• سئو ارزان

10 ویژگی یک تبلیغات خوب

ما به عنوان مصرف کننده ، سهم عادلانه تبلیغاتی را که باعث تعجب ما شده و تبلیغاتی که ... خوب ، مشاهده می کنیم ، دیده ایم. بنابراین دقیقاً چه چیزی تبلیغات را موثر می کند؟ 10 ویژگی وجود دارد که باعث ایجاد یک تبلیغ یا کمپین قوی می شود:

  1. تبلیغاتی است
  2. قانع کننده است
  3. این بخشی از یک استراتژی کلی بازاریابی است
  4. هدف قرار گرفته است
  5. این یک سرمایه گذاری است
  6. اصلی است
  7. خلاقانه است
  8. سازگار است
  9. شخصی سازی شده است
  10. اخلاقی است

1. تبلیغاتی است

در هسته اصلی خود ، تبلیغ نوعی ارتباط است که  هدف آن تبلیغ یک کالا یا خدمات و تشویق فروش است. ذاتاً تبلیغات خوب تبلیغاتی است.

اگرچه برخی ممکن است از تبلیغات به عنوان "تبلیغ" یاد کنند ، اما در واقع دو مفهوم جداگانه هستند که باید از یکدیگر تفکیک شوند. تبلیغات به دنبال تأثیرگذاری بر ایدئولوژی و طرز تفکر مردم است ، در حالی که تبلیغات بر تأثیرگذاری بر عادات خرید متمرکز است. یک تبلیغ خوب ماهیتی تبلیغاتی دارد ، اگرچه گاهی اوقات این تبلیغ می تواند کم و بیش ظریف باشد.

2. ترغیب کننده است

برای دستیابی به هدف اصلی خود (افزایش فروش یک محصول یا خدمات خاص) ، تبلیغات باید  مصرف کنندگان را متقاعد کند  که محصول یا خدمات بهتر از رقابت است . تبلیغات اقناعی قادر است اطمینان حاصل کند که محصول خود می تواند نیاز مشتری را برطرف کند یا به نوعی زندگی مصرف کننده را بهبود بخشد.

تبلیغات منابع مختلفی را به کار می گیرد: جلب احساسات مصرف کنندگان ، جلب اعتماد آنها با استدلال های اقتدار ، یا استفاده از دلایل منطقی برای توجیه خرید محصول. آن درسهایی راجع به اخلاق ، پاتوس و آرم از چراغ دبیرستان به یاد دارید؟ تبلیغات موثر تمام وقت از این ابزار استفاده می کند.

3. این بخشی از استراتژی کلی بازاریابی شرکت است

بارزترین جنبه تبلیغات بدون شک ویژگی های خلاقانه (مانند لکه های تلویزیونی یا تبلیغات شبکه های اجتماعی) است ، اما در پشت یک کمپین استراتژی زیادی نیز وجود دارد. تبلیغات همیشه به یک هدف بازاریابی خاص  ، مطابق با منافع جهانی برند یا شرکت پاسخ می دهد. بنابراین ، یک استراتژی تبلیغاتی قوی باید در برنامه کلی  بازاریابی قرار بگیرد .

4. هدفمند است

در گذشته ، تبلیغات به رسانه های جمعی مانند رادیو و تلویزیون متکی بود تا مخاطبان هرچه بیشتر را جلب کند. تبلیغات موثر در دنیای امروز به مخاطبان بسیار هدفمند و تقسیم بندی شده نیاز دارد  

هر مارک دارای  شخصیت خریدار  یا مشخصات مشتری ایده آلی است که سعی در جلب آن دارد. هرچه تبلیغات شما روی مخاطب خاص متمرکز باشد ، می تواند تأثیرگذارتر باشد. محتوای پیام های تبلیغاتی شما باید به گونه ای خاص طراحی شود تا احساسات و نیازهای مخاطبان خاص شما را جلب کند. تبلیغات اگر بخواهند نوع خاصی از افراد را مجذوب خود کنند ، کارایی ندارد.

5. این یک سرمایه گذاری است

کمپین های تبلیغاتی نیاز به سرمایه گذاری در وقت ، منابع و البته پول دارند. به طور کلی ، کانال صادر کننده تبلیغات در ازای انتشار آن مقدار مشخصی را شارژ می کند.

یک کمپین تبلیغاتی خوب به افزایش سود شرکت کمک می کند و این سود باید از هزینه سرمایه گذاری شده بیشتر باشد. برای درک رابطه بین هزینه ها ، تبلیغ کنندگان میزان بازگشت سرمایه (بازده سرمایه گذاری) کمپین را اندازه گیری می کنند. ROI مثبت   نشان دهنده موفقیت آمیز بودن تبلیغات تبلیغاتی است.

6. اصلی است

هیچ رازی نیست که تبلیغات از اشباع بازار رنج می برد. مصرف کنندگان روزانه در معرض صدها تبلیغ در قالب های مختلف قرار دارند و اکثر آنها حتی به آنها توجهی ندارند. بنابراین ، تبلیغات موثر   با استفاده از قالب ها و منابع غیرمنتظره از رقابت متمایز می شوند. با تأکید بر جدید بودن محصول یا خدمات خود ، پیشنهادات بسیار زیاد یا انجام کاری کاملاً خارج از چارچوب ، می توانید توجه کاربر را به خود جلب کنید.

7) خلاقانه است

ویدیوهایی که داستان ها ، تصاویر تکان دهنده ، سخنرانی های فراموش نشدنی ، صدای جرنگ جرنگ جذاب را بازگو می کنند ... تبلیغات موثر با استفاده از خلاقیت باعث برجسته شدن نام تجاری می شود و بلافاصله قابل شناسایی یا به یاد ماندنی شدن است. بهترین تبلیغات خلاقانه باعث تعجب کاربران می شود ، آنها را به سمت عمل سوق می دهد و یا بلافاصله به یاد ماندنی می شوند ، همگی در عین وفاداری به اصول برند

8) سازگار است

تبلیغات واقعاً عالی با هسته اصلی برند و ارزش های مرتبط با آن سازگار است. به طور کلی ، یک تبلیغ نمی تواند به این هدف برسد ، به ویژه در محیطی به اندازه اشباع فعلی. بنابراین ، یک جنبه اصلی تبلیغات جستجوی سازگاری است.

در حالت ایده آل ، هر مصرف کننده در مخاطب هدف باید تأثیر کافی برای به خاطر سپردن نام تجاری و پیام آن را داشته باشد ، اما نه آنقدر که آزار دهنده یا اشباع شود. همچنین جالب است بدانید که تأثیرات را می توان از طریق همان رسانه تکرار کرد (به عنوان مثال چندین بار تماشای تبلیغات تلویزیونی یکسان) یا انتقال پیام مشابه با تطبیق با کانال های مختلف (تبلیغات بین کانال یا چند کانال).

9) شخصی سازی شده است

شخصی سازی در دوره های اخیر روند مهم و فزاینده ای است - و از هر زمان دیگری آسان تر می شود. تبلیغات واقعاً کارآمد به طور فزاینده ای  بر اساس ویژگی ها و نیازهای یک کاربر خاص شخصی سازی می شوند. به عنوان مثال ،  ایمیل های  دارای محتوای شخصی شده که هنگام انجام عملی خاص توسط کاربر فعال می شوند ، نمونه ای عالی از نحوه استفاده از شخصی سازی در تبلیغات است. بازاریابی مجدد  یکی دیگر از کاربردهای عالی تبلیغات شخصی به ویژه برای تجارت الکترونیک یا فروشگاه های خرده فروشی است.

10) اخلاقی است

به دلیل قدرت اقناعی که دارد ، تبلیغات باید کنترل شود تا از فعالیت های گمراه کننده یا غیرمنصفانه جلوگیری شود. چندین نهاد عمومی وجود دارند که جنبه اخلاقی تبلیغات را تنظیم می کنند ، اما مسئولیت پذیری تبلیغ کنندگان و آژانس ها نیز ضروری است  در پایان ، تبلیغات صادقانه و تمیز ارزش های تبلیغ دهنده را منعکس می کند ، به بهبود وجهه نام تجاری آن کمک می کند و فقط در دراز مدت سودمند است.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی