واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
10 تکنیک و ایده بازاریابی جهت کسب و کار
10 تکنیک بازاریابی و ایده رونق کسب و کار از مهمترین تکنیک های بازاریابی است که در اینجا آورده ایم.
آیا میخواهید بدانید که استراتژیهای بازاریابی میتواند به طور واقعی به شما در رشد کسبوکار کمک کند ؟ به این مقاله نگاه نکنید و این مقاله را بررسی کنید تا بیشتر یاد بگیرید .
ایجاد کسبوکار و توسعه آن آسان نیست . اول و مهمتر باید یک مفهوم قابل دوام داشته باشید . پس باید یک گوشه پر سود پیدا کنید . به عنوان مثال ، از آنجایی که نیاز فزاینده به آموزش زبان وجود دارد ، راهاندازی یک سرویس آموزشی زبان یک مفهوم قابل دوام است .
البته ، شما باید یک جمعیت شناختی هدف را مشخص کنید و چیزی ارزشمند برای فروش داشته باشید . شما کلمات را در مورد محصولات و خدمات خود دریافت میکنید ، اما بدون استفاده از روشهای بازاریابی صحیح برای افزایش رشد شما ، سود بردن و شناور ماندن غیرممکن است .
مشخص کردن بهترین استراتژی بازاریابی برای شرکت شما کار آسانی نیست , به خصوص زمانی که فکر میکنید هر کسبوکار منحصر به فرد است . چگونه میتوانید به طور موثر پیام خود را به مخاطبین راست منتقل کنید ? چطور میتوانید سطح آگاهی و فروش را در حالی که سود خود را حفظ میکنید افزایش دهید ? سوالات زیادی برای پاسخ وجود دارد . حقیقت این است که هر چیزی که شما را به این مکان میبرد بعید است که شما را به مرحله بعدی برساند . متاسفانه , اغلب کارآفرینان چنان درگیر کار " در کسبوکار خود هستند که از کار بر روی آنها غفلت میکنند .
خوب ، گزینههای شما چه هستند ؟ برای اینکه آن را به روش دیگری بگذارید ، باید یک قدم به عقب بردارید و مکانیک اصلی پیام خود را بررسی کنید ، همچنین این که چطور میتوانید به طور موثر به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید . در این مقاله ، تنها استراتژیهای بازاریابی را بررسی خواهیم کرد - استراتژیهای بازاریابی که به شما کمک میکند کسبوکار خود را رشد دهید - بدون هیچ گونه ابهام .
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
شبکههای اجتماعی از آن زمان که اکثریت مردم امروزه در رسانههای اجتماعی هستند , نادیده گرفتن شبکههای اجتماعی غیر ممکن است . بسیاری از کسب و کارها به طور کامل بر رسانههای اجتماعی برای موفقیت خود تکیه کردهاند . ممکن است ابتدا ترسناک به نظر برسد , اما همانطور که تجربه به دست میآورید , متوجه خواهید شد که انتشار در رسانههای اجتماعی بیشتر قابلدسترسی و قابل مدیریت تر میشود .
البته ، شما همچنین میتوانید با یک مدیر اجتماعی ارتباط برقرار کنید تا به شما کمک کند . با این حال ، اگر شما دوست دارید ، خودتان تنها باشید . شما میتوانید ایدههای خود را در بخش نظرات پست کنید و یا با اضافه کردن محصولات خود به لیستها شروع کنید . هر چیزی را که فکر میکنید مخاطبین تان در یادگیری بیشتر در مورد شما و کسبوکار شما مفید یا مفید خواهند یافت ، پست کنید .
هدف بازاریابی رسانههای اجتماعی ارائه مطالب با ارزشی است که آنها میخواهند در تمام شبکههای اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و منجر به افزایش قابلیت دید و ترافیک میشوند . تلاشهای موتورهای جستجو ( سئو ) تحتتاثیر سهام رسانههای اجتماعی مقالات , عکس و ویدیو قرار میگیرند , زیرا آنها اغلب ارتباط را در نتایج جستجو در شبکههای اجتماعی اجتماعی افزایش میدهند .
همچنین ممکن است از پیامهای مستقیم در پلتفرم هایی مانند توییتر ، اینستاگرام و اسنپ چت برای اتصال با دیگر کسبوکار موفق و یا استخدام با مشتریان جدید استفاده کنید که ممکن است به محصولات و یا خدمات شما علاقهمند باشند . و چگونه میتوانیم این قرقرهها را فراموش کنیم ؟ همچنین میتوانید از تیک تاک استفاده کنید ، ابزاری که شرکتها میتوانند برای نمایش ویدئوهای خود در مورد نحوه مدیریت کسبوکار خود ، بستهبندی دستورها ، و غیره استفاده کنند .
بازاریابی از طریق ایمیل
بازاریابی ایمیلی ابزار قدرتمندی برای پرورش و تبدیل رهبری است . با این حال , این که ارتباط شما در فیلترهای اسپم گیر افتادهاست , بازی شانس نیست . از سوی دیگر , بازاریابی ایمیلی یک روش کمک به کامپیوتر است که چشمانداز فردی و مصرف کنندگان را هدف قرار میدهد تا تصمیمات خرید آنها را تحتتاثیر قرار دهد . از آنجا که نرخهای باز و نرخهای کلیک برای تعیین اثربخشی بازاریابی ایمیلی استفاده میشوند , استراتژی ضروری است , به خصوص وقتی که بخشی از یک فعالیت گسترده بازاریابی اینترنتی است .
همچنین توصیه میکنیم که ترتیب بازاریابی ایمیلی را امتحان کنید . یک زنجیره بازاریابی ایمیلی بخشی از یک قیف فروش خوب خواهد بود . اینها پیامهای خودکار هستند که کاربرها پس از درخواست اطلاعرسانی در فهرست پستی خود دریافت میکنند و آنها میتوانند برای ایجاد رابطه قوی با مشتری تلاش کنند . حتی اگر ایمیلهای شما اتوماتیک باشند ، ما توصیه میکنیم که آن را صادق و رو راست کنید تا طرف انسانی خود را حفظ کنید .
لیست خود را براساس پاسخهای ایمیل و کلیک تنظیم کنید . برای مثال , اگر کسی بر روی یک لینک خاص کلیک کند , به طور واضح به چیزی به طور خاص ابراز علاقه کردهاند . به آن فرد به عنوان یک مشتری اشاره کنید تا بعدا ً به آنها بازار عرضه کنید . اگر کسی خرید میکند , آنها را به عنوان خریدار مشخص کنید . مشخص کردن علایق مشتریان و مشترکین برای تقسیمبندی اهمیت زیادی دارد .
زمانی که آنها را ارسال میکنید ، Split را تست کنید . در حقیقت هر چیزی را تست کنید ، چون هرگز نمیدانید چقدر موثر خواهد بود تا ماشه را بکشید و آن را امتحان کنید . این میتواند به شما کمک کند درک کنید که مخاطبین چه چیزی به شما پاسخ میدهند ، و به شما این امکان را میدهد که به طور موثرتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به مشتریان خود بفروشید .
ایده بازاریابی بر اساس تقسیمات مخاطبین
با نگاه به آمار و مطالعه جمعیت , بخشهای بازار , و گروههای قرابت , بازاریابهای اینترنتی میتوانند هر پیام را به دادههای their بفرستند . مهم است که از این موضوع به نفع خود استفاده کنید چون همه کسب و کارها پیامهای خود را به مخاطب هدف خود ارسال نمیکنند . و , ما در مورد افزودن نام اول در greetings ایمیل شما صحبت نمیکنیم , بلکه در ذهن خود درباره چشمانداز خود صحبت میکنیم تا نظرات آنها را یاد بگیریم , چیزی که دوست دارند , تنفر و یا امید به آن.
مشتریان باید وادار به احساس ارزش و شنیدن درباره داستانهای شخصی شان شوند . با این کار ، اتوماسیون یک گزینه خوب است زیرا به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد تا تبلیغاتی را توسعه دهند که بسته به اینکه چه کسی در حال جستجو است ، تغییر کند . با این حال ، باید به خاطر داشته باشید که مشتریان هنوز مایل به غرق شدن با محتوا هستند ، به خصوص اگر واقعا ً به آنها مربوط باشد . بنابراین ، به موقع بودن یک جنبه مهم از هر برنامه است . برای اطمینان از اینکه مصرف کنندگان شما از هر رویارویی ارزش کسب میکنند ، تمام محتوای شما باید مرتبط و راحت باشد تا درک شود . علاوه بر این، فراموش نکنید که یک جز کلیدی هر برنامه بازاریابی دیجیتال ، شفافیت و احترام به حریم خصوصی مشتریان تان است .
در نهایت ، باید توجه داشت که تلاشها مانند تقسیمبندی رفتاری ، که مخاطبان را به گروههایی براساس فعالیتهای خود تقسیم میکند ، مانند فروش زمانی ، خرید مکرر ، گاری رها شده ، و دیدگاههای صفحه بدون تبدیل ، منجر به شخصی سازی موثر میشود .
استراتژی بازاریابی برند سازی
برندسازی یک استراتژی بازاریابی است که در آن دو یا چند شرکت با یکدیگر همکاری میکنند تا یک محصول یا سرویس را به فروش برسانند . نتیجه این است که مصرف کنندگان اغلب برای صرف هزینه اضافی آماده میشوند زیرا برندها به اعتبار جمعی خود برای افزایش برداشت محصول یا ارزش سرویس میدهند . همچنین برندسازی مشترک ممکن است سازندگان برچسب خصوصی را از کپی کردن محصول یا سرویس جلوگیری کند .
از سوی دیگر , بازاریابی تمایلی , همکاری بین یک شرکت ( عرضه ) و سازمانی است که افرادی را گردهم میآورد که علایق مشترکی دارند , مانند یک کافیشاپ که اجناس را از یک نانوایی محلی میفروشد . مثالهای زیادی از مشارکتهای co وجود دارد که میتوانید این روزها در بازار پیدا کنید .
باعث پیشرفت در بازاریابی و بهبود شهرت برند میشود. هدف بازاریابی , مشارکت بین یک شرکت انتفاعی و یک سازمان غیر انتفاعی با هدف ارتقا و منفعت اجتماعی و دیگر عوامل خیرخواهانه است . نباید با دادن شرکتها اشتباه گرفته شود , با اشاره به هدایای مالیاتی خاص سازمان ها . ارتباطات بازاریابی مثل این به مشتریان احساس میکنند که شما هدف خود را به اشتراک میگذارید تا دنیا را بهتر کنید .
بازاریابی از طریق وبلاگ نویسی
هر کسی میتواند وبلاگ خود را راهاندازی کند , عمدتا ً به این دلیل که بسیاری از پلت فرمهای بلاگ ها برای آنهایی که هنوز هم میخواهند حق بیمه داشته باشند , عضویت رایگان ارائه میدهند . در واقع , بسیاری از مردم شروع به وبلاگ نویسی برای کسب پول در اینترنت کردهاند .
به عنوان کسی که یک کسبوکار را مدیریت میکند, شما باید یک وبلاگ برای شرکت خود راهاندازی کنید , اگر شما قبلا ً یکی را دارید . با این حال , به یاد داشته باشید که شما به وبلاگ نویسی در وبلاگ خود محدود نیستید , میتوانید به عنوان مهمان در وب سایت دیگری نیز پست کنید .
اکثر افراد به دلیل عدم مشاهده نویسی , بلاگ نویسی را خستهکننده میدانند . واقعیت این است که اگر بدانید چه کار میکنید , سایت شما تنها یک وب سایت دیگر در اینترنت خواهد بود که توجه بیننده را جلب میکند .
این فقط در مورد قرار دادن افکار تان در سایت شماست . شما باید وبلاگ نویسی را به عنوان یک مرجع قدرت شروع کنید . مقالات خود را در شبکه مانند رسانه پست کنید . همچنین میتوانید به سوالاتی پاسخ دهید که شما میدانید درباره on و Quora آگاه هستید . به نوبه خود میتوانید با استفاده از ابزار چاپ LinkedIn's وب سایت خود را تبلیغ کنید . اینها همه حوزهای هستند که هر کسی ممکن است در آن منتشر و مخاطبان زیادی داشته باشد و به شما این امکان را میدهد که به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید .
بازاریابی ویدئویی
ویدئو یک راه سریع و موثر برای رساندن پیام به مخاطبین خود است . این برنامه به مشتریان شما نشان میدهد که محصول شما چه چیزی میتواند برای شرکت آنها بدست آورد . براساس تحقیقات گروه آبردین , سازمانهایی که از ویدئو به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی خود استفاده میکنند , سالانه ۴۹ % افزایش درآمد را نسبت به آنهایی که نظر منفی دارند , میبینند . شرکت شما باید از ویدئو استفاده کند چون تبدیل به بخش بسیار مهمی از استراتژی بازاریابی محتوا میشود .
علاوه بر این, ایجاد آموزش ویدیویی یکی از موثرترین راهها برای انتشار اخبار مربوط به شرکت شماست . علاوه بر آموزش ویدیویی , شما میتوانید webinars زندگی آزاد ارائه کنید تا توضیح دهید چگونه محصولات / خدمات شما زندگی شان را بهتر میکند . اگر به آنها چیزی یاد بدهید , مردم چیزی خواهند آموخت . آنها را از طریق فرآیند ببرید . دستورها گامبهگام تمام خشم این روزها هستند . هرچه بیشتر در آن هستید و ارزش بیشتری را به دست آورید , سریعتر میتوانید دید خود را افزایش دهید و در نتیجه , فروش تان را افزایش دهید .
youtube پس از تنها google موتور جستجو بزرگترین موتور جستجو است . اگر میخواهند در مورد چیزهای بصری یاد بگیرند , مردم به یوتیوب میروند . احتمالا صد دفعه این کار رو کردی . بنابراین , در نظر بگیرید که در کسبوکار خود برای کمک به مشتریان در حل یک مشکل چه چیزی یاد خواهید داد .
دشوارترین بخش ? با شنیدن صدای شما و شاید دیدن صورت شما . شما باید الان روی دوربین باشید , اما حتما ً باید شنیده باشید . در طول زمان به آن عادت کردهاید . با این حال , شما باید دید و دسترسی به اینترنت را نادیده بگیرید , بنابراین در آنجا بیرون بروید و شروع به تولید فیلمهای واقعی و با ارزش کنید . اگر درباره این استراتژی مطمئن نیستید , همیشه میتوانید به دنبال ایدههای خلاقانه آنلاین باشید و با رویکرد منحصر به فرد خود بالا بیایید . نه تنها این کار به بازاریابی کسبوکار شما کمک میکند و حضور اجتماعی بزرگی ایجاد میکند , بلکه به شما کمک میکند تا از طریق یوتیوب کسب درآمد کنید . زمانی که با این استراتژی شروع کردید , میتوانید تنوع بیشتری را ایجاد کنید و به پلت فرمهای مختلف محتوا اضافه کنید تا بتوانید به خوبی ویدیوهای خود را بدون یوتیوب آپلود کنید و به هر پلتفرم خاصی وابسته نشوید .
ایده بازاریابی از طریق پادکست
علاوه بر انجام پادکست ها , شما میتوانید کنفرانسها و جریانهای زنده برای مشتریان هدف خود را ایجاد کنید . ما به شدت به شما توصیه میکنیم که در داستانسرایی تجاری شرکت کنید , یک ساختار ارتباطی شناختهشده برای تعامل با مشتریان . داستانسرایی به جای ساده کردن آمار و دادهها به شما این امکان را میدهد که یک داستان قانعکننده درباره کسبوکار خود تعریف کنید , چیزی که به عنوان یک رهبر کسبوکار ارزش دارد , چه چیزی را به عنوان یک رهبر کسبوکار , و اینکه چگونه مسائل و مشکلات را حل میکنید , تعریف کنید . اضافه کردن اینکه تاثیر انسانی بر روی داستانهای برند شما بر مخاطبین هدف شما تاثیر میگذارد , که در نهایت به شما کمک میکند تا با کسبوکار خود درگیر شوید .
بازاریابی سئو
سئو ممکن است ترسناک باشد , اما میتواند موثر باشد . و زمانی که بدانید چطور به درستی به سئو استاد شوید , آسمان واقعا ً محدود است .
برخی شرکتها به شما آموزش میدهند که چگونه گوگل را با PBNs مشکوک و دیگر طرحهای پیوند فریب دهید . ممکن است نتایج کوتاهمدت تولید کند , اما در دراز مدت شما را در آبگرم خواهد گرفت . وقتی به seo میرسد , هیچ مسیر کوتاهی وجود ندارد . اگر میخواهید نتایج را مشاهده کنید , باید در تلاش و زمان بگذارید , درست مانند کسبوکار .
چند نکته در مورد اینکه چطور باید به درستی به آن اشاره کنیم ? استفاده بیش از حد از حد مجاز - این یکی از رایجترین اشتباهات مردم است . موادی را ایجاد کنید که هم موتور جستجو و هم موتور جستجو است . اما از همه مهمتر , مطمئن شوید که آنچه شما میگویید سرگرمکننده , آموزنده و منحصر به فرد است و به مخاطبین خود ارزش میدهد .
به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو محتویات شما را به صفحه نتایج جستجوی گوگل هدایت خواهند کرد اگر شما محتویات را که در وب سایت , وبلاگ یا کانال یوتیوب ارائه میکنید بهینهسازی کنید . سئو به شما این امکان را میدهد که ترافیک اورگانیک را به وب سایت خود افزایش دهید و رتبهبندی خود را در نتایج جستجو بهبود دهید .