چرا تبلیغات کنیم

ده دلیل در ایجا ارائه میدهیم که نشان میدهد تبلیغات امری ضروری برای کسب و کار است تبلیغات می تواند یکی از مهمترین جنبه های یک تجارت باشد. این مستقیم ترین و مهمترین ارتباط با مصرف کننده است. هنگامی که مصرف کنندگان احساس می کنند شخصاً به یک تبلیغ متصل هستند ، احتمالاً بیشتر در تجارت شما شایع می شوند. برخی از مشاغل سوال می کنند که آیا سرمایه گذاری در بودجه تبلیغاتی ارزش آن را خواهد داشت یا خیر و این یک اشتباه بزرگ است. در اینجا ده دلیل وجود دارد که تبلیغ بهترین دوست یک شرکت است. 

دلیل اول برای تبلیغات

تبلیغات باعث ایجاد وفاداری به برند می شود - تبلیغات به شرکت ها این امکان را می دهد تا مشتریان خود را هدف قرار دهند و ارتباط پایدار با آنها برقرار کنند. این یک حس آشنایی و اعتماد را در مشتری ایجاد می کند و اطمینان می دهد که آنها به تجارت شما وفادار هستند. در تبلیغات از تصاویر ، کلمات و ایده آل هایی استفاده می شود که اطلاعات جمعیتی مورد نظر شما را هدف قرار می دهد و آنها را ترغیب می کند تا به تجارت شما اختصاص دهند.

دلیل دوم برای تبلیغات

تبلیغات میزان مراجعه به شرکت را افزایش می دهد - بسیاری از مصرف کنندگان پس از مشاهده تبلیغات ، به احتمال زیاد از یک تجارت بازدید می کنند. مصرف کنندگان بیشتر به معنای فروش بیشتر و تجارت بیشتر برای شما هستند. * بررسی بیش از 3000 شرکت نشان داد که تبلیغاتی که در یک دوره 5 ساله تبلیغات را حفظ یا گسترش داده اند ، شاهد افزایش فروش خود به طور متوسط ​​100 درصد بوده و شرکت هایی که تبلیغات را کاهش می دهند ، کمتر از نصف میزان تبلیغات پیوسته رشد می کنند. .

دلیل سوم برای تبلیغات

تبلیغات به شرکت شما تصویر مثبتی می بخشد - تبلیغات به مصرف کنندگان و رقبای شما می گوید که شما برای کسب و کار آماده و باز هستید. تبلیغات پویا و مثبت می تواند بدون توجه به اقتصاد و رقابت ، مصرف کنندگان را به سمت تجارت شما سوق دهد.

دلیل چهارم برای تبلیغات

تبلیغات مشتریان جدیدی را به خود جلب می کند - بازار دائماً در حال تغییر است و مصرف کنندگان جدیدی به منطقه شما مهاجرت می کنند. منظور از مصرف کنندگان جدید ، مخاطب هدف جدیدی است که تبلیغات شما به آن خواهد رسید. تبلیغات به مصرف كنندگانی كه در بازار تازه وارد هستند ، نشان می دهد كه تجارت شما در راس آنها و موردی است كه آنها می خواهند از آنها بازدید كنند.

دلیل پنجم برای تبلیغات

تبلیغات باعث تکرار مشاغل می شود - با تمام گزینه هایی که مصرف کنندگان می توانند انجام دهند ، بسیاری از مصرف کنندگان وفادار در جستجوی گزینه های دیگر از مشاغل قبلی دور شدند. تبلیغات به مصرف کنندگان شما یادآوری می کند که چرا در وهله اول کسب و کار شما را انتخاب می کنند و چرا باید در آینده به انتخاب شما ادامه دهند.

دلیل ششم برای تبلیغات

تبلیغات به تجارت شما کمک می کند تا رقابت کند - فقط تعداد زیادی از مصرف کنندگان در بازار وجود دارند که مایل به خرید محصول شما در هر زمان خاص هستند. تبلیغات ضمن رقابت با سایر مشاغل ، به مشاغل کمک می کند تا از بازی جلوتر باشند. تبلیغات این است که شما چگونه مشتری را متقاعد می کنید که همان کسی است که او باید انتخاب کند.

دلیل هفتم برای تبلیغات

امروزه هر مصرف کننده ای به کالای کسب و کار شما احتیاج ندارد ، اما هر روز یک مشتری جدید همیشه آماده خرید است. تبلیغات این اطمینان را به شما می دهد که مصرف کننده می داند در صورت نیاز ، تجارت شما برای کمک به او در آنجا خواهد بود. مقدار مداوم مشتریانی که از تجارت شما بازدید می کنند اولین قدم برای افزایش فروش شما است. هرچه بیشتر مشتری داشته باشید ، تجارت بیشتری نیز خواهید داشت. تبلیغات هم اکنون و هم در آینده تجارت ایجاد می کند.

دلیل هشتم برای تبلیغات

تبلیغات تجارت شما را در بالای ذهن مصرف کننده نگه می دارد - با گزینه های زیادی که اغلب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد ، آنها می خواهند در اطراف خرید کنند و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند. تبلیغات تضمین می کند که شرکت شما همیشه در ذهن مشتری است و به او یادآوری می کند که چرا باید شما را انتخاب کند.

دلیل نهم برای تبلیغات

تبلیغات مصرف کننده شما را به روز نگه می دارد - هنگامی که محصول یا رویدادی جدید آماده راه اندازی است ، تبلیغات به مشتری شما اجازه می دهد از جزئیات مطلع و آگاه شود. برخلاف مجبور کردن مصرف کننده برای شکار اطلاعات ، تبلیغات برای مصرف کننده شما مفید است.

دلیل دهم برای تبلیغات

تبلیغات باعث می شود شرکت شما درآمد کسب کند - چیزی که به نتیجه می رسد این است: تبلیغات کار می کند. تبلیغات باعث جذب مشتری به تجارت شما و افزایش فروش شما می شود. وقتی مصرف کنندگان تبلیغات قوی و مثبتی را مشاهده می کنند ، تمایل بیشتری برای خرید دارند و آماده انتخاب شغل شما هستند. برای تبلیغات تجاری خود سرمایه گذاری کنید و شاهد رشد و موفقیت آن خواهید بود.

تبلیغات و بازاریابی

شاید شما خوشبخت باشید که ایده اولیه کسب و کار شما یک نیاز را برآورده می کند و تجارت شما رونق می گیرد. با این حال ، با گذشت زمان ، ممکن است رشد شروع به کند شدن کند - یا حتی کاهش یابد. داشتن یک برنامه کاملاً اندیشیده شده برای بازاریابی و تبلیغ محصولات یا خدمات می تواند به رشد مداوم تجارت شما کمک کند. 
بازاریابی تعریف شده است 
بازاریابی ”به معنای در دسترس قرار دادن محصولات و خدمات خود در اختیار مشتریانی است که به آنها احتیاج دارند و در نتیجه به سود شرکت می رسند. یک برنامه بازاریابی موفق شامل این چهار قسمت است: 
تصور: تشخیص اینکه محصول یا خدمات چیست و چرا مشتریان آن را می خواهند 
قیمت گذاری: تعیین هزینه مناسب برای محصول یا خدمات 
تبلیغات: راهکارهایی برای اطلاع مشتریان بالقوه از محصول یا خدمات 
توزیع: روشهای رساندن کالا یا خدمات به مشتری 
استراتژی های بازاریابی 
وقتی به استراتژی های بازاریابی فکر می کنید ، ممکن است ابتدا به فکر استراتژی های "فروش" باشید. درست است که فروش محصول یا خدمات بخشی مهم در بازاریابی است. با این حال ، بازاریابی شامل بسیاری از فعالیت های دیگر است. فعالیت های بازاریابی که انتخاب می کنید به نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهید بستگی دارد. در زیر لیستی مختصر از استراتژی های رایج بازاریابی آورده شده است. بسیاری از این استراتژی ها با هم همپوشانی دارند - و استراتژی های بازاریابی افراد درگیر مشاغل را شامل می شوند. این توصیفات به ترتیب حروف الفبا ذکر شده اند. 
تبلیغات: اطلاعیه ها یا نامه های پستی پرداختی برای اطلاع مشتریان احتمالی از محصولات یا خدمات شما. ممکن است شامل تبلیغات روزنامه ، رادیو ، تلویزیون یا اینترنت باشد 
تجزیه و تحلیل رقابتی: شناسایی دیگران در ارائه محصولات یا خدمات مشابه ، تعیین نقاط قوت و ضعف آنها و مقایسه آنها با نقاط قوت و ضعف کسب و کار شما 
خدمات مشتری: کار با مشتریانی که در مورد محصول یا خدمات سوال یا مشکلی دارند 
قیمت گذاری: یافتن قیمت براساس بسیاری از متغیرها مانند هزینه مواد و نیروی کار ، تبلیغات و آنچه مشتری مایل به پرداخت آن است 
طراحی محصول یا خدمات: تعیین از طریق تحقیق و توسعه خصوصیات یک محصول یا خدمات خاص 
تولید: ایجاد محصول 
تبلیغات: روش های اطلاع رسانی به مشتریان در مورد محصولات و خدمات شما ، از جمله تبلیغات ، لیست دفترچه تلفن ، روابط عمومی ، پست مستقیم ، کوپن ، نمایشگر و موارد دیگر 
روابط عمومی: دریافت اخبار مربوط به تجارت ، محصولات یا خدمات خود از طریق انتشار اخبار ، ایمیل ها ، اطلاعیه های وب سایت یا سایر منابع "رایگان" اطلاعات 
تحقیق: تعیین نیازهای مشتری و یادگیری اینکه آیا کالای خاص یا خدمتی خاص این نیازها را برآورده می کند 
فروش: انتقال واقعی محصولات یا خدمات از تجارت به مشتری است 
پیگیری فروش: شناسایی تعداد و مقدار فروش و روندهای مربوطه. می تواند برای برنامه ریزی برای تولید مداوم ، محصولات و خدمات جدید ، درآمد شرکت و موارد دیگر استفاده شود 
حمل و نقل: بردن محصول از تجارت خود به مشتری 
هنگام انتخاب استراتژی ها و فعالیت های بازاریابی ، با بررسی هدف کلی خود که در برنامه کسب و کار شما آمده است ، شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که فعالیت های مشخص شده برای هر یک از چهار حوزه بازاریابی (ایده ، قیمت گذاری ، تبلیغ و توزیع) را در اختیار دارید. این اغلب به مشاوره یک متخصص بازاریابی کمک می کند - یا یک کارمند یا یک مشاور. 

تبلیغات حیاتی ترین بخش تجارت است

اگرچه تبلیغات تنها بخشی از برنامه و استراتژی های بازاریابی شما است ، اما می تواند نقش مهمی در موفقیت تجارت شما داشته باشد. در اینجا چند پیشنهاد برای شروع وجود دارد: 
مشتریان خود را بشناسید. این شامل مشتریان فعلی شما ، سایر مشتریان هدف و نحوه دستیابی به آنها بهتر است. آنها برای کسب اطلاعات در مورد نوع محصولات یا خدمات شما به کجا مراجعه می کنند؟ چه چیزی برای آنها جذاب است؟ چه چیزی آنها را تحریک می کند؟ 
بدانید چه می فروشید. بله ، شما در حال فروش محصول یا خدمات خاصی هستید. فراتر از آن ، شما در حال فروش چیزی هستید که نیاز مشتری را برآورده کند. کدام ویژگی ها یا مزایای محصول یا خدمات به بهترین وجه این نیازها را برآورده می کند؟ این همان چیزی است که می خواهید تبلیغ کنید. 
اهداف خود را بدانید. اهداف یک کمپین تبلیغاتی خاص چیست؟ برای رسیدن به سطح خاصی از فروش؟ برای به دست آوردن مشتری های جدید یا مشتریان ثروتمندتر؟ برای اینکه مشتریان فعلی خرید بیشتری داشته باشند؟ 
بودجه خود را بدانید. چه چیزی باید هزینه کنید و چگونه می توانید بودجه خود را برای بیشترین نتیجه به حداکثر برسانید؟ بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند 3-5٪ از درآمد سالانه خود را به تبلیغات اختصاص دهید. قیمت آن چقدر است؟ آیا برای نفوذ به بازار جدید نیاز به هزینه بیشتری دارید؟ 
با خودت روراست باش. تبلیغات نه تنها باید صادقانه باشد ، بلکه باید "واقعی" شما ، "واقعی" تجاری که ساخته اید را به تصویر بکشد. 
با یک حرفه ای کار کنید. چه کارمندانی با تخصص تبلیغات در خانه داشته باشید ، چه آژانس استخدام کنید ، یا با متخصصان تبلیغات در مجله یا ایستگاه رادیویی کار کنید ، می توانید با هزینه کلی کمتر نسبت به زمانی که آن را به تنهایی انجام می دهید ، تبلیغات موثرتری ایجاد کنید. 
ساختار تبلیغات را بشناسید. بیشتر آنها شامل قسمتهای زیر است: یک عنوان اصلی ، برخی کپی پشتیبانی ، "فراخوان برای اقدام" ، نام شرکت و یک تصویر. اطمینان حاصل کنید که همه قطعات از یکدیگر پشتیبانی می کنند و به هدف کلی شما می افزایند: انجام آن فروش. 
نتایج خود را پیگیری کنید. سیستمی را برای شناسایی تبلیغات حاصل از فروش ایجاد کنید. به عنوان مثال ، فروشندگان می توانند بپرسند ، "از کجا در مورد ما شنیده اید؟" از اطلاعاتی که به دست می آورید استفاده کنید تا بهترین روشهای خرج تبلیغات دلار در آینده را تعیین کنید. 

تبلیغات دیجیتالی چه تاثیری دارد

با تغییر و تحول در فن آوری های مدرن ، مشاغل کوچک و متوسط همه تلاش خود را برای ادامه روند کاری خود انجام می دهند ، که می توان گفت برای بقیه جامعه بشری نیز صادق است. مشاغل تولید آجر و ملات یا در حال تلاش برای به دست آوردن بازار آنلاین در حال رشد و بسیار سودآور هستند و یا در حال تغییر مدل های تجاری خود به یک مدل آنلاین هستند ، یا تلاش های بازاریابی موجود را با استراتژی های بازاریابی دیجیتال تقویت می کنند. 
زیرا این فرآیند جذب مخاطبان آنلاین به صورت آنلاین است که تفاوت بین یک کسب و کار با رونق موفقیت آمیز - و یک تجارت ناموفق را نشان می دهد. حتی اگر روزانه تعداد زیادی ترافیک به وب سایت خود دریافت کنید ، تا زمانی که به منجر یا فروش تبدیل نشوند ، به هیچ چیز نمی رسد. در عرصه دیجیتال که تجارت و تجارت به سمت آن می رود ، ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال بهترین شانس را برای رقابت ، بقا و حتی رشد تجارت به صاحبان مشاغل می دهد.

نقش بازاریابی دیجیتالی

روزهایی که صاحبان مشاغل هنوز از این تصور استقبال می کنند که بازاریابی دیجیتال فقط برای شرکت های چند ملیتی و بزرگ است که منابع کافی لازم برای ایجاد یک کمپین بازاریابی آنلاین را دارند ، استقبال می کنند. بازاریابی دیجیتال در واقع زمینه های بازی را مساوی می کند ، به شرکت های کوچک و متوسط ​​فرصت می دهد تا در برابر پسران بزرگ رقابت کرده و سهم خود را از ترافیک هدفمند جذب کنند. 
با بازاریابی دیجیتال ، شرکت های کوچک اکنون منابعی را برای انجام فرآیندهای فروش و بازاریابی در اختیار دارند که قبلاً فقط در اختیار شرکت های بزرگ بود. بدون مرکز تماس ، مشاغل کوچک می توانند به طور موثر با چندین مشتری ارتباط برقرار کنند ، حتی به مشتریانی از هر نقطه از جهان حتی اگر فروشگاه یا شعبه فیزیکی در این مکان ها نداشته باشند. 
  بازاریابی دیجیتال از بازاریابی سنتی مقرون به صرفه است 
مشاغل کوچک منابع بسیار کمی و حتی سرمایه دارند. به همین دلیل است که بازاریابی دیجیتال کانال بازاریابی بهتر و بسیار مقرون به صرفه تری را در اختیار آنها قرار می دهد که نتیجه می دهد. گزارش هزینه بازاریابی دیجیتال گارتنر تأکید کرد که حداکثر 40٪ از پاسخ دهندگان ادعا کرده اند که با استفاده از روش های تبلیغات دیجیتال بازاریابی برای محصولات و خدمات خود پس انداز قابل توجهی دریافت می کنند. 
به همین دلیل است که طبق نظر گارتنر ، 28٪ از صاحبان مشاغل مورد بررسی ، بودجه بازاریابی را از کانال های سنتی رسانه جابجا می کنند و آنها را در ابزارها و تکنیک های بازاریابی آنلاین دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. HubSpot این را تأیید می کند همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است و تأیید می کند که چگونه بازاریابان دیجیتال در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی ، هزینه بهتری (CPL) بهتر می کنند.