• سئو ارزان

10 روش برتر برای بهبود سئو محلی 

 
 

سئو محلی برای مشاغل کوچکتر که برخلاف سطح ملی و در سطح منطقه ای فعالیت می کنند ، ضروری است. در حالی که سئو محلی بیشتر به رتبه بندی در جستجوها در سراسر کشور توجه دارد ، سئو محلی اولویت را در SERP ها در یک مکان خاص قرار می دهد. این استراتژی متکی به بازاریابی نام تجاری ، محصولات و خدمات شما به مشتریان محلی و مشتریان است.

بهینه سازی SEO محلی شما به معنای بازدید ، وب سایت و تبدیل وب سایت بیشتر است زیرا این استراتژی بیشتر به پایگاه مشتریان محلی شما مربوط می شود. این استراتژی متمرکز را به عنوان راهی برای کمک به شما در رقابت موثرتر در برابر مارک های بزرگتر ملی که منابع نامحدودی برای صرف دارند ، در نظر بگیرید. با تمرکز بر روی کارهای خاص SEO-محلی ، می توانید مزیت مارک های بزرگتر را که به طور معمول برای کلمات کلیدی گسترده تر بهینه سازی می شوند ، خنثی کنید و برای ایجاد ترافیک ، به جای پیشنهادات ارزشی ، به شناخت برند اعتماد کنید.

بعلاوه ، طبق برآورد انجام شده در مطالعه 2017 ReviewTrackers ، 35٪ از کل ترافیک جستجو محلی است . بدون SEO محلی ، ممکن است تجارت شما میزان قابل توجهی از ترافیک را از دست بدهد.

در اینجا 10 روش برتر وجود دارد که می توانید SEO محلی خود را موفق کنید .

1. یک حساب Google برای کسب و کار من ایجاد کنید

بهینه سازی لیست Google شما  (معروف به نمایه کسب و کار شما) شاید م wayثرترین روش برای رتبه بندی بالاتر در Google Maps و همچنین به دست آوردن قابلیت مشاهده در نتایج محلی جستجوی Google باشد. برای دسترسی به نمایه کسب و کار خود برای انجام این بهینه سازی ها ، به یک حساب Google برای کسب و کار من  مرتبط با آن نمایه نیاز دارید  . هنگامی که تمام اطلاعات درخواستی را در داشبورد حساب Google برای کسب و کار من ارائه دهید ، تمام این اطلاعات به نمایه کسب و کار شما اضافه می شود ، که در نتایج محلی جستجوی Google ، صفحه دانش جستجوی Google و Google Maps نشان داده می شود.

نمایه SEO محلی Google برای کسب و کار من

تصویر از Google برای کسب و کار من

برای بهینه سازی نمایه کسب و کار خود در Google ، اطمینان حاصل کنید که:

  • یک حساب Google برای کسب و کار من ایجاد کنید و مالکیت مشاغل را تأیید کنید
  • اطلاعات دقیق و به روز ارائه دهید
  • آرم ، ساعات کار ، روش های قابل قبول پرداخت ، محصول یا خدمتی که می فروشید و تصاویر فراوان را در خود داشته باشید
  • مشتریان خود را تشویق کنید تا تجارت شما را به صورت آنلاین بررسی کنند
  • صمیمانه به نظرات مشتری پاسخ دهید
  • با استفاده از داشبورد Google برای کسب و کار من ، پست ها (اعلام محصولات ، رویدادها و پیشنهادات ویژه) را در نمایه کسب و کار خود منتشر کنید.

2. بررسی منظم از مشتریان خوشحال

واداشتن مشتریان برای نوشتن نظرات درخشان برای مشاغل شما ، فقط حضور Google برای «تجارت من» را بهینه نمی کند. همچنین بیشتر مشتریان محلی را ترغیب به خرید از شما می کند. نظرسنجی محلی بررسی مصرف کننده BrightLocal در سال 2017 نشان می دهد که 85٪ از مشتریان به اندازه توصیه های شخصی ، بررسی آنلاین را باور دارند .

در اینجا چند نکته برای تشویق مشتریان به ترک نظرات آورده شده است:

  • پس از بسته شدن فروش ، شخصاً درخواست بازبینی کنید
  • ایمیل یا متنی را پس از خرید ارسال کنید و از مشتریان بخواهید که یک نظر بنویسند (اما فقط پس از اینکه آنها را از طریق یک نظرسنجی داخلی غربال کردید تا اطمینان حاصل کنید که به مشتریان ناراضی نزدیک نمی شوید)
  • به شیوه های حرفه ای به بررسی های موجود پاسخ دهید ، از بازرسان تشکر می کنید و به شکایات در بررسی های نه چندان مطلوب رسیدگی می کنید

توجه: Google می گوید مشکلی نیست که از مشتریان خود نظر بخواهید در حالی که Yelp به طور فعال آن را دلسرد می کند .

3. برای جستجوی صوتی بهینه شوید

جستجوی صوتی در سالهای آینده به سرعت رشد خواهد کرد. بنابراین ، در SEO محلی ، بهینه سازی نحوه سوال افراد هنگام مکالمه با دستگاه ، برعکس نحوه تایپ جستجوهایشان ، امری حیاتی است.

اساسا، مشتریان خود استفاده کنید کلمات کلیدی بیشتر طولانی دم در هنگام انجام جستجوهای صوتی در مقایسه با جستجو به طور منظم. به همین دلیل ، شما همچنین باید SEO محتوای خود را متناسب با لحن مکالمه بیشتر صحبت کنید. به عنوان مثال ، شما می خواهید برای مبتدیان س questionال سنتی حساب کنید (چه کسی ، چه چیزی ، کی ، کجا ، چرا و چگونه).

جستجوی صوتی SEO محلی

همچنین در نظر گرفتن قصد کاربر هنگام بهینه سازی صوتی بسیار مهم است ، زیرا این جستجوها بیشتر در مواقعی انجام می شود که کاربر به اطلاعات خاصی نیاز دارد. اگر آنها در حال پختن هستند و از الکسا می خواهند که قاشق غذاخوری را به فنجان تبدیل کند ، انتظار یک پاسخ سریع و مفید را دارند. اگر مشتری بالقوه از جستجوی صوتی برای پرسیدن ساعات کاری شما استفاده می کند ، این اطلاعات نیز باید به راحتی در دسترس باشد

4. محتوا را بر اساس داستان ها یا رویدادهای خبری محلی ایجاد کنید

هیچ چیز کاملاً شبیه نوشتن محتوایی نیست که مستقیماً با یک موضوع محلی صحبت کند یا به آن توجه مشتریان محلی شما را جلب کند.

برخی از استراتژی ها عبارتند از:

  • نوشتن پست های وبلاگ در اطراف اخبار ، فعالیت ها یا رویدادهای خبری محلی
  • ایجاد فیلم هایی درباره موسسات خیریه محلی یا عللی که تجارت شما از آنها پشتیبانی می کند
  • در صورت سرویس دهی به مناطق مختلف یک منطقه ، صفحات وب خاص مکان را در وب سایت خود با محتوای محلی با کیفیت بالا تنظیم کنید

تصویری از Keenan Constance

فرض کنیم شما یک تجارت محلی در املاک و مستغلات هستید . شما می توانید صفحات مختلفی ، یکی برای هر مکان خود ، ایجاد کنید ، جایی که می توانید محتوای فوق محلی را در اطراف رویدادهای خبری یا تغییر در بازار املاک و مستغلات محلی نمایش دهید. این استراتژی همچنین می تواند به شما کمک کند تا برای هر مکان خاص رتبه بندی کنید.

5. وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید

یک مطالعه معبد سنگی 2018 که روند موبایل 2017 در مقابل دسک تاپ را بررسی کرد ، نشان داد که تغییر به سمت موبایل سریعتر از حد انتظار اتفاق می افتد . بازدید موبایل از وب سایت ها از 57 درصد در سال 2016 به 63 درصد در سال 2017 رسیده و بازدید کلی از وب سایت از 43 درصد در سال 2016 به 37 درصد در سال 2017 کاهش یافته است.

مطالعه دیگری که در سال 2017 از Acquisio انجام شد ، مشخص کرد که ترافیک ناشی از جستجوی محلی می تواند بسیار سودآور باشد ، با 75٪ قابل توجه از کل جستجوهای تلفن همراه که نمایش محلی قصد بازدید در فروشگاه و آفلاین را در عرض 24 ساعت نشان می دهد .

این تأیید می کند که شما باید وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید تا در SEO محلی (و واقعاً برای دوره سئو خوب ) بازی کند.

جستجوی محلی SEO

در اینجا چند نکته برای رسیدن به این مهم آورده شده است:

  • از بارگیری سریع وب سایت خود اطمینان حاصل کنید (بیش از سه ثانیه)
  • از قلم های بزرگتر که خواندن آنها آسان است استفاده کنید
  • با استفاده از تصاویر و کپی کردن ، فقط اطلاعات مورد نیاز خود را منتقل کنید (جایی برای پرکننده در صفحه تلفن همراه نیست!)
  • برای UX عالی از UI بصری اطمینان حاصل کنید

6. در کلمات کلیدی محلی استفاده کنید

کلمات کلیدی شما باید مربوط به مشتریان محلی باشد. فقط منطقی است ، نه؟

Google Keyword Planner خود به شما امکان می دهد جستجوهای کلمات کلیدی را براساس مکان فیلتر کنید تا از اصطلاحات محبوب جستجو برای یک منطقه مشخص ایده بگیرید. با این کار می توانید لیستی از کلمات کلیدی محلی مرتبط برای هدف قرار دادن ایجاد کنید. پس از داشتن آنها ، آنها باید در محتوای متا ، کپی و URL های سایت شما ظاهر شوند.

تصویر از Serps

همچنین ، موارد ذکر شده از نشانه های خاص منطقه و نقاط مهم را در محتوای خود بگنجانید. به عنوان مثال ، اگر رستوران محلی شما شام را در مرکز شهر سیاتل سرو می کند ، در سایت خود به "غذا خوردن توسط نیدل فضایی" یا "فقط چند قدم از سوزن فضایی" اشاره کنید.

7. از صفحات مکان یا صفحه "درباره ما" مخصوص مکان استفاده کنید

اگر کسب و کار شما بیش از یک مکان در یک منطقه داشته باشد ، صفحات مکان ضروری است. این صفحات حداقل باید موارد زیر را ارائه دهند:

  • ساعات فروشگاه
  • نام ، آدرس و شماره تلفن
  • توصیفهای فردی
  • توصیفات
  • تبلیغات
  • در دسترس بودن پارکینگ
  • نقشه های Google به هر صفحه مکان پیوست شده است

وقتی چندین مکان دارید از آنها مراقبت کنید زیرا باید محتوای منحصر به فردی برای هر صفحه ایجاد کنید.

اگر فقط یک مکان دارید ، ایجاد صفحه "درباره ما" که روی اطلاعات محلی متمرکز باشد ، ضروری است. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه گل فروشی دارید ، صفحه "درباره ما" بهترین مکان برای اشاره به مشارکت فروشگاه شما در تهیه گل برای هرگونه موکب در شهر یا شهر شما است.

8- از فهرست راهنمای تجارت آنلاین استفاده کنید

دایرکتوری های تجارت آنلاین وب سایت هایی مانند Yelp ، Foursquare ، MapQuest و YellowPages هستند ، فقط چند مورد را ذکر کنید. تعداد بسیار بیشتری وجود دارد .

درج نام تجاری ، آدرس و شماره تلفن شما به این دایرکتوری ها نه تنها به نمایان شدن کمک می کند ، بلکه باعث بهبود سئوی محلی شما می شود.

لیست شرکت شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • نام تجاری ، آدرس و شماره تلفن دقیق در همه فهرست ها سازگار است
  • بازگشت به وب سایت شما
  • شرح کاملی از تجارت شما

9. تمرکز بر روی سیگنال های پیوند (دریافت بک لینک با کیفیت بالا)

طبق مطالعه عوامل محلی رتبه بندی جستجوی Moz در سال 2017 ، سیگنال های پیوند به ترتیب اولین و دومین فاکتور مهم برای نتایج بسته محلی (یا بسته میان وعده) و برای نتایج آلی محلی هستند. سیگنال های پیوند بک لینک هایی هستند که به سایت شما اشاره می کنند.

دریافت پیوندهایی برای تقویت SEO محلی خود بسیار حیاتی است ، اما کیفیت آنها مهم است.

در اینجا چند نکته در مورد گرفتن بک لینک با کیفیت بالا آورده شده است :

  • محتوایی با کیفیت بالا در سایت خود ایجاد کنید تا دیگران بخواهند به محتوای شما پیوند دهند
  • وبلاگ مهمان در سایت های معتبر با اقتدار دامنه بالا
  • با تأثیرگذاران محلی در شبکه های اجتماعی یا از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید تا آنها بتوانند به شما پیوند دهند

10. برای هر محصول / خدماتی که پیشنهاد می کنید یک صفحه وب اختصاصی ایجاد کنید

گرچه فقط می توان همه محصولات یا خدمات خود را با هم در یک صفحه بزرگ جمع کرد ، اما در مقابل این کار مقاومت کنید. در عوض ، به هر محصول یا خدمات منحصر به فردی که ارائه می دهید ، یک صفحه اختصاص دهید.

آب سئو محلی شما اگر همه چیز را در یک صفحه قرار دهید به این اندازه قدرتمند نیست زیرا موتورهای جستجو تمایل ندارند برند شما را به عنوان یک مرجع در یک منطقه خاص ببینند. این امکان رتبه بندی شما را کاهش می دهد.

اگر شغلی بدون محصولات یا خدمات مختلف هستید ، اما مکان های مختلفی دارید ، به راحتی از کپی مکان محور برای هر صفحه استفاده کنید. به عنوان مثال ، " بازاریابی دندانپزشکی " به "بازاریابی دندانپزشکی نیویورک" یا " بازاریابی دندانپزشکی بوفالو" تبدیل خواهد شد .

سئو محلی: مهمتر از همیشه

SEO خیلی سریع تغییر می کند. شما هرگز نمی دانید که چه زمانی Google ویژگی های جدیدی را در SERP های خود برای جستجوی محلی وارد می کند ، اما می توانید روی این تغییرات حساب کنید. به همین دلیل ضروری است که همیشه در بالای SEO محلی باقی بمانید. با اجرای این 10 مورد عملی ، اطمینان حاصل خواهید کرد که کسب و کار شما فقط از جستجوی محلی پردرآمد استفاده نمی کند بلکه در هنگام معرفی ویژگی های جدید SEO نیز پایه و اساس محکمی دارد. و اگر پهنای باند لازم برای انجام این تنظیمات را ندارید ، ممکن است بخواهید به دنبال یک ارائه دهنده خدمات جستجوگرها در کسب و کار کوچک باشید .

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی