• مجری تبلیغات
  • مجری سئو
  • سئو ارزان
  • مجری گوگل
  • تبلیغات گوگل

با سلام خدمت کاربران گرامی. کانال پشتیبانی تلگرام جام ارژنگ بطور دائم آماده پاسخگویی به کاربران و مراجعه کنندگان گرامی است.

واحد پاسخگویی جام ارژنگ
Close and go back to page

تبلیغات اینستاگرام

فهرست مطلب

تبلیغات در اینستاگرام و ارائه خدمات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام امروزه بسیار رایج است.خدمات اینستاگرام برای بسیاری از افراد پول و شهرت و معروفیت برند به همراه داشته است.

تبلیغات اینستاگرام

image source

اینستاگرام,تبلیغات اینستاگرام,خدمات اینستاگرام,فالوور اینستاگرام,پیج اینستاگرام,صفحه اینستاگرام,افراد مشهور اینستاگرام,بلاگر اینستاگرام,پست اینستاگرام,کامنت اینستاگرام.

زمانی بود که صاحبان کسب‌وکار منحصرا ً به بازاریابی ارجاع تکیه می‌کردند .
استراتژی " کلمه دهان " برای کسب و کاره‌ای فعال در جوامع کوچک که هر مشتری می‌تواند کلمه را گسترش دهد و مشتریان دیگر را از یک شهر یا شهر جذب کند , عالی بود .
زمانی که رادیو و تلویزیون به مردم امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر را می‌داد , اوضاع در قرن بیستم تغییر کرد . با این حال , اینترنت بود که یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین تغییرات در بازاریابی , تجارت و سبک زندگی را ایجاد کرد. این روش نحوه ارتباط ما را تغییر داد و البته نحوه بازاریابی و تبلیغ محصولات و کسب و کاره‌ای ما را تغییر داد .
اکنون , هیچ محدودیتی در بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد . اینترنت این کار را برای همه آسان‌تر می‌کند . پلت فرم مناسب و راه درست برای ارتباط با مخاطبین خود را انتخاب کنید و موفقیت در گوشه بعدی درست است . بیایید در مورد آخرین رونده‌ای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و یکی از بهترین پلتفرم ها یعنی اینستاگرام برای رساندن پیام خود صحبت کنیم .

چرا در اینستاگرام تبلیغات کنیم

چرا در اینستاگرام تبلیغات کنیم؟با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال , اینستاگرام یک سکوی رسانه اجتماعی پیشرو است .کمی قبل , اینستاگرام ۷۰۰ میلیون کاربر خود را نقطه عطف اعلام کرد . رشد تقریبا ً ۳۰ + % در مدت‌زمان کمی بیشتر از هر چیز دیگر در مورد محبوبیت این سکو و پتانسیل آینده به ما می‌گوید .
به عبارت ساده‌تر , اینستاگرام به یک جامعه آنلاین بزرگ و متنوع با پتانسیل بازاریابی نامحدود تبدیل شده‌است .
البته , فیس بوک کاربران فعال‌تر تری نسبت به اینستاگرام دارد . با این حال , اعداد برشی ممکن است اولین چیزی نباشند که در هنگام تبلیغات یک کسب‌وکار کوچک در نظر گرفته شوند . اگر می‌خواهید کسب‌وکار کوچک خود را با موفقیت تبلیغ کنید , باید ابتدا به داده‌های مرتبط نگاه کنید . آمار بیش از تعداد ساده محاسبه‌شده برای جذب کاربران بیشتر است .
اینستاگرام پادشاه رسانه‌های اجتماعی با نرخ تعامل ۴.۲۱ % است .
این تعداد بسیار زیادی است , با توجه به اینکه فیس بوک و توییتر به سختی به نرخ درگیری ۰.۱۰ می‌رسند . " اینستاگرام ۵۸ برابر بیشتر از فیس بوک و ۱۲۰ برابر بیشتر از تبلیغات برای هر پیرو توییتر نامزد کرد .

8 مزیت تبلیغات اینستاگرام

در اینجا مزایای واقعی تبلیغات در اینستاگرام در 8 ردیف آورده شده‌است.

  1. بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارد و جامعه همچنان در حال رشد است .
  2. اینستاگرام و فیس بوک به هم متصل هستند . بنابراین هدف قرار دادن مخاطبین تان براساس داده‌های فیس بوک آسان‌تر است . تمام وظایف بودجه‌بندی و زمان‌بندی , راه‌اندازی و ایجاد تبلیغات از طریق فیس بوک انجام می‌شود . بنابراین نیازی نیست از اول شروع کنید و در مورد اینستاگرام یاد بگیرید , زمانی که از سکوی خواهرش برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کرده‌اید .
  3. تبلیغات اینستاگرام غیر نفوذی هستند و احتمال آزار مخاطب هدف شما کم‌تر است .
  4. نرخ تعامل در اینستاگرام بالاتر از نرخ تعامل در هر رسانه اجتماعی دیگر است .
  5. شما می‌توانید به راحتی Shopify را ادغام کرده و فورا ً محصولات خود را بفروشید .
  6. اینستاگرام موفقیت کمپین شما را براساس آگاهی , دسترسی و یادآوری به جای شمارش پیروان , دوست یا نظرات اندازه‌گیری می‌کند.
  7. بیشتر مردم از تلفن‌های هوشمند خود برای خواندن اخبار , اجتماعی شدن در فیس بوک یا پست کردن داستان‌های خود و به روز رسانی بازه‌های زمانی رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند . اکثر گوشی‌های هوشمند دوربین‌های لوکس را نشان می‌دهند که می‌توانند عکس‌هایی بگیرند تا بلافاصله در اینستاگرام پست شوند . همه می‌توانند یک عکاس آماتور باشند . اینستاگرام بهترین کانال برای این نوع رسانه است و به همین دلیل است که اکثر کاربران تلفن همراه حساب‌های اینستاگرام دارند .
  8. بازاریابی اینستاگرام از نظر هزینه و roi بهترین نتایج را به دست می‌دهد . این روش نسبت به دیگر کانال‌های بازاریابی آنلاین , موثر و زمان‌بر است .

تبلیغات کسب و کار در اینستاگرام

چگونه کسب‌وکار کوچک خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید در هنگام راه‌اندازی یک کمپین اینستاگرام چندین گزینه وجود دارد . اما شما باید دقیقا ً از همان ابتدا بدانید که چه می‌خواهید و هدف شما چیست .
تا جایی که ممکن است درباره تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام با خواندن هر چیزی که می‌توانید آنلاین در مورد این موضوع پیدا کنید , یاد بگیرید .
شما باید انتخاب کنید که کدام نوع از مبارزه شما برای کسب‌وکار شما بهتر خواهد بود .

شما می‌توانید یک داستان بگویید یا محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق تصاویر جذاب بصری تبلیغ کنید . کسب‌وکار یا برند کوچک خود را به یک مخاطب بزرگ عرضه کنید یا فقط مشتریان محلی را از منطقه جغرافیایی یا زادگاه خود هدف قرار دهید .

تبلیغات ویدئویی را تا ۶۰ ثانیه طولانی کنید و آن‌ها را به مخاطبین هدف خود تحویل دهید . این روزها زمان بسیار محدود است و فیلم‌های کوتاه‌تر را توصیه می‌کنند . آن‌ها بیش‌ترین توجه و پاسخ مورد انتظار مشتریان احتمالی و موجود را خواهند داشت.
در حالی که تبلیغات عکس بهترین انتخاب شما در هنگام برخورد با اینستاگرام هستند , اگر کوتاه باشند و پتانسیل رفتن به ویروس را داشته باشند , ویدئو می‌تواند موثر باشد .

جام ارژنگ

مجری تبلیغات ، طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات تلگرام ، تبلیغات گوگل

ارسال پیامک