• سئو ارزان

9 راز سئو عالی

وبلاگ ها و مقالات سئو واقعاً بخش مهمی از خدمات روابط عمومی آنلاین و مدیریت رسانه های اجتماعی هستند.9 راز سئو عالی در اینجاست.
در The Content Factory ، ما هر هفته حدود 40 وبلاگ و مقاله SEO برای مشتریان خود می نویسیم - بدون احتساب صفحات فرود - و هرکدام به ایجاد ترافیک به وب سایت هایشان کمک می کنند. ارسال منظم مطالب تازه در سایت شما یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی مشتریان یا مشتریان بالقوه به برند شماست.

البته ، شما نمی توانید فقط یک کلمه را روی یک صفحه بیندازید و انتظار داشته باشید که مردم بدوند. سرویس های نوشتن مقاله Pro SEO می دانند که اگر آن را بسازید ، می آیند ... اما فقط اگر آن را به روش درست بسازید.

تحقیق در باره کلمات سئو عالی

تحقیق درباره کلمات کلیدی سئو عالی خود را در این زمینه جستجو کنید.
اگر به هر حال قصد دارید محتوا را در سایت خود ارسال کنید ، ممکن است وقت بگذارید و مطمئن شوید که Google تلاش شما را متوجه می کند.
پیدا کردن کلمات کلیدی و عباراتی که افراد در جستجوی آنها هستند (و همچنین مواردی که می توانید در آن رقابت کنید) و خود را به صفحه گسترده کلمات کلیدی تبدیل کنید. ثبت کنید که چند بار کلمات کلیدی را در محتوای خود کار می کنید و از ابزارهای مناسب برای ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. 

بکار گیری کلمات در سئو عالی

کلمات کلیدی را به کار بگیرید.
روزگاری ، نویسنده محتوای سئو صرفاً به معنای ریختن کلمات کلیدی در نسخه شما بود - اما دیگر اینگونه بازی نمی شود.
اگرچه هنوز ایده خوبی است که در کل مقاله خود کلمه کلیدی مورد نظر خود را بگنجانید ، اما فشردن کپی با کلمات کلیدی اجباری واقعاً صفحه را زیاد جابجا نمی کند (و غالباً به آن آسیب می رساند). همانطور که در مورد هر نوع استراتژی سئو وجود دارد ، شما باید تاکتیکی باشید.

کلمه کلیدی خود را در عنوان ، در 300 کلمه اول و در H1 یا H2 اول وارد کنید (البته لازم به ذکر است که زدن هر دو ضروری نیست - فقط مطمئن شوید که آن را در یکی از آنها دارید). پس از آن ، باید سعی کنید از تغییرات کلمه کلیدی خود استفاده کنید.

به عنوان یک یادداشت اضافه شده ، هرگز نباید برای متناسب کردن کلمه کلیدی خود در کپی تلاش کنید. در حالت ایده آل ، کلمه کلیدی شما باید در نوشتن احساس طبیعی داشته باشد - اگر احساس می کنید که شروع به نوشتن ناراحتی می کنید ، خیلی زیاده روی کرده اید.

به یاد داشته باشید ، افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند در جستجوی این عبارت خاص هستند زیرا آنها می خواهند در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند / آن را خریداری کنند ، بنابراین منطقی است که آنچه را که می خواهند به آنها بدهند. در صورت انجام این کار ، کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد - این یکی از ترفندهای تجارت نویسندگان مقاله حرفه ای سئو است.

محتوای ناب در سئو عالی

درمورد چیزی که مردم به آن اهمیت می دهند بنویسید.
قبل از شروع به انجام هر نوع نوشتن سئو ، از خود این سوال را بپرسید: چه کسی به این مهم توجه می کند؟
ما در اینجا چهره گرا نیستیم - اغلب اوقات ، نویسندگان مقاله فقط بدون هیچ دلیل واقعی ، بدون هیچ استراتژی واقعی ، محتوا را بیرون می کشند. آنها فراموش می کنند که انسانهای واقعی باید بخواهند این مطالب را بخوانند - شما واقعاً برای الگوریتم های Google نمی نویسید ، بلکه برای افراد می نویسید!

هنگام نوشتن ، همیشه باید به دنبال ارائه نوعی ارزش به خوانندگان خود باشید. چه چیزی می توانید به آنها بگویید که هیچ کس دیگری نمی تواند؟ چه خدماتی می توانید منحصر به فرد ارائه دهید؟ چه دانشی را می توانید به اشتراک بگذارید که در هیچ جای دیگری یافت نشود؟

هیچ کس مانند شما تجارت شما را نمی داند - بنابراین از این مزیت برای مزیت سئو خود استفاده کنید.
در غیر این صورت ، حداقل می توانید درباره اخبار مربوط به تجارت خود بحث کنید. اگر شک دارید ، به لیست کلمات کلیدی SEO خود نگاه کنید و ببینید در چه نوع لیست ، طعمه پیوند یا پست های عمیق می توانید این کلمات کلیدی را در آن کار کنید. از مصاحبه با برخی از متخصصان نترسید (اگر آنها را نقل قول کنید و تخصص آنها را در پست خود بنویسید ، احتمالاً محتوای شما را از طریق کانال های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

اصول فنی سئو عالی

اصول سئو فنی را بدانید
اگر سایت شما حتی فهرست بندی نشود ، بهینه سازی کلمات کلیدی در جهان به شما کمک نمی کند.
به عنوان یک نویسنده ، از شما انتظار نمی رود که نحوه مهاجرت یک سایت یا فعال کردن HTTPS در کل دامنه را بدانید. شما واقعاً نیازی به چگونگی به حداکثر رساندن بودجه خزیدن ندارید و همچنین لازم نیست که در مورد کوچک کردن JavaScript بدانید. با این وجود ، دانستن چند نکته در مورد SEO فنی می تواند شما را به نویسنده سئو بهتری تبدیل کند.

در وهله اول ، درک اینکه چگونه Google صفحات را خز می کند و اختیارات پیوند را در اختیار شما قرار می دهد می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی کمک کند. به هر حال ، نوشتن محتوا فقط نوشتن یک پست وبلاگ منفرد نیست - نوشتن (و پیوند دادن) دسته ای از آنها است.

اگر درک خوبی از چگونگی ساختار وبلاگ خود داشته باشید ، می توانید همه کارها را کمی کارآمدتر کنید - این بدان معناست که لینک دهی به یکی از پست های شما حداکثر سود را به شما خواهد داد.

همچنین به درک نحوه بهینه سازی وب سایت برای بیش از کلمات کلیدی کمک می کند.
کوچک نگه داشتن تصاویر ، اطمینان از وجود پنجره های بازشو در یک صفحه خاص یا اینکه بتوانید مطمئن شوید که پست های وبلاگ شما ایندکس شده است ، همه مهارت هایی است که شما باید به عنوان نویسنده سئو داشته باشید.

مطالب طولانی در سئو عالی

آن را به اندازه کافی طولانی کنید تا حساب کنید.
مطمئناً ، 100 کلمه محتوای تازه بهتر از نداشتن محتوای جدید است - اما واقعاً چقدر می توانید ارزش خود را در یک توییت ارائه دهید؟
موتورهای جستجو گرایش به وبلاگ ها و مقالات طولانی تر دارند و دلیل خوبی هم دارد. سعی کنید حداقل برای 600 کلمه شلیک کنید ، اما اگر می توانید به 1000 یا بیشتر برسید ، دنبال آن بروید.

تحقیقات زیادی انجام شده است که نشان می دهد موتورهای جستجو تمایل به محتوای "عمیق" حداقل 2000 کلمه دارند - ما این کار را برای خود و مشتریان خود دیده ایم و بسیاری از محبوب ترین پست های وبلاگ TCF حداقل 1500 کلمه. هرچه محتوای شما بیشتر باشد ، ارزش بیشتری برای خوانندگان خود قائل خواهید شد و شانس بیشتری برای کاهش نرخ پرش خواهید داشت.

نجزیه و تحلیل سئو عالی

تجزیه و تحلیل خود را تماشا کنید.
نوشتن سئو به هیچ وجه فراموش و فراموش نمی شود - نباید فقط محتوای خود را پست کنید و کنار بروید.
در واقع ، شما باید مرتباً با استفاده از Google Analytics بر محتوای خود نظارت داشته باشید. با توجه به داده های جمع آوری شده توسط افراد در SEMrush ، زمان حضور در سایت ، نرخ گزاف گویی و صفحات در هر جلسه همه به اندازه تراکم کلمه کلیدی مهم هستند (اگر مهم نباشند).

وقتی به آن فکر می کنید ، خیلی تعجب آور نیست. اگر سایت شما دارای نرخ گزاف گویی بالایی است ، این بدان معناست که بازدیدکنندگان سایت شما مدت طولانی در آنجا نمی مانند ، احتمالاً به این دلیل که صفحه شما اطلاعات مورد نظر آنها را در اختیار آنها قرار نمی دهد. اگر نرخ گزاف گویی شما زیاد است ، به احتمال زیاد صفحه شما برای کلمات کلیدی مناسب بهینه نشده است.

یک نویسنده حرفه ای محتوای SEO Google Analytics را بررسی می کند

باید به شما هشدار داده شود که بسیاری از موارد مرتبط با محتوای غیرمحتوا وجود دارد که می تواند باعث افزایش سرعتی نرخ پرش شما شود.
پنجره های بازشو پرخاشگرانه ، زمان بارگیری آهسته ، تبلیغات یا تصاویر ناخوشایند و هر عنصر طراحی زشت دیگری می تواند بازدیدکنندگان را از آن دور کند. نوشتن محتوای خوب مبتنی بر سئو فقط در مورد کلمات روی صفحه شما نیست - بلکه در مورد چگونگی مشاهده بازدیدکننده شما است. اگر آنها توسط طراحی بد پنهان شده باشند ، هیچ کس قصد خواندن آنها را ندارد.

بهینه سازی نوشتن محتوای وب خود را بهینه کنید.
اگر از وردپرس به عنوان بستر وبلاگ نویسی خود استفاده می کنید ، ابزارهای روابط عمومی آنلاین رایگان (به صورت پلاگین) وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در The Content Factory ، ما از Yoast و Shareaholic ، همراه با چندین مورد دیگر استفاده می کنیم. روابط عمومی وب رایگان و آسان همانند زدن پیوند "اکنون نصب کنید" ساده است.

ویرایش مطالب در سئو عالی

کار خود را ویرایش کنید.
تفاوت اصلی بین مقاله نویسان حرفه ای سئو و افراد عادی نگاه به ویرایش خود است.
برنامه هایی مانند OpenOffice ، Google Docs و Microsoft Word این کار را آسان می کنند - عصای قرمز و سبز بیشتر آن را از دست می دهد. داشتن چشمی برای قالب بندی دلپذیر از نظر زیبایی نیز مهم است. از پاراگراف ها و جملات فوق العاده طولانی که مایل ها ادامه دارد دور شوید.

اگر توانایی دارید ، همیشه ایده خوبی است که قبل از شروع انتشار ، شخص دیگری نگاهی به کارهای شما بیندازد. حتی اگر آنها نویسنده (یا ویرایشگر) SEO نباشند ، دسته دوم می توانند اشتباهات زیادی را فراموش کنند.

اشتراک گذاری مطالب در سئو عالی

آژانس روابط عمومی آنلاین خود شوید.
هنگامی که محتوای تازه را نوشتید و ارسال کردید ، کار جستجوگرها فقط نیمی از کار شما کامل است.
مرحله آخر نوشتن محتوای وب فعالیت به عنوان آژانس روابط عمومی آنلاین شماست - پیوند دادن به مطالب خود در سراسر مکان. درباره وبلاگ ها نظر دهید و به سایت خود پیوند دهید. محتوای خود را به Reddit و StumbleUpon ارسال کنید. مدیریت رسانه های اجتماعی و نوشتن محتوای وب دست به دست هم می دهند ، و به محض اینکه دکمه "انتشار" را در مقاله یا وبلاگ جدید خود فشار دهید ، باید قلب خود را با صدای جیغ کنید.

زمانبر بودن سئو عالی

دریابید که تبدیل شدن به یک متخصص نوشتن سئو زمان بر است.
نوشتن سئو یک مهارت است - و مانند هر مهارت دیگر ، شما یک شبه مهارت آن را نخواهید گرفت.
اما مسئله اینجاست - کاملاً مشکلی نیست. ببینید ، هنگام نوشتن محتوای سئو ، با شروع تجزیه و تحلیل ، می خواهید همیشه برگردید و محتوای خود را ویرایش کنید تا بینش خاصی به شما بدهد. حتی اگر طلا را در اولین تلاش خود نزنید ، می توانید محتوای خود را کامل کنید تا زمانی که رتبه بندی شود.

به همین ترتیب ، هر محتوایی که می نویسید یک شکاف دیگر در کمربند شما است.

با این اوصاف ، همه موفق به نوشتن سئو نمی شوند.
همه نویسندگان خبره ای نیستند و اگر سابقه نوشتن نداشته باشید ، ممکن است با مشکل روبرو شوید. توصیه ما این است که کالج را امتحان کنید. بهترین تلاش خود را بکنید ، و ببینید چه چیزی می توانید به دست آورید. بعد از چند ماه ، اگر در حال حل شدن نیست ، می توانید آموزش های اضافی ، یک سرویس نوشتن محتوا یا یک شرکت بازاریابی محتوا را پیدا کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی