• سئو ارزان

 18 کمپین تبلیغات عالی

کمپین تبلیغات چه نقشی در رشد تجارت دارد مجری تبلیغات چه راهکاری در کمپین تبلیغاتی میدهد 18 کمپین تبلیغات عالی کدامست؟

چه چیزی این بهترین تبلیغات در همه زمان ها را ایجاد می کند؟

به دلیل ضربهآنها در رشد نام تجاری تأثیرگذار بوده اند ، و از آنجا که آنها موفق می شوند به برخی از حقیقت جهانی ضربه بزنند که به ما امکان می دهد این مبارزات را سالها پس از آغاز به یاد بیاوریم. در حقیقت ، ممکن است برخی از ما هنگام پخش این کمپین ها حتی زنده نباشیم.

اما برای دانستن اینکه چه چیزی تبلیغات را عالی می کند ، ابتدا باید بدانید که چگونه یک تبلیغ تعریف می شود.

همانطور که می توانید تصور کنید ، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد - همه آنها در رسانه های مختلف ، در کانال های مختلف اجرا می شوند و اهداف مختلفی را برای تجارت خود در نظر دارند. افراد می توانند در هر جایی تبلیغ کنند و بهترین نوع تبلیغات امروز ممکن است بهترین نوع فردا نباشد. 

انواع تبلیغات

در اینجا چهار نمونه اساسی تبلیغات مربوط به چند قرن گذشته (قدیمی) ، از ابتدای اولیه تا آخرین مورد آورده شده است.

1. چاپ تبلیغات

اولین تبلیغ نسخه قابل چاپ در انگلستان در 1472 زد، با توجه به Infolinks . از آن زمان ، این نوع تبلیغات در روزنامه ها ، مجلات ، بروشورها ، بیلبوردها ، آگهی ها و روش های قابل حمل مشابه حمل پیام یک برند به کاربر نهایی ایده آل آن در دسترس است. در این روش تبلیغ ، تبلیغ دهنده به ناشر می پردازد تا تبلیغ خود را در نشریه قرار دهد.

2. تبلیغات رادیویی

تبلیغات رادیویی به سال 1920 برمی گردد ، زمانی که اولین ایستگاه های رادیویی تجاری در ایالات متحده راه اندازی شدند. امروزه رادیو هنوز یک بستر بازاریابی و تبلیغات مربوطه برای گسترش دسترسی به یک رویداد حمایت شده یا محصول جدید است. در این روش تبلیغ ، تبلیغ کننده به ایستگاه رادیویی پول می دهد تا در هنگام وقفه های تعیین شده بین موسیقی یا نمایش رادیویی ، تبلیغ خود را پخش کند.

3. تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی از دهه 1940 با تبلیغ موارد کاربردی و فعالیت های سیاسی آغاز شد. تبلیغ کنندگان اکنون می توانند از تلویزیون برای تبلیغ غذا ، اسباب بازی ، فروشگاه ، خدمات تجاری و موارد دیگر - چه در کانال های تلویزیونی محلی و چه در شبکه های پخش ملی استفاده کنند. در این روش تبلیغ ، تبلیغ دهنده به شبکه تلویزیونی منطقه ای یا ملی پول می پردازد تا در هنگام وقفه های تعیین شده در برنامه منظم شبکه ، تبلیغ خود را نشان دهد.

4. تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی در اواسط دهه 1990 با راه اندازی تبلیغات "بنر" برای شرکتهای مختلف مخابراتی ریشه دواند. این تبلیغات در نقاط بینابین یک صفحه وب قرار می گیرند. در این روش تبلیغ ، تبلیغ دهنده به صاحب وب سایت پول می دهد تا آگهی خود را در فضاهای در معرض محتوای اختصاصی وب سایت قرار دهد. تبلیغات اینترنتی شامل ویدیو ، بازاریابی موتور جستجو ، پست های حمایت شده از شبکه های اجتماعی و موارد دیگر می شود.

اما ، همانطور که می دانید ، انواع تبلیغات فوق از زمان ریشه مربوطه به طرز چشمگیری تکامل یافته است. پیام هایی که زمانی کاملاً یک بعدی بودند اکنون دارای زیره های هوشمندانه ، خنده دار یا عمیقی هستند که تبلیغات را سالها پس از اولین تبلیغ به یاد ماندنی می کنند.

بنابراین چگونه می توانید یک استراتژی تبلیغاتی ایجاد کنید که طنین انداز شود؟

این پست وبلاگ به تبلیغات و کمپین هایی اختصاص دارد که می توانیم از آنها بیاموزیم. 

اول ، یک تمایز مهم:

 

بهترین کمپین های تبلیغاتی در همه زمان ها (و چه چیزی آنها را ساخته است) موفقیت آمیز)

بدون انجام کارهای دیگر ، در اینجا ترتیب خاصی ندارند: 18 مورد از بهترین تبلیغات در تمام دوران ها و درسی که می توانیم از آنها بگیریم.

1. نایک: فقط آن را انجام دهید.

کمپین تبلیغاتی: چاپ ، تلویزیون ، اینترنت

اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر مجري کمپيت تبليغات ارزان,دانلود جديد ترين اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,اخبار جديد مجري کمپيت تبليغات ارزان,بهترين اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,سايت اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر هاي مجري کمپيت تبليغات ارزان,اخبار جديد مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر جديد درباره مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر  مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر توپ مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر تازه مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر واقعي مجري کمپيت تبليغات ارزان,آخرين اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,آخرين خبر مجري کمپيت تبليغات ارزان,آخرين خبر درباره مجري کمپيت تبليغات ارزان,واقعه مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر تلخ مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر خوش مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر خنده دار مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر ناراحت کننده مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر داغ مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر هاي اين ماه مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر هاي امروز مجري کمپيت تبليغات ارزان,درباره خبر مجري کمپيت تبليغات ارزان,

آیا می دانید که ،روزگاری ، محصولات نایک تقریباً فقط به دوندگان ماراتن عرضه می شد؟ سپس ، یک تناسب اندام ظهور کرد - و افراد در بخش بازاریابی نایک می دانستند که باید از این مزیت استفاده کنند تا از رقیب اصلی خود ، Reebok پیشی گیرند. (در آن زمان ، ریباک بیشتر از نایک کفش می فروخت ). و بنابراین ، در اواخر دهه 1980 ، نایک "Just Do It" را ایجاد کرد. پویش.

این یک ضربه بود.

در سال 1988 ، فروش نایک 800 میلیون دلار بود . تا سال 1998 ، فروش بیش از 9.2 میلیارد دلار بوده است . "فقط این کار را بکن". کوتاه و شیرین بود اما در عین حال هر آنچه که مردم هنگام ورزش احساس می کردند را در خود جای داده بود - و مردم هنوز هم این احساس را دارند. نمی خواهید پنج مایل بدوید؟ فقط این کار را بکن نکنخواستنچهار پله بالا بروید؟ فقط این کار را بکن این شعاری است که همه ما می توانیم آن را بیان کنیمبه: انگیزه برای پیش بردن خودمان از حد مجاز

درس

وقتی می خواهید بهترین روش ارائه برند خود را تعیین کنید ، از خود بپرسید: چه مشکلی را برای مشتریان خود حل می کنید؟ محصول یا خدمات شما چه راه حلی داردفراهم کردن؟ با زدن آن موضوع اصلی در همه پیام های خود ، در سطح عاطفی با مصرف کنندگان ارتباط برقرار خواهید کرد که نادیده گرفتن آن دشوار است.

2. کک: یک کک را به اشتراک بگذارید

کمپین تبلیغاتی: چاپ کنید

اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر مجري کمپيت تبليغات ارزان,دانلود جديد ترين اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,اخبار جديد مجري کمپيت تبليغات ارزان,بهترين اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,سايت اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر هاي مجري کمپيت تبليغات ارزان,اخبار جديد مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر جديد درباره مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر  مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر توپ مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر تازه مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر واقعي مجري کمپيت تبليغات ارزان,آخرين اخبار مجري کمپيت تبليغات ارزان,آخرين خبر مجري کمپيت تبليغات ارزان,آخرين خبر درباره مجري کمپيت تبليغات ارزان,واقعه مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر تلخ مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر خوش مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر خنده دار مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر ناراحت کننده مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر داغ مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر هاي اين ماه مجري کمپيت تبليغات ارزان,خبر هاي امروز مجري کمپيت تبليغات ارزان,درباره خبر مجري کمپيت تبليغات ارزان,

علامت های تجاری بزرگ وقتی که خیلی بزرگ هستند ، معمولاً سخت می خواهند کاری را خراب کنند. بنابراین ، کوکا کولا برای جلب نظر توده ها چه کرد؟ آنها با قرار دادن نام آنها روی هر بطری ، افراد را به خود جلب کردند.

کمپین Share a Coke در استرالیا در سال 2011 آغاز شد ، زمانی که کوکا کولا هر بطری را با 150 نام محبوب در این کشور شخصی سازی کرد. از آن زمان ، ایالات متحده از این الگو پیروی کرده و نام های اصلی را از جلوی بطری ها و قوطی های خود با قلم مارک کوک چاپ می کند. حتی می توانید بطری های سفارشی را در وب سایت کک سفارش دهید تا مواردی مانند نام مستعار و آرم دانشگاه را درخواست کنید.

این یک داستان شکستن در سراسر صنعت بازاریابی و تبلیغات بود. بسیاری از مصرف کنندگان توسط آن مسحور شدند ، در حالی که دیگران از آن گیج شدند - چرا یک کالای موقتی را بسیار شخصی می کنند؟ پپسی حتی اندکی پس از شروع کارزار تبلیغات ضد تبلیغاتی را منتشر کرد.

با این وجود ، کوک به سرعت مورد توجه قرار گرفت.

درس

طرفداران کک خریداران منظمی هستند و شرکت با تمام قدرت به این احساس مالکیت فردی متمایل شد. تعجب اینکه چه نامی از دستگاه فروش خارج خواهید کرد ، به خودی خود یک هیجان جالب بود - حتی اگر از آن شما نباشد ، شما را ترغیب می کند تا "نام یک کک را" با نام هر کسی که در جلو است به اشتراک بگذارید.

3. Absolut Vodka: بطری Absolut

کمپین تبلیغاتی: چاپ کنید

Absolut علی رغم نداشتن شکل مشخص ، بطری خود را به شناخته ترین بطری در جهان تبدیل کرد. کمپین آن ، که تبلیغات چاپی را نشان می داد بطری های "در طبیعت" را نشان می داد ، به قدری موفقیت آمیز بود که آنها 25 سال از اجرای آن دست برنداشتند. این طولانی ترین کمپین تبلیغاتی بدون وقفه تاکنون است و شامل بیش از 1500 تبلیغ جداگانه است. من حدس می زنم اگر خراب نشد ، آن را اصلاح نکنید.

هنگامی که این کارزار آغاز شد ، Absolut به میزان بسیار کمی 2.5٪ از بازار ودکا را در اختیار داشت. هنگامی که در اواخر سال 2000 پایان یافت ، Absolut در هر کشور 4.5 میلیون پرونده وارد می کردسال ،یا نیمی از کل ودکا وارداتی در آمریکا

درس

هرچقدر محصول شما خسته کننده به نظر برسد ، به این معنی نیست که نمی توانید داستان خود را به روشی جالب بازگو کنید . بگذارید تکرار کنم: Absolut 1500 تبلیغ از یک بطری ایجاد کرد. مصمم باشید و محصول خود را به همین ترتیب متمایز کنید.

4. Anheuser-Busch: Whassup (1999)کمپین تبلیغاتی: تلویزیون

 

آخرین باری که چه زمانی تبلیغات به معنای واقعی کلمه نحوه گفتگو با یکدیگر را تغییر داده است؟ اجازه دهید من با یک سوال دیگر به این سوال پاسخ دهم: "Whassup ؟!"

این مجموعه تبلیغاتی ، که برای اولین بار در اواخر سال 1999 منتشر شد ، گروهی از دوستان با یک تماس تلفنی گروهی (ما دیگر آنقدرها کار نمی کنیم؟

به آرامی شروع می شود: "چیکار می کنی؟" شخصی می پرسد. کسی پاسخ می دهد: "در حال تماشای بازی ، یک جوان". همانطور که دوستان بیشتری تلفن را برمی دارند ، خنده و نشاط به وجود می آید: "WHASSUP !؟" این طرف و آن طرف فریاد می زند و تبدیل به یک عبارت کلاسیک و نمادی از فرهنگ نوشیدن آبجو می شود که طی چند سال آینده به طور مداوم در شبکه های ورزشی پخش می شود.

درس

این آگهی در جریان Super Bowl در سال 2000 فرهنگ پاپ را به طوفانی گرفت و هنوز هم می توانید بازتاب آن را بشنوید. چرا؟ Anheuser-Busch به ما نشان داد كه چقدر تبلیغات احمقانه و غیررسمی می تواند بدون پر كردن پر یا خارج شدن از برند باشد. جرات جشن پوچی مخاطب خود را داشته باشید. هرچه تبلیغ شما اصیل باشد ، محصول شما از ارزش بیشتری برخوردار است.

5. Miller Lite: Great Taste، Less Filling (1974)

کمپین تبلیغاتی: چاپ ، تلویزیون

miller-lite-campaign.jpg

منبع: وبلاگ BuildingPharmaBrands

فکر می کنید ایجاد یک بازار کاملا جدید برای محصول شما آسان است؟ شرکت تولید میلر میلر (MillerCoors کنونی) این کار را با بازار آبجو سبک انجام داد - و بر آن سلطه داشت. هدف کمپین "طعم عالی ، کم پر کردن" نوشیدن آبجو سبک برای "مردان واقعی" بود ، اما آنها با این تصور غلط رایج که آبجو سبک هرگز نمی تواند طعم خوبی داشته باشد ، مبارزه می کردند.

میلر با درگیر کردن بحث و گفتگو ، مدلهای مردانه ای از آبجو سبک خود را نوشیدند و آن را مزه عالی اعلام کردند.

درس

برای دهه ها پس از پخش این کمپین ، میلر لایت بر بازار آبجو سبک که اساساً ایجاد کرده بود ، تسلط داشت. بازاریابان می توانند چه درسی بگیرند؟ سعی کنید متفاوت باشید. اگر مردم به شما می گویند جایی برای کالایی وجود ندارد ، دسته بندی خود را ایجاد کنید تا بتوانید به سرعت رهبر شوید.

6. همیشه: #LikeaGirl (2015)

کمپین تبلیغاتی: تلویزیون ، اینترنت

 

 

 

چشمانم هنوز در حین نوشتن این کدر است.

نام تجاری Always با این تبلیغات به نمایش خانگی خود منجر شد ، نه به این دلیل که پس از تبلیغات تبلیغاتی در Super Bowl 2015 ویروسی شد ، بلکه به این دلیل پیام مهمی بود که صدها میلیون نفر مدتها پس از پایان کار تبلیغات آن را تکرار کردند.

این کمپین به عنوان یک تبلیغ تجاری آغاز شد که در آن ننگ ورزش "مانند یک دختر" را نشان می دهد - که به معنی بهتر یا صحیح بودن راه پسر است. در پایان آگهی ، پیام کاملاً روشن و الهام بخش است: دختران ، به ویژه در دوران بلوغ ، مانند پسران متناسب و توانمند هستند - مرحله ای از زندگی که برای Always و محصولات زنانه آن بسیار مهم است.

این پیام اکنون یک ابتکار کل نگرانه است که همیشه می توانید در اینجا درباره آن بیاموزید ، و هشتگی که هنوز هم در شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

درس

نه تنها مخاطبان خود ، بلکه چالش های پیش روی آنها - به ویژه چالش هایی که بیانگر زمان یا فرهنگ شما هستند - را بپذیرید. هر مسئله اجتماعی محدودیتی برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان ندارد. درمورد کسانی که می دانید مخاطبان شما از آنها پشتیبانی می کنند موضع بگیرید و به یک مشتری مشتری دسترسی پیدا خواهید کرد که با اشتیاق شما شناخته می شود.

7. فولکس واگن: فکر کوچک (1960)

آگهی مستقل: چاپ کنید

think-small-volkswagon.jpg

منبع: shack design

بسیاری از متخصصان بازاریابی و تبلیغات دوست دارند کمپین "فکر نکن کوچک" فولکس واگن را استاندارد طلا بنامند. این کمپین که در سال 1960 توسط یک گروه تبلیغاتی افسانه ای در Doyle Dane & Bernbach (DDB) ایجاد شد ، برای پاسخ دادن به یک سوال آغاز شد: چگونه می توانید درک مردم را نه تنها در موردتولید - محصول، بلکه در مورد یک گروه کامل از مردم؟

ببینید ، آمریکایی ها همیشه تمایل به خرید ماشین های بزرگ آمریکایی داشتند - و حتی 15 سال پس از جنگ جهانی دوم ، بیشتر آمریکایی ها هنوز ماشین های کوچک آلمانی نمی خریدند. بنابراین این تبلیغات فولکس واگن چه کاری انجام داد؟ درست مطابق انتظارات مخاطب بازی کرد. شما فکر می کنید من کوچک هستم؟ بله من هستم. آنها هرگز سعی نکردند چیزی باشند که نبودند.

درس

این مهمترین نتیجه این کمپین است: سعی نکنید شرکت ، محصول یا خدمات خود را به عنوان چیزی که نیست ، بفروشید. مصرف کنندگان صداقت را تشخیص داده و از آن قدردانی می کنند.

8. گوگل: سال جستجو (2017)

کمپین تبلیغاتی: اینترنت

 

 

 

این قدیمی ترین یا شناخته شده ترین تبلیغ در لیست ما نیست ، اما در طول نه سال (و همچنان) وجود آن به قدرتمندترین تبلیغ تبدیل شده است. بسیار قدرتمند و بسیار واقعی ، فراموش می کنید که این یک تبلیغ است.

سال جستجو در سال 2009 با عنوان "Zeitgeist" ، گزارشی مکتوب از متداول ترین جستجوهای عمومی مردم در Google طی 12 ماه گذشته ، آغاز شد. سال بعد ، گوگل آن را برای یک فیلم سه دقیقه ای اقتباس کرد. از آن زمان ، یادآوری سالانه جسورانه این است که ما برای کسب اطلاعات در مورد اخبار و رویدادهایی که به کل دنیا مکث می کند ، چقدر به Google وابسته هستیم. آخرین فیلم این شرکت مربوط به سال 2017 را ببینید.

درس

به مشتریان خود یادآوری کنید که چقدر به آنها اهمیت می دهید. این داستان ها احساسات گوناگونی را تحریک می کنند ، اما در نهایت همه را - بدون توجه به محصولات Google که دوست دارند - متحد می کنند - از طریق یک پیام روحانی در مورد اینکه نحوه استفاده ما از شرکت بهترین در همه ما را نشان می دهد.

9. Dos Equis: جالبترین مرد جهان (2006)

کمپین تبلیغاتی: تلویزیون ، پیش از پخش

dos equis جالبترین مرد جهان است

منبع: میدان باز

شما می دانید او کیست. او سیگارهای کوبایی سیگار می کشد ، همیشه زنان زیبایی در اطراف او هستند و - مهمتر از همه - آبجو Dos Equis می نوشد.

یکی از م componentلفه های اصلی یک کمپین قدرتمند برای یک رذیلت افراطی - مانند آبجو ، دسر یا وسایل لوکس - خنک کردن آن است. و وقتی صحبت از جالبترین مرد جهان می شود ، او یکی از جالبترین آدم های تجاری است که در آنجا وجود دارد.

و در پایان هر تبلیغ تجاری ، او می گوید: "من همیشه آبجو نمی نوشم ، اما وقتی می نوشم ، Dos Equis را ترجیح می دهم. دوستانم تشنه بمانند."

درس

اغراق خنده دار که در این کمپین به کار رفته باعث می شود دفعه بعدی که تماشاگران برای خرید مقداری آبجو سرگرم می شوند ، به یاد ماندنی شود. و حتی اگر Dos Equis اخیراً بازیگر جدیدی را جایگزین جالبترین مرد قرار داده است ، او به دلیل همین برچسب کوتاه ، شیرین و به یادماندنی - و هیجان جالب شخصیتی که باعث می شود بینندگان به آن علاقه مند شوند ، برای همیشه در فرهنگ میم و فروشگاه های مشروبات الکلی جاودانه شد .

10. هیئت پردازش شیر شیر کالیفرنیا: شیر پیدا کردید؟ (1993)

کمپین تبلیغاتی: چاپ کنید

got-milk-wolverine.jpg

منبع: Broward Palm Beach New Times

با تشکر از انجمن شیر پردازنده کالیفرنیا "شیر پیدا کردی؟" در این یک هفته ، فروش شیر در کالیفرنیا 7 درصد افزایش یافت . اما این تأثیر از مرزهای ایالتی عبور کرد و تا به امروز ، شما هنوز هم نمی توانید از میلیون ها "Got [Fill-in-the-Blank]" فرار کنید؟ هجوها

البته توجه داشته باشید که این تبلیغ افرادی را که شیر نمی نوشیدند مورد هدف قرار نداده است . در عوض بر روی مصرف کنندگان متمرکز بود.

درس

همیشه این نیست که مخاطبان کاملاً جدیدی از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند - گاهی اوقات این موضوع باعث می شود که مخاطبان فعلی شما بیشتر از محصول شما قدردانی و استفاده کنند. مخاطبان خود را به طرفداران تبدیل کنید و از بازاریابی و محتوای آگهی استفاده کنید تا به آنها بگویید چرا باید همچنان از محصول یا خدمتی که قبلاً برای او ارائه کرده اید لذت ببرند.

11. Metro Trains: Dumb Ways to Die (2012)

کمپین تبلیغاتی: اینترنت ، رادیو

بله ، درست خواندید: راه های گنگ برای مردن.

در ملبورن ، استرالیا ، قطارهای مترو می خواستند از یک پیام ساده مطلع شوند: در نزدیکی ریل قطار هیچ اسب سواری ندارید. رفتار بی نظم می تواند منجر شودصدمات، یا حتی مرگ ، اما به جای علائم هشدار دهنده یا اطلاعیه های معمولی در داخل ایستگاه های قطار ، قطارهای مترو با Dumb Ways to Die ، آهنگی که از زمان پخش در سال 2012 تاکنون 157 میلیون بازدید در YouTube داشته است.

این ترانه درباره راه های گنگ مردن است - به عنوان مثال ، با یک چوب زدن یک خرس گریزلی ، یا کلاه ایمنی خود را در فضای بیرون از بدن بردارید - و دارای یک کر کوچک جذاب است که شما نمی توانید جلوی زمزمه خود را بگیرید (زیرا آواز خواندن آن کمی بیمارگونه است): "راه های گنگ برای مردن ، بسیاری از راه های گنگ برای مردن."

در پایان ویدئو ، بعد از تماشای شخصیت های کارتونی شایان ستایش که در احمقانه ترین روش ها می میرند ، به اخلاق داستان پی می برید: روش های گنگ بسیاری برای مردن وجود دارد ، اما احمقانه ترین راه ممکن این است که اگر شما درگذشت ایستاده در لبه سکوی قطار ، از طریق یک تابلوی راه آهن رانندگی کرد ، یا سعی کرد از بالای یک مسیر قطار عبور کند.

تبلیغ ویدیویی در یوتیوب ویروسی شد ، این آهنگ در iTunes در دسترس قرار گرفت و حتی با یک تبلیغ همراه از رادیو پخش شد.

درس

این کمپین محبوب و مشهور ، یک ایده ساده را به روشی خلاقانه و به یادماندنی منتقل می کند - و شما احساس نمی کنید که نق زده می شوید ، به روشی که برخی اطلاعیه های خدمات عمومی ارائه می دهند. اگر موضوع شما ناخوشایند یا خسته کننده است ، برای انتقال پیام خود از خلاقیت استفاده کنید.

12. Apple: Get a Mac (2006)

کمپین تبلیغاتی: تلویزیون

 

 

 

در حالی که بسیاری از مبارزات عالی اپل انجام شده است ، این یکی کیک را می گیرد. ویدئوی فوق فقط یکی از مجموعه تکرارهای این کمپین است و بحث Mac و PC در نهایت به یکی از موفق ترین کمپین های اپل تبدیل شده است. این شرکت با کمک خود در سال اول رشد 42 درصدی سهم بازار را تجربه کرد. این تبلیغات بدون صریح - و به روشی هوشمندانه - همه آنچه را که باید درباره محصول بدانند برای مخاطبان مک است.

درس

فقط به این دلیل که محصول شما کارهای بسیار شگفت انگیزی انجام می دهد ، به این معنی نیست که باید با آن سر مخاطب خود را بزنید. در عوض ، مزایای محصول خود را به روشی قابل توصیف توضیح دهید تا مصرف کنندگان بتوانند خود را در استفاده از آن ببینند.

13. کلیرول: آیا او می کند یا نمی کند؟ (1957)

آگهی مستقل: چاپ کنید

clairol-do-she-or-not-she.png

منبع: Current360

اولین بار که کلارول این سوال را در سال 1957 پرسید ، پاسخ 1 به 15 بود - همانطور که در هر 15 نفر فقط 1 نفر از رنگ موی مصنوعی استفاده می کرد. طبق گزارش مجله TIME ، فقط 11 سال بعد ، پاسخ 1 از 2 بود . این تبلیغ ظاهراً آنقدر موفقیت آمیز بود که برخی از ایالت ها دیگر الزام زنان به نشان دادن رنگ مو را در گواهینامه رانندگی متوقف کردند. وقتی کمپین تبلیغاتی شما شروع به تغییر اوضاع در DMV می کند ، می دانید که عصبی شده اید.

کلارول برعکس آنچه اکثر بازاریابان انجام می دادند عمل کرد: آنها نمی خواستند هر زنی در خیابان بدود و بگوید که از محصول خود استفاده می کنند. آنها می خواستند زنان درک کنند که محصولشان آنقدر خوب است که مردم نمی توانند تشخیص دهند که آیا از این محصول استفاده می کنند یا نه.

درس

گاهی اوقات ، به سادگی نحوه و چگونگی عملکرد محصول خود را انتقال می دهید استبرای مصرف کنندگان کافی است. نمایش موثرتر از گفتن است.

14. De Beers: A Diamond is Forever (1999)

کمپین تبلیغاتی: چاپ ، تلویزیون

de-beers-campaign.jpg

منبع: اخبار بی بی سی

در سال 1999 ، AdAge شعر "یک الماس برای همیشه لطفاً" از دی بیرز را به یاد ماندنی ترین شعار قرن بیستم اعلام کرد. اما این کمپین ، ایده ای را ارائه داد (که جناح بسیار در نظر گرفته شده است) این ایده که هیچ ازدواج بدون انگشتر الماس کامل نخواهد شد ، فقط سوار بر پوشش صنعت موجود نبود. De Beers در واقع صنعت را ساخت . این ایده این ایده را ارائه داد که انگشتر الماس یک لوکس ضروری است.

طبق نیویورک تایمز ، برنامه بازی NW Ayer "ایجاد شرایطی بود که تقریباً هر شخص متعهد به ازدواج احساس می کند مجبور است یک حلقه نامزدی الماس را بدست آورد".

درس

تبلیغات می تواند محصولی نسبتاً ارزان را لوکس و ضروری جلوه دهد.

15. Old Spice: The Man Your Man Could Smell Like (2010)

کمپین تبلیغاتی: تلویزیون ، اینترنت

ادویه-بو-مانند-یک-مرد. jpg

منبع: Coloribus

اولین قسمت کمپین Old Spice "مردی که مرد شما می تواند مانند آن بو بکشد" ، که توسط ویدن + کندی ایجاد شد و در فوریه 2010 راه اندازی شد ، تبلیغات زیر بود. این یک موفقیت ویروسی بود که تقریباً یک شبه انجام شد:

 

 

 

این ویدیو تاکنون بیش از 51 میلیون بازدید داشته است. چندین ماه بعد ، در ژوئن 2010 ، Old Spice تبلیغات دوم خود را با حضور همین بازیگر ، Isaiah Mustafa دنبال کرد. مصطفی به سرعت به "Old Spice Guy" تبدیل شد ، لقبی که ویدن + کندی با یک کمپین ویدئویی تعاملی که در آن مصطفی با ویدیوهای کوتاه و شخصی شده به نظرات طرفداران در فیس بوک ، توییتر و سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی پاسخ می داد ، تبدیل شد.

در حدود دو روز ، این شرکت 186 پاسخ ویدئویی شخصی ، متن و کاملاً خنده دار را که شامل مصطفی پاسخ آنلاین به طرفداران بود ، از بین برد. طبق گفته Inc ، این ویدئوها تقریباً 11 میلیون بازدید داشته اند و Old Spice حدود 29000 طرفدار فیس بوک و 58000 دنبال کننده جدید توییتر کسب کرده است.

جیسون باگلی ، مدیر خلاق Wieden + کندی و نویسنده این کمپین ، به Inc گفت: "ما در حال ایجاد و ارسال تبلیغات مینیاتوری تلویزیونی برای مصرف کنندگان فردی بودیم که شخصی سازی شده بودند و این کار را به سرعت انجام می دادیم ." "هیچ کس انتظار ندارد سوالی بپرسد و سپس به او پاسخ داده شود. من فکر می کنم همان جایی است که ما از آن عبور کردیم."

درس

اگر متوجه شدید جنبش تبلیغاتی شما در بین طرفداران و پیروان خود جلب شده است ، درحالی که پیام های خود را مطابق با صدا و تصویر برند خود حفظ می کنید ، همه تلاش خود را انجام دهید تا آنها را درگیر خود کند.

16. وندی: بیف کجاست؟ (1984)

کمپین تبلیغاتی: چاپ ، تلویزیون

wendys-wheres-the-beef.jpg

منبع: AdSoft Direct

آیا کافی است که بگوییم این کمپین موفقیت آمیز بود زیرا در آن یک نان همبرگر غول پیکر و یک مجموعه زیبا از خانمهای پیر وجود داشت؟ نه؟ فکر نمی کردم

وندی در این کمپین تبلیغاتی رویه ای جدی تر اتخاذ کرد: این رقبای خود را هدف قرار داد. عبارت ساده "گوشت گاو کجاست؟" برای اشاره به کمبود گوشت گاو در همبرگرهای رقبا استفاده شد - و به سرعت به یک عبارت جذاب تبدیل شد که تمام آنچه در زندگی مخاطبان آنها از دست رفته بود را در خود جای داده بود.

در حالی که نمی توانید پیش بینی کنید که چه موقع عبارتی به سراغ شما می آید و چه موقع این کار را نمی کند ، وندی (با خردمندانه) اصطلاح خود را بیش از حد تبلیغ نکرد. این کمپین فقط برایسال ، و اجازه داد تا به آرامی مسیر خود را ادامه دهد.

درس

مراقب موفقیت و شکست کمپین های خود باشید. فقط به این دلیل که کاری را پیدا کردید که م worksثر است ، به این معنی نیست که باید مرتباً آن کار را تا جایی که پخش می شود ادامه دهید. به شرکت خود اجازه دهید تغییر کند و رشد کند ، و ممکن است دریابید که با آزمایش چیز جدید می توانید در آینده موفقیت بیشتری نیز کسب کنید.

17. Procter & Gamble: Thank You، Mom (2012)

کمپین تبلیغاتی: تلویزیون

من به شما یک دقیقه فرصت می دهم تا چشمانتان را بعد از آن خشک کنید.

به طور جدی - شما انتظار ندارید که یک شرکت تجاری لوازم خانگی و محصولات تمیزکننده مانند قلب دیگر قلب شما را دوست داشته باشد؟ اخیراً ، Procter & Gamble (P&G) بهترین تبلیغاتی را که از صنعت کالاهای مصرفی دیده ایم به بازار عرضه کرده است.

این به این دلیل است که P&G ماجرای پشت سرگذشت ورزشکاران المپیکی را شناسایی کرده است - داستان های مادران حامی که این ورزشکاران کلاس جهانی را در طول زندگی خود تحت فشار قرار دادند و منجر به آن لحظه تاج گذاری شد. و بله ، آنها احتمالاً مجبور شده اند در طول مسیر لباسشویی و نظافت زیادی انجام دهند - احتمالاً با استفاده از محصولات P&G.

درس

مخاطبان خود را گریه کنید (فقط شوخی کنید). فصل یا دوره زمانی تبلیغ شما مهم است. اما حتی اگر در طول بازی های المپیک تبلیغاتی انجام دادید ، مانند P&G ، مطمئن شوید که طول عمر و پیامی دارد که می تواند بر روی مردم تأثیر بگذارد ، مهم نیست که چه زمانی و کجا آن را ببینند.

بازاریابی احساسی و نوستالژی تاکتیک های قدرتمندی برای ترغیب مردم به انتخاب خرید است ، بنابراین اگر یک داستان جهانی بزرگتر و بزرگتر در پشت محصول یا داستان شما وجود دارد ، روی آن ضربه بزنید - و آن را در مرکز و مرکز خود به نمایش بگذارید.

18. KFC: "FCK" (2018)

آگهی مستقل: چاپ کنید

kfc-fck-ad-2018

آگهی فوق فقط یک سطل خالی از KFC نیست که نامه های این شرکت دور هم جمع شده است. همچنین تبلیغ مرغ سوخاری و عادی و بدون مشکل نیست.

این تبلیغ عذرخواهی است ، و شاید خلاقانه ترین تبلیغ در تمام دوران ها باشد.

در فوریه 2018 ، تجارت مرغ KFC در انگلیس به پایان رسید . درست خواندید: طیور یک شرکت مرغداری تمام شد. هر روز یک کسب و کار دچار کنایه آمیزترین بحران روابط عمومی در تاریخ شرکت نمی شود ، بنابراین وقتی این اتفاق می افتد ، همه نگاهها به پاسخ کسب و کار معطوف می شود. خوب ، ما خوشحالیم که گزارش می دهیم KFC در فرود گیر کرده است.

با کمک آژانس خلاق مادر لندن ، KFC آگهی تمام صفحه ای را در Metro ، روزنامه انگلستان منتشر كرد و سه حروف اول معروف خود را تنظیم مجدد كرد تا پاسخ خنده دار و البته واضحی نسبت به كمبود محصول خود ایجاد كند. این آگهی یک سطل KFC را نشان می دهد که روی آن نوشته شده است "FCK" - گویی که می گوید "FCK ، این شرم آور است". (می توانید نامه گمشده را پر کنید ...)

در زیر این طرح ، این شرکت در ادامه به عذرخواهی برای آنچه که فهمیده است یک شکست غیرقابل توجیه ، اگر نه کمی خنده دار باشد ، ادامه می دهد.

درس

هیچ شغلی بالاتر از یک متاسفم به سبک قدیمی نیست. و اگر بتوانید در این راه به خود بخندید ، فقط آن را بهتر خواهید کرد. تبلیغ KFC نشان می دهد که چگونه می توان فروتنی ، کلاس ، شوخ طبعی و در نهایت غرور شرکت را در پیامی ترکیب کرد که می تواند به شما کمک کند از فشار ناخوشایند برگردید - و حتی با نتیجه مثبت خالص برای نام تجاری خود از طرف دیگر بیرون بیایید.

با در نظر داشتن این تبلیغات ، به فکر هویت برند خود ، داستان برند خود و مواردی باشید که بیشترین اهمیت را برای مشتری ایده آل شما دارند. این پایه و اساس یک استراتژی عالی تبلیغاتی است.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی