• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

11 روش تبلیغات ارزان یا رایگان

تبلیغات ارزان چیست؟تبلیغات رایگان گدام هستند؟با انواع تبلیغات ارزان و تبلیغات رایگان در سایت جام ارژنگ آشنا شوید.

چه کسب‌وکار شما هنوز جدید و یا خوب است , بزرگ و یا کوچک , باید به مردم در مورد آن بگویید , و این به معنای تبلیغ است.
اما این به این معنا نیست که شما به یک بودجه سوپر بول نیاز دارید تا واژه خارج شود . ایده‌های تبلیغاتی رایگان بسیاری وجود دارند که برای کسب و کارها در همه اندازه‌ها کار می‌کنند و اگر شما یک کسب‌وکار را شروع می‌کنید مفید هستند . فقط به مارک‌های تجاری مانند رولز رویس ، Kiehls ، یا Huy فونگ ۱۳ نگاه کنید - همه برندها که با تبلیغات پولی به خود زحمت نمی‌دهند .
در عوض ، آن‌ها از تاکتیک‌های رایگان مانند رسانه‌های اجتماعی و فعالیت‌های مربوط به دهان برای بالا بردن آگاهی از برند استفاده می‌کنند و شما هم می‌توانید .

با تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل باشیم

 11 روش تبلیغات رایگان در این صفحه از سایت جام ارژنگ برای استفاده کاربران عزیز قرارداده شده تا با روش های تبلیغات رایگان بیشتر آشنا شوند.
در موتور جستجوی گوگل روش های فراوان تبلیغات رایگان وجود دارد و شما میتوانید با استفاده ازین روشها به کسب و کار خود رونق ببخشید.
همانطور که علامت‌های تجاری بیشتر و بیشتری وارد بازار می‌شوند , کسب و کارها برای جلب توجه مخاطب هدف خود با مصرف کنندگانی که گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل دارند شروع به مبارزه می‌کنند .
بنابراین ، چرا وقتی این اتفاق می‌افتد مهم است ؟
به بیان ساده ، فرد متوسط حداقل ۵،۰۰۰ آگهی در روز می‌بیند که به این معنی است که آن کاملا ً برای آگهی‌های برند شما ممکن است تا به مخاطبان زیادی برسد در حالی که نقاط فروش منحصر به فرد محصولات و یا کسب و کارها را تنها در چند دقیقه یا حتی چند ثانیه می‌رساند .
دقت کنید که آیا برای شروع کار تبلیغ می‌کنید یا برای شرکتی که برای آن کار می‌کنید ، هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند که تبلیغات یک جنبه ضروری از هر کسب‌وکار است .
با این حال ، تبلیغات بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید . در پایان این مقاله ، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این که چگونه تبلیغات بر روی کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد و به شما کمک می‌کند به اهداف سازمانی خود برسید ، پیدا کنید .
تبلیغات ارزان در گوگل توسط مجری تبلیغات
 

هدف بزرگ تبلیغات جذب مخاطب است

از طریق اینترنت , چاپ , پخش , یا رسانه در فضای باز , آگهی‌های تبلیغاتی که شما دیدید تلاش‌هایی است که شرکت‌ها برای افزایش آگاهی از برند خود و همچنین جذب مصرف کنندگان برای خرید کالاها و خدمات خود انجام می‌دهند .
همانطور که تبلیغات به کسب و کارها کمک می‌کند تا به تعداد زیادی از مخاطبین خود دسترسی داشته باشند ، مشتریان بیشتری قادر به کشف محصولات و خدماتی هستند که شرکت شما در هنگام درک ویژگی‌های کلیدی آن در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه ارائه می‌دهد .
همه باید بدانند که نیازها و نیازهای مصرف‌کننده به طور مداوم در حال تغییر است و با تبلیغات در مورد کسب‌وکار یک فرد ، آگاهی از برند خود را بالا می‌برد و حتی ممکن است یک روز یک گروه مخاطب بالقوه را کشف کند .

مجری گوگل با ارائه تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل

تبلیغات عامل ورود به بازارهای جدید

در گذشته , به عنوان یک کسب‌وکار جدید و یا کسب‌وکار جدید , تنها می‌توان به تبلیغات برای هدایت آگاهی و دسترسی به مخاطبان هدف خود تکیه کرد. تبلیغات نه تنها برای بسیاری از کسب و کاره‌ای جدید کمک می‌کند ; تبلیغات همچنین به کسب و کارهایی کمک می‌کند که سال‌ها طول می‌کشد تا به بخشی از بازار جدید دسترسی پیدا کنند که نتوانسته اند به آن نفوذ کنند .
به عنوان مثال ، مشتری شما می‌خواهد به دنبال ایده‌های دکور خانه باشد بدون این که قصد خرید چیزی را داشته باشد . هدف اصلی تبلیغات در این مرحله ، فروش یک فروش نیست بلکه افزایش آگاهی در مورد محصولاتی است که شما قادر به تامین نیازهای آن‌ها هستید .

تبليغات ارزان,تبليغات ارزان گوگل,تبليغات ارزان چيست,تبليغات ارزان سايت,تبليغات ارزان مجازي,تبليغات ارزان اينستاگرام,تبليغات ارزان تلگرام,تبليغات ارزان سئو

توزیع محتوای تبلیغات

زمانی که به راه‌اندازی محصول جدید , ارتقا آینده , یا افزایش آگاهی در مورد محصولات یا خدماتی که شرکت شما باید به کاربر نهایی ارائه کند , فکر می‌کنید , آیا تا به حال به تبلیغ فکر کرده‌اید ?
تبلیغات نه تنها سریع‌ترین راه برای انتقال دقیق اطلاعات یک محصول به یک مشتری است ، بلکه شرکت شما را قادر می‌سازد تا بر حالت‌های توزیع که در سه گروه گسترده تحت تملک ، در تملک و کسب‌شده ، طبقه‌بندی می‌شوند ، کنترل داشته باشد . همچنین تنها رسانه‌ای است که یک کسب‌وکار کنترل کامل را در زمانی که می‌خواهند پیام خود را در زمان مناسب دریافت کنند ، کامل کرده‌است .
از آنجا که تبلیغ به فرد اجازه می‌دهد کنترل را بر روی حالت‌های توزیع به دست آورد ، برای راهنمای برند شرکت آسان‌تر خواهد بود تا در طراحی تبلیغ گنجانده شود .

تبليغات ارزان,تبليغات ارزان گوگل,تبليغات ارزان چيست,تبليغات ارزان سايت,تبليغات ارزان مجازي,تبليغات ارزان اينستاگرام,تبليغات ارزان تلگرام,تبليغات ارزان سئو

نقش مهم تبلیغات

هم چنین به عنوان مرحله بررسی فرآیند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده شناخته می‌شود ، این جایی است که مصرف کنندگان گزینه‌های موجود مبتنی بر ویژگی‌های عینی و عینی را مقایسه می‌کنند تا مشخص کنند کدام یک از گزینه‌های برای نیازهای آن‌ها مناسب است .
اما چرا تبلیغات زمانی که به " ارزیابی گزینه‌های جانشین " در فرآیند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده می‌رسد ، نقش مهمی ایفا می‌کند ؟
این یک سوال سریع است ، آیا شما ترجیح می‌دهید از مارک A بخرید که در مورد این که چگونه مواد شوینده their در پاک کردن لکه‌ها از لباس‌ها و یا برند B که هیچ آگهی ندارد و شما ایده‌هایی درباره ویژگی‌های کلیدی محصول دارید ، تبلیغ کنید ؟

تبلیغات ارزش واقعی شما را بیان میکند

تبلیغات مهم است چون به برندها اجازه می‌دهد تا نقاط فروش منحصر به فرد محصولات و خدمات خود را در چند دقیقه یا حتی چند ثانیه به نمایش بگذارند . همچنین به یک برند اجازه می‌دهد تا جایگاه برند را در ذهن مصرف کنندگان هدف قرار دهد در حالی که برند خود را با یک ایده یا دسته‌بندی مرتبط می‌کنند که آن‌ها می‌خواهند مصرف کنندگان آن‌ها را به خاطر داشته باشند .
در نهایت ، تبلیغات انجام‌شده توسط شرکت یک شرکت همچنین مصرف کنندگان هدف خود را به انجام مقایسه‌ای بین برند و رقبای آن‌ها قبل از تصمیم مشتری که قصد خرید آن را دارند ، دعوت می‌کند .

تبلیغات و تقسیم بندی مشتریان

با تقسیم‌بندی مشتریان تان , شما آن‌ها را با توجه به معیارهای مختلف - آمارگیری و کاربرد رسانه‌ای دسته‌بندی می‌کنید . این یکی از حیاتی‌ترین چیزها در تبلیغات دیجیتال به دلیل این واقعیت است که تبلیغ کنندگان دیجیتالی مشتریان را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی هدف خود تلقی می‌کنند .
دلیل دیگر که چرا تقسیم‌بندی مشتری کلیدی است این است که مشتریان در این روز و سن بسیار قدرتمند هستند و در مقایسه با قبل ، تصمیمات خرید بسیار کارآمد ساخته می‌شوند . برای درک اینکه چگونه می‌توانید مشتریان خود را در فرآیند تصمیم‌گیری خرید خود جلب کنید، باید ابتدا رفتار و افکار مشتریان خود را درک کنید .

تبلیغات و شناخت کانال های آن

برای راه‌اندازی بخش کردن تقسیم‌بندی مخاطبین خود , ابتدا می‌توانید بر رفتارهای خرید گذشته مشتریان هدف خود نگاه کنید و آن‌ها را براساس الگوهای خرید آن‌ها و محصولاتی که آن‌ها خریداری می‌کنند , تقسیم‌بندی کنید . با انجام این کار , شما قادر خواهید بود که نیازهای مشتری را پیش‌بینی کنید و قبل از اینکه حتی متوجه شوند آن را به آن‌ها نشان دهید .
در پی رفتارهای خرید گذشته باید مراقب کانال‌های اصلی اجتماعی باشید که مصرف کنندگان شما از آن استفاده می‌کنند . با درک اینکه چگونه مصرف کنندگان محتوای شما را جذب می‌کنند، برند شما قادر به گرفتن اولویت‌های آن‌ها خواهد بود و قطعا ً می‌تواند در طولانی‌مدت کمک کند چون شما می‌دانید چگونه محصولات و خدمات خود را به گروه‌های مختلف مخاطبین تبلیغ کنید .

تقسیم بندی تبلیغات بر اثر روانشناسی

در نهایت می‌توانید آن‌ها را براساس psychographics تقسیم‌بندی کنید . بخش‌بندی psychographic جایی است که مصرف کنندگان براساس سبک زندگی ، فرهنگ و یا صفات متمایز می‌شوند . این نوع از تقسیم‌بندی نیاز به انجام تحقیقات بیشتر دارد زیرا در مقایسه با تقسیم‌بندی جغرافیایی و جغرافیایی ، تقسیم‌بندی psychographic داده‌هایی ندارد که به روشنی و بتن است .
این جایی است که شما می‌توانید سنجی ، آزمون‌ها ، یا حتی نظرسنجی را در نظر بگیرید تا دقیقا ً مشخص کنید که یک مصرف‌کننده به دنبال چه چیزی است و از آن اطلاعات برای تبلیغ برای مخاطبان مناسب استفاده می‌کند .
نکته : ایجاد یک شخصیت خریدار برای کمک به فراهم کردن یک آنالیز دقیق از نیازها و خواسته‌های مشتریان تان . راهنمای مفصل خود را در مورد personas و نحوه ایجاد آن بررسی کنید .

 

تبلیغات رایگان چیست؟ 

ایده‌های تبلیغاتی رایگان بسیاری وجود دارند که برای کسب و کارها در همه اندازه‌ها کار می‌کنند و اگر شما یک کسب‌وکار را شروع می‌کنید مفید هستند. همه برندها که با تبلیغات پولی به خود زحمت نمی‌دهند.
در عوض، آن‌ها از تاکتیک‌های رایگان مانند رسانه‌های اجتماعی و فعالیت‌های مربوط به دهان برای بالا بردن آگاهی از برند استفاده می‌کنند و شما هم می‌توانید.

 

اولین روش تبلیغات رایگان

هر گونه پروفایل های موجود یا فهرست را مورد توجه قرار دهید

صدها دایرکتوری آنلاین، فهرست‌ها، و مرور وب وجود دارد. دقت کنید که نام تجاری خود را در مکان‌هایی مانند Yelp ثبت کرده باشید و اطمینان حاصل کنید که هر گونه اطلاعات تا به امروز وجود دارد.
 

دومین روش تبلیغات رایگان

یافتن فرصت‌های دیگر برای به دست آوردن فهرست

به دنبال فرصت‌هایی برای لیست کار خود بر روی هر دایرکتوری یا وب سایت‌هایی که قبلا استفاده نکرده‌اید، بگردید. ممکن است دایرکتوری‌های کسب‌وکار مربوط به صنعت یا موقعیت شما، محله، شهر، و لیست‌های ایالت برای کسب و کاره‌ای محلی با مکان‌های فیزیکی وجود داشته باشد.
 

سومین روش تبلیغات رایگان

یک فیلم تبلیغاتی مجانی  درست کنید.

تبلیغات ویدئو یک راه قدرتمند برای رسیدن به افراد با پیام جذاب و مرتبط است. و با Biteable، شما به بودجه زیادی نیاز ندارید - به جای آن از یکی از الگوهای رایگان خود استفاده کنید!
 

چهارمین روش تبلیغات رایگان

تکمیل پروفایل در گوگل بیزنس

دقت کنید که لیست کاری گوگل تا به امروز تنظیم شده‌است. این اولین چیزی است که یک نفر وقتی به دنبال کار شما می‌گردد خواهد دید، بنابراین دقت کنید که پروفایل شما کامل و بهینه باشد. برخی عکس‌ها را بارگذاری کنید، و فراموش نکنید که ساعات عملیاتی خود و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر یک کسب‌وکار محلی با یک محل اجر و ملات طبیعی داشته باشید، این به خصوص مهم است چون به شما کمک می‌کند که کسب‌وکار شما در گوگل نقشه ظاهر شود.

یکی از قدرتمندترین روش‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار شما از طریق گوگل کسب‌وکار من است , که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا حضورشان را در گوگل جستجو و گوگل کنترل کنند . این ابزار می‌تواند رتبه شما را در نتایج جستجوی محلی تقویت کند .
رتبه بالایی در جستجوی محلی نشان می‌دهد که شما یک شرکت قانونی و مرتبط هستید : در صورتی که شش ماه پیش در گوگل تعطیل بودید ، شماره ۱ را در گوگل رزرو نکنید . علاوه بر این، اگر شما در جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید ، مشتریان بیشتری کسب‌وکار شما را بر روی یک رقیب انتخاب خواهند کرد . در دنیای پرسرعت کنونی ، راحتی کلید است .

ارتباط تبلیغاتی با افراد حرفه ای

اتصال با افراد حرفه‌ای در رویداده‌ای شبکه‌های اجتماعی یک فرصت عالی برای برآورده کردن مصرف کنندگان بالقوه در جایی است که آن‌ها مشتاق بحث درباره کسب‌وکار شما هستند . موضوعات مناسب در رویداده‌ای شبکه‌ای تضمین می‌کند که شما با افراد واجد شرایط مواجه هستید . به عنوان مثال , " بهترین فن‌آوری " تا سال ۲۰۲۰ پر از شرکت کنندگانی خواهد بود که علاقمند به تکنولوژی و شرکت‌های نوپا هستند .
به خصوص برای کسب و کاره‌ای کوچک که به دنبال ایجاد اولین ارتباطات خود هستند، ایجاد شبکه یک فرصت برای بیرون آوردن نام شما ، ملاقات با شرکای بالقوه ، و یافتن فرصت‌ها برای رشد است . به علاوه ، این کار شما را تا به امروز بر روی گرایش‌ها در صنعت شما حفظ خواهد کرد .

همانند شبکه سازی , صحبت کردن در یک رویداد در مورد یک موضوع مرتبط با صنعت شما یک راه دیگر برای نشان دادن مهارت شما است . دادن یک سخنرانی قدرتمند و قدرتمند , به شما توجه خواهد کرد و , با هم‌کاری , کسب‌وکار شما , که می‌تواند آگاهی تجاری را افزایش دهد و ثابت کند کسب‌وکار شما صلاحیت مقابله با چالش‌های مصرف‌کننده را دارد .
برای شروع ، درباره موضوعات مختلف و داوطلب شدن در انواع رویداده‌ای شبکه‌ای و قراردادهای هم‌کاری تجاری بحث کنید .

با قرار دادن بروشورها یا بروشورهای تبلیغاتی در کتابخانه‌های محلی , فروشگاه‌های قهوه و کسب و کارها راهی منحصر به فرد برای بازاریابی در مکان‌هایی است که مردم زمان خود را در آن سپری می‌کنند .
شما می‌توانید بروشورهای رایگان و آگهی‌ها را در پاور پوینت  ایجاد کنید . بسته به حوزه کاری شما ، حتی ممکن است به شما کمک کند به یک مشتری ایده‌آل برسید : به عنوان مثال ، اگر شما یک درمانگر فیزیکی هستید ، شاید بتوانید بروشورهای ورزشی محلی یا بیمارستان‌های نزدیک را به آن‌ها تحویل دهید .

تبلیغات در فیس بوک

Facebook دارای قابلیت تبلیغاتی بیشتری نسبت به هر پلت فرم دیگری است . علاوه بر اینکه قادر به تبلیغ برای نوع خاصی از مصرف‌کننده براساس علایق و توضیحات شغلی هستید، می‌توانید افرادی را هدف قرار دهید که با آن معیارها در یک مکان مشخص مطابقت داشته باشند.
با قرار دادن چند دلار در روز پشت یک کمپین geo - فیس بوک ، شما یک منطقه محلی را در طول زمان ایجاد خواهید کرد . مطمئن شوید که به ارسال مطالب عالی و همچنین ادامه دادن این مخاطبین جدید ادامه دهید .

پنجمین روش تبلیغات رایگان

به گفتگوها  ملحق شوید

به دنبال بحث‌ها و فروم های مربوط به کسب‌وکار و یا صنعت تان باشید - مشتریان شما ممکن است حتی در حال حاضر درباره کسب‌وکار شما صحبت کنند.
به یاد داشته باشید که نمی‌خواهید فقط با یک لینک و یک تبلیغ واضح وارد شوید. به جای آن، سعی کنید با پاسخ دادن به سوالات، به اشتراک گذاشتن تخصص خود، یا در مواردی که مشتری ناراحت است، تلاش کنید و یک تلاش خوب برای کمک بگیرید. رشته‌های فوروم برای سال‌ها قابل جستجو هستند، بنابراین یک پست منفرد می‌تواند درآمد منفعل را برای مدتی طولانی ایجاد کند.
 

ششمین روش تبلیغات رایگان

روی بلاگ ها و مقالات توضیح دهید

به همین ترتیب، به دنبال پست‌های وبلاگ و مقالات مربوط به رهبران و یا کسب و کارهایی که به شما مربوط می‌شوند، اما نه رقبای مستقیم. نظرات متفکرانه را کنار بگذارید (از ظاهر شدن)اجتناب کنید.) در مورد موضوع به اشتراک بگذارید.
 

هفتمین روش تبلیغات رایگان

وبلاگ نویسی آغاز کنید

اگر در حال حاضر وبلاگ نویس نباشید، باید باشید! به اشتراک گذاری محتوای مرتبط، تاثیر قابل‌توجهی بر روی جایی که وب سایت شما در نتایج جستجو به نمایش می‌گذارد، دارد. هرچه صفحه بالاتر باشد، مشتریان احتمالی بیشتری پیدا می‌کنند.
 

هشتمین روش تبلیغات رایگان

چت کردن در توئیتر

چت کردن توئیتر یک راه آسان برای بردن نام شما به آنجا است. اگر پهنای باند را برای میزبانی خود ندارید، فرصت‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه شما در گپ‌ها موجود وجود دارد. راجع به صنعت خود در این لیست از توئیتر صحبت کنید.
 

نهمین روش تبلیغات رایگان

یک خبرنامه ایمیلی راه‌اندازی کنید

ایمیل یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی موجود است. به همین دلیل است: افرادی که در لیست ایمیل تان قرار دارند برای دریافت آگهی‌های تبلیغاتی و پیام‌های دیگر از شما انتخاب کرده‌اند. آن‌ها چیزی از ارزش (آدرس ایمیل آن‌ها)را در ازای ارائه پیشنهادها و یا اطلاعات از طرف شما تحویل داده‌اند. مطمئن شوید که از آن عاقلانه استفاده کنید.
با پست مستقیم خواهید دانست که مخاطبین درست در منطقه نزدیک شما ترفیع شما را دریافت می‌کنند .
در حالی که یک دسته از mailers ممکن است برای راه‌اندازی چندین تن کسب‌وکار کافی نباشد ، انجام فعالیت‌های توزیع مکرر تعداد تاثیراتی را که بر روی مخاطبین خود می‌گذارید افزایش خواهد داد ، که به نوبه خود باعث آگاهی از نام تجاری می‌شود و شما را برتر از ذهن نگه می‌دارد .
در کمال تعجب ، روش‌های رایگان بسیاری برای تکمیل تلاش‌های تبلیغاتی پرداخت‌شده خود وجود دارد . با گنجاندن تاکتیک‌های تبلیغاتی رایگان در استراتژی خود ، می‌توانید برخی از هزینه‌های غیرضروری را حذف کرده و بودجه خود را به قسمت‌های عمیق‌تر و بلند مدت اختصاص دهید .
در حقیقت ، ما برخی از این روش‌ها را بدون توجه به بودجه شما پیشنهاد می‌کنیم . برای کمک به شما برای پخش کلمه در مورد کسب‌وکار خود بدون شکستن بانک ، ما لیستی از روش‌ها را برای کسب رایگان تبلیغ کردیم .
 

دهمین روش تبلیغات رایگان

در یک رویداد صحبت کنید

به دنبال فرصت‌هایی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود با صحبت کردن در یک کنفرانس یا رویداد یا شرکت در یک تابلو باشید. با انتخاب یک رویداد که با کسب‌وکار یا صنعت تان همخوانی دارد، شما خود را به عنوان یک رهبر فکری در موقعیت قرار داده‌اید و در مقابل مخاطب قرار می‌گیرید که (امیدوارانه)یک تناسب خوب برای کسب‌وکار یا محصول شما است.
 

یازدهمین روش تبلیغات رایگان

 ملاقات با رسانه‌ها

شما به یک شرکت روابط‌عمومی گران‌قیمت نیاز ندارید که نامه پرس و جو را به اخبار محلی و یا صنعت تان ارسال و ارسال کنید. انتشار مطبوعات برای آگهی‌های بزرگ خود را بنویسید و از یک سرویس ارسال رایگان برای به دست آوردن کلمه خارج از این لیست استفاده کنید - این لیست را برای سرویس‌های توزیع رایگان چک کنید تا امتحان کنید
 

 با فهرست روشهای دیگر تبلیغات رایگان آشنا شویم.

پست بر روی Reddit

در هر موضوعی زیر نور خورشید subreddits وجود دارد. کلید ارسال در Reddit به عنوان یک کسب‌وکار، اجتناب از salesy بودن و شفاف بودن در مورد این حقیقت است که شما نمایندگی یک کسب‌وکار را دارید. تلاش کنید که در این اجتماع شرکت کنید و واقعی و مفید باشید
 

پیشنهاد وبلاگ مهمان

به دنبال فرصت‌هایی برای شرکت در پست مهمان ها در سایت و یا وبلاگ‌ها مربوط به صنعت خود بگردید. این تاکتیک به رانندگی ترافیک به وب سایت شما کمک می‌کند و نام شما را به عنوان یک رهبر فکری در جایگاه خود می‌سازد. راهنمای Kissmetric برای نکات مربوط به شروع کار را بررسی کنید.

 

ایجاد اینوگرافیک

infographics راهی برای تبدیل آن به داده‌های جذاب و جذاب در تعامل با محتوای بسیار قابل اشتراک گذاری هستند. و به خاطر شبکه‌های اجتماعی اجتماعی مانند Pinterest، infographics راهی برای گسترش و گسترش گسترده و گسترده دارند. از ابزار رایگان مانند Canva برای تبدیل داده‌های خودتان و یا داده‌های مربوط به صنعت خود استفاده کنید.
 

مراجعه به مشتریان

درخواست از بهترین مشتریان برای معرفی، یک راه آزاد و آسان برای استفاده از تبلیغات دهان است. توصیه یکی از دوستان به عنوان most نوع تبلیغات در نظر گرفته می‌شود. اما بسیاری از مردم فکر نمی‌کنند که دوست خود را به کسب‌وکار شما ارجاع دهند، به همین دلیل است که این سوال را مطرح کنید.

چند مزیت اصلی برای ارسال مهمان برای یک وبلاگ مشهور وجود دارد . شما می‌توانید از اتصال به مخاطبین این وبلاگ به نفع خود استفاده کنید , و همچنین می‌توانید شروع به تاسیس خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود کنید .
از آنجا که ارسال مهمان در یک وبلاگ مشهور به شما امکان دسترسی به یک مخاطب ثابت و اختیار دامنه بالا را می‌دهد ، این روش گاهی اوقات می‌تواند مفیدتر از ارسال به وبلاگ خودتان باشد . علاوه بر این ، شما می‌توانید از مقاله تان به وب سایت خود لینک دهید و به شما یک لینک وارد کنید که قدرت حوزه شما را افزایش می‌دهد و می‌تواند رتبه شما در موتورهای جستجو را افزایش دهد .

تبلیغات ارزان در لینکدین

LinkedIn یک پلت فرم برای ارتباط با افراد حرفه‌ای است , به همین دلیل است که این یک مکان عالی برای به اشتراک گذاری محتوای مرتبط با کسب‌وکار است . برنامه بلاگ نویسی LinkedIn به شما این امکان را می‌دهد که تخصص خود را در حیطه کاری خود قرار دهید .
ارتباطات شما و دیگر اعضای LinkedIn به پست‌های شما وارد خواهند شد و آن‌ها را به اشتراک خواهند گذاشت و تبلیغ رایگان برای شما انجام خواهند داد. با تقریبا ً نیمی از تمام ترافیک رسانه‌های اجتماعی که به سایت‌های شرکت B۲B می‌آید ، این یک فرصت از دست رفته در صورتی است که شما محتوای LinkedIn را منتشر و تبلیغ نکنید .

برای مشخص کردن اینکه کدام سکوهای تیم شما باید اولویت‌بندی بکنند، مهم است که پلت فرم‌های تبلیغاتی خود را متنوع کنید تا متوجه شوید که مخاطبین شما از قبل راضی هستند . برخی از مخاطبین شما ممکن است ترجیح دهند گوش دادن به پادکست‌ها را بر روی مقالات خواندن ترجیح دهند . برای رسیدن به این افراد ، با چند کسب‌وکار با ایده‌ها و ایده‌های مصاحبه پیج تماس بگیرید .