site design templates

Title with Solid Background Color

طراخی

تیزر تبلیغاتی چیست

تیزر تبلیغاتی چیست؟طراحی و اجرای پروژه های مالتی مدیا اینتر اکتیو جهت معرفی محصولات و خدمات قابل نمایش در تمامی سیستمها ،برای اینکه بدانیم تیزر تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد و مالتی مدیا و اجزای آن کدام هستند در این صفحه شرح کاملی را ارائه داده ایم

تیزر تبلیغاتی

موزیک ویدئو هکر کلاه سیاه youtube یوتیوب

موزیک ویدئو هکر کلاه سیاه که در یوتیوب youtube کانال اختصاصی جام ارژنگ آپلود شده است  جهت مشاهده این ویدئو باید فیلتر شکن شما روشن باشد



تاثیر ویدئو بر سئو سایت

با توجه به آمار منتشرشده ۶۳ درصد از کسب‌ و کارها از ویدیو برای بازاریابی استفاده می‌کنند. استفاده از ویدیو بخش مهمی از استراتژی تبلیغاتی کسب‌ و کارها محسوب می‌شود و باعث می‌شود که خیلی زودتر به هدف‌ها و نتایج مدنظر خود برسند. ویدیو حتی مدیران کارخانه‌ها را نیز متقاعد کرد که برای معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده کنند و به نتایج قابل قبولی برسند. اما آیا در مورد تاثیر ویدیو بر روی سئو وب‌ سایت هنوز شک دارید، که ارزش دارد از ویدیو برای معرفی محصولات خود استفاده کنید برای پاسخ به این سؤال نیاز است که به آمار و اطلاعات منتشر شده اشاره‌ای داشته باشیم. آمار نشان می‌دهد کسب‌ و کارهایی که از ویدیو یا فیلم برای معرفی یا ارائه خدمات خود استفاده کرده‌اند توانسته‌اند نتایج چشمگیری داشته باشند. که نتیجه آن رشد ۸۲ درصدی در حوزه‌ی بازاریابی و فروش محصولات این شرکت‌ها بوده است. با ارائه این آمار مطمئن می‌شویم که استفاده از ویدیو یکی از بهترین راه‌های بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات است

کانال یوتیوب جام ارژنگ youtube

آتش کاروان با صدای علیرضا افتخاری در کانال جام ارژنگ youtube یوتیوب که در این صفحه تیز قرار داده شده است از کانال اختصاصی youtube جام ارژنگ بازدید نمایید

اهداف تیزر تبلیغاتی

هدف اصلی ساخت تیزر انتقال پیام تبلیغاتی است. گاهی یک تیزر دارای یک پیام و گاهی دارای چند پیام است.وقتی تیزر دارای یک پیام تبلیغاتی است، معمولا تمامی هدفگذاری ها و سوالات مخاطب را به سمت جواب که همان پیام تبلیغ است روانه می کند.اما وقتی تیزر شما دارای چند پیام باشد، باید ماهیت پیام ها را سنجید و استراتژی و سناریویی خلاق برای معرفی پیام ها در تیزر بکار برد.در ساخت تیزر انتخاب قالب کاری نیز مهم است. منظور از قالب آگهی، انتخاب لحن و سبک آگهی است. این قسمتها زیر مجموعه استراتژی هستند.قالب های متنوعی برای ساخت تیزر وجود دارند که بر اساس نوع محصول، سابقه و رویکرد شرکت تبلیغ دهنده و پیام تبلیغ از آنها استفاده می شود.برخی تیزرها دارای یک قالب مشخص (تیزرهای کوتاه) و برخی تیزرها دارای چندین قالب بهم مرتبط (تیزرهای بلند) هستند.از پر طرفدارترین قالب های ساخت تیزر می توان به قالب داستانی، نمایشی، تاییدی، طنز و فکاهی و … اشاره کرد.در ساخت یک آگهی تبلیغاتی تلویزیون تمامی موارد بالا باید مهم تلقی شود اما مهمترین عامل خلاقیت است

ایده های مفهومی تیزر تبلیغاتی

ایده‌های مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می‌شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود زیبایی و جذابیت‌های بصری و شنیداری: در ساخت تیزرها کلیه‌ی جنبه‌های زیبایی‌شناسی مورد انتظار در عمل محقق می‌شوند.سرعت: سرمایه گذاری مناسب و شروع و تولید هم‌زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند.مخاطب محور: این تیزرها با‌توجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می‌شود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود

تیزر تبلیغاتی چیست

مالتی مدیا چیست

مالتی مدیا در لغت به معنای چند رسانه ای می باشد و در مفهوم رایانه ای و تبلیغات به استفاده از عناصر صوت و تصویر با قابلیت های انیمشن و متحرک سازی، برای انتقال پیام یا مفهومی در جهت یک هدف خاص، بیا انجام دادن کاری توسط آن، گفته می شود.مالتی مدیا یک عبارت نو و تازه است و تا قبل از ظهور و گسترش ویندوز در عرصه رایانه، این واژه اساسا کاربردی و هویتی نداشت. پس از ظهور سیستم عامل ویندوز ، مالتی مدیا ها به یک تکنولوژی بدل گشتند و نرم افزارهایی با ویژگی مالتی مدیا بودن به بازار رایانه عرضه گشتند. نرم افزارهای مالتی مدیا که دارای صوت و تصاویر متحرک بودند (چیزی که امروزه رایج است و بودنش در هر نرم افزاری ، چندان عجیب نمی باشد) در ابتدا بسیار تعجب انگیز بودند و برای کاربران هیجان آور بود که نرم افزاری که در حال استفاده هستند دارای موزیک یا گفتار و یا تصاویر متحرک

تیزر یک تکنیک برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی، رادیویی یا رسانه‌ محیطی‌ و چاپی می باشد و یا اصطلاحا به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می‌کند. به‌عنوان مثال، در تصویری که پخش می شود نمی‌دانید با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه ‌رو هستید. پیامی در حال انتقال است اما نمی‌دانید هدف چیست. آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟ تبلیغ‌کننده کیست؟ و سوال‌های دیگر؛ در این قسمت شما وارد مرحله‌ای به نام testing شده‌اید و حس کنجکاوی در شما شکل گرفته و پر از سوال هستید که این آگهی مربوط به چیست

تیزر تبلیغاتی گوگل

ویژگی های تیزر تبلیغاتی

در بازارهای به‌شدت رقابتی امروز بسیار اتفاق می‌افتد که تیزرها و آگهی‌های تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شده و عاملی برای جذب مشتری می شوند. تیزرهای ساخته شده باید به قدری جذاب و اثرگذار باشند که خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شوند،دراین قسمت به بهترین ویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتی اشاره خواهیم نمود.
ایده‌های مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می‌شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود.زیبایی و جذابیت‌های بصری و شنیداری: در ساخت تیزرها کلیه‌ی جنبه‌های زیبایی‌شناسی مورد انتظار در عمل محقق می‌شوند

چند رسانه ای مالتی مدیا

مالتی مدیا در لغت به معنای چند رسانه ای است یعنی ارتباط و انتقال موضوع ها و مفاهیم با استفاده از رسانه های متفاوت همچون گفتار ، موسیقی ، عکس ، متن ، انیمیشن ، محیط های تعاملی و رابط با کاربر و ... و هر چیز که شما فکرش را بکنید. تا قبل از آمدن سیستم عامل ویندوز، واژه مالتی مدیا در فرهنگ کامپیوتر وجود نداشت. چند سال پیش از آن حتی کارت صوتی هم شناخته نشده بود. با ورود ویندوز و همچنین بهبود کیفیت صوت و تصویر کامپیوتر ها، مالتی مدیا یا چند رسانه ای بعنوان یک تکنولوژی مطرح شد. یک نرم افزار مالتی مدیا نرم افزاری است که متن، تصویر ( شامل تصاویر ثابت ، فیلم ، و انیمیشن ) ، و صدا ( گفتار و موزیک ) را در خود بگنجاند. البنه بعضی ها تعامل یا اینتر اکشن را نیز در این دسته می گنجانند. ولی در واقع تعامل یک مکمل برای مالتی مدیا محسوب میشود 

امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای تبدیل به عاملی تأثیر گذار در جذب مشتری و تأثیر گذاری بر مردم شده اند.شما به عنوان مدیر یک مجموعه باید بدانید که در بازار های امروزه رقابت بسیار شدیدی وجود دارد که در آن تنها برندی موفق خواهد بود که بتواند بهتر از سایر مجموعه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین انتقال دهد. هر تیزر تبلیغاتی باید مخاطب خود را بشناسد یعنی شما باید بدانید که برای کدام قشر از جامعه تبلیغ میکنید برای مثال اگر بخواهید برای نوجوانان تبلیغ کنید باید قالب تیزر با افکار و علایق آنان هم خوانی داشته باشد.باید به این نکته توجه داشته باشیم که یک تیزر از نظر استراتژیک باید بی نقص باشد و دارای مفهومی خلاقانه باشد وصحیح اجرا شود

تیزر تبلیغاتی چیست

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و … ظاهر می شود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی بیننده را در مورد محصول بر انگیزد. تیزر تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه است و اطلاعات زیادی در اختیار بیننده نمی گذارد و در واقع هدفش این است تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن بیننده را مشغول کند. در این مرحله پیامی به شما منتقل شده است اما نصفه و نیمه و اصلا نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد یا اصلا محصول چیست و چه کارایی دارد

تبزر تبلیغاتی و مالتی مدیا

امروزه با گسترش تکنولوژی، تبلیغات از شکل سنتی خود فاصله گرفته و تبلیغات بصری در رسانه های تصویری محبوبیت گسترده ای پیدا کرده است. هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح می دهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نفته باشد. این ویژگی را دقیقا می توان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزر تبلیغاتی چیست و چه ویژگی های دارد؟ برند های جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی می سازند

طراحی مالتی مدیا چیست

برای فهم این سوال که طراحی مالتی مدیا یا طراحی مولتی مدیا چیست باید دانست که کلمه مالتی مدیا یا مولتی مدیا در لغت به معنای طراحی چند رسانه ای می باشد و در مفهوم رایانه ای و تبلیغات به استفاده از عناصر صوت و تصویر با قابلیت های انیمشن و متحرک سازی، برای انتقال پیام یا مفهومی در جهت یک هدف خاص یا انجام دادن کاری توسط آن، گفته می شود. مالتی مدیا یک عبارت نو و تازه است و تا قبل از ظهور و گسترش ویندوز در عرصه رایانه، این واژه اساسا کاربردی و هویتی نداشت. نرم افزارهای مالتی مدیا که دارای صوت و تصاویر متحرک بودند در ابتدا بسیار تعجب انگیز بودند و برای کاربران هیجان آور بود که نرم افزاری که در حال استفاده هستند دارای موزیک یا گفتار و یا تصاویر متحرک است


مالتی مدیا در گوگل

تیزر تبلیغاتی رئال

به تیزرهای تبلیغاتی که به صورت فیلم هایی با انسان های واقعی در محیط واقعی فیلم برداری می شوند و خود محصول واقعی را نشان می دهند تیزر رئال می گویند. معمولا تیزر های رئال استوری لاین یا خط داستانی مشخصی را دنبال می کنند و سعی در دادن پیامی خاص به بیننده دارند. برای بهتر متوجه شدن اینکه تیزر رئال چیست، می توانید تبلیغات تلویزیونی را در نظر بگیرید که معمولا عده ای افراد برای تبلیغ محصول، یا با هم مکالمه می کنند یا ویژگی های محصول را توضیح می دهند و معمولا برای قشر خاصی ساخته نمی شوند و برای تمامی سنین مناسب هستند

تعریف تعاملی مالتی مدیا

امروزه نرم افزارهای چند رسانه ای تعاملی یا اینتر اکتیو در عرصه تولید نرم افزار به بازار می آید که امکان تعامل با کاربر را فراهم کرده و کاربر قادر به انتخاب می باشد و یا با انجام کلیکی تغییراتی در تصویر و یا انیمیشن آن رخ خواهد داد. مالتی مدیا ها در نرم افزارهایی که خاصیت صدا و یا انیمیشن جزو قسمت های تشکیل دهنده آنهاست استفاده می گردد. بیشترین کاربرد مالتی مدیا ها در بازیهای رایانه ای می باشد که امروزه بازار این نرم افزارها به دلیل گسترش و توسعه مالتی مدیا و استفاده از آنها رونق یافته و کیفیت ارائه آنها را نیز بالا برده است


نمایش موضوعی تیزر تبلیغاتی

تیزر در اصطلاح به رفتاری اطلاق می شود که با نمایش موضوعی، حس کنجکاوی در بیننده ایجاد شود، اما در کل تیزر تبلیغاتی یک تکنیک برای معرفی محصول و خدمات در رسانه های دیجیتال است.تیزر های تبلیغاتی معمولا در ابتدا حس کنجکاوی بیننده را تحریک می کنند. اینکه تبلیغ برای چی است؟ پیام تبلیغ چیست؟ آیا قرار است محصولی فروخته شود یا خیر؟ برند تبلیغ دهنده کیست ؟ همه ی اینها شما را در حالت کنجکاوی قرار می دهد تا در انتهای تیزر شما به همه جوابها برسید و پیام تبلیغ را دریافت کنید

پشتیبانی

09124341774

مدیریت اجرایی

09126486013

واحد فروش و مشاوره

02133200484

روابط عمومی جام ارژنگ

02136050035

واحد گرافیک

09355008180