• سئو ارزان

13 روش تبلیغات ارزان

تبلیغات دارای روشهای متعددی است خواه تبلیغات ارزان باشد خواه تبلیغات پولی که باید در این امر به نکات مهمی توجه کرد.

امروزه هر شرکتی برای آگاهی دادن به مشتریان در مورد محصول ، افزایش فروش ، کسب ارزش بازار و کسب شهرت و شهرت در صنعت ، باید محصول خود را تبلیغ کند. هر مشاغل هزینه های زیادی را برای تبلیغ محصولات خود صرف می کنند اما پول صرف شده تنها در صورت موفقیت در استفاده از بهترین تکنیک های تبلیغاتی برای محصول به موفقیت منجر می شود. بنابراین در اینجا برخی از تکنیک های بسیار رایج و پرکاربرد که توسط تبلیغ کنندگان استفاده می شود برای به دست آوردن نتایج مطلوب وجود دارد .

  1. جذابیت احساسی

    این روش تبلیغات با کمک دو عامل انجام می شود - نیازهای مصرف کنندگان و عامل ترس. رایج ترین درخواست های مورد نیاز در موارد زیر است:

    • نیاز به چیز جدید
    • نیاز به گرفتن پذیرش
    • نیاز به نادیده گرفته نشدن
    • نیاز به تغییر چیزهای قدیمی است
    • نیاز به امنیت
    • نیاز به جذاب شدن و غیره

    رایج ترین درخواست های تحت ترس عبارتند از:

    • ترس از تصادف
    • ترس از مرگ
    • ترس از اجتناب از آن
    • ترس از بیمار شدن
    • ترس از پیر شدن و غیره
  2. تبلیغات تبلیغاتی

    این روش شامل دادن نمونه های محصول به صورت رایگان به مصرف کنندگان است. اقلام در نمایشگاه ها ، رویدادهای تبلیغاتی و تبلیغات تبلیغاتی به منظور جلب توجه مشتریان ارائه می شود.

  3. تبلیغات Bandwagon

    این نوع تکنیک ها متقاعد کردن مشتریان برای پیوستن به گروه افرادی است که این محصول را خریداری کرده و طرف برنده هستند. به عنوان مثال تبلیغات اخیر شامپو پنتن که می گوید "15 کارگران زن به پانتن اعتماد کردند و شما؟"

  4. آمار و اطلاعات

    در اینجا ، تبلیغ کنندگان با استفاده از اعداد ، اثبات ها و مثال های واقعی نشان می دهند که محصول آنها چقدر خوب کار می کند. برای مثال "پاک کننده کف لیزول 99.99٪ میکروب را تمیز می کند" یا "Colgate توسط 70٪ دندانپزشکان جهان توصیه می شود" یا Eno - فقط 6 ثانیه.

  5. تبلیغات ناتمام

    تبلیغ کنندگان در اینجا فقط با کلمات بازی می کنند که می گویند محصول آنها بهتر کار می کند اما جواب آنها چقدر بیشتر از رقبا نیست. برای مثال Lays - هیچ کس نمی تواند روزانه فقط یک یا Horlicks بخورد - تغذیه بیشتری. در این تبلیغات مشخص نشده است که چه کسی می تواند بیشتر یا چه مقدار تغذیه بخورد.

  6. واژه های راسو

    در این تکنیک ، تبلیغ کنندگان نمی گویند که بهترین ها از بقیه هستند ، اما انکار هم نمی کنند. به عنوان مثال محلول موی Sunsilk - ریزش مو را کاهش می دهد. در این آگهی گفته نشده است که ریزش مو متوقف می شود.

  7. تأییدها

    تبلیغ کنندگان از افراد مشهور برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. افراد مشهور یا ستاره با بیان تجربیات خود از این محصول ، محصول را تأیید می کنند. اخیراً یک تبلیغ جواهرات الماس سوپراستار آمیتاب باچان و همسرش جایا تبلیغات این محصول را انجام دادند. این آگهی نشان داد که وی چگونه با انتخاب هوشمندانه خرید این برند ، همسرش را تحت تأثیر قرار داده است. دوباره ، ساچین تندولکار ، یک ستاره کریکت ، برای یک مارک کفش تایید کرد.

  8. در حال تکمیل مشتریان

    در اینجا ، تبلیغ کنندگان از خطوط پانچ استفاده می کنند که مکمل مشتریانی است که محصولاتشان را می خرند. Revlon می گوید: "چون ارزش آن را داری."

  9. خانواده ایده آل و بچه های ایده آل

    تبلیغ کنندگان با استفاده از این روش نشان می دهند که خانواده ها یا بچه هایی که از محصول خود استفاده می کنند ، یک خانواده خوش شانس هستند. این آگهی همیشه خانه ای آراسته و مرتب ، بچه های خوش اخلاق و خانواده نوعی خانواده ساده و شیرین است. به عنوان مثال یک تبلیغ صابون دتول به همه افراد خانواده نشان می دهد که از این صابون استفاده می کنند و بنابراین همیشه در برابر میکروب محافظت می شود. آنها در مقایسه با سایر افرادی که از این صابون استفاده نمی کنند ، یک خط رنگی فلورسنت را نشان می دهد که کل بدن اعضای خانواده را پوشش می دهد.

  10. تبلیغات میهنی

    این تبلیغات نشان می دهد که چگونه شخص می تواند کشور خود را پشتیبانی کند در حالی که وی از محصول یا خدمات خود استفاده می کند. برای e. g برخی از محصولات با هم اتحادیه ای تشکیل دادند و در تبلیغات خود ادعا کردند که اگر هر یک از این محصولات را بخرید ، به کودک کمک می کنید تا به مدرسه برود. یکی دیگر از آگهی های شرکت تلفن همراه دارای یک شهرت بود که نشان می دهد اگر مشتریان از سیم کارت این شرکت استفاده می کنند ، بنابراین می توانند به کنترل جمعیت کشور کمک کنند.

  11. سوال از مشتریان

    تبلیغ کنندگان با استفاده از این روش از مصرف کنندگان س consumersال می کنند تا محصولات خود را پاسخ دهند. تبلیغات Amway همچنان سال می کند مانند اینکه چه کسی دارای مزرعه کاملاً طبیعی است ، چه کسی قدرت بالارفتن از پله ها را در 70 سالگی دارد ، که باعث می شود بچه ها به روش های مناسب و مغذی رشد کنند ، آیا کسی وجود دارد گوش دادن به کل این سوالات و سپس سرانجام پاسخ می رسد - "Amway: ما در حال گوش دادن هستیم."

  12. رشوه دادن

    اگر آنها محصول را با استفاده از خطوطی مانند "خرید یک پیراهن و یکی رایگان گرفتن" یا "عضویت در این باشگاه به مدت دو سال و 20٪ تخفیف در کلیه خدمات ، از این روش برای رشوه دادن برخی چیزهای اضافی به مشتریان استفاده می کنند. "

  13. تبلیغات جایگزین

    این روش به طور كلی توسط شركتهایی استفاده می شود كه نمی توانند مستقیماً محصولات خود را تبلیغ كنند. تبلیغ کنندگان از تبلیغات غیرمستقیم برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنند تا مشتریان از کالای واقعی مطلع شوند. بزرگترین نمونه این روش تبلیغات مشروبات الکلی است. این تبلیغات هرگز کسی را که مشروبات الکلی مصرف می کند نشان نمی دهد و در عوض نوشیدن مقداری آب معدنی ، نوشابه یا نوشابه نشان داده می شود.

اینها عمده ترین تکنیکهایی است که تبلیغ کنندگان برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنند. برخی از تکنیک های مختلف برای تبلیغات آنلاین استفاده می شود مانند تبلیغات بانر وب که در آن یک بنر در صفحات وب قرار می گیرد ، تبلیغات محتوا با استفاده از محتوا برای تبلیغات محصول بصورت آنلاین ، پیوند دادن تبلیغات در سایت های مختلف برای بازدید مستقیم از وب سایت محصول و غیره.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی