• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

مجری تبلیغات کیست؟هدف مجری تبلیغات چیست

مجری تبلیغات را بشناسیم و از عملکرد مجری تبلیغات در پیشبرد اهداف استراتژیک برای رونق تجارت آگاه شویم.مجری تبلیغات کیست؟

مجری تبلیغاتی رابط بحرانی بین مشتریان و سرکتها هستند . در بخش کسب‌وکار , آن‌ها مشتریان جدید و مفاهیم تبلیغ را درخواست می‌کنند . آن‌ها در سمت خلاق روی پیام اصلی کمپین کار می‌کنند . در نهایت , آن‌ها تلاش می‌کنند تا نیازهای مشتریان را در بودجه برآورده سازند .

هدف کلی از موقعیت‌های اجرایی یک مجری تبلیغات , کمک به شرکت‌ها برای توسعه فرصت‌های کسب‌وکار سودآور و افزایش درآمد است . تبلیغات به کسب و کارها کمک می‌کند تا پایه مشتریان خود را افزایش دهند . مدیران تبلیغاتی ممکن است مدت‌زمان زیادی را صرف مذاکره با مشتریان احتمالی و بستن قراردادهای فروش کنند . آن‌ها برای فروش فضای تبلیغاتی با روزنامه , مجله و ناشران وب سایت و نیز شرکت‌های پخش رادیو و تلویزیونی مذاکره می‌کنند .

بسیاری از کارفرمایان به دنبال یافتن راهی برای موقعیت‌های اجرایی تبلیغاتی هستند که مدرک کارشناسی یا کارشناسی‌ارشد در مدیریت کسب‌وکار با تمرکز در بازاریابی دارند . برخی از کارفرمایان افرادی را با مدرک در تبلیغات یا روزنامه‌نگاری استخدام می‌کنند. داشتن فروش , بازاریابی , تبلیغات و تجربه کاری روابط‌عمومی برای افرادی که مشتاق به کسب مشاغل اجرایی تبلیغاتی هستند , مفید است . با این حال , برخی کارفرمایان آموزش شغلی را برای مدیران اجرایی تبلیغات سطح ورود پیشنهاد می‌کنند.

وظایف مجری تبلیغات

ایجاد و حفظ روابط استراتژیک با مشتریان .
مدیریت توسعه و اجرای برنامه‌ها و بودجه‌ها .
درباره قیمت‌ها و محدودیت‌های اعتباری مذاکره کنید .
ارائه مشاوره و توصیه‌های راهبردی از نظر ارتباطات , بودجه‌ها , پیش‌بینی‌ها و موقعیت یابی .
ترجمه , فروش و بازاریابی ایده‌های بازاریابی به طیف گسترده‌ای از بخش های سازمان است .

هدف اصلی یک حساب تبلیغاتی ارتباط بین مشتری و تیم خلاق است . آن‌ها بودجه را مدیریت می‌کنند , از پیروی از دستورالعمل‌های برند اطمینان حاصل می‌کنند و به دنبال کسب و کاره‌ای جدید در طول خط لوله فروش هستند . آن‌ها می‌توانند مسئول مدیریت پروژه باشند و اطمینان حاصل کنند که مشاوران خلاق به سرعت کار می‌کنند . مدیران حساب نیز باید در آوردن مشتریان جدید و بستن قرارداد ماهر باشند .

مجری تبلیغات چه مهارتهایی دارد

مهارت‌های یک مدیر و مجری تبلیغات منعکس‌کننده توانایی‌های فرد برای انجام وظایف ضروری این شغل است . از آنجا که مدیران تبلیغات حساب‌های تبلیغاتی را اداره می‌کنند , زمان قابل‌توجهی را صرف امنیت مشتریان یا شرکای تبلیغاتی می‌کنند . مدیران تبلیغات توانایی اولویت‌بندی کار , دستیابی به بازه‌های زمانی و تولید نتایج کارآمد را دارند . داشتن مهارت‌های ارتباطی و جزئیات محور برای مدیران تبلیغات و همچنین نشان دادن خدمات مشتری و مهارت‌های فروش مهم است .

مجری تبلیغات ممکن است با سرپرستان فروش و مدیران بازاریابی که استراتژی‌های تبلیغاتی و مبارزات تبلیغاتی را اجرا می‌کنند کار کند. مدیران تبلیغات فروش را توسعه می‌دهند و مشتریان بالقوه را جذب می‌کنند . آن‌ها اغلب برای تامین سهمیه‌های فروش مورد نیاز هستند , که ممکن است آن‌ها را ملزم به کار از ۴۰ ساعت در هفته زمان‌بندی کار کنند . آن‌ها همچنین حساب‌های تبلیغاتی را اداره می‌کنند و سوابق فروش را پی‌گیری می‌کنند .

برای موفقیت در این نقش باید بتوانید موانع را پیش‌بینی کنید و احساس فوریت داشته باشید . توانایی پرداختن به نگرانی‌ها , مسائل و بازخورد مشتریان و ارائه پروژه‌های تکمیل‌شده تا پایان مهلت, ویژگی مهمی برای مدیران حساب تبلیغات است . همانطور که اغلب بر روی چندین حساب کار می‌کنند , توجه به جزئیات و مهارت‌های سازمانی نیز ضروری است , بنابراین هیچ چیز زیر رادار می‌لغزد .
بخش بزرگی از مدیریت پروژه نیازمند توانایی خوب با افراد است . مدیران حساب تبلیغات باید مهارت‌های بین فردی عالی داشته باشند و باید بتوانند با شخصیت‌های مختلف هم در سمت مشتری و هم در سمت خلاق ارتباط برقرار و درگیر شوند . آن‌ها باید مهارت‌های ارتباطی و ارائه خوبی داشته باشند . کارفرمایان همچنین به دنبال خلاقیت و درک صنعت تبلیغات و بازاریابی و رونده‌ای فعلی هستند .
یک مجری تبلیغاتی حرفه‌ای است که برای یک آژانس تبلیغاتی کار می‌کند و به عنوان رابط بین آژانس تبلیغاتی و مشتریانش خدمت می‌کند . مدیر اجرایی , که گاهی به عنوان یک نماینده فروش تبلیغات اشاره می‌کند , مسئول رسیدگی و هماهنگی تبلیغاتی برای مشتریان است که شامل بازاریابی , تبلیغات , طراحی خلاقانه و روابط‌عمومی می‌باشد . یک مدیر تبلیغاتی معمولا ً به مدیر تبلیغات گزارش می‌دهد و ممکن است همزمان چندین حساب را اداره کند . به طور معمول , فرد حرفه‌ای حداقل مدرک کارشناسی دارد و برای کار بیشتر از ۴۰ ساعت در هفته در محیط رقابتی مورد نیاز است .

یک مدیر تبلیغات با مشتریان خود هم‌کاری نزدیکی دارد و باید درک کند که چگونه نیازها و اهداف آن‌ها را برآورده کند . قبل از شروع یک کمپین تبلیغاتی , مدیر باید درباره محصول یا سرویس مشتری یاد بگیرد , و سپس مشخص کند که مخاطب هدف برای آن محصول یا سرویس کیست . مدیر اجرایی مسئول تدوین یک برنامه بازی است که به استراتژی‌های بازاریابی و فرصت‌های مشتری خود می‌پردازد . تبلیغات تبلیغاتی ممکن است شامل تبلیغات در رسانه‌های مختلف از جمله تلویزیون , رادیو , مجله و روزنامه باشد.

به طور معمول , مجری تبلیغات هر روز در طول یک کمپین تبلیغاتی با مشتریان ملاقات می‌کند . مدیر اجرایی اطلاعات جمع‌آوری‌شده از جلسات با مشتریان و به طور موثر و فشرده اطلاعات را به کارکنان خلاق در آژانس تبلیغاتی , از جمله طراحان گرافیک , نویسندگان , و عکاسان که تبلیغات را طراحی خواهند کرد , منتقل خواهد کرد . زمانی که تبلیغات ایجاد شد , مدیر اجرایی با موکلش ملاقات خواهد کرد تا تاییدیه بگیرد یا برای تغییرات ضروری بازخورد دریافت کند. در حین نظارت و هماهنگی یک کمپین تبلیغاتی , یک مدیر تبلیغات مسئول اطمینان از این خواهد بود که کمپین با محدودیت‌های زمانی مواجه شود و در بودجه مشتری بماند . همچنین , مدیر حساب مشتریان را در پیش‌بینی‌های فروش برای کمپین تبلیغاتی خلاصه خواهد کرد.

سایر وظایف مجری تبلیغات شامل بررسی اثربخشی تبلیغات تبلیغاتی است . او همچنین اطمینان حاصل خواهد کرد که این حساب‌ها برای آژانس تبلیغاتی او سود می‌برند . کار در تبلیغات یک شغل ثابت نیست ; اگر یک آژانس تبلیغاتی حساب اصلی را از دست بدهد , عامل فروش تبلیغات ممکن است رها شود .

مجری تبلیغاتی نیز ممکن است مسئول ایجاد کسب‌وکار جدید در آژانس تبلیغاتی خود باشد . این کار ممکن است از طریق تماس یا ملاقات با مشتریان احتمالی انجام شود . دیگر راه‌های اجرایی در حساب , تجارت جدید است که از طریق شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارهای تجاری برگزار می‌شود .

بیشتر مدیران حساب تبلیغات سابقه قوی در تبلیغات و فروش دارند . متخصصان عموما ً در تبلیغات , بازاریابی , هنرهای لیبرال , یا مدیریت کسب‌وکار مهم هستند. برخی افراد در این زمینه مدرک کارشناسی‌ارشد در مدیریت کسب‌وکار کسب می‌کنند. مدیران حساب ممکن است در این شغل با تبدیل شدن به سرپرست حساب یا مدیر تبلیغات پیشرفت کنند.

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page