• ارژنگ|سئو سایت|سئوکار|سئوساز|سایت لاله زار|گالری تصاویر ارژنگارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
  • ارژنگ|سئو سایت|سئوکار|سئوساز|سایت لاله زار|گالری تصاویر ارژنگارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
  • ارژنگ|سئو سایت|سئوکار|سئوساز|سایت لاله زار|گالری تصاویر ارژنگارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
  • carousel jqueryارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
  • ارژنگ|سئو سایت|سئوکار|سئوساز|سایت لاله زار|گالری تصاویر ارژنگارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
carousel jquery by WOWSlider.com v7.7
چهارشنبه, 21 -2668 14:57

12 تکنیک سئو کردن تصاویر

نوشته شده توسط
امتیاز به این مطلب
(0 رای)

12 تکنیک سئو تصاویر

در اینجا ۱2 نکته مهم برای بهینه‌سازی تصویر وجود دارد که باید بدانید.

۱. تصاویر Stock به SEO کمک نمی‌کنند.

شما می‌خواهید عکس‌های خود را در سایت خود بگیرید. اگر شما وب سایت خود را با تصاویر سهام پر کنید، به unoriginal مانند هزاران مکان دیگر نگاه خواهید کرد که برجسته نیستند.

بسیاری از وب سایت‌ها با همان عکس‌های عمومی عمومی به هم ریخته می‌شوند.

در مورد یک وب سایت شرکت، یک شرکت مشاوره، یک کسب‌وکار که خود را به خدمات مشتریان افتخار می‌کند ، فکر کنید. همه این وب سایت‌ها از همان تصویر موجودی که لبخند می‌زند ، استفاده می‌کنند.

مطمئنم کسی را دیده‌ای که اینطور به نظر می‌رسد:

تصویر سهام مرد کسب‌وکار مشترک

در حالی که شما ممکن است تصاویر سهام خود را کاملا بهینه کرده باشید، همان تاثیر یا پتانسیل SEO به عنوان یک تصویر اصلی و با کیفیت بالا را نخواهد داشت.
۲. استفاده از تصاویر اصلی و با کیفیت بالا

هرچه تصاویر اصلی بیشتری داشته باشید، تجربه بهتر برای کاربر و شانس بهتر شما در جستجوی اطلاعات مربوطه می‌باشد.

تصاویر اصلی را می توان توسط یک طراح در شرکت شما ( به عنوان مثال، تصویرسازی داده، infographics ) و یا با استفاده از یک دوربین با کیفیت انجام داد.

به مشتریان نگاهی به شرکت خود بدهید ، یا تصویری از محصول با کیفیت بالا فراهم کنید که بازدیدکنندگان شما به آن پاسخ خواهند داد.

بسیاری از کاربران عکس‌های سهام را نادیده می‌گیرند. تصاویر اصلی با کیفیت بالا به شما این امکان را می‌دهد که در نتایج جستجو بایستید - پس شخصیت برند خود را نشان دهید و افراد بیشتری را به وب سایت خود جلب کنید.

۳. یک دلیل برای تصاویر خود داشته باشید

تصاویر باید به گفتن یک داستان یا ساده کردن یک ایده یا چیز کمک کند.

بسیاری از مردم به صورت بصری یاد می‌گیرند. همچنین تصاویر می‌توانند تاثیر عاطفی بیشتری نسبت به بلوک‌های طولانی متن داشته باشند.

اگر چه همیشه می‌خواهید کمی تصویر را به محتوای خود اضافه کنید، آن را مجبور نکنید.

با استفاده از عکس‌های صفحه، یک راه دیگر برای افزودن ارزش به داستان خود و تکمیل مطالب در وبلاگ خود، مقالات و صفحات فرود است. Screenshots راهی خوب برای رسیدن به نقطه اوج خود هستند، به خصوص اگر در حال بحث در مورد یک موضوع پیچیده هستید.

در نهایت، دلیل شما برای داشتن یک تصویر کامل کردن محتوای، شکستن متن، و کمک به مخاطب شما برای درک یک محصول یا مفهوم است.
۴. از حق نسخه‌برداری آگاه باشید

صرف‌نظر از فایل‌های تصویر که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که تعارض کپی‌رایت وجود ندارد. اگر Getty، Shutterstock، DepositFiles، یا برخی دیگر تامین‌کننده عکس سهام دیگری صاحب تصویری هستند که از آن استفاده می‌کنید، و شما مجوز استفاده از آن را ندارید، پس شما یک دادخواست گران‌قیمت را به خطر می‌اندازید.

تحت قانون حق تکثیر هزاره دیجیتال ( DMCA )، اگر شما از هر گونه مسایل کپی‌رایت تخطی کرده باشید، می‌توانید یک اخطار صادر کنید. اگر صاحب یک قطعه محتوی محتوای آن‌ها را در وب سایت خود ببیند، آن‌ها می‌توانند a DMCA را منتشر کنند که شما باید آن را قبول کنید.

راه‌های زیادی برای یافتن تصاویر رایگان از وب وجود دارد. تصاویر گوگل به شما اجازه می‌دهد تا نتایج را براساس آن‌هایی که برای استفاده مجدد در دسترس هستند فیلتر کنید. این تصاویر همیشه مناسب‌ترین نیستند، اما می‌توانند به شما کمک کنند یک تصویر برای آزادی پیدا کنید
۵. بهبود تصاویر با ابزارها

بعد از این که تصاویر را از Shutterstock یا DepositPhotos دانلود کردید، می‌توانید کاره‌ای بیشتری با آن‌ها انجام دهید.

ابزاری مثل Canva به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت، متن و منحصر به فرد خود را به تصاویرتان اضافه کنید ، که می‌تواند جذابیت خود را افزایش دهد.

بسیاری از تصاویر قهرمان و عکس‌های ظاهر شده ، ارتقا داده می‌شوند و با استفاده از این ابزارها با یک تماس شخصی جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. در حالی که به تنهایی می‌تواند یک تصویر عادی از سهام باشد، استفاده از Canva به شما شانس اضافه کردن یک پیغام شخصی را می‌دهد.

با این ابزارها، شما می‌توانید یک پست رسانه اجتماعی سفارشی یا infographic را از یک الگو ایجاد کنید.

ابزارهای اضافی مانند Easel.ly، Visual.ly و پابلو توسط بافر به ایجاد تصاویر زیبا و چشم‌نواز برای کمک به برجسته‌تر کردن تصویر شما کمک می‌کنند
۶. فرمت JPEG بهترین شیوه‌ها

نوع پرونده که با آن کار می‌کنید را بدانید. برای اهداف بهینه‌سازی، شما معمولا از یک فرمت JPEG استفاده می‌کنید.

یک تصویر JPEG بهترین گزینه‌ها را برای حفظ یک تصویر با کیفیت در هنگام فشرده شدن یا resized فراهم می‌کند. آن‌ها با بسیاری از رنگ‌ها، سایه‌ها و الگوها کار می‌کنند تا تصویر رزولوشن بالا را نمایش دهند ، و محبوب‌ترین نوع عکس در فضای دیجیتال است.

با توجه به توانایی اش برای فشرده شدن به طور قابل‌توجهی، فرمت JPEG تصویر کیفیت در اندازه‌های کوچک فایل را شکل می‌دهد.

یک عیب JPEG: از فشرده‌سازی data استفاده می‌کند. این به این معنی است که کیفیت تصویر می‌تواند بسته به تنظیمات شما آسیب ببیند. همچنین هیچ حمایتی برای پس‌زمینه‌های شفاف مانند there GIF و PNG وجود ندارد.

با استفاده از این فرمت ، استفاده از این فرمت مفید است چون اندازه فایل را کوچک نگه می‌دارد و به طور جهانی مورد حمایت قرار می‌گیرد.


۷. بهترین شیوه‌ها ی سئو PNG

 

یک تصویر PNG معمولا هنگام ویرایش یا دانلود فایل از Adobe Photoshop استفاده می‌شود. PNG است که شفافیت را کنترل می‌کند ، و اغلب برای دارایی‌های تصویر لوگو به عنوان تصویر کوچک به کار می‌رود، با این حال رزولوشن بالا است.

PNGs را می توان به شکل PNG - ۸ یا یک PNG - ۲۴ ذخیره کرد. نوع پرونده PNG - ۸ محدود به پالت ۲۵۶ رنگ است، در حالی که PNG - ۲۴ یک نمایش با کیفیت بالاتر را تحویل می‌دهد، اما منجر به اندازه فایل بزرگتری می‌شود که می‌تواند عملکرد صفحه را مختل کند .

شما متوجه خواهید شد که وقتی به resave تصاویر خود ادامه می‌دهید، PNGs تنزل نخواهد کرد.

۸. بهترین شیوه‌ها GIF

مانند یک PNG، GIFs برای اندازه‌های کوچک تصویر یک گزینه باقی می‌ماند، و شبیه تصاویر PNG - ۸، فقط ۲۵۶ رنگ دارند. برای بهترین عملکرد، باید از استفاده از GIFs برای عکس‌های محصولات اجتناب کنید.

GIF یک فرمت تصویر نقشه‌بیتی است که معمولا برای هنر و انیمیشن‌های ساده استفاده می‌شود. این قالب ایده‌آلی برای لوگوهای شرکتی و دیگر عناصر وب سایت به دلیل اندازه فایل کوچک و پشتیبانی برای پس‌زمینه‌های شفاف است.

با این حال، این فرمت برای تصاویر و عکس‌ها توصیه نمی‌شود.
۹. از یک اندازه فایل بهینه بدون از دست دادن کیفیت استفاده کنید.

تصاویر اغلب علت اصلی زمان بار کردن آهسته هستند. اگر سرعت سایت شما به بهبود نیاز دارد، سعی کنید اندازه فایل تصاویر خود را از طریق فشرده‌سازی و فشرده‌سازی کاهش دهید. راه‌هایی را بررسی کنید که معیارهای سرعت صفحه‌ای واقعا بر کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد.

اندازه کلی تصویر شما نباید خیلی بزرگ‌تر از آن چیزی باشد که واقعا به آن نیاز دارید ( به عنوان مثال، عرض صفحه وب سایت یا پست وبلاگ شما ).

یکی از بهترین روش‌ها می‌توانید اندازه فایل را بدون کیفیت تحت‌تاثیر قرار دهید.

تصاویر می‌توانند فایل‌های بزرگ باشند، اما وقتی به تجربه کاربر می‌رسد ، این کار مفید نیست. اندازه فایل بزرگ می‌تواند به طور مستقیم بر رتبه‌بندی شما در جستجوهای تصویر و تصویر تاثیر بگذارد.

در فتوشاپ، شما می‌توانید تصویر را قبل از حفظ آن اندازه دهید و اندازه فایل را برای تجربه کاربر مناسب‌تر کنید. فتوشاپ این پیش تنظیمات را برای انتخاب کیفیت تصویر، از ۱.۳۸ مگابایت تا ۸۶ k دارد . به طور کلی، جایی در وسط ، بر وضوح و یا افزایش سرعت بارگذاری صفحه تاثیر نمی‌گذارد.

هنگامی که از فتوشاپ استفاده نمی‌کنید، ابزارهای فشرده‌سازی آنلاین وجود دارند که بدون تاثیر گذاشتن بر کیفیت تصویر را به آسانی اندازه می‌گیرند.

ابزارهای زیادی برای اندازه‌گیری اندازه و فشرده‌سازی تصاویر وجود دارد. برخی از بهترین ابزارها غیر از فتوشاپ شامل PicMonkey و Pixlr برای هر دو مبتدی و کاربران پیشرفته است.

در نهایت، همه چیز در مورد اندازه فایل، کیفیت تصویر و زمان بار است. اطمینان حاصل کنید که تصویر هیچ پیکسل را از دست نمی‌دهد و وقتی که اندازه فایل را فشرده‌سازی می‌کنید ، تحریف می‌شود.


۱۰. اضافه کردن Captions توصیفی سئو

 

اضافه کردن عکس‌ها به تصاویر شما بهترین روش بهینه‌سازی تصویر است.

عنوان آن متن است که معمولا در یک جعبه خاکستری در زیر تصویر ظاهر می‌شود و آنچه را که در تصویر می‌بینید را توضیح می‌دهد . در حالی که کلمات در مقاله شما ممکن است خوانده نشود، احتمال زیاد است که متن زیر تصویر شما خوانده شود.

Captions مفید هستند زیرا همه تصاویر مستقیما درک نمی‌شوند، و این وظیفه بافت را به تصویر اضافه می‌کند تا بافت بیشتری برای موتورهای جستجو فراهم کند تا درک ( به غیر از متن alt ). با توجه به تحقیقات Poynter، که می‌تواند برای خوانندگان ارزشمند باشد ، Captions تا ۱۶ درصد more از متن را می‌بینند.

بعضی از عکس‌ها می‌توانند تنها بایستند، اگر چه مقدار اضافه با یک عنوان اضافه می‌شود. فقط به خاطر داشته باشید که زمان مورد نیاز را به زور وادار نکنید.

۱۱. چگونه تصاویر SEO را نام ببرید.

وقتی نوبت به SEO است ، نام فایل غنی از کلمات کلیدی کاملا حیاتی است. نام‌های پرونده تصویری گوگل و دیگر crawlers های موتور جستجو را در مورد موضوع سوژه در نظر بگیرید.

اگر از یک تصویر استفاده می‌کنید، خود یا از یک دوربین دانلود می‌کنید، نام فایل به طور معمول شبیه " IMG _ " یا چیزی شبیه آن خواهد بود. نام فایل را از پیش‌فرض تغییر دهید تا به موتورهای جستجو برای درک تصویر شما و بهبود ارزش SEO کمک کند.

این کار مستلزم کمی کار است ، بسته به این که کتابخانه رسانه شما چقدر وسیع است، اما تغییر نام تصویر پیش‌فرض همیشه یک ایده خوب است.
۱۲. چگونه Alt - دوستانه Alt را بنویسید

برچسب‌های دگرساز یک جایگزین متنی برای تصاویر هستند که یک مرورگر نمی‌تواند به درستی آن‌ها را تحویل دهد. مشابه عنوان، ویژگی alt برای توصیف محتوای یک فایل تصویر به کار می‌رود.

وقتی تصویر بار نخواهد شد، یک جعبه تصویر با برچسب alt موجود در گوشه سمت چپ بالا خواهید داشت. دقت کنید که آن‌ها با تصویر متناسب شوند و تصویر را مرتبط کنند.

توجه کردن به برچسب‌های alt نیز برای استراتژی SEO کل صفحه مفید است. شما می‌خواهید مطمئن شوید که تمام قسمت‌های بهینه‌سازی دیگر در جای خود قرار دارند، اما اگر تصویر نتواند به هر دلیلی بار شود، کاربران خواهند دید که تصویر چه خواهد بود.

علاوه بر این ، اضافه کردن برچسب‌های مناسب به تصاویر روی وب سایت شما می‌تواند به وب سایت شما کمک کند تا به رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو با ارتباط کلمات کلیدی با تصاویر کمک کند. حتی گوگل در مورد ارزش متن alt در تصاویر اظهار نظر کرده‌است:

گوگل، اطلاعات مفیدی در مورد موضوع سوژه در اختیار گوگل قرار می‌دهد. ما از این اطلاعات برای کمک به تعیین بهترین تصویر برای بازگشت به درخواست کاربر استفاده می‌کنیم.

دگرساز تحت قانون معلولیت آمریکا برای افرادی که قادر نیستند تصویر خود را ببینند ، مورد نیاز است. یک متن توصیفی از نوع توصیفی می‌تواند به کاربران نشان دهد دقیقا چه چیزی در عکس است. برای مثال، شما می‌توانید تصویری از شکلات در وب سایت خود داشته باشید. متن alt می‌تواند بخواند:

 

خوانده شده 104 بار آخرین اصلاح در تاریخ شنبه, 09 تیر 1397 16:13

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

امار بازدید سایت

0271920
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
3831
5212
12671
12671
88022
129171
271920

پیش بینی امروز
5328

7.95%
1.99%
0.51%
0.20%
0.02%
89.33%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):52
52 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست

آی پی شما54.198.77.35

جام ارژنگ:ارائه دهنده خدمات طراحی سایت،سئو،تبلیغات اینترنتی و نمایشگاهی

اين سايت در ستاد ساماندهي پايگاههاي اينترنتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ثبت رسيده است

روابط عمومي(20خط):33200484-021

واحدفروش(8خط)36050035-021

واحد پشتيباني:09124341774

مديريت اجرايي:09126486013

واحد گرافيك:09355008180