• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

کمپین تبلیغات و استراتژی تبلیغاتی را بشناسیم

کمپین تبلیغات چیست و چگونه برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده کمپین تبلیغات ایجاد نماییم.معنا و مفهوم یک کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی یک استراتژی خاص طراحی شده است که در رسانه های و شبکه های مختلف به منظور دستیابی به نتایج مطلوب تبلیغاتی بکار گرفته میشود.

یک کمپین تبلیغاتی یک استراتژی خاص طراحی شده‌است که برای دستیابی به نتایج مطلوب مانند افزایش آگاهی از برند , افزایش فروش و بهبود ارتباطات در یک بازار خاص انجام می‌شود . همه اینها از طریق تبلیغات انجام می‌شود .
بسیاری از کارآفرینان فکر می‌کنند که انجام یک آگهی تبلیغاتی به معنای ایجاد تبلیغ است . اما اشتباه می‌کنند . برای کسب بهترین نتایج , مهم است که از ابتدا خوب سازماندهی شود .
اگر شما قصد دارید یک کمپین تبلیغاتی را راه‌اندازی کنید , توصیه می‌کنیم که با یک متخصص در رسانه که به آن علاقه‌مند هستید , تماس بگیرید . یک بنگاه تبلیغاتی آنلاین که به طور خاص برای بازاریابی دیجیتال طراحی شده‌است , بهترین و بهترین راه برای رسیدن به نتایج مطلوب است .
علاوه بر این , شما قادر خواهید بود بودجه و معیارهای دسترسی مربوط به تکامل فعالیت‌ها را بهینه کنید .

هدف کمپین تبلیغاتی را تعیین کنید

۱. زمانی که ما به " اهداف " فکر می‌کنیم , اغلب افراد تمایل دارند به فروش فکر کنند , یک هدف تبلیغاتی را تعیین کنید . اما حقیقت این است که اهداف تبلیغاتی زیادی برای تمرکز بر روی آن وجود دارد . رایج‌ترین اهداف شامل کسب مشتریان جدید , ارتقای محصولات فعلی و راه‌اندازی محصولات جدید است. شما همچنین می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید که برای بهبود آگاهی از برند و یا کمک به ارتباط یک برند خاص با احساسات خاص طراحی شده‌است . هدف شما هر چه باشد , شناسایی آن قبل از شروع کار مهم است .

تعریف هدف کمپین تبلیغاتی

۲. تعریف بخش هدف از موفقیت یک کمپین مستقیما ً به مخاطبان هدف شما بستگی دارد . اگر شما بازار هدف یا مخاطب مشخصی دارید , انجام و اندازه‌گیری اهداف شما بسیار آسان‌تر است . تعریف نقاطی مانند سن , جنس , طبقه اجتماعی , وضعیت تاهل , سطح تحصیلات , دوست , عادات و سرگرمی‌ها به شما کمک خواهد کرد تا درک کنید که چه کسی را در تلاش برای رسیدن به استراتژی تبلیغاتی خود هستید .

مخاطبان کمپین تبلیغاتی را تقسیم کنید

۳. زمانی که مخاطبان خود را به وضوح تعریف کردید , باید مخاطبین خود را تقسیم کنید , آن‌ها را براساس محصولات یا خدماتی که می‌خواهید بفروشید و ویژگی‌های جمعیتی مختلف آن‌ها تقسیم کنید . خودتان را در کفش‌های مشتریان احتمالی خود قرار دهید و سعی کنید بفهمید که چه چیزی باعث علاقه آن‌ها می‌شود . آیا آنچه برای آن‌ها مفید است ? چطور توجه آن‌ها را جلب می‌کنید ? آیا آن‌ها از برند یا محصول شما آگاه هستند ? آیا آن‌ها قدرت خرید برای خرید محصول / سرویس شما با قیمت معین را دارند ؟

کمپین تبلیغات در رسانه های اجتماعی

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی . همانطور که از این نام اشاره می‌شود, تبلیغات در وب سایت‌های ارتباط جمعی به شما این امکان را می‌دهد که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات ایجاد کنید که در آن‌ها مخاطب هدف شما قرار دارد . این به معنای باز کردن خط ارتباطی است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی به مخاطبین خود برسید . قالب‌های مختلف و پلت فرم‌های موجود استراتژی‌های طراحی شخصی را ارائه می‌کنند که میزان موفقیت بالایی را به دست می‌دهند .

کمپین تبلیغات ایمیلی

بازاریابی ایمیلی . بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی است که می‌تواند در کمپین شما مورد استفاده قرار گیرد . اگر چه شما می‌توانید از آن برای به دست آوردن رهبری جدید ( که می‌تواند منجر به مشتریان بالقوه شود ) استفاده کنید , استفاده از " فرمول وفاداری " آن نتایج باورنکردنی ایجاد می‌کند . آیا می‌دانستید که خرید خریدار جدید ۷ برابر گران‌تر از نگهداری تنها کسی است که در حال حاضر فعال است ؟

کمپین تبلیغاتی از طریق بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی . با توجه به شهرت محتوای داغ و بازاریابی ویدیویی , این یک خیابان بزرگ برای کمپین تبلیغاتی دیجیتال است . با این حال , در مورد اینکه بازاریابی محتوایی واقعا ً چیست , کمی سردرگمی وجود دارد . با توجه به موسسه بازاریابی محتوایی , " بازاریابی محتوایی یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر خلق و توزیع محتوای ارزشمند , مرتبط و ثابت برای جذب و حفظ یک مخاطب مشخص - و در نهایت منجر به فعالیت سودآور مشتری است ." شما باید ارزش ( مانند سرگرمی , اطلاعات جدید , تبلیغات و غیره ) را به آن اضافه کنید . به خاطر داشته باشید که چهار مرحله در اجرای بازاریابی محتوایی وجود دارد : تولید ترافیک , تولید سرب , پرورش سرب و تولید مشتری .

پیام کمپین تبلیغاتی

پیام یک کمپین تبلیغاتی نیز اساسی است . حتی اگر هر یک از شرکت‌ها و هر استراتژی متفاوت باشند , کپی باید همیشه با صدای طبیعی , شفاف , دقیق , سیال و منسجم باشد . ممکن است آسان به نظر برسد اما اگر شما به این حقیقت اضافه کنید که پیام نیز باید کوتاه باشد ( به این معنی که نباید حضار خود را تحمل کنید) , فشار برای رسیدن به آن واقعا ً می‌تواند واقعا ً ایجاد شود . ما پیشنهاد می‌کنیم که این وظیفه را به متخصصان مجرب در بخش یا سایت copywriters واگذار کنیم .

تبلیغات را تعریف کنیم

تبلیغات پیام‌های نوشتاری یا تصویری هستند که به تبلیغ یک محصول , خدمت یا کمپین خاص اختصاص دارند . کسب و کارها می‌توانند مالک یک کانال یا پلت فرم باشند که به مخاطبان مشابهی برای پخش این پیام می‌رسد . یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در تبلیغات , سنجش ارزش آگهی و تضمین تشدید آن با افراد مناسب است .
همانطور که می‌توانید تصور کنید , انواع زیادی تبلیغات وجود دارد که همه آن‌ها در محیط‌های مختلف , در کانال‌های مختلف اجرا می‌شوند, و اهداف متفاوتی در ذهن برای کسب‌وکار خود دارند . مردم می‌توانند هر جایی تبلیغ کنند و بهترین نوع تبلیغ فردا بهترین نوع تبلیغ نیست .

کمپین تبلیغات آنلاین

کمپین تبلیغاتی یک استراتژی مهم بازاریابی برای همه نوع کسب و کارهایی هستند که می‌خواهند آگاهی و سود برند را افزایش دهند .
در این راهنما , شما برخی اصول کلیدی کمپین تبلیغاتی را همراه با نکاتی یاد می‌گیرید که به شما کمک می‌کند تا کمپین ‌های تبلیغاتی آنلاین موثرتر را ایجاد , مدیریت و بهینه‌سازی کنید .

یک کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از تبلیغات است که حول یک پیام می‌چرخد و هدف آن دستیابی به یک هدف خاص است . برای مثال , یک شرکت ممکن است یک کمپین تبلیغاتی برای برآوردن یکی از اهداف کسب‌وکار زیر ایجاد کند :
برای ایجاد آگاهی از برند برای یک محصول جدید برای هدایت فروش یک محصول یا سرویس برای تولید پیشرو از مردم می‌خواهد تا لیست ایمیل یا پیشنهاد رایگان دیگری را در این مقاله امضا کنند , ما بر کمپین ‌های تبلیغاتی آنلاین تمرکز خواهیم کرد . مبارزات تبلیغاتی آنلاین بسیار قدرتمند هستند زیرا فعالیت آنلاین بسیار قابل‌اندازه‌گیری است . هر چه داده‌ها و متریک‌های بیشتری در مورد راه‌هایی که افراد با تبلیغات شما تعامل دارند جمع‌آوری کنید , بهینه‌سازی آن تبلیغات برای بدست آوردن نتایج بهتر برای هزینه‌های پایین‌تر آسان‌تر است .

کمپین تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یک سکوی تبلیغاتی جستجو پرداخت‌شده است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا تبلیغات تحت حمایت را در نتایج موتور جستجو , و همچنین در شبکه نمایش گوگل , در میل میل , در یوتیوب و دیگر محل‌های تبلیغ قرار دهند . آگهی‌های جستجوی گوگل به طور خاص می‌توانند بسیار خاص باشند , زیرا اصطلاحات جستجو اهداف زیادی را آشکار می‌کنند : به عبارت دیگر , شما می‌توانید بگویید که یک فرد از چه کلماتی برای جستجوی گوگل استفاده می‌کند . که به شما این امکان را می‌دهد که کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید که واقعا ً نیازهای آن‌ها را برآورده کند .
این کلید است , زیرا تبلیغات گوگل به advertisers که تبلیغات بسیار مرتبط با رتبه تبلیغاتی بهتر و هزینه‌های پایین‌تر ایجاد می‌کنند پاداش می‌دهد . در مورد نحوه عملکرد این سیستم رتبه‌بندی که امتیاز کیفیت نامیده می‌شود , بیشتر یاد بگیرید .

کمپین تبلیغاتی فیس بوک

فیس بوک محبوب‌ترین شبکه اجتماعی روی کره زمین است و حدود ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد!
نه تنها این کار نشان‌دهنده یک مخاطب بالقوه واقعا ً عظیم برای مبارزات تبلیغاتی شما است , اما فیس بوک آن را امکان ایجاد و هدف قرار دادن مخاطبان خاص خود با کمپین تبلیغاتی شما فراهم می‌کند . شما می‌توانید تبلیغات خود را براساس جمعیت شناختی , سن , سطح درآمد , علایق , عنوان شغل , حزب سیاسی , سرگرمی‌ها و چیزهای دیگر مورد هدف قرار دهید .

یکی از مهم‌ترین بخش‌های راه‌اندازی یک آگهی آنلاین , تعریف مخاطب است : چه کسی تبلیغات شما را خواهد دید ؟
در کمپین ‌های جستجو , این موضوع از طریق تحقیق کلمه کلیدی حاصل می‌شود , فرآیند کشف واژه‌های کلیدی واقعی که مردم برای جستجوی موضوعات مربوط به کسب‌وکار شما استفاده می‌کنند . سپس می‌توانید به این کلمات کلیدی اشاره کنید تا تبلیغات گوگل زمانی نشان داده شود که افراد به دنبال آن موضوعات هستند .

این فرآیند برای کمپین ‌های تبلیغاتی فیس بوک کمی متفاوت است ; فیس بوک هدف کلیدی ارائه نمی‌دهد . در عوض , شما کمپین تبلیغاتی خود را برای رسیدن به مخاطبان خاص , مانند " مادران زیر ۳۰ سال که در کالیفرنیا زندگی می‌کنند , راه‌اندازی خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید مخاطبین lookalike ( راهی برای پیدا کردن افرادی که شبیه مشتریان فعلی شما هستند ) یا remarket در فیس بوک برای افرادی که در گذشته از وب سایت شما دیدن کرده‌اند , ایجاد کنید.

 

 

 

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page