• سئو ارزان

5 عنصر تبلیغات عالی

تبلیغات چیست 5 عنصر تبلیغات عالی توسط جام ارژنگ مجری تبلیغات در این پست بشرح گذارده شده است.

روزگاری مرد فرانسوی بود به نام رولان بارت. وی نظریه پرداز ادبیات ، فیلسوف و منتقد بود. حتی اگر او ، خودش عکاس نبود ، اما در بسیاری از آثار ادبی خود بسیار خوش بیان جنبه های عکاسی را از دیدگاه خودش توصیف می کرد. بنابراین این چه ارتباطی با تبلیغات دارد؟ خوب ، بارت دنیای ما را با دانش فراوان و بسیاری از اعترافات تجلیل کرد ، اما به خصوص یکی از آنها هنگام خواندن کتابش ، دوربین لوکیدا ، برای من برجسته شد . بارت هنگام اظهارنظر درمورد اینکه چه چیزی واقعاً و "عالی" یک عکس را ایجاد می کند ، گفت که عکسهای عالی عنصری را شامل می شوند که آنها را از هم متمایز می کند. او این عنصر punctum از عکس. این که آیا موی سر جای خود دمیده می شود ، یا یک دکمه مورب ، این چیز ، این سوراخ است، عکس را واقعی و قابل استفاده کرد. تقریباً به همین ترتیب ، من معتقدم که عناصر خاصی به تبلیغات عالی می رسند. اگرچه عوامل ترکیبی زیادی وجود دارد که به عظمت تبلیغات کمک می کند ، اما در اینجا پنج فاکتور ذکر شده است که به نظر من بیشترین تأثیر را دارند.

1. قابل تعویض

این با نظریه بارت در مورد پنچم ارتباط برقرار می کند. من معتقدم که هر نوع تبلیغات باید عنصری داشته باشد که مخاطب مورد نظر آن را قابل استفاده مجدد بداند. عادت استفاده از افراد جوان و زیبا برای نشان دادن مارک ها احتمالاً هرگز از مد نمی افتد ، اما اغلب اوقات استفاده از چیزی یا شخصی کاملاً مناسب نیست که بیشترین توجه را به خود جلب می کند. یک نمونه عالی از این موارد که حتی فراتر از دنیای تبلیغات است ، عجیب و غریب بودن مدل های مد است. برخی از موفق ترین مدل ها نقص کمی دارند ، از خال ها گرفته تا دندان های جلوی چسبیده. چرا هنگام انجام نقشی در کمال فرضی ، این نقص ها چنین تأثیر مثبتی دارند؟ من جرات می کنم بگویم که این تحت ایده پنکتوم قرار می گیرد، این ایده که این مدل ها عنصری دارند که برای عموم قابل تعویض است.

2. به یاد ماندنی

بازاریابی عالی به یاد ماندنی است. به هر حال ، اگر مخاطب فراموش کند چه کسی واقعاً این محصول را می فروشد ، تبلیغات چه فایده ای دارد؟ خواه ایجاد یک ایده جدید یا احساس به مخاطب باشد ، یا اشاره به احساسی که از قبل وجود دارد ، بسیار مهم است که تبلیغ مخاطب را به جایی سوق دهد. همانطور که گفته شد ، من کاملاً به ظرافت مارک اعتقاد دارم. شما به یک دسته از میمون ها بازاریابی نمی کنید. لازم نیست همه چیز را با حروف ناخوشایند و چشمک زن هجی کنید. با کمال فروتنی به آنها بفهمانید که کی هستید و در عوض از شما متنفر نخواهند شد.

3. فراموش شدنی

برای اینکه طرفدار شیطان باشم ، همچنین استدلال می کنم که تبلیغات عالی فراموش شدنی است. هیچ کس هرگز نگفته است ، "سلام ، من واقعاً می خواهم مقدار زیادی تبلیغاتی را تماشا کنم که برابر با طول نمایش تلویزیونی باشد که تماشا می کنم یا بیشتر از آن است" (به غیر از ، شاید سوپر باول). قبلاً گفته ام كه معتقدم كه اين نوع تبليغات قطعي از مد افتاده است ، اما اين را هم مي فهمم كه رسانه اي است كه به اين زودي از بين نخواهد رفت. با توجه به این نکته ، من به سادگی می گویم که شما باید تبلیغاتی ایجاد کنید که به نظر نمی رسد تبلیغ باشد. چیزی بسازید که مخاطب شما بخواهد ببیند. چیزی بسازید که مخاطب فراموش کند یک تبلیغ است. اگر بیننده ای بیشتر از مقاله مجله ای که در کنار آن قرار دارد به تبلیغ شما جلب می شود ، خودتان خوب عمل کرده اید.

4. قابل اعتماد

تبلیغات عالی قابل اعتماد و صادقانه است. ما این رویه را کاملاً کامل پذیرفته ایم به طوری که "قبیله شفاف" در Leighton Interactive به عنوان مانتو ما در آمده است. ارزش صداقت را نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد و معجزه هایی برای تجارت شما به وجود می آورد. هیچ کس نمی خواهد در خرید چیزی که در یک تبلیغ دیده است جذب شود ، فقط برای اینکه دریابد که آن چیزی که برایش ساخته شده مطابقت ندارد. فروش غیر صادقانه محصولات سریعترین و آسانترین راه منفور شدن است. آیا می خواهید شرکتی باشید که هرکسی در کارکردهای ملال آور خانوادگی نسبت به همسر خود غر بزند؟ هیچ تبلیغی بهتر از دهان به دهان وجود ندارد. به او فرصت ندهید که علیه شما کار کند.

5. ارزشمند

تبلیغات عالی تبلیغاتی است که برای مخاطب واقعاً ارزشمند می شود. چه چیزی ارزشمندتر است: یک تبلیغ 30 ثانیه ای که افراد زیبایی را در آن انجام می دهند و کارهای مختلفی را با کفش های براق انجام می دهند یا یک مکان 30 ثانیه ای است که داوطلبان کفش را به نیازمندان می آورند؟ به نظر شما کدام یک از سهام بیشتری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به دست می آورد؟ تبلیغات لزوماً نباید محصول شما را به نمایش بگذارد. برخی از موفق ترین تاکتیک های تبلیغاتی اقدامات واقعاً ارزنده ای دارند که به سادگی به برند شما نسبت داده می شوند. خواه تلاش برای بهبود شرایط زندگی نیازمندان باشد ، یا صرفاً چیزی که لبخند را بر لب فرد بنشاند ، این جامعه و مخاطبان هدایت تبلیغات می توانند فوق العاده موفق باشند.شما و برندتان چه کاری می توانید انجام دهید تا تغییر ایجاد کند؟ خنده دار خواهد بود؟ آیا لمس کننده خواهد بود؟ آیا دمدمی مزاج و شگفت آور خواهد بود؟ این امکانات به اندازه خلاقیت انسانی ما بی پایان هستند. شما در یک حباب تجاری زندگی نمی کنید. از آنچه در اطراف شما می گذرد آگاه باشید و از آن برای اعتلای نام تجاری خود استفاده کنید. 

شما بروید پنج عنصری که باعث ایجاد تبلیغات عالی می شود. البته به همین جا ختم نمی شود. تبلیغات عالی به شغل ، مارک و محصول فردی بستگی دارد. شاید برخی از این نکات در مورد تجارت شما صدق کند ، در حالی که برخی دیگر هیچ ارتباطی ندارند. نکته این است که ما باید تبلیغات بد را انجام دهیم و آن را در معرض خطر بسوزانیم. ما دیگر در دهه 40 زندگی نمی کنیم. ما نمی توانیم فقط اعلام کنیم که به سادگی بهترین مارک موجود هستیم. ما باید بارها و بارها آن را ثابت کنیم. جلوتر از بازی باشید در حالی که هنوز می توانید!

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی