• سئو ارزان

ویژگی های یک تبلیغات خوب 

ویزگی های یک تبلیغات خوب چیست تبلیغات ارزان و تبلیغات رایگان در عرصه اینترنت چه تاثیری دارذ جام ارژنگ مجری تبلیغات.

 
 

اگر هنوز برای شما اتفاق نیفتاده است ، فقط مسئله زمان است: شما و تیم خود در حال بررسی ایده های تبلیغات هستید تا به عنوان لنگر یک کمپین بازاریابی جدید عمل کنید. طرفداران این کمپین ذوق زده شده و چنان سریع صحبت می کنند که به سختی بین جملات مکث می کنند. سایر اعضای تیم بی صدا سر تکان می دهند ، در حالی که دیگران هیچ واکنش واضحی نشان نمی دهند. شما تعجب می کنید ، "چگونه این تیم - افرادی که شما استخدام کرده اید - می توانند پاسخ های مختلفی را به همان مجموعه ایده ها ثبت کنند؟"

اگر فکر می کنید تبلیغات هنری است و هنر نمایانگر تلاشی برای برقراری ارتباط است ، فرایند ارزیابی نیز تا حدودی ذهنی است. متأسفانه ، این تصور بلند فکر ممکن است شما ، صاحب مشاغل کوچک را با تصمیم سختی روبرو سازد: چگونه همه این دیدگاه های ذهنی را آشتی می دهید؟ در این صورت ، از اینکه تبلیغات خوب ویژگی های خاصی را نشان می دهد ، با برخی از تداخل ها بین چاپ ، تلویزیون و رادیو ، خیال شما راحت خواهد بود.

 
 

مشخصات عمومی رسانه های تبلیغاتی را درک کنید

تجارب شخصی شما به عنوان یک مصرف کننده نقطه شروع خوبی برای منحنی یادگیری شما در مورد تبلیغات موثر است. چه در خواندن روزنامه و مجله بزرگ شده باشید ، چه در تلویزیون تماشا می کنید و چه در اینترنت گشت و گذار می کنید ، بدون توجه به رسانه ، به آنچه شما را به سمت تبلیغات می کشاند فکر کنید. هنگام بازبینی تبلیغات احتمالی برای کسب و کار ، غرایز شما باید به شما کمک کنند.

به احتمال زیاد ، تبلیغاتی که از آنها به خاطر می آورید و / یا آنها را بیشتر دوست دارید:

  • به نوعی با شما ارتباط برقرار کرد.
  • اطلاعات را سریع و مختصر ارائه دهید. به یاد ماندنی بودند به راحتی فراخوانده شدند (و شاید حتی از آنها تقلید شود). * شامل فراخوان برای اقدام است.

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، تبلیغاتی که شما با چراغ سبز انجام می دهید باید مکمل استراتژی بازاریابی شما باشد. در غیر این صورت ، شما یک تمرین بیهودگی را دنبال خواهید کرد - و البته یک تمرین پرهزینه. همانطور که استاد بازاریابی جف آی. ریچاردز گفته است: "خلاقیت بدون استراتژی را هنر می نامند. خلاق با استراتژی تبلیغات نامیده می شود. "

ویژگی های رسانه تبلیغاتی چاپی را درک کنید

دیوید اوگیلوی ممکن است با این ارزیابی مهم موافقت کرده باشد. وی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان مهم در این زمینه ، به نویسندگان تبلیغات چاپی که برای Ogilvy & Mather کار می کردند ، توصیه های عملی ارائه کرد: «به طور متوسط ​​، پنج برابر تعداد افراد عنوان را به عنوان خوانده شده از نسخه اصلی ، می خوانند. وقتی عنوان خود را نوشتید ، هشتاد سنت از دلار خود خرج کرده اید. "

بنابراین تیتر تبلیغات - دقیقاً شبیه تیتر مقاله روزنامه - برتری دارد. اندازه قلم باید برجسته باشد و شاید به صورت پررنگ نیز باشد. تبلیغات چاپی موثر نیز:

  • متوجه ساختن. افراد داخلی از آن به عنوان "فاکتور کشش" یا توانایی تبلیغ برای جذب خواننده یاد می کنند. اما هیچ فرمول مخفی برای مخلوط کردن کوکتل فاکتور کشش وجود ندارد. یک تبلیغ برنده می تواند عناصر زیادی را در خود داشته باشد یا نسبتاً پراکنده باشد. (فضای خالی نیز جلب توجه می کند.) اگر اتفاقاً شما یا تیمتان ترکیب مناسبی را پیدا کنید ، می توانید میلیونر بعدی فردا باشید.
  • این توجه را حفظ کنید ، حداقل به قدری که خواننده بتواند محتوای آگهی را جذب کند. بله ، تصاویر سکسی به فروش می رسند ، اما شوخ طبعی نیز به فروش می رسد. * توسط یک تصویر غیر قابل مقاومت (عکس یا تصویر) لنگر می اندازند .
  • بر مزایا تأکید کنید تا ویژگی ها.
  • شامل رنگ، هر چند تبلیغات به شدت سیاه و سفید می تواند جذاب اگر تقارن با محصول یا خدمات وجود دارد. * آیا ساده برای درک، با یک پیام قانع کننده که خارج از غرفه.
  • یک ویژگی به یادماندنی مانند یک برچسب (که بسیاری از افراد آن را به عنوان شعار نیز یاد می کنند) اضافه کنید.
  • حاوی فراخوان برای اقدام ، یا به صورت یک دستورالعمل (قاطعانه) یا یک دعوت نامه (که ظریف تر است) برای برداشتن گام بعدی.
  • مارک یک شرکت را تکمیل کنید. حتی گاهی اوقات شرکت های بزرگ این اشتباه را می کنند که فکر می کنند مصرف کنندگان از تبلیغات جسورانه / بحث برانگیز / نژادی که در برابر وجهه شرکتی آنها پرواز می کند لذت خواهند برد. اما معمولاً اینطور نیست. جسور بودن و ریسک گهگاه با تبلیغات یک چیز است. این یکی دیگر از جنجال ها کشیدن است که انعکاس آن چنان نامناسب شماست که باید تبلیغی را لغو کرده و سپس بخاطر آن عذرخواهی کنید.

ویژگی های رسانه تبلیغاتی تلویزیون را درک کنید

پیتر دراکر چند نکته درباره اقدامات اشتباه شرکت ها می دانست. وی که به عنوان "پدر مدیریت مدرن" شناخته می شود ، در مورد بازاریابی و تبلیغات مشاهدات به یادماندنی انجام داد ، از جمله: "هدف از بازاریابی شناخت و درک مشتری از مشتری است که محصول یا خدمات متناسب با او باشد و خودش بفروشد."

این ممکن است به نظر برسد که روند ایجاد آگهی آسان است. اما منظور دراکر این نبود. مانند بازیگران خوب ، تبلیغات خوب نیز بی دردسر به نظر می رسد . تبلیغات تلویزیونی موثر نیز:

  • با بینندگان ارتباط عاطفی برقرار کنید. از بین این سه رسانه ، تلویزیون بیشترین شانس را برای ایجاد چنین ارتباطی دارد زیرا قدرت چاپ (کلمات و تصاویر) و تأثیر رادیو (صدا) را با کنش زنده ادغام می کند. شرکت Nielsen Corporation ، یک شرکت تحقیقات بازاریابی جهانی ، می گوید: دو احساس به ویژه در ایجاد چنین ارتباطاتی مثر است. و این دو احساس شوخ طبعی و همدلی است.
  • یک داستان بگویید ، گاهی در یک سری تبلیغات. بخشی از دلیل تسلط بازاریابی محتوا در دنیای بازاریابی به این دلیل است که بازاریاب ها یاد گرفته اند که مصرف کنندگان به داستان ها واکنش خوبی نشان می دهند - "داستان های موفقیت" درباره محصولات ، داستان هایی درباره مصرف کنندگان دقیقاً مانند خودشان و داستان های امید. چنین داستان هایی به ایجاد ارتباط عاطفی با یک شرکت کمک می کند ، که به نوبه خود می تواند وفاداری مشتری را القا کند. به نظر می رسد که داستان های واضح ، ساده و خوش فکر بهترین مصرف را در مصرف کنندگان دارند.
  • اگر قابل تقلید نباشد ، به یاد ماندنی است و به وسیله یک پیام تحریک آمیز ، صدای جرنگ جرنگ جذاب یا یک مشهور مشهور به شما کمک می کند. تبلیغات تلویزیونی موثر مردم را به ویژه در شبکه های اجتماعی به مکالمه وا می دارد و می تواند یک مزیت بزرگ برای صاحب مشاغل کوچک باشد.
  • یک مارک تجاری را به شکل نمایش آرم یا طلسم شرکتی و انجام این کار زود هنگام و اغلب در طول تبلیغات جشن بگیرید. بینندگان تلویزیون هم حواسشان را پرت می کنند و هم متزلزل هستند ، بنابراین اگر در ثانیه های ابتدایی به تبلیغات کشیده نشوند ، بعید است که به هیچ وجه با آن درگیر شوند. با تکرار ، این تصاویر آشنا می شوند -

    و آشنایی شناختی را ایجاد می کند که مورد توجه قرار می گیرد.

همانطور که نیلسن می گوید: "تبلیغاتی قدرتمند كه باعث ایجاد ارتباطات عاطفی و رفتاری با مصرف كنندگان می شود ، نه تنها به فروش برند كمك می كند ، بلكه می تواند وفاداری و برابری تجاری بلند مدت را از بین ببرد."

ویژگی های رسانه تبلیغات رادیویی را درک کنید

رادیو سخت ترین مکان برای ایجاد چنین ارتباطاتی است ، دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از نویسندگان ترجیح می دهند تبلیغات را برای این رسانه بیش از سایر رسانه ها ایجاد کنند. خواسته های رادیو آنها را بر روی ایجاد آگهی "لاغر و متوسط" متمرکز می کند که به معنای واقعی کلمه توانایی کم کردن کلمات را ندارد.

همانطور که لئو برنت ، خالق آیکون هایی مانند Pillsbury Doughboy ، Tony the Tiger و Charlie the Tuna ، در مورد مزایا در مقابل ویژگی ها گفت: "به من نگویید که چقدر خوب ساخته اید. به من بگو چقدر خوب آن را می سازد من وقتی که من از آن استفاده کنید. "

تبلیغات رادیویی موثر نیز:

  • سرمایه گذاری بر روی خطوط باز با قلاب "" -. یک دستگاه توجه گرفتن * مهارت های بصری شنوندگان مهار، اگر نه تخیل خود را. در اینجا واقعاً چاره ای نیست. برخلاف چاپ و تلویزیون ، رادیو فاقد هرگونه تصویر است. و شنوندگان رادیو معمولاً مشغول کارهای دیگر - کار کردن ، رانندگی ، پرداخت قبض - در حالی که با ایستگاه مورد علاقه خود تنظیم شده اند ، هستند. اگر به نظر خیلی دلهره آور است ، سعی کنید از آهنگ های مورد علاقه خود الهام بگیرید. در برهه ای از زمان ، آنها تخیل شما را تسخیر کردند.
  • سادگی را بیرون بزنید. درک کلمات در تبلیغات رادیویی باید ساده باشد. رمزگشایی جملات باید ساده باشد. و پیگیری پیام اصلی باید ساده باشد. اما سادگی نباید با ساده اندیشی اشتباه گرفته شود. در هر صورت ، مصرف کنندگان بسیار پیچیده تر می شوند و انتظار دارند جلوه و ظرافت در تبلیغات ، که هر دو در کسب و کار شما تأثیر خوبی دارند.
  • پیشنهاد و دعوت به عمل را مشخص کنید. برخی از متخصصان بازاریابی ممکن است کلمه "فوری" را قبل از "دعوت به عمل" قرار دهند ، اما همه تبلیغات رادیویی آزار دهنده ای را شنیده اند که پیام را بیش از حد می کند. نکته اصلی ، تعادل است.

با گذشت زمان ، شما و تیمتان باید ایده روشنی از نوع تبلیغاتی که بیشترین تأثیر را برای تجارت شما دارند ، بسازید. پیگیری تبلیغات کمک خواهد کرد ، اما این نکته به خاطر می آورد که مصرف کنندگان معمولاً قبل از اقدام به چندین "لمس" - اصطلاح بازاریابی برای "برخوردها" - با یک شرکت نیاز دارند. به عبارت دیگر ، آنها ممکن است بگویند که بله ، در واقع ، تبلیغ رادیویی هوشمندانه شما را بر آن داشت تا تلفن را بردارند و با شما تماس بگیرند. اما ممکن است آنها یکی از تبلیغات چاپی شما را دیده باشند و از همسایه ای هم شنیده باشند که حرف خوبی برای شما می زند.

همانطور که "صدای تبلیغاتی" خود را پیدا کردید ، بهتر است گهگاهی گام بردارید تا اینکه تبلیغات تجاری خود را متوقف کنید. اشتباهات اشتباه را می توان تصحیح کرد ، و همچنین نحوه یادگیری شما است. علاوه بر این ، همانطور که هنری فورد گفت ، "توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه مانند این است كه ساعت خود را متوقف كنید تا در وقت صرفه جویی كنید."

 
 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی