• مجری تبلیغات
  • مجری سئو
  • سئو ارزان
  • مجری گوگل
  • تبلیغات گوگل

با سلام خدمت کاربران گرامی. کانال پشتیبانی تلگرام جام ارژنگ بطور دائم آماده پاسخگویی به کاربران و مراجعه کنندگان گرامی است.

واحد پاسخگویی جام ارژنگ
Close and go back to page

ppc یا تبلیغات کلیکی گوگل

فهرست مطلب

ppc یا تبلیغات کلیکی گوگل

گوگل ادز یا تبلیغات کلیکی گوگل که ppc و pay for click خوانده میشود مهمترین سکوی تبلیغاتی برای افزایش ترافیک در صفحه اول گوگل است.

ppc یا تبلیغات کلیکی چیست ؟ اصول بازاریابی پرداخت در هر کلیک را یاد بگیرید .

چه در مورد بازاریابی PPC کمی شنیده باشید و چه در مورد یادگیری بیشتر کنجکاو هستید , یا قبلا ً می‌دانید که می‌خواهید از PPC برای بازاریابی کسب‌وکار خود استفاده کنید , اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید , شما به محل درست آمده‌اید ! این اولین درس در دانشگاه PPC است که مجموعه‌ای از دوره‌های راهنما است که هر چیزی را که لازم است در مورد PPC بدانید را به شما یاد می‌دهد تا آن را برای شما عملی کند.

ppc یا تبلیغات کلیکی چیست

PPC برای پرداخت هر کلیک , مدلی از تبلیغات دیجیتال است که در آن آگهی دهنده هر بار که یکی از تبلیغات آن‌ها کلیک می‌شود , هزینه پرداخت می‌کند . اساسا , شما برای بازدید هدفمند از وب سایت ( یا صفحه فرود یا برنامه کاربردی ) پرداخت می‌کنید . وقتی PPC درست کار می‌کند , هزینه ناچیز است زیرا کلیک ارزش بیشتری نسبت به آنچه که برای آن پرداخت می‌کنید دارد . برای مثال , اگر برای یک کلیک ۳ دلار پرداخت کنید , اما نتایج کلیک در یک فروش ۳۰۰ دلاری , پس شما سود هنگفتی کرده‌اید .
آگهی‌های PPC در اشکال و اندازه‌های مختلف ( در واقع ) وجود دارند و می‌توانند از متن , تصاویر , ویدئو یا ترکیبی ساخته شوند . آن‌ها می‌توانند در موتورهای جستجو , وب سایت‌ها , سکوهای رسانه‌های اجتماعی و بیشتر ظاهر شوند.
تبلیغات موتور جستجو یکی از محبوب‌ترین اشکال پرداخت کلیکی است . این برنامه به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا در یک لینک تحت حمایت موتور جستجو , زمانی که کسی در حال انجام جستجو در رابطه با ارائه کسب‌وکار خود است . برای مثال , اگر ما روی کلید واژه " حسابرسی تبلیغات گوگل " پیشنهاد کنیم , تبلیغ ما برای کلاس عملکرد تبلیغات گوگل رایگان ما ممکن است در SERP برای آن یا جستجوی مرتبط ظاهر شود .

ppc یا تبلیغات کلیکی چگونه کار میکند

تبلیغات PPC از سکو به سکو متفاوت به نظر می‌رسد , اما به طور کلی , این فرآیند به شرح زیر است :

  • نوع کمپین خود را براساس هدف خود انتخاب کنید .
  • تنظیمات خود را اصلاح کنید و هدف قرار دهید ( مخاطبان , دستگاه‌ها , مکان‌ها , زمان‌بندی و غیره ) .
  • بودجه و استراتژی مناقصه خود را فراهم کنید .
  • نشانی اینترنتی مقصد خود را وارد کنید ( صفحه فرود ) .
  • تبلیغ خود را بسازید .

زمانی که تبلیغ ادامه پیدا می‌کند , جایی که و زمانی که تبلیغ شما ظاهر می‌شود , و چقدر برای کلیک روی آن پول می‌پردازید , همه الگوریتم های تعیین‌شده براساس بودجه , پیشنهاد , تنظیمات کمپین , و کیفیت و ارتباط تبلیغ شما هستند .
از آنجا که تمام پلتفرم هایی که تبلیغات PPC ارائه می‌دهند می‌خواهند کاربران خود را راضی نگه دارند , آن‌ها به تبلیغ کنندگانی پاداش می‌دهند که کمپین ‌های پرداخت قابل اعتمادی را با موقعیت تبلیغ بالاتر و هزینه‌های پایین‌تر ایجاد می‌کنند .
بنابراین اگر می‌خواهید سود خود را از PPC به حداکثر برسانید , باید یاد بگیرید که چگونه آن را درست انجام دهید .

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات گوگل یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های تبلیغاتی PPC در جهان است . پلتفرم آگهی‌های گوگل به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا آگهی ها را ایجاد کنند که در موتور جستجو گوگل و دیگر ویژگی‌های گوگل ظاهر می‌شوند .
هر بار که جستجو آغاز می‌شود , گوگل به درون مجموعه تبلیغات می‌رود و مجموعه‌ای از برندگان را انتخاب می‌کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر شوند .

برندگان براساس ترکیبی از عوامل شامل کیفیت و ارتباط کلمات کلیدی و تبلیغات و همچنین اندازه پیشنهادها کلیدی انتخاب می‌شوند .

زمانی که تبلیغ کنندگان آگهی ایجاد می‌کنند , آن‌ها مجموعه‌ای از کلمات کلیدی را برای هدف قرار دادن تبلیغ انتخاب کرده و پیشنهادی را بر روی هر کلیدواژه قرار می‌دهند . بنابراین اگر روی کلمه کلیدی " فرزند خواندگی حیوانات خانگی " پیشنهاد می‌کنید , به گوگل می‌گویید که می‌خواهید تبلیغ تان برای جستجو در مورد مطابقت یا ارتباط با فرزند خواندگی حیوانات خانگی ظاهر شود ( بیشتر بر روی انواع تطابق کلمات کلیدی در اینجا ) .
گوگل از مجموعه‌ای از فرمول‌ها و یک فرآیند مزایده استفاده می‌کند تا تصمیم بگیرد کدام تبلیغات برای هر جستجو ظاهر می‌شوند . اگر تبلیغ شما وارد مزایده شود , برای اولین بار امتیاز کیفی از یک تا ۱۰ براساس ارتباط آگهی تان با کلیدواژه , نرخ کلیک مورد انتظار شما و کیفیت صفحه فرود به شما می‌دهد .
سپس امتیاز کیفیت خود را با حداکثر قیمت ( بیش‌ترین مبلغی که می‌خواهید برای کلیک روی آگهی پرداخت کنید ) ضرب خواهد کرد تا رتبه آگهی تان مشخص شود . تبلیغات با بالاترین رتبه تبلیغ آن‌هایی هستند که نشان می‌دهند .
این سیستم به برنده شدن تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا با هزینه‌ای که متناسب با بودجه آن‌ها است به مشتریان بالقوه برسند . این اساسا ً نوعی مزایده است .

اجرای بازاریابی PPC از طریق آگهی‌های گوگل

اجرای بازاریابی PPC از طریق آگهی‌های گوگل به ویژه ارزشمند است , زیرا به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو , گوگل حجم عظیمی از ترافیک را دریافت می‌کند و بنابراین بیش‌ترین برداشت و کلیک را به تبلیغات شما می‌رساند . چه زمانی تبلیغات PPC شما ظاهر می‌شوند به این بستگی دارد که کلمات کلیدی و انواع مسابقه‌ای که انتخاب می‌کنید . در حالی که تعدادی از عوامل تعیین‌کننده موفقیت کمپین تبلیغاتی PPC هستند , می‌توانید با انجام موارد زیر به موارد زیر برسید :

1-پیشنهاد کلمات کلیدی مربوطه . تهیه لیست‌های کلیدی PPC مرتبط , گروه‌های کلیدی فشرده و متن تبلیغاتی مناسب .

2-روی کیفیت صفحه فرود تمرکز کنید. ایجاد صفحات فرود بهینه با محتوای قانع‌ کننده , مرتبط و فراخوانی شفاف برای اقدام مناسب برای جستجوی خاص .

3-نمره کیفیت خود را بهبود دهید . امتیاز کیفیت , رتبه‌بندی گوگل از کیفیت و ارتباط کلمات کلیدی , صفحات فرود و مبارزات PPC است . تبلیغ کنندگان با نمرات کیفیت بهتر , با هزینه کم‌تر , تبلیغات بیشتری دریافت می‌کنند .

4-توجه را جلب کنید . کپی تبلیغاتی فریبنده حیاتی است ; و اگر نمایش یا تبلیغات اجتماعی را اجرا می‌کنید , بنابراین خلاقیت گرفتن چشم است .

تحقیقات کلید واژه برای PPC

تحقیقات کلید واژه برای PPC می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد , اما بسیار مهم است . کل کمپین PPC شما حول کلمات کلیدی ساخته شده‌است و موفق‌ترین تبلیغ کنندگان گوگل به طور مداوم رشد می‌کنند و فهرست کلمات کلیدی PPC را اصلاح می‌کنند . اگر شما فقط یک‌بار تحقیق کلید واژه را انجام دهید , زمانی که اولین کمپین خود را ایجاد می‌کنید , احتمالا ً صدها هزار کلمه ارزشمند , بلند دم , کم‌هزینه و بسیار مرتبط را از دست داده‌اید که می‌تواند ترافیک را به سایت شما هدایت کند .

شما می‌توانید راهنمای کامل ما را در مورد تحقیقات کلیدی در اینجا بررسی کنید , اما به طور خلاصه , یک فهرست کلیدی PPC موثر باید این باشد :

مرتبط : البته , شما نمی‌خواهید برای clicks که تبدیل نمی‌شوند پول پرداخت کنید . این بدان معناست که کلمات کلیدی که پیشنهاد می‌کنید باید با پیشنهادهای فروش تان ارتباط نزدیکی داشته باشند .

جامع : تحقیقات کلید واژه شما باید نه تنها محبوب‌ترین و مکررا ً اصطلاحات جستجو شده در جای خود را شامل شود , بلکه کلمات کلیدی بلند دم را نیز شامل شود. این موارد مشخص‌تر و کم‌تر معمول هستند , اما بیشتر ترافیک جستجو محور را در نظر می‌گیرند . علاوه بر این , آن‌ها رقابت کمتری دارند و بنابراین ارزان‌تر هستند .

شما از طریق ppc می‌خواهید به طور مداوم مبارزات انتخاباتی خود را اصلاح و گسترش دهید و محیطی ایجاد کنید که در آن فهرست واژگان کلیدی شما دائما ً در حال رشد و سازگاری است .

مدیریت کمپین تبلیغات کلیکی گوگل

زمانی که کمپین جدید خود را ایجاد کردید , باید به طور منظم آن‌ها را مدیریت کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها همچنان موثر هستند . در واقع فعالیت منظم حساب یکی از بهترین پیش‌بینی‌کننده‌های موفقیت حساب است . شما باید به طور مداوم عملکرد حساب خود را تحلیل کرده و تنظیمات زیر را برای بهینه‌سازی کمپین خود انجام دهید :

1-کلمات کلیدی : با اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود , به طور مداوم , دستیابی به کمپین ‌های PPC را گسترش دهید .

2-کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید : واژه‌های غیر تبدیل را به عنوان کلمات کلیدی منفی برای بهبود تناسب فعالیت‌ها و کاهش هزینه‌های تلف‌شده .

3-کلمات کلیدی : بررسی گران , کلمات کلیدی زیر اجرا و خاموش‌کردن آن‌ها در صورت لزوم .

4-اصلاح صفحات فرود : اصلاح محتوا و CTAs صفحات فرود خود برای تراز کردن با جستجوهای فردی به منظور افزایش نرخ تبدیل . تمام ترافیک خود را به یک صفحه ارسال نکنید .

5-گروه‌های تبلیغاتی اسپلیت : بهبود نرخ کلیک و نمره کیفیت با تقسیم گروه‌های تبلیغاتی به گروه‌های تبلیغاتی کوچک‌تر و مرتبط , که به شما کمک می‌کند صفحات تبلیغاتی هدفمند تری ایجاد کنید .

جام ارژنگ

مجری تبلیغات ، طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات تلگرام ، تبلیغات گوگل

ارسال پیامک