• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page
10 قانون نگارش مطالب سئو

10 قانون نگارش مطالب سئو که باید رعایت شود

استراتژی سئو,قانون نگارش مطالب سئو ,قوانین سئو,نوشتن سئو,اصول  نگارش سئو,نویسنده سئو,کپی نویسی سئو,ارزیابی بلوغ سئو,ارزیابی محتوای سئو,نگارش محتوای سئو

به دست آوردن ترافیک ارگانیک بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است . و بهترین راه برای افزایش ترافیک ، کسب رتبه بهتر در Google است.

یک استراتژی سئو قوی به شما در این امر کمک می کند ، اما فراتر از اعمال قوانین سئو در صفحه و خارج از صفحه برای وبلاگ شما وجود دارد.

نوشتن سئو ضروری است و این تضمین می کند که از تجربه کاربر در صفحات خود غافل نمی شوید. به هر حال ، تجربه صفحه یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی است.

اگر می خواهید نوشتن سئو را بهتر درک کنید ، به خواندن ادامه دهید!

  • سئو نوشتن چیست؟
  • اصول نگارش سئو چیست؟
  • 10 قانون نگارش SEO که باید رعایت کنید

چه  جستجوگرها نوشتن ؟

سئو نویسی راهی برای نوشتن محتوا است به طوری که برای موتورهای جستجو آسان است   که ببینند محتوای مربوط به چه چیزی است و آیا از کیفیت بالایی برخوردار است.

به عنوان مثال ، Google از "عنکبوت" هایی استفاده می کند که محتوا را جستجو می کنند تا ببینند در مورد چیست. در طول این خزیدن ، آنها مطالب زیادی در مورد صفحه وب با زبانی که در آن استفاده می شود یاد می گیرند.

نوشتن سئو محتوای صفحه را بهینه می کند تا موتورهای جستجو به راحتی محتوای آن را خزیده و به طور مطلوب در مورد آن قضاوت کنند. هنگامی که مطلوب تر مورد قضاوت قرار گیرد ، جایگاه بهتری در SERP داده می شود.

اگر محتوا بدون نوشتن سئو ایجاد شود ، ممکن است برای موتورهای جستجو مناسب نباشد و خزنده ها حتی متوجه نشوند که صفحه در مورد چیست.

چرا نوشتن برای سئو مهم است؟

نوشتن سئو برای کمک به رتبه بندی بهتر محتوا در Google انجام می شود. اگر محتوا بهینه نشده باشد ، چندین صفحه در جستجو ظاهر می شود.

و چرا ورود به صفحه اول بسیار مهم است؟

یک  مطالعه  نشان داد که تعداد کلیک هایی که صفحات دریافت می کنند نه تنها به ورود به صفحه اول نتایج جستجو بستگی دارد ، بلکه تا حد زیادی به بالاترین میزان ممکن در آن صفحه بستگی دارد.

بیش از 28 درصد  افرادی که در حال جستجو هستند روی اولین نتیجه در صفحه اول کلیک می کنند  . پس از اولین نتیجه ، درصدها با هر نقطه در صفحه کاهش می یابد. بنابراین شما نیاز دارید که سایت شما یکی از اولین نتایجی باشد که مردم مشاهده می کنند.

نوشتن برای SEO نیز مهم است زیرا این یک تکنیک بازاریابی است که برای وب سایت شما ادامه می یابد.

بسیاری از مردم تبلیغات PPC را خوب انجام می دهند ، اما اگر پرداخت هزینه آن تبلیغات را متوقف کنند ، دیگر ترافیک ایجاد نمی کند.

محتوای سئو خوب بدون توجه به کار دیگری که برای بازاریابی سایت خود انجام می دهید ، همچنان برای وب سایت شما کار می کند.

اصول  نگارش سئو چیست؟

نوشتن سئو نسبتاً ساده است ، اما انجام آن همیشه آسان نیست.

هیچ فرمول جادویی برای رتبه بندی بهترین نتایج در موتورهای جستجو وجود ندارد ، اما چندین قسمت از الگوریتم گوگل وجود دارد که ما در مورد آنها می دانیم . برای رتبه بندی بهتر ، محتوا باید با در نظر گرفتن این جنبه ها نوشته شود.

یکی از مهمترین جنبه های نوشتن SEO استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. این بدان معناست که بدانید مردم وقتی به دنبال سایت هایی مانند سایت شما هستند ، دنبال چه چیزی می گردند.

این امر مستلزم آن است که نویسنده SEO SEO در مورد کلمات کلیدی تحقیق کند و لیستی از کلمات و عبارات مورد نیاز را ایجاد کند.

همچنین بسیار مهم است که از کلمات مرتبط در محتوا استفاده کنید. این به معنای کلماتی است که با کلمات کلیدی مورد تحقیق مطابقت دارد.

گوگل بررسی می کند که آیا تعداد زیادی کلمه مربوط به کلمات کلیدی اصلی وجود دارد تا از محتوای آن مطمئن شود.

استفاده از این کلمات مرتبط ، نمایه سازی معنایی نهفته نامیده می شود  و به طور فوق العاده ای در سئو کمک می کند.

خزنده ها همچنین ارزیابی می کنند که آیا محتوا برای مخاطبان نوشته شده است یا صرفاً برای SEO.

به همین دلیل است که نویسندگان کپی SEO باید از پر کردن کلمات کلیدی اجتناب کنند - یا کلمات کلیدی یکسانی را بارها و بارها درج کنند تا محتوا برای مخاطبان انسانی مناسب نباشد.

تعادلی که باید رعایت شود این است که محتوا برای خوانندگان انسانی و همچنین عنکبوت های موتورهای جستجو جذاب باشد.

استفاده از زبان پیچیده  عامل دیگری در خزیدن موتورهای جستجو است. اگر زبان خیلی ساده باشد و از تعداد کمی کلمات منحصر به فرد استفاده کند ، ارزش بالایی ندارد. 

نوشتن سئو باید به خوبی جریان داشته باشد و آنقدر پیچیده باشد که بتواند اطلاعات زیادی را در مورد موضوع خود در حین استفاده طبیعی از زبان ارائه دهد.

SEO Copywriter چیست؟

SEO copywriter یک متخصص نوشتن است که از جنبه های شناخته شده رتبه بندی موتورهای جستجو برای ایجاد محتوایی که به خوبی برای آنها بهینه شده است استفاده می کند.

آنها باید عملاً عوامل رتبه بندی گوگل و همچنین بهترین شیوه های استفاده از آنها را در یک متن درک کنند. همچنین دانش فنی SEO در صفحه نیز انتظار می رود زیرا این شخص مسئول بهینه سازی مقالات خواهد بود.

زبان مورد استفاده باید به  اندازه کافی ساده باشد تا خوانندگان انسانی  بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. نویسنده نسخه باید از کلمات کلیدی در کل استفاده کند ، اما آنها را نیز به صورت طبیعی استفاده کند.

یک SEO SEO Copywriter باید چه مهارتهایی داشته باشد؟

یک کپی رایتر باید نحوه نوشتن محتوا با صدای منحصر به فرد و سبک نگارش را که به خوبی جریان دارد درک کند.

آنها باید دقیقاً بدانند مخاطبان مورد نظر چه کسانی   خواهند بود تا بتوانند در نحوه نگارش نسخه نقش داشته باشند.

نویسنده کپی باید بداند که رقابت با نسخه خود چه می کند و باید بتواند یک تحقیق سریع انجام دهد و ببیند برای رتبه بندی خوب برای یک صفحه محتوا چه چیزی لازم است.

آنها باید بتوانند با  لحنی متقاعد کننده بنویسند  تا نسخه تبدیل شود و همچنین باید از خلاقیت کافی برای ارائه ایده های موضوعی جدید به ویژه برای وبلاگ ها برخوردار باشند.

یک کپی رایتر خوب همچنین اصول نمایه سازی معنایی نهفته را درک می کند تا موقعیت محتوا را افزایش دهد. آنها باید بتوانند متن را تا آنجا که ممکن است بسته بندی کنند تا تجربه خوبی را برای خوانندگان و خزنده های موتور جستجو ارائه دهند.

یک نویسنده سئو همچنین باید از تغییرات جدید در الگوریتم های موتورهای جستجو که اعلام می شوند ، مطلع باشد.

به صورت دوره ای ،  تغییراتی در الگوریتم  ایجاد می شود تا یک جنبه از محتوا از قبل اهمیت بیشتری پیدا کند. یک نویسنده سئو SEO باید در کنار این تغییرات باشد تا بتواند در کار او ادغام شود.

10  قانون نگارش سئو که باید رعایت کنید 

1. برای انسان بنویسید

مخاطبان خود را بشناسید و برای آنها بنویسید.

کپی نویسی سئو تنها بخشی از سئو است. بخش مهم دیگر بک لینک کردن است . محتوایی که می نویسید باید بک لینک سایت های دیگر را جذب کند تا SEO آن بهبود یابد.

بنابراین ، نسخه ای که می نویسید باید ابتدا برای مخاطبان انسانی نوشته شود. اگر بسیار رباتیک به نظر می رسد یا کلمه کلیدی پر شده است ، تعداد کمی از سایتها می خواهند بعداً به آن پیوند دهند.

2. الگوریتم گوگل را درک کنید

آشنایی با آخرین الگوریتم های گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجو ، مهم است که بدانید چگونه ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید.

آنها الگوریتم جستجوی خود را به طور مرتب تغییر می دهند تا صفحات با بهترین کیفیت رتبه بالاتری کسب کنند. گوگل نگران این است که موتور جستجوگر تا حد ممکن م effectiveثر باشد.

هنگامی که همه آنچه موتورهای جستجو به دنبال آن هستند را درک کردید ، بهتر می توانید آن را ارائه دهید.

3. نحوه یافتن کلمات کلیدی را بدانید

شما باید بدانید که چگونه کلمات کلیدی را انجام دهید و چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای محتوایی که می نویسید انتخاب کنید.

این شامل توانایی ارزیابی میزان محبوبیت کلید واژه اصلی و  نحوه انتخاب کلمات کلیدی بلند است .

اغلب ، کلمات کلیدی اصلی برای یک موضوع رقابت چندانی برای چند مکان اول در نتایج موتورهای جستجو ندارند.

این امر باعث می شود که به دنبال کلمات کلیدی باشید که حجم جستجوی کمتری دارند. یک نویسنده SEO باید بتواند میزان رقابت برای هر کلمه یا عبارت را ارزیابی کرده و بهترین موارد را برای استفاده انتخاب کند.

4. مطالب طولانی بنویسید

به روزرسانی الگوریتم Google Panda 4.1 برای پاداش دادن به محتوای طولانی تر و آموزنده تر و مجازات محتوای نازک در نظر گرفته شد.

یک قاعده خوب این است که هر صفحه دارای حداقل 1000 کلمه از محتوای با کیفیت بالا باشد. صفحات کوتاه تر ممکن است از پیچیدگی کافی برای الگوریتم های فعلی برخوردار نباشند.

نوشتن محتوای طولانی تر همچنین به شما این آزادی را می دهد که اطلاعات را به روش های مختلف مانند لیست ها و جداول ارائه دهید.

شما باید اطلاعات زیادی را در هر صفحه قرار دهید ، و داشتن روشهای متنوع ارائه اطلاعات می تواند برای افراد و موتورهای جستجو مفید باشد.

5- هر جمله را منحصر به فرد کنید

الگوریتم های موتور جستجو همه به محتوای منحصر به فرد پاداش می دهند. اگر قسمتهایی از یک صفحه از صفحه وب دیگری کپی شود ، ممکن است به عنوان هرزنامه علامت گذاری شود و رتبه ضعیفی به آن داده شود.

استفاده از سایت هایی مانند Copyscape می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که هر قسمت از کپی SEO شما منحصر به فرد است.

اگر موارد تکراری پیدا کردید ، آن قسمت ها را بازنویسی کنید در حالی که طبیعی به نظر می رسد.

6. از کلمات مرتبط استفاده کنید

آخرین الگوریتم ها به دنبال کلمات متداول هستند که از کلمات کلیدی مورد استفاده شما استفاده می کنند.

این امر به موتور جستجو اجازه می دهد که محتوا واقعاً در مورد آن موضوع باشد. معمولاً نیازی به تحقیق در مورد استفاده از کلمات همراه نیست ، زیرا آنها به طور کلی کلمات اساسی هستند که چیزی در مورد آن موضوع استفاده می کند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه از این کلمات همراه استفاده کنید ، نمایه سازی معنایی نهفته را مطالعه کنید و از آن دانش استفاده کنید.

7. پیوند به سایت های با کیفیت بالا

استفاده از پیوندها به عنوان نقل قول های اطلاعاتی یک روش رایج برای نشان دادن اطلاعات از کجاست.

با این حال ، سایت شما نباید از اطلاعات سایتهای بی کیفیت استفاده کند. اگر پیوندهایی به سایت های اسپم دارید ، اطلاعات صفحه شما نیز اسپم تلقی می شود.

همیشه به وب سایت های سطح بالا که به نوبه خود محبوبیت دارند پیوند دهید.

هدف کلی موتورهای جستجو در دسترس قرار دادن اطلاعات خوب در سطح جهانی است. وقتی به سایت های خوب پیوند می دهید ، به موتورهای جستجو نشان می دهید که به سایت های دیگر متصل هستید و اطلاعات خود را از سایت های مفید دریافت می کنید.

8. از انواع محتوا استفاده کنید

یک صفحه وب عالی ممکن است شامل چندین روش مختلف برای انتقال اطلاعات باشد. اینها اغلب انواع دیگر رسانه ها را برای پشتیبان گیری و گسترش اطلاعات موجود در متن شامل می شوند.

استفاده از فیلم های موجود در صفحه برای این منظور عالی است. استفاده از تصاویر مفید نیز برای خوانندگان مفید است.

خواندن بیش از حد متن خاکستری برای افراد دشوار است. شکستن آن باعث می شود جریان بهتر شود و خواندن آسان تر می شود.

9. اطلاعات متا را بنویسید

هر قطعه محتوا به متا تگ و توضیحات متا نیاز دارد. این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا توضیح کوتاهی از محتوای ایجاد شده را نمایش دهند.

شما همچنین نیاز به تگ عنوان دارید که به عنوان عنوان صفحه نمایش داده می شود. این نباید بیش از  70 کاراکتر باشد. او حداکثر مجاز برای عناوین گوگل است.

توضیحات متا نباید بیش از 160 نویسه باشد. اگر از HTML اولیه استفاده نمی کنید ، برخی از اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید این قطعات ارزشمند را برای محتوای خود ایجاد کنید.

10. از عناوین فرعی فراوان استفاده کنید

مهم نیست که موضوع شما چقدر باریک است ، می توان آن را با عناوین فرعی تقسیم کرد. این همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خود را در جایی که برجسته هستند داشته باشید.

عناوین فرعی به تجزیه متن کمک می کنند و به راحتی خوانندگان را در یافتن اطلاعات مورد نظرشان آسان می کند.

در نوشتن سئو ، باید اهداف تعیین شده برای استراتژی خود و عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو را در نظر بگیرید. 

با این حال ، نوشتن محتوا فرایندی بیشتر برای برآوردن تقاضای کاربران است تا نیاز SEO.

هنگامی که یک تجربه واجد شرایط و منحصر به فرد از خواندن و بازدید از صفحه ، با محتوای با کیفیت بالا ارائه می دهید ، به طور خودکار موقعیت صفحه شما را در SERP ها ترجیح می دهد.

یک استراتژی SEO برای کارکردن خوب باید بالغ باشد. ارزیابی بلوغ سئو را انجام دهید  و مشخص کنید که تلاش خود را برای تکامل به مرحله بعدی بر روی منحنی بلوغ متمرکز کنید!