• سئو ارزان

4 اصل تبلیغات

گزیده زیر از راه حل تبلیغاتی کریگ سیمپسون است  
بیایید به برخی از اسرار فروش خلاقانه افسانه تبلیغات دیوید اوگیلوی نگاهی بیندازیم. وی به مروجان توصیه کرد که در ایجاد پیام های خود از این چهار اصل اساسی پیروی کنند :

1. درخشش خلاق. بازاریابان باید مفاهیم درخشان را ارائه دهند که نه تنها توجه بهترین اهداف خود را جلب می کند بلکه آنها را روی محصول به فروش می رساند. اوگیلوی طرفدار "ایده بزرگ" بود - مفهومی فراموش نشدنی که تصور مخاطب شما را به تصویر می کشد و محصول شما (یا خودتان) را روی نقشه قرار می دهد.

 

2. تحقیق کنید. اوگیلوی اعتقادی به "دمیدن دود" نداشت. در واقع نسخه وی دقیقاً ساخته شده بود و او تحقیق دقیق انجام داد تا یک واقعیت شگفت انگیز را در مورد محصولی کشف کند که در اطراف آن می تواند یک کمپین تبلیغاتی کامل ایجاد کند.

3. نتایج واقعی. Ogilvy معتقد به قضاوت در مورد کیفیت آگهی با موفقیت در فروش محصول بود. همیشه نتیجه یک آگهی را آزمایش کنید و اگر فروش ندارد ، هرگونه تغییر لازم را برای عملکرد آن ایجاد کنید. این مورد در مورد تبلیغات چاپی ، تبلیغات بنر ، برنامه های شغلی ، پست های وبلاگ یا هر چیز دیگری که قرار است در جهان ارائه دهید صادق است.

4. نظم حرفه ای. مدیران تبلیغات نباید در حوزه خلاقیت دزدگیر باشند. آنها باید کار خود را تدارک ببینند و برنامه هایی برای آموزش نسل بعدی تبلیغ دهندگان تهیه کنند. به همین ترتیب ، اگر می خواهید در ترویج چیزی موفق باشید ، از طریق هر رسانه ای ، خود را در ایجاد بهترین کمپین های ممکن اعمال کنید ، در غیر این صورت هرگز به همه آنچه برای شما امکان پذیر است ، دست نخواهید یافت.

این آخرین نکته امروز درست است همانطور که هنگام نوشتن درست بود. هیچ کس بدون قرار دادن وقت و انضباط در هر زمینه ای به یک پدیده تبدیل نمی شود. این امر به ویژه در مورد نوشتن پروموشن ها صادق است - به ویژه امروزه که این رشته بسیار رقابتی تر است.

برای اینکه یک نویسنده موفق باشید ، نه تنها باید ساعت ها وقت بگذارید تا یاد بگیرید چگونه بنویسید ، بلکه باید بیش از هر زمان دیگری تحقیق کنید تا از برجسته بودن آنچه می نویسید ، اطمینان حاصل کنید. اگر به محصولی غوطه ور نشوید و یاد بگیرید چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند ، هرگز از سر و صدا بلند نخواهید شد.

 

امروز مردم در مورد کالا در مقابل تخصص صحبت می کنند. کالا یک کالای معمولی است. یک محصول خاص چیزی در مورد آن دارد که آن را منحصر به فرد و منحصر به فرد می کند. یک نویسنده تبلیغات عالی می تواند با نمایش آنچه که باعث متفاوت و بهتر شدن آن می شود ، یک کالای کالایی را انتخاب کند و آن را به عنوان یک محصول خاص برجسته کند.

ترفند این است که داستان را در محصول پیدا کنید ، و این مهارت لازم دارد. شاید شما در حال فروش مکمل روغن ماهی هستید. با توضیح اینکه مثلاً روغن ماهی شما از یک نوع ماهی خاص در اعماق آبهای ایسلند زندگی می کند و امگا 3 بهتری فراهم می کند ، می توانید آن را به یک کالای خاص تبدیل کنید. تحقیق درباره محصول شما همیشه مهم بوده است ، اما امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار است. با رقابت بیشتر و مخاطب تردید بیشتر ، شما نیاز به استدلال های عالی دارید تا هر ادعایی را مطرح کنید.

معروف ترین عنوان در تاریخ تبلیغات

اوگیلوی در طول زندگی حرفه ای خود تبلیغات معروف بسیاری را نوشت ، اما عنوان دیگری که گفته می شود مشهورترین عنوان در تاریخ تبلیغات بوده ، همان عنوانی است که وی برای رولزرویس ایجاد کرده است. تیتر عنوان:

با سرعت 60 مایل در ساعت بیشترین صدای این رولزرویس جدید از ساعت الکتریکی ناشی می شود.

این تبلیغ پیشگامانه تمام اصولی را که باعث برجسته شدن کارهای اوگیلوی شده است نشان می دهد. تیتر یک نمونه فوق العاده از "ایده بزرگ" بود. قبلاً هیچ کس چنین عنوانی را ندیده بود. مردم را شیفته خود کرد و آنها را به سمت خواندن ادامه آگهی کشاند.

بدنه تبلیغات از 13 واقعیت جالب تشکیل شده بود که به روشنی توضیح می داد که چرا رولزرویس منحصر به فرد است و چرا ارزش آن را دارد که بسیار بالا است. و البته اوگیلوی قبل از راه اندازی کمپین سراسری که در نهایت توانست جایگاهی در تاریخ تبلیغات بدست آورد ، این آگهی را در چندین مکان آزمایش کرد.

ممکن است فکر کنید بازاریابان فقط منتظرند تا الهام بگیرند ، اما این نحوه کارکرد واقعی آن نیست. اوگیلوی در توصیف روندی که برای نوشتن آگهی رولزرویس به کار برد ، گفت که مثل همیشه این کار را با انجام تکالیف شروع کرد. وی ادعا کرد این یک روند خسته کننده اما ضروری است. اوگیلوی گفت که شما به عنوان بازاریاب باید محصول را مطالعه کنید و تا آنجا که می توانید در مورد آن اطلاعات کسب کنید. هرچه اطلاعات بیشتری درباره یک محصول داشته باشید ، به احتمال زیاد به ایده بزرگ می رسید.

وقتی حساب رولزرویس را بدست آورد ، سه هفته وقت صرف خواندن درباره ماشین کرد. در طی این روند ، او به این گفته مهندس رولزرویس رسید: "با سرعت 60 مایل در ساعت ، بیشترین صدا از ساعت الکتریکی می آید." این تیتر شد و 607 کلمه نسخه واقعی به دنبال آن منتشر شد. به یک معنا ، اوگیلوی حتی مشهورترین تیتر جهان را هم ننوشت. او آن را از یک گزارش شرکت گرفته است. اما نبوغ او در شناخت قدرت بیانیه برای کار به عنوان تبلیغ آگهی بود. البته ، بقیه تبلیغات نیز وزن خود را کشیدند: 13 نکته با دقت طراحی شده که هر یک از آنها س aالی را که ممکن است خواننده داشته باشد مطرح کرده و پاسخ می دهند. حتی این موضوع به روش هوشمندانه ای به موضوع قیمت پرداخت و بیان داشت که بنتلی ، ساخت همان شرکت ، دقیقاً همان دستگاه است ، به جز مشبک و قیمت بسیار کاهش یافته. اگر "در مورد رانندگی با رولزرویس احساس اختلاف کنند" مردم می توانند بنتلی بخرند. این امر به طرز ناخوشایند خریداران رولزرویس را به خود جلب می کند ، کسانی که هرگز خود را نسبت به هر چیزی متفاوت نمی دانند.

درسهایی برای مروجان امروز

من فکر می کنم Ogilvy جلوه ای مدرن از تبلیغات ایجاد کرد که باعث برجسته شدن کار او شد - و همچنین باعث شد اثر فوق العاده ای داشته باشد. بسیاری از نویسندگان متنی که من با آنها کار می کنم دقیقاً همانطور که وی گفت: آنها قبل از شروع به نوشتن ، به اندازه لازم تحقیق می کنند.

اغلب اوقات ، حقایق منجر به ایده بزرگی می شود که واقعاً محصول را به فروش می رساند. این عرق تحقیقات است که باعث ایجاد الهام خلاق می شود. تبلیغ کنندگان باهوش این را عملی می کنند. یکی از شرکت هایی که من می شناسم ، نویسندگان تبلیغاتی سطح ابتدایی را استخدام می کند تا یکی دو سال اول را فقط صرف تحقیق کنند. آنها یک کلمه کپی نمی نویسند تا اینکه بعد از تسلط بر تحقیق در زمینه موضوعی که قرار است روی آن کار کنند. اوگیلوی ارزش این مسئله را فهمید و بار دیگر از زمان خود جلو افتاد.

 

همچنین باید به یاد داشته باشیم که همیشه در واقعیت ها سر و کار داشته باشیم. به خصوص امروزه ، مصرف کنندگان نسبت به ادعاهای پوچ که به نظر می رسد چیزی برای پشتیبانی از آنها ندارند احتیاط می کنند. در تبلیغ محصول یا خدمات یا خودتان ، حتماً واقعیتی را ارائه دهید که دلیل بهترین بودن شما را توضیح دهد.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی