• سئو ارزان

17 تکنیک سئو تضمینی

سئو تضمینی روند خاص خود را دارد تکنیک هایی وجود دارد که میتواند گارانتی بهینه سازی باشد 17 تکنیک سئو تضمینی را در ایم پست جام ارژنگ شرح داده ایم.

تقریباً 5-6 میلیارد جستجو در Google وجود دارد که روزانه اتفاق می افتد. سالانه ، Google 79٪ از ترافیک جستجوی جهانی ، بینگ - 7.27٪ ، بایدو - 6.55٪ و یاهو - 5.06٪ را شامل می شود. با چنین رقابتی در گوگل ، شما باید از بهترین تکنیک های جستجوگرها برای رتبه بندی بالاتر استفاده کنید.

واضح است که ، این تعداد از ترافیک جستجو ، به ویژه در Google است. با توجه به تعداد بالای ترافیک جستجوی Google که کنترل می کند ، توصیه می شود که تلاش خود را بر روی بهینه سازی کسب و کار خود بگذارید تا در Google بیشتر قابل کشف باشد. این بدان معنا نیست که بیشتر روشهای جستجوگرها در موتورهای جستجو دیگر مثر نیستند.

سوال این است که چگونه مطمئن می شوید تجارت شما در موتورهای جستجو قابل کشف است؟ به گفته آندری لیپاتسف ، یک مدیر ارشد در گوگل ، کلید رتبه بندی بالا در استفاده از لینک سازی و محتوای با کیفیت بالا است. بیشترین تکنیک های موثر در جستجوگرها براساس این دو رکن اساسی است.

مشکل اینجاست که با تغییر الگوریتم های موتور جستجو و کارآیی هر روزه ، چگونه جلوتر از منحنی می مانید؟

بیایید نگاهی به برخی از موثرترین تکنیک های مدرن سئو بیندازیم که می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را به میزان قابل توجهی رشد دهید.

لیست 17 گانه سئو

1. حسابرسی سئو را انجام دهید
2. نیازهای مصرف کنندگان را درک کنید
3. موبایل پسند شوید
4. از SEO Optimized Landing Pages استفاده کنید
5. اینفوگرافیک اهرم
6. ایجاد پست های خلاصه
7. بهینه سازی برای RankBrain
8. سرعت سایت خود را بهبود ببخشید
9. تلاش خود را بر سئو YouTube متمرکز کنید
10. از لیست های محلی و سئو محلی استفاده کنید
11. اهرم ارسال مهمان
12. دارای URL های قابل دسترسی و خزنده
13. تحقیقات کلمات کلیدی خود را بهینه کنید
14. از برچسب های عنوان جذاب و توصیفات متا استفاده کنید
15. یک لینک-بازی قوی داشته باشید
16- از مدل Hub and Spoke استفاده کنید
17. محتوای خود را برای جستجوهای صوتی بهینه کنید

مرحله اول سئو:حسابرسی

به جای اینکه نگران باشید چرا سایت شما بازدید کافی ایجاد نمی کند ، چرا حسابرسی سئو انجام نمی دهید؟ این به راحتی یکی از بهترین تکنیک های جستجوگرها است که باید هنگام بهینه سازی سایت خود استفاده کنید. از این گذشته ، نمی توانید چیزی را درست کنید بدون اینکه متوجه شوید و خراب شده است.

جنبه های مختلفی وجود دارد که باید هنگام انجام ممیزی سئو به آنها توجه کنید. برخی از سوالاتی که نیاز به پاسخگویی دارند:

آیا همه صفحات شما برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه شده اند؟
آیا ساختار URL شما بهینه شده است تا توسط موتورهای جستجو خزیده شود؟
آیا مطالب شما پیوندهای خوبی دارد؟
آیا شما از برچسب های عنوان و توضیحات متای کاملاً مشخص سئو استفاده می کنید؟
آیا تصاویر دارای برچسب های مناسب alt هستند؟
شما می توانید از ابزارهایی مانند SEMrush استفاده کنید تا این روند برای شما بسیار راحت تر شود. چنین تکنیک های سئو برای درک جایگاه سئو شما بسیار مهم است.

مرحله دوم سئو:درک نیاز مصرف کنندگان

گرچه این یکی از روشهای سنتی سئو نیست ، اما مطمئناً یک جنبه مهم است. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که مخاطبان خود را افزایش دهید بدون اینکه ابتدا نیازهای مشتریان هدف خود را درک کنید.

شما باید به ارزشی که برای مشتریان فعلی خود می دهید و سایر مشتریان بالقوه بدنبال آن هستند ، پی ببرید. شما باید بتوانید با پیشنهادات خود این خلا را پر کنید.

بهترین راه برای انجام این کار تأمین بازخورد از مشتریان هدف است. با استفاده از این روش سئو می توانید از شبکه های اجتماعی ، Google Analytics و بخش نظرات در مورد پست های خود استفاده کنید.

مرحله سوم سئو:موبایل پسندی

طبق داده های ژانویه 2018 ، در سراسر جهان حدود 3.7 میلیارد کاربر تلفن همراه وجود دارد. تا فوریه 2017 ، 49.7٪ از کل صفحات وب مشاهده شده بصورت آنلاین در دستگاه های تلفن همراه بوده است. تنها با تعداد زیاد ، این بازاری از مشتریانی است که تجارت شما به راحتی قادر به نادیده گرفتن آن نیست.

کلید استفاده از پتانسیل آنها استفاده از یکی از اساسی ترین تکنیک های سئو - بهینه سازی تلفن همراه است.

اگر صفحات وب شما برای مشاهده در دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده باشد ، مخاطبان شما ناامید کننده مرور سایت شما خواهند بود. بعد از یک نکته خاص ، آنها از ادامه کار خود به جای دیگر پرهیز نمی کنند.

بنابراین ، راه حل این است که رویکرد همراه اول را انتخاب کنید. به جای توسعه صفحات برای دسک تاپ و بهینه سازی آنها برای موبایل ، عکس این عمل را انجام دهید.

مرحله چهارم سئو:صفحه فرود

مزایای داشتن صفحه فرود کاملاً شناخته شده کاملاً شناخته شده است. تکنیک های سئو مانند این روش برای تولید هدایت و تبدیل بیشتر باید به خوبی پیاده سازی شوند. در واقع ، هرچه محتوای بیشتری ایجاد کنید ، بازدید بیشتری ایجاد خواهید کرد.

متأسفانه تعداد بسیار کمی از مشاغل از چنین تکنیک های سئو آگاهی دارند و بنابراین از آنها استفاده نمی کنند. اکثر مردم فقط به صفحه اصلی خود و نه صفحه های خاص فرود توجه دارند. اما با بهینه سازی آنها برای سئو ، شما می خواهید چندین برابر نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید.

مرحله پنجم سئو:اینفوگرافیک

مردم تمایل دارند که یادگیرنده های بصری باشند. به همین دلیل اخیراً تکنیک های سئو مانند اینفوگرافیک در حال افزایش است.

آنها به شما امکان می دهند اطلاعات پیچیده را در قالب ساده تر و قابل هضم تر به تصویر بکشید. اگرچه درست است که محتوا کلید ساخت مخاطب است ، اما جذابیت بصری است که مخاطب را به خود جلب می کند.

به همین دلیل است که شما باید برای ارسال پست در وبلاگ خود و به اشتراک گذاری در سایت های دیگر ، اینفوگرافیک ایجاد کنید. بهترین راه برای دستیابی به این مسئله ایجاد محتوای توضیح دهنده مانند "5 روش برای انجام X" یا "بهترین روش های جستجوگرها برای X" است.

بهترین قسمت در مورد ایجاد اینفوگرافیک این است که برای ایجاد آنها زمان زیادی لازم نیست. حتی می توانید از برخی از پست های وبلاگ خود آماری بگیرید و آنها را به اینفوگرافی تبدیل کنید.

مرحله ششم سئو:پست خلاصه

انجام پستهای خبره یکی از موثرترین تکنیکهای سئو که می توانید برای رشد مخاطبان خود استفاده کنید. آنها به ایجاد رهبری فکری شما در صنعت کمک می کنند و نشان می دهند که چقدر ارتباط خوبی دارید.

من به طور مکرر از این روش سئو استفاده می کنم. من گزارش های مشترکی را ارائه می دهم که در آنها از چندین صنعت تأثیرگذار سوال یکسانی می پرسم. من تمام پاسخ های آنها را در یک پست جمع می کنم و در وبلاگ خود به اشتراک می گذارم. به این ترتیب ، من از دیدگاه متخصصان مختلف ، 360 درجه خوب از موضوعات مربوط به صنعت را به خوانندگان خود ارائه می دهم.

مرحله هفتم سئو:رضایت کاربران

اساساً ، هرچه میزان رضایت کاربران از محتوای شما بیشتر باشد ، احتمالاً در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت. بنابراین ، اگر می خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید ، باید روی بهینه سازی صفحات وب خود برای RankBrain تمرکز کنید. در حالی که یکی از جدیدترین تکنیک های سئو است ، اما هنوز هم بسیار موثر است.

ترفند در اینجا اطمینان از بالا بودن نرخ کلیک ارگانیک شما است. اگر کلیک های شما شروع به ریزش کند ، RankBrain مانند یک سیب زمینی داغ سایت شما را به پایین صفحه می اندازد.

مرحله هشثم سئو:سرعت سایت

تکنیک های سئو همچنین شامل بهبود سرعت بارگذاری وب سایت شما می باشد. با در نظر گرفتن سرعت بارگذاری صفحه فقط برای تلفن همراه ، بارگیری کامل صفحات وب در حدود 15 ثانیه طول می کشد. متأسفانه ، این خبر بدی برای تجارت شما است. اگر بارگیری بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، 53 درصد از مصرف کنندگان تمایل به ترک یک صفحه وب تلفن همراه دارند.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید سرعت بارگذاری صفحه خود را از جمله ذخیره مرورگر و بهینه سازی تصویر بهبود دهید.

برای کار بر روی این روش سئو ، می توانید از ابزارهایی مانند Google's PageSpeed Insights استفاده کنید. آنها به شما کمک می کنند صفحات وب خود را برای بهبود عملکرد سایت تجزیه و تحلیل و بهبود دهید. تکنیک های SEO مانند این روش نه تنها به بهبود سئو بلکه حتی نرخ تبدیل شما کمک می کند.

مرحله نهم سئو:یوتیوب

فیلم های YouTube اغلب بیش از سایر وب سایت های ویدیویی در میان نتایج برتر جستجو در Google قرار می گیرند. این دومین وب سایت محبوب در جهان است. همچنین ، متعلق به Google است. بنابراین ، شکی نیست که فیلم های YouTube نقش مهمی در صفحات نتایج جستجوی Google دارند.

این امر باعث می شود بهینه سازی برای YouTube یکی از مهمترین تکنیک های سئو برای مشاغل باشد.

از کوچکترین موارد مانند عنوان ویدئو ، توضیحات ، تصاویر کوچک و طول ، همه آنها بر SEO YouTube شما تأثیر می گذارند. همه اینها به کشف محتوای شما در Google کمک می کند. این به نوبه خود به شما کمک می کند تا بازدید سایت را برای مشاغل خود افزایش دهید.

بسیاری از تولیدکنندگان و بازاریابان محتوا به سادگی ویدئویی را بارگذاری می کنند و بی خیال چند خط را در کادر توضیحات اضافه می کنند. این یک فرصت از دست رفته است تکنیک های SEO شما باید بر این باشد که مطمئن شوید فیلم های شما برای SEO بهینه شده اند.

مرحله دهم سئو محلی

از لیست های محلی و سئو محلی استفاده کنید
به این آمار نگاهی بیندازید:

46٪ از کل جستجوهای Google مربوط به افرادی است که به دنبال اطلاعات محلی هستند.
69٪ کاربران حداقل یک بار در ماه به صورت آنلاین به دنبال مشاغل محلی می گردند.
97٪ از مشتریان برای جستجوی مشاغل محلی ، به ویژه در مجاورت خود ، از اینترنت استفاده می کنند.
به همین دلیل سئو محلی یکی از مهمترین تکنیک های سئو برای مشاغل محلی است.

در مورد آن فکر کنید اگر به یک شهر یا محله جدید نقل مکان کرده اید ، می خواهید بفهمید چه چیزی در اطراف شماست. ممکن است به دنبال فروشگاه های مواد غذایی ، بیمارستان ها ، تئاترها و رستوران های اطراف خود باشید. بیشتر ما برای یافتن این اطلاعات جستجوی سریع در Google را انجام می دهیم.

اگر مشاغلی را اداره می کنید ، باید مطمئن شوید که در آن نتایج جستجو دیده می شوید. این نه تنها باعث افزایش آگاهی از نام تجاری شما می شود ، بلکه به شما کمک می کند تا تبدیل بیشتری داشته باشید.

شما باید لیست ، آدرس ، اطلاعات تماس و ساعات کار خود را در Google برای کسب و کار من به روز کنید. یکی دیگر از جنبه های سئو محلی اطمینان از ارتباط کسب و کار شما با کلمات کلیدی دم بلند است.

مرحله یازدهم سئو:بازدیدها

ارسال مهمان یکی از بهترین تکنیک های جستجوگرها است که می توانید برای دریافت بک لینک معتبر استفاده کنید. با ارسال پست در سایت های دیگر ، با آوردن محتوای خود به مخاطبان بالقوه جدید و گسترده ، از یک روش "فشار" استفاده می کنید. اگر محتوای شما را دوست داشته باشند ، احتمالاً شروع به دنبال کردن شما می کنند.

تکنیک های SEO مانند این را می توان با ارسال مهمان دیگر وبلاگ نویسان در سایت خود بهبود بخشید. در هر صورت ، باید کسب و کار و محتوای خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید.

وقتی دیگران را به عنوان مهمان در سایت خود پست می کنید ، از یک تاکتیک "pull" استفاده می کنید. آن دسته از وبلاگ نویسان مطمئناً محتوای خود را در سایت شما برای مخاطبان خود که به شما بازدید می کنند تبلیغ می کنند.

اگر خوش شانس باشید ، ممکن است به اندازه کافی دور بمانند تا محتوای شما را بررسی کنند و می توانید آنها را به حالت عادی تبدیل کنید.

مرحله دوازدهم سئو:url خزنده

12. دارای URL های قابل دسترسی و خزنده
البته ، یک راه خوب برای رشد مخاطبان این است که اطمینان حاصل کنید در آن "مثلث طلایی" نتایج جستجو هستید. یکی از سریعترین و ساده ترین تکنیک های جستجوگرها که می توانید برای دستیابی به آن استفاده کنید ، داشتن URL های قابل دسترسی و خزنده است. ابزارهایی مانند Screaming Frog در اینجا مفید هستند.

تکنیک های سئو فریاد زدن قورباغه

تصویر از طریق قورباغه جیغ کشیدن

این مهم است زیرا شما می خواهید عنکبوت های Google به صفحه شما بیایند و محتوای موجود در آن را درک کنند. این خزنده ها بررسی می کنند که آیا متن شما در قالبی قابل خواندن است ، محتوای بصری شما را (از طریق متن alt) و هر کد جاسازی شده ای را می فهمند.

استفاده از چنین تکنیک های SEO به آنها کمک می کند صفحات شما را بهتر فهرست بندی کنند. اهمیت داشتن URL بهینه شده را نمی توان نادیده گرفت. بدون آن ، تمام تلاش های دیگر شما کاملاً بی ربط است. اگر خزنده های وب متوجه نشوند که در صفحه شما چیست ، بعید است که شما را در نتایج جستجو بالاتر قرار دهند.

مرحله سیزدهم سئو

13. تحقیقات کلمات کلیدی خود را بهینه کنید
به نظر می رسد این یکی از آن روشهای عمومی و منسوخ سئو باشد ، اما امروزه هنوز بسیار مهم است. آنچه تغییر کرده است ، شاید تکامل یافته باشد ، تمرکز بر کلمات کلیدی دم طولانی در مقابل کلمات کلیدی عمومی و ساده است.

آنچه شما باید درک کنید این است که مصرف کنندگان به سادگی کلمات کلیدی مانند "دندانپزشک" یا "مشاور" را در جستجوهای خود وارد نمی کنند. در عوض ، آنها از پرس و جوهای دقیق تر مانند "تکنیک های جستجوگرها که می توانند بازدید بیشتری داشته باشند" استفاده می کنند اگر جدی در مورد افزایش مخاطب خود هستید ، باید ترکیب چنین کلمات کلیدی دم طولانی در سایت و محتوای خود را شروع کنید.

مرحله چهاردهم سئو

14. از برچسب های عنوان جذاب و توصیفات متا استفاده کنید
این یکی از مهمترین تکنیک های جستجوگرها برای کمک به وب سایت شما در رتبه بندی بالاتر در SERP است. این امر به شما کمک می کند تا محتوای شما و سایت شما توسط موتورهای جستجو و خزنده های وب قابل دسترسی و قابل خواندن باشد. استفاده از برچسب های عنوان مناسب برای عنوان یکی از قسمت های آن است. آنها ساختار خوب و منسجمی را در محتوای سایت شما ایجاد می کنند و باعث می شوند موتورهای جستجو بیشتر بتوانند آن را کشف کنند.

به همین ترتیب ، توصیف متای مناسب و مرتبط به خزنده ها کمک می کند تا زمینه ای را که برای صفحه شما مناسب است فراهم کنید. توصیف متا مناسب و برچسب های مربوطه به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو نیز رتبه بالاتری داشته باشید. این تکنیک های جستجوگرها به تلاش زیادی احتیاج ندارند ، اما می توانند کمک زیادی به ارتقا رتبه بندی شما کنند.

مرحله پانزدهم سئو

15. یک لینک-بازی قوی داشته باشید
پیوندها یکی از برترین عوامل رتبه بندی است که موتورهای جستجو هنگام تصمیم گیری در مورد رتبه بندی جستجو در نظر می گیرند. به همین دلیل پیوند داخلی و خارجی یکی از مهمترین تکنیک های جستجوگرها برای شماست. برای همین امر ، نمی توانید پیوندهای خراب موجود را نادیده بگیرید.

شما می خواهید وب سایت هایی را که دارای دامنه اقتدار بالایی هستند پیوند دهید. در عین حال ، تهیه لینک از چنین سایت هایی نیز به نفع SEO شما خواهد بود.

علاوه بر این ، باید پیوند مطالب با رتبه پایین را با محتوای دارای رتبه بالاتر داشته باشید. ایجاد لینک باعث می شود محتوای شما مورد تردید بیشتری قرار بگیرد که برای خوانندگان بیشتر لازم است.

یکی دیگر از تکنیک های سئو که می توانم توصیه کنم جستجوی وب برای هرگونه لینک شکسته به رقبای شما است. اگر زمینه مربوط به تجارت شما است ، باید با این مالکان سایت تماس بگیرید و از آنها بخواهید که هرگونه لینک مرده را با منابع شما جایگزین کنند.

مرحله شانزدهم سئو

16- از مدل Hub and Spoke استفاده کنید
اگر برای بهبود رتبه بندی جستجوی خود به پست های مستقل وبلاگ اعتماد می کنید ، ممکن است همانطور که انتظار داشتید عمل نکنید. تکنیک های سئو شما باید پیشرفته تر باشند.

در حالی که ممکن است قطعات محتوای منفرد بعضاً در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشند ، یک بازی طولانی باید در اینجا انجام شود. اگر یک استراتژی محتوای هاب و صحبت کنید ، می توانید از محتوای خود مسافت پیموده شده بیشتری داشته باشید.

این یکی از تکنیک های سئو است که در معرض خطر بسیاری از مشاغل قرار دارد. با داشتن مدل hub و speaker ، شما از یک محتوا بزرگ به عنوان صفحه اصلی برای ورود افراد از موتورهای جستجو استفاده می کنید.

شما این صفحه را به چندین صفحه مرتبط دیگر در وبلاگ یا وب سایت خود پیوند می دهید. مرکز شما باید محتوایی گوشتی و قابل اشتراک باشد.

مرحله هفدهم سئو 

17. محتوای خود را برای جستجوهای صوتی بهینه کنید
مردم به طور فزاینده ای از جستجوی مبتنی بر صدا در تلفن های خود استفاده می کنند. دستیارهای صوتی مانند Amazon Echo و Google Home کار با دیگران را برای مردم راحت تر از همیشه می کنند. در حالی که روی تکنیک های سئو خود کار می کنید ، باید از این روند تغییر آگاه باشید.

می توانید همزمان به تکلیف خود بپردازید و ناهار را سفارش دهید. می توانید همزمان بازی کنید و مواد غذایی سفارش دهید. جستجوهای صوتی برای ماندن در اینجا هستند. اگر می خواهید پوستی در بازی داشته باشید ، باید محتوای خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید.

جالب اینجاست که این روش سئو می تواند بر درآمد شما نیز تأثیر بگذارد. طبق گزارش گارتنر ، پذیرندگان اولیه که برای جستجوی صوتی و تصویری وب سایت های خود را دوباره طراحی می کنند ، درآمد خود را 30 درصد افزایش می دهند.

برای بهینه سازی برای جستجوی گفتاری ، باید ابتدا نحوه بیان عبارات توسط افراد را بررسی کنید. به جای استفاده از کلمات کلیدی ، اکثر سوالات مبتنی بر صدا کلمات متفاوتی دارند. 70٪ درخواست های Google Assistant ماهیت گفتگو دارند.

تفاوت کلیدی دیگر این است که به طور معمول طولانی تر هستند. به عنوان مثال ، با جستجوی مبتنی بر صدا ، کاربران به دنبال "بهترین سوشی نیویورک" نیستند. در عوض ، آنها احتمالاً سوالی مانند "کدام مکان بهترین سوشی در نیویورک را دارد؟"

بسیاری از این سوالات مبتنی بر صدا با کلماتی مانند "کجا" ، "چگونه" ، "کدام" ، "چرا" و "کی" شروع می شوند. هنگام ایجاد محتوا ، این را در ذهن داشته باشید.

برای چنین سوالاتی باید عنوان یا عنوان فرعی داشته باشید. تمرکز شما باید بر روی اطمینان از پاسخ دادن به سوالات کاربران در محتوای خود باشد.

این یک روش سئو است که تجربه کاربر شما را بهبود می بخشد و احتمال رتبه بندی محتوای شما را بهبود می بخشد.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی