بازاریابی محتوا بهترین روش تبلیغات
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی طولانی مدت است که هدف آن استفاده از محتوای عالی برای پرورش روابط قوی با مشتریان شما است.
بازاریابی محتوا شامل مواردی مانند مقالات و پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک ، مواد چاپی ، مطبوعات ، محتوای ویدئویی ، پست های شبکه های اجتماعی ، PDF و کتابهای الکترونیکی ، عرشه اسلاید ، عکس ، انیمیشن و غیره است.
به درستی انجام شده ، بازاریابی محتوا در واقع موثرتر از تبلیغات پولی است. برخلاف تبلیغات پولی که مشاغل تجاری سعی می کنند محصولات و خدمات خود را به سمت مشتری سوق دهند ، هدف از بازاریابی محتوا جذب مشتری از طریق ارائه محتوای ارزشمند به آنها و حل مشکلات آنها است.
این استراتژی بهتر از تبلیغات پولی عمل می کند ، 70٪ از مشتریان می گویند که ترجیح می دهند از طریق یک مقاله ارزشمند در مورد کسب و کار اطلاعاتی کسب کنند تا از طریق سایر تبلیغات.
بازاریابی محتوا دارای مزایای زیادی برای مشاغل کوچک است که شامل موارد زیر است:
افزایش آگاهی از برند
افزایش بازدید وب سایت
اقتدار را به نمایش می گذارد و به ایجاد اعتبار و اعتماد به نام تجاری کمک می کند
مشکلات مشتری را برطرف می کند
درباره محصولات و خدمات شما آگاهی ایجاد می کند
اشتراک های ایمیل را افزایش می دهد
منجر به افزایش و فروش می شود
به مسافران در سفر خریدار کمک می کند
بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک بسیار مهم است به طوری که 91٪ B2B و 86٪ B2C نوعی بازاریابی محتوایی دارند. علاوه بر این ، بازاریابی محتوا برای هر دلار سه برابر بیشتر از بازاریابی سنتی تولید می کند. بیش از 50٪ از مصرف کنندگان همچنین می گویند که تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر مقاله ها و پست های وبلاگ است.
اگر بازاریابی محتوا بسیار مهم است ، باید مطمئن باشید که این کار را به روش صحیح انجام می دهید. در زیر چند نکته برای کمک به شما در استفاده حداکثر از بازاریابی محتوای خود آورده شده است.
ایجاد محتوای همیشه سبز : بازاریابی محتوا به زمان نیاز دارد و بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما پس از انتشار برای مدت طولانی به ارائه ارزش ادامه می دهد. کلید انجام این کار ایجاد محتوای همیشه سبز است. محتوای همیشه سبز ، محتوایی است که در مدت زمان طولانی تازه ، مرتبط و با ارزش باقی بماند.
محتوای خود را به یادماندنی کنید : امروزه بسیاری از مشاغل درگیر بازاریابی محتوا هستند ، بنابراین اگر می خواهید از دریای محتوای آنلاین که روزانه تولید می شود مورد توجه قرار گیرد ، باید محتوای شما به یاد ماندنی شود. اقدام محتوای خود را پر از داده ها و تصاویری کنید که اطلاعات موجود در محتوا را افزایش می دهد.
تمرکز بر آموزش به جای فروش : مشتریان اهمیتی به تجارت یا محصولات شما نمی دهند. آنها به خود و مشکلات خود اهمیت می دهند. اگر می خواهید از طریق بازاریابی محتوا به مشتری برسید ، روی تجارت و محصولات خود تمرکز نکنید. در عوض ، بر تهیه محتوایی تمرکز کنید که به مشتریان شما آموزش می دهد و به آنها کمک می کند مشکلات خود را حل کنند.
ایجاد یک تقویم سرمقاله : یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی محتوا که می توانید مرتکب شوید ، نداشتن تقویم تحریریه است. اگر می خواهید تأثیرگذار باشید ، یک تقویم سرمقاله تهیه کنید که نوع محتوایی را که می خواهید تولید کنید ، دفعات انتشار محتوا ، محل انتشار محتوا و مسئولیت ایجاد و انتشار محتوا را پوشش دهد .
محتوای خود را بازتاب کسب و کار خود قرار دهید : هر محتوایی که ارسال می کنید باید با کسب و کار شما به خوبی انعکاس داشته باشد و با تصویر برند شما همخوانی داشته باشد. بهتر است صبر کنید تا زمانی که وقت دارید محتوای عالی ایجاد کنید ، از ارسال محتوای نیمه تمام که تأثیرات خوبی در کسب و کار و نام تجاری شما نخواهد داشت.