• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

1000 سئو در یک سئو

با مجری سئو در صفحه اول گوگل باشید.

1000 سئو در یک سئو عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری سئو حاوی مطالب خواندنی در باره بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد.

سئو کلیدواژه بسیار مهم و حیاتی در موتورهای جستجو میباشد بدون سئو هرگز نمیتوانید سایت خود را در صفحه اول گوگل مشاهده کنید.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ 1000 مقاله سئو را بررسی کرده ایم و از میان آن نکات بسیار حساس و کلیدی را برای شما برگزیده ایم.

 

چند پیشنهاد مجری سئو برای بهینه سازی سایت.

خود را منظم کنید تا تمرکز خود را حفظ کنید . زمانی که بازدید کنندگان تان به سایت شما می‌رسند ، با زیرکی ساختار یافته و به طور محکم دور محصول یا سرویس شما قرار خواهد گرفت و باعث جذب یک گوشه با ارزش تر از بازار موتور جستجو و ایجاد نرخ‌های تبدیل بالاتر خواهد شد .
به مصرف کنندگان خود فکر کنید . چیزی که آن‌ها می‌خواهند ببینند و هر چیزی که تجربه آن‌ها را در سایت شما جذاب می‌کند ، جذاب‌تر و مفیدتر می‌شود و باعث می‌شود آن‌ها در مورد شما صحبت کنند و با شما ارتباط برقرار کنند .
چند راه‌حل سریع برای سئو وجود دارد . موتورهای جستجو به دنبال چه کسی رشد می‌کند ، محتوای کیفیت را گسترش می‌دهد ، و یک شهرت محکم در فضای مربوطه خود ایجاد می‌کند . روشی که کسب‌وکار به طور ایده‌آل توجه را به خود جلب می‌کند و فروش را در طول زمان به صورت ارگانیک افزایش می‌دهد دقیقا ً همان چیزی است که متخصصان سئو در تلاش برای تقلید از آن هستند . بنابراین ماهیت سئو به دست آوردن این رشد ارگانیک است ، اما هنوز نیاز به تقلید از آن دارد . هر گونه دوز و کلکی که ممکن است کسی به دنبال " دزدکی " وب سایت شما باشد ، کار بد است و به احتمال زیاد باعث آزار شما خواهد شد .
سئو به یک تلاش در حال انجام است . هنگامی که چند تغییر کلیدی در سایت خود ایجاد می‌کنید تا به بهینه کردن آن برای کاربر موتور جستجوی هدف خود کمک کنید ، این کار را انجام نمی‌دهید . این تغییرات باید تحت نظارت قرار گیرند و زمان زیادی برای نتیجه‌گیری ، اصلاحات انجام‌شده ، تکرار، و تکرار وجود دارد .
سئو اساس یک ترکیب بازاریابی آنلاین خوب است . سئو ضروری است . اما می‌تواند به خوبی با تبلیغات جستجوی پرداختی تکمیل شود . یک فعالیت پرداختی می‌تواند تلاش‌های ارگانیک شما را پشتیبانی کند و حتی به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت ایده‌هایی را که در آن زمان به صورت ارگانیک اجرا می‌کنید ، امتحان کنید .

سئو تنها کلمات کلیدی نیست.

سئو تنها کلمات کلیدی و بهینه‌سازی سایت نیست و بازاریابی محتوا در مورد کم کردن مقدار که شما در دیوار اینترنت می‌نویسید و به این امید که یک چیز دیگر وجود داشته باشد . در عوض , شما باید در مورد ترکیب سئو و استراتژی محتوای استراتژی برای به حداکثر رساندن نتایج درآمد از این کانال‌ها و سپس لایه بر روی تاکتیک‌های بازاریابی دیگر مثل توزیع , بهینه‌سازی تبدیل و A / B استفاده کنید تا نتایج شما را حتی بیشتر افزایش دهد .
این همان کاری است که ما در صفحه اول انجام می‌دهیم .
رویکرد ما برای بازاریابی وارد شده از طریق سئو و محتوا تماما ً در مورد رشد - بدون ( یا به اضافه کردن) است ! ) هزینه جستجو گران قیمتی است . برند شما نیاز به سرمایه‌گذاری در ثروت بلند مدت کسب‌وکار شما با سرمایه‌گذاری در سئو و بازاریابی محتوا دارد ، به طوری که وقتی شما غیرفعال یا کاهش هزینه‌های جستجوی پرداختی را کاهش می‌دهید ، خط لوله ورودی / مقصد شما خاموش نمی‌شود.

دستیابی به رشد سئو چگونه انجام میشود.

برای دستیابی به نتایج رشد از سئو و محتوای ، شما باید محتوای استراتژی ، سئو - محرک ، انتخاب ارزشمندترین کلمات کلیدی " اولویت " را انتخاب کرده و آن‌ها را مستقیما ً به بخش‌های کلیدی استراتژی محتوای خود تطبیق دهید .
با هر برنامه تسریع یافته با پشتیبانی صفحه اول ، ما بر ایجاد محتوا با کلمات کلیدی تبدیل بالا تمرکز می‌کنیم ، نه فقط کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا . ما استراتژی کلید واژه را از یک دیدگاه تبدیل جامع با استفاده از مهم‌ترین کلمات کلیدی " اولویت اولویت تان " ، و تطبیق دادن آن‌ها مستقیما ً به بخش‌های کلیدی یک استراتژی محتوی - مشتری ، خریدار برای این شخصیت ، و قصد جستجو برای هر مرحله و شخصیت اشاره می‌کنیم . این رویکرد پیچیده به ما کمک می‌کند تا چگونگی حل مشکلات برای هر مشتری در هر مرحله خرید و هدف جستجو را درک کنیم ، بنابراین ما می‌توانیم محتوای تولید شده برای هر دو جستجو و تبدیل را ایجاد کنیم .

استراتژی بازاریابی سئو

استراتژی بازاریابی سئو می‌تواند با ساخت یک خانه محکم مقایسه شود . دو جز مهم را می‌توان به عنوان بنیاد و بام گفته شود . همین مفهوم را می‌توان برای بازاریابی سئو به کار برد . ما بنیاد سئو را به عنوان تحقیقات کلیدواژه می‌بینیم . سقف آخرین و همچنین یکی از تجزیه و تحلیل و بازاریابی است . اما نباید فراموش کنیم که همه اجزای ساختمان مورد نیاز هستند تا یک خانه واقعی بسازند . تحقیقات کلیدواژه یکی از روش‌هایی است که متخصصان سئو از آن برای پیدا کردن و تحقیق جایگزین تحقیق جایگزین استفاده می‌کنند که افراد در حین جستجوی یک موضوع مشابه , وارد موتورهای جستجو می‌شوند . این هنر قادر به فکر کردن به مشتریان خود است و تصور کنید که آن‌ها چه شرایطی را برای جستجوی محصول خود استفاده خواهند کرد . 

در هنگام ارزیابی محتوای مورد نیاز برای درک اینکه چه چیزی برای فروش نیاز است ( کلید واژه‌ها ) , سپس ما به جایی برای فروش ( موتور جستجوی ) نیاز داریم و در نهایت , ما به بازاریابی ( محتوای عالی ) نیاز داریم تا محصول خود را به فروش برسانیم . واقعیت دنیای سئو این است که بدون محتوای کیفیت با دانش از کلیدواژه ‌های هدف و احساسات بازار , هیچ امیدی برای گرفتن رتبه‌بندی مناسب موتور جستجو وجود ندارد . نوشتن محتوای کیفیت مهم‌ترین بخش سئو است . ما نیاز به تمرکز بر روی آنچه که به عنوان بخشی از مهم‌ترین جنبه‌های الگوریتم رتبه بندی گوگل شناخته شده‌است , تمرکز داریم . رتبه صفحه خود را بررسی کرده و ارزیابی می‌کند که کلمات کلیدی برای اندازه‌گیری ارتباط آن‌ها با پرس و جوی جستجو است . 

عوامل رشد سئو کدام هستند.

در رشد سئو , ما می‌دانیم که بدون یک وب سایت برتر از لحاظ فنی مهم نیست که چه مقدار از تحقیقات کلیدواژه یا کیفیت نوشتن محتوای شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی را به دست نخواهد آورد .
در صنعت سئو به ویژه در زمینه‌های تخصصی تمایلی برای رفتن به طراحی سایت ( سئو فنی ) وجود دارد , اما نه بازاریابی و بالعکس . یک حس رقابت بین این دو در صنعت وجود دارد که یک ضعف واقعی به عنوان یک استراتژی برنده سئو است .
زمانی که یک متخصص سئو بکار میبرد به این معنی است که آن‌ها ابتدا ( اگر یک سایت جدید / موجود نیست ) به فرآیند بهینه‌سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو ، سینه‌خیز و شاخص گذاری اشاره دارد . زمانی که برای بهینه‌سازی یک وب سایت با سئو فنی کار می‌کنیم ، برای کمک به جستجوی دسترسی به موتور جستجو ، سینه‌خیز رفتن، تفسیر و شاخص وب سایت تان بدون هیچ مشکلی کار می‌کنیم .
سرعت صفحه وب سایت شما نیز یک فاکتور بسیار بزرگ با موتورهای جستجو است و تا زمانی که رونده‌ای فعلی جستجوهای موبایل افزایش یابد ، اولویت بیشتری پیدا خواهد کرد .

همه تعریفات سئو را جدی بگیریم.

همه تعریفات درباره بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) چیست ?
تعریف کتب درسی بیان می‌کند : " سئو فرآیند بهبود حجم ترافیک ناشی از یک موتور جستجو از طریق نتایج پرداخت‌نشده ( ارگانیک ) است .

ایده پشت سئو این است که حالت سئو به این معنی است که سایت شما در صفحات نتایج جستجو قرار دارد . هدف این است که در اولین صفحه نتایج قرار داشته باشد .
پس چگونه به آنجا خواهید رسید ? خوب , موتورهای جستجو از الگوریتم ‌های پیچیده برای تعیین رتبه وب سایت در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کنند . به خاطر الگوریتم ‌های پیچیده , سئو به دور از یک علم دقیق ( برای همه , اما گوگل ) نیست و مهم نیست که شما تا چه اندازه به دنبال یک مجری هستید که پاسخ تمام سوالات سئو را می‌دهد .
بهینه‌سازی موتور جستجو سئو به طور چشمگیری در دهه گذشته تغییر کرده‌است . همه کارها بارگیری مقالات با کلمات کلیدی مورد نظر و پرداخت هزینه برای بک لینک هستند . گوگل با پشتکار راهی را که منجر به وب غیرقابل خواندن و غیرقابل خواندن شد ، کشف کرد . خبر مهم این است که استراتژی سئو شامل اصولی است که کسب‌وکار شما قبلا ً به آن معتقد است : واقعی باشید . بخشنده باشید و خردمندانه عمل کنید . به موقع باشید . متمرکز باشید .
فراتر از این اصول ، ما یک چیز دیگر نیز به آن اضافه خواهیم کرد : برای موتورهای جستجو مفید باشید .
واقعی باشید : با استفاده از دایره لغات خوانندگان خود به زبان طبیعی صحبت کنید . مقالات را با کلمات کلیدی بار نکنید که امیدوارید به آن‌ها بالا رتبه دهی . گوگل آن رفتار را تحت تعقیب قرار داد .
بخشنده باشید و خردمندانه عمل کنید : ثروت خود را به اشتراک بگذارید و گوگل به شما کمک خواهد کرد . گوگل قادر است بر رفتار کاربر نظارت داشته باشد تا مشخص کند که کدام وب سایت‌ها بهترین مراجع برای هر کلیدواژه هستند ، پس نسبت به بینش خود بخشنده باشید و به دیگران کمک کنید تا گوگل به شما کمک کند .
به موقع باشید : برنامه یک استراتژی محتوی را برنامه‌ریزی کنید که بر مسائل جاری در حوزه کاری شما تمرکز کرده و مکالمه را ادامه دهد . برنامه ایجاد محتوای منسجم و سازگار را مشخص کنید که تیم شما می‌تواند با آن برنده شود .
تمرکز کنید : بدانید کدام کلمات کلیدی شما می‌خواهید رتبه‌بندی موتور جستجوی خود را بهبود بخشید و اطمینان حاصل کنید که استراتژی محتوای استراتژی ، تمرکز شدیدی بر روی این موضوعات دارد . 

سئو یکی از مهم‌ترین حوزه‌های کسب و کارهایی است که می‌خواهند به صورت آنلاین باقی بمانند .
کسب‌وکار افراد فروش و بازاریابی آن‌ها را آموزش می‌دهد و به آن‌ها نگاه دقیقی دارد . آن‌ها مشاوران سئو را در مورد این که کسب‌وکار چیست ، آموزش نمی‌دهند .
هیچ‌کس به یک ملاقات با فرد سئو اشاره نمی‌کند ، زیرا هیچ‌کس کاملا ً درک نمی‌کند که آن‌ها چه کار می‌کنند .
هیچ‌کس فکر نمی‌کند که آیا سئو کسب‌وکار را درک می‌کند یا نه.
هیچ‌کس فکر نمی‌کند که چه اتفاقی برای این کسب‌وکار می‌افتد و یا اهداف یا اهداف بلند مدت با مشاور سئو هستند .
چون همه فکر می‌کنند که سئو مثل چیزهای دیگر است - آن‌ها فقط می‌توانند با آن کنار بیایند .
با این حال اگر به هر کسب‌وکار موفق نگاه کنید ، نوعی فلسفه وجود دارد که درست از طریق سازمان جریان می‌یابد . این شامل سئو است .
فصل فوتبال به زودی به پایان خواهد رسید و در پایان مسابقه طولانی برای نشان پیروزی ، آن مدیر یک فلسفه خواهد بود که در فصل موفق به دنبال آن می‌گردد ، نه تیمی از افرادی که با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و یا با هم‌کار می‌کنند .
سئو کاری نیست که یک کسب‌وکار برون سپاری و فراموش کردن آن باشد .
آن باید به اندازه فروش ، بازاریابی ، تبلیغات و تمام چیزهای دیگری که برای رشد کسب‌وکار مهم هستند ، مهم تلقی شود .
امکان ارزیابی مجدد سئو در صورتی اندازه‌گیری می‌شود که بخشی از استراتژی کلی کسب‌وکار باشد .

استراتژی سئو را بهنر ارزیابی کنیم.

سئو باید مانند آب باشد . ما معتقدیم که بهینه‌سازی موتور جستجو باید مانند آب باشد . آب مسیر حداقل مقاومت را پیدا خواهد کرد . از صخره جامد عبور می‌کند . آب شکل ظرفی را که آن را نگه می‌دارد , به خود می‌گیرد . بسیار ساده است . همانطور که در بالا اشاره شد , شکل آب شکل می‌گیرد . موتورهای جستجو مانند Google به صراحت این شکلی را به ما می‌گویند که آن‌ها معتقدند وب سایت برتر را تعریف می‌کند . دستورالعمل‌های کیفیت گوگل شکل یا شکل را مشخص می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که این رهنمودها را برآورده کنیم .
وب سایت‌هایی را می‌توان با استفاده از زور در ردیف قرار داد . اما ، ظریف کردن یک وب سایت به بالا راحت‌تر است ، و مسیر کم‌ترین مقاومت را پیدا می‌کند . دستورالعمل‌های سئو یک علم است ، نه یک هنر سیاه . الگوریتم ‌های موتور جستجو مبتنی بر ریاضیات هستند . ما زمان را برای درک این معیارها با استفاده از مدلسازی اقتصاد سنجی پیشرفته برای درک کامل منحنی‌های لگاریتمی برای توصیف ارتباط و محبوبیت به دست آوردیم . به جای حدس در مورد آنچه که بهینه‌سازی است ، ما با دقت آنچه را که موتورهای جستجو می‌خواهند ببینند ، می‌دانیم .

سئو یک پیشنهاد دراز مدت است.

سئو حساب‌شده و دقیق است . منظور ما این است که ما پیشنهاد نمی‌کنیم سایت خود را برای ۱۵ یا ۳۰ کلمه کلیدی رتبه‌بندی کنیم . این فقط یک حماقت ساده است . استفاده از یک صفحه برای بسیاری از کلمات کلیدی منجر به هیچ بهینه‌سازی نمی‌شود . این عمل واقع‌بینانه نیست و یا حتی از راه دور امکان پذیر نیست . در بهترین حالت یک صفحه می‌تواند برای ۲ تا ۳ کلمه کلیدی کلمه بهینه شود . انتخاب کلید واژه برای تبدیل ، بعد بهینه کردن آن‌ها ضروری است . چگالی‌های بهینه چه هستند ؟ اگر شما در مورد سئو صحبت می‌کنید ، هرگز پاسخ مستقیمی دریافت نخواهید کرد چون آن‌ها علم را ندارند . با arsenal ابزار اختصاصی ، می‌توانیم یک صفحه را بهینه‌سازی کنیم که با وقار وب سایت شما را به سمت بالا حرکت می‌دهیم .
عاقل بودن و نظم طبیعی زندگی باید با آن مواجه شود : شما به پیوند نیاز دارید . پیوندها عامل تعیین‌کننده در رتبه‌بندی سایت شما هستند . دنیای سئو مملو از متعلقات از ارتباط مرتبط و دریافت تنها پیوندهای روابط‌عمومی بالا با ارایه مقاله به عنوان یک مسیر برای رسیدن به تعداد زیادی از لینک‌ها است . ما این وحشت را به این دلیل می‌یابیم که وقتی در میان انبوه داده‌هایی که در طول سال‌ها انباشته شده‌اند را مورد بررسی قرار می‌دهیم ، متوجه می‌شویم که هیچ یک از این ها آب ندارند . بدتر از آن ، آن‌ها جریمه ها هستند که منتظر اتفاق افتادن هستند . چیزی که ما برای درک کامل آن آمده‌ایم این است که پیوندها باید نظم طبیعی زندگی را دنبال کنند . موتورهای جستجو این را می‌دانند . جنگل فقط از یک نوع درخت ساخته نشده است و در هر درختی یک ارتفاع وجود ندارد . تصادفی است ، متنوع و پر هرج و مرج . به همین ترتیب ، پیوندها باید منعکس‌کننده اتفاقات تصادفی و گوناگونی باشند . آن‌ها باید زیرمجموعه‌ای از توزیع رتبه ها باشند . پس از نظم طبیعی ، آن‌ها باید متفاوت باشند . بعد زمان بخشی از این تنوع تصادفی است . انفجارهای ناگهانی ارتباط غیر طبیعی هستند . سئو یک پیشنهاد بلند مدت است که در یک دنیای پویا رقابت می‌کند که در آن رقابت راکد نیست و به شدت منتظر است که مورد تاخت و تاز قرار گیرد .

1000 سئو در یک سئو

چگونه با 1000 سئو در یک سئو به صفحه اول گوگل بیاییم

1000 سئو در یک سئو در سایت جام ارژنگ

مطالب مهم سئو در این صفحه

چگونه سایت خود را سئو کنیم؟

مزایای سئو برای ارتقای رب سایت را بشناسیم؟

تکنیک های سئو که از طرف موتورهای جستجو اعلام شده کدامند؟

برای یادگیری سئو از کدام مرحله شروع کنیم؟

مشخصات یک سئو حرفه ای برای سایت چیست؟

ترفندهای سئو در موتورهای جستجو کدامند؟

آیا تکنیک های سئو ثابت و بدون تغییر است؟

دسته بندی سئو را بهتر بیاموزیم؟

معنا و مفهوم سئو ارزان و مزایا و معایب آن چیست؟

آیا میتوان سئو را تضمین نمود ؟

نقش کلیدواژه ها در سئو چیست؟

متادیتاها چه نقشی در ارتقای سطح سئو یک سایت دارند؟

تاثیر شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و فیسبوک در سئو سایت.

آیا با استفاده از سئو کلاه سیاه میتوان به صفحه اول گوگل رسید؟

بهترین مقالات سئو را کدامین سایت برداریم؟

سئو سایت فروشگاه آنلاین به چه صورت است؟

آخرین اخبار مربوط به سئو را در سایت جام ارژنگ بخوانید.

 

لینک های معتبر مقالات تخضضی سئو

ده تکنیک مهم سئو در سال 2022

با 19 تکنیک پیشرفته سئو برای دو برابر کردن ترافیک جستجوی شما آشنا شوید

راهنمای تاکتیک های موثر سئو برای بهبود رتبه

بهینه سازی موتورهای جستجو: انواع، ابزارها و تکنیک ها

راهنمای شروع بهینه سازی موتورهای جستجو در گوگل

3 نوع سئو و نحوه اکسل در آنها

ده تکنیک موثر سئو برای هدایت ترافیک ارگانیک در سال 2022

 

با 1000 سئو در یک صفحه سئو کنیم

 بهینه سازی از سئو درون صفحه

ما همه آن‌ها را دیدیم . The بسیار بهینه که به وضوح برای الگوریتم گوگل ساخته شده‌بودند - و نه برای یک فرد واقعی که آن را از طرف دیگر می‌خواند . مواد غذایی به طور مضحکی مقصر این گناه SEO هستند . برای بالا بردن زمان صرف کردن در صفحه و تلاش برای بازی کردن در این الگوریتم , وبلاگ نویسان , داستان طولانی و مفصل را در مورد سگ دوران کودکی شان به شما نشان خواهند داد , در حالی که تمام چیزی که شما واقعا ً می‌خواهید یک دستورالعمل برای آب اسفناج است .
و سپس مواد " cut / چسباندن " وجود دارد که به دنبال پاسخ دادن به هر سوال مرتبط در مورد قصد جستجو در زیر خورشید هستند. آن‌ها فقط یک صفحه شفاهی درهم و برهم ، عاری از هرگونه وحدت یا جریان ، مواد واقعی و یا داستان‌سرایی هستند .
از این موضوع راضی نشوید . مجبور نیستی . یک راه بسیار بهتر برای بهینه‌سازی این صفحه در سال ۲۰۲۲ وجود دارد . روش‌های مطرح‌شده در زیر به شما کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل کنید که در نهایت برای یک فرد حقیقی محتوای ایجاد می‌کنید ، در حالی که هنوز هم الگوریتم almighty را ارضا می‌کند . محتوای شما پیدا می‌شود ، و فرد واقعی که آن را می‌خواند ارزش و سرگرمی را در آن پیدا می‌کند ، و به طور پیوسته اعتماد به برند شما را ایجاد می‌کند . این یک برد - برد - برنده است .
این روش بهینه‌سازی در صفحه SEO در سال ۲۰۲۲ ، مرحله به مرحله است . و زمانی که کنترل خوبی بر روی عناصر زیر دارید ، باید مطمئن باشید که برای بهینه‌سازی هر قطعه از نسیم به صفحه SEO بروید .

قدم اول سئو

مرحله ۱ : قصد جستجوی کاربر را درک کرده , و یک داستان عالی برای انطباق با آن را تعریف کنید .
برای اهداف این مقاله ، ما به یکی از مجریان برتر جستجوی ارگانیک خود به عنوان مثال خود نگاه خواهیم کرد : بازاریابی تقاضا برای بازاریابی چیست ؟
تعیین استراتژی کلید واژه شما یا خوشه‌های موضوعی یک هنر خاص خودش است . اما زمانی که به این نقطه رسیدید ، و قبل از این که شروع به نوشتن کنید ، می‌خواهید محتوای خود را حول یک نیت جستجوی کاربر مشخص بچرخانید .
در SEO ، هدف جستجوی کاربر به سادگی به زاویه جستجوی جستجوی کاربر در یک موضوع مشخص ، یا هدف اولیه که آن‌ها به دنبال دستیابی به جستجو هستند ، می‌آید .
بیایید به مثال خودمان نگاه کنیم . بازاریابی با تقاضا ، خوشه موضوعی ما است . اگر ما در مورد هر چیزی که یک کاربر می‌خواهد درباره بازاریابی به نام تجاری بداند ، فکر کنیم ، می‌توانیم به راحتی آن را به " چه چیزی " تبدیل کنیم ؟ ، " چرا ؟ و " چطور ؟ " یک جریان کلاسیک از مقدماتی به پیچیدگی + اجرا که از روشی که مردم یاد می‌گیرند تقلید می‌کند .
با استفاده از یک داستان مفصل که به طور موثر به " چی " پاسخ می‌دهد ؟ و " چرا ؟ در بازاریابی با تقاضا ، ما به طور موثر این هدف جستجو مقدماتی را راضی می‌کنیم - بدون اینکه کاربر با " چگونه " برای مقاله مفصل خود تطبیق دهیم تا با آن قصد جستجوی خاص مطابقت داشته باشد، و آن را در مقاله مقدماتی پیوند دهد .
این امر همچنین با ایجاد یک خط طرح ساده به دنبال آن در سراسر محتوای شما که به آموزش و سرگرمی نیاز دارد ، بهترین تجارب را آینه می‌کند .
این تکنیک همچنین به شما این امکان را می‌دهد که یک قصد خاص را در هنگام گفتن یک داستان عالی ، پشتیبانی از حقایق ، شکل‌ها و یک روایت کامل ، پوشش دهید . به این ترتیب ، شما خود را نخواهید دید که سعی دارید به هر نیت جستجو به نام الگوریتم خود زنگ بزنید یا پاسخ دهید - به طور طبیعی با یک اکتشاف کامل از آن زاویه مشخص مواجه خواهید شد .

مرحله ۲ : مشخصه اصلی شما در چند موقعیت بحرانی , به طور طبیعی این یکی ساده است , اما آن جایی است که بسیاری از سازندگان محتوا سکندری می‌خورند . برای به دست آوردن این الگوریتم برای تشخیص آنچه که مقاله در مورد آن است , آن‌ها " مطالب کلیدی " را یک مقاله خواهند خواند , که از گفتن یک داستان خوب , باعث می‌شود که محتوای شما یک تکلیف عادی برای خواندن باشد . 
تی‌تر شما عنوان واقعی مقاله شما است . بیشتر از این , برچسب عنوان و تی‌تر شما یک‌سان خواهد بود , اما برخی برندها distinctions خاصی برای برچسب عنوان دارند , یا می‌توانید خودتان را با استفاده از یک نسخه مختصر از تی‌تر خود به عنوان برچسب عنوان تان برای نمایش بهینه ( بیشتر در یک دقیقه ) پیدا کنید .
شرح فرا هشیار شما جعبه کوچکی از متن است که درست زیر برچسب نام شما روی the قرار گرفته‌است . ببینید اگر شما بتوانید کلید واژه اولیه خود را در مقابل توضیحات به دست آورید ( توجه داشته باشید : این در درجه اول برای کاربر شما است / به طور غیر مستقیم نرخ کلیک را افزایش می‌دهد - گوگل بیان می‌کند که هیچ تاثیر مستقیمی در الگوریتم ندارد ) .

نسخه بدنی کپی بدن به نسخه واقعی در مقاله شما اشاره دارد . زمانی که در مورد یک سوژه در عمق می‌نویسید , به طور طبیعی به اندازه کافی کلمه کلیدی خود را برای شما بیان خواهید کرد , بدون اینکه نیازی به " مطالب کلیدی " داشته باشید.

نکته : از آنجایی که ما قبلا ً قصد جستجوی مقاله خود را ایجاد کردیم ، هدف مقدماتی " ۱۰۱ " است ، ارایه تعریفی آسان برای تعاریف مختلف مربوط به موضوع اصلی ما یک تاکتیک ایده‌آل است .
مرحله ۳ : توضیحات فوق را به شکل بیلبورد در این روزها بخوانید ، گوگل در واقع meta متا را براساس رابطه بین جستجو و محتوای جستجو در صفحه وب ، cherrypicking از نسخه صفحه وب سایت خود ایجاد می‌کند .
با این وجود ، هنوز بهترین عمل برای انجام چند ثانیه برای بهینه‌سازی فرا descriptions با کاربری شما در نظر گرفته می‌شود . آن‌ها را تبدیل به یک بیلبورد برای محتوای داخل ، با استفاده از کلمات کلیدی + افعال خود برای قرار دادن کاربر در مرکز روایت ، تنظیم انتظارات آن‌ها ، و کشیدن یک کلیک کنید .

مرحله ۴ : به یاد داشته باشید: " Counts Character " را به خاطر داشته باشید, با هم برچسب‌های عنوان + meta به طور موثر به عنوان یک تبلیغ برای محتوای شما روی the عمل می‌کنند . اگر بیش از حد طولانی باشند , به طور خودکار ناقص می‌شوند , که می‌تواند آشفته و ناقص به نظر برسد , و کاربران را متوقف می‌کند .
به این موارد برای نمایش بهینه بچسبید :
برچسب عنوان : ۶۰ کاراکتر یا کم‌تر متا : مرحله ۵ : استفاده موثر از برچسب‌های H - برچسب‌ها برای سازمان‌دهی محتوای وب شما در یک سلسله‌مراتب برای تجربه کاربر بهینه عمل می‌کند . اطمینان حاصل کنید که شما از آن‌ها به درستی استفاده کرده‌اید تا محتوای خود را به بخش‌های منطقی تبدیل کنید تا کاربران بتوانند از میان صفحه عبور کنند ، هر جا که می‌خواهند ، بپرند و در نهایت چیزی را که به دنبال آن هستند را پیدا کنند .
در این مقاله ، هر بخش ( که با h۲s روی the نمایش داده می‌شود ) با گام به فراهم آوردن یک تجربه کاربر ایده‌آل ، از هم جدا خواهید شد .
نکته : شما فقط باید یک برچسب H۱ داشته باشید ، و باید تی‌تر مقاله تان باشد .
مرحله ۶ : شامل چند رسانه‌ای به عنوان " چندرسانه‌ای مناسب " ، به شکل تصاویر ، ویدئو ، کلیپ ‌های صوتی ، و بیشتر ، کار برای نشان دادن آنچه که شما سعی دارید در کپی آن قرار دهید ، و به نوبه خود ، تعامل کاربر و زمان سپری‌شده در صفحه را نشان دهید .

مرحله ۷ : کراس لینک و نقطه به Authoritative منبع بیرونی به ذهن داشته باشید که هدف اصلی محتوای شما آموزش و ارائه ارزش برای خواننده تان است . به سایت خود نگاه کنید تا روابط متقابل مفیدی با مواد / محتوای دیگر فراهم کنید که به شما کمک می‌کند تا خواننده تان را آموزش دهید در حالی که آن‌ها را به طور همزمان در حال جمع کردن آن‌ها در سایت خود نگه دارید .
و به نام ارائه ارزش واقعی ، در ارتباط خارجی با منابع معتبر در مورد موضوع تردید نکنید .
در حالی که ممکن است برای ارتباط با دامنه‌های بیرونی ، ضد شهودی به نظر برسد ، انجام این کار برای مخاطب شما بسیار ارزشمند است و یکی از مهم‌ترین منابع قدرت رتبه‌بندی است .
مطمئن باشید که حوزه‌های خارجی که شما به آن‌ها لینک می‌دهید ، مشهور و معتبر هستند .
در این مقاله ، ما پیوندهای داخلی با دیگر محتوای مفید در سایت خود ارایه کردیم و همچنین پیوندهای بیرونی با بینش تخصصی از حوزه‌های بسیار معتبر مانند moz ، مجله موتور جستجوی ، و Hubspot را ارایه کردیم .
مرحله ۸ : استفاده از قالب‌بندی به راحتی اطلاعات آسان در دنیای مدرن ما ، ما برای پیدا کردن دقیقا ً همان چیزی که می‌خواهیم استفاده می‌کنیم - و اگر یک مقاله شبیه به یک دیوار بزرگ متن باشد ، کاربران ممکن است دست‌پاچه شوند و به جای دیگری نگاه کنند .
داستان‌سرایی سنتی و سنتی قطعا ً جای خود را دارد ، به خصوص بسته به صدای برند شما . اما در اغلب موارد ، شما می‌خواهید به مولفه‌های فرمت مانند اینها تکیه کنید تا محتویات خود را به آسانی به اطلاعات scannable تبدیل کنید :
لیست‌های شماره‌گذاری شده و شماره‌گذاری شده ( درست مانند این یکی ! پاراگراف‌های فرعی برای بخش‌های فرعی , با استفاده از ایتالیک , ایتالیک , و زیرخط برای جلب توجه خواننده به چیزی که بخش کوچک خاص در مورد آن است ( بعد از بهینه‌سازی ) , به سراغ a Check ( Welp ) بروید , شما این کار را کردید ! شما تمام مهم‌ترین عناصر صفحه را برای کمک به ارتقا رتبه‌بندی جستجوی محتوای خود بهینه کرده‌اید . زمان بسته‌بندی کردن و آویزان کردن کلاه SEO در روز , درست است? نه خیلی سریع .
بسیاری از creators سریع منتشر می‌شوند بعد از بهینه‌سازی ، اما همیشه ارزشش را دارد که یک مطالعه پس از بهینه‌سازی انجام دهید - تا مطمئن شوید که روح داستان تان زنده و خوب است ، و از خودتان سوالات زیر را بپرسید :
آیا صدای منحصر به فردی من هنوز از آن عبور می‌کند ؟
آیا محتوای من ارزش جامد برای خواننده من فراهم می‌کند ؟
آیا محتوای من هنوز سرگرم‌کننده است؟
آیا محتوای من بر روی یک سطح شخصی به خواننده من صحبت می‌کند ؟
اگر پاسخ به هر یک از موارد بالا " نه " ، " برگرد " و به نام داستان‌سرایی عالی ویرایش کنید . اگر چند ذکر کلمه کلیدی را حذف کنید ، اجازه می‌دهد تا نحو و شارش بهتر انجام شود . با قرار دادن اولویت در گفتن یک داستان سرگرم‌کننده و با ارزش بالاتر از همه ، شما به طور طبیعی راضی خواهید شد که خوانندگان خود را شاد و رتبه بالایی داشته باشند .

Let's بیشتر با آمار SEO صحبت می‌کنند . این آمار در حال تغییر در چشم‌انداز SEO برابر با بخش‌های برابر جذاب و ترسناک است . به عنوان بازاریابان , ما می‌دانیم که در بالای صدها مورد به روز رسانی ‌های الگوریتم گوگل و بهترین تجارب SEO کلیدی برای قرار دادن محتوای دیجیتالی ما و افزایش نتایج جستجوی ارگانیک است .
با این حال ، ما باید توجه خود را در مکان درست قرار دهیم .
هنگامی که به SEO و بازاریابی فکر می‌کنیم ، باید به خاطر داشته باشیم که هدف بازاریابان دیجیتالی این است که شرکت و یا برند شما را به عنوان شماره یک معلم کاری که در فضا انجام می‌دهید ، تاسیس کند .
بنابراین ، هر زمان که خریدار ایده‌آل شما یک سوال دارد ، شما کسی هستید که پاسخ صحیح و درستی را دارد .
البته این تنها در صورتی کار می‌کند که شما قادر به خلق مطالبی هستید که به صورت آنلاین یافت می‌شوند . اگر به صورت آنلاین پیدا کنید ، می‌توانید در مقابل افرادی که قبلا ً شما را می‌شناسند ، حضور پیدا کنید .
به همین دلیل است که برخی از مهم‌ترین آمار SEO را برای کمک به شما در ایجاد تصمیمات بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۱ محدود کرده‌ایم .
در اینجا ۳۱ نقطه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به مقدار زیادی از ترافیک دیجیتال ضربه بزنید و منجر به ارزش واقعی سرمایه‌گذاری در مورد سرمایه‌گذاری که در حال ایجاد آن هستید ، نسبت دهید .

SEO نوشتن چیست ?
SEO روشی برای نوشتن محتوا است به گونه‌ای که برای موتورهای جستجو برای دیدن آنچه که محتوای مرتبط با کیفیت بالا است ، آسان است .
برای مثال گوگل از " عنکبوت‌های " استفاده می‌کند که به دنبال محتوای آن می‌گردند . در طول این چهار حرکت ، آن‌ها چیزهای زیادی در مورد صفحه وب با استفاده از زبان مورد استفاده در آن یاد می‌گیرند .
SEO محتوای صفحه را بهینه می‌کند به طوری که موتورهای جستجو به راحتی محتوای خود را crawl و آن را مطلوب قضاوت می‌کنند . زمانی که به طور مطلوب مورد قضاوت قرار گیرد ، موقعیت بهتری در the داده می‌شود .
اگر محتوا بدون نوشتن SEO ایجاد شود ، ممکن است به عنوان یک موتور جستجو مناسب نباشد ، و the ممکن است حتی چیزی را که صفحه در مورد آن است ، مشخص نکنند .
چرا نوشتن برای SEO مهم است ؟
بخش SEO برای کمک به رتبه‌بندی محتوا در گوگل انجام شده‌است . اگر محتوای بهینه نشده باشد ، چندین صفحه پس از جستجو برداشته خواهد شد .
و چرا در صفحه اول این قدر مهم است ؟
یک مطالعه نشان داد که تعداد کلیک روی صفحات فقط بستگی به سوار شدن بر روی صفحه اول نتایج جستجو دارد ، همچنین به میزان زیادی بستگی به این دارد که تا حد امکان بالا روی آن صفحه قرار گیرد .
اولین نتیجه در صفحه اول با بیش از ۲۸ % از افراد در حال جستجو کلیک می‌شود . بعد از آن اولین نتیجه ، درصد با هر نقطه در صفحه پایین می‌روند . بنابراین شما به سایت خود نیاز دارید که یکی از اولین نتایجی باشد که مردم می‌بینند .
نوشتن برای SEO به این دلیل مهم است که یک تکنیک بازاریابی است که به زندگی وب سایت شما ادامه می‌دهد .
بسیاری از مردم با تبلیغات PPC خوب عمل می‌کنند ، اما اگر آن‌ها هزینه تبلیغات را متوقف کنند ، دیگر ترافیک ایجاد نخواهد شد .
بخش SEO به کار در وب سایت شما اهمیتی ندارد که چه کار دیگری برای بازاریابی سایت انجام می‌دهید .
اصول SEO چیست ؟
نوشتن SEO نسبتا ً ساده است ، اما انجام این کار همیشه آسان نیست .
هیچ فرمول جادویی برای رتبه‌بندی بهترین نتایج موتور جستجو وجود ندارد ، اما چندین بخش از الگوریتم Google وجود دارد که ما درباره آن می‌دانیم . محتوای باید با آن جنبه‌ها در ذهن نوشته شود تا بهتر شود .
یکی از مهم‌ترین جنبه‌های نوشتن SEO با استفاده از کلمات کلیدی مناسب است . این به آن معنی است که می‌دانیم مردم در جستجوی مکان‌هایی مانند شما هستند .
این به بخش SEO و ایجاد یک فهرست از کلمات و عباراتی است که باید گنجانده شوند .
همچنین استفاده از بسیاری از کلمات مرتبط در محتوا نیز مهم است . این به معنی کلماتی است که به خوبی با کلمات کلیدی که روی آن‌ها تحقیق شده‌است همخوانی دارد .
گوگل به این مساله می‌پردازد که آیا کلمات زیادی در ارتباط با کلمات کلیدی اصلی وجود دارد تا مطمئن شوید محتوای محتوی چیست .
استفاده از این کلمات مرتبط ، شاخص معنایی نهفته نامیده می‌شود و به شدت به SEO کمک می‌کند .
The همچنین ارزیابی می‌کنند که آیا محتوا برای مخاطب و یا صرفا ً برای SEO نوشته شده‌است .
به همین دلیل است که SEO به اجتناب از پر کردن کلید واژه یا قرار دادن کلید واژه‌های کلیدی در بارها و بارها نیاز دارد تا محتوا برای مخاطب انسان مناسب نباشد .
توازنی که باید مورد هدف قرار گیرد ، این است که محتوای آن برای جذب خوانندگان انسان و همچنین دنبال کردن عنکبوت‌های موتور جستجو باشد .
استفاده از زبان پیچیده عامل دیگری در crawls موتور جستجو است . اگر زبان خیلی ساده باشد و از کلمات منحصر به فرد استفاده کند ، به عنوان ارزش بالای ارزیابی نمی‌شود .
نوشتن SEO به اندازه کافی پیچیده و پیچیده خواهد بود تا اطلاعات زیادی در مورد موضوع خود به هنگام استفاده از زبان به طور طبیعی ارایه دهد .

seo مخفف چیست ?
seo یک متخصص در حال نوشتن است که از جنبه‌های شناخته‌شده رتبه‌بندی موتور جستجو برای ایجاد محتوا استفاده می‌کند .
آن‌ها باید عوامل رتبه‌بندی گوگل و همچنین بهترین شیوه‌های استفاده در متن را درک کنند . همچنین انتظار می‌رود که seo به این دلیل که این فرد مسئول بهینه‌سازی مقالات باشد , انتظار می‌رود .
زبان مورد استفاده برای ارتباط با آن باید به اندازه کافی ساده باشد . The باید از کلمات کلیدی در سراسر دنیا استفاده کنند , اما از آن‌ها به شکل طبیعی استفاده کنند .
seo مخفف چه مهارت‌هایی است ?
یک copywriter seo باید درک کند که چگونه محتوای را با یک صدای منحصر به فرد و سبک نوشتاری که خوب جریان دارد , بنویسد .
آن‌ها باید بدانند که مخاطبان مورد نظر دقیقا ً چه کسانی خواهند بود , به طوری که می‌توانند به روشی که نسخه نوشته می‌شود , تبدیل شوند .
The باید بداند که رقابت با نسخه آن چه می‌کند , و باید بتواند یک تحقیق سریع انجام دهد و ببیند که چه چیزی برای یک صفحه از محتوا در رتبه خوب قرار می‌گیرد .
آن‌ها باید بتوانند با لحن متقاعدکننده نوشته شوند تا نسخه تغییر کند , و همچنین نیاز به خلاقیت کافی داشته باشد تا ایده‌های موضوعی جدید را به ویژه برای وبلاگ‌ها داشته باشد .
یک copywriter خوب همچنین اصول of معنایی نهفته را درک می‌کند تا موقعیت محتوای را بیشتر تقویت کند . آن‌ها باید بتوانند اطلاعات بیشتری را با اطلاعات بیشتر برای ارائه یک تجربه خوب برای خوانندگان و crawlers موتور جستجو فراهم کنند .
همچنین یک موتور جستجو نیز باید روی همه تغییرات جدید برای جستجوی الگوریتم ‌های موتور جستجو کند .
به صورت دوره‌ای , تغییراتی در الگوریتم برای ایجاد یک جنبه از محتوای مهم‌تر از قبل وجود دارد . seo مخفف این تغییرات است تا آن‌ها بتوانند در کار او ادغام شوند .
۱۰ باید به دنبال قوانین نوشته seo باشد . برای انسان‌ها بنویسید و برای آن‌ها بنویسید .
seo تنها یک بخش از seo است . بخش مهم دیگر backlinking است . محتوایی که می‌نویسید باید backlinks را از سایر مکان‌ها جذب کند تا seo را بهبود بخشد.
بنابراین , کپی که می‌نویسید باید برای اولین بار برای مخاطبان انسانی نوشته شود . اگر این کار به نظر robotic یا پر از کلمات کلیدی باشد , چند سایت باید بعداً به آن متصل شوند .
۲. درک الگوریتم گوگل از آخرین الگوریتم‌های گوگل . به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجو , مهم است بدانید که چگونه ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود برانید .
آن‌ها الگوریتم جستجوی خود را به طور مرتب tweak تا صفحات با کیفیت بهتر رتبه‌بندی شوند . گوگل نگران این است که موتور جستجو تا حد ممکن موثر باشد .
زمانی که متوجه می‌شوید که موتورهای جستجو دنبال چه هستند , بهتر می‌توانید آن را تحویل دهید .
۳. نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی که باید بدانید را پیدا کنید و چگونه می‌توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای می‌نویسید .
این شامل توانایی ارزیابی چگونگی محبوب بودن کلمات کلیدی و نحوه انتخاب کلمات کلیدی است .
اغلب , واژه‌های کلیدی برای یک موضوع , رقابت بسیار زیادی را برای اولین بار در نتایج موتور جستجو دارند .
این امر لازم است به دنبال کلمات کلیدی باشد که حجم جستجو پایین ‌تری دارند . seo مخفف عبارت است از توانایی ارزیابی میزان رقابت برای هر کلمه یا عبارت و انتخاب بهترین گزینه برای استفاده .
۴. محتوای طولانی نوشتن الگوریتم پاندا ۱ - ۴ برای پاداش طولانی‌تر , محتوای اطلاعاتی بیشتر و جریمه کردن محتوای ضعیف قرار داده شد .
قاعده خوب این است که هر صفحه شامل حداقل ۱۰۰۰ کلمه از محتوای باکیفیت باشد . ممکن است صفحات کوتاه‌تر پیچیدگی کافی برای الگوریتم ‌های موجود نداشته باشند .
نوشتن محتوای طولانی‌تر هم چنین به شما این آزادی را می‌دهد که اطلاعات را به چند روش مانند لیست‌ها و جداول ارائه کند .
شما باید اطلاعات زیادی را در هر صفحه آپلود کنید و داشتن روش‌های متنوع و متنوعی برای ارائه اطلاعات می‌تواند به هر دو موتور جستجو و جستجو کمک کند .

۵. همه الگوریتم ‌های موتور جستجوی منحصر به فرد تمام محتوای منحصر به فرد را انجام دهید . اگر قسمت‌هایی از یک صفحه از صفحه وب دیگری کپی شوند , اسپم و رتبه‌بندی ضعیف نشان داده می‌شود .
استفاده از سایت‌هایی مانند Copyscape می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که هر بخش از نسخه SEO منحصر به فرد است .
اگر هر کدام از تکرارها را پیدا می‌کنید ، آن قطعات را در حالی پیدا کنید که کپی کردن آن طبیعی به نظر می‌رسد .
۶. از کلمات مربوط استفاده کنید . آخرین الگوریتم‌ها به دنبال کلمات رایجی هستند که کلمات کلیدی را که استفاده می‌کنید همراه می‌آورند .
این به موتور جستجو اجازه می‌دهد تا بداند که محتوای آن واقعا ً در مورد این موضوع است . معمولا ً برای تحقیق که همراه با کلمات استفاده می‌شود ، نیازی نیست ، چون معمولا ً کلمات اصلی هستند که چیزی در مورد آن موضوع مورد استفاده قرار می‌گیرد .
اگر مطمئن نیستید چطور از این کلمات سخنگو استفاده کنید ، شاخص معنایی نهفته را مطالعه کنید و آن دانش را برای استفاده قرار دهید .
۷. پیوند به سایت‌های کیفیت بالا با استفاده از لینک‌ها به عنوان citation های اطلاعاتی یک روش رایج برای نشان دادن اطلاعات دریافتی از کجا آمده‌است .
با این حال ، سایت شما نباید از اطلاعات سایت‌های با کیفیت پایین استفاده کند . اگر با سایت‌های spammy لینک داشته باشید ، فرض می‌شود که اطلاعات روی صفحه شما نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
همیشه به وب سایت‌های سطح بالا لینک دهید که در سمت راست خود محبوب هستند .
هدف کلی موتورهای جستجو این است که اطلاعات خوبی را به طور جهانی در دسترس قرار دهید . زمانی که به سایت‌های خوب لینک می‌دهید ، موتورهای جستجو را نشان می‌دهید که به سایت‌های دیگر متصل هستید و اطلاعات شما را از سایت‌های مفید دریافت می‌کنید .
۸. استفاده از محتوای محتوای صفحه وب یک صفحه وب بزرگ ممکن است شامل تعدادی از روش‌های مختلف برای انتقال اطلاعات باشد . این موارد اغلب شامل انواع دیگر رسانه‌ها نیز می‌شوند تا اطلاعات را در متن باز و گسترش دهند .
استفاده از ویدئو در صفحه برای این منظور بسیار عالی است . استفاده از تصاویر مفید نیز برای خوانندگان مفید است .
خواندن بیش از حد متن خاکستری می‌تواند برای مردم دشوار باشد . شکستن آن باعث می‌شود که جریان بهتر شود و خواندن آسان‌تر شود .
۹. Write متا اطلاعات هر قطعه از محتوا نیازمند برچسب‌های متا و یک شرح متا است . این به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد تا یک توصیف کوتاه از محتوای ایجاد شده را نمایش دهند .
شما همچنین به یک برچسب عنوان نیاز دارید که به عنوان عنوان صفحه نمایش داده می‌شود . این نباید بیش از ۷۰ کاراکتر باشد . گوگل بیش‌ترین امتیاز را برای عناوین گوگل دارد .
شرح فرا خوانده نباید بیش از ۱۶۰ شخصیت باشد . اگر روی HTML کار نکنید ، برخی از اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید این قطعات با ارزش را برای محتوای خود ایجاد کنید .
۱۰. از بسیاری از subheadings استفاده کنید بدون توجه به اینکه چقدر موضوع تان محدود است ، می‌تواند با subheadings شکسته شود . این به شما این امکان را می‌دهد که کلیدواژه خود را در جایی که برجسته هستند داشته باشید .
subheadings به شکستن متن کمک می‌کنند ، و برای خوانندگان آسان‌تر است تا اطلاعات دقیقی که به دنبال آن هستند را پیدا کنند .
در نوشتن SEO ، باید اهداف تعیین‌شده برای استراتژی خود و عوامل رتبه‌بندی موتورهای جستجو را مدنظر قرار دهید .
با این حال ، محتوای نوشتاری بسیار بیشتر از یک فرآیند برای برآورده کردن تقاضای کاربر نسبت به الزامات SEO است .
زمانی که یک تجربه واجد شرایط و منحصر به فرد از مطالعه و بازدید از صفحه را با محتوای با کیفیت بالا فراهم می‌کنید ، به طور خودکار موقعیت صفحه شما را در the ترجیح می‌دهد .