• ارژنگارژنگ,ارژنگ هاست,ارژنگ وب,سایت لاله زار,نبض لاله زار,سرو لاله زار,سئوکار,سئوساز,ارژنگ سئو,سایت لاله زار ارژنگ,نمونه سایت ارژنگ
  • ارژنگ سایتارژنگ,ارژنگ هاست,ارژنگ وب,سایت لاله زار,نبض لاله زار,سرو لاله زار,سئوکار,سئوساز,ارژنگ سئو,سایت لاله زار ارژنگ,نمونه سایت ارژنگ
  • سایت لاله زارارژنگ,ارژنگ هاست,ارژنگ وب,سایت لاله زار,نبض لاله زار,سرو لاله زار,سئوکار,سئوساز,ارژنگ سئو,سایت لاله زار ارژنگ,نمونه سایت ارژنگ
  • سئوکار ارژنگارژنگ,ارژنگ هاست,ارژنگ وب,سایت لاله زار,نبض لاله زار,سرو لاله زار,سئوکار,سئوساز,ارژنگ سئو,سایت لاله زار ارژنگ,نمونه سایت ارژنگ
  • نبض لاله زارارژنگ,ارژنگ هاست,ارژنگ وب,سایت لاله زار,نبض لاله زار,سرو لاله زار,سئوکار,سئوساز,ارژنگ سئو,سایت لاله زار ارژنگ,نمونه سایت ارژنگ
  • jquery carouselارژنگ,ارژنگ هاست,ارژنگ وب,سایت لاله زار,نبض لاله زار,سرو لاله زار,سئوکار,سئوساز,ارژنگ سئو,سایت لاله زار ارژنگ,نمونه سایت ارژنگ
  • ارژنگ وبارژنگ,ارژنگ هاست,ارژنگ وب,سایت لاله زار,نبض لاله زار,سرو لاله زار,سئوکار,سئوساز,ارژنگ سئو,سایت لاله زار ارژنگ,نمونه سایت ارژنگ
joomla slider by WOWSlider.com v7.7
چهارشنبه, 02 اسفند 1396 13:14

سئو کلاه سیاه my tag

نوشته شده توسط
امتیاز به این مطلب
(0 رای)

صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل ، آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد.

برای قرار گرفتن لینک در صفحه اول گوگل ، باید سایت شما براساس موتورهای جستجو بهینه شود. گوگل در چند سال الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق بودن با هر الگوریتم به شما کمک می کند به راحتی و در سریع ترین زمان رتبه سایت خود را افزایش داده و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل قرار بگیرید. البته باز هم تاکید می کنیم که این مساله به نوع انتخاب کلمه کلیدی شما بستگی دارد.

در این مقاله آموزش سئو، قصد داریم که ده تکنیک را به شما کمک می کند تا لینک سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار بدهید، بیان کنیم.

ده تکنیک برای قرار گرفتن لینک در صفحه اول گوگل
نام دامنه وب سایت
نام دامنه باید کوتاه باشد. البته همیشه این مساله امکان پذیر نیست، برای مثال سایت www.boardgamegeek.com هرچند دارای نام دامنه بلند است، اما ازنظر مفهوم کمک بسیاری می تواند به برندینگ آن کند.

اما مهمتر از کوتاه بودن نام دامنه، تطابق مفهومی آن با محتوای سایت است، یعنی استفاده از کلمات کلیدی اصلی به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند تا بتوانند علاوه بر فهمیدن موضوع صفحه، راحت تر آن را به حافظه بسپارند. امروزه موتورهای جستجو علاوه بر اینکه محتوای سایت شما را در هنگام جستجوی کاربر بررسی می کنند، دامنه را هم نیز مورد کاوش قرار می دهند. استفاده کلمات کلیدی معادل انگلیسی آن، به بهینه سازی سایت شما کمک می کند، زیرا اولین مکانی که گوگل بررسی می کند، نام دامنه است تا اگر اسپم باشد آن را نشان ندهد.


متا تگ عنوان
یکی از مهمترین متاتگ در سئو که تاثیر مهمی برای قرار گیری سایت در صفحه اول گوگل دارد، متاتگ عنوان یا همان title است. یکی از اولین مکان هایی که هم توسط گوگل بررسی می شود، عنوان صفحه است. عنوان صفحه باید بین 30 تا 60 کاراکتر باشد و کلمات کلیدی اصلی نیز در آن به کار رود. بهتر است که بین کلمات کلیدی با کاراکترهای خاصی مانند – یا | فاصله انداخته شود.

اگر این متاتگ را خالی بگذارید، گوگل براساس محتویات شما عبارت خاصی را حدس می زند و جایگزین می کند. همچنین سعی کنید بیشتر از 60 کاراکتر نشود، زیرا گوگل 512 پیکسل برای این مکان در اختصاص داده است و بیشتر از آن نیز باعث نشان دادن به صورت نقطه چین خواهد شد. البته تا 65 براساس آخرین بروزرسانی هایی که انجام شده است هم می توان استفاده کرد.

متا تگ توضیحات
متا تگ توضیحات در صفحه سایت شما نشان داده نمی شود اما یکی از عوامل مهم در قرارگیری آن در صفحه اول گوگل است. این متاتگ فقط در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود و باید در آن شما بیان کنید که محتوای اصلی این سایت در مورد چه چیزی است.

طول کاراکتر این متا تگ باید که بین 70 تا 150 کاراکتر باشد و بیشتر از آن باعث نمایش آن به صورت نقطه چین خواهد بود و تاثیر منفی می تواند در رتبه شما برای قرارگیری درصفحه اول گوگل باشد. هچنین بهتر که کلمه کلیدی اصلی را دوبار در آن به کار ببرید.

تگ عنوان H1
این عنوان مقاله شماست و در بالا محتوای سایت قرار می گیرید مانند عنوان همین مقاله. این باید با متاتگ عنوان شما متفاوت باشد و نباید به صورت سئو نوشته شود، البته کلمه کلیدی باید در آن نوشته شود اما باید کاربرپسند باشد.

نکته خیلی مهم، این است در هر صفحه باید فقط یکبار از تگ H1 استفاده کنید و برای زیر عنوان ها به ترتیب از h2 و h3 استفاده می شود. تگ H1 به گوگل و کاربران سایت بیان می کند که محتوای سایت شما در خصوص چه چیزی است و اگر مکان متاتگ تایتل را خالی بگذارید، گوگل به صورت خودکار آن در نتایج جستجو نشان خواهد داد. در واقع یکی از تگ های اولیه و مهم در محتوای سایت که تاثیر بسزایی می تواند برای نشان دادن سایت شما در صفحه اول گوگل داشته باشد، تگ H1 است.

کلمات کلیدی داخل متن
مهمترین مساله برای افزایش رتبه سایت و قرارگیری آن در صفحه اول گوگل، استفاده مناسب ازکلمات کلیدی در متن است. چگونگی استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت خیلی مهم است. استفاده بیش از حد، مورد جریمه گوگل می شود و استفاده خیلی کم هم اثری در سایت شما برای قرار گیری در صفحه اول گوگل نخواهد داشت.

محتوا حداقل باید 500 کاراکتر باشد تا گوگل آن را به عنوان یک مقاله در نظر بگیرد ولی اصولا توصیه می شود که اگر می خواهید نتیجه بهتری از گوگل دریافت کنید، تعداد کاراکترهای محتوا بهتر است بین 1200 تا 1600 باشد. همچنین، چگالی کلمات کلیدی باید بین 1 تا 3 درصد باشد و تمرکز استفاده از آن ها در پاراگراف های اولیه هرچه بیشتر باشد، بهتر است.

تگ ALT برای عکس ها
تگ alt مشابه متا تگ عنوان و توضیحات است. این تگ به گوگل برای جستجوی عکس ها کمک می کند. هنگامی که کاربر عکسی را در قسمت image گوگل جستجو می کند، این شانس برای شما وجود دارد عکس شما در قسمت های ابتدایی نشان داده شود.

مهمترین نکته این است که حتما محتوای این تگ و عکس ها مرتبط با موضوع اصلی سایتتان باشد و همچنین کلمات کلیدی اصلی که مربوط به این مقاله است را در آن به کار ببرید. زمانی که عکسی بارگذاری نشود، این متن به جای آن نشان داده خواهد شد و از این رو باعث کمک به سایت برای قرارگیری در صفحه اول گوگل می شود. نکته خیلی مهم این است که تگ های alt هر عکس باید با یکدیگر متفاوت باشد.

لینک های داخلی
لینک های داخلی در واقع لینک های هستند که باعث اتصال داخلی صحفات مرتبط سایت به یکدیگر می شوند. به نوعی آن ها را نوعی بک لینک به حساب می آورند اما بک لینک داخلی. نکته ای که باید در آن ها در نظر بگیرید، این است انکر تکست لینک های داخلی باید کلمه کلیدی صفحه مورد نظر باشد و همچنین ارتباط محتوایی بین صفحات ارتباط داده شده باشد. مهمترین مزیت لینک های داخلی، باعث راحت تر شدن پیمایش کاربران در سایت می شود که این میتواند تاثیر مهمی در قرارگیری سایت شما در صفحه اول گوگل باشد.

لینک های خارجی
لینک هایی هستند که شما به دیگر سایت ها می دهید یا از دیگر سایت ها دریافت می کنید. تاثیر این لینک ها برای صفحه اول گوگل به مراتب خیلی مهمتر از لینک های داخلی است، مخصوصا اینکه اگر از شبکه های اجتماعی باشد. هرچه محتوای سایت شما مناسب باشد، شانس دریافت لینک های خارجی به سایت شما بیشتر خواهد بود.

سرعت سایت
سرعت سایت از عوامل مهمی است که نقش تعیین کننده در قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل دارد. حتی اگر تمامی موارد به خوبی رعایت شود اما سرعت بارگذاری سایت بالا باشد، نتیجه منفی برروی رتبه شما خواهد داشت. سرعت بارگذاری زیاد نه تنها تاثیر منفی بر سئو سایت شما داشته باشد، بلکه باعث ترک کاربران خواهد شد. حتی تاخیر 1 ثانیه ای در بارگذاری، نتیجه به مراتب منفی خواهد داشت.

نقشه سایت
این نکته را در نظر داشته باشید که شما سایت خود را برای موتورهای جستجو اول از همه باید بهینه کنید و این کار به خوبی انجام نمی شود مگر با داشته یک نقشه سایت که به آن ها نقشه کلی مسیر پیمایش را معرفی کنید.

از این رو نقشه سایت باید واضح، قابل خوانا و به روز باشد و هر تغییری که در سایت لحاظ می کنید سریعا در فایل sitemap به روز شود و قرار گیرد. داشتن نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا بهتر درسایت شما پیمایش کرده و ازاین رو در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

نام دامنه شما باید کوتاه و شیرین باشد. همچنین اگر شما بتوانید آدرس URL محصول، پست و یا خدمات تان را کوتاه نگه دارید این امر کمک کننده است.
با این حال، برای بازاریابی داشتن یک نام دامنه کوتاه خوب است، اما ضروری نیست. چون بعضی از برندها در عین داشتن نام دامنه طولانی وبسایت محبوبی ایجاد کرده اند.
اما مهمتر از همه، موتورهای جستجو و بازدید کنندگان موقعی وب سایت شما را ساده تر پیدا می کنند که شما از URL هایی استفاده کنید که با دقت کل محتوای صفحه شما را توصیف کند؛ منظور ما کلمات کلیدی است. کلماتی که به وضوح و به طور خاص آنچه شما انجام می دهید توصیف کند.
به عنوان مثال: برای هر دوی بازدید کننده و گوگل خیلی بهتر است که محتوای صفحه شما را از روی ان بفهمند.

راز داشتن کلمه کلیدی جذاب بصورت رایگان و بدون نیاز نرم افزار پیچیده؟ از دوستان و خانوده تان بپرسید اگر بخواهند درباره آن موضوع در گوگل کلماتی تایپ کنند، از چه عباراتی استفاده می کنند.

URL ها برای کمپین های سئو شما بسیار حیاتی هستند پس مطمئن باشید که از URL هایی استفاده می کنید که کار را برای ایندکس کردن صفحات توسط گوگل ساده کنند. این بدان معناست که نرویم از نقطه و نشانه های غیر ضروری در URL استفاده کنیم چون گوگل نمی تواند انها را بخواند.
بنابراین، شما می توانید با استفاده از رایج ترین عبارات و زبان عمومی آن را برای گوگل آسان کنید.

باید از پسوند.com یا.net استفاده کنم یا انواع دیگر؟

اول از خودتان بپرسید: آیا کسب و کار شما در تلاش برای جذب یک بازار محلی است؟
اگر شما دارای یک موقعیت واقعی و محلی هستید و مخاطبان هدف شما در ایران هستند، گزینه بهتر این است که از دامنه های.ir استفاده کنید؛ و اگر هم شما یک سایتی دارید که مبادرت به فروش محصولات دیجیتال مثل دانلودی می کند، پس شاید.com یک گزینه بهتر با توجه به داشتن مخاطبان گسترده تر باشد.
از طرف دیگر باید بدانید که دامنه های.com باعث می شود رقابت تان افزایش یابد.

فقط خواننده نباشید! برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید عملگرا باشید. هنوز راه حل های دیگری هم مانده که باعث بهبود جایگاه سایت شما در گوگل خواهد شد که در ادامه برای شما ارائه خواهیم داد.

چگونه صفحه اول گوگل بیاییم
صفحه اول گوگل
چگونه با سئو تگ عنوان به صفحه اول گوگل بیاییم
تگ عنوان یک مرجعی برای عنوان صفحه شما است. برچسب عنوان در چند کلمه به گوگل می گوید صفحه شما در مورد چه چیزی هست. اگر شما به Google نگویید، خودش یک چیزی برای شما حدس می زند.

اولین و مهترین نکته
شما نمی خواهید گوگل آن را حدس بزند.

به طور پیش فرض در اکثر سیستم های مدیریت محتوا (وردپرس، جوملا. آپادا و غیره) کد شما جایی باید در نزدیکی بالای صفحه باشد گوگل و دیگر موتورهای جستجو می خواهند یک ساختار عنوان سازگار از بالا به پایین ببینند. در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

تگ عنوان برای گرفتن بهترین نتایج تنها باید یک بار در هر صفحه استفاده شود. اگر سایت شما یک بخش جداگانه برای عنوان خود فراهم می کند، تگ عنوان می تواند از تگ H1 تیتر متفاوت باشد- همانطور که اکثر سیستم عامل ها به همین طریق اند.

اگر شما یک عنوان فراهم نکنید، گوگل در انتخاب عنوان برای شما تصمیم می گیرد. شما که این را نمی خواهید!
موثر ترین عناوین صفحه طولی بین ۳۰-۶۵ کاراکتر دارند که شامل فاصله هم می شود. عناوین خود را مختصر نگه دارید و مطمئن شوید که حاوی بهترین کلمات کلیدی تان هستند. هر صفحه باید عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد.

گوگل عنوان ها را تا جایی که در یک عنصر بلوک که ۵۱۲ پیکسل است به نمایش می گذارد و حتی یک نقطه جلوتر نمی رود؛ بنابراین هیچ رقم طلایی برای تعداد کاراکترهایی که در عنوان باید نمایش داده شود وجود ندارد. گوگل از شمارش ۷۰ کاراکتر در عنوان استفاده می کند – که در ۲۰۱۱/۲۰۱۲ تغییر کرده است.

اگر شما می خواهید اطمینان داشته باشید که تگ عنوان شما کامل در گوگل به نمایش درآید، بیشتر از ۶۵ کاراکتر در نظر نگیرید.
تگ‌های عنوان برای سئو و بهینه سازی سایت در گوگل بسیار مهم است؛ و جزو مهم ترین عناصری هستند که در آنها باید کلمات کلیدی خود را استفاده کنید. گذشته از تعریف ساده توصیف یک صفحه، تگ عنوان چه مواردی را فراهم می کند؟

سه مزایای مهم:
• ارائه توضیحات مختصر از صفحه (۶۵ کاراکتر) برای هر دوی کاربران و ربات ها.
• ایجاد محتوای غنی از کلمات کلیدی که برای طبقه بندی محتوای موتورهای جستجو فوق العاده است
• وقتی که در یک صفحه نتیجه جستجو می آید تیتر مناسب برای توصیف صفحه فراهم می کند

تاثیر تگ توضیحات درآوردن سایت به صفحه اول گوگل
تگ توضیحات در صفحه شما ظاهر نمی شود. فقط در سورس کد های صفحه ظاهر می شود، وقتی گوگل آن را می خواند تصمیم گیری می کند سایت یا مقاله شما در مورد چه چیزی هست.
از کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحه استفاده کنید
تگ‌های توضیحات به این دلیل مفید هستند که اغلب دیکته می کنند که صفحات شما در نتایج جستجو چطور نشان داده شود. برای اثربخشی مطلوب، تگ توضیحات باید ۷۰-۱۶۰ کاراکتر باشد.

متای توضیحات شما باید مختصر و حاوی بهترین کلمات کلیدی و یا هم معنی که به وضوح مرتبط هستند باشد. همچنین تگ توضیحات شما باید شامل یک دعوت به اقدام باشد. اگر می خواهید مردم بر روی صفحه شما در نتایج جستجوی گوگل کلیک کنند، بگویید چیکار کنند!

استفاده از دعوت به اقدام

استفاده مواردی مثل: “برای … اینجا را کلیک کنید” ، “همین حالا … و دریافت کنید” و یا “سفارش ارزان …” یا ” خواندن مقاله ما در مورد … “

اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما توضیحات متا مربوط به خودش را دارد تا از از هر گونه محتوای تکراری جلوگیری شود. گوگل شما را برای استفاده از محتوای تکراری در تگ توضیحات مجازات نخواهد کرد.

با این حال، اگر شما محتوای تکراری داشته باشید گوگل برای شما تصمیم می گیرد که برای یک موضوع خاص کدام صفحه را نشان دهد. باز هم شما نمی خواهید گوگل تصمیم بگیرد چه چیزی در نتایج جستجوی خود ظاهر کند.

برای دیدن عنوان سایت و یا تگ توضیحات، به سادگی با استفاده از دکمه سمت راست ماوس خود سورس کد (یا Source Code) را انتخاب و سپس کنترل F را بزنید. بعد کلمه مورد نظر خودتان را تایپ کنید، مثلا برای عنوان title و برای تگ توضیحات به دنبال description باشید. در انجا تنظیماتی که انجام داده اید و آنچه در نتایج موتورهای جستجو به نمایش درخواهد آمد، مشاهده خواهید کرد.

تگ H1 : راز اصلی نمایش سایت در صفحه ی اصلی گوگل
این تگ نشان دهنده عنوان مقاله شما و انچه در صفحه وب شما به نظر می رسد، می باشد؛ و ممکن است با تگ عنوانی که برای صفحه انتخاب کرده اید متفاوت باشد.

با این حال، اگر شما در قسمت تگ عنوان (متا عنوان) چیزی را وارد نکرده باشید اغلب عنوانی که گوگل برای مقاله شما در نتایج جستجو در نظر می گیرد تگ H1 است.
اگر شما از یک تگ عنوان جداگانه به منظور استفاده از نتایج جستجو استفاده کرده باشید مقداری انعطاف پذیری در اینجا برای افزایش طول مقاله خود و یا استفاده تغییرات دقیق و ظریف از کلمات کلیدی تان که تمایل دارید رتبه بگیرد، خواهید داشت.

تگ‌های H1 به Google می گوید در صفحه شما چه چیزی مهم است. در واقع پشتیبانی از تگ عنوان شما هست. علاوه بر این تعداد دیگری از تگ‌های H نیز در صفحه شما وجود دارد که شامل (H2, H3, … H6) هستند و با افزایش شماره انها از اهمیت استفاده شان کم می شود و روند استفاده شما در صفحه نیز باید ترتیب نزولی داشته باشد.
از تگ H1 فقط یک بار در آن صفحه سایت استفاده کنید. از تگ H2 برای عنوان های فرعی اصلی و از تگ H3 برای رده بندی کلی زیر عنوان ها استفاده کنید.

مواردی که باید به خاطر داشته باشید
اهمیت یک تگ H1 : تگ H1 مهم ترین برچسب در صفحه است و هرگز نباید در یک صفحه نادیده گرفته شود. ربات های جستجو توجه ویژه ای به کلمات مورد استفاده در تگ H1 دارند پس باید مثل تگ عنوان حاوی شرح عمومی از محتوای صفحه باشد و حتما از کلمات کلیدی در آن استفاده شده باشد.

ارتباط: ربات های موتور جستجو به بررسی و ارتباط تگ هدر با محتوای مرتبط با آن می پردازند؛ و چک می کنند که میزان سازگاری کلمات کلیدی بین تگ عنوان و دیگر بخش های صفحه چقدر است.

ایجاد تجربه کاربری بهتر: تگ‌های عنوان به کاربر ایده روشنی ازآنچه محتوای صفحه است، می‌دهند. با توجه به اینکه موتورهای جستجو اهمیت زیادی برای تجربه کاربر در یک سایت قائل هستند بنابراین استفاده از تگ‌های عنوان جزو مؤلفه‌های مهم سئو و نمایش سایت در صفحه اول گوگل است.

 

خوانده شده 178 بار آخرین اصلاح در تاریخ چهارشنبه, 02 اسفند 1396 13:14
بیشتر در این مجموعه: « تمام دانشتنیهای سئو

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

جام ارژنگ:ارائه دهنده خدمات طراحی سایت،سئو،تبلیغات اینترنتی و نمایشگاهی

اين سايت در ستاد ساماندهي پايگاههاي اينترنتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ثبت رسيده است

روابط عمومي(20خط):33200484-021

واحدفروش(8خط)36050035-021

واحد پشتيباني:09124341774

مديريت اجرايي:09126486013

واحد گرافيك:09355008180