واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
فهرست مطلب
14 روش تبلیغات رایگان در گوگل
تبلیغات رایگان گوگل دارای ابزارهای فراوانی است 14 روش تبلیغات رایگان را در سایت جام ارژنگ بررسی کرده ایم.
شاید برخی با واژه تبلیغات رایگان ارتباط برقرار نکنند و معتقدند چون رایگان است بنابر این بازخوردی ندارد.یا اصولا معتقدند تبلیغات رایگان وجود ندارد و فقط یک شعار فریبنده است.
آیا براستی تبلیغات رایگان وجود ندارد؟
آیا ابزارهایی برای اینکه کسب و کارهای کوچک بتوانند تبلیغات رایگان انجام دهند وجود ندارد.
پاسخ ما مثبت است.
ابزارهای تبلیغات رایگان در اینترنت فراوان هستند.
کافیست ما روش های تبلیغات رایگان و نحوه کارکردن با آنان را بیاموزیم و از فواید و مزایای آنان بهره مند شویم.
به عنوان صاحب کسبوکار شما احتمالا ً از تاثیرات مثبت تبلیغاتی که میتوانید بر فروش خود داشته باشید ، آگاه هستید . شما یک محصول یا سرویس عالی برای ارائه دارید ، اما اگر کسی در این مورد بداند ، چه فایده دارد ؟ بدون اینکه در مورد کسبوکار خود صحبت کنید ، میزان درآمد شما بسیار محدود خواهد بود . اگه تو …
در مورد کسبوکار خود احساساتی باشید ، چرا روی آن شور و اشتیاق با برخی تبلیغات بزرگ سرمایهگذاری نکنید که شما را در جهت درست حرکت خواهد داد ؟
گوگل یک موتور بسیار بزرگ است که به قدری بزرگ است که نام آن مترادف با جستجوهای وب شدهاست . استفاده از دسترسی Google برای کسبوکار شما مفید است ، اما دقیقا ً چه طور این کار را انجام میدهید ؟
هنگامی که با در نظر گرفتن نحوه تبلیغ در گوگل ، بسیاری از مردم فورا ً برای هر تبلیغ کلیک میکنند . اینها یک مسیر عملی و موثر تبلیغات هستند ، اما اگر به شما بگوییم که راهی وجود دارد که میتوانید از تبلیغات رایگان آنلاین برای کسبوکار خود استفاده کنید ؟ اگر سرمایهگذاری مالی صفر وجود داشته باشد و تنها به کمی زمان نیاز دارد ، چه کاری باید از دست بدهید ؟
تبلیغات رایگان چیست
تبلیغات رایگان در اینترنت اصولا به ابزارهایی گفته میشود که مسیر را برای کاربران خود آسان کرده تا بتوانند کار و کسب خود را رونق دهند.
رایج ترین ابزارهای تبلیغات رایگان رسانه ها و شبکه های اجتماعی هستند.
اینستاگرام،فیسبوک،یوتیوب ،لینکدین و تلگرام از معروفترین شبکه های اجتماعی هستند که میتوانید در این بخش با نحوه کار با آنها آشنا شوید.
تبلیغات رایگان در یوتیوب
یوتیوب بزرگترین سرویس ارائه دهنده فیلم و ویدئو در جهان است.تمام کسانیکه میخواهند کار خود را تبلیغ کنند با ارائه ویدئو میتوانند از این سرویس به رایگان استفاده کنند.
یوتیوب اجازه آپلود فیلم حتی تا 10 ساعت را نیز امکان پذیر ساخته است.کافیست شما ویدئوی خود را بسازید و در یوتیوب آپلود کنید کار تمام است.
شرکت های بزرگ با ارائه و تخصیص بودجه های کلان تبلیغاتی خود را برجسته میکنند.اما براستی کسانیکه بودجه کافی ندارند برای اینکه بتوانند خود را تبلیغ کنند باید چه کاری انجام دهند.
یوتیوب این امکان را به رایگان برای شما فراهم آورده تا بتوانید کارو کسب خود را تبلیغات کنید.
اما چگونه در یوتیوب تبلیغات کنیم تا بتوانیم بازدید کننده بیشتری پیداکنیم و کسب و کارمان معروف شود.
عنوان تبلیغات ویدئوی خود را کامل کنید
پس از آپلود ویدئوی خود عنوان آن را کامل کنید مثلا در باره فروش کفش تبلیغات میکنید عنوان خود را نیز به همین منظور تکمیل نمایید.
از عنوان های غیر مرتبط استفاده نکنید.اصولا اختصاص عنوان غیر مرتبط با موضوع ویدئو باعث میشود که از طرف کاربران امتیاز منفی یا دیسلایک بگیرید.
هرچقدر بتوانید در یوتیوب لایک جمع آوری نمایید به مفهوم این است که ویدئوی شما بیشتر مورد پسند کاربران قرار گرفته است.
این تصویر از صفحه یوتیوب جام ارژنگ است هرچقدر تعداد بازدیدها زیادشود طبیعی است که افزایش ترافیک به سوی سایت شما سرازیر میشود.
هشتگ ها در یوتیوب بسیار عالی و پرکاربرد هستند سعی کنید از هشتگ های مناسب کارتان استفاده کنید.مثلا اگر در باره تبلیغات ارزان یا تبلیغات رایگان یک ویدئو آپلود کرده اید هشتگ های خود را در همین راستا ایجاد نمایید.
نمونه ای از فیلم آپلود شده جام ارژنگ در بالا قرارداده شده که با روشن کردن فیلترشکن میتوانید مشاهده نمایید.
تبلیغات رایگان در کسب و کار گوگل
اولین جایگاه بزرگ و مهم برای تبلیغات رایگان Google My Business است.جاییکه 2 میلیارد پروفایل ثبت شده با بیش از 400 میلیون کاربر فعال وجود دارد.
63000 جستجو در هر ثانیه در Google My Business انجام میگیرد آیا میخواهید این ترافیک عظیم را دریافت کنید.
تبلیغات در Google My Business کاملا رایگان است.
Google My Business یک ابزار عالی برای معرفی کسب و کار شماست.فقط کافیست در آن ثبت نام کرده خود را معرفی نموده و شروع به کار نمایید.
قدم اول تبلیغات رایگان گوگل
بدون یک حساب تجاری گوگل , شما نمیتوانید از خدمات کسبوکار استفاده کنید . بنابراین گام اول ایجاد یک حساب است .
از https: / /www.google.com / business. بازدید کنید و روی دکمه " استارت آپ " که در زیر متن قرار دارد ، کلیک کنید .
مهم است که توجه داشته باشید که حساب کاربری گوگل به حساب شخصی شما متصل خواهد شد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به حساب کاربری خود وارد حساب میشوید که از آن میخواهید گزینههای تبلیغاتی خود را مدیریت کرده و صفحه خود را طراحی کنید .
قبل از اضافه کردن یک کسبوکار جدید ، جستجو کنید تا ببینید آیا کسبوکار شما قبلا ً به عنوان یک لیست وجود دارد یا خیر. این امکان وجود دارد که کسی یک صفحه برای کسبوکار شما ایجاد کرده باشد . اگر این مورد است ، شما میتوانید صفحه موجود را ویرایش کنید - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به حساب گوگل که برای تهیه فهرست و یا درخواست ویرایش درخواست از مالک استفاده میشود ، دسترسی داشته باشید .
در اکثر شرایط ، شما باید یک لیست جدید برای کسبوکار خود ایجاد کنید . یک لیست از ابتدا با کلیک روی " اضافه کردن کسبوکار خود " ایجاد کنید .
قدم دوم تبلیغات رایگان گوگل
ارائه اطلاعات موقعیت کسبوکار شما با داشتن یک لیست کسبوکار در گوگل , بدون هیچ گونه اطلاعات مربوطه در مورد آن بسیار بیفایده است , بنابراین زمان آن است که اطلاعات مکانی کسبوکار خود را ارایه دهید . پر کردن این بخش اطلاعات مورد نیاز برای مصرف کنندگان را برای پیدا کردن کسبوکار خود اضافه خواهد کرد .
درست بعد از کلیک روی " اضافه کردن کسبوکار خود " ، گوگل به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات مکانی را برای کسب و کارتان و نیز شماره و شماره موبایل خود فراهم کنید . شما باید این اطلاعات را دم دست داشته باشید، بنابراین به سادگی در زمینههای مورد نیاز پر کنید .
اگر کسبوکار شما یک مغازه آجر و ملات ندارد ، کسبوکار خود را اضافه کنید ، جعبه را در پایین فرم خود بررسی کنید تا شرکت تان را به عنوان یک کسبوکار در حوزه خدمات لیست کنید . تکمیل این فرآیند به شما این امکان را میدهد که مناطق خدماتی خاصی را راهاندازی کنید ، به طوری که شرکت شما نتایج جستجو برای مشتریان در کد پستی یا شهر را نشان میدهد .
همچنین گزینهای برای تعیین دامنه خدمات شما وجود دارد ، که ابزار خوبی برای شرکتهایی مانند تجارت تحویل غذا است که تنها در یک شعاع معین از مغازه آنها را تحویل میدهد .
مرحله سوم تبلیغات رایگان گوگل
مرحله ۳ : تصدیق کسبوکار خود و موافقت با شرایط خدمات این مرحله ساده است . فقط به گوگل تایید کنید که با شرایط خدمت آنها موافق هستید و اطلاعاتی که وارد کردهاید صحیح است . شرایط خدمت بسیار ساده است ، و شما میتوانید اطمینان حاصل کنید که وارد هیچ نوع کسبوکار مشکوک نشوید . با این حال ، اگر شما واقعا ً نگران هستید ، نگاهی به مجموعه کاملی از شرایط کسبوکار خود گوگل بیاندازید .
مرحله چهارم تبلیغات رایگان گوگل
تایید کسبوکار شما این مرحله کمی طول میکشد . زمانی که میخواهید آن تبلیغات آنلاین رایگان را انجام دهید صبر کنید ، اما به گوگل اجازه دهید که کسبوکار شما یک قدم مهم باشد . در طی این فرآیند گوگل تایید میکند که کسبوکار شما قانونی است . این مرحله تایید به گوگل اجازه میدهد تا از ارسال لیست کسب و کارهای تقلبی اجتناب کند .
مشخص کنید که آیا کسبوکار شما برای موتور جستجو مهم است که اطلاعات نشاندادهشده به مشتریان قابلاستفاده و مرتبط باشد ، بنابراین زمان بیشتری برای اطمینان از اینکه همه چیز مرتب باشد ، زمان میبرند . در عرض یک تا دو هفته ، گوگل برای شما یک کارتپستال ارسال خواهد کرد و دستورالعملهایی برای مراحل تایید اضافی دریافت خواهد کرد.
مهم است که مراحل فهرستشده در کارت پستالی را دنبال کنید . شما میتوانید این تاییدیه را تا زمانی که میخواهید تایید کنید چون هیچ وقت مشخصی وجود ندارد ، اما هرچه زودتر از گامهای کارت پستالی پیروی کنید ، تبلیغ شما سریعتر خواهد شد . دریافت و پیگیری سریع کارت پستالی ، اطمینان حاصل کنید که شما به صورت آنلاین در اینترنت قرار میگیرید و هر چه سریعتر به مشتریان جدیدی دست پیدا میکنید .
مرحله پنجم تبلیغات رایگان در گوگل
تکمیل اطلاعات " لیست کسبوکار شما "گوگل از اطلاعات مربوط به شرکت " گوگل پلاس " استفاده میکند تا نتایج جستجوی مرتبط با مصرف کنندگان را ثابت کند . مرحله بعدی ویرایش صفحه گوگل ( Google + ) شرکت شماست . روی دکمه Edit کلیک کرده , و کار کنید .
تمام زمینههای موجود را با تمام جزئیات مرتبط با شرکت پر کنید . شما متوجه خواهید شد که بسیاری از اطلاعات مربوط به کسبوکار شما قبلا ً به خاطر جزئیاتی که در مرحله ۲ این فهرست عرضه کردهاید ، پر شدهاست . اطلاعات مهم برای افزودن شامل وب سایت ، یک عکس پروفایل ، ساعت عملیات و معرفی کسبوکار شما است .
از معرفی به عنوان یک فرصت برای ارائه توضیح سریع و جذاب از خدمات خود استفاده کنید . دقت کنید که کلیدواژه های مرتبط را در مقدمه خود بگنجانید تا شانس این که صفحه کسبوکار شما در نتایج جستجو به خوبی رتبهبندی شود را افزایش دهید . اگر نمیدانید چه نوع کلمات کلیدی دارید ، نگاهی به رقبا بیندازید و کمی مطالعه در مورد بهینهسازی موتور جستجو برای کسب و کارتان انجام دهید .
مرحله ششم تبلیغات رایگان گوگل
راهاندازی مجدد کسبوکار شما " گوگل پلاس " حالا که مراحل اولیه را تکمیل کردهاید ، زمان آن رسیده که یک فرآیند را تکمیل کنید - اگر به درستی کامل شود - فهرست خود را از بقیه حذف کنید : "گوگل پلاس " را بهینهسازی کنید . انجام یک کار خوب برای تمیز کردن پروفایل شما و ساختن آن برای مشتریان میتواند منجر به پاداشهای بزرگ در افزایش کسبوکار شود .
برای شروع بهینهسازی گوگل و پیج تان ، روی منوی کرکرهای چپ در قسمت بالا سمت چپ خود کلیک کرده و گوگل پلاس را انتخاب کنید . در زیر توضیح دقیقی از هر مقوله که باید بهینه کنید ذکر کردهایم . در ادامه هر گام به دقت تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد . اگر تا این حد راهنما را دنبال کردهاید ، اشتباه نکنید که این گام حیاتی را رها کنید .
تبلیغات رایگان در فیس بوک
فیس بوک بزرگترین پلتفرم اشتراک گذاری محتوا در جهان است.تبلیغات در آن کاملا رایگان است.
شما میتوانید با ایجاد یک صفحه در آن تمام محصولات و خدمات خود را بدون پرداخت حتی یکریال به دیگران معرفی نمایید.
فیس بوک با نزدیک به 2/5 میلیارد کاربر یک بازار فعال و شلوغ است.
در فیس بوک میتوانید با نمایه خود کسب و کارتان را شروع کنید محصولات و خدمات خود را عرضه کرده و مشتریان جدیدی پیدا کنید.
8 ابزار تبلیغات رایگان گوگل
ابزار تبلیغات رایگان در گوگل فراوان هستند که هرکدام خصوصیات و کارآیی خاص خود را دارند در این بخش 8 ابزار تبلیغات رایگان گوگل را به شما معرفی میکنیم.
گوگل ترند ابزار تبلیغات رایگان گوگل
گوگل ترند یک ابزار جستجوی آنلاین است که به شما این امکان را میدهد تا ببینید چگونه اغلب کلمات کلیدی یا سوژهها در یک دوره زمانی مشخص مورد جستجو قرار گرفتهاند . همچنین موضوعات گرایش را برجسته میکند تا بتوانید مردم را با استفاده از علایق خود جلب کنید .
گوگل ترند به ویژه برای موارد زیر مفید هستند :
دانستن گرمترین گرایشها برای یافتن مکان برای ارتباط و نظارت بر رقبا.
دیجیتال گاراژ ابزار تبلیغات رایگان گوگل
Garage دیجیتال یک پلت فرم یادگیری آنلاین است که آموزش مهارتهای رایگان را ارایه میدهد, همه چیز را دیجیتال , از وب سایتها و پیگیری تا بازاریابی آنلاین و فراتر از آن را پوشش میدهد . به طور متوسط تجربه یادگیری آنلاین تان , it , ویدیوهای گرافیکی , و همچنین بیشتر را با هم ترکیب میکند .
آن میتواند توسط freelancers و شرکتهای کوچک که میخواهند بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشند ، استفاده شود ، میتواند توسط فردی با علاقه به رسانههای اجتماعی و یا بازاریابی و افسران ارتباطی در شرکتهای بزرگتر مورد استفاده قرار گیرد .
بدون توجه به مهارتها و تخصص موجود در بازاریابی دیجیتال ، شما چیز جدیدی را با Garage دیجیتال یاد خواهید گرفت .
چگونه در گوگل تبلیغات رایگان انجام دهیم
اول از همه , شما باید تصمیم بگیرید که در کجا میخواهید تبلیغ شما ظاهر شود . دو شبکه وجود دارد که شما میتوانید آگهیهای گوگل را روی آن نمایش دهید : شبکه جستجوی گوگل و شبکه نمایش گوگل .
شبکه جستجوی گوگل برای هدف قرار دادن مشتریانی که به صنعت یا محصول خاص شما علاقمندند ، عالی است . شما میتوانید آگهیهای خود را بر روی صفحات نتایج جستجو از آن مصرف کنندگان نمایش دهید که در جستجوی یکی از کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی دم به دم که برای تبلیغ تبلیغ شما اختصاصیافته است را انجام دادهاند . سایتهایی که در شبکه جستجوی گوگل در نظر گرفته میشوند ، خرید گوگل ، گوگل مپ و گوگل پلی هستند .
شبکه نمایش گوگل برای هدف قرار دادن مشتریان ایدهآل شما است , اما زمانی که به طور فعال در جستجوی شما نیستند . شبکه نمایش گوگل شامل کانالهای زیادی مثل یوتیوب , جی میل , و دیگر سایتهای معروف گوگل است که در آن میتوانید آنها را با محتوای خاص هدف قرار دهید .
چندین نوع کمپین وجود دارد که میتوانید از آنها برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنید . نوع کمپین که برای استفاده انتخاب میکنید به این بستگی دارد که شما در کجا تبلیغ میکنید و چه نوع تبلیغی را میخواهید استفاده کنید .
کمپین جستجو در گوگل
اولین گروه تبلیغاتی ، یک کمپین جستجو است . اگر تصمیم گرفتید که در شبکه جستجوی گوگل تبلیغ کنید و از تبلیغات متنی استفاده کنید ، این کمپینی است که شما میخواهید راهاندازی کنید . هرگاه کسی به دنبال کلمات کلیدی مرتبط شما بگردد ، تبلیغ متن تان برجستهتر خواهد شد . با تبلیغات جستجو به طور باور نکردنی مهم است که واژههای کلیدی قوی ، یک صفحه فرود سازمانیافته خوب داشته باشید و یک آگهی متنی به خوبی نوشته شده برای اطمینان از اینکه به اندازه کافی مرتبط هستید تا به بالای صفحه اول نتایج جستجو نزدیک شوید .
مقوله بعدی یک کمپین نمایش نمایش است . تبلیغ نمایشی میتواند در هر جایی در شبکه نمایش گوگل نمایش داده شود . اگر میخواهید علایق خاص یا سایتهای مربوط به محصول یا صنعت خود را هدف قرار دهید , میتوانید به راحتی این کار را با یک برنامه نمایش به نمایش بگذارید . رسانههای غنی و تبلیغاتی شما بر روی سایتهایی که هدف شما قرار میگیرد نمایش داده خواهد شد .
کمپین های نمایش نمونه بعدی یک کمپین جستجو را با یک دستگاه نمایش نشان میدهیم . آیا شما صدای یک کمپین جستجو را دوست دارید اما فکر میکنید که تبلیغات نمایش تبلیغات برای کسبوکار شما مفید خواهد بود ؟ خوب این دقیقا ً همان چیزی است که یک کمپین جستجو با یک Opt نمایش نمایش میدهد - در واقع ! شما فقط باید تبلیغات جستجوی خود را ایجاد کنید و آنها نیز در شبکه نمایش نمایش داده خواهند شد . این برای گسترش پتانسیل مخاطبین هدف شما که تبلیغ شما را میبینند و در معرض دید شما قرار دارند ، عالی است .
گروه بعدی تبلیغات گوگل , کمپین ویدیویی , خود - توضیحی است . اینها تبلیغات در شکل ویدیوهایی هستند که در سرتاسر شبکه نمایش گوگل و یوتیوب راهاندازی میشوند . اگر یک تبلیغ رسانه غنی برای شما کافی نیست , پس تبلیغات ویدئو ممکن است گزینه خوبی باشند .
دومین گروه برای گروه آخر ، کمپین برنامه کاربردی فراگیر ، به طور خاص برای تبلیغ برنامهها استفاده میشود . آن هم چنین یکی از عریضترین محدوده را دارد که در آن نمایش داده میشود . آن را میتوان در میان شبکههای جستجو ، نمایش و یوتیوب نشان داد . تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اطلاعاتی در مورد این برنامه ایجاد کنید و گوگل به طور خودکار آنچه که برنامه به نظر میرسد را تنظیم کرده و پیشنهاد شما برای بهینهسازی بارگیری را تنظیم میکند .
بنابراین تصمیم گرفتید که کدام نوع فعالیت تبلیغاتی میخواهید از آن استفاده کنید و شما تصمیم گرفتهاید که در کجا میخواهید آنها نمایش داده شوند . شما تحقیق کلمه کلیدی را انجام دادید , با استفاده از ابزاری مثل تبلیغات هوشمندانه , کلیدواژه ها , برای پیدا کردن سودمندترین و دقیقترین کلمات کلیدی, و شما برخی تنظیمات را در صفحه ورود خود و هدایت وب سایت انجام دادهاید تا مشتریان تان آسانترین و بهترین تجربه ممکن در سایت شما را داشته باشند . احتمالا ً به این فکر میکنید که همه میخواهید کمپین های خود را راهاندازی کنید و انتظار دارید که شما یک موفقیت برایتان داشته باشید ?
در واقع ، مهم نیست که آگهیهای شما چقدر بیعیب و نقص هستند و این که چگونه تبلیغ وب سایت شما چگونه است ، تبلیغ شما به هیچ وجه نشان نخواهد داد مگر این که استراتژی پیشنهادی خود را تنظیم کنید . بدون پیشنهاد قیمت، شما تبلیغ گوگل آگهی را نشان نخواهید داد، مهم نیست چه چیزی .
هنگامی که نوبت به استراتژی دهی میرسد ، آیا میدانستید که شما تنها گزینه انتخاب دستی بودجه خود برای هر کمپین و گروه نمایندگی مجاز را ندارید ، بلکه گزینهای برای گوگل برای خودکار کردن آن است ، و زمان آزاد تری برای کار بر روی اهداف بازاریابی دیگر به شما میدهد ؟
هنگامی که این کار به قیمت دهی خودکار میرسد ، شما نمیتوانید مستقیم در اولین کمپین خود بپرید و گوگل همه چیز را انتخاب کنید . از لحاظ فنی این یک احتمال است ، اما گوگل از یادگیری ماشین استفاده میکند . لازم است که کمپین شما به اندازه کافی فعال باشد تا مقدار مناسبی از دادههای کلیک و تبدیل داشته باشد .
تمرکز بر تبلیغات گوگل
تمرکز بیشتر بر به دست آوردن بیشترین میزان ممکن , به جای صرفا ً تغییر یا کلیک کردن است . این استراتژی خودکار بیشتر در مورد آن مکانهایی تبلیغ میکند که در آن گوگل فکر میکند که به احتمال زیاد منجر به فروش خواهد شد . در حالی که چندین استراتژی خودکار وجود دارد , همیشه میتوانید هر قیمت و قیمت خود را مشخص کنید . این یک ایده خوب است که اولین بار شروع به شروع کمپین خود کنید, اما هنگامی که فعالیتهای بیشتری را شروع میکنید , همانطور که کسبوکار شما رشد میکند و شما در حال گسترش برند خود هستید , استراتژیهای پیشنهاد خودکار در دادن زمان آزاد به شما برای تمرکز بر روی این مسائل مفید هستند . علاوه بر این , بسیاری از اوقات گوگل با یادگیری ماشین خود استراتژیهای بهتری نسبت به شما خواهد داشت چون شما نمیتوانید تمام زمان خود را صرف بازی در اطراف آگهی گوگل کنید .
قبل از راهاندازی اولین کمپین خود , اطمینان حاصل کنید که آگهیهای تبلیغاتی گوگل آگهی با کد our را چک کنید , شما میتوانید کمپین Google آگهیها را برای آزادی شروع کنید , که به شما زمان میدهد تا ببینید چه کلمات کلیدی , استراتژیهای مناقصه و انواع تبلیغات برای شما بهترین کار هستند , و این کار را انجام ندهید . این یک بخش کلیدی دیگر از فرآیند تبلیغ گوگل است . دقت کنید که هر چند هفته یکبار چک کنید و یا این که استراتژیهای کمپین ها در حال کار کردن هستند و به خاطر داشته باشید که در حالی که یک فعالیت ممکن است در حال حاضر کار کند , قدیمی خواهد شد و کارآیی کمتری خواهد داشت . دقت کنید که هر ماه محتوای جدید ایجاد کنید و یا از آنچه که از کمپین های گذشته خود یاد گرفتید استفاده کنید .