• سئو ارزان

درک و یادگیری ، یک نسخه تبلیغاتی خوب: ویژگی ها و عناصر.

کپی آگهی می تواند هر چیزی باشد ، از یک متن ساده گرفته تا شکل هنری ساخته شده از زیبایی شناسی یا بازی یک فرد مشهور در پس زمینه یا ظاهر شدن در موسیقی یا تبلیغات تحسین برانگیز در پس زمینه. تبلیغات یک محصول یا مارک از طریق رسانه های زیادی انجام می شود. روزنامه ها و مجله هایی وجود دارد که در آنها صفحات زیادی از تبلیغات وجود دارد.

تبلیغات در این فرم به عنوان رسانه چاپی شناخته می شود. تبلیغات می تواند از طریق رسانه های دیداری و شنیداری انجام شود که معمولاً کانال های تلویزیونی و کانال های رادیویی هستند. صرف نظر از نحوه انجام تبلیغات ، اصطلاحات زنجیری در تبلیغات نمایش داده شده یا نمایش داده شده در کلمات ، به عنوان یک یادآوری مداوم برای مارک و محصولات آن در حافظه ما عمل می کنند.

یک کپی آگهی به افراد هدفمند در یک سازمان کمک می کند تا پیام خاصی را ابلاغ کنند. نسخه تبلیغاتی نقش مهمی در تلاش برای بازاریابی برای مشتریان دارد. تهیه نسخه تبلیغاتی برای رسانه های چاپی و رسانه های الکترونیکی از جنبه های مختلف متفاوت است. در حالی که تبلیغات رسانه های چاپی تأثیر مثبتی در موقعیت و شکل ظاهری موقعیت دارند ، رسانه های الکترونیکی متمرکز بر جلب قلب مردم در عرض چند ثانیه از زمان اختصاص یافته هستند.

مفهوم مطالعه توضیح می دهد - یک نسخه تبلیغاتی خوب: ویژگی های یک نسخه تبلیغاتی خوب و عناصر یک نسخه تبلیغاتی خوب.

مشخصات یک کپی تبلیغاتی خوب:

این مقاله چند ویژگی اصلی یک نسخه خوب از تبلیغات را روشن می کند.

مشخصات زیر عبارتند از:

  • ارزش توجه
  • ارزش پیشنهادی
  • حفظ ارزش.
  • ارزش محکومیت
  • ارزش احساساتی.
  • ارزش آموزشی ، و.
  • ارزش تجدید نظر غریزی.

اکنون توضیح دهید:

ارزش توجه:

نسخه تبلیغات باید به گونه ای پیش نویس باشد که به راحتی توجه چشم اندازها را جلب کند. این اولین شرطی است که به تأثیر تبلیغات بستگی دارد. جذابیت می تواند با استفاده از تصاویر ، با استفاده از انواع نمایشگرها ، حاشیه ها ، قیمت گذاری ها ، کوپن های پاسخگویی و غیره ایجاد شود. اینکه کدام یک یا کدام یک مناسب ترین باشد به شرایط فردی محصول و بازار بستگی دارد.

  نقش تأثیرگذاری گروه در رفتار مصرف کننده چیست؟
ارزش پیشنهادی:

پیشنهاد در مورد استفاده و کیفیت محصول باعث می شود یک کپی از تبلیغات تبلیغ خوبی شود. استفاده مکرر از یک پیشنهاد ، یک دستور یا یک شعار می تواند کلاهبرداری را به همراه داشته باشد. کوکاکولا ، پپسی نمونه هایی از آن هستند.

ارزش حفظ کردن:

نسخه آگهی باید به گونه ای پیش نویس باشد که باعث شود بتواند به حافظه تک تک خوانندگان بچسبد. تکرار تبلیغات یک روش موثر در ایجاد ارزش حفظ است. در هر نسخه از تبلیغات یک محصول مارک دار ، تبلیغ کننده باید نام تجاری را مکرراً تحت فشار قرار دهد. (ویم ، کوکاکولا و غیره).

ارزش محکومیت:

استدلال های قانع کننده به کپی تبلیغات ارزش افزوده می دهند. برای ایجاد ارزش محکومیت ، تبلیغ کننده مجبور است از هر دو حالت افراط و تفریط جلوگیری کند ، نه باید بدون اطلاع از چشم انداز اعلام موجود بودن یک محصول خاص و نه باید از زبان گلدار و پر سر و صدا برای تبلیغ یک محصول استفاده کند ، بدون اینکه به آنها ملموس باشد و دلایل جذاب که چرا مشتری باید این محصول را به محصولات رقیب در بازار ترجیح دهد.

ارزش احساساتی:

احساسات در هر موضوعی نقش بسیار مهمی دارند. در تبلیغات ، نباید این نکته را فراموش کرد که احساسات کسانی که در درجه اول تبلیغات برای آنها به معنای بلند شدن یا حداقل آسیب ندیدن یا تأثیر منفی است ، نیست.

ارزش آموزشی:

یک کپی از تبلیغات ، اگرچه تجاری است ، اما نباید فراموش کنیم که تبلیغ باید حاوی اطلاعاتی باشد که دارای ارزش آموزشی است. یک تبلیغ نه تنها بازار موجود را حفظ می کند بلکه بازار را برای آینده ایجاد می کند. کپی تبلیغات باید آموزنده باشد و باید در آن موادی وجود داشته باشد که به افراد کمک می کند تا عادت های خود را تغییر دهند به گونه ای که منجر به ایجاد تقاضای بیشتر شود.

ارزش تجدید نظر غریزی:

غرایز خاصی در انسان ریشه دوانیده است. نسخه آگهی باید به گونه ای پیش نویس باشد که آن غرایز مرتبط با محصول تبلیغ شده را تشویق کند. تبلیغات اساساً انگیزه مصرف کننده بالقوه است و برای فعال کردن انگیزه ، جذابیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی ، بسیاری از تبلیغات باید به موارد زیر هدایت شود:

  1. غریزه حفظ خود ،
  2. غریزه احتکار ،
  3. غریزه خودنمایی
  4. غریزه والدین و
  5. چیزی غریزی برای هیچ چیز (تمایل مبهم برای بدست آوردن چیزی بدون پرداخت هزینه آن).

بر اساس این درخواست های اساسی غریزی ، مضامین زیر ممکن است برای یک نسخه از تبلیغات خوب در نظر بگیرند: غرور ، زیبایی ، سلامتی ، اقتصاد ، راحتی ، ترس ، عاطفه والدین ، ​​وطن دوستی ، موفقیت ، تقلید و تقلید.

عناصر یک نسخه تبلیغاتی خوب:

گریم یا قسمتهایی از کپی تبلیغات یا تبلیغات خوب از دو جنبه قابل مشاهده است - عناصر زیر عبارتند از:

  1. تم تبلیغات ، و.
  2. طرح تبلیغاتی.
  جنبه تبلیغات بین المللی در زندگی اجتماعی

اکنون ، هر یک را توضیح دهید.

تم تبلیغات:

یک موضوع نمایانگر یک دیدگاه خاص یا یک ایده مرکزی است که پیام با آن به عموم مصرف کنندگان منتقل می شود. این مضمون شامل یک جذابیت منطقی بر اساس احساسات ، خواسته ها یا احساسات انسانی است. چنین درخواست های متفکرانه و ویژه ای در برانگیختن میل و اقدام برای مصرف کنندگان م effectiveثر بود.

عناصر کپی تبلیغات خوب - موارد زیر موضوعات رایج مورد استفاده در تبلیغات است:

موضوع زیبایی:

جذابیت فروش لوازم آرایشی ، عطاری ها و محصولات توالت معمولاً بر اساس موضوع زیبایی است. بر این اساس ، پیام تبلیغات شامل عباراتی مانند "برای ظاهر رمانتیک یا جذاب ، از محصول A استفاده کنید" ، "محصول B چهره جذاب و جذاب را تضمین می کند" یا "با محصول C از موهای خود مراقبت کنید تا جلوه ای براق و رشد شاد داشته باشد."

موضوع غرور:

پیام فروش در مورد جواهرات ، رادیوها ، لباس های پرهزینه ، اتومبیل های موتوری و سایر وسایل ، مبحث غرور و افتخار را به خود اختصاص می دهد ، زیرا خرید چنین محصولاتی املاک مغرور خریداران است. به عنوان مثال ، "ماشین پرستیژ به معنای A" ، "رادیو B به هر خانه نجابت می افزاید" ، "افراد باهوش پارچه C را ترجیح می دهند" یا "جواهرات X خانمهای شیک پوش را زینت می کند"

موضوع سلامت:

محصولات غذایی و داروها با تکیه بر موضوع سلامت تبلیغ می کنند. برای مثال ، "محصول A انرژی و انرژی بی حد و حصر" ، "سلامتی باعث خوشبختی می شود و کلید کمک به سلامتی توسط محصول B" ، "محصول C شما را از بیماری دور می کند" یا "پزشکان برجسته D را برای سرماخوردگی و سرفه."

موضوع راحتی:

محصولاتی که به راحتی افراد در محل کار یا خانه کمک می کنند از طریق موضوع راحتی تبلیغ می کنند. پنکه های برقی ، گیاهان تهویه مطبوع ، یخچال و فریزر و مواردی از این دست در گروه محصولاتی قرار دارند که برای راحتی فراهم می کنند.

موضوع اقتصاد:

این در بسیاری از موارد برای خرید چانه زنی ، صرفه جویی در هزینه یا محافظت از چیزهای پرهزینه در برابر پوسیدگی و تخریب ، یک کاربرد جذاب است.

موضوع ترس:

مضمون ترس توسط شرکت های بیمه و اپراتورهای طاق ایمنی در گسترش تقاضا برای خدمات خود استفاده می شود. خطرات احتمالی و عواقب آن در نسخه تبلیغاتی برای شروع اقدام از طرف مشتریان وجود دارد.

موضوع شبیه سازی:

میل به تقلید به شدت در ذات انسان کاشته می شود. با ارائه تصاویر و اطلاعات واقعی درباره آنچه برخی افراد برجسته انجام می دهند ، پیام تبلیغات ممکن است از طرف دیگران تقلید شود. برای یک مورد ، "مردان موفق در سراسر جهان از Blade A استفاده می کنند."

موضوع تمایز:

تمایل به شناخت فردی ، موقعیت اجتماعی متمایز و جایگاه برتر جامعه در انسان نهفته است. به عنوان علامت ظاهری این تمایز ، کالاهای منتخب از طبیعت بسیار گران قیمت توسط گروهی از افراد که ممکن است متولد بزرگ یا اشراف باشند به دست می آورند.

  استراتژی های تعارض مدیریت در سازمان ها چیست؟
موضوع عشق:

غذاهای کودک ، اسباب بازی ها و سایر وسایل بازی بر اساس این مضمون تبلیغ می کنند. با هدایت جذابیت به سمت عشق والدین ، ​​نسخه تبلیغاتی در تأمین امنیت خریداران مثر است.

موضوع میهن پرستی:

درخواست برای محصولات با منشا national ملی گاهی بر اساس احساسات ملی است. برای رفاه یک ملت و شهروندانش ، موضوع وطن دوستی مواردی را برای استفاده از محصولات ملی در اولویت کالاهای با منشا foreign خارجی بیان می کند.

طرح تبلیغاتی:

طرح آرایش منطقی اجزای تبلیغات در نسخه است و به ارائه سیستماتیک پیام می پردازد. الگوی طرح با توجه به محیط مورد استفاده متفاوت است.

برای روزنامه ها و مجلات ، ارائه پیام در کلمات و تصاویر نوشته شده قابل مشاهده است. در رادیو ، ارائه در کلمات گفتاری و جلوه های صوتی قابل شنیدن است. و در تلویزیون ، هر دو ارائه صوتی و تصویری عملی هستند. در همه موارد ، تعادل و تقارن در ارائه پیام در فضا یا زمان اختصاص یافته از اهمیت بالایی برخوردار است.

طرح بصری در هر نشریه می تواند به سه قسمت زیر تقسیم شود:

عناوین:

عناوین با حروف درشت برای جلب توجه مردم مصرف کننده استفاده می شود. اندازه و طول تیتر باید متناسب با قالب عمومی و اندازه صفحه نشریه باشد. همچنین باید با موضوع تبلیغات و با کل آرایش نسخه مطابقت داشته باشد.

معمولاً در عناوین کوتاه برخی از حقایق ، پیشنهادها ، پیش فرض ها یا محکومیت ها تأکید می شود. در مجلات و مجلات تجاری ، چاپ رنگی عناوین مطابق با برجسته تر و برجسته تر است.

تصاویر:

تصاویر نشان دادن از طریق عکس ، نماد یا عکس برای جلب توجه ، ایجاد علاقه و همچنین برانگیختن میل است. برای اطمینان از استقبال مردم از محصول ، تصاویر قابل توجهی ممکن است هزار کلمه باشد.

اما محدودیت نجابت در ارائه تصاویر یا عکسهایی که همیشه باید خوش ذوق باشند نباید فراتر رود. تصاویر ناپسند و قابل اعتراض بیشتر از اینکه به علت تبلیغات آسیب برساند آسیب می رساند.

متن ها:

متن ها قلب پیام تبلیغات را فراهم می کنند و آنها باید در اطراف یک موضوع تبلیغاتی قرار بگیرند. برای یک نسخه شخصی ، یک موضوع مطلوب است. تعدد مضامین سردرگمی ایجاد می کند و قدرت جذابیت را تضعیف می کند. برای ارائه متن ، شیوه های مختلفی در دنیای تجارت دنبال می شود.

در بعضی موارد ، متن با بیان مسئله برای خواننده مقدمه می کند و به دنبال راه حل آن است. در موارد دیگر ، مطالب خواندنی به صورت تحلیلی همراه با حقایق و داده های مربوطه ارائه می شوند. علاوه بر این ، متن ممکن است با استفاده از حروفچینی در یک نسخه یا از حروف سخت در نسخه دیگر.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی