• سئو ارزان

سئو ارگانیک چیست؟ و چرا برای کسب و کار شما تغییر دهنده بازی است

اگر صاحب مشاغل هستید ، می دانید بازدید از وب سایت شما برای کاربران چقدر مهم است. به هر حال ، آنجاست که آنها می توانند درباره محصولات ، خدمات و نام تجاری شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
اگرچه اجرای یک کمپین سئو ارگانیک تضمین نمی کند که کسب و کار شما به یک نام خانوادگی تبدیل شود ، اما می تواند و اطمینان حاصل خواهد کرد که وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالایی دارد ، که می تواند بازدید سایت شما و فروش بیشتری را به شما تحمیل کند.

اگر این نتایج چیزی است که شما بدنبال آن هستید ، ادامه مطلب را بخوانید تا با اصول SEO ارگانیک ، به عنوان مثال یک استراتژی سئو ارگانیک ، و اینکه چگونه آن را برای بازی شما تغییر می دهد ، بیاموزید.

سئو ارگانیک چیست

سئو ارگانیک یک استراتژی بازاریابی آنلاین است که از زیر استراتژی های کوچکتر مانند تحقیقات کلمات کلیدی و ایجاد پیوند تشکیل شده است و به وب سایت شما کمک می کند در بالای صفحات ارگانیک و نتایج پرداخت نشده موتور جستجو قرار گیرد.

چرا سئو ارگانیک مهم است؟

سئو ارگانیک مهم است زیرا 75 درصد سرسام آور جستجوگران حتی از صفحه اول نتایج کلیک نمی کنند. اگر رتبه بالایی نداشته باشید ، حدس زده اید - وب سایت شما هیچ بازدیدی نخواهد داشت ، این بدان معناست که سایت شما برای فروش فروش تلاش خواهد کرد و منجر به کسب و کار شما می شود.

شرکت ها همچنین باید به بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک توجه کنند زیرا کاربران برای یافتن آنچه مورد نیاز است به موتورهای جستجو اعتماد می کنند. بیش از 90٪ تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو مانند Google شروع می شود.

اگر در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر نشوید ، درآمد خود را می دهید.

در حقیقت ، ترافیک ارگانیک بیش از 40٪ از درآمد را به خود اختصاص می دهد. ناگفته نماند ، موتورهای جستجو هشت برابر بیشتر از بازاریابی سنتی ارائه می دهند. جستجو یک کانال بازاریابی ارزشمند است که منتظر درآمدزایی کسب و کار شماست.

شما فقط باید بهینه سازی سایت خود را برای سئو ارگانیک شروع کنید.

ارتباط سئو ارگانیک با گوگل

قبل از اینکه بتوانیم درباره سئو ارگانیک صحبت کنیم ، درک Google و اینکه چرا اینقدر در استراتژی SEO ارگانیک شما نقش مهمی دارد ، مهم است.

گوگل به عنوان موتور جستجو مسئولیت بزرگی دارد. هدف اصلی محبوب ترین موتور جستجو این است که اطمینان حاصل شود هنگامی که کاربر سوالی برای جستجو ارائه می دهد ، بیشترین اطلاعات مفید و مفید را به دست می آورد.

گوگل می خواهد نتایجی که ارائه می دهد منابعی گسترده و متناسب با هدف جستجوی کاربران باشد - اطلاعاتی که می خواهند هنگام جستجوی آنلاین پیدا کنند.

نه تنها این ، بلکه گوگل همچنین به تجربه کاربران خود در یک وب سایت اهمیت می دهد ، بنابراین همچنین مواردی مانند تجربه کاربری وب سایت ، سرعت صفحه و زمان سکونت را بررسی می کند.

زمان سکونت و سرعت صفحه چیست
همه این عوامل سایت نقش مهمی در رتبه بندی جستجوی ارگانیک و مکان نمایش سایت شما در SERP دارند.

سئو ارگانیک چگونه کار میکند

اگر هدف اصلی Google ارائه بهترین نتایج ممکن برای کاربران باشد ، هدف SEO ارگانیک ایجاد وب سایت و محتوایی است که شایسته رتبه بندی برتر Google باشد.

اگر می خواهید وب سایت شما دارای رتبه بالایی در SERP باشد ، بسیار مهم است که SEO ارگانیک را پیاده سازی کنید.

استراتژی ارگ SEO شامل تکنیک هایی است که برای بهبود وب سایت شما کار می کنند.

برخی از استراتژیهای ارگانیک SEO شامل موارد زیر است:

تحقیقات کلمات کلیدی: در مورد کلمات کلیدی که باید هدف قرار دهید تحقیق کنید تا وقتی افراد کلمات کلیدی و عبارات مربوط به تجارت شما را جستجو می کنند وب سایت شما در بالای SERP ها ظاهر شود.
ایجاد محتوا: ایجاد انواع مختلف محتوا برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی ارزشمند برای کمپین SEO ارگانیک شما.
ایجاد نمایه پیوند داخلی: اطمینان از اینکه صفحات سایت شما پیوندهایی به سایر صفحات سایت شما را شامل می شود بنابراین ربات های جستجو می توانند به درستی سایت شما را خزیده و نمایه کنند.
افزودن چندرسانه ای به محتوا: افزودن عناصر بصری مانند تصاویر ، اینفوگرافیک ها و فیلم ها به صفحات سایت برای بازدیدکنندگان و ترغیب آنها برای گذراندن وقت بیشتر در سایت شما.
اطمینان از استفاده آسان و زیبایی از سایت شما: ساده سازی مسیریابی سایت شما ، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات را سریع و کارآمد پیدا کنند ، اطمینان حاصل کنند که دکمه ها و فرم های شما به درستی بارگیری می شوند و طراحی سایت شما را به روز می کنند.
بهینه سازی زمان بارگذاری صفحه: اطمینان حاصل کنید که بارگیری صفحات سایت شما بیش از دو یا سه ثانیه طول نمی کشد تا از خروج افراد از سایت شما جلوگیری کند.
افزودن برچسب های alt تصویر: اضافه کردن متن توصیفی به تصاویر خود به صورت کد برای اطمینان از اینکه Google می تواند بفهمد تصاویر چیست و چگونه با محتوا ارتباط برقرار می کنند.
این تکنیک ها برای جلب نظر در الگوریتم رتبه بندی Google با هم کار می کنند ، که می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر در SERP کمک کند.

5 مرحله سئو ارگانیک

اکنون که دانستید SEO ارگانیک چیست ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید این اطلاعات را به یک استراتژی موثر برای تجارت خود تبدیل کنید.

بیایید به یک استراتژی ارگانیک پنج مرحله ای برویم که مطمئناً وب سایت شما را با لطف گوگل جلب خواهد کرد. شما همچنین می توانید این برخی از بهترین روشهای آلی سئو را در نظر بگیرید.

مرحله اول: تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید
تحقیق در مورد کلمات کلیدی بسیار مهم است - در واقع ، برخی می گویند این اساس استراتژی های موثر در جستجوگرها برای آلی است.

هنگامی که تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید ، از ابزاری مانند keywordtool.io برای شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند برای تجارت و صنعت خود استفاده کنید. با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات خود شروع کنید.

کلمات کلیدی را که از نظر حجم جستجو زیاد هستند شناسایی کنید
از آنجا ، می توانید تغییرات آن کلمات کلیدی ، حجم جستجوی آنها ، رقابت و مقدار هزینه هر کلیک را مشاهده کنید.

در حالت ایده آل ، شما کلمات کلیدی با حجم جستجوی ماهانه بالا و رقابت کم را انتخاب خواهید کرد - این سس مخفی در مورد یافتن کلمات کلیدی موثر است.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی ، باید هدف قرار دادن انواع کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند را در نظر بگیرید. کلمات کلیدی دم کوتاه کلمات کلیدی عمومی تری مانند "کیک بستنی" هستند. کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی و عباراتی خاص تر مانند "بستنی آغشته به دست چیپ شکلات" هستند.

همانطور که می بینید ، این کلمات کلیدی بسیار متفاوت هستند و جستجوگرانی را با اهداف مختلف جذب می کنند.

اگر یک بستنی فروشی اداره کنید و صفحه ای بنویسید که کلمه کلیدی "کیک بستنی" را هدف قرار دهد ، رتبه بندی آن کلمه کلیدی در نتایج جستجو برای شما بسیار سخت خواهد بود.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند تأثیر می گذارند!
طی 5 سال گذشته ، ما تولید کرده ایم:

2.4 میلیارد
در درآمد مشتری

6.3 میلیون+
برای مشتریان ما پیشرو است

4.2 میلیون
تماس تلفنی مشتری

درباره نتایج ما بیشتر بدانید
چرا؟ زیرا هزاران بستنی فروشی دیگر نیز سعی می کنند دقیقاً همان کلمه کلیدی را رتبه بندی کنند.

نمونه حجم جستجوی کیک بستنی
همانطور که مشاهده می کنید ، حجم جستجو برای کلمه کلیدی بسیار زیاد است ، اما رقابت نیز بسیار زیاد است.

از طرف دیگر ، اگر صفحه ای بنویسید که کلمه کلیدی دم دراز "بستنی آغشته به تراشه شکلات" را هدف قرار دهد ، رتبه بندی زمان بسیار آسان تری خواهید داشت زیرا هر بستنی فروشی محتوا درباره آن محصول ایجاد نمی کند. حجم جستجو بسیار کمتر است ، اما رقابت نیز بسیار کم است.

ببینید چرا تحقیق در مورد کلمات کلیدی بسیار مهم است؟

مرحله دوم: برای هدف قرار دادن واژه های کلیدی واجد شرایط خود ، محتوا ایجاد کنید
پس از انتخاب لیستی از کلمات کلیدی که مخاطبان شما را به طور م targetثر هدف قرار می دهد ، نوبت به نوشتن می رسد.

Google این محتوا را در نتایج جستجو رتبه بندی می کند ، بنابراین همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، مهم است که برای کسب رتبه های برتر ارگانیک ، مفید و مفید باشد.

می توانید انواع متنوعی را برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال ، یک وبلاگ به شما امکان می دهد یک جریان ثابت از محتوای تازه ، که Google آن را دوست دارد ، منتشر کنید. همچنین می توانید محتوای طولانی مدت را منتشر کنید ، که طول آن معمولاً بیش از 2000 کلمه است. Google همچنین محتوای فرم طولانی را دوست دارد زیرا اثبات می کند شما در این زمینه متخصص هستید.

مهم نیست که چه نوع محتوایی را برای نوشتن انتخاب می کنید ، باید تلاش کنید تا بهترین اطلاعات ممکن را در مورد کلمه کلیدی مورد نظر خود به کاربران ارائه دهید.

مرحله سوم: چندرسانه ای را به محتوای خود اضافه کنید
یکی از مهمترین نکات ارگانیک در زمینه سئو ، افزودن چندرسانه ای به محتوای خود است. گرچه چندرسانه ای به نظر بی اهمیت می رسد اما از آن دور است. در حقیقت ، اضافه کردن مالتی مدیا به محتوای شما هزاران هدیه دارد.

اول ، وقتی می گوییم چندرسانه ای ، در مورد تصاویر ، اینفوگرافیک ها و حتی فیلم ها صحبت می کنیم. این نوع محتوا برای شکستن دیوارهای طولانی متن بسیار مناسب است و باعث می شود کاربران در صفحه شما مشغول باشند.

اما چندرسانه ای چگونه به سود تبلیغات ارگانیک SEO شما می باشد؟

وقتی کاربران را در صفحات سایت خود مشغول می کنید ، مدت طولانی تری آنها را در وب سایت خود نگه دارید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، زمان ساکن یا مدت زمان ماندن کاربران در وب سایت شما ، از فاکتورهای مهم رتبه بندی Google است.

هرگونه اضافه اضافی به صفحه شما که باعث می شود کاربران در سایت شما طولانی تر بمانند ، ثانیه دیگری نسبت به زمان سکونت شما است که می تواند به نفع رتبه بندی جستجو باشد.

مرحله چهارم: سرعت صفحه سایت خود را بهینه کنید
ما همچنین اشاره کردیم که سرعت صفحه یکی دیگر از فاکتورهای رتبه بندی گوگل است و دلیل خوبی هم دارد. به یاد دارید که چگونه گفتیم Google می خواهد بهترین نتایج مطلق را به کاربران ارائه دهد؟

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی