• سئو ارزان

با ارزان ترین قیمت سئو در گوگل باشیم

هنگام تفکر در مورد سئو ، محتوا باید اولویت اول شما باشد. محتوای با کیفیت ، نحوه تعامل ، اطلاع رسانی ، پشتیبانی و لذت بردن از مخاطبان است. ایجاد محتوای معتبر و ارزشمند نیز برای قابلیت مشاهده موتور جستجو بسیار مهم است. در واقع ، به همین دلیل جدول تناوبی عوامل SEO با "عناصر" محتوا آغاز می شود ، و اولین عنصر مربوط به کیفیت محتوا است.

اعم از مقالات وبلاگ ، صفحات محصول ، صفحه مربوط به آن ، توصیفات ، فیلم ها یا هر چیز دیگری که برای مخاطبان خود ایجاد می کنید ، صحیح سازی محتوای شما به این معنی است که بنیادی برای پشتیبانی از سایر تلاش های خود در زمینه جستجوگرها دارید.

Qu: کیفیت

"فقط به آنچه کاربران می خواهند فکر کنید و فکر کنید اگر جای موتور جستجو باشید ، آیا با ارسال کاربران به وب سایت خود احساس راحتی می کنید؟" می گوید: فردریک دوبوت ، مدیر ارشد برنامه بینگ. "آیا شما احساس افتخار می کنید که به آن وب سایت اعتبار بدهید و آن را برای یک پرسش داده شده در رتبه اول قرار دهید؟"

"اگر پاسخ" بله "باشد ، در این صورت است که بسیاری از کارهای فنی و سئوی سنتی تر ممکن است بازی کند. اما ، اگر پاسخ "نه" باشد ، این احتمالاً نشانه این است که شما باید قبل از شروع به فکر کردن درباره موارد فنی ، ارزش بیشتری برای کاربران اضافه کنید. "

ارائه محتوای اساسی ، مفید و منحصر به فرد به کاربران ، آنچه آنها را مجبور می کند در صفحات شما بمانند ، باعث ایجاد آشنایی و اعتماد می شود. آنچه کیفیت بالا را تشکیل می دهد به ماهیت محتوا بستگی دارد و براساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (بخش 5.1) ویژگی های محتوای با کیفیت بالا را بر اساس نوع تقسیم می کند:

  • محتوای اطلاعاتی باید دقیق ، جامع ، اصلی و به صورت تخصصی ارائه شود. 
  • محتوای هنری باید اصیل ، منحصر به فرد باشد و مهارت بالایی را منتقل کند. 
  • محتوای اخبار باید عمیق ، با استناد کافی ، دقیق و حاوی گزارش اصلی باشد.

مارک های تولید کننده محتوای Money or Your Life (YMYL) باید توجه ویژه ای به این استانداردها داشته باشند زیرا الگوریتم های گوگل اهمیت بیشتری به سیگنال های معتبر بودن ، تخصص و قابلیت اطمینان ( EAT ) می دهند.

محتوا سنگ بنای تلاش های شما در زمینه سئو است و محلی برای چشم پوشی نیست. ایجاد و سرمایه گذاری در آن - یک استراتژی محتوای روشن برای موفقیت در جستجوگرها مهم است زیرا تقریباً همه عوامل دیگر به کیفیت محتوا بستگی دارند.

برای جدیدترین اخبار و نکات مربوط به محتوا ، بخش جستجوگر موتور جستجو : بخش محتوا و نوشتن را علامت گذاری کنید .

Rs: تحقیق

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (اصطلاحات جستجوی مخاطب مورد نظر شما) با استفاده از محتوای خوب شاید مهمترین عامل SEO باشد. این به شما کمک می کند محتوایی تولید کنید که "آنچه را که افراد جستجو می کنند" پاسخ دهد. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین می تواند مزایایی فراتر از رتبه بندی برای آن سeriesالات داشته باشد.

اریک Enge ، مدیر ارشد SEO و مدیر کل در شرکت مشاوره Perficient Digital می گوید: "درک زبانی که مشتریان از آن استفاده می کنند فوق العاده مهم است ،" این باعث می شود شما وقتی صحبت می کنید به همان طریقی که صحبت می کنید بسیار باهم تر باشید. تغییر دادن. بنابراین ، تحقیق درباره کلمات کلیدی برای من بسیار بسیار مهم است و شاخه های جدیدی از آن وجود دارد که در آن ممکن است روش تحقیق در مورد کلید واژه در حال تکامل باشد ، اما نیازی به آن نیست. "

تحقیق با کلمات کلیدی می تواند بینشی در مورد ماهیت و نیازهای مخاطبان شما - اعم از ناوبری ، اطلاعاتی یا معاملاتی - به علایق آنها ، میزان علاقه موجود در آن (نشان داده شده توسط حجم جستجو) ، سطح رقابت برای آن سeriesالات ، برای شما ارائه دهد. ، و حتی قالبی که آنها آن اطلاعات را ترجیح می دهند.

هنگامی که ارزیابی کردید کدام کلمات کلیدی قابل استفاده هستند ، از آنها برای آگاهی از ایجاد محتوای خود استفاده کنید و آنها را در خود محتوا بگنجانید تا مخاطبان شما شانس بیشتری برای یافتن شما در نتایج جستجو داشته باشند. 

[نکته حرفه ای]

"طبقه بندی کلمات کلیدی را بر اساس هدف آنها در نظر بگیرید: اطلاعاتی ، معاملاتی ، ناوبری یا محلی. کلمات کلیدی بالقوه خود را با آنچه در حال حاضر در نتایج جستجو قرار دارد ارجاع دهید تا انواع نتایج Google را برای نمایش در هر پرسش انتخاب کند Google ممکن است هدفی متفاوت از آنچه شما انتظار دارید به کلمه کلیدی اختصاص دهد. به عنوان مثال ، تایپ کردن "ساندویچ" عمدتا نتایج محلی ایجاد می کند - بنابراین ممکن است یک استراتژی محلی برای رقابت در آن کلمه کلیدی مورد نیاز باشد. درک اینکه چه نوع محتوایی Google برای کلمات کلیدی مختلفی که تحقیق می کنید نمایش می دهد ، به شما کمک می کند تا نوع محتوایی را برای ساختن انتخاب کنید و کدام یک از صفحات شما برای رتبه بندی برای این شرایط واجد شرایط است. –لیلی ری ، مدیر سئو ، مسیر تعاملی

برای اطلاعات بیشتر ، به بخش SEO ما : بخش تحقیقات کلمات کلیدی و این منابع مراجعه کنید:

Kw: کلمات کلیدی

بعد از تحقیق درباره کلمات کلیدی که مخاطب شما برای یافتن شما استفاده می کند ، آن کلمات کلیدی را در متن مطالب ، زیرعنوانها و عناوین خود بگنجانید - اما نه به قیمت خوانایی یا سایر مصالحه هایی که موتورهای جستجو را بر خوانندگان اولویت می دهند. 

به بیان ساده ، کلماتی را که می خواهید صفحه شما برای آنها پیدا شود در نظر بگیرید و از آنها به طور طبیعی استفاده کنید. 

"باری شوارتز" ، سردبیر خبر برای موتور جستجو Land ، باری شوارتز ، با اشاره به تفاوت بین تفاوت بین " زبان مورد استفاده در سeriesالات جستجو و محتوایی که کاربران انتظار دارند نمایش داده شود. 

"من فکر می کنم که شما لازم نیست که لزوماً در مورد سوال جستجو کنید. بنابراین ، به عنوان مثال ، من یک داستان در مورد Google Search Console نوشتم که اعلان هایی را در مورد حذف دستورالعمل noindex برای پرونده robots.txt اضافه کرده بود ، "گفت شوارتز. "در زمان های قدیم ، من احتمالاً خط موضوع اعلان Search Search را مستقیماً در عنوان قرار می دادم ، زیرا افراد قصد دارند آن خط متن را کپی و پیست کنند و سعی کنند آن را جستجو کنند تا اطلاعات بیشتری پیدا کنند . اکنون ، گوگل در این مورد بسیار ساده تر و هوشمندانه تر است و شما واقعاً نگران انجام مطابقت دقیق کلمات کلیدی در مورد جستجو نیستید - بسیار هوشمندانه Google برای گسترش آن فراتر از این. "

همیشه به خاطر داشته باشید که شما ابتدا برای کاربران می نویسید و موتورهای جستجو در درک زبان طبیعی بسیار بهتر می شوند . برای بهبود رتبه بندی خود ، هر مفهومی از فرمول های "تراکم کلمات کلیدی" را حذف کنید. 

Fr: طراوت

موتورهای جستجو اطلاعات به موقع ، به روز و "تازه" را دوست دارند.

این بدان معنا نیست که شما می توانید صفحات خود را به روز کنید ، تاریخ انتشار را به روز کنید یا صفحات جدید و بی کیفیت را به طور مداوم از بین ببرید تا باعث افزایش طراوت شود.

اگر کتابخانه ای از محتوای قدیمی دارید ، می توانید آن را به روز کنید یا صفحات منسوخ و منقضی شده را بازنشسته کنید. با این کار سایت شما برای بینندگان مفیدتر خواهد بود و همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما به خوبی حفظ شده است.

گوگل همچنین مدتهاست که آنچه را Query Despreshed Freshness (QDF) می نامد به عنوان یک عامل رتبه بندی محتوا برای انواع خاصی از درخواستها اعمال می کند. اگر به طور ناگهانی یک جستجوی جستجو محبوب شود - برای مثال "طوفان" در هنگام بروز طوفان فعال - Google QDF را در آن جستجوها اعمال می کند و نتایج تغییر می کند تا منعکس کننده داستان ها ، اخبار و اطلاعات مربوط به موضوع باشد. این برای قطعه های ویژه نیز صادق است.

شما می توانید با ایجاد محتوای مربوط به روندهای محبوب ، رویدادهای آینده یا تعطیلات و اخبار جدید ، از طراوت و شادابی استفاده کنید تا در صفحه نتایج دیده شوید. اگرچه آگاه باشید که ممکن است افزایش مربوط به QDF با گذشت زمان کاهش یابد و صفحه شما در نتایج جستجو عمیق تر شود. 

[نکته حرفه ای]

"با مشاهده اخبار ، هشدارهای گوگل - مواردی از این دست می تواند به شما ایده های موضوعی تازه برای صنعت شما کمک کند. وقتی اخبار تازه هستند ، به احتمال زیاد همه موضوعات / حوزه ها به طور معمول در حال توسعه است. به شما این امکان را می دهد که درباره زاویه خاصی که پوشش داده نشده است ، بنویسید. این لزوماً نباید نظر بسیار بحث برانگیزی باشد ، بلکه به افراد چیزهای بیشتری برای تفکر می دهد. این می تواند برای نامزدی و به طور بالقوه برخی از لینک های خوب مفید باشد. " - Itamar Blauer ، بازاریاب جستجوگرها و ویدئو

پاسخ: پاسخ ها

پاسخ صریح سوالات کاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده ای دارد. برای اولین بار ، شما در حال ایجاد محتوایی هستید که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان طراحی شده است. دو ، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای در تلاشند تا پاسخ های مستقیم را در نتایج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه کافی به سوالات پاسخ دهید ، صفحه شما ممکن است به عنوان یک قطعه ویژه نمایش داده شود یا به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی در «دستیار Google» برگردانده شود. 

تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از جستجوهای Google بدون کلیک بر روی سایر مطالب به پایان می رسند و این تا حدی به این دلیل است که موتورهای جستجو به دنبال جلب رضایت کاربران با حل جستجوهای خود در صفحه نتایج هستند. بعضی از این پاسخ ها دارای مجوز هستند (مانند متن موسیقی ) و برخی از آنها مستقیماً از صفحات وب با پیوندی برای انتساب گرفته شده اند.

همانطور که در اینجا مشاهده می شود ، گاهی اوقات یک قطعه ویژه گنجانده می شود.

بهینه سازی محتوای شما برای قطعه های برجسته و پاسخ های مستقیم ممکن است دید بیشتری نسبت به یک نتیجه جستجوی ارگانیک استاندارد داشته باشد ، و انجام این کار همچنین احتمال بازگشت به عنوان نتیجه جستجوی صوتی را افزایش می دهد .

جسیکا بومن ، صاحب مشاور سئو سازمانی SEO داخلی ، می گوید: "برخی از مشتریان من گفته اند که وقتی [نتایج غنی] می گیرند ، کلیک می کنند." "من فکر می کنم که برخی از تفکرات استراتژیک وجود دارد که باید در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرد که شما سعی می کنید آنها را برای قطعه های غنی رتبه بندی کنید ،" آیا به نظر می رسد که من یک کلیک می کنم یا باید روی چیز دیگری تمرکز کنم ؟ ""

بومن می گوید: "بعضی اوقات ، شما آن قطعه غنی را می خواهید - آن جعبه را در قسمت بالای آن - زیرا هدف آنها هرچه باشد ، لازم است عمیق تر شوند." "اما گاهی اوقات ، هدف کاربر این است که سریع پاسخ دهد و از Google خارج شود. اگر این هدف باشد ، ممکن است یک پرسش عالی نباشد. "

تصمیم برای سرمایه گذاری در محتوایی که می تواند به پاسخ در صفحه نتایج جستجو تبدیل شود ، باید به معنای افزایش دید برای برند شما باشد. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید ، ممکن است این سرمایه گذاری موجه باشد. اگر می خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید ، باید ارزیابی کنید که آیا کاربران پس از مشاهده پاسخ ، روی آنها کلیک می کنند یا خیر.

[نکته حرفه ای]

"هر زمان که من یک پست مربوط به یک سوال خاص می نویسم ، سعی می کنم با اضافه کردن H2 در داخل پست ، جواب را تا حد ممکن برای خواننده در دسترس قرار دهم. دسترسی مهم است ، اما اطمینان از اینکه خواننده به آن می چسبد ، جایی است که واقعاً اهمیت دارد. من اخیراً مقاله ای با عنوان راه حل Google برای نتایج جستجو تحت سلطه FAQ Schema نوشتم . من محدودیت های مربوط به درمان SERP را که در نتایج جستجو ظاهر شد ، بررسی کردم ، نکته اصلی این است که Google فقط حداکثر 3 نتیجه غنی را نشان می دهد ، فقط در صفحه اول ظاهر می شود. پاسخ به سرعت ارائه شد ، اما من برای تشویق خواننده برای ادامه کار ، مستقیماً در چند سطر اضافه کردم. 

گفتن اینکه این خوب جواب داد سخت است زیرا من به Analytics برای SEL دسترسی ندارم ، اما دیدن اینکه Google برخی از این متن را در یک قطعه ویژه نمایش می دهد خوشحال کننده بود. فقط این متن پیش فرض بود که برای همه نتایج درج می شد ... » - برودی کلارک ، مشاوره برودی کلارک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پاسخ مستقیم ، به بخشهای مرتبط ما مراجعه کنید:

Dt: عمق

باری شوارتز ، ویراستار اخبار Search Engine Land ، توصیه می کند: "محتوای سایت شما باید به اندازه کافی عمیق باشد تا بتواند به س inال کاربر" به طور کامل ، کامل یا جامع "پاسخ دهد ، همانطور که در پست مشاوره هسته ای Google آمده است . 

"آیا شما" تجزیه و تحلیل بصیرت آمیز یا اطلاعات جالبی ارائه می دهید که بیش از حد واضح است؟ " آیا حاوی اطلاعات اصلی است؟ آیا این اطلاعات تحقیق شده و واقعی است؟ شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو ارزش قابل توجهی را ارائه می دهد ، زیرا این دقیقاً همان نوع محتوایی است که Google می خواهد در بالای نتایج خود قرار دهد. "

قسمت مشکل این است که بدانید محتوای شما چقدر باید کامل باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می خواهید ارزش بیشتری نسبت به رقبای خود ارائه دهید ، اما این لزوما به این معنی نیست که برای دستیابی به تعداد دلخواه کلمات ، باید کلمات بیشتری به آن بپردازید. بعضی از سالات ، مانند "سریعترین پستاندار خشکی چیست" ، پاسخ نسبتاً ساده ای دارند ، زیرا در موارد دیگر س questionsالات دیگری مانند "چرا یوزپلنگ سریعترین است" ، توضیح عمیق تری را می طلبد. هنگام تصمیم گیری در مورد عمق غواصی ، س theال ، تنظیمات مخاطب و پیشنهادات رقبا را در نظر بگیرید.

مادر: چندرسانه ای

متن بنیادی است که اینترنت بر روی آن بنا شده است ، اما این بدان معنا نیست که از نظر جهانی بهترین رسانه برای محتوای شما است. قالب های دیگر نیز می توانند در نتایج جستجو قرار بگیرند. استفاده از قالب های تصویری ، ویدئویی ، صوتی و یا دیگر که مخاطبان شما را مجذوب خود کرده و نام تجاری شما را از رقبا جدا می کند ، در نظر بگیرید.

بعد از اینکه به قالب مناسب برای کاربران خود رضایت دادید ، چندرسانه ای و همچنین صفحاتی را که در آن تعبیه کرده اید بهینه کنید تا قابلیت کاوش بیشتری داشته باشد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) برای سرویس دهی به چندرسانه ای و برداشتن مقداری از بار سرورهای شما است. این می تواند زمان بارگذاری را پایین نگه دارد ، که برای سرعت سایت و تجربه کاربری شما بسیار مناسب است.

با هر کدام از فرمت ها که باشید ، همچنان می خواهید از متن توصیفی برای تکمیل محتوای خود و فراهم آوردن زمینه برای موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان استفاده کنید. اگر فیلم یا پادکست است ، می توانید رونوشت را اضافه کنید. اگر تصویری است ، از متن متن و زیرنویس استفاده کنید. همچنین می توانید چندرسانه ای خود را با داده های ساختاریافته علامت گذاری کنید تا احتمال بازگشت شما به عنوان نتیجه غنی افزایش یابد.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی