با سلام خدمت کاربران گرامی. کانال پشتیبانی تلگرام جام ارژنگ بطور دائم آماده پاسخگویی به کاربران و مراجعه کنندگان گرامی است.
تبلیغات اینستاگرام
فهرست مطلب
تبلیغات در اینستاگرام و ارائه خدمات اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام امروزه بسیار رایج است.خدمات اینستاگرام برای بسیاری از افراد پول و شهرت و معروفیت برند به همراه داشته است.
اینستاگرام,تبلیغات اینستاگرام,خدمات اینستاگرام,فالوور اینستاگرام,پیج اینستاگرام,صفحه اینستاگرام,افراد مشهور اینستاگرام,بلاگر اینستاگرام,پست اینستاگرام,کامنت اینستاگرام.
زمانی بود که صاحبان کسبوکار منحصرا ً به بازاریابی ارجاع تکیه میکردند .
استراتژی " کلمه دهان " برای کسب و کارهای فعال در جوامع کوچک که هر مشتری میتواند کلمه را گسترش دهد و مشتریان دیگر را از یک شهر یا شهر جذب کند , عالی بود .
زمانی که رادیو و تلویزیون به مردم امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر را میداد , اوضاع در قرن بیستم تغییر کرد . با این حال , اینترنت بود که یکی از مهمترین و جدیترین تغییرات در بازاریابی , تجارت و سبک زندگی را ایجاد کرد. این روش نحوه ارتباط ما را تغییر داد و البته نحوه بازاریابی و تبلیغ محصولات و کسب و کارهای ما را تغییر داد .
اکنون , هیچ محدودیتی در بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد . اینترنت این کار را برای همه آسانتر میکند . پلت فرم مناسب و راه درست برای ارتباط با مخاطبین خود را انتخاب کنید و موفقیت در گوشه بعدی درست است . بیایید در مورد آخرین روندهای تبلیغات رسانههای اجتماعی و یکی از بهترین پلتفرم ها یعنی اینستاگرام برای رساندن پیام خود صحبت کنیم .
چرا در اینستاگرام تبلیغات کنیم
چرا در اینستاگرام تبلیغات کنیم؟با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال , اینستاگرام یک سکوی رسانه اجتماعی پیشرو است .کمی قبل , اینستاگرام ۷۰۰ میلیون کاربر خود را نقطه عطف اعلام کرد . رشد تقریبا ً ۳۰ + % در مدتزمان کمی بیشتر از هر چیز دیگر در مورد محبوبیت این سکو و پتانسیل آینده به ما میگوید .
به عبارت سادهتر , اینستاگرام به یک جامعه آنلاین بزرگ و متنوع با پتانسیل بازاریابی نامحدود تبدیل شدهاست .
البته , فیس بوک کاربران فعالتر تری نسبت به اینستاگرام دارد . با این حال , اعداد برشی ممکن است اولین چیزی نباشند که در هنگام تبلیغات یک کسبوکار کوچک در نظر گرفته شوند . اگر میخواهید کسبوکار کوچک خود را با موفقیت تبلیغ کنید , باید ابتدا به دادههای مرتبط نگاه کنید . آمار بیش از تعداد ساده محاسبهشده برای جذب کاربران بیشتر است .
اینستاگرام پادشاه رسانههای اجتماعی با نرخ تعامل ۴.۲۱ % است .
این تعداد بسیار زیادی است , با توجه به اینکه فیس بوک و توییتر به سختی به نرخ درگیری ۰.۱۰ میرسند . " اینستاگرام ۵۸ برابر بیشتر از فیس بوک و ۱۲۰ برابر بیشتر از تبلیغات برای هر پیرو توییتر نامزد کرد .
8 مزیت تبلیغات اینستاگرام
در اینجا مزایای واقعی تبلیغات در اینستاگرام در 8 ردیف آورده شدهاست.
- بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارد و جامعه همچنان در حال رشد است .
- اینستاگرام و فیس بوک به هم متصل هستند . بنابراین هدف قرار دادن مخاطبین تان براساس دادههای فیس بوک آسانتر است . تمام وظایف بودجهبندی و زمانبندی , راهاندازی و ایجاد تبلیغات از طریق فیس بوک انجام میشود . بنابراین نیازی نیست از اول شروع کنید و در مورد اینستاگرام یاد بگیرید , زمانی که از سکوی خواهرش برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کردهاید .
- تبلیغات اینستاگرام غیر نفوذی هستند و احتمال آزار مخاطب هدف شما کمتر است .
- نرخ تعامل در اینستاگرام بالاتر از نرخ تعامل در هر رسانه اجتماعی دیگر است .
- شما میتوانید به راحتی Shopify را ادغام کرده و فورا ً محصولات خود را بفروشید .
- اینستاگرام موفقیت کمپین شما را براساس آگاهی , دسترسی و یادآوری به جای شمارش پیروان , دوست یا نظرات اندازهگیری میکند.
- بیشتر مردم از تلفنهای هوشمند خود برای خواندن اخبار , اجتماعی شدن در فیس بوک یا پست کردن داستانهای خود و به روز رسانی بازههای زمانی رسانههای اجتماعی استفاده میکنند . اکثر گوشیهای هوشمند دوربینهای لوکس را نشان میدهند که میتوانند عکسهایی بگیرند تا بلافاصله در اینستاگرام پست شوند . همه میتوانند یک عکاس آماتور باشند . اینستاگرام بهترین کانال برای این نوع رسانه است و به همین دلیل است که اکثر کاربران تلفن همراه حسابهای اینستاگرام دارند .
- بازاریابی اینستاگرام از نظر هزینه و roi بهترین نتایج را به دست میدهد . این روش نسبت به دیگر کانالهای بازاریابی آنلاین , موثر و زمانبر است .
تبلیغات کسب و کار در اینستاگرام
چگونه کسبوکار کوچک خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید در هنگام راهاندازی یک کمپین اینستاگرام چندین گزینه وجود دارد . اما شما باید دقیقا ً از همان ابتدا بدانید که چه میخواهید و هدف شما چیست .
تا جایی که ممکن است درباره تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام با خواندن هر چیزی که میتوانید آنلاین در مورد این موضوع پیدا کنید , یاد بگیرید .
شما باید انتخاب کنید که کدام نوع از مبارزه شما برای کسبوکار شما بهتر خواهد بود .
شما میتوانید یک داستان بگویید یا محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق تصاویر جذاب بصری تبلیغ کنید . کسبوکار یا برند کوچک خود را به یک مخاطب بزرگ عرضه کنید یا فقط مشتریان محلی را از منطقه جغرافیایی یا زادگاه خود هدف قرار دهید .
تبلیغات ویدئویی را تا ۶۰ ثانیه طولانی کنید و آنها را به مخاطبین هدف خود تحویل دهید . این روزها زمان بسیار محدود است و فیلمهای کوتاهتر را توصیه میکنند . آنها بیشترین توجه و پاسخ مورد انتظار مشتریان احتمالی و موجود را خواهند داشت.
در حالی که تبلیغات عکس بهترین انتخاب شما در هنگام برخورد با اینستاگرام هستند , اگر کوتاه باشند و پتانسیل رفتن به ویروس را داشته باشند , ویدئو میتواند موثر باشد .