• سئو ارزان

این 10 کمپین تبلیغاتی موثر در جهان است

 
 
لوسی ربات با راه اندازی آیفون 6 در آگوست 2015 در سیدنی استرالیا در صف قرار گرفت
 

بر اساس یک مطالعه ، تبلیغات تجاری که مردان در هند را به انجام سهم منزل خود در کارهای خانه تشویق می کند ، به موثرترین تبلیغ در جهان تبدیل شده است.

مطالعه شرکت تحقیقاتی تبلیغات WARC گفت: ”اشتراک بار” ، تبلیغاتی با نام تجاری لباسشویی آریل ، منجر به فروش دوبرابر از نظر ارزش و حجم شد. بیش از 1.5 میلیون مرد در هند نیز متعهد شدند که سهم عادلانه کارهای خانه را انجام دهند.

 

طبق گزارش WARC ، پروكتر و گمبل كه مالك آریل است ، با پنج كمپین تبلیغاتی در لیست 100 شركت برتر ، تبلیغات شماره یك جهان است.

از دیگر آگهی های تبلیغاتی این لیست می توان به 10 مورد برتر اشاره کرد: کمپین اشتراکی برای آکادمی اکونومیست توسط آژانس Proximity London که 25 تا یک سرمایه گذاری داشت و همچنین یک سری تبلیغات برای شرکت استخرهای شنای استرالیایی Narellan که از داده ها برای هدف قرار دادن افراد استفاده می کند. در مواقعی که به احتمال زیاد استخر بخرند و منجر به افزایش فروش 23 درصدی شود. از دیگر برندگان می توان به فروشگاه بزرگ اپل ، همیشه و فروشگاه انگلیس جان لوئیس اشاره کرد.

WARC این لیست را با تجزیه و تحلیل بیش از 2،000 برنده مبارزات موثر تبلیغات در سراسر جهان ، با مشارکت کالج کینگ لندن ، گردآوری کرد.

بر اساس WARC ، در اینجا ده کمپین تبلیغاتی موثر در سطح جهان وجود دارد.

1. آریل ”تقسیم بار” ، هند

 

پدری در هند هنگام بازگشت دخترش از کار به این موضوع نگاه می کند. پسرش به پیراهن تمیز احتیاج دارد ، شوهرش شام او را می خواهد و اتاق نشیمن او نیز به مرتب کردن. آریل می خواست این تبلیغ پدران را ترغیب کند تا در کارهای خانه - و البته فروش مواد شوینده - کمک کنند.

 


2. تبلیغات کریسمس جان لوئیس ، 2012 تا 2015 ، انگلستان

آگهی های کریسمس فروشگاه های بزرگ انگلیس بسیار پیش بینی شده ، بسیار مورد انتقاد قرار می گیرند و اغلب هر ساله از روی پارو می شوند. این نقطه از سال 2015 یک مرد مسن را تنها در ماه نشان می داد ، در حالی که یک دختر جوان او را از طریق تلسکوپ در اتاق خواب خود تماشا می کرد ، و با ارسال یک تلسکوپ مخصوص خودش به پایان رسید. این مبلغ یک میلیون پوند کمک مالی (1.2 میلیون دلار) جلب کرد و در آن زمان بالاترین فروش فروشگاه در کریسمس را به همراه داشت.

 


3. رباتیک دوگانه ، ”لوسی ربات” ، استرالیا

وقتی لوسی ربات در صف آیفون 6 جدید در سیدنی استرالیا قرار گرفت ، چیزی فراتر از یک شیرین کاری روابط عمومی بود. شرکت فناوری Double Robotics او را به فروشگاه فرستاده بود ، و همچنین به کسب و کارها کمک می کرد تا بفهمند که روبات ها چه کاری می توانند برای آنها انجام دهند و این کارزار در طی سه روز منجر به بیش از 12،400 پرس و جو شد.

لوسی ربات با راه اندازی آیفون 6 در آگوست 2015 در سیدنی استرالیا در صف قرار گرفت
لوسی ربات با راه اندازی آیفون 6 در آگوست 2015 در سیدنی استرالیا در صف قرار گرفت
کول بنتس | گتی ایماژ


4. مدیا مارکت ، ”مسابقه خرگوش” ، آلمان

این تبلیغ چشم نواز برای خرده فروش الکترونیک Media Markt خرگوش ها را به طور زنده در تلویزیون مسابقه می داد. اگر شماره ای از رسید آنها با شماره اسم حیوان دست اموز برنده مطابقت داشته باشد ، مردم می توانند از کالاها پول دریافت کنند و 21 میلیون نفر از این کمپین دیدن می کنند.

 


5. اکونومیست ، ”بالا بردن ابرو و اشتراک ها” ، انگلستان

اکونومیست توسط کسانی که آن را نخوانده اند ، به عنوان ”یک نشریه کسل کننده کسب و کار” دیده می شود ، بنابراین برای به دست آوردن مشترکان بیشتر ، از داده ها برای قرار دادن تبلیغات آنلاین بسیار مرتبط استفاده می کرد. بنابراین در مقاله ای با عنوان ”چگونه زنان می توانند سقف شیشه را بشکنند” تبلیغاتی درج شده بود که ”آیا خواهران لمان کار بهتری انجام می دادند؟” به عنوان مثال ، و این کمپین منجر به بیش از 64000 مشترک جدید شد.

 


6. استخرهای Narellan ، “Diving into Data for Narellan” ، استرالیا

Narellan استخر ساز استرالیایی زمانی مردم را هدف قرار می داد که بیشتر به فکر استخرهای شنا بودند - روزهای گرم. این کمپین که از تجزیه و تحلیل هوشمندانه داده ها برای جلب نظر مردم استفاده می کرد ، منجر به افزایش 23 درصدی فروش سالانه شد.

 


7. اپل ، ”گالری جهانی” ، ایالات متحده

اپل می خواست دوربین آیفون 6 را تبلیغ کند ، بنابراین با استفاده از تصاویری که مردم واقعی گرفته بودند ، کمپینی ایجاد کرد و آنها را روی بیلبوردهای سراسر دنیا قرار داد. اپل ادعا می کند که 24000 ”رهبر عقاید” از این کمپین نام بردند و 95 درصد موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی مثبت بودند.

آگهی آیفون 6 ، بخشی از کمپین تبلیغاتی گالری جهانی اپل
آگهی آیفون 6 ، بخشی از کمپین تبلیغاتی گالری جهانی اپل
مارک کانینگام | گتی ایماژ


8. همیشه ، ”#LikeAGirl” جهانی

همیشه شرکت مادر Procter & Gamble دریافت که بیش از نیمی از دختران مورد بررسی در ایالات متحده با رسیدن به بلوغ دچار کاهش اعتماد به نفس می شوند. بنابراین کمپین #LikeAGirl را با هدف تغییر عبارت از منفی به مثبت ایجاد کرد. پس از اجرای آن ، 76 درصد از افرادی که P&G تحقیق کردند گفتند که این عبارت را مثبت می بینند و از هر سه نفر دو نفر گفتند که قبل از استفاده ”مانند یک دختر” به عنوان توهین دو بار فکر می کنند.

 


9. SPC ، ”#MyFamilyCan” ، استرالیا

شرکت کنسرو میوه SPC با رقابت شدید واردات ارزان تر روبرو شد ، بنابراین کمپینی ایجاد کرد که ریشه آن را برجسته می کند و چهره کشاورزان خود را روی قوطی های خود نشان می دهد. این هدف هشت درصد افزایش فروش خود را شکست و منجر به تغییر در قانون برچسب گذاری شد.

 


10. Tigerair ، “Infrequent Flyers” ، استرالیا

طبق آژانس تبلیغاتی مک کان در استرالیا ، 77 درصد استرالیایی ها کمتر از سه بار در سال پرواز می کنند زیرا بسیار گران است. بنا بر یک فیلم در وب سایت آژانس ، باشگاه “Infrequent Flyers” برای مشتری Tigerair ایجاد شده است ، ”برنامه پاداش که به شما هیچ چیز مطلق نمی دهد”. این باشگاه اکنون 500000 عضو دارد و در مدت سه ماه 2 میلیون دلار استرالیا (1.5 میلیون دلار) فروش داشته است.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی