با 40 ایده مجری تبلیغات همراه شوید

ایده های تبلیغاتی تبلیغات رایگان تبلیغات ارزان مجری تبلیغات ارزان در گوگل

مجری تبلیغات

تبلیغات رایگان

چه کسب و کار شما هنوز جدید باشد و چه جا افتاده ، بزرگ یا کوچک ، باید در مورد آن به مردم بگویید و این به معنای تبلیغات است. 

اما این بدان معنا نیست که شما باید یک بودجه در حد سوپ کاسه ای برای تبلیغ این کلمه نیاز داشته باشید. بسیاری از ایده های تبلیغاتی رایگان وجود دارد که برای مشاغل از هر اندازه مناسب است. فقط به مارک هایی مانند رولز رویس ، کیهلز یا هوی فونگ فودز (سازندگان سریراچا) نگاه کنید - همه مارک هایی که با تبلیغات پولی اذیت نمی شوند . 

در عوض ، آنها از تاکتیک های رایگان مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کنند و شما نیز می توانید. 

برای شروع ، 40 ایده از ایده های تبلیغاتی رایگان برای مشاغل را گردآوری کردیم - حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی هم داشته باشید باید از بسیاری از آنها بهره ببرید! 

1. هرگونه نمایه یا لیست موجود را ادعا کنید 
صدها دایرکتوری آنلاین ، لیست ها و سایت های بررسی وجود دارد. مطمئن شوید که لیست مشاغل خود را در سایتهایی مانند Yelp ادعا کرده اید و از به روز بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنید. 

2. یافتن دیگر فرصت به دریافت ذکر شده 
به دنبال فرصت هایی برای فهرست کردن مشاغل خود در هر دایرکتوری یا سایت مرور باشید که قبلاً از آنها استفاده نمی کنید. ممکن است دایرکتوری های تجاری مرتبط با صنعت یا مکان شما و لیست های محله ، شهر و ایالت برای مشاغل محلی با مکان های فیزیکی وجود داشته باشد. 

3. اطمینان رایگان تبلیغات ویدئویی با Biteable 
تبلیغات ویدئویی یک روش قدرتمند برای دستیابی به افراد با یک پیام جذاب و مرتبط است. و با Biteable ، برای شروع به بودجه زیادی احتیاج ندارید - در عوض ، از یکی از الگوهای رایگان ما استفاده کنید ! در اینجا فقط یک زن و شوهر وجود دارد: 

نمایش پرده ای نمایش محصول 
ویرایش ویدئو 
راه اندازی محصول 
ویرایش ویدئو 
راه اندازی محصول عالی 
ویرایش ویدئو 
توضیح دهنده برنامه 
ویرایش ویدئو 
اطلاعیه محدوده جدید 
ویرایش ویدئو 
فروش اکنون فعال است 
ویرایش ویدئو 
پست جدید بلاگ 
ویرایش ویدئو 
فروش به زودی پایان می یابد 
ویرایش ویدئو 
4- کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید 
مطمئن شوید لیست مشاغل Google شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که شخصی هنگام جستجوی کسب و کار شما مشاهده می کند ، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما کاملاً کامل و بهینه شده است. چند عکس را بارگذاری کنید و فراموش نکنید که ساعات کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر مشاغل محلی با مکان آجر و ملات فیزیکی دارید ، این از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا به شما کمک می کند تا تجارت شما در Google Maps نشان داده شود. 

5- به گفتگو بپیوندید 
به دنبال بحث و گفتگو و گفتگوی مربوط به تجارت یا صنعت خود باشید - حتی ممکن است مشتریان شما قبلاً بصورت آنلاین درباره کسب و کار شما بحث کرده باشند! 

به یاد داشته باشید که شما نمی خواهید فقط با یک لینک و یک تبلیغ واضح فشار وارد کنید. درعوض ، سعی کنید ارزش خود را با پاسخ دادن به س questionsالات ، به اشتراک گذاشتن تخصص خود یا در مواردی که مشتری ناراضی است ، بیفزایید و با کمال حسن نیت کمک کنید. 

6. نظر در وبلاگ ها و مقالات 
به همین ترتیب ، به دنبال پست ها و مقالات وبلاگ رهبران فکری یا مشاغل مرتبط با خود باشید ، اما نه رقبای مستقیم. نظرات متفکرانه ای را ارائه دهید (از ظاهر شدن هرزنامه خودداری کنید!) دیدگاه خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارید. 

7. وبلاگ نویسی را شروع کنید 
اگر قبلاً وبلاگ نویسی نکرده اید ، باید باشید! به طور مداوم به اشتراک گذاری محتوای مربوطه تأثیر مهمی در نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو دارد. هرچه صفحه شما بالاتر باشد ، احتمال یافتن مشتری شما بیشتر است. 

8. میزبان و / یا شرکت در توییتر چت 
گپ های توییتر راهی آسان برای نام بردن از آن است. اگر پهنای باند را برای میزبانی خود ندارید ، فرصت های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود در گپ های موجود وجود دارد. گپ های مربوط به صنعت خود را در این لیست از TweetReports پیدا کنید . 

9. یک خبرنامه ایمیل شروع کنید 
ایمیل یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی موجود است. به همین دلیل است: افرادی که در لیست ایمیل شما هستند انتخاب تبلیغات و پیام های دیگر از شما را انتخاب کرده اند. آنها در ازای پیشنهاد یا اطلاعات از شما چیزی با ارزش ( آدرس ایمیل آنها) را تحویل داده اند . حتماً از آن هوشمندانه استفاده کنید! 

10. در یک مراسم صحبت کنید 
با سخنرانی در یک کنفرانس یا رویداد یا شرکت در یک پنل به دنبال فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود باشید. با انتخاب رویدادی که کاملاً منطبق با تجارت یا صنعت شما باشد ، خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهید و در مقابل مخاطبانی قرار می گیرید که (امیدوارم) مناسب کسب و کار یا محصول شما باشد. 

11. با مطبوعات دیدار کنید 
شما برای نوشتن و ارسال اطلاعیه مطبوعاتی به اخبار محلی یا صنعت خود به یک شرکت روابط عمومی گران قیمت احتیاج ندارید. برای اطلاع رسانی های بزرگ خود ، اطلاعیه های مطبوعاتی را بنویسید و از یک سرویس ارسال رایگان برای اطلاع رسانی استفاده کنید - برای امتحان کردن این سرویس ، این لیست را بررسی کنید. 

12. ارسال در Reddit 
برای هر موضوع زیر نور خورشید اعتبارهای فرعی وجود دارد . نکته اصلی ارسال پست در Reddit به عنوان یک تجارت ، پرهیز از فروش بودن و شفافیت در مورد این است که شما نماینده یک تجارت هستید. سعی کنید در جامعه شرکت کنید و اصیل و مفید باشید. 

13. پیشنهاد به وبلاگ مهمان 
به دنبال فرصت هایی برای مشارکت در پست مهمان در سایت ها یا وبلاگ های مرتبط با صنعت خود باشید. این تاکتیک می تواند به رانندگی در وب سایت شما کمک کند و نام شما را به عنوان یک رهبر فکری در سایت شما ایجاد کند. اتمام راهنمای Kissmetric را برای راهنمایی در مورد شروع شده است. 

14. Repurpose خود محتوای 
استفاده مجدد از محتوای موجود راهی عالی برای کسب بیشتر مسافت پیموده شده از محتوایی است که قبلاً داشته اید - به صورت رایگان. این که آیا یک پست وبلاگ منسوخ را پرداخت می کنید یا یک کتاب الکترونیکی موجود را به یک دوره ایمیل تبدیل می کنید ، استفاده مجدد از آنها فرصت بیشتری برای مواجهه با مخاطبان جدید فراهم می کند. 

15- اینفوگرافی ایجاد کنید 
اینفوگرافیک ها راهی برای تبدیل داده های نه چندان جذاب بصری به محتوایی جذاب و بسیار قابل اشتراک است. و به لطف شبکه های تصویری رسانه های اجتماعی مانند Pinterest ، اینفوگرافیک ها راهی گسترده برای گسترش دارند. از یک ابزار رایگان مانند Canva برای تبدیل داده های خود یا داده های مربوط به صنعت خود به یک اینفوگرافیک چشم نواز استفاده کنید. 

16. بپرسید برای ارجاع 
درخواست مراجعه از بهترین مشتریان خود روشی آسان و رایگان برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است. توصیه یکی از دوستان معتبرترین شکل تبلیغات به حساب می آید. اما بسیاری از مردم فکر نمی کنند که دوست خود را به تجارت شما ارجاع دهند ، به همین دلیل پرسیدن این مسئله بسیار مهم است. 

17. به مشتریان خود پاداش دهید 
از آخرین نکته ما در پشت پرده استفاده کنید ، روشهایی را برای پاداش دادن به مشتریان وفادار خود در نظر بگیرید ، به خصوص برای مراجعه یا بررسی مثبت. ارسال مقداری کالای رایگان ، کالای رایگان یا ارائه تخفیف اندک ، همه راه های عالی برای ایجاد انگیزه در مشتریان و ایجاد حسن نیت هستند. اگر مشتریان شما تجربه خوب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، حتی بهتر! 

18. یک وب سایت ایجاد کنید 
امیدوارم که شما قبلاً این کار را انجام داده باشید ، اما اگر اینطور نباشد ، وقت آن است! ابزارهایی مانند Wix و Weebly به هر کسی اجازه می دهد یک وب سایت رایگان ایجاد کند ، بدون اینکه به مهارت توسعه نیاز باشد. داشتن یک وب سایت کمک زیادی به مشتریان می کند تا شما را در موتورهای جستجو مانند Google بیابند. 

19. وب سایت خود را به روز نگه دارید 
وقتی وب سایتی گرفتید ، اجازه ندهید که آن تار عنکبوت جمع شود. به روزرسانی منظم آن با محتوای تازه برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی Google مهم است. اطمینان حاصل کنید که سایت شما به روز و بهینه شده است. این روزها ، اگر وب سایت شما در تلفن همراه کار نکند یا ظاهر خوبی نداشته باشد ، بسیاری از کاربران بلافاصله کلیک می کنند. 

20. برای سئو بهینه سازی کنید 
استفاده از یک ابزار SEO رایگان مانند Yoast و انجام برخی تحقیقات اساسی در مورد کلمات کلیدی تا حد زیادی منجر به افزایش رتبه شما در نتایج جستجو می شود. به یاد داشته باشید ، روزهای صفحات زرد گذشته است. اکنون افراد برای یافتن شغلی به Google مراجعه می کنند ، بنابراین مهم است که برای کمک به آنها در یافتن شما تلاش کنید. 

21. برای جوایز وارد کار خود شوید 
به دنبال جوایز ارائه شده توسط نشریات تجاری یا تجاری محلی خود ، اتاق بازرگانی و سازمان های حرفه ای یا غیرانتفاعی باشید. جوایز زیادی وجود دارد ، اما واقعیت این است که نامزد شدن جای تعجب ندارد - شما باید وارد شوید! 

22. داوطلب 
بازگشت به موسسات غیرانتفاعی محلی نه تنها به شما کمک می کند تا در جامعه خود ارتباطات خوب و ارزنده ای برقرار کنید ، بلکه می تواند به ایجاد آگاهی در مورد تجارت شما نیز کمک کند. شما می توانید با تیم خود یک پروژه خدماتی انجام دهید ، یا مثلاً با عضویت در یک هیئت مدیره در یک ظرفیت رهبری خدمت کنید. 

23. بپرسید برای بررسی 
بررسی ها بسیار مهم هستند ، اما آیا می دانید مردم به راحتی تجربه های بد مشتری را از تجربیات خوب به اشتراک می گذارند ؟ حتی مشتریان خوشحال نیز به احتمال زیاد همه به سمت Yelp یا Google سر نمی زنند و حسن نیت خود را به اشتراک می گذارند. به همین دلیل بسیار مهم است که از بهترین مشتریان خود بخواهید که تجربیات خوب خود را با نام تجاری شما به اشتراک بگذارند. 

24. نگه کارگاه و یا وبینار 
ورود افراد به خانه (به صورت حضوری یا به صورت مجازی) می تواند تا حد زیادی به آگاهی از برند کمک کند. با ارائه یک جلسه آموزشی مفید که به مشتری ایده آل شما کمک می کند مشکلات خود را حل کند ، در حال ایجاد اعتماد و ارتباط هستید و اطمینان حاصل کنید که دفعه دیگر که به دنبال محصول یا خدماتی مانند شما هستند ، به فکر شما خواهند بود. 

25. نگه مسابقه و یا به سادگی 
لازم نیست برای یک مسابقه یا مسابقه موثر ثروت خود را صرف جوایز کنید - در واقع ، نباید! هنگامی که جایزه ارتباط تنگاتنگی با کسب و کار شما داشته باشد ، مسابقات بسیار موثر است به عنوان مثال: محصول رایگان. مطمئناً ، اگر یک iPad را هدیه دهید ، ممکن است 1000 ورودی داشته باشید ، اما آیا این افراد واقعاً به کاری که شما انجام می دهید علاقه مند هستند؟ احتمالا نه. 

26. پاسخ پرسش در اورجینال 
وقتی اینترنت س hasالی دارد ، Quora غالباً جایی است که روشن می شود. بسیاری از مشاغل موفق به ارسال موفقیت در ارسال پاسخ به س questionsالات در Quora شده اند و انجام این کار می تواند موجب ایجاد اقتدار در زمینه ، افزودن لینک به وب سایت شما و ایجاد ترافیک شود. 

مثل همیشه ، سعی کنید مفید باشید ، نه تبلیغاتی - فقط یک لینک به وبلاگ خود ارسال نکنید و آن را روزانه صدا کنید. در عوض ، به دنبال س questionsالات مربوط به صنعت خود باشید ، به خصوص اگر قبلاً یک پست یا ویدیوی وبلاگ در مورد یک موضوع مرتبط داشته اید. سپس پاسخ را خلاصه کرده و پیوندی به جایی که افراد می توانند بیشتر بیاموزند (در صورت تمایل) قرار دهید. 

27. میک مهمان حضور در پادکست - و یا میزبان خود را را! 
پادکست ها راهی عالی برای دسترسی به مخاطبان جدید هستند. بسیاری از مردم وقت ندارند یا نمی خواهند مقاله های نوشته شده بخوانند ، اما دوست دارند به پادکست گوش دهند. با میزبان چند پادکست مرتبط تماس بگیرید و پیشنهاد مهمان شوید. حتی اگر پادکست خود را داشته باشید ، به عنوان میهمان حضور در دیگران به گسترش توانایی شما کمک می کند. 

28. در رویدادهای شبکه شرکت کنید 
برای مشاغل در هر اندازه و صنعت ، شبکه حضوری یکی از بهترین روش های مطلق ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه یا شرکای تجاری است. همانطور که تبلیغات پولی می تواند قدرتمند باشد ، ارتباط حضوری و دهان به دهان یکی از بهترین شکل های مطلوب تبلیغات است. 

29. فرم همکاری با دیگر کسب و کار 
بگویید شما یک عکاس هستید - احتمالاً مشتریانی دارید که می خواهند آرایش و آرایش خود را نیز انجام دهند. و اگر آرایشگر آرایش و آرایش هستید ، به احتمال زیاد با افرادی که برای مراسم خاص مانند عروسی آماده می شوند کار می کنید ، افرادی که ممکن است به دنبال یک عکاس باشند. ایجاد روابطی که در آن با هم کار می کنید و مشتری ها را به یکدیگر ارجاع می دهید ، یکی از روش های فوق العاده ارزشمند برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است. 

30. حضور رسانه های اجتماعی خود را توسعه دهید 
بله ، تأثیرگذاری به صورت ارگانیک (بخوانید: رایگان) در رسانه های اجتماعی از همیشه دشوارتر است. اما این بدان معنی نیست که باید آن را نادیده بگیرید. شبکه های رسانه های اجتماعی یکی از رایج ترین مکان ها برای یادگیری مردم در مورد مشاغل است. در واقع ، 25٪ از مصرف کنندگان هزاره هنگام تحقیق در مورد یک تجارت ، با رسانه های اجتماعی شروع می کنند - نه جستجوی Google یا بازدید از وب سایت شرکت. اطمینان حاصل کنید که در هر کانال رسانه های اجتماعی که استفاده می کنید حضوری فعال و نمایه های کاملاً کامل دارید. 

31. همکاری با دیگر کسب و کار و یا غیر انتفاعی 
مشارکت ها نباید فقط به ارجاع مشتری به یکدیگر محدود شود. آیا می توانید با یک کسب و کار دیگر یا یک سازمان غیرانتفاعی در یک محصول با نسخه محدود همکاری کنید؟ یا برای میزبانی یک رویداد یا مسابقه با هم کار می کنیم؟ این تاکتیک ها می توانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان کاملا جدیدی دسترسی پیدا کنید زیرا شما و شریک زندگی خود هر دو در کانال های بازاریابی خود تبلیغ می کنید. 

32. شرکت در محلی حوادث 
برای شرکت در رویدادهای محلی نیازی به بودجه حمایت مالی زیادی ندارید. از تیم خود بخواهید به عنوان کارمند رویداد داوطلب شود ، یا فضای رویداد ، پذیرایی ، محصول خود را به عنوان جوایز حراج یا خدماتی مرتبط با صنعت خود اهدا کنید (به عنوان مثال یک شرکت صوتی می تواند صدا ارائه دهد.) 

33. مطمئن ترین از خود را ایمیل امضای 
آیا در امضای ایمیل شما پیوندی به وب سایت شما وجود دارد؟ در مورد پیوند به کانال های رسانه های اجتماعی شما چطور؟ امضای ایمیل شما ارزشمند است ، اما اغلب نادیده گرفته می شود! حتی می توانید در مورد یک تبلیغ یا پیشنهاد فعلی یک مزاحمت در این فضا قرار دهید. 

34. ارسال سرد ایمیل 
در حالی که بسیاری از مردم از ترس اینکه نامه های ناخواسته به نظر برسد ، از ارسال ایمیل های سرد احتیاط می کنند ، اما اگر این کار خوب انجام شود ، می توانند کار کنند - و هزینه آنها یک سنت نیست. آنچه مهم است شخصی سازی پیام شما و کوتاه نگه داشتن آن ، عملی و ارزشمند بودن آن است : چگونه می توانید به حل مشکل آنها کمک کنید؟ 

35. گسترش تا خود را دفتر 
ارائه فضای خود برای یک ملاقات یا رویداد دیگر یک روش برجسته برای ایجاد آگاهی در مورد نام تجاری شما است. برای تهیه غذاهای تازه با یک تجارت دیگر شریک شوید و مجبور نیستید هزینه ای کم کنید! 

36. درست بروشور، آگهی، و یا کارت پستال 
مطمئناً ، در مورد تبلیغات آفلاین مانند آگهی های تبلیغاتی هیچ چیز پیشگویی وجود ندارد. اما واقعیت این است که آنها هنوز کار می کنند. با هزینه برخی از کاغذها و تونرها ، می توانید بروشورها و بروشورهایی را برای گرفتن در کافی شاپ ها یا مکان های دیگری که مشتری هدف شما در آنها می گذرد ، شلاق بزنید. 

37. انتشار مطالب در LinkedIn 
LinkedIn فقط برای شبکه سازی و نگه داشتن برگه های همکاران قدیمی نیست. در واقع این یک پلت فرم انتشاراتی کاملاً قدرتمند است. با چند تغییر ساده برای بهینه سازی محتوای موجود خود برای الگوریتم LinkedIn ، به طور بالقوه می توانید در معرض مخاطبان جدید و گسترده قرار بگیرید. 

38. چیزهایی با مارک شرکت بپوشید - و مقداری هدیه دهید ! 
گرچه کاملاً رایگان نیست ، اما شما احتمالاً از قبل تی شرت یا وسایل دیگری با مارک شرکت دارید. مطمئن شوید که شما و تیمتان هنگام حضور در رویدادها از آنها استفاده می کنید. حتی می توانید آنها را به عنوان هدیه تشکر یا جوایز مسابقه با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. 

39. ترک بررسی و یا دادن توصیفات 
اگر با تأمین کنندگان یا فروشندگان کار می کنید ، در نظر داشته باشید که نظرات مثبت را به صورت آنلاین ترک کنید یا پیشنهاد دهید در مورد تجربه خود یک توصیف به اشتراک بگذارید. شما با شرکای خود حسن نیت ایجاد خواهید کرد ، و نام خود را نیز در آنجا بیرون خواهید کشید. 

40. سعی کنید پرداخت می شود تبلیغات - برای رایگان 
آخرین و نه مهمترین ، شرکتهایی مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و آمازون و برخی از شرکتهای میزبان همه اعتبارهای تبلیغاتی را برای امتحان تبلیغات پولی ارائه می دهند. فیس بوک کوپن های تبلیغاتی دوره ای را نیز ارائه می دهد ، اگرچه نمی توانید مستقیماً برای دریافت آنها ثبت نام کنید. برای یادگیری نحوه استفاده از اعتبارات تبلیغاتی تبلیغاتی ، این راهنما را بررسی کنید .