• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

40 ایده بازاریابی کم هزینه برای مشاغل کوچک شما

ایده بازاریابی نیاز به خلاقیت دارد،ذهن یک بازاریاب باید ایده پرداز باشد تا بتواند به بازاریابی و موفقیت در کسب و کار برسد.

ایده های بازاریابی در اینترنت بسیار فراوانند و سایت های بسیاری به آن پرداخته اند.

در این صفحه از سایت جام ارژنگ در باره ایده بازاریابی کم هزینه گفتگو کرده ایم.

بازاریابی دیجیتال روش کسب درآمد در گوگل.

بازاریابی ایمیلی,بازاریابی دیجیتال,بازاریابی سنتی,بازاریابی محاوره ای,بازاریابی صوتی,بازاریابی ویدئویی,بازاریابی رسانه ای,بازاریابی محتوا,بازاریابی برونگرا,بازاریابی موتورهای جستجو.

بازاریابی مهمترین بخش فعالیت های تجاری و اقتصادی است اصولا بازاریابی رکن اساسی پیشرفت یک کسب و کار است.

ایده های بازاریابی فراوانی در وب منتشر شده و کارشناسان و متخصصان در باره آن صحبت کرده اند.

گوگل مپ اولین ایده بازاریابی

گوگل مپ یکی از مهمترین ایده های بازاریابی بدون هزینه بشار م آید که نقش مهمی در معرفی کارو کسب میتواند ایفا نماید.

شما براحتی و رایگان میتوانید در گوگل مپ ثبت نام کرده و مکان خود را معین نمایید و در فهرست گوگل نمایش داده شوید.

گوگل مپ به کسب و کارها کمک میکنند تا خود را نشان دهند.

گوگل مپ شامل اطلاعات تماس ،ساعات کاری،شرح کار و کسب و پروفایل های اجتماعی است.

در اینجا 5 مزیت گوگل مپ را برای بازاریابان شرح میدهیم که عبارتند از :

  1. به افراد کمک میکند تا کارو کسب شما را پیدا کنند.
  2. به افراد اجازه میدهد تا به سرعت با شما تماس بگیرند.
  3. افراد را تشویق میکند تا از مکان شما بازدید نمایند.
  4. کسب و کار شما را با تصاویر نمایش میدهد.
  5. از طریق بررسی اعتبار مشتری را نشان میدهد.

بنابر این در بحث ایده های بازاریابی میتوان گوگل مپ را در اولویت قرار داد تا یک ایده بازاریابی کم هزینه تحقق پذیرد.

بازاریابی سئو در صفحه اول گوگل.

بازاریابی بر چند دسته تقسیم شده اند. 

بازاریابی اصولا بر 4 دسته تقسیم شده است که عبارتند از :

1-بازاریابی سنتی

بازار یابی سنتی چیست؟

بازاریابی سنتی اصولا به بازاریابی آفلاین اطلاق میشود این نوع از بازاریابی از طریق بیلبوردها و مجلات و کاتالوگ انجام میشود.

بازاریابی سنتی اصولا از ابزار وب و فضای آنلاین بدور است.

2-بازاریابی برون مرزی

بازاریابی ارزان در صفحه اول گوگل.

بازاریابی برون مرزی چگونه است

بازار یابی برون مرزی یا برونگرا به تبلیغات مزاحم میگویند که بدون توجه به علایق مشتری و افراد برای انان ارسال میشود مانند تبلیغات ایمیلی.

این نوع بازاریابی اصولا مخاطب خاصی ندارد و تمام افراد یک لیست و فهرست را در برد میگیرد مانند پیامک هایی که از اپراتورها بر روی گوشی تلفن همراه شما میرسد.

3-بازاریابی درونگرا

ایده بازاریابی در صفحه اول گوگل.

بازاریابی درونگرا به چه نوعی از بازاریابی گفته میشود.

این نوع بازاریابی بر روی جذب مشتریان متمرکز است و از ابزارهای دیجیتالی بهره میبرد.

در این روش بازاریابان با ایجاد محتوای مناسب مانند ویدئو و فیلم و تیزر سعی در جذب مشتریان در یک حوزه خاص دارند.

در این نوع بازاریابی طیف مشتریان متمرکز بر روی صنف و رده خاصی قرار دارد.

4-بازاریابی دیجیتال

بازاریابی ارزان توسط مجری تبلیغات.

بازاریابی دیجیتال را بیشتر بشناسیم.

بازاریابی دیجیتال بر عکس بازاریابی سنتی از فناوری های جدید استفاده میکند میدان مانور آنان وسیع است و فضای وب جایگاهی مناسبی برای آن است.

بازاریابی دیجیتال از ابزارهایی مانند سایت و سئو ،فضای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و یوتیوب بهره میبرد.

5 بازاریابی محتوا

مجری تبلیغات و بازاریابی در گوگل.

بازاریابی محتوا را بیشتر بشناسیم.

این نوع بازاریابی تولید محتوا شامل فیلم و ویدئو و حضور در شبکه های اجتماعی و ایجاد محتوای مناسب و معرفی محصولات و خدمات است.

استفاده از ابزار دیجیتال لازمه اینگونه بازاریابی است.

ایجاد وبلاگ های بزرگ در رابطه با معرفی کالا و خدمات و تولید محتوا در سایت های بزرگ از بزرگترین رفتارهای اینگونه بازاریابی میباشد.

6 بازاریابی موتورهای جستجو

مجری تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل.

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو

مشخصه بزرگ این نوع بازاریابی سئو میباشد که مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد.

حضور یک وب سایت در صفحه اول گوگل با سئوسازی مناسب از مهمترین شاخصه های بازاریابی موتورهای جستجو میباشد.

7-بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی

فیسبوک ،یوتیوب و توئیتر و اینستاگرام از بزرگترین رسانه های اجتماعی حال حاضر جهان هستند.

حضور فعال در این شبکه ها و معرفی کالا و خدمات از بزرگترین روش های تجارت ارزان در حال حاضر است.

یوتیوب بزرگترین رسانه اجتماعی است که کاربران با تولید ویدئو و فیلم به معرفی خود پرداخته و فعالیت تجاری ارزان و رایگان مینمایند.

اینستاگرام با بازدید میلیاردها نفر در روز جایگاه وسیعی در بازاریابی رسانه ای را بخود اختصاص داده است.

تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی عمدتا رایگان است و چنانچه کاربری نیاز به تبلیغ پولی برای معرفی محصول خود داشته باشد این امکان براحتی برای او فراهم میشود.

به جرات میتوان گفت که امروزه رسانه ها و شبکه های اجتماعی ارزانترین روش بازاریابی در سرساسر جهان هستند.

8- بازاریابی ویدئویی

مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل.

آیا بازاریابی ویدئویی موثر است؟

ایجاد میلیونها ویدئو در روز که توسط کاربران یوتیوب و سایر رسانه های اجتماعی در طول روز تولید میشود پاسخگوی این سوال است.

مشتریان و خریداران امروزه مایل هستند از طریق مشاهده فیلم کالا و خدمات و شنیدن توضیحات روی فیلم اقدام به خرید نمایند.

بازاریابی ویدئویی میتواند بر روی بیننده تاثیر بسزایی داشته باشد.

9-بازاریابی صوتی

بازاریابی صوتی چگونه صورت میگیرد؟

امروزه از طریق بلندگوهای گوگل هوم و آمازون الکسا امکاناتی در اختیار بازاریابان قرار داده شده تا بازاریابی خود را بصورت صوتی انجام دهند.

چنانچه شما نیز دارای یک وب سایت باشید میتوانید بازاریابی صوتی را براحتی و سهولت در سایت خود ایجاد نمایید.

10-بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی را جدی بگیرید.

یکی از روشهای متداول بازاریابی از طریق ایمیل است فرستادن پیام برای تمام مخاطبان یک شبکه که میتواند روشنگری مناسبی از کالای شما ارائه دهد.

بازاریابی ایمیلی یک عیب نیز دارد و آن اینست که چنانچه بصورت انبوه ارسال شود ممکن است توسط کسانی که تمایلی به خواندن آن ندارند بعنوان هرزنامه معرفی شود.

در بازاریابی ایمیلی میتوانید اطلاعات خود را در قالب pdf و متن و کاتالوگ برای افراد ارسال نمایید.

چنانچه مایل هستید ازینکار نتیجه مطلوبی بدست آورید لازم است با توجه به رده فعالیت تجاری خود ایمیل مخاطبان خاصی را که علاقمند به کار شما هستند پیداکنید.

11-بازاریابی محاوره ای

مجری تبلیغات و بازاریابی ارزان در گوگل.

اصول بازاریابی محاوره ای

بازاریابی محاوره ای شامل چت کردن در فضای مجازی میباشد این نوع چت یا گپ میتواند بصورت صوتی یا تصویری و نوشتاری انجام گیرد.

تسلط یک بازاریاب بر اطلاعات کاملی که از نوع کالا و خدمات خود دارد و نحوه انتقال آن به مخاطب در این نوع بازاریابی بسیار مفید است.

در این نوع بازاریابی قدرت بیان سلاح بسیار برنده و قوی است که میتواند مخاطب را جذب و تشویق به خرید نماید.

آشنایی با کاربرد ابزارهای فضای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام و واتساپ از اولیه ترین اصول بازاریابی محاوره ای میباشد.

12-بازاریابی پرسروصدا

13-بازاریابی از طریق اینفلوئنسر

14-بازاریابی اکتسابی

15-بازاریابی متنی

16-بازاریابی شخصی

17-بازاریابی برند

18-بازاریابی مخفیانه

19-بازاریابی چریکی

20-بازاریابی بومی

21-بازاریابی وابسته

22-بازاریابی شریک

23-بازاریابی محصول

24-بازاریابی مبتنی بر حساب

25-بازاریابی مشتری

26-بازاریابی دهان به دهان

27-بازاریابی رابطه مند

28-بازاریابی تولید گشته توسط کاربر

29-بازاریابی پردیس

30-بازاریابی مجاورتی

31-بازاریابی رویداد

32-بازاریابی تجربی

33-بازاریابی تعاملی

34-بازاریابی جهانی

35-بازاریابی چندفرهنگی

36-بازاریابی اطلاعاتی

37-بازاریابی عصبی

38-بازاریابی متقاعدکننده

39-بازاریابی علت

40-بازاریابی جنجالی

41-بازاریابی میدانی