• سئو ارزان

ارزانترین ابزار سئو

ارزانترین ایزار سئو برای حضور موفق یک وب سایت در صفحه اول گوگل در وهله اول رعایت دقیق نکات عملیاتی سئو است و استفاده از ابزارهای سئو برای شناختن درصد موفقیت لازم است.

هفته ملی کسب و کار کوچک زمان خوبی است تا به خود یادآوری کنید که ایجاد یک تجارت دیجیتال به معنای دانستن نکات سئو در ابتدا است. بدون توجه به آنچه که آنها جستجو می کنند ، افراد معمولاً ابتدا به موتورهای جستجو روی می آورند. بهترین راه برای رشد بازدید ، صرف نظر از اینکه چه شغلی دارید ، ایجاد یک وب سایت با هر دو موتور جستجو و بازدیدکنندگان است.

در بازار موتور جستجوی امروز ، سئو موثرترین راه برای جابجایی بازدید به وب سایت شما بدون پرداخت هزینه تبلیغات است. برای مشاغل کوچک با بودجه محدود ، این می تواند یک مزیت بزرگ در مواجهه با رقابت تثبیت شده تر باشد. سئو (بهینه سازی موتور جستجو) روشی برای ساخت وب سایت شما جهت ایجاد ترافیک از طریق جستجوی ارگانیک است. برخلاف ترافیک پولی ، که ناشی از تبلیغات است ، ترافیک جستجوی ارگانیک از رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو و ایجاد محتوای با کیفیت ناشی می شود که مخاطبان شما را جذب می کند. در جهانی که 32 درصد مردم روی اولین نتیجه جستجوی Google کلیک می کنند ، سئو قسمت مهمی در هر مشاغل است.

اما بهینه سازی یکباره وب سایت شما می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک که کارهای زیادی برای انجام دادن دارند ، دلهره آور باشد. این شش نکته عملی در مورد سئو بهترین مکان برای شروع است - تغییرات کوچک می توانند میزان بازدید شما را تغییر دهند.

کنترل پیشرفت سئو

1. کلیه تغییرات را کنترل کنید.
مهم نیست که ابتدا کدام نکات مربوط به سئو را انتخاب می کنید ، مهمترین کار نظارت بر تغییرات است. اگر به دنبال کمک حرفه ای نیستید ، این بدان معنی است که موارد زیر را انجام دهید:

در مورد معیاری تصمیم بگیرید که برای نظارت بر بازدید شما استفاده شود. آیا ثبت نام در خبرنامه ، خرید محصولات ، رتبه بندی کلمات کلیدی یا درصد افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند ، است؟

برای کمک به شما در رتبه بندی بالاتر در گوگل برای نظارت بر پیشرفت خود ، حداقل از یکی از ابزارهای توصیه شده سئو استفاده کنید.

هر بار یک تغییر را اعمال کنید. اگر همه کارها را یک باره انجام دهید ، چگونه می توانید بفهمید چه چیزی کار می کند؟

ساختار واضح سئو سایت

2. یک ساختار سایت واضح ایجاد کنید.
مهم نیست که چند نکته سئو در وب سایت خود پیاده سازی می کنید ، اگر ساختار آن به گونه ای نباشد که پیمایش برای خزنده های موتور جستجو و کاربران آسان باشد. برای مشاغل کوچک با وب سایت های جدید ، این به معنای ایجاد سلسله مراتبی است که شامل موارد زیر است:

صفحات

دسته بندی ها

زیر مجموعه ها

پیوند داخلی که دوباره ساختار سایت را تأیید می کند

عناوین

خزنده ها و انسان ها هر دو سلسله مراتب را دوست دارند: داشتن یک ساختار سایت مشخص ، دو هدف اصلی شما را محقق می کند. ابتدا ، خزنده های گوگل می توانند به سرعت محتوای شما را درک کرده و بر اساس آن رتبه بندی کنند. دوم اینکه ، انسان ها می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و باعث می شود در وب سایت شما بمانند ، چیزی از آن بخرند یا در آینده به آن بازگردند.

اگر ساختار سایت شما نامشخص باشد ، خزنده های گوگل می توانند برخی از مطالب شما را از دست بدهند ، و در نتیجه جستجوی آن برای افراد غیرممکن است. ساختار بد سایت همچنین بازدید کنندگان شما را گیج کرده و احتمالاً به جای دیگری می روند. این به زمان کمتری برای هر بازدیدکننده ، نرخ تبدیل کمتر برای خرده فروشان آنلاین و میزان بازدید کمتر منجر می شود زیرا گوگل وب سایت شما را براساس این آمار کاهش می دهد.

اولویت ایجاد محتوا در سئو

3. ایجاد محتوا را در اولویت قرار دهید.
ایجاد یک محتوای با کیفیت یکی از مهمترین روندهای بازاریابی سئو در سال 2019 است ، خواه یک تجارت کوچک یا بزرگ باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

الگوریتم های گوگل بیش از هر زمان دیگری کیفیت محتوا را در نظر می گیرند. این به این معنی است که محتوایی متناسب با کلمات کلیدی ، عناوین و توضیحات متا ایجاد کنید.

محتوای فرم طولانی بالاتر از فرم کوتاه خواهد بود.

نوشتن باید برای خوانندگان جذاب باشد ، نه روبات ها. الگوریتم های گوگل بسیار پیچیده شده اند و به همین دلیل محتوای مربوط به پر کردن کلمات کلیدی را جریمه می کنند ، تاکتیکی که برای جلب توجه الگوریتم ها به جای افراد طراحی شده است.

محتوا فقط به معنای متن نیست. ویدئوها جذابیت چشمگیری دارند و عکس ها نیز به همان اندازه مهم هستند.

به خاطر داشته باشید که محتوای ایده آل برای وب سایت شما به نوع بازدید شما بستگی دارد. سبک های مختلف را امتحان کنید و میزان بازدید را کنترل کنید تا ببینید مخاطبان شما از وب سایت شما چه می خواهند.

نقش پیوندها در سئو

4. تمرکز خود را بر روی ایجاد هر دو پیوند داخلی و خارجی قرار دهید.
ایجاد شبکه ای از پیوندهای داخلی و خارجی یک روند ثابت است. خواه یک کارآفرین با یک سایت موجود کاملاً بی عیب و نقص باشید و یا یک کسب و کار کوچک در حال ساخت یک سایت کاملاً جدید باشید ، یکی از بهترین نکات مربوط به سئو این است که هر روز کمی پیوندهای خود را ساختار دهید.

برای ایجاد ساختار سایت از پیوند داخلی استفاده کنید: برای مبتدیان ، پیوند داخلی هر محتوای جدید مهم است. در غیر این صورت ، به محتوای یتیم تبدیل می شود. این به این معنی است که ارتباط آن با بقیه سایت شما قطع شده است. یافتن محتوای یتیم برای خزنده و بازدیدکنندگان Google دشوار است. اگر بخشی از محتوا به بقیه وب سایت شما متصل نباشد ، خزنده ها می توانند آن را از دست بدهند یا اهمیت کمتری را در نظر می گیرند ، در نتیجه آن را در رتبه پایین تری قرار می دهند.

به طور گسترده تر ، پیوند دادن صفحات در وب سایت شما دو چیز اصلی را به دست می آورد: این به خزنده ها کمک می کند وب سایت شما را درک کرده و رتبه بندی بهتری داشته باشند و پیوندهای منطقی باعث می شود بازدید کنندگان بتوانند در وب سایت شما (و در نتیجه ماندن) راحت تر شوند.

شبکه ای از بک لینک های خارجی با کیفیت بالا ایجاد کنید: بک لینک ها عامل کلیدی ای هستند که موتورهای جستجو برای ارزیابی وب سایت شما از آن استفاده می کنند. اما امروزه ، کیفیت بک لینک به جای کمیت بیش از هر زمان دیگری مهم است. دارندگان وب سایت به جای صرف هزینه در پیوندهای ارزان قیمت که بر بازدید شما تأثیر منفی می گذارد ، باید محتوای با کیفیتی را ایجاد کنند که به تنهایی خواستار ایجاد بک لینک باشد و ایجاد روابط با مشاغل بزرگ و کوچک در زمینه های مربوطه می تواند به شما در رشد نمایه لینک دهی شما کمک کند.

اگرچه خرید پیوندها ممکن است در اوایل بهینه سازی موتور جستجو ابزاری مثر بوده باشد ، اما کلاهبرداری های کلاه سیاه مانند این دیگر کارایی ندارند. در حقیقت ، خرید پیوندهای بی کیفیت به صورت عمده راهی مطمئن برای کاهش رتبه وب سایت توسط Google است که باعث کاهش بازدید شما می شود. هنگام انتخاب شرکت SEO بعدی خود ، اطمینان حاصل کنید که آنها چیزی شبیه به آن انجام نمی دهند.

سرعت سایت و سئو

5- هر آنچه باعث کند شدن سایت شما می شود را حذف کنید.
یکی از بهترین نکات مربوط به سئو برای به دست آوردن و حفظ بازدید ، بهبود سرعت سایت است. گوگل اعلام کرده است که سرعت سایت عاملی در رتبه بندی وب سایت ها است. و تحقیقات همچنین نشان می دهد که نیم ثانیه تأخیر در زمان بارگیری صفحه به 20 درصد کاهش در بازدید تبدیل شده است. برای کارآفرینان ، این بدان معناست که قطع عناصری که وب سایت شما را کند می کنند کلید رضایت مشتری و موتور جستجو است. برخی از ابزارهای موثر عبارتند از:

فشرده سازی تصاویر

مرورگر خود را نقد کنید

خلاص شدن از شر عناصر غیر ضروری در CSS

استفاده از JavaScript را متوقف کنید.

طراحی موبایل و تاثیر آن در سئو

6. همیشه ابتدا موبایل را در نظر بگیرید.
گوگل اولین نمایه سازی موبایل را در تابستان 2018 آغاز کرد. اما طراحی وب سایت برای تلفن همراه از زمانی که ترافیک موبایل از دسک تاپ در سال 2016 پیشی گرفته است ، کانونی برای طراحان وب بوده است. هنوز هم ، چه در حال طراحی وب سایت هستید و چه در ایجاد محتوا ، طراحی مهم است یک وب سایت همراه پاسخگو - حتی اگر آن را روی رایانه رومیزی طراحی می کنید. این به معنای تأکید بیشتر بر UX موبایل و ساختار سایت همراه است.

بهینه سازی وب سایت شما می تواند اقدامی عظیم باشد - اما این بدان معنا نیست که شما مجبورید (یا باید) این کار را یک باره انجام دهید. بهترین مکان برای شروع این است که با تمرکز بر نکات کلیدی در مورد سئو و پرداختن به موضوعات موجود در وب سایت خود یکی یکی.

فرقی نمی کند که در کجای مراحل بهینه سازی وب سایت خود قرار دارید ، مطمئن شوید که به آن روش می پردازید. همه کارهایی را که انجام می دهید کنترل کنید تا بتوانید موفقیت خود را در مشاغل آینده تکرار کنید.

سئو چیست

سئو اصطلاح پتوشی است که همه مارک ها برای جابجایی ارگانیک از موتورهای جستجو به وب سایت های خود انجام می دهند. سئو شامل جنبه های فنی مانند معماری سایت ، و همچنین عناصر تخیل بیشتری مانند ایجاد محتوا و تجربه کاربر است.

به نظر می رسد نسبتاً ساده است. اما سئو یک هدف متحرک است ، حتی برای بازاریابان با تجربه دیجیتال. افسانه ها زیاد است ، الگوریتم ها تغییر می کنند و تاکتیک های سئو که یک بار جواب داده اند ، ناگهان مجازات می شوند. برای بهینه سازی سایت ، شما باید به دانش عمیق در مورد نحوه "فکر کردن" موتورهای جستجو و همچنین نحوه تفکر و واکنش افراد واقعی با محتوای وب شما نیاز داشته باشید. این ترکیب از قابلیت استفاده ، معماری سایت و ایجاد محتوا باعث می شود که بهینه سازی موتور جستجو ترکیبی باشد.

فرآیند سئو

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند
گوگل به تنهایی بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد. موتور جستجو برآورد شده در وب سایت های 1.9B جهان را انجام می دهد و نتایج مربوطه را در کمتر از 0.5 ثانیه باز می گرداند. پس در پشت صحنه چه می گذرد؟

برای بازگرداندن نتایج مربوطه ، یک موتور جستجو باید سه کار انجام دهد:

یک لیست یا فهرست از صفحات موجود در وب ایجاد کنید
بلافاصله به این لیست دسترسی پیدا کنید
تصمیم بگیرید که کدام صفحه ها مربوط به هر جستجو هستند
در دنیای سئو ، این فرآیند به طور معمول به عنوان خزنده و نمایه سازی توصیف می شود.

خزیدن در سئو به چه معناست

خزیدن و نمایه سازی
وب از انبوهی از صفحات متصل شده توسط پیوندها تشکیل شده است. موتورهای جستجو باید این صفحات را پیدا کنند ، بفهمند چه چیزی در آن است و آنها را در یک انبوه داده عظیم که به عنوان فهرست شناخته می شود ، ذخیره کنند.

برای انجام این کار ، آنها از ربات ها - معروف به عنکبوت یا خزنده - برای اسکن وب برای دامنه های میزبانی شده استفاده می کنند. خزنده ها لیستی از تمام سرورهایی را که می یابند و وب سایت های میزبانی شده را در آنها ذخیره می کنند. سپس آنها به طور سیستماتیک از هر وب سایت بازدید می کنند و برای اطلاعات ، ثبت انواع محتوا (متن ، ویدئو ، جاوا اسکریپت و غیره) و تعداد صفحات ، آنها را "خزنده" می کنند. سرانجام ، آنها از برچسب های کد مانند HREF و SRC برای شناسایی لینک به صفحات دیگر استفاده می کنند ، سپس آنها را به لیست سایت ها برای خزیدن اضافه می کنند. این به عنکبوت ها اجازه می دهد تا یک شبکه بزرگتر از صفحات ایندکس شده ، از صفحه ای به صفحه دیگر پرش کرده و آنها را به فهرست اضافه کنند. 

موتورهای جستجو این اطلاعات را در پایگاه داده های عظیم فیزیکی ذخیره می کنند ، و هر زمان که کسی جستجو می کند از آنها اطلاعات را به یاد می آورند. Google دارای مراکز داده ای است که در سراسر جهان پخش شده اند. مرکز ماموت آنها در پریور کریک ، اوکلاهما ، تخمین زده می شود 980،000 فوت مربع باشد. این شبکه به Google امکان می دهد تا میلیاردها صفحه را در بسیاری از دستگاهها ذخیره کند.

موتورهای جستجو به طور مداوم خزیده و فهرست می شوند ، صفحات تازه اضافه شده ، صفحات حذف شده ، پیوندهای جدید و محتوای تازه را ردیابی می کنند. وقتی شخصی جستجو می کند ، موتور جستجو دارای یک شاخص کاملاً به روز شده از میلیاردها پاسخ ممکن است که می تواند به جستجوگر تحویل داده شود.

تنها چیزی که باقی مانده است این است که این نتایج را با توجه به ارتباط و کیفیت آنها رتبه بندی کنید.

رتبه بندی نتایج در سئو

چگونه موتورهای جستجو نتایج مرتبط را رتبه بندی می کنند
اگر یک اصطلاح جستجو صدها هزار نتیجه بازگرداند ، چگونه یک موتور جستجو بهترین سفارش را برای نمایش آنها به جستجوگر تعیین می کند؟

نتایج جستجو

تعیین نتایج مربوطه توسط تیمی از انسانها در مقر موتور جستجو انجام نمی شود. در عوض ، موتورها از الگوریتم ها (معادلات و قوانین ریاضی) برای درک قصد جستجوگر ، یافتن نتایج مربوطه و سپس رتبه بندی آن نتایج بر اساس اقتدار و محبوبیت استفاده می کنند.

در تلاش برای جلوگیری از سئو کلاه سیاه ، موتورهای جستجو تمایل چندانی ندارند که الگوریتم های رتبه بندی خود را نشان دهند. گفته شد ، بازاریاب های جستجو می دانند که تصمیمات الگوریتمی بر اساس بیش از 200 فاکتور ، از جمله موارد زیر است:

نوع محتوا: جستجوگران به دنبال انواع مختلف محتوا هستند ، از فیلم و عکس گرفته تا اخبار. موتورهای جستجو انواع مختلف محتوا را بر اساس قصد در اولویت قرار می دهند.
کیفیت محتوا: موتورهای جستجو مطالب مفید و آموزنده را در اولویت قرار می دهند. این اقدامات اندازه گیری ذهنی است ، اما متخصصان سئو به طور کلی این معنی را به معنای محتوایی کامل ، اصلی ، عینی و راه حل دارند.
طراوت مطالب: موتورهای جستجو آخرین نتایج را به جستجوگران نشان می دهند ، متعادل با سایر عوامل رتبه بندی. بنابراین ، از بین دو قطعه که توسط الگوریتم دارای کیفیت یکسان ارزیابی شده اند ، جدیدترین قطعه ابتدا ظاهر می شود.
محبوبیت صفحه: Google هنوز هم از الگوریتم اصلی PageRank دهه 1990 خود استفاده می کند ، که کیفیت صفحه را با توجه به تعداد پیوندهای اشاره شده به آن و کیفیت آن پیوندها ارزیابی می کند.
کیفیت وب سایت: وب سایت های بی کیفیت و ناخواسته توسط موتورهای جستجو رتبه بندی می کنند (اطلاعات بیشتر در مورد زیر).
زبان: همه به زبان انگلیسی جستجو نمی کنند. موتورهای جستجو نتایج را به همان زبان اصطلاح جستجو در اولویت قرار می دهند.
مکان: بسیاری از جستجوها محلی است (به عنوان مثال ، "رستوران های نزدیک من") ؛ موتورهای جستجو این موضوع را درک می کنند و در صورت لزوم نتایج محلی را اولویت بندی می کنند.
با در نظر گرفتن این عوامل ، بازاریاب های جستجو می توانند محتوایی ایجاد کنند که احتمال بیشتری دارد توسط موتورهای جستجو پیدا و رتبه بندی شود.

استراتژی سئو

سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که بر حضور وب سایت شما در نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند Google تمرکز دارد. وقتی می فهمید که سئو چگونه کار می کند ، می توانید از روشهای مختلفی برای افزایش دید خود (یا درجه بالایی که دارید) در نتایج جستجو استفاده کنید.

می توانید تاکتیک های جستجوگرها را در دو سطر دسته بندی کنید:

سئو در صفحه: تمام استراتژیهای سئو در صفحه در وب سایت شما اتفاق می افتد.
سئو خارج از صفحه: تمام استراتژی های سئو خارج از صفحه در وب سایت شما اتفاق می افتد.
سئو داخلی و خارج از صفحه به منظور دوستانه تر شدن سایت شما و همچنین قابل اعتماد بودن کاربران برای کاربران و موتورهای جستجو است. وقتی خزنده های موتور جستجو می بینند که وب سایت شما چقدر با آنها و کاربران دوستانه است ، این احتمال را می دهد که سایت شما برای جستجوهای مختلف رتبه خوبی داشته باشد.

به عنوان مثال ، بگویید شما دو وب سایت دارید: وب سایت A و وب سایت B.

وب سایت A پاسخگو نیست ، به این معنی که کاربران در رایانه لوحی یا تلفن های هوشمند زمان سختی را برای مرور و استفاده از سایت خواهند داشت. وب سایت B ، پاسخگو است ، که به معنی تجربه کاربری بهتر برای کاربران رایانه لوحی ، تلفن های هوشمند و دسک تاپ است.

چرا موتورهای جستجو به سئو اهمیت میدهند؟

چرا موتورهای جستجو به سئو اهمیت می دهند؟
چرا موتور جستجو اگر از آنها یا موتور جستجوگر دیگری استفاده می کنید ، روی زمین اهمیت می دهد؟ بالاخره ، شما به آنها پول نمی دهید؟ درست است ، شما به آنها پول نمی دهید ... اما شخص دیگری است! بنابراین پاسخ این سوال این است که آنها اهمیت می دهند زیرا پولشان را از طریق تبلیغات بدست می آورند.

به صفحه ای که پس از ورود به جستجوی جستجو به آن تحویل داده می شوید ، صفحه نتایج موتور جستجو (معروف به SERP) است. SERP آنچه را "نتایج ارگانیک" و همچنین "تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک" (یا PPC) به شما ارائه می دهد. نتایج ارگانیک آنهایی هستند که تحت تأثیر سئو قرار می گیرند ، در حالی که تبلیغات PPC پرداخت می شود.

برای اشغال هر موقعیت در نتایج ارگانیک ، نمی توانید به Google یا هر موتور جستجو پرداخت کنید.

با این حال ، تبلیغات موجود در صفحه نحوه درآمدزایی خود هستند. بنابراین ، هرچه نتایجی که به شما ارائه می دهند بهتر باشد ، احتمال استفاده مجدد شما و دیگران از آن موتور جستجو بیشتر است. هرچه تعداد افراد بیشتری از موتور جستجوگر استفاده کنند ، تبلیغات بیشتری می توانند نشان دهند و می توانند درآمد بیشتری کسب کنند. معنی دارد؟

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی