ، به همین دلیل آنها بزرگترین موتور جستجو در جهان هستند - تا حد زیادی!


هنگامی که سایت خود را برای سئو بهینه می کنید ، باید به آن تمایل دائمی برای نشان دادن بهترین نتیجه فکر کنید. چرا؟ پاسخ ساده است: رتبه بندی سایت های کم کیفیت کمتر است. و گوگل در تعیین کیفیت سایت بهتر می شود.

اگر وب سایت شما غیرقابل اعتماد ، قدیمی ، آماتوری یا بارگیری کند به نظر می رسد ، کاربران بالقوه احتمالاً دوباره به SERP باز می گردند و بر روی نتیجه دیگری کلیک می کنند. شما یک کاربر و یک تبدیل بالقوه را از دست داده اید و نرخ جستجوی صفحات تحت تأثیر شما افزایش می یابد.

اگرچه گوگل رسماً آن را اعلام نکرده است ، اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد غول موتور جستجو به سایت هایی که دارای نرخ گزاف گویی پایین هستند ، با رتبه بندی بهتر پاداش می دهد:

جستجوگر نرخ گزاف گویی
استدلال گوگل این است که اگر کاربری زمان بیشتری را در سایتی بگذراند ، احتمالاً به این دلیل است که آن را مفید می دانند. و از آنجا که گوگل فقط می خواهد بهترین نتایج ممکن را به کاربران خود ارائه دهد ، سایت ها را با درگیری شدید در صفحات نتایج موتور جستجو روبرو خواهد کرد.

این بدان معناست که نرخ پرش بالا لزوماً چیز بدی نیست ، به همین دلیل است که احتمالاً به عنوان بخشی رسمی از الگوریتم Google اعلام نشده است - به طور جداگانه این یک شاخص غیر قابل اعتماد است. به عنوان مثال ، اگر کاربری در جستجوی پاسخ سوال خاصی در سایت شما قرار بگیرد و سپس به دلیل اینکه آنچه را که برایش خواسته اند بدست آورده باشد ، آنجا را ترک کند و این امر خوبی است. و آنچه برای کاربر خوب است ، برای Google خوب است.

بنابراین چگونه می توانید تجربه کاربری را که بازدیدکنندگان از وب سایت شما دارند بهبود ببخشید؟

نقش خوانایی در سئو عالی

خواندن پست های خود را آسان کنید
تا به حال عبارت "قالب بندی محتوای وب" را شنیده اید؟ برای اینکه در افزایش رتبه های ارگانیک خود شانس داشته باشیم ، باید آن را یک گام جلوتر برداریم و محتوا را برای قابلیت خوانایی بهینه کنیم.

بنابراین چگونه پست های خود را برای خوانایی بهینه می کنید؟ نکات قالب بندی زیر می تواند به افزایش خوانایی محتوای شما کمک کند:

نوشتن محتوای با کیفیت: اول از همه ، اگر نوشتن شما در حد مطلوبی نیست ، وقت خود را با نگرانی در مورد هر یک از نکات زیر تلف می کنید. قالب بندی مهم است ، اما ایده های عالی ، تحویل جذاب و دستور زبان و هجی بدون خطا نیز اهمیت دارد.
پاراگراف های کوتاه تر: به طور کلی ، هر پاراگراف را به 3-4 جمله محدود کنید. در صورت لزوم می توانید از پاراگرافهای یک جمله ای استفاده کنید ، اما از آنها کم استفاده کنید در غیر این صورت پست شما مانند لیست مواد غذایی به نظر می رسد. پاراگراف گروهی از جملات مرتبط است که از یک ایده اصلی پشتیبانی می کند ، بنابراین اگر یک پاراگراف را تقسیم کنید ، ایده شما می تواند چندپاره شود و نقطه شما از بین برود.
طول جمله های مخلوط: به سختی می توان جملات طولانی را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه دنبال کرد ، اما در صورت استفاده کم ، می تواند به خوبی کار کند - مخصوصاً وقتی با جملات کوتاهتر مخلوط می شود. در اینجا یک مثال خارق العاده از چگونگی تنوع ساختار جملات برای خوانایی مطلوب آورده شده است:
قالب بندی جمله و پاراگراف
عنوان های فرعی: آیا می دانید یک فرد متوسط ​​فقط 37 ثانیه وقت صرف خواندن یک قطعه از محتوای آنلاین می کند؟ شما می توانید با درج عنوان های فرعی که به خوانندگان در اسکن مطالب کمک می کند و به سرعت درک بهتری از آنچه در مورد مقاله است ، به طور قابل توجهی افزایش دهید. اما مطمئن شوید که هدرهای شما واقعاً آموزنده هستند.
Bullet Point: هنگامی که شما داده های زیادی دارید - آمار ، حقایق ، ایده ها ، مثال ها - بسته بندی شده در یک پاراگراف ، خواندن آن را آسان تر می کنید زمانی که آنها را با نقاط گلوله لیست می کنید (مانند این مقاله!). قانون کلی این است که اگر سه مورد یا بیشتر را لیست کرده اید ، از نقاط گلوله استفاده کنید.
فضای سفید: نوشتار زیاد می تواند بازدید کنندگان را تحت فشار قرار دهد (و احتمالاً نرخ پرش شما را افزایش می دهد). با شکستن قسمتهای زیادی از متن با رسانههای مربوطه و پشتیبانی کننده ، از جمله عکسها ، فیلمها و نمودارها (علاوه بر نقاط گلوله و عنوان های فرعی) ، از این کار جلوگیری کنید.
تصاویر / عکسهای صفحه: در مورد تصاویر ، بیشتر مقالات باید دارای چندین تصویر یا عکس از صفحه برای نشان دادن نقاط یا اعداد یا مراحل مورد بحث شما باشند. هرچه ایده پیچیده تر باشد ، تصاویر بیشتری باید در آن قرار دهید. (از کل پست وبلاگ بدون هیچگونه تصویری استفاده کنید. دلهره آور است ، درست است؟)

استراتژی موثر سئو عالی

 استراتژی موثر بهینه سازی موتور جستجو دارای چهار رکن است: تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، تولید محتوای با کیفیت ، ایجاد پیوندها و تجزیه و تحلیل نتایج. این استراتژی در مورد درک مطالبی است که خوانندگان شما می خواهند ، تولید محتوای با کیفیت ، اندازه گیری پاسخ و ارائه محتوای خوب بیشتر. اگر به این اصول اصلی پایبند باشید ، در راه دستیابی به نتیجه با سئو سایت خود خواهید بود. چرا این استراتژی همیشه کار خواهد کرد؟ زیرا این دقیقاً همان کاری است که گوگل از شما می خواهد. گوگل اظهار داشته است ، "توصیه ما برای ناشران همچنان این است كه بر ارائه بهترین تجربه كاربری ممكن در وب سایت های خود تمركز كنند و بیش از حد بر آنچه الگوریتم ها یا سیگنال های رتبه بندی فعلی گوگل هستند تمرکز نکنند." ما برای لذت خواندن ، بهترین تکنیک ها و استراتژی های سئو خود را در اینجا جمع آوری کرده ایم. 

نقش کلمات کلیدی در سئو عالی

قبل از شروع تحقیق در مورد کلید واژه ، ابتدا تعریف کنیم که "کلمه کلیدی کامل" چیست. کلمه کلیدی کامل اصطلاحی است که بیشترین حجم و کمترین میزان رقابت را داشته باشد. آن را به عنوان کم آب ترین میوه آویزان در نظر بگیرید. هدف قرار دادن کلمه کلیدی که هیچ کس آن را جستجو نمی کند مانند چیدن میوه ای است که رسیده نیست. در عین حال ، رفتن به دنبال میوه در بالای درخت به انرژی بسیار بیشتری نیاز دارد ، بنابراین بهتر است ابتدا تلاش خود را روی پایین ترین میوه آویزان قرار دهید. در اینجا 5 مرحله برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای محتوای آنلاین شما آورده شده است.

نقش بک لینک در سئو عالی

بک لینک پیوندی از یک وب سایت خارجی است که به وب سایت شما لینک می شود. این پیوند داخلی نیست - پیوندی از یک صفحه وب سایت به صفحه دیگری از وب سایت شما. لینک دهی برای بهینه سازی موتور جستجو (سئو) بسیار مهم است.  یکی از معیارهایی که گوگل برای رتبه بندی نتایج در موتور جستجوی خود استفاده می کند ، تعداد پیوندهای خارجی است که یک URL خاص با آن پیوند دارد. هرچه مقاله ها دارای پیوندهای با کیفیت بالا باشند ، از رتبه بالاتری برخوردار می شوند. توجه کنید که من "پیوندهای با کیفیت بالا" را ذکر کردم. شما فقط هیچ بک لینک قدیمی نمی خواهید. در این مورد بیشتر لزوماً بهتر نیست. کیفیت مطالب اصلی است. ارزش پیوند از یک وب سایت بسیار معروف مانند فوربس یا هافینگتون پست "بیشتر" از پیوند سایت بدون نام است. شما باید فکر ایجاد لینک خود به این صورت باشید که لینک هایی را خریداری نمی کنید که آنها را خریداری نمی کنید. شما آنها را با کیفیت محتوای خود کسب می کنید. بدون وجود این فاکتور کیفیت ، تمام تلاش برای به دست آوردن لینک ها یک نبرد سخت است. خرید پیوندهای ناخواسته و بی کیفیت توصیه بد نیست.

 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774