• طراحی سایت
ملزومات سئو

ملزومات سئو

ملزومات سئو و استراتژی آن یکی از اساسی ترین کارهایی است که باید بدان توجه کامل مبذول گردد شاید در ابتدا و نگاه اول این ملزومات ضروری بنظر نرسند لیکن میتواند بسیار تاثیر گذار باشد اولین قلم از ملزومات سئو ثبت یک دامنه با اسم مناسب و حتی القدور کوتاه است دامنه هایی که بسیار طولانی هستند و یا مرتبط یا شغل و کار شما نباشند میتوانند در حضور شما و ورود به صفحه اول گوگل ایجاد تاخیر نمایند مرحله دوم از نهیه ملزومات سئو اختصاص یک هاست قوی و پر سرعت است معمولا هاست های ارزان قیمت موجل کندی لود وب سایت میگردند و این میتواند نقطه ضعفی برای سایت باشد یکی دیگر از ملزومات سئو شناخت و ایجاد کلید واژه های کم رقابت در ابتدای ایجاد سایت است مثلا فرض کنید به شغل کفش فروشی اشتغال دارید بدنبال سئو کلید واژه کفش نباشید هم بسیار زمانبر خواهد بود و هم هزینه زیادی دارد زیرا رقابت بسیار سنگین و فشرده است بجای آن میتوانید از فروشگاه انواع کفش مردانه در وهله اول استفاده نمایید ایجاد متا meta و اوضیحات صفحات میتواند بسیار کارگشا و مهم باشد در ادامه صفحه معرفی کاملی از ملزومات سئو خواهیم داشت .
سئو تصاویر

اصطلاح چتری سئو

خیلی ساده ، سئو اصطلاح چتری برای تمام روشهایی است که می توانید برای اطمینان از قابل مشاهده بودن وب سایت و محتوای آن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) استفاده کنید.

این روش ها از روش های فنی شما می توانید در پشت صحنه وب سایت خود بدست آورید (ما تمایل داریم این را "سئو در صفحه" بدانیم) تا تمام رویکردهای تبلیغاتی "خارج از صفحه" که می توانید برای افزایش دید سایت خود استفاده کنید (لینک ساخت ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی).

برای اهداف این مقاله ، هنگامی که ما در مورد قابلیت مشاهده صحبت می کنیم ، منظور ما این است که وب سایت شما در چه سطح بالایی از SERP برای برخی از عبارات جستجو در نتایج "ارگانیک" ظاهر می شود. نتایج ارگانیک به مواردی اطلاق می شود که به طور طبیعی در صفحه مشاهده می شوند ، نه در بخش های پرداخت شده

جستجو برای توپ شیرینی که نتایج ارگانیک و پولی را نشان می دهد

جستجوی پرداخت شده نیز قسمت عمده ای از بازاریابی موتور جستجو است. بیشتر می توانید در این باره در راهنمای مبتدی جستجوی پولی و PPC مطالعه کنید.

سئو کردن تصاویر سایت

چرا به سئو احتیاج داریم

چرا به سئو احتیاج دارید؟
ایجاد یک معماری قوی سایت و ارائه ناوبری واضح به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به سرعت و به آسانی فهرست کنید. این مهم ، مهمتر از همه ، تجربه خوبی در استفاده از سایت شما برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و بازدیدهای مکرر را تشویق می کند. شایان ذکر است که Google به طور فزاینده ای به تجربه کاربر توجه می کند.

وقتی صحبت از میزان جذب ترافیک توسط موتورهای جستجو به وب سایت شما می شود ، درصد قابل توجهی است و شاید واضح ترین شاخص اهمیت سئو باشد.

در سال 2014 ، Conductor پیشنهاد کرد که 64٪ از کل ترافیک وب ناشی از جستجوی ارگانیک باشد ، در حالی که 2٪ از جستجوی اجتماعی ، 6٪ از جستجوی پرداخت شده ، 12٪ مستقیم و 15٪ از منابع ارجاع دیگر است.

seo nice

ملزومات سئو در موتورهای جستجو

موتورهای جستجو به دنبال چه هستند؟
1) ارتباط
موتورهای جستجو سعی می کنند مرتبط ترین نتایج را در جستجوی جستجوگر ارائه دهند ، آیا این یک پاسخ ساده به سوال "رایان گاسلینگ چند ساله است؟" (پاسخی که گوگل احتمالاً بدون نیاز به ترک SERP به شما ارائه خواهد داد) به س quالات پیچیده تری از جمله "بهترین رستوران استیک نزدیک به من کدام است؟"

کجا برای جستجوی استیک خوب است

اینکه موتورهای جستجو چگونه این نتایج را ارائه می دهند به الگوریتم های داخلی آنها بستگی دارد ، که ما هرگز به طور واقعی آنها را تعیین نخواهیم کرد ، اما عواملی وجود دارد که می توانید مطمئن باشید بر این نتایج تأثیر می گذارند و همه آنها براساس ارتباط هستند based به عنوان مثال: یک جستجوگر مکان ، سابقه جستجوی آنها ، زمان روز / سال و غیره

2) کیفیت مطالب شما
آیا شما به طور مرتب مقالات ، فیلم ها یا سایر رسانه های مفید ، مفید و پرطرفدار و پرمخاطبی را منتشر می کنید؟ آیا شما بیشتر از خود موتور جستجو برای انسانهای واقعی می نویسید؟ خوب ، شما باید آخرین تحقیقات انجام شده توسط Searchmetrics در مورد عوامل رتبه بندی نشان می دهد که Google به جای استفاده از کلمات کلیدی مبتنی بر جستجوی محبوب جستجو برای ایجاد محتوا ، به سمت محتوای طولانی تر که هدف بازدید کننده را به طور کلی درک می کند ، پیش می رود.

اصولاً دیگر نگران کلمات کلیدی نباشید و روی تجربه کاربر تمرکز کنید.

3) تجربه کاربر
مزایای بسیاری از SEO برای ارائه بهترین تجربه کاربر ممکن وجود دارد. شما به یک سایت با قابلیت جستجو ، قابل جستجو و جستجو ، با پیوندهای داخلی مرتبط و محتوای مرتبط ، نیاز دارید. همه مواردی که بازدید کنندگان را در صفحه وب شما و گرسنه برای کاوش بیشتر نگه می دارد.

4) سرعت سایت
سرعت بارگیری صفحات وب شما در حال تبدیل شدن به تمایز موتورهای جستجو است. Google ممکن است به زودی نتایج برچسب گذاری را که در صفحه Accelerated Mobile (AMP) میزبانی می شوند ، آغاز کند ، بنابراین ممکن است این "موبایل متحرک" سال 2016 باشد.

5) سازگاری بین دستگاهی
آیا وب سایت و محتوای آن برای هر اندازه صفحه نمایش یا دستگاهی به یک اندازه بهینه شده است؟ به خاطر داشته باشید که گوگل اظهار داشته است که طراحی پاسخگو روش ترجیحی خود برای بهینه سازی تلفن همراه است.

6) پیوند داخلی
ما در مورد مزایای اطمینان از اینکه سایت شما دارای ناوبری واضح و آسان است صحبت کرده ایم ، اما همچنین روشی وجود دارد که سردبیران و نویسندگان می توانند هنگام انتشار مقالات برای کمک به افزایش ترافیک در سایت انجام دهند و این ممکن است منجر به اعتماد بیشتر شود سیگنال برای Google: پیوند داخلی. (ببینید ما آنجا چه کار کردیم)

پیوند داخلی مزایای بسیاری دارد:

این گزینه های مطالعه بیشتر را برای مخاطبان شما فراهم می کند. به شرطی که مرتبط باشند و شما از متن لنگر روشن استفاده کنید (کلمات برجسته شده قابل کلیک در هر لینک دادن). این می تواند به کاهش نرخ گزاف گویی شما کمک کند.
به بهبود رتبه شما برای برخی از کلمات کلیدی کمک می کند. اگر می خواهیم این مقاله برای اصطلاح "اصول اولیه SEO" رتبه بندی شود ، می توانیم از سایر پست ها با استفاده از تغییرات متن لنگر مشابه ، پیوند به آن را شروع کنیم. این به Google می گوید که این پست مربوط به افرادی است که به دنبال "اصول SEO" هستند. برخی از کارشناسان توصیه می کنند متن لنگر شما را با اشاره به همان صفحه تغییر دهید زیرا Google ممکن است چندین استفاده مشابه را "مشکوک" بداند
این به گوگل کمک می کند سایت شما را خزنده و فهرست کند. آن دسته از Googlebots های کوچکی که برای دریافت اطلاعات جدید در سایت شما ارسال می شوند ، تصور بهتری از میزان مفید و قابل اعتماد بودن محتوای شما خواهند داشت ، هرچه بیشتر پیوندهای داخلی شما را بخزند
7) اقتدار
وب سایت اقتدار سایتی است که مورد اعتماد کاربران ، صنعتی که در آن فعالیت می کند ، سایر وب سایت ها و موتورهای جستجو است. به طور سنتی پیوند از یک وب سایت معتبر بسیار ارزشمند است ، زیرا به عنوان رأی اعتماد محسوب می شود. هرچه تعداد این موارد بیشتر باشد و هرچه محتوای با کیفیت بالاتری تولید کنید ، احتمال دارد سایت خودتان نیز به یک مرجع تبدیل شود.

با این وجود همانطور که تحقیقات Searchmetrics فوق الذکر نشان می دهد ، همبستگی های سالیانه بین بک لینک ها و رتبه بندی در حال کاهش است ، بنابراین شاید با گذشت زمان "پیوندها" برای SEO مهم نباشد همانطور که فکر می کردیم.

بحث خوبی در مورد نظرات این بخش اخیر در مورد پیوندها به عنوان KPI بازاریابی وجود دارد که دیدگاه های متنوعی در مورد این موضوع ارائه می دهد.

8) توضیحات متا و برچسب های عنوان
داشتن یک توضیحات متا لزوما باعث بهبود رتبه شما در SERP نمی شود ، اما این چیزی است که شما قطعاً باید قبل از انتشار مقاله از آن استفاده کنید زیرا می تواند به شما کمک کند تا جستجوگر روی نتیجه شما کلیک کند.

توضیحات متا پاراگراف کوتاهی از متن است که در URL نتایج صفحه در نتایج جستجو نشان داده می شود ، همچنین این چیزی است که باید در CMS خود کنترل کاملی از آن داشته باشید.

SEO یک زمینه سریع و پویاست. همچنین ممکن است گاهی اوقات ناامیدکننده باشد ، خصوصاً اگر به تاکتیک های منسوخ شده ای اعتماد کنید که دیگر کار نمی کنند.

به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که به خوبی آگاه باشید و به طور مداوم یاد بگیرید.

سئو نیز در سال 2020 بیش از هر زمان دیگری پیچیده است.

این کار به چیزی بیشتر از ایجاد پیوند ، ایجاد هرگونه محتوای قدیمی و افزودن چند کلمه کلیدی برای بهبود رتبه بندی جستجوی ارگانیک و افزایش دید کسب و کار یا نام تجاری شما نیاز دارد.

شما باید پیگیری و درک کنید:

روندهای نوظهور (به عنوان مثال ، جستجوی صوتی).
تغییرات الگوریتمی.
پیشرفت های فنی (به عنوان مثال ، یادگیری ماشین).
مخاطبان شما (به عنوان مثال نحوه رفتار و خواسته های آنها).
بنابراین چگونه می توانید استراتژی SEO را برای تسلط بر رقابت خود در گوگل و سایر موتورهای جستجو توسعه دهید؟

زیرا ، در نهایت ، SEO تنها یافتن آن در موتورهای جستجو و هدایت بازدید به وب سایت شما نیست. این در مورد ارائه یک تجربه عالی و تولید سرنخ و درآمد است.

این راهنما برای SEO شما را شروع می کند.

با کمک برخی از مقامات و کارشناسان برتر SEO در حال حاضر ، یک راهنمای کامل برای SEO هر آنچه را که باید درباره مهمترین اجزای SEO امروز بدانید توضیح می دهد.

هم می توانید با پر کردن فرم زیر کتاب الکترونیکی ما را بارگیری کنید و هم اکنون همه فصل ها را بخوانید.

ما راهنمای SEO خود را به 18 فصل قابل هضم تقسیم کرده ایم ، بنابراین می توانید آن را از ابتدا تا انتها بخوانید یا فقط به سراغ موضوعی بروید که می خواهید درباره آن بیشتر بدانید.

آماده؟ سفر شما از طریق SEO در سال 2020 اکنون آغاز می شود!

P.S: اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ، حتماً SEO را برای مبتدیان بخوانید: یک راهنمای کامل برای اصول بهینه سازی موتور جستجو.

محتوای سئو

محتوای سئو چیست؟
برای درک منظور بازاریابان از محتوای سئو ، تفکیک این عبارت به اجزای تشکیل دهنده آن مفید است:

"سئو" به بهینه سازی موتور جستجو یا فرآیند بهینه سازی وب سایت گفته می شود تا افراد بتوانند از طریق موتورهای جستجو مانند Google به راحتی آن را پیدا کنند.
منظور ما از "محتوا" هر اطلاعاتی است که در وب زندگی می کند و می تواند در وب مصرف شود (بیشتر در مورد انواع مختلف محتوای زیر).
بنابراین ، قرار دادن این دو مفهوم در کنار هم: محتوای SEO هر محتوایی است که با هدف جذب ترافیک موتور جستجو ایجاد می شود.

من قصد ندارم همه چیزهایی را که باید در مورد بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو بدانید اینجا به شما بگویم. این یک راهنمای کامل است. اما در اینجا یک جستجوی سریع سریع در مورد آنچه برای سئو سایت در محتوای وب خود نیاز دارید انجام دهید:

تحقیقات کلید واژه: اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع به نوشتن ، تحقیق درباره کلیدواژه را انجام دهید. به این ترتیب ، می توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که مقدار مشخصی از حجم جستجو از قبل برای آنها وجود دارد - به عبارت دیگر ، به موضوعات بنویسید (یا جایگاه کلمات کلیدی را پیدا کنید!) که افراد قبلاً در مورد آنها اطلاعاتی را جستجو می کنند.
بهینه سازی کلمات کلیدی: بدانید کجا و چگونه می توان از کلمات کلیدی در محتوای خود برای حداکثر جستجو استفاده کرد. (SEOMoz یک راهنمای عالی برای بهینه سازی صفحه ارائه می دهد.)
سازماندهی محتوا: محتوای سایت شما باید به روشی منطقی تنظیم شود. این نه تنها برای سئو خوب است ، بلکه به بازدیدکنندگان سایت شما کمک می کند تا سایر مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنند. (هرچه مدت بیشتری در سایت شما بمانند ، بهتر است.)
ارتقاent محتوا: با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوند به محتوای خود (چه از طریق سایت های داخلی و چه از طریق سایت های خارجی) ، قابلیت مشاهده برای محتوای جدید را افزایش دهید.

یک کلمه سریع در مورد اهداف
لازم به یادآوری است که اگر تنها هدف شما از ترافیک موتورهای جستجو باشد ، نتایج شما متضرر خواهد شد. برای اینکه هم موتورهای جستجو (که با گذشت زمان با رتبه های بالا به شما پاداش می دهند) و هم مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان را جلب کنید ، باید ارزش بالاتر و فراتر از بهینه سازی موتور جستجو را ارائه دهید. به عبارت دیگر ، محتوای "نازک" را که رتبه بندی می کند و کلیک می کند ، تولید نکنید ، اما ارزش اضافی برای کاربر موتور جستجو ارائه نمی دهد. سایتهایی که محتوای "نازک" کم ارزش را تبلیغ می کنند خطر مجازات شدن توسط Google را دارند. آنها همچنین تمایل به نرخ گزاف گویی بالا و نرخ تبدیل کم دارند.

ملزومات سئو ارزان

انواع محتوای سئو

انواع محتوای سئو
محتوای سئو می تواند شامل هر یک از موارد زیر باشد:

صفحات محصول - این نان و کره هر سایت تجارت الکترونیکی خرده فروشی است. یک صفحه محصول خوب می تواند هم به عنوان محتوای سئو و هم به عنوان صفحه فرود PPC عمل کند.

پست های وبلاگ - یک وبلاگ یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای موثر سئو است. به طور کلی ، پست های وبلاگ بیشتر از صفحات محصول جذاب و جذاب هستند و لینک ها را جذب می کنند ، بنابراین می توانند راهی عالی برای ایجاد اقتدار برای سایت شما باشند. (به خاطر داشته باشید که وبلاگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانید از آنها برای میزبانی از هر یک از انواع محتوای زیر در این لیست استفاده کنید.)

مقالات - به مقاله خبری ، مصاحبه یا یک بخش ویژه فکر کنید. این نوع اصلی محتوایی است که در اکثر وب سایت های به سبک روزنامه یا مجله پیدا خواهید کرد.

لیست ها - لیست در واقع فقط نوعی مقاله است ، اما قالب بندی آن به صورت لیست (مانند "10 راه برای کاهش قبض انرژی" یا "101 موردی که از Google متنفرم") اسکن را آسان می کند. به نظر می رسد که این نوع عناوین وقتی در نتایج جستجو یا در فیدهای شبکه های اجتماعی یافت می شوند ، قابل کلیک بیشتری هستند.

راهنماها - راهنما محتوای طولانی تری است که به طور دقیق نحوه انجام کار را توضیح می دهد. (راهنماها اغلب در چندین صفحه وب شکسته می شوند ، اگرچه این بهترین روش این است که به کاربران اجازه دهید در صورت تمایل محتوای طولانی را به صورت یک صفحه مشاهده کنند.) می توانید یک راهنمای کامل در وب سایت خود قرار دهید ، یا می توانید خلاصه یا گزیده ای را ارسال کنید. ، بازدید کنندگان را ملزم به پر کردن فرم ثبت نام برای خواندن راهنمای کامل می کند. این می تواند یک روش خوب برای تولید سرنخ باشد ، اما به خاطر داشته باشید که ایجاد یک دیوار ثبت نام احتمالاً میزان ترافیک جستجوگرها را که می توانید به آن راهنما هدایت کنید کاهش می دهد.

فیلم ها - به طور کلی فیلم ها در وب کمتر از صفحات متن هستند. در نتیجه ، می توان با ایجاد یک ویدیو به جای مقاله ، در صفحه اول برای یک کلمه کلیدی رقابتی رتبه بندی آسان تری داشت. بسته به نوع سایت یا شغلی که اداره می کنید ، فیلم ها می توانند راهی عالی برای جذب و جذب مخاطب باشند. آموزش استفاده از محصولات خود را در نظر بگیرید. یا فرایندی را که مربوط به تجارت شماست را به تصویر بکشید - به عنوان مثال ، یک لوله کش می تواند یک فیلم تهیه کند که نشان می دهد چگونه سینک ظرفشویی را جدا کنید. (یادداشتی درباره سئو: ممکن است متن متن فیلم خود را در نظر بگیرید. در اینجا چند نکته اضافی برای بهینه سازی فیلم ها آورده شده است.)

اینفوگرافیک - اینفوگرافیک یا تصاویر با فرم بزرگ که حاوی داده های زیادی (اغلب به صورت نمودار یا نمودار) در یک موضوع واحد هستند ، می تواند تعداد زیادی بازدید از صفحه و پیوندها را بهمراه داشته باشد. با این حال ، از آنجا که محتوای زیادی در تصویر جاسازی شده است و بنابراین به عنوان متن توسط موتورهای جستجو قابل خواندن نیست ، مهم این است که بقیه صفحه را به دقت بهینه سازی کنید. برای شروع می توانید از یکی از این پنج الگو اینفوگرافیک رایگان استفاده کنید.

نمایش اسلایدها - نمایش اسلاید راهی برای نمایش مجموعه ای از تصاویر مرتبط است. بعضی اوقات تصاویر مهمتر از متن هستند - بگویید شما سعی دارید نشان دهید آنچه همه ستاره ها در اسکار پوشیده اند. در اینجا دوباره ، جستجو در سایت عنوان ، زیرنویس ها ، نام فایل های تصویری و غیره مهم است زیرا موتورهای جستجو برای "خواندن" کمتر دارند.

واژه نامه ها - قسم می خورم افراد بیشتری از Google برای جستجوی اصطلاحات استفاده می کنند تا اینکه از فرهنگ لغت استفاده کنند. (حتی می دانید فرهنگ لغت شما كجاست؟) اگر در یك صنعت تخصصی فعالیت می كنید ، یك واژه نامه خوب ساخته شده می تواند روش خوبی برای جذب ترافیك جستجو باشد. به اصطلاحات پخت و پز ، اصطلاحات پزشکی ، اصطلاحات مد ، اصطلاحات معماری فکر کنید ...

دایرکتوری ها - دایرکتوری طبقه بندی مفیدی است که از لینک های سایت ها یا منابع پیرامون یک موضوع مشخص استفاده می شود. به عنوان مثال ، یک وبلاگ عطر ممکن است فهرست مکانهایی برای خرید عطر ، از فروشگاه های بزرگ گرفته تا فروشگاه های مستقل در سراسر کشور ، ایجاد کند.
اینها فقط برخی از انواع اساسی محتوای جستجوگرها است ، اما اجازه ندهید این لیست شما را محدود کند - امکانات تقریباً بی پایان هستند.

 

استراتژی محتوای سئو

چگونه می توان استراتژی محتوای SEO را ایجاد کرد
اگر به طور اتفاقی محتوا تولید می کردید ، امیدوار بودید و دعا می کنید که بعضی از آن در نهایت رتبه بندی شود ، وقت آن است که قدم بزنید و به یک استراتژی محتوای SEO روش مندتر برای وب متعهد شوید.

در اینجا چهار مرحله برای تعریف و اصلاح استراتژی محتوای SEO خود آورده شده است:

اهداف خود را مشخص کنید
ابتدا اهداف خود را به عنوان یک وب سایت یا تجارت تعیین کنید. آیا به دنبال فروش از طریق وب سایت خود هستید؟ آیا از طریق تبلیغات از سایت خود درآمد کسب می کنید و بنابراین فقط می خواهید میزان بازدید و افزایش خواننده را افزایش دهید؟ اهداف شما مشخص می کند که شما باید بر چه نوع محتوایی تمرکز کنید.

صفحه محصول براق و براق آنلاین تیغ
یک مثال عالی از یک صفحه محصول حداقل ، در عین حال زیبا و زیبا

اگر در درجه اول سعی در فروش محصولات دارید ، تمرکز اصلی شما باید صفحات جذاب و آموزنده محصول باشد که هم برای جستجو و هم برای تبدیل بهینه شده اند. تمرکز ثانویه شما می تواند محتوای مفید وبلاگ باشد که زمان و چگونگی استفاده از محصولات خود را نشان می دهد و درصورت لزوم به آن صفحات لینک می دهید (اگر وبلاگ شما کاملاً تبلیغاتی از خود نباشد ، بهتر است).

اگر سایت شما از یک مدل تبلیغاتی استفاده می کند و هدف آن جذب خوانندگان جدید از طریق جستجو است ، شما می خواهید با "چسبندگی" روی محتوای غنی (مانند مقالات طولانی مدت یا منابع ویدئویی آموزنده ، سرگرم کننده یا هر دو) تمرکز کنید. (محتوای "چسبناک" بازدید کنندگان را در سایت شما بیشتر نگه می دارد یا آنها را ترغیب به بازگشت می کند).

مخاطبان خود را در نظر بگیرید
مخاطبان خود را بشناسید - نظرسنجی ها و نرم افزار تجزیه و تحلیل شما می تواند به شما کمک کند تا تصویری بهتر از بازدید کننده یا مشتری معمولی خود بگیرید. شخصیت های بازاریابی یا شخصیت هایی را نشان دهید که بازدید کنندگان و مشتریان سایت ایده آل شما را نشان دهند. سپس به این فکر کنید که این اشخاص به دنبال چه نوع محتوایی هستند.

مفهوم شخص خریدار
به عنوان مثال ، اگر یک وب سایت B2B کار می کنید که مدیران سطح C را هدف قرار می دهد ، ممکن است بخواهید مقاله های سفید سطح بالا ایجاد کنید که می توانند بارگیری و ذخیره شوند تا بعداً بخوانند.

اگر تجارت شما نوجوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است ، ممکن است بخواهید روی به روزرسانی های مکرر با متن کمتر و تصاویر و ویدیوی بیشتر تمرکز کنید. همچنین باید مطمئن شوید سایت شما برای استفاده از تلفن همراه بهینه شده است.

یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید
به محض اینکه شما تصور کنید که چه کسی را هدف قرار داده اید و چرا ، می توانید یک تقویم تحریریه تهیه کنید. تقویم سرمقاله ، برنامه ای است که زمان انتشار مطالب جدید و نوع آن را تعیین می کند. این به شما کمک می کند تا یک برنامه منظم را رعایت کنید (به ویژه اینکه اگر وبلاگی دارید ، ایجاد محتوای جدید به طور منظم بسیار مهم است) ، همچنین از درگیری برای ایجاد موضوعی برای محتوای جدید در آخرین لحظه جلوگیری می کند.

چند نکته برای ایجاد و پیوستن به تقویم سرمقاله:

از Outlook (یا Google Calendar) استفاده کنید - تقویم تحریریه را با کل تیم بازاریابی خود به اشتراک بگذارید. یادآوری هایی را برای نویسندگان تنظیم کنید تا در موعد پایان مهلت اعلان دریافت کنند.
ایجاد ویژگی های مداوم را در نظر بگیرید - به عنوان مثال ، یک وبلاگ غذایی ممکن است هر دوشنبه یک دستور غذای بدون گوشت تهیه کند. بسیاری از وبلاگ ها هفته ای یکبار اقدام به لینک دهی می کنند (از جمله این وبلاگ). برای هر ویژگی در حال انجام ، یک صفحه دسته بندی ایجاد کنید ، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند همه دستورهای دستور العمل دوشنبه Meatless شما را پیدا کنند و یا جمع آوری لینک ها را در یک مکان پیوند دهند.
هنگام تولید انواع پیچیده تری از محتوا ، مانند فیلم ها و اینفوگرافیک ها ، به خود زمان کافی دهید. این موارد اغلب برای تکمیل به چندین ویرایش نیاز دارند و بهینه سازی آنها برای جستجو پیچیده تر است.
خیلی زود از قبل برنامه ریزی نکنید - تقویم ها اغلب به دلیل تغییر در اهداف بازاریابی ، بودجه یا کارکنان ، بعد از یک یا دو ماه از ریل خارج می شوند ، بنابراین سعی نکنید برای سال آینده برنامه ریزی کنید و خطر هدر رفتن وقت و تلاش زیاد.

تجزیه و تحلیل سئو

تجزیه و تحلیل و ارزیابی مجدد
در آخر ، در بالای تجزیه و تحلیل سایت خود باشید. محتوای سئو خود را مرتباً تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست. معیارهای خوب موفقیت و تعامل شامل بازدید از صفحه ، پیوندها ، نظرات (درباره پست های وبلاگ و برخی از انواع دیگر محتوا) ، اشتراک های اجتماعی (پسندیدن های فیس بوک ، توییت ها و غیره) و نرخ تبدیل است. تحلیل شما باید دو هدف داشته باشد:

موفقیت های خود را مطالعه کنید تا بتوانید آن استراتژی ها را تکرار کنید - به دنبال الگوها باشید. آیا مخاطبان شما فیلم دوست دارند؟ سپس فیلم های بیشتری بسازید! تقویم تحریریه خود را به جلو تنظیم کنید تا بتوانید زمان و تلاش بیشتری را روی انواع محتوایی که واقعاً طنین انداز است متمرکز کنید.
وقت خود را برای به روزرسانی و بهبود محتوای قدیمی سئو اختصاص دهید - اگر سعی کردید مقاله ای را برای یک کلمه کلیدی خاص بهینه کنید ، اما با توجه به تغییرات متفاوت آن کلمه کلیدی ، بازدید بیشتری دارد ، دوباره وارد شوید و آن را برای کلمه کلیدی جدید دوباره بهینه کنید. برای مثال ممکن است با قرار دادن آن کلمه کلیدی در عنوان ، میزان بازدید را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

چرا تصاویر برای سئو مهم است؟

چرا تصاویر برای سئو مهم هستند؟
بسیاری از مواردی که ما SEO را می فهمیم همه مربوط به متن و کلمات کلیدی است ، اما تصاویر نیز می توانند نقش داشته باشند. یک چیز ، آنها برای تجربه کاربر بسیار مهم هستند.

به این فکر کنید: اگر خود را در یک صفحه وب می دیدید که به نظر می رسید مانند یک سند Word است و چیزی غیر از متن در پس زمینه سفید ندارد ، احساس نمی کنید وب سایت قابل اعتماد یا به یاد ماندنی است. در حقیقت ، تحقیقات تأیید می کند که افراد 80٪ بیشتر محتوا را که شامل یک تصویر است و 64٪ بیشتر پس از آن به یاد می آورند ، می خوانند.

تصاویر بخش بزرگی از تجربه یک صفحه وب است. این برای سئو مهم است زیرا الگوریتم Google به معیارهای رفتاری که تجربه کاربر را منعکس می کند توجه دارد ، مانند نرخ گزاف گویی و مدت زمانی که بازدید کنندگان در یک صفحه وب می گذرانند.

اما تصاویر همچنین می توانند بهینه شوند تا مستقیماً به سئو کمک کنند. در مواردی که بازدیدکنندگان صفحه شما فقط تصویر را مشاهده می کنند ، خزنده های موتور جستجو متنی را در پشت تصویر مشاهده می کنند که می توانید با پر کردن آنها به آنها بگویید چه چیزی را می خواهید ببینید.

ملزومات سئو

معرفی ملزومات سئو

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) برای شناسایی بهتر هدف و محتوای یک سند ، با دنبال کردن دستورالعمل های HTML 4 به عنوان توسعه دسترسی به وب توسعه یافت.
این به معنای اطمینان از داشتن عناوین صفحات وب منحصر به فرد است که محتوای آنها را به درستی منعکس می کند ، همچنین عنوان عناوین کلمات کلیدی را نشان می دهد تا محتوای صفحات خاص بهتر برجسته شود و برچسب های دیگر نیز به همین ترتیب رفتار می کنند.
این مهم لازم بود ، به این دلیل که توسعه دهندگان وب اغلب فقط بر روی اینکه کدگذاری آنها کار می کند بیش از تجربه کاربر متمرکز شده اند ، چه رسد به اینکه از رهنمودهای انتشار وب استفاده کنند.
این امر به تدریج تغییر یافت زیرا بیشتر شناخته شد که موتورهای جستجو از این سیگنالهای "در صفحه" برای تهیه "صفحات نتایج موتور جستجو" (SERPs) خود استفاده می کنند - و اینکه برای دستیابی به مواد آلی طبیعی و طبیعی یک مزیت وجود دارد که در این رتبه بندی بالاتر قرار می گیرد.
بهترین نرم افزار وب سایت ساز را پیدا کنید
ما بهترین ابزارهای onpage SEO را در لیست کوتاه خود قرار داده ایم
اینترنت از همان روزهای ابتدایی بسیار پیشرفت کرده است و موتورهای جستجوی عمده مانند Google اکنون هنگام تعیین نتایج جستجو اطلاعات "خارج از صفحه" بیشتری را پردازش می کنند ، حداقل با استفاده از پردازش معنایی ، جمع آوری داده های کاربر و استفاده از شبکه های عصبی برای یادگیری ماشینی الگوها ، گرایش ها و ترجیحات شخصی.

حتی هنوز هم ، ایده های اصلی سئو مانند همیشه باقی مانده اند - این اطمینان حاصل شود که صفحات دارای برچسب های صحیح برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی هستند ، نه فقط برای نتایج جستجوی طبیعی ، بلکه همچنین برای PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) و سایر کمپین های بازاریابی ، جایی که فراخوان به عمل (CTA) و نرخ تبدیل شاخص های اساسی موفقیت هستند.

اما چگونه یک تجارت می داند کدام کلمات کلیدی را در صفحات فروش خود هدف قرار دهد؟ چگونه یک وب سایت بازدید کننده معاملات را از بازدید کنندگان عمومی سایت فیلتر می کند؟ و چگونه آن تجارت می تواند توانایی خود را در جذب ترافیک هدفمند از طریق اینترنت افزایش دهد؟ در اینجا تعدادی از ابزارها را لیست می کنیم که به انجام دقیق آن کمک می کنند.

سئو چگونه کار میکند

سئو مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به زبان ساده ، این به معنای روند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن برای جستجوهای مرتبط است. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند ، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و موجود به سمت تجارت خود بیشتر است. 
 

سئو چگونه کار می کند؟ 

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای رد و بدل کردن صفحات در وب از ربات ها استفاده می کنند ، از سایت به سایت دیگر می روند ، اطلاعات مربوط به آن صفحات را جمع آوری می کنند و آنها را در فهرست قرار می دهند. در مرحله بعدی ، الگوریتم ها صفحات موجود در فهرست را با در نظر گرفتن صدها فاکتور یا سیگنال رتبه بندی تجزیه و تحلیل می کنند تا صفحات ترتیب را در نتایج جستجو برای یک جستجوی مشخص نشان دهند. 
 
فاکتورهای رتبه بندی جستجو را می توان پروکسی برای جنبه های تجربه کاربر در نظر گرفت. جدول تناوبی عوامل SEO ، فاکتورها را در شش دسته اصلی و وزنها بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازمان می دهد. به عنوان مثال ، کیفیت محتوا و تحقیق در مورد کلمات کلیدی از عوامل اصلی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزنده بودن و سازگاری با موبایل از فاکتورهای مهم سایت هستند. 
 
الگوریتم های جستجو برای نمایش صفحات معتبر و مرتبط طراحی شده اند و تجربه جستجوی کارآمد را در اختیار کاربران قرار می دهند. بهینه سازی سایت و محتوای شما با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به صفحات شما در رتبه بندی بالاتر نتایج جستجو کمک کند. 
 
برخلاف تبلیغات جستجوی پولی ، برای گرفتن رتبه بندی جستجوی ارگانیک بالاتر ، نمی توانید به موتورهای جستجو پرداخت کنید. 
 

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟ 

سئو یک بخش اساسی در بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون جستجو را انجام می دهند ، غالباً با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای مارک ها است و سایر کانال های بازاریابی را تکمیل می کند. بیشتر دیده شدن و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقابت شما می تواند تأثیر اساسی در نتیجه کار داشته باشد. 
 
با این حال ، نتایج جستجو طی چند سال گذشته در حال تکامل بوده است تا به کاربران پاسخ مستقیم و اطلاعات بیشتری بدهد که احتمال دارد کاربران را به جای هدایت آنها به وب سایت های دیگر ، در صفحه نتایج نگه دارد. 
 
همچنین توجه داشته باشید ، ویژگی هایی مانند نتایج غنی و پانل های دانش در نتایج جستجو می توانند قابلیت مشاهده را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.
بازایابی سئو

ملزومات سئو و طراحی سایت

سئو و طراحی وب سایت: هر آنچه لازم است بدانید 
سئو برای هر مشاغلی که به صورت آنلاین فعالیت می کند مهم است ، اما بسیاری از آنها نمی دانند که بهینه سازی موتور جستجو باید در فرآیند طراحی وب تعبیه شود . 
وب سایت شما مرکز دنیای بازاریابی دیجیتال شما است - مکانی که همه رودخانه های دیجیتال به سمت آن می روند. و البته ، بزرگترین منبع ترافیکی آن معمولاً جستجوی ارگانیک است. 
با این وجود اغلب اوقات ، مشاغل تا قبل از طراحی وب سایت (یا طراحی مجدد) به سئو فکر نمی کنند و این سایت ها اغلب متاسفانه در جبهه سئو و بازاریابی دیجیتال کمبود دارند. ممکن است براق به نظر برسند ، اما اگر افراد هوشمند بازاریابی در زمان طراحی پخته نشوند ، در این صورت شما با بازوی چوبی مسابقه بازاریابی را اجرا خواهید کرد. یا حداقل با برگشتن به صفحه نقاشی و هدر دادن کل وقت و هزینه روبرو شده اید. 
در اینجا یک مشکل وجود دارد. سئو به معنای کمک باند نیست که شما فقط می توانید بر روی یک سایت موجود گچ بزنید. سئو وب سایت برای موفقیت آنلاین برای اکثر مشاغل اساسی است. و همان مفاهیمی که سئو جامد را تأمین می کنند ، به جستجوی پرداختی ، اجتماعی و سایر اقدامات بازاریابی داخلی کمک می کنند. این را اشتباه بگیرید و مطمئناً در رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال خود موفق نخواهید شد. 
ایجاد یک وب سایت مناسب سئو 
در سطح بنیادی ، سایتی دوستدار سئو سایتی است که به موتور جستجو اجازه می دهد صفحات موجود در سایت را کاوش و مطالعه کند. اطمینان از اینکه موتور جستجو به راحتی می تواند محتوای شما را خزنده و درک کند ، اولین قدم برای اطمینان از دید شما در صفحات نتیجه موتور جستجو است. 
یک موتور جستجو برای این کار از یک خزنده وب استفاده می کند ، و ما سعی می کنیم با موتورهای جستجو کار کنیم نه در برابر آنها. متأسفانه روش های زیادی برای ساخت وب سایت وجود دارد و همه فناوری ها با در نظر گرفتن بهینه سازی موتور جستجو ساخته نمی شوند. 
ایجاد یک سایت دوستانه برای سئو نیاز به برنامه ریزی دقیق و یک رویکرد ساختاریافته برای نمایندگی کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید. برای بسیاری از مشاغل ، این ممکن است پیچیده باشد - ثبت اسناد دقیقاً کاری که انجام می دهید همیشه آسان نیست. 
به عنوان یک ابزار بازاریابی ، وب سایت شما باید بر اساس یک طرح جامع بازاریابی دیجیتال با یک مدل تجاری و ارزش پیشنهادی روشن ساخته شود. اگر این نامشخص است ، ابتدا باید دوباره آن را مرور کنید. 
چند عنصر اصلی وجود دارد که زمینه را برای فرایند طراحی وب سایت بهینه سازی شده فراهم می کند. 
دامنه ها 
ممکن است تجارت شما از example.com به عنوان دامنه اصلی استفاده کند. اما ممکن است دیگران را داشته باشید. اطمینان از اینکه دامنه شما بسیار مهم است و مربوط به کاری است که انجام می دهید. اطمینان از اینکه همه تغییرات و زیر دامنه ها به درستی به سایت اصلی هدایت می شوند و به یک نسخه متعارف از سایت هدایت می شوند ، مهم است. 
گول این را نخورید که داشتن-کلمات کلیدی-در-دامنه my.com به شما کمک می کند. فقط جسورانه به نظر می رسد این می تواند برای مشاغل محلی کمی مفید باشد ، اما اطمینان حاصل کنید که در حال نقشه برداری به دنیای واقعی هستید. 
میزبانی شما نیز مهم است. یک سایت کند باعث ایجاد کاربران ناراضی می شود. میزبانی شما باید از قوانین عقل سلیم پیروی کند. در محلی که مخاطبان شما واقع شده اند قرار بگیرید. سریع باشید در صورت لزوم خاص سیستم عامل باشید. WP Engine مثالی عالی است ، زیرا بستری متناسب با وب سایت های وردپرس را فراهم می کند. 
CMS (سیستم مدیریت محتوا) که برای تجارت خود انتخاب کرده اید ، می تواند تا حد زیادی در موفقیت شما تأثیر بگذارد. وردپرس در بسیاری از موقعیت ها گزینه مناسبی است ، اما تنها مورد نیست. مطمئناً در سطح پایه سیم کشی می شود به گونه ای که Google می تواند آن را درک کند. این بدان معنا نیست که بهترین انتخاب برای همه شرایط است ، اما مطمئناً نقطه شروع خوبی برای بیشتر مشاغل است. فقط مطمئن باشید CMS انتخابی شما مناسب برای وضعیت شماست ، به جای آنكه وب سایت انتخابی شما ترجیح دهد با آن كار كند. 
خزیدن و دسترسی 
اولین گام اطمینان از این است که یک موتور جستجو می تواند سایت شما را جستجو کند و درک کند که شما چه کاری انجام می دهید (و کجا آن را انجام می دهید). 
نمایه سازی 
برای درک سایت شما ، آنها باید بتوانند محتوای صفحه را بخوانند. این بدان معنی است که محتوای اصلی سایت شما باید پشت صحنه متن باشد. تصاویر نیست فلش یا فیلم نیست. حتی در این دنیای همیشه در حال پیشرفت ، محتوای اصلی شما همچنان باید مبتنی بر متن باشد. برخی از ابزارهای عالی مانند فونت های وب وجود دارد که به این معنی است که شما هنوز می توانید بخشی را جستجو کنید و تصاویر شما نیز جایگاهی دارند اما حتماً با زبان واضح درباره کارهایی که انجام می دهید صحبت کنید تا موتور جستجو بتواند پیشنهاد شما را بخواند و درک کند . 
تصاویر ، فیلم ها ، PDF و محتوا نیز مهم هستند و می توانند منبع ترافیک موتور جستجو باشند. باز هم ، اینها باید قابل کشف و نمایه سازی باشند. 
ساختار پیوند 
برای نمایه سازی محتوای خود فراتر از صفحه اصلی ، به پیوندهای داخلی نیاز دارید که موتور جستجو می تواند آنها را خزنده کند. ناوبری اصلی ، دستورالعمل های موتور جستجو و ابزارهایی مانند نقشه سایت XML همه به موتور جستجو در جستجوی سایت شما و کشف صفحات جدید کمک می کنند. ابزارهایی مانند Screaming Frog به شما کمک می کنند تا اطمینان حاصل کنید که سایت شما به راحتی توسط یک موتور جستجو خزیده می شود.  
برخی از سایت ها ممکن است رویکرد عمیقی در ساختار سازی محتوا داشته باشند. دیگران ممکن است رویکرد گسترده ای داشته باشند. نکته مهم در اینجا این است که همه چیز باید به گونه ای تنظیم شود که منطقی باشد و پیمایش و کشف را ساده کند. 
رویکردی سه تا چهار سطحه مانند این تضمین می کند که بیشتر مطالب را می توان در چهار کلیک به راحتی جستجو کرد و تمایل دارد که بهتر از رویکرد عمیق تری برای پیمایش سایت باشد (برای کاربران و موتورهای جستجو)  
زمینه با URL بیشتر نشان داده می شود. یک کنوانسیون نامگذاری معقول کمک می کند تا زمینه بیشتری برای انسان و موتورهای جستجو فراهم شود. 
مطمئناً ، مجموعه دوم URL ها به عنوان نمونه ای دلفریب است ، اما یک نقطه را تأمین می کند - اولین قرارداد نامگذاری URL به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند و دسته دوم مانع آن می شود. 
پیمایش شما به همان اندازه مهم است. وقتی یک سایت از ساختار خوبی برخوردار است ، ناوبری با ساختار ، URL ها و سایر اجزای مانند نقشه سایت XML کار می کند تا به ثابت کردن هر صفحه یا محتوای آن کمک کند. 
پیمایش چیزی فراتر از منوی بالای وب سایت شماست. این روش است که شما چگونه کاربران را به مهمترین قسمت سایت خود هدایت می کنید. پیمایش می تواند ابزاری برای افزایش آگاهی از خدمات اضافی باشد و نه تنها شامل پیوندهای متنی بلکه محتوای موجود در همه صفحات و عناصر طراحی شده سایت شماست. 

تمرکز سئو

تمرکز سئو در طراحی سایت 

مردم ضمن تمرکز بر روی کلمات کلیدی در مقالات جهت همگام سازی با سئو ، افراد از طراحی وب سایت چشم پوشی می کنند. اگر در هنگام طراحی وب سایت از کلمات کلیدی معروف استفاده شود ، به سرعت از رتبه رتبه سئو بالا می رود. کلمات کلیدی در محتوا مقاله را در بالا نگه می دارند اما کلمات کلیدی در طراحی وب کل وب سایت را در بالا نگه می دارند. طراحی وب به طور مستقیم بر رتبه سئو تأثیر می گذارد و این نکات آن را اثبات می کند. 
 

1. محتوا پادشاه است 

موتورهای جستجو کلمات کلیدی را به صورت متن و نه گرافیکی می گیرند. گوگل تنها موتور جستجوی کلمات کلیدی در گرافیک فلش تا حدی است. همیشه به یاد داشته باشید که "محتوا سلطان است". حجم و محتوای آن (از همه مهمتر مورد آخر) در وب سایت به طور مستقیم بر رتبه سئو تأثیر می گذارد. 
 

2. نام دامنه 

اگر این حق را بدست آورید ، هیچ راهی برای مهار تعداد بازدید در وب سایت شما وجود ندارد. به عنوان مثال ، اگر "Google" را در Google جستجو کنید ، نتایج بهینه شده هند ابتدا صفحه ویکی پدیا را نمایش می دهد اما بلافاصله پس از آن "carwale.com" و "cardekho.com" هستند. این سایت ها با درج کلمه کلیدی معروف در نام دامنه خود برنده تمام پولها هستند. 
 

3. کلمات کلیدی تازه 

زمانی بود که کاترینا کایف بیشترین جستجو را در هند داشت اما اکنون سانی لئونه بر روی خانه فرمانروایی می کند. به همین ترتیب ، اگر مطالب تازه را در وب سایت خود به روز کنید و مطالب را به درستی تنظیم کنید ، معجزه می کند. "خنثی خالص" اکنون بسیار عصبانی است ، این روزها مقالاتی با این ترکیب از کلمات کلیدی حداکثر بازدید را دارند. همچنین ، اگر کلمات پرطرفدار را روی برچسب های وب سایت خود قرار دهید ، کل URL در رتبه بندی سئو بالاتر می رود. 
 

4. کانال های مختلف 

وب سایت خود را از طریق رسانه های اجتماعی رواج دهید و تا آنجا که می توانید پیوندها را در سیستم عامل های مختلف به اشتراک بگذارید. یک برنامه تلفن همراه برای Android و iOS توسعه داده و دسترسی وب سایت خود را افزایش دهید. دسترسی بیشتر با رتبه بالاتر سئو ارتباط مستقیم دارد. به یاد داشته باشید ، تعداد تعاملات در فیس بوک و توییتر در سئو حساب می شود. 
 

5. آن را ساده کنید 

طرح ها و انیمیشن های پر زرق و برق فایده ای ندارند تا زمانی که محتوای مطلوب برای استفاده با آن وجود داشته باشد. همانطور که قبلا ذکر شد ، موتورهای جستجوی محبوب به ندرت کلمات را به صورت گرافیکی می خوانند. یک وب سایت سنگین گرافیکی ممکن است بهترین طراحی شده باشد ، اما در شاخص سئو عملکرد ضعیفی دارد. 
 

6. متمرکز در مقابل همه کاره 

این یک نکته قابل بحث است. یک وب سایت متمرکز بر یک موضوع / ضرب و شتم اغلب بیشتر از وب سایت هایی با محتوای همه کاره که با موضوعات مبتنی بر امور جاری سروکار دارند ، بازدید می کند. اگر وب سایت شما به طور خاص با محصولات مد سرو کار دارد ، ممکن است در صورت مد ، بازدید بیشتری نسبت به سایر وب سایت های تجارت الکترونیکی داشته باشد ، اما به دلیل کاربرد پذیری آن وب سایت ها و مقدار محتوای کلمات کلیدی آنها ، رتبه کلی سئو شما بسیار پایین خواهد بود . بنابراین ، ترکیبی کامل از "متمرکز" و "همه کاره" به شما کمک می کند وب سایت خود را به سطح دیگری برسانید. 
 

7. کدگذاری 

این یکی مخصوص افراد خبره است. نه تنها محتوا ، بلکه کدگذاری وب سایت شما برای موتورهای جستجوگر مختلف باید بهینه شود. آسان خواندن خطوط کد برای موتورهای جستجو باعث می شود وب سایت شما از نظر سئو بالاتر برود در حالی که خواندن کدهای پیچیده و دشوار تأثیر منفی خواهد داشت. 
 

8. محبوبیت 

کسی که در بالای رتبه بندی سئو قرار داشته باشد احتمالاً در بالا خواهد ماند زیرا تعداد بازدیدها بیشتر است ، رتبه سئو بالاتر است. محبوبیت شما در شبکه مهم است و بزرگترین دارایی شما برای دریافت یک درمان ترجیحی از موتورهای جستجو است. به همین دلیل است که هنگام جستجوی "Sachin Tendulkar" محتوای مربوط به کریکت و نه کسی با همین نام به دست می آید. به همین ترتیب ، اگر "Discovery" را در Google جستجو کنید ، اولین پیوندی که دریافت می کنید کانال محبوب تلویزیونی Discovery ماجراجویی و علمی است. 
 

9. از آخرین زبان طراحی استفاده کنید 

از یک زبان طراحی استفاده کنید که باعث می شود وب سایت شما زیبا و به راحتی پیمایش شود. HTML 5 محبوب ترین و محبوب ترین زبان مورد استفاده در طراحی وب سایت برای شرکت های چند میلیون دلاری است. یک زبان پیچیده کیفیت طراحی وب را کاهش می دهد و از موتورهای جستجو به وب سایت امتیاز کمتری می دهد. 
 

10. بزرگ و در عین حال سریع 

اگر می خواهید برای وب سایت خود رتبه سئو بالاتری داشته باشید ، از تبلیغات گرافیکی با مصرف داده کمتر استفاده کنید. این تبلیغات نه تنها سرعت وب سایت را کاهش می دهد ، بلکه پاپ آپ های منظم بیننده را اذیت می کند و ممکن است شهرت خوبی برای شما ایجاد کند. تا حد امکان از تبلیغات پاپ آپ خودداری کنید و سعی کنید تعداد داده ها را پایین نگه دارید تا محتوا به سرعت بارگیری شود و پیمایش وب سایت آسان باشد. 
 

11. استفاده هوشمندانه از گرافیک 

اگرچه باید از استفاده بیش از حد از گرافیک خودداری کنید ، اما استفاده هوشمندانه از گرافیک بسیار مفید است. از گرافیک های اطلاعاتی که به اینفوگرافیک نیز معروف است استفاده کنید. این به برخی از موتورهای جستجوی پیشرفته کمک می کند تا کلمات کلیدی ذکر شده در نمودار شما را تشخیص دهند. گرافیک را با برخی از مطالب جالب در چند نقطه ترکیب کنید ، که نه تنها باعث جذابیت و اطلاعات آن می شود بلکه مورد توجه وب سایت شما از موتورهای جستجو قرار می گیرد.
سئو،سئو سایت،سئو حرفه ای

چرا سئو مهم است

احتمالاً صد بار شنیده اید که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ابزاری حیاتی برای بازاریابی دیجیتال است ، اما حتی اگر درک اساسی از آنچه در پی دارد ، داشته باشید ، باز هم درک درستی از این موجود پیچیده و چند وجهی نخواهید داشت.

سئو از چندین عنصر مختلف تشکیل شده است و دانستن اینکه آنها چه هستند و چگونه کار می کنند کلیدی در درک مهم بودن اهمیت سئو است. به طور خلاصه ، SEO مهم است زیرا وب سایت شما را بیشتر نمایان می کند ، و این به معنای بازدید بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل چشم انداز به مشتری است.

فراتر از آن ، این همچنین یک ابزار ارزشمند برای آگاهی از برند ، ایجاد روابط با چشم اندازها و موقعیت خود به عنوان یک متخصص معتبر و قابل اعتماد در زمینه خود است. بنابراین بدون آگاهی بیشتر ، همه چیزهایی که باید در مورد SEO و چرایی حیاتی بودن آن در دنیای دیجیتال امروز بدانید اینجاست.

 

عناصر مهم سئو

عناصر مهم سئو

کلید واژه ها

روزهایی که کلمات کلیدی تنها تکنیک SEO بودند که اهمیت داشتند ، گذشته است اما این بدان معنی نیست که آنها هنوز هم مهم نیستند. تفاوت در این است که امروزه ، کلمات کلیدی باید به خوبی تحقیق شوند ، با دقت انتخاب شوند و در محتوای شما به طور منطقی مورد استفاده قرار گیرند تا موثر واقع شوند. اما دقیقاً چه کلمات کلیدی هستند؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که چشم اندازها برای یافتن محتوای آنلاین استفاده می کنند و سپس مارک ها می توانند برای ارتباط با مشتریانی که به دنبال محصولات و خدمات خود هستند استفاده کنند.

هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی ، مهم است که به دنبال کلماتی باشید که دارای نرخ جستجو بالا و رقابت کم هستند و انتخاب کلمات کلیدی دم کوتاه (مانند سگ) ، کلمات کلیدی دم بلند (مانند توله سگهای تریر برای فروش) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون) تا محتوای شما را بررسی کنند. همچنین می توانید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی همه عناوین ، URL ها و سایر عناصر SEO در صفحه خود استفاده کنید (بعداً در مورد آن بعداً توضیح دهید)

محتوا

محتوا بخش حیاتی SEO است زیرا وسیله نقلیه ای است که شما برای جلب و جذب مخاطبان استفاده می کنید. به عنوان مثال ، اگر یک مهد کودک داشتید و می خواستید دید خود را افزایش دهید ، ممکن است یک سری وبلاگ در مورد باغبانی ، انتخاب گونه های مناسب گیاهان ، نکات مربوط به رشد و موارد دیگر منتشر کنید. وقتی شخصی که می خواست در مورد باغبانی اطلاعاتی کسب کند ، به دنبال آن اطلاعات می گشت ، وبلاگ شما مطرح می شود و شما می توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند رابطه ای با این چشم انداز ایجاد کنید. به عنوان مثال وقتی زمان آن خرید برای یک گیاه فرا رسید ، شما اولین مهد کودکی خواهید بود که به ذهن شما خطور می کند. مطالب امروز باید آموزشی ، در عین حال جالب ، مرتبط ، جذاب و قابل اشتراک باشد. مطالب به اشکال گوناگون ارائه می شود ، از جمله:

  • محتوای صفحه وب
  • فیلم های
  • وبلاگ ها
  • اینفوگرافیک ها
  • پادکست ها
  • کاغذهای سفید و کتابهای الکترونیکی
  • پست های شبکه های اجتماعی
  • لیست های محلی

سئو خارج از صفحه

سئو خارج از صفحه شامل بهینه سازی های خارجی است که به جای سایت در سایت شما ، دور از سایت اتفاق می افتد. تکنیک اصلی مورد استفاده برای SEO خارج از صفحه ، ایجاد بک لینک است ، زیرا بک لینک های باکیفیت از سایت های خارجی به سایت شما به موتورهای جستجو می گویند که سایت شما با ارزش و با کیفیت است ، و این باعث اقتدار می شود.

تاکتیک های زیادی برای ایجاد بک لینک ایجاد شده است ، و برخی از بهترین روش های فعلی شامل وبلاگ نویسی مهمان ، ایجاد اینفوگرافیک های زیادی است که بسیار به اشتراک گذاشته می شوند و ذکر تأثیرگذاران در محتوای شما.

سئو محلی

SEO محلی هر چه بیشتر افراد از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. این روزها 57٪ از کل جستجوها از طریق رایانه لوحی و تلفن های هوشمند انجام می شود و نیمی از این جستجوها قصد محلی دارند .

به عنوان مثال اگر شما یک رستوران داشتید ، SEO محلی اطمینان می دهد وقتی مردم منطقه شما به دنبال بهترین رستوران های شهر می گردند ، با سایت شما روبرو می شوند. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی محلی ، سایر روشهای محلی SEO شامل ادعای لیست دایرکتوری ، ایجاد صفحات خاص مکان برای سایت شما و ایجاد صفحاتی برای تجارت شما در Google My Business ، Google+ و Google Maps است.

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موتور جستجو (SEM) به تلاش های بازاریابی پولی اشاره دارد و شامل مواردی مانند تبلیغات بومی ، Google AdWords ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، پرداخت به ازای هر کلیک ، تبلیغات خرید Google ، تبلیغات نمایشی و موارد دیگر است.

اگرچه SEM معمولاً م majorلفه اصلی یک استراتژی جامع SEO نیست ، اما جای خود را دارد زیرا می تواند به شما در دستیابی به مخاطبان جدید و بسیار هدفمند کمک کند.

 

درک اهمیت سئو برای مشاغل مدرن

درک اهمیت سئو برای مشاغل مدرن

قابلیت مشاهده و رتبه بندی

یکی از مهمترین عملکردهای سئو ، افزایش قابلیت مشاهده است ، به این معنی که در هنگام جستجوی مواردی که شما ارائه می دهید ، افراد می توانند شما را راحت تر پیدا کنند. قابلیت مشاهده مستقیماً با رتبه بندی شما ارتباط دارد.

هرچه در یک صفحه نتیجه موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید ، احتمال مشاهده شما و کلیک بر روی سایت شما بیشتر است. هرچه تلاش در زمینه جستجوگرها موثرتر باشد ، رتبه شما بالاتر و دید شما بهتر خواهد بود ، این مسئله خصوصاً هنگامی اهمیت دارد که در نظر بگیرید که یک چهارم کاربران وب هرگز بر روی اولین SERP کلیک نمی کنند.

ترافیک وب

افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو است و وقتی میزان دید و رتبه بندی را افزایش می دهید میزان بازدید را افزایش می دهید. این را برای لحظه ای در نظر بگیرید: تقریباً 33٪ کلیکها به اولین صفحه رتبه بندی می روند و پنج لیست اول بیش از 75٪ کل کلیکها را بدست می آورند.

اگر می خواهید برای یافتن وب سایت خود از طریق موتور جستجو چشم انداز بیشتری داشته باشید ، پس به روشهای جستجوگرها (SEO) نیاز دارید که به شما کمک می کند در میان پنج موقعیت برتر قرار بگیرید و در حالت ایده آل شماره یک باشید.

قدرت

مفهوم اقتدار در سئو نسبتاً جدید است ، اما برای موتورهای جستجو اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا از اهمیت بیشتری برای کاربران وب برخوردار است. اساساً اقتدار به این معنی است که وب سایت شما قابل اعتماد ، با کیفیت ، مرتبط و دارای مواردی برای ارائه است. هرچه سایت شما از اقتدار بیشتری برخوردار باشد ، رتبه شما بالاتر خواهد بود و چشم اندازهای بیشتری برای اعتماد به نام تجاری شما ایجاد می شود.

ایجاد یک تجربه بهتر بازدید کننده

دلیل دیگر حیاتی بودن سئو این است که تمام وقت شما برای تولید محتوای عالی و بهینه سازی سایت خود با سئوی صفحه ، استفاده از سایت شما را بهبود می بخشد و این باعث ایجاد یک تجربه یکپارچه و مثبت مشتری می شود.

به عنوان مثال ، هنگامی که برای پاسخگویی سایت خود گام برمی دارید ، این کار باعث می شود که بتوانید از آن برای همه بازدید کنندگان تلفن همراه و همچنین افرادی که از لپ تاپ یا دسکتاپ بازدید می کنند ، استفاده شود. به همین ترتیب ، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه ، میزان جستجوی خود را کاهش می دهید و بازدیدکنندگان را ترغیب می کنید که مدت بیشتری را در سایت خود بگذرانند. تقریباً 50٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند یک صفحه در عرض دو ثانیه بارگیری شود و هرچه زمان بارگیری بیشتر باشد ، نرخ پرش بیشتر و تبدیلات شما کاهش می یابد.

 

رشد

در پایان ، دلیل نهایی SEO ضروری است که می تواند به شما در دستیابی به بسیاری از اهداف تجاری خود کمک کند. سئو می تواند به شما کمک کند روابط بهتری با مخاطبان خود ایجاد کنید ، تجربه مشتری را بهبود ببخشید ، اقتدار خود را افزایش دهید ، افراد بیشتری را به سمت سایت خود سوق دهید ، در رقابت با شما برتری داشته و تبدیلات را افزایش دهید ، این به معنای فروش بیشتر ، مشتریان وفادارتر و موارد دیگر است. رشد برای تجارت شما

موتورهای جستجو خطا هستند

موتورهای جستجو خطا هستند

نکته پایانی که قابل ذکر است این است که سئو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا موتورهای جستجو بی عیب نیستند و اگر در جهت مقابله با نقص آنها قدم نگذارید ، وب سایت شما هزینه آن را پرداخت می کند.

به عنوان مثال ، اگر سایتی ساختار پیوند مناسبی نداشته باشد ، موتورهای جستجو ممکن است سایت را به درستی خزیده و ایندکس نکنند ، و این می تواند رتبه بندی را کاهش دهد. علاوه بر این ، خطاهای برنامه نویسی می توانند موتورهای جستجو را به طور کامل مسدود کنند ، و مهم نیست که سایت شما رتبه بندی کند ، مهم نیست که چقدر زمان برای سایر تلاش های جستجوگرها صرف می کنید. سایر مناطق مشترک که در آنها موتورهای جستجو می توانند با مشکل روبرو شوند عبارتند از:

  • صفحات تکراری
  • تشکیل می دهد
  • تصاویر ، فلش ، فایل های صوتی ، ویدئو و سایر مطالب غیر متنی
  • زبان و معناشناسی

افکار نهایی

همانطور که می بینید ، SEO یک کار پیچیده است که شامل بسیاری از تکنیک ها ، تاکتیک ها و بهترین روش های مختلف است. علاوه بر این ، با تغییر رفتارهای مصرف کننده و کاربر وب ، با ظهور فناوری های جدید و همچنین تغییر موتورهای جستجو در الگوریتم های خود ، این بهترین شیوه ها همیشه در حال پیشرفت هستند. همانطور که گفته شد ، SEO برای هر مشاغلی که بخواهد به صورت آنلاین دیده شود ، از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین تلاش های شما ارزش آن را دارد.

سئو می تواند به یک کسب و کار کمک کند تا اهداف مختلفی از جمله اهداف آگاهی از برند ، ترافیک ، تبدیل مشتری ، تجربه مشتری و موارد دیگر را انجام دهد ، به همین دلیل برای بازاریابان دیجیتال بسیار مهم است که درک کاملی از سئو سایت داشته باشند ، چگونه می تواند کمک به دستیابی به اهداف ، و بهترین اقدامات عالی ترین هستند.

ملزومات سئو کدامند؟

ملزومات سئو برای ساخت یک سایت و بهینه سازی آن و قرار دادن یک وب سایت در صفحه اول گوگل ابزاری است که باید بدان توجه خاصی نمود.

ساخت وب سایت سخت است. ایجاد وب سایت های دوستانه سئو حتی دشوارتر است. این خیلی معمول است که اعضای یک تیم توسعه پس از یک پروژه عظیم از یکدیگر بالا می روند و با این وجود مشخص می شود که وب سایت مطابق با استانداردهای معاصر سئو نیست.

دلایل زیادی وجود دارد که این اتفاق می افتد. چهار رایج ترین موارد عبارتند از:

تیم توسعه به درستی معرفی نشده است.
تیم توسعه توسط متخصصان سئو به اندازه کافی آموزش ندیده است.
سئو ها خیلی دیر درگیر این فرآیند شدند.
تیم توسعه فکر کردند که آنها "این مورد SEO" را پوشش داده اند.
مهندسی نیازمندی ها - کشف آنچه شما برای ساختن نیاز دارید - یک علم واقعی است و برای موفقیت هر پروژه توسعه ای ، داخل و خارج از وب ضروری است.

اگر نمی دانید اهداف پروژه چیست ، چه چیزی را باید ساخت و چه استانداردی را باید رعایت کنید ، چگونه می توانید پروژه را موفق کرده و دقیقاً همان چیزی را که مشتری شما می خواهد بسازید؟

در این مقاله ما تمام موارد سئو را که باید هنگام ساخت یا نگهداری یک وب سایت در نظر بگیرید ، پوشش خواهیم داد. این برای همه در این فرآیند مفید است: مشتری که می خواهد وب سایت ساخته شود ، متخصصان جستجوگرها که وظیفه اطمینان از وب سایت جدید را دارند و دارای SEO نیستند و شرکت های توسعه وب که ساختمان واقعی را انجام می دهند.

ملزومات سئو

زمان درگیر شدن سئوکاران

چه زمانی متخصصان سئو باید درگیر شوند؟
متخصصان سئو باید قبل ، حین و بعد از ساخت یک وب سایت جدید درگیر شوند. هر زمان وب سایت های جدیدی ساخته می شود و تغییرات ایجاد می شود ، باید آنها را مطلع و به روز کنید.

هنگامی که شما در حال راه اندازی یک پروژه توسعه وب سایت جدید هستید ، SEO ها را از ابتدا درگیر کنید ، زیرا الزامات جستجوگرها برای وب سایت جدید به شدت بر قیمت آن تأثیر می گذارد.

خیلی اوقات ، دخالت متخصصان سئو در روند توسعه خیلی دیر شروع می شود. آنها سپس به سرعت درمی یابند که وب سایت جدید به هیچ وجه از نظر SEO قابل استفاده نیست ، بنابراین لیستی از نیازهای سئو را که برای آنها بودجه اضافی مورد نیاز است ، تهیه می کنند. این منجر به جریان نامرتب پروژه ، هزینه های بیشتر و تأخیر می شود ... هیچ یک از اینها مشتری را خوشحال نمی کند!

حالا بیایید به سراغ ملزوماتسئو برویم!

طراحی تعاملی اولین بخش ملزومات سئو

طراحی تعاملی
طراحی پاسخگو به این معنی است که طراحی خود را با دستگاهی که در آن استفاده می شود تنظیم کند. طراحی های پاسخگو هم برای بازدیدکنندگان و هم برای خزنده های موتور جستجو بسیار مناسب است. آنها بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می کنند ، یک تجربه ثابت برای بازدید کنندگان از وب سایت شما هستند. گوگل برای وب سایت هایی ارزش قائل است که بازدیدکنندگان آنها از طریق تلفن همراه تجربه خوبی دارند (و سایر خزنده های موتور جستجو نیز همین کار را می کنند). دلیل این امر این است که در اواخر سال 2015 ، تعداد جستجوهای تلفن همراه در Google از تعداد جستجوی دسک تاپ پیشی گرفت. بنابراین اطمینان از اینکه وب سایت شما بازدید کنندگان موبایل را پشتیبانی می کند بسیار مهم است.

طراحی های پاسخگو زندگی متخصصان سئو را نیز آسان می کنند ، زیرا آنها فقط یک URL برای تبلیغ در هر صفحه دارند. در گذشته ، شما باید سایت های دسک تاپ و موبایل جداگانه ای داشته باشید که هم از طریق وب سایت های دیگر به آنها پیوند داده می شوند و هم باید پیوندها و سیگنال های مربوطه را تلفیق کنید. این همیشه در مقایسه با دریافت پیوند به یک URL واحد ، بهینه نیست.

طراحی موبایلی دومین بخش ملزومات سئو

صفحات شتاب داده شده تلفن همراه
اگر در حال کار روی یک وب سایت برای ناشر هستید ، پس باید پیاده سازی Accelerated Mobile Pages (AMP) را در نظر بگیرید. ما توصیه نمی کنیم AMP را برای هر نوع وب سایت دیگری اجرا کنید.

AMP یک ابتکار و قالب منبع باز توسط Google با هدف سرعت بخشیدن به تجربه وب برای کاربران تلفن همراه است. صفحات AMP اساساً نسخه های محو شده صفحاتی هستند که برای بارگیری سریع در دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند.

پس چرا AMP فقط برای ناشران مفید است؟ زیرا برای ناشران ، این امکان را برای شما فراهم می کند که به چرخ و فلک Google News بروید ، که می تواند بازدید زیادی ایجاد کند ... اما انواع دیگر سایت ها نمی توانند از این مزیت بهره مند شوند ، که این موارد منفی بیشتر از مزایا است.

سومین بخش ملزومات سئو

HTTPS
HTTPS مخفف Hyper Text Transfer Protocol Secure است. این نسخه امن HTTP است ، پروتکلی که داده ها از طریق آن بین مرورگر شما و وب سایتی که بازدید می کنید ارسال می شود. استفاده از HTTPS تلاش و استراق سمع شما را برای مردم دشوارتر می کند.

Google تلاش کرده است وب سایت ها از HTTPS استفاده کنند و به همین دلیل آن را به یک عامل رتبه بندی جزئی تبدیل کرده است. اگرچه ممکن است کمی کمک کند ، اما از نظر سئو قابل رقابت نیست. هر چند برای حمایت از اهداف خود ، آنها در سایت برای سایتهایی که دارای فرم هستند و از طریق HTTPS اجرا نمی شوند ، اعلان "Not Secure" را در URL نشان می دهند.

چهارمین بخش ملزومات سئو

استفاده از JavaScript را محدود کنید


بخش عمده ای از جستجوگرها متمرکز بر ساده سازی هرچه بیشتر موتورهای جستجو برای خزیدن و نمایه سازی صحیح محتوا است. ایجاد یک وب سایت با استفاده از یک چارچوب جاوا اسکریپت و با تکیه بر ارائه خدمات در سمت مشتری کاملاً برعکس است.

اگرچه امروزه موتورهای جستجو می توانند صفحات وب را ارائه دهند ، اما در واقع تكیه بر روی آن بهترین روش نیست ، زیرا باعث می شود محتوای شما به آرامی خزیده و نمایه شود. درعوض ، مطمئن شوید که فقط HTML ساده را در موتورهای جستجو تغذیه می کنید. و اگر کاملاً باید از یک چارچوب جاوا اسکریپت استفاده کنید ، حتماً از رندر سمت سرور یا یک راه حل قبل از رندر مانند prerender.io استفاده کنید.

استدلال در اینجا این است:

منابع ارائه صفحه موتورهای جستجو محدود هستند. هزینه رندر یک صفحه می تواند بیست برابر بیشتر از خزیدن یک صفحه HTML معمولی باشد ، بنابراین موتورهای جستجو فقط می توانند بخش کوچکی از منابع خود را به این امر اختصاص دهند. این منجر به روزهای انتظار ، اگر نه هفته ها ، برای فهرست شدن محتوای شما می شود.
محتوایی که نمایه نشده است رتبه بندی نمی شود. تا زمانی که محتوای شما ایندکس نشود ، از موتورهای جستجو ترافیک صفر خواهید داشت.
به غیر از سئو ، ارائه خدمات در سمت مشتری همچنین باعث افزایش زمان برای تعاملی (TTI) می شود. این بدان معناست که بازدیدکنندگان قبل از اینکه بتوانند با صفحه ارتباط برقرار کنند باید بیشتر صبر کنند.

سرعت سایت بخش پنجم ملزومات سئو

سرعت صفحه


مطالعات نشان داده است که بازدید کنندگان صفحات پر بار را دوست دارند. آنها نرخ پرش را کاهش می دهند و نرخ تبدیل را افزایش می دهند. آمازون دریافت که درآمد آنها برای هر 100 میلی بار کاهش زمان بارگیری 1٪ افزایش می یابد. علاوه بر این ، بارگیری سریع صفحات به SEO شما کمک می کند. مخصوصاً اگر در صفحه اول Google رقابت می کنید. در آنجا سرعت صفحه واقعاً می تواند تفاوتی ایجاد کند.

صدها ویرایش وجود دارد که می توانید در وب سایت و وب سرور خود ایجاد کنید که به شما کمک می کند تا سرعت صفحه بهتری داشته باشید ، اما در اینجا متداول ترین روشهایی است که باید در نظر بگیرید:

از شبکه تحویل محتوا استفاده کنید
مقدار بارگیری کتابخانه های JavaScript را محدود کنید
فایلهای JavaScript و CSS را کم کنید
تصاویر خود را بهینه کنید
زمان پاسخ سرور را به <500 میلی ثانیه کاهش دهید
از حافظه پنهان مرورگر و فشرده سازی پرونده استفاده کنید

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)