با ما در صفحه اول گوگل باشید

طراحی سایت با قالب های متنوع

سئو و بهینه سازی وب سایت

صفحه اول گوگل

تبلیغات ارزان

غرفه آرایی نمایشگاهی

مجله دیجیتال

مجله تبلیغات

سئو وب سایت

سئوسازی

هاست رایگان

ثبت دامنه

تبلیغات در گوگل

فیلم و انیمیشن

مالتی مدیا

گرافیک رایگان

غرفه سازی نمایشگاه

سئو با کیفیت عالی

طراحی سایت خبری

طراحی پرتال

ارژنگ|سایت ارژنگ|طراحی ارژنگ:صفحه اصلی

ارژنگ 

ارژنگ سایت ارژنگ وب ارژنگ گرافیک ارژنگ هاست مرکز ارائه تبلیغات تخصصی در صفحه اول گوگل.

جام ارژنگ با سالیان طولانی تجربه در امر تبلیغات و چاپ کتابهای تبلیغاتی و ماهنامه و ویژه نامه های نمایشگاهی و داشتن بیش از 1000 سایت در صفحه اول گوگل که همگی با بهتریم کیفیت سئو با کلیدواژه دلخواه مشتریان در صفحه اول گوگل هستند نامی آشنا در صنعت تبلیغات است تبلیغات در صفحه اول گوگل با ارزانترین قیمت در اسرع وقت میتواند به کسب و کار شما رونق بخشد طراحی سایت با قالب دلخواه مشتری و سئو سایت مرتبط با کار شما و حضور در صفحه اول گوگل از اهم فعالیت های جام ارژنگ است جهت درج آگهی در سایت جام ارژنگ و همچنین غرفه آرایی و تبلیغات با ما تماس بگیرید.

تبلیغات امروزه از حیاتی ترین و ضروری ترین ابزار رونق اقتصادی و پیشرفت تجارت است وجود تبلیغات گوناگون و متنوع و رنگارنگ در تمام عرصه ها مانند نمایشگاهها،خیابانها،استادیومهای ورزشی،تلویزیون و سینما و شبکه های اجتماعی نشانگر درک اهمیت تبلیغات است موتور جستجوی گوگل بعنوان قوی ترین موتور جستجوی جهان در این میان از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است تبلیغات صفحه اول گوگل میتواند معرف یک سایت و جذب کاربر و بازدیدکننده باشد جام ارژنگ مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل.

طراحی سایت ارژنگ با طراحی قالب دلخواه و افزونه های متنوع

هاست رایگان ارژنگ با پهنای باند نامحدود و بک آپ گیری 24 ساعته

طراحی و اجرای پروژه های مالتی مدیای ارژنگ در قالب cd و dvd قابل نمایش در همه سیستم ها

غرفه آرایی نمایشگاهی ارژنگ غرفه سازی و اجاره غرفه و تهیه تمامی تنظیمات و دکوراسیون

مجله تبلیغات ارژنگ با عناوین پیام نمای صنعت و صنعت برتر

مجله دیجیتال ارژنگ در صفحه اول گوگل

تبلیغات در صنعت لاله زار با تبلیغات ارژنگ

چاپ انواع کاتالوگ و سررسید توسط ارژنگ در لاله زار تهران

تبلیغات صفحه اول گوگل ارژنگ با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان

تبدیل وبلاگ به وب سایت ارژنگ بدون حذف اطلاعات شما

طراحی لوگو و بنر ارژنگ جهت ثبت شرکت و کاربرد در سایت 

هدایای تبلیغاتی ارژنگ شامل تمام اقلام گیفت تبلیغاتی

چاپ کاتالوگ و سررسید ارژنگ با کاغذ اعلا و طراحی عالی

جام ارژنگ با کلیدواژه مجله تبلیغات در صفحه اول گوگل است.

جام ارژنگ با کلیدواژه غرفه آرایی در صفحه اول گوگل است.

جام ارژنگ با کلیدواژه تبلیغات صفحه اول گوگل سئو شده است.

جام ارژنگ فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه طراحی سایت و سئو و تبلیغات چاپی،هدایای تبلیغاتی،چاپ مجله صنعت برتر،کتاب نمایشگاهی پیام نمای صنعت آغاز نمود و اکنون با داشتن بیش از 1000 سایت در صفحه اول گوگل نامی آشنا و قابل اعتماد در نزد صاحبان صنایع و مووسات خدماتی میباشد تبلیغات در صفحه اول گوگل یکی ار فعالیت های عمده جام ارژنگ است با کلید واژه های مجله دیجیتال،مجله سئو،تبلیغات صفحه اول گوگل،تیزر تبلیغاتی،غرفه آرایی،غرفه سازی نمایشگاه،سئو سایت فیلم،سئو سایت موزیک،و صدها عنوان دیگر در صفحه اول گوگل است تمامی مشتریان ما با عناوین دلخواه در صفحه اول گوگل هستندجام ارژنگ با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت مشتریان و بازدیدکنندگان محترم است.

جهت تبلیغات غیر کلیکی در صفحه اول گوگل،طراحی سایت،چاپ و ساخت هدایای تبلیغاتی،غرفه آرایی نمایشگاهی و مجله دیجیتال و بهینه سازی وب سایت {سئو} با روابط عمومی جام ارژنگ تماس بگیرید.

غرفه آرایی نمایشگاهی ارژنگ

یکی از عمده فعالیت های جام ارژنگ غرفه آرایی و تهیه غزفه و ملزومات مربوط به غرفه های نمایشگاهی است در همین راستا با ارائه یک سئوی مناسب و اصولی با واژه غرفه آرایی در صفحه اول گوگل قرار داریم جهت مشاهده جام ارژنگ با عنوان غرفه آرایی میتوانید در گوگل واژه غرفه آرایی را جستجو نمایید.

امکانات و ویژگی های سایت های ارژنگ

قابلیت نمایش در تمامی سیستم ها اعم از گوشی تلفن همراه،تبلت،لپ تاپ و کامپیوتر
تمامی قالب ها ریسپانسیو و قابلیت تغییر سایز با کشیدن انگشت در گوشی همراه
ویرایشگر متن حرفه ای با قابلیت های مشابه نرم افزار word
دسته بندی مطالب با قابلیت به صورت درختی بدون محدودیت
امکان ایجاد و انتشار مطالب بدون محدودیت
امکان ایجاد و استفاده از برچسب مطالب (Tag) بدون محدودیت
امکان افزودن محتوای چندرسانه ای به مطالب شامل، تصویر، ویدئو و فایل صوتی به صورت آسان
امکان نمایش گالری تصاویر با قالب های نمایشی مختلف
امکان افزودن تصویر بندانگشتی (تصویر کوچکی مربوط به محتوا) جهت نمایش در لیست مقالات و اخبار
امکان تعیین سطح دسترسی روی هر مطلب بصورت مجزا و محدود کردن نمایش آن برای گروه کاربری خاص
امکان تعیین زمان بندی جهت انتشار و یا عدم انتشار مطالب در تاریخ های مشخص
امکان نمایش تاریخ انتشار، تعداد بازدید، اطلاعات نویسنده، دسته بندی، تاریخ آخرین بروزرسانی، تعداد نظرات و متیازدهی برای هر مطلب
امکان نمایش خودکار خلاصه متن مطالب در لیست مقالات و اخبار
امکان افزودن فیلد های سفارشی به محتوا به صورت تفکیک شده برای هر مجموعه
امکان نمایش کلیدهای قبلی و بعدی برای هر مطلب جهت هدایت کاربران به سایر مطالب
امکان نمایش مطالب مرتبط با هر محتوا از طریق کلمات کلیدی یا برچسب ها یا دسته بندی
امکان تغییر سایز خودکار تصاویر در لیست مقالات و اخبار
امکان مدیریت کلمات کلیدی و توضیحات متا برای هر مطلب و مجموعه

صفحه ارژنگ در اینستاگرام @jamarzhang و کانال تلگرام ارژنگ @jamarzhang است.

   ,film , video , android seo  , digital _mobile--site --world---web

چرا باید سایت داشته باشیم؟

داشتن یک وب سایت بمنزله داشتن یک فروشگاه یا یک شرکت است که بصورت دائمی باز است و مشتریان شما همواره به شما دسترسی دارند در تمام شبانه روز شما در حال کسب و کار هستید حتی هنگامیکه در مسافرت هستید کاربران از طریق سایت میتوانند به شما دسترسی داشته باشند کالاها و خدمات شما همواره در معرض دید همگان قرار دارد امروزه اهمیت داشتن یک سایت بر کسی پ.شیده نیست بسیاری از دارندگان وب سایت برای معرفی خود به تبلیغات در صفحه اول گوگل روی می آورند و با کلید واژه های مورد نظر خود با پرداخت هزینه های کلیکی سعی در معرفی شغل و حرفه و کسب خود مینمایند اما اینکه چگونه سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم امری بسیار مهم و قابل تامل است برای اینکار دو راه در پیش رو داریم اول اینکه سایت خود را بهینه سازی کنیم تا موتورهای جستجو براحتی بتوانند آنرا نمایش دهند به اینکار اصطلاحا سئو گویند برای اینکار ابتدا لازم است کلید واژه مورد نظر خود را بررسی کنیم فرض کنید میخواهید با کلمه مجله تبلیغات در صفحه اول گوگل باشید بنابر این هدف اصلی وب سایت شما تبلیغات است برای اینکار ابتدا باید دامنه domain  ثبت نمایید دامنه نام اختصاصی و منحصر بفردی است که در اختیار شما قرار میگیرد و این نام مختص شما بوده و دیگری نمیتواند دقیقا همان نام را برگزینید پس از آن نیاز به هاست یا جایگاهی برای قراردادن فایل های شما است که این هاست به دامنه شما متصل گردیده و اکنون سایت شما آماده طراحی است.

انواع طراحی سایت

بطور کلی طراحی سایت را بر گونه های زیر تقسیم بندی کرده اند:

1-طراحی سایت استاتیک یعنی ایستا غیر متحرک که امروزه این نوع طراحی تفریبا منسوخ گردیده است سایت ایستا برای مشاغلی مفید است که چندان تغییراتی را اعمال نمیکنند چنانچه روزی بخواهند قالب سایت خود را تغییر بدهند مجبورند تمام مطالب را مجددا بزگذاری نمایند اینگونه سایت ها از قابلیت های آنچنانی برخوردار نیستند.

2-سایت داینامیک یا پویا سایت هایی هستند با قابلیت های فراوان برای طراحی اینگونه سایت ها معمولا از cms هایی نظیر جوملا،وردپرس،دروپال و غیره استفاده میکنند قابلیت نمایش در تمامی سیتم ها اعم از کامپیوتر،لپ تاپ،تبلت و گوشی همراه را دارا میباشد افزونه های فراوانی برای اینگونه سایت ها وجود دارد قابلیت تغییر مداوم قالب سایت وجود دارد امروزه بزرگترین سایت های جهان را معمولا با استفاده از جوملا و وردپرس طراحی مینمایند.

اثر بخشی تبلیغات

اثربخشی تبلیغات به چگونگی عملکرد یک شرکت در پیشبرد اهداف مربوط می شود. شرکت های کوچک برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات خود از آمار یا معیارهای مختلفی استفاده می کنند. این اندازه گیری ها می تواند برای انواع تبلیغات ، از جمله تلویزیون ، رادیو ، نامه مستقیم ، اینترنت و حتی تبلیغات بیلبورد استفاده شود. اثربخشی تبلیغاتی یک شرکت معمولاً با بسیاری از پیام ها یا نوردهی ها ، به مرور زمان افزایش می یابد. اما اهداف تبلیغاتی خاصی تقریباً بلافاصله محقق می شوند. یک معیار برای اثربخشی تبلیغات در دسترس است. این اندازه گیری مربوط به تعداد افرادی است که در واقع تبلیغات یک شرکت را دیدند. صاحبان مشاغل کوچک معمولاً می دانند که چند نفر به طور بالقوه می توانند تبلیغات خود را ببینند. ایستگاه های تلویزیونی محلی تعداد بینندگان را برای نمایش های خاص گزارش می دهند. به همین ترتیب ، مجلات آمار تیراژ را گزارش می دهند. اما همه این بینندگان یا خوانندگان متوجه تبلیغات نمی شوند. به همین دلیل است که صاحبان مشاغل کوچک معمولاً از نظرسنجی تحقیقات بازار برای اندازه گیری میزان دسترسی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، 10 درصد از تماشاگران تماشای یک رستوران محلی ممکن است آخرین تبلیغ تلویزیونی خود را به یاد بیاورند. طبق گفته کارشناسان "ابزارهای ذهن" بصورت آنلاین ، تبلیغات باید برای جلب توجه ، ایجاد علاقه و اقدام سریع طراحی شود. یکی از مهمترین اهداف تبلیغات افزایش فروش و سود است. یک تبلیغ سودآور یک تبلیغ مؤثر است. بهترین راه برای فروش و سودآوری رسیدن به مخاطب هدف مناسب است. به عبارت دیگر ، صاحبان مشاغل کوچک باید اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها به افرادی که احتمالاً محصولاتشان را خریداری می کنند ، برسد. شرکتها معمولاً برای جمع آوری این اطلاعات پروفایل مشتری را از کارتهای ضمانت یا تحقیقات بازاریابی تهیه می کنند. متغیرهای هدفمند مخاطب یا جمعیتی می تواند شامل سن ، جنس ، درآمد و تحصیلات باشد. به عنوان مثال ، یک خرده فروش لباس بالا زنانه ممکن است با هدف قرار دادن زنان با درآمد بالاتر ، فروش و سود را به طور موثری سوق دهد. آگاهی از برند معیار دیگری برای اثربخشی تبلیغات است. آگاهی از برند درصد افرادی است که مارک محصولات یک شرکت را تشخیص می دهند. معمولاً برای ایجاد آگاهی بالا از برند ، سالها و در معرض آگهی های زیادی طول می کشد. تلویزیون و رادیو دو بهترین واسطه برای ایجاد آگاهی از برند هستند. شرکت های کوچک همچنین می توانند با تبلیغات در صفحات زرد یا تبلیغات تبلیغاتی خود از طریق موتورهای اصلی جستجو مانند گوگل و یاهو ، آگاهی از برند خود را در اینترنت ایجاد کنند.