ایده تبلیغاتی و روش تبلیغات

ایده تبلیغاتی برای داشتن یک تبلیغات موفق در وهله اول بسیار ضروری است آشنایی با روش تبلیغات اعم از تبلیغات اینترنتی و تبلیغات چاپی یا محیطی نخستین گام است  تبلیغات امروزه دیگر هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بزرگ در رشد و رونق تجارت است.

هدف تبلیغات اولین گام استراتژی تبلیغاتی است

اولین نکته مهمی که باید هنگام ارائه استراتژی تبلیغاتی خود به آن فکر کنید ، چیزی است که می خواهید به آن دست پیدا کنید. شروع یک کمپین تبلیغاتی بدون داشتن هدفی مانند این است که در کشتی بدون مقصد حرکت کنید و نه قطب نما برای راهنمایی شما. با تعریف اهداف تبلیغات خود شروع کنید. 
اهداف باید هوشمند - خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و محدود به زمان باشند. در زیر توضیحی در مورد منظور دقیقاً ما از اهداف هوشمند آورده شده است: 
خاص : اهداف تبلیغاتی شما باید بسیار مشخص باشد. اینجا دیگر جایی برای مبهم بودن ندارد. گفتن اینکه می خواهید فروش خود را بهبود ببخشید مبهم است. گفتن اینکه می خواهید فروش خود را 20 درصد افزایش دهید خاص است. به همین ترتیب ، جذب مشتری بیشتر مبهم است ، در حالی که گرفتن 200 مشتری بیشتر خاص است. 
قابل اندازه گیری : شما باید یک روش ملموس برای اندازه گیری دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود داشته باشید . اهداف تبلیغاتی شما باید به معیارهایی مانند فروش ، تعداد مشتریان جدید ، تعداد اشتراکها و غیره گره خورده باشد. 
دست یافتنی : اهدافی را غیر واقعی نگذارید. اگر به اندازه کافی خود را کشش دهید ، اهداف شما قابل دستیابی است. اهدافی که شما را در حین دستیابی به اهداف خود جلب می کنند ، به شما کمک می کنند فرصت هایی را که ممکن است در حال حاضر از دست بدهید ، شناسایی کنید. 
مربوط : اهداف تبلیغاتی شما باید مربوط به چشم انداز و مأموریت تجارت کوچک شما باشد. این اطمینان می دهد که در نهایت بر اهدافی تمرکز نخواهید کرد که هیچ کاری برای پیشرفت کار شما انجام نمی دهند. 
زمان محدود: سرانجام ، اهداف تبلیغاتی شما باید تاریخ انقضا داشته باشد. افزایش فروش 20 درصدی در مدت شش ماه رشد چشمگیری است. طی 10 سال 20٪ فروش خود را افزایش می دهید؟ خیلی مهم نیست. 
پس از دستیابی به اهداف SMART برای تبلیغات تبلیغاتی خود ، باید بر اساس این اهداف بودجه تبلیغاتی تهیه کنید. متأسفانه ، تبلیغات یکی از جنبه های تجارت است که با هزینه ای همراه است. برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موثر باید مقداری هزینه کنید. 
طبق statista.com ، مشاغل تجاری بیش از 584 میلیارد دلار برای تبلیغات در سراسر جهان هزینه كرده اند ، انتظار می رود این رقم در سال 2021 از 757 میلیارد دلار فراتر رود. با اینكه مشاغل این همه پول خرج می كنند تا توجه خریداران را جلب كنند ، شما همچنین باید تمایل داشته باشید كه مقداری پول برای تبلیغات خرج كنید. اگر می خواهید تجارت شما همچنان رقابتی باقی بماند. 
داشتن بودجه به این معنی است که شما با تبلیغات به عنوان یک فکر پسین رفتار نمی کنید. شما به طور عمدی منابع قابل توجهی را به ایجاد مشاغل جدید اختصاص می دهید. 
در عین حال مانع استفاده از همه پول برای تبلیغات می شود. دو روش محبوب در تخصیص بودجه تبلیغاتی ، درصد روش فروش و روش فروش واحد است. 
با درصد روش فروش ، شما درصدی از فروش مورد انتظار یا گذشته را به تبلیغات اختصاص می دهید ، در حالی که روش فروش واحد ، هزینه تبلیغات را یک واحد واحد در نظر می گیرد و سپس در تعداد واحدهای فروش برای شما ضرب می شود. 
بودجه تبلیغاتی لازم نیست قسمت عظیمی از درآمد شما را به خود اختصاص دهد. طبق مطالعه Gartner Research ، شرکت ها به طور متوسط ​​حدود 12٪ از درآمد سالانه خود را صرف تبلیغات می کنند. 

مارک تبلیغاتی بهترین ایده است

مارک شرکت شما چیزی فراتر از یک نام ، یک آرم و رنگ است. مارک نویدبخش مشتریان شما است ، نوید اینکه آنها می توانند کیفیت ، قابلیت اطمینان ، شایستگی و ثبات را از تجارت شما انتظار داشته باشند. 
این مجموعه داستان ها ، انتظارات ، روابط و خاطرات است که تجارت شما را از رقبا متمایز می کند و به مشتریان خود دلیلی برای انتخاب شرکت شما می دهد. 
با توجه به این نشریه ، 77٪ از بازاریابان بر این باورند که نام تجاری به رشد آینده شرکت بسیار حیاتی است. اگر برند سازی بسیار مهم است ، منطقی است که تصویر برند شرکت شما چیزی است که باید با دقت بسازید. 
ایجاد یک تصویر تجاری شامل تصمیم گیری در مورد اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند ، می خواهید به آنها چه چیزی بگویید ، چگونه پیام را به آنها منتقل می کنید ، چه موقع آن را به آنها بگویید و کجا به آنها بگویید. در زیر چند نکته برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری عالی آورده شده است: 
روی یک لوگوی ساده و به یاد ماندنی سرمایه گذاری کنید و از آن در همه جا استفاده کنید. 
رنگ هایی را پیدا کنید که نشان دهنده ارزش برند شما هستند و از آنها در تمام مواد تجاری خود استفاده کنید. طبق این مطالعه ، رنگ تا 80٪ باعث افزایش شناخت برند می شود. 
پیام برند خود را تعریف کنید. موارد کلیدی که می خواهید مشتری با دیدن نام تجاری شما به آنها فکر کند چیست؟ 
از برند خود در هر جنبه از تجارت خود استفاده کنید. تصویر برند شما بیشتر از آنچه در بازاریابی قرار داده اید بستگی دارد. مواردی مانند امضای ایمیل شرکت شما ، نحوه صحبت نمایندگان مراقبت از مشتری با مشتریان ، لباس کارمندان و نحوه بسته بندی محصولات ، همه از برند شما تعریف می کنند. 
یک "صدا" متناسب با مارک شرکت شما تعریف کنید. به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما کودک پسند است ، صدای برند شما باید غیر رسمی و بازیگوش باشد. این صدا باید در تمام ارتباطات بصری و نوشتاری بین شرکت و مشتریان ارائه شود. 
یک برچسب خلاصه ، به یاد ماندنی و معنی دار ارائه دهید که برند شما را به روشی ساده بیان کند. 
به قول برند خود عمل کنید. به یاد داشته باشید ، نام تجاری شما نوید بخشیدن به مشتریان شما است. تنها راه افزایش تصویر برند و پرورش وفاداری به برند ، ارائه همیشه آنچه مشتری شما از برند شما انتظار دارد ، است. 
سرانجام ، شما باید در مارک تجاری خود ثابت قدم باشید. صرف نظر از کانالهای توزیع ، باید با مواد مارک تجاری خود همان شکل و ظاهر را حفظ کنید. 

بازاریابی محتوا بهترین روش تبلیغات

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی طولانی مدت است که هدف آن استفاده از محتوای عالی برای پرورش روابط قوی با مشتریان شما است. 
بازاریابی محتوا شامل مواردی مانند مقالات و پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک ، مواد چاپی ، مطبوعات ، محتوای ویدئویی ، پست های شبکه های اجتماعی ، PDF و کتابهای الکترونیکی ، عرشه اسلاید ، عکس ، انیمیشن و غیره است. 
به درستی انجام شده ، بازاریابی محتوا در واقع موثرتر از تبلیغات پولی است. برخلاف تبلیغات پولی که مشاغل تجاری سعی می کنند محصولات و خدمات خود را به سمت مشتری سوق دهند ، هدف از بازاریابی محتوا جذب مشتری از طریق ارائه محتوای ارزشمند به آنها و حل مشکلات آنها است. 
این استراتژی بهتر از تبلیغات پولی عمل می کند ، 70٪ از مشتریان می گویند که ترجیح می دهند از طریق یک مقاله ارزشمند در مورد کسب و کار اطلاعاتی کسب کنند تا از طریق سایر تبلیغات. 
بازاریابی محتوا دارای مزایای زیادی برای مشاغل کوچک است که شامل موارد زیر است: 
افزایش آگاهی از برند 
افزایش بازدید وب سایت 
اقتدار را به نمایش می گذارد و به ایجاد اعتبار و اعتماد به نام تجاری کمک می کند 
مشکلات مشتری را برطرف می کند 
درباره محصولات و خدمات شما آگاهی ایجاد می کند 
اشتراک های ایمیل را افزایش می دهد 
منجر به افزایش و فروش می شود 
به مسافران در سفر خریدار کمک می کند 
بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک بسیار مهم است به طوری که 91٪ B2B و 86٪ B2C نوعی بازاریابی محتوایی دارند. علاوه بر این ، بازاریابی محتوا برای هر دلار سه برابر بیشتر از بازاریابی سنتی تولید می کند. بیش از 50٪ از مصرف کنندگان همچنین می گویند که تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر مقاله ها و پست های وبلاگ است. 
اگر بازاریابی محتوا بسیار مهم است ، باید مطمئن باشید که این کار را به روش صحیح انجام می دهید. در زیر چند نکته برای کمک به شما در استفاده حداکثر از بازاریابی محتوای خود آورده شده است. 
ایجاد محتوای همیشه سبز : بازاریابی محتوا به زمان نیاز دارد و بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما پس از انتشار برای مدت طولانی به ارائه ارزش ادامه می دهد. کلید انجام این کار ایجاد محتوای همیشه سبز است. محتوای همیشه سبز ، محتوایی است که در مدت زمان طولانی تازه ، مرتبط و با ارزش باقی بماند. 
محتوای خود را به یادماندنی کنید : امروزه بسیاری از مشاغل درگیر بازاریابی محتوا هستند ، بنابراین اگر می خواهید از دریای محتوای آنلاین که روزانه تولید می شود مورد توجه قرار گیرد ، باید محتوای شما به یاد ماندنی شود. اقدام محتوای خود را پر از داده ها و تصاویری کنید که اطلاعات موجود در محتوا را افزایش می دهد. 
تمرکز بر آموزش به جای فروش : مشتریان اهمیتی به تجارت یا محصولات شما نمی دهند. آنها به خود و مشکلات خود اهمیت می دهند. اگر می خواهید از طریق بازاریابی محتوا به مشتری برسید ، روی تجارت و محصولات خود تمرکز نکنید. در عوض ، بر تهیه محتوایی تمرکز کنید که به مشتریان شما آموزش می دهد و به آنها کمک می کند مشکلات خود را حل کنند. 
ایجاد یک تقویم سرمقاله : یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی محتوا که می توانید مرتکب شوید ، نداشتن تقویم تحریریه است. اگر می خواهید تأثیرگذار باشید ، یک تقویم سرمقاله تهیه کنید که نوع محتوایی را که می خواهید تولید کنید ، دفعات انتشار محتوا ، محل انتشار محتوا و مسئولیت ایجاد و انتشار محتوا را پوشش دهد . 
محتوای خود را بازتاب کسب و کار خود قرار دهید : هر محتوایی که ارسال می کنید باید با کسب و کار شما به خوبی انعکاس داشته باشد و با تصویر برند شما همخوانی داشته باشد. بهتر است صبر کنید تا زمانی که وقت دارید محتوای عالی ایجاد کنید ، از ارسال محتوای نیمه تمام که تأثیرات خوبی در کسب و کار و نام تجاری شما نخواهد داشت. 

ایده تبلیغاتی بازاریابی ایمیلی

ایمیل یکی از کم مصرف ترین کانال های بازاریابی توسط مشاغل کوچک است. بسیاری از مشاغل کوچک فرض می کنند که بازاریابی از طریق ایمیل ذخیره شرکت های بزرگ است. با این حال ، بازاریابی از طریق ایمیل یک کانال بازاریابی بسیار مثر است و نسبتاً ارزان است ، و این گزینه خوبی برای صاحبان مشاغل کوچک برای ایجاد روابط مشتری با مقیاس بزرگ است. 
چه چیزی باعث جذابیت بازاریابی از طریق ایمیل می شود؟ این را در نظر بگیرید؛ طبق آمار Statista ، در سال 2017 حدود 3.7 میلیارد کاربر ایمیل وجود داشته است که تعداد آنها تا سال 2021 به 4.1 میلیارد نفر رسیده است. علاوه بر این ، بازاریابی از طریق ایمیل دارای بالاترین میزان بازده سرمایه گذاری در بین روش های بازاریابی است. 
یا هر دلاری که برای خرید ایمیل خود خرج می کنید ، به طور متوسط ​​44 دلار درآمد کسب خواهید کرد. با چنین بازدهی ، قطعاً بازاریابی از طریق ایمیل باید بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما باشد. 
اگر تجربه قبلی در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل ندارید ، ممکن است وسوسه شوید فکر کنید که راه اندازی یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل کار پیچیده ای است. با این حال ، بازاریابی از طریق ایمیل یکی از ساده ترین کمپین های تبلیغاتی است که می توانید راه اندازی کنید. در زیر چهار مرحله برای کمک به شما در راه اندازی یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک خود آورده شده است. 
مرحله 1: ایجاد یک لیست - اگر می خواهید از طریق ایمیل بازاریابی کنید ، بدیهی است که برای ارسال ایمیل به آدرس های ایمیل نیاز دارید. برای دریافت این آدرس های ایمیل ، به فرم های جذب سرب در وب سایت خود نیاز دارید. ثبت نام در لیست ایمیل شما باید تا حد ممکن آسان باشد و شما باید به طور واضح توضیح دهید که افراد با دادن آدرس ایمیل خود چه چیزی را بدست می آورند. یک راه خوب برای ایجاد سریع لیست خود ، راه اندازی آهنرباهای سرب در وب سایت خود است. اینها پیشنهادات وسوسه انگیزی است که شما قول می دهید در ازای آدرس ایمیل وی به مشتری احتمالی ، مانند کتاب الکترونیکی ، ویدئو یا یک دوره کوتاه آموزشی ، ارزشمندی بدهید. 
مرحله 2: در مورد نوع ایمیل هایی که به لیست خود ارسال می کنید تصمیم بگیرید - مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد نوع ایمیل ارسال کننده به مشترکانتان است. کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل می تواند شامل انواع مختلف ایمیل باشد ، مانند: 
خبرنامه های الکترونیکی 
کمپین های قطره ای ایمیل (ایمیل هایی که به محض اقدام مشتری یا در فواصل از پیش تعیین شده به طور خودکار ارسال می شوند) 
ایمیل های تبلیغاتی 
ایمیل های معاملاتی 
ایمیل های فصلی 
کمپین ایمیل شما می تواند شامل چندین نوع از این ایمیل های مختلف باشد. نکته مهم در اینجا اطمینان از این است که هر ایمیلی که ارسال می کنید مقداری ارزش برای مشترکان شما فراهم می کند. 
مرحله 3: ایمیل های خود را طراحی و بنویسید - مرحله سوم این است که در واقع برای ایمیل های خود محتوا بنویسید و ایمیل ها را طراحی کنید. شما می خواهید از پاک بودن پیام موجود در ایمیل اطمینان حاصل کنید و اگر می خواهید خواننده پس از خواندن ایمیل اقدامی انجام دهد ، این باید از طریق ایمیل نیز مشخص شود. یک روش خوب برای اطمینان از اینکه ایمیل های شما برای مشترکان شما ارزشمند است ، تقسیم بندی لیست ایمیل های خود در لیست های فرعی است که مشترکین را با هم مشترک می کند و اشتراکات مشترکی بین آنها دارد. به این ترتیب می توانید با توجه به نیازها و علایق خاص هر گروه خاص را مخاطب قرار دهید. 
مرحله 4: ارسال ، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی - این آخرین مرحله است که در آن ایمیل ها را به لیست خود ارسال می کنید. یکی از بهترین چیزها با ایمیل این است که به راحتی خودکار می شود. این بدان معناست که شما می توانید ایمیل هایی را از قبل ایجاد کرده و برنامه ریزی کنید تا در یک زمان مشخص به طور خودکار برای مشترکان شما ارسال شود. با این حال ، بازاریابی از طریق ایمیل به ارسال ایمیل ختم نمی شود. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که حداکثر نتیجه را می گیرید ، عملکرد ایمیل های خود را تجزیه و تحلیل کرده و بهینه سازی کنید. برخی از معیارهای اندازه گیری برای نظارت شامل نرخ گزاف گویی ، نرخ باز ، نرخ کلیک ، نرخ لغو اشتراک و نرخ تبدیل است. به دنبال راه هایی باشید که از طریق آنها می توانید نتایج خود را بهبود ببخشید. 

تبلیغات موثر چگونه است

تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه رسیده و آنها را از محصولات یا خدمات شما آگاه می کند. در حالت ایده آل ، تبلیغات باید توجه مشتریان احتمالی را به خود جلب کند و آنها را فریب دهد تا از محصول شما استفاده کنند. صرف نظر از روش ، همه تبلیغات شما باید واضح و روشن باشد و به طور مداوم بیانگر موقعیت بی نظیر کسب و کار شما باشد. 
تبلیغات ارتباطی است که هدف آن اطلاع رسانی ، آموزش ، ترغیب و یادآوری محصولات و مشاغل شما به افراد است. تبلیغات برای موفقیت باید با سایر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری کار کند. تبلیغات باید قطع شود - یعنی باید باعث شود روزنامه نویسی یا فکر روز خود را به اندازه کافی طولانی بخوانید تا آگهی را بخوانید یا بشنوید. تبلیغات همچنین باید معتبر ، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد تا بتواند کارساز باشد. مانند تمام پشتیبانی های موثر بازاریابی ، باید بر اساس یک استراتژی موقعیت یابی مستحکم ساخته شود . سرانجام ، برای هر کمپین تبلیغاتی ، باید هزینه کافی برای تهیه یک برنامه رسانه ای برای فرکانس تبلیغات ، مهمترین عنصر برای یادآوری تبلیغات ، هزینه شود. 
تبلیغات دهان به دهان تا زمانی وجود دارد که بشر با کالاها و خدمات ارتباط برقرار کرده و تجارت کند. تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل محسوب می شود. دارای کیفیت مطلوب از اعتبار قوی ، سطح توجه بالای مخاطبان و استقبال مخاطبان دوستانه است. این برنامه شامل مکالمه پایان باز با پرسش و پاسخ در مورد محصول ، انگیزه های روانشناختی برای خرید ، به یاد ماندنی بودن ، کارایی و فرکانس آن است. تبلیغات دهان به دهان اطلاعات محصول را به بسیاری دیگر از خریداران بالقوه منتقل می کند (و حتی ممکن است شامل تظاهرات آزمایشی تبلیغاتی و نمونه گیری رایگان باشد) ، بدون هزینه کم و بدون هزینه برای تجارت. هر زمان ممکن باشد ، یک تجارت کوچک باید یک برنامه تبلیغاتی بسازد که منجر به تبلیغات دهان به دهان شود. مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند.
از برخی جنبه ها ، تبلیغات رسانه ای معمولی (به عنوان مثال ، تبلیغات Miller Lite "با سلیقه کمتر") فقط به عنوان یک کاتالیزور برای دستیابی به تبلیغات دهان به دهان و افزایش فروش عمل می کند. تبلیغات موفق به ذکر تبلیغات دهان به دهان چند برابر بیشتر از تعداد ارائه رسانه های پولی تبلیغات منجر خواهد شد. 

رهنمودهای تبلیغات موفق

مطمئن شوید تبلیغات شما با موقعیت شغلی شما "از نظر استراتژی" است . یک استراتژی موقعیت یابی مناسب ، شناسایی مخاطبان صحیح برای تبلیغات شما را به همراه لیستی از ویژگی ها و مزایای معنی دار تضمین می کند. این می تواند دلایل برتری و منحصر به فرد بودن محصول ، همراه با "شخصیت" تبلیغاتی را ارائه دهد. 
یک پیام ساده و واحد برقرار کنید. مردم در به خاطر سپردن نام شخصی مشکل دارند ، چه رسد به اینکه یک پیام تبلیغاتی پیچیده داشته باشد. برای پیام های تبلیغاتی از اصل "KISS" استفاده کنید: "ساده باش ، احمقانه". برای تبلیغات چاپی ، هرچه عنوان ساده تر باشد ، بهتر است. و هر عنصر تبلیغات دیگر باید از پیام اصلی پشتیبانی کند ، خواه آن پیام "قیمت" ، "انتخاب" ، "کیفیت" یا هر مفهوم دیگری باشد. 
با یک سبک دوست داشتنی بچسبانید. تبلیغات دارای شخصیت و سبک است. Pillsbury Doughboy به یک نماد محبوب تبدیل می شود. Quiznos "میمون های اسفنجی " تقریباً مارک تجاری را غرق کرد. یک سبک و شخصیت دوست داشتنی پیدا کنید و حداقل یک سال یا بیشتر از تبلیغات با او باشید. تغییر سبک تبلیغات و شخصیت بیش از حد معمول باعث سردرگمی خریداران احتمالی می شود. همچنین با حافظه پذیری مبارزه می کند. 
معتبر باش اگر بگویید کیفیت یا ارزش شما "بهترین" است و واضح است که نیست ، تبلیغات سرعت شما را تسریع می کند ، نه تجارت شما را افزایش می دهد. از شناسایی و تحقیر رقابت نیز باید خودداری شود. این به طور بالقوه گیج کننده و حواس پرت کننده است و ممکن است با وفادارتر ساختن خریداران به محصولات رقابتی ، نه کمتر باعث آتش سوزی شما شود. 
فروش را بخواهید. از خریداران دعوت کنید که به فروشگاه شما بیایند ، برای اطلاعات بیشتر ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات و سفارشات در آگهی تماس بگیرند. اطلاعات آسان قابل مشاهده را در تبلیغ برای خرید مشتریان احتمالی ارائه دهید: مکان ، شماره تلفن ، ساعات فروشگاه ، کارت شارژ پذیرفته شده و غیره .
از رقابت پذیری آگهی اطمینان حاصل کنید. مشقت را بنویس. تبلیغات رقابتی را در رسانه ای که قصد دارید در آن تبلیغ کنید بررسی کنید. مطمئن شوید که تبلیغ شما از تبلیغات رقابتی متفاوت است. می توانید از قضاوت شخصی ، قرار گرفتن در معرض آزمایش آگهی در برابر گروه کوچکی از خریداران هدف (به عنوان مثال ، تحقیق کیفی ) یا گران تر ، از روش های آزمون کمی پیچیده استفاده کنید . تبلیغات را برای منحصر به فرد بودن ، به یاد ماندنی بودن ، اعتبار و انگیزه خرید مقایسه کنید. 
اطمینان حاصل کنید که تبلیغ حرفه ای به نظر می رسد. اگر وقت و استعداد کافی دارید ، گرافیک رایانه ای و نرم افزار انتشار دسک تاپ می توانند الگوهایی با ظاهری حرفه ای برای ایجاد تبلیغات چاپی زیبا ارائه دهند. با کمک نرم افزارهای گران قیمت و خلاقانه رایانه ای ، از آژانس های محلی یا استودیوهای هنری که متخصصانی باتجربه در کارمندان خود دارند ، کمک نوشتاری ، هنری و گرافیکی را در نظر بگیرید. آنها ممکن است در طولانی مدت در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنند و نتایج بهتری داشته باشند. تبلیغات الکترونیکی (به عنوان مثال تلویزیون ، رادیو ، اینترنت) و تبلیغات در فضای باز بهتر است برای نوشتن ، تولید و خرید در ازای پرداخت هزینه یا درصدی از دلار رسانه ای هزینه شده (به طور کلی 15 درصد از هزینه ناخالص رسانه ای) ، به متخصصان بسپارند. 
راستگو باش هر رسانه تبلیغاتی را که انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که پیام شما اخلاقی و صادقانه است. قوانین سختگیرانه ای درباره اقدامات فریبنده و تبلیغات کاذب وجود دارد. 

تبلیغات ارجاع

تبلیغات موثر نیازی به هزینه زیاد ندارد ، به شرطی که پول خود را هوشمندانه خرج کنید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، دهان به دهان نه تنها قدیمی ترین شکل تبلیغات است ، بلکه همچنان یکی از م mostثرترین موارد است. برای کمک به تشویق تبلیغات دهان به دهان ، به طور مداوم مراجعه کنید. بسته به ماهیت شغلی شما ، برقراری ارتباط با مشتریان می تواند با ارجح نگه داشتن نام شما به معرفی افراد کمک کند. بسیاری از مشاغل خدمات شخصی مانند حسابداران و بنگاه های معاملات ملکی کارتهای تولد و تعطیلات را برای مشتریان خود ارسال می کنند. مشاغل دیگر مانند آرایشگاه ها تخفیف یا گواهی هدیه ای را به مشتریانی ارائه می دهند که معرفی نامه ای را برای مشتریان جدید به ارمغان می آورند. 
تبلیغات خوب از نظر نگاه و پیام سازگار است . این بدان معنی است که شما باید یک آرم ساده بسازید و برای شناسایی شرکت خود از آن در تمام مواد چاپی استفاده کنید. مواد چاپی شامل مواردی از قبیل کارت ویزیت ، سربرگ ، بروشور ، بروشور ، گواهی هدیه است. آرم شما نیز باید در وب سایت شما نشان داده شود. 

تبلیغات از طریق تلفن

همانطور که در این اقتصاد مبتنی بر اینترنت و تلفن هوشمند به نظر می رسد تعجب آور است ، یک استاندارد قدیمی تبلیغات محلی همچنان مهم است. یک نظرسنجی در سال 2011 ، به سفارش انجمن جستجوی محلی (انجمن صفحات زرد) ، نشان داد که 78 درصد از پاسخ دهندگان در طول سال گذشته از راهنمای چاپ صفحه زرد مشورت کرده اند. هنگامی که "صفحات زرد" اینترنتی در این ترکیب قرار گرفت ، 84 درصد گزارش دادند که با یک فهرست صفحه زرد مشورت کرده اند. این بدان معنی است که ، با وجود سر و صدا در مورد فیس بوک و توییتر ، و همچنین نیاز طولانی به یک وب سایت جذاب ، تبلیغات در دایرکتوری های تلفن از اهمیت بسزایی برخوردار است. 
با این حال ، تبلیغات دایرکتوری قطعاً ارزان نیست. ناشران این دایرکتوری ها دارای دستورالعمل های سختگیرانه ای هستند که شما را قادر می سازد بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید ، تبلیغ خود را از رقبا تشخیص دهید. اگر با این نوع تبلیغات روبرو هستید ، بررسی کنید که آیا خانوارهای منطقه شما فهرست های منتشر شده توسط بیش از یک شرکت را دریافت می کنند یا خیر. هزینه تبلیغات نیز متفاوت است. سعی کنید با کمترین هزینه یکی را انتخاب کنید که مشتری بالقوه شما را به بهترین وجه هدف قرار دهد. 
برای به دست آوردن اطلاعات و مشاوره ، تمام قیمتهای آنها را دریافت کنید و مغزهای آنها را انتخاب کنید. (اما زمینه مشاوره را اشتباه نگیرید.) در انتخاب دسته بندی لیست خود بسیار مراقب باشید. آیا می خواهید موقعیت خود را به عنوان "پیتزا" یا "رستوران" یا "انجام" تعیین کنید؟ حتی اگر برای تهیه آن مجبور به کشش هستید ، اگر فقط یک لیست یک خطی ندارید ، به دنبال لیست نوع پررنگ بروید. اگر بتوانید آن را مدیریت کنید ، اگر یک تبلیغ تبلیغاتی سال به سال ادامه دهید ، سود بالایی را پرداخت خواهد کرد. در صورت امکان از مرزهای سیاه و محکم استفاده کنید و بیشترین اندازه را برای پول خود بدست آورید بدون اینکه جای خود را فدا کنید. اگر بودجه قادر به کنترل آن است ، از استفاده از کپی زیاد و استفاده از تصاویر و رنگ نترسید (قرمز گزینه معمول است). 
سعی کنید در تبلیغ خود احساسی محکم ، قابل اعتماد و قابل اعتماد به کسب و کار خود بدهید. در صورت مناسب بودن ، بگویید که بیمه شده اید یا ذکر کنید که مدت طولانی در تجارت بوده اید. هر سرویسی که فکر می کنید و همچنین ساعات کاری خود را لیست کنید و مقداری استرس به مکان خود وارد کنید تا افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. نمایندگان ناشر راهنمایی ها و مثالهایی از کارهایی که می توانید انجام دهید را به شما ارائه می دهند ، اما سعی کنید در صورت امکان کمی اصالت را به دست آورید.