• سئو ارزان

50 تمرین عالی سئو

عمل بهینه سازی موتور جستجو (سئو) برای هر وب سایتی که جدی در رتبه بندی در میان نتایج برتر در موتورهای جستجو باشد ، استاندارد شده است. حتی اگر سئو از اهمیت بالایی برخوردار است ، اینکه بدانید دقیقاً چه تغییراتی را باید ایجاد کنید تا شانس خود را برای کسب رتبه بالاتر افزایش دهید ، چالش برانگیز است.

برای سهولت کار ، ما این لیست را شامل 50 نکته تخصصی و بهترین روش جستجوگرها است که به شما کمک می کند راه های بهبود قابلیت جستجو در وب سایت خود را شناسایی کنید. آنها براساس موضوع سازماندهی شده اند و نمای کاملی از موثرترین تاکتیک های SEO را که امروزه استفاده می شود ، ارائه می دهند.

نکات مدیریت محتوا

نکات SEO: نکات مدیریت محتوا

1. برای ارتقا rank رتبه بندی ، محتوای قدیمی خود را به روز کنید. هر وب سایتی به یک جریان مداوم از محتوای جدید نیاز دارد ، اما آیا برای تجدید مطالب همیشه سبز خود وقت اختصاص داده اید؟ اختصاص دادن زمان برای دوباره کاری مقالات قدیمی می تواند به شما در بهبود نرخ کلیک و افزایش رتبه کلی کمک کند. برخی از پیشرفت های معمول شامل ایجاد عناوین جدید ، رفع اشتباهات گرامری و املایی و به روزرسانی تاریخ انتشار است. این تغییرات به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که محتوای شما تازه است و به افزایش دید سایت شما کمک می کند.

2. یک استراتژی قصد جستجو ایجاد کنید. برای ایجاد محتوای مرتبط ، مهم است که بدانید مخاطب شما به دنبال چه چیزی است. ایجاد یک استراتژی قصد جستجو با تجزیه و تحلیل رتبه بندی جستجو برای یک کلمه کلیدی هدف شروع می شود. مقالاتی را که برای اولین بار در جستجو ظاهر می شوند ، مرور کنید و متوجه شوید که آنها شامل انواع محتوایی هستند. ببینید که آیا اکثر نتایج مربوط به پست های وبلاگ ، صفحات محصول ، راهنماها یا انواع دیگر محتوای محبوب است. در نهایت ، شما می خواهید محتوای شما ساختاری آشنا داشته باشد اما به اندازه کافی منحصر به فرد باشد تا بتواند جلب توجه کند.

3. مرتباً مطالب تازه ارسال کنید. ایجاد محتوای با کیفیت هنوز هم بهترین راه برای توسعه وب سایت شما به عنوان یک مرجع واقعی است. اما علاوه بر محتوای آموزنده ، شما باید یک جریان ثابت از پست های جدید ایجاد کنید که توسط موتورهای جستجو نمایه می شود. به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد آخرین اخبار صنعت در مکان خود ، یکی از راه های عالی برای ایجاد پست های جدید است . مورد دیگر این است که موضوعات اصلی خود را به موضوعات کوچکتر تقسیم کنید تا بتوانید مقالات جدید مربوط به این کلمات کلیدی را ارسال کنید. ارسال مداوم و مداوم باید بخشی مهم از استراتژی SEO شما باشد.

4. پست های خود را برای خوانندگان انسانی بنویسید. به راحتی می توانید SEO را تحریک کنید و فراموش کنید که در حال ایجاد پست هایی برای جلب توجه مخاطبان انسانی هستید . موتورهای جستجو مسیری مهم برای دستیابی به افراد است زیرا در صورت عدم رتبه بندی نمی توانید دیده شوید. با این حال ، همیشه باید سعی کنید محتوای خود را ساده نگه دارید و از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی ، پیوندها یا عناصر دیگری که باعث حواس پرتی می شوند ، خودداری کنید. پست های لذت بخش و آسان برای خواندن چیزی است که باعث بازگشت افراد می شود.

5- عناوینی را انتخاب کنید که جلب توجه کند. وقتی صحبت از ارسال و سئو می شود ، اولین برداشت شاید مهمترین عامل موفقیت شما باشد. اگر کسی را وادار به کلیک کردن روی پست های خود نکنید ، خوب نیست که رتبه خوبی کسب کنید. برای تولید کلیک های بیشتر ، باید عناوینی ایجاد کنید که واضح ، جالب و حاوی کلمات کلیدی غنی باشند. عنوان اولین چیزی است که هر کس هنگام مرور نتایج جستجو می بیند ، بنابراین شما می خواهید بلافاصله توجه او را جلب کنید.

6. پست خود را آنقدر طولانی کنید که بتواند شمارش شود. پست های شما واقعاً چه مدت باید باشد؟ پاسخ ساده این است که یک پست باید به قدری طولانی باشد که بتواند برای آن موضوع خاص ارزش افزوده ایجاد کند . حداقل طول پست مناسب برای هدف گذاری 600 کلمه است ، که به شما فضای کافی برای ارائه نکات مهم خود را می دهد. موتورهای جستجو تمایل دارند پست های طولانی تر را که حداقل 2000 کلمه هستند ، ترجیح دهند و همچنین باید از این پست های "معتبر" طولانی تر برای اضافه کردن قدرت اضافی به پتانسیل رتبه بندی خود استفاده کنید.

7. از پر كردن كلمات كليدي خودداري كنيد. مهم است که از تعداد زیادی کلمات کلیدی در پست های خود استفاده نکنید. الگوریتم های موتور جستجو امروز بسیار پیچیده هستند و می توانند به طور خودکار ارتباط پست شما را برای یک کلمه کلیدی خاص بر اساس عوامل تعیین کنند. کلمات کلیدی فقط یکی از معیارها را نشان می دهند و آنها بسیار مهم هستند ، اما شما نمی خواهید کیفیت را فقط به خاطر آنها فدا کنید. همیشه سعی کنید کلمات کلیدی خود را هوشمندانه در پست خود قرار دهید و مطمئن شوید که نوشتار با حواس پرتی محدود روان است

8- برای شروع یک ایده اصلی داشته باشید. پس از شناسایی یک کلید واژه اصلی بر اساس تحقیقات خود ، آماده ایجاد پست هستید. مهم است که به یاد داشته باشید که یک کلمه کلیدی یک موضوع پست نیست. شما باید هدف خود را ایجاد یک ایده اصلی قرار دهید که دارای کلمه کلیدی به عنوان یک بخش برجسته از آن باشد. همیشه سعی کنید از دیدگاه شخصی خود در نوشتن مطالب خود استفاده کنید و صدای منحصر به فرد خود را به هر مقاله برسانید.

9. کار بر روی ایجاد محتوای اقتدار. در حالی که برخی از ابزارها و تکنیک های جستجوگرها با گذشت زمان تغییر کرده اند ، ایده محتوای معتبر برای موفقیت طولانی مدت وب سایت بسیار مرتبط است. محتوای معتبر ارزش را در قالب منابع معتبر ، داده های پشتیبانی کننده و اقدامات واضح ارائه می دهد. شما همیشه باید در تلاش برای ایجاد اقتدار خود باشید و به روشهای جدید برای گسترش نفوذ خود فکر کنید.

10. هرگونه محتوای تکراری را حذف کنید. داشتن محتوای تکراری می تواند در رتبه بندی موتور جستجو تأثیر بگذارد ، حتی اگر مجازات مستقیمی نباشد. وقتی محتوای یکسانی در دو URL مختلف دارید ، این امر می تواند برای موتورهای جستجو مشکل باشد که کدام یک را برای جستجوی مشخص نمایش دهد. همچنین می تواند تمرکز محتوای شما را کم و ترافیک را بین چندین مکان تقسیم کند. به طور کلی ، بهتر است این مشکل را برطرف کرده و تمرکز بیشتری بر جریان محتوای خود داشته باشید.

نکات کلیدی کلیدی

نکات مربوط به سئو: نکات تحقیق درباره کلمات کلیدی

11. با کلمات کلیدی seed شروع کنید. تمام تحقیقات کلمات کلیدی باید با کلمات کلیدی seed شما آغاز شود زیرا آنها واقعاً جایگاه ویژه شما را مشخص می کنند و به شما کمک می کنند تا رقبای خود را ارزیابی کنید. شما می توانید کلمات کلیدی بذر خود را مستقیماً از محصول یا خدمتی که می فروشید بگیرید یا در مورد وب سایت بازاریابی شرکت های وابسته ، کلمات کلیدی بالقوه را از کانال های وابسته خود طوفان فکری کنید یا در مورد جایگاه خود تحقیق کنید. مهم است که کلمات کلیدی مربوط به بذر را انتخاب کنید که بتوانید ارزش طولانی مدت آن را ایجاد کنید.

12. به دنبال کلمات کلیدی باشید که رقبا از آن استفاده می کنند. با انجام تحقیقات رقابتی در مورد کلمات کلیدی و همچنین بهبود استراتژی کلمات کلیدی خود ، می توانید چیزهای زیادی در مورد موقعیت یابی وب سایت یاد بگیرید . یکی از مهمترین یادآوری ها در مورد تحقیق کلمات کلیدی رقابتی این است که یاد بگیرید رقبا چه کاری انجام می دهند اما از کپی کردن کلمات کلیدی اصلی آنها خودداری کنید. شما هنوز هم می خواهید یک موقعیت منحصر به فرد برای وب سایت خود پیدا کنید که ارزش منحصر به فرد شما را در بازار برجسته کند.

13. از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید. کلمات کلیدی منفی کلماتی هستند که شما انتخاب کرده اید تا از هر کمپین تبلیغاتی PPC حذف شوند. با انتخاب کلماتی که نمی خواهید آنها را هدف قرار دهید ، بهتر می توانید تبلیغات خود را به مخاطبی هدایت کنید که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید . هنگام تعریف کمپین تبلیغاتی خود ، در نظر بگیرید که هدف اصلی چیست و چگونه می توانید کلمات کلیدی را که ممکن است از این هدف اصلی رد شوند ، حذف کنید.

14. کلمات کلیدی مورد نظر خود را تجزیه و تحلیل کنید. اگرچه به نظر واضح می رسد ، اما ایده خوبی است که از کلمات کلیدی انتخابی خود تجزیه و تحلیل کاملی انجام دهید . تحقیق در مورد کلید واژه زمانی موثرتر است که تعدادی ابزار و روش مختلف را با هم ترکیب کنید. با مشاهده تعدادی از منابع مختلف ، می توانید لیستی از کلمات کلیدی را ایجاد کنید که کامل باشد و به طور مستقیم با هدف شما مرتبط باشد. هدف اصلی شما همیشه یافتن کلمات کلیدی است که دارای حجم جستجوی منطقی زیاد اما رقابت کم باشند.

15- در مورد اصطلاحات جستجوی مرتبط تحقیق کنید. اگر در تهیه لیست کاملی از کلمات کلیدی هدف مشکل دارید ، ممکن است بخواهید عبارات جستجوی مرتبط را در نظر بگیرید. این یک روش فوق العاده ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک جستجوی گوگل انجام دهید و به پایین صفحه بروید. در آنجا ، بخش "جستجوهای مربوط به" را مشاهده خواهید کرد که برخی از کلمات کلیدی اضافی را به شما ارائه می دهد. این امر به ویژه در هنگام تحقیقات اولیه هنگامی که در حال کاوش موضوعی هستید و می خواهید لیستی را سریع تهیه کنید ، بسیار مفید است.

16. فصلی بودن کلمات کلیدی را در نظر بگیرید. برخی از کلمات کلیدی مانند "آتش بازی" یا "eggnog" در فصول خاص تعطیلات تقاضای جستجو را افزایش می دهند. سایر عبارات جستجو که با افزایش متداول تقاضای جستجو در یک زمان خاص از سال مواجه می شوند ، نشان دادن جوایز و سایر رویدادهای سالانه مانند کنفرانس ها است. با ایجاد پست هایی که از کلمات کلیدی دم بلند استفاده می کنند و مربوط به این دوره ها هستند ، می توانید از تقاضای فصلی او استفاده کنید.

17- س questionsالات و نیازهای مخاطبان خود را برطرف کنید. برای این که محتوای شما در بین مخاطبان طنین انداز شود ، باید نیاز خاصی را که آنها دارند برطرف کند. برای اینکه مطالب شما مستقیماً مرتبط باشند ، معمولاً بهتر است که هر پست را به گونه ای تنظیم کنید که به س questionال خاصی بپردازد که بتوانید پاسخ مفیدی به آن ارائه دهید. با پاسخ مستقیم به این س questionsالات ، ارزش افزوده و در عین حال فرصتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود خواهید داشت.

بهترین روشهای جستجوگرها در صفحه

نکات مربوط به سئو: بهترین روشهای جستجو در سایت

18- از URL های واضح و قابل خواندن استفاده کنید. داشتن یک URL به وضوح نوشته شده باید امروزه یک روش استاندارد باشد ، با این وجود بسیاری از صفحات وب همچنان دارای URL های نامشخص یا تولید شده توسط سیستم هستند. URL هر مقاله قطعاً عاملی در سئو است ، زیرا موتورهای جستجو می فهمند که مردم دوست دارند قبل از کلیک بر روی یک URL ، یک URL را بخوانند. نام URL خود را صریح و مرتبط با موضوع پست خود نگه دارید تا شانس رتبه بندی خوب و گرفتن کلیک های بیشتر را افزایش دهید.

19. از کلمات کلیدی در نام تصویر خود استفاده کنید. این پیشنهاد پیشنهادی آسان است که اغلب می توان از آن چشم پوشی کرد. همه ما می دانیم که قرار دادن تصاویر در صفحات وب باعث پویایی و راحت تر خواندن آنها می شود. علاوه بر این ، مخاطبان از این امر قدردانی می کنند و به احتمال زیاد یک پست غنی از تصویر با دیگران به اشتراک گذاشته می شود. هنگام نامگذاری فایلهای تصویری ، کلمات کلیدی اصلی را از عنوان و URL خود وارد کنید. همچنین می توانید متن alt (متن جایگزین) متن را با جزئیات و اطلاعات بیشتر در مورد محتوای عکس ، برای تصویر تغییر دهید.

20. از کلمه کلیدی هدف خود در 100 کلمه اول استفاده کنید. این تاکتیک SEO در صفحه برای مدت طولانی وجود داشته است و هنوز هم یک روش عالی است. Google تمایل دارد کلماتی را که در ابتدای مقاله آورده می شوند ، ترجیح دهد و شما می خواهید مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی شما در جلو و مرکز قرار دارد. همچنین شامل کلید واژه اصلی در اوایل پست خود به عنوان بخشی از روشن کردن نکات کلیدی برای مخاطبان ، مفید است. به عنوان یک قانون کلی ، شما می خواهید کلمه کلیدی مورد نظر در 100 کلمه اول یک مقاله ظاهر شود.

21. برای هدف جستجو بهینه سازی کنید. حتی اگر همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یک استراتژی قصد جستجو ایجاد کرده اید ، باز هم باید مطمئن شوید که قالب های صفحه شما با در نظر گرفتن جستجو بهینه شده اند . استفاده از یک ساختار صفحه و قالب متناسب با نتایج جستجوی محبوب ، مکان بسیار خوبی برای شروع است. آیا نتایج برتر لیست ها ، مرورهای گسترده ، صفحات محصول یا موارد دیگر را کاملاً پسند می کند؟ بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید کاری کنید که یک پست در مکانی متعلق به آن نباشد.

22. یاد بگیرید که از مجازات های جستجو جلوگیری کنید. استفاده از روشهای س SEOال برانگیز SEO می تواند مجازات موتورهای جستجو و نتایج ضعیف رتبه بندی را برای شما به همراه داشته باشد. یک نمونه از اقدامات سئو که می تواند جریمه دریافت کند ، مخفی کردن کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی را می توان با تطبیق رنگ متن با پس زمینه پنهان کرد و گرفتن آنها دشوار است ، اما موتورهای جستجوی مدرن در تشخیص این نوع ترفندها بهتر می شوند. مثالهای دیگر شامل پر کردن کلمات کلیدی و مجبور کردن کلمات کلیدی به مکانهایی در پست است که فقط متناسب نیستند.

23- توصیفهای متاثرکننده را بنویسید. توضیحات متا پاراگراف کوتاه از متن است، معمولا، 150-160 کاراکتر در طول، که در زیر عنوان یک پست به نظر می رسد در نتایج جستجو. این توصیفات برای اهداف رتبه بندی مستقیم چندان مهم نیستند اما می توانند در تعامل با پست های شما تأثیر چشمگیری داشته باشند. برای اینکه خوانندگان را مجبور کنید روی مقاله های شما کلیک کنند ، باید توضیحات متا را جالب ، منحصر به فرد و شامل کلمات کلیدی یا نکات اصلی خود کنید.

24. تفاوت عوامل درون و خارج از صفحه را بدانید. فاکتورهای SEO داخلی شما شامل تنظیمات فنی وب سایت شما شامل کد (HTML ، CSS و غیره) ، متن و تجربه بصری است. عوامل خارج از صفحه شامل پیوندها ، درگیر شدن در شبکه های اجتماعی و تلاش های بازاریابی است. بسیاری از شرکتها زمان زیادی را صرف پیگیری این فعالیتهای خارج از صفحه می کنند ، اما شما نمی خواهید از بهینه سازی SEO در صفحه خود غافل شوید . فاکتورهای SEO درون صفحه ای در واقع عناصری هستند که شما بیشترین کنترل را روی آنها دارید.

25. صفحه ها را با برچسب های noindex اصلاح کنید. در طول توسعه یک وب سایت ، صفحات گاهی اوقات با برچسب noindex مشخص می شوند که از فهرست شدن و برداشتن آنها توسط موتورهای جستجو جلوگیری می کند. اگرچه این کار هنگام آزمایش طراحی صفحه یا نوشتن کد مفید است ، اما نگه داشتن این صفحات با برچسب noindex روش خوبی نیست مگر اینکه از آنها برای یک هدف خاص استفاده کنید. به راحتی می توانید از پلاگین Yoast برای وردپرس یا یک ابزار شخص ثالث دیگر برای بررسی برچسب های صفحه خود و مطمئن شوید که به درستی نمایه شده اند.

نکات و راهکارهای لینک سازی

نکات SEO: نکاتی در زمینه ایجاد لینک و بهترین روش ها

26. به وب سایت های دیگر پیوند دهید. در مورد ارزش افزودن پیوندهای خارجی به صفحات شما در بین متخصصان سئو بحث شده است. برخی می گویند که این باعث کاهش ارزش پیوندهای شما می شود و باید بیشتر روی پیوندهای داخلی تمرکز کنید. علاوه بر این ، از نظر فنی بر رتبه بندی صفحه تأثیر می گذارد زیرا الگوریتم ها از پیوندهای داخلی استفاده می کنند. همانطور که گفته شد ، شامل برخی از لینک های خارجی در وب سایت خود و استفاده هوشمندانه از آنها برای افزایش ارزش ارسال ها ، مزایای واضحی دارد.

27. ایجاد بک لینک با کیفیت بالا. بر اساس الگوریتم های موتور جستجو امروز ، همه بک لینک ها برابر نیستند . به عنوان مثال ، سیستم Google از بک لینک هایی که از یک دامنه میزبان معتبر و معتبر هستند ، طرفداری می کند. از آنجا که بک لینک ها یکی از مهمترین عوامل کلی برای رتبه بندی صفحه هستند ، ارزش دارد که برای تهیه یک استراتژی بک لینک که شامل ایجاد ارتباط با وب سایت های پیشرو است ، وقت بگذارید. بهترین روش همچنین شامل اصول ایجاد محتوای شگفت انگیز و ایجاد ارتباط بیشتر افراد با شماست.

28. از وبلاگ نویسی مهمان برای ایجاد لینک استفاده نکنید. وبلاگ نویسی مهمان قبلاً یک روش عالی برای ایجاد پیوند به وب سایت اصلی شما بود. اما در سال های اخیر موتورهای جستجو با بازاریابانی که برای ایجاد پیوندهای جدید محتوای کم کیفیت در سایت های دیگر ایجاد می کنند ، برخورد جدی کرده اند. در نتیجه ، بهتر است از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان یک تاکتیک برای انتشار محتوای اضافی با کیفیت بالا استفاده کنید که می تواند باعث ایجاد آگاهی از برند شود و باعث ایجاد ترافیک به وب سایت شما شود ، در حالی که روش های دیگر برای ایجاد پیوندهای خود را دنبال می کنید.

29- از تاکتیک های بد ساخت پیوند خودداری کنید هر پیوندی که به وب سایت خود ایجاد می کنید باید طبیعی باشد و به دامنه های با کیفیت متصل باشد. همیشه بهترین کار این است که کسب و کار و مشتریانتان روی محتوای عالی و پیوندهای با کیفیت بالا تمرکز کنند. نمونه هایی از تاکتیک های ایجاد پیوند منفی شامل تبادل پیوند بیش از حد ، ایجاد پیوندهایی با متن بهینه سازی شده بیش از حد بهینه و افزودن سایت خود به فهرست های وب کم ارزش است. شما می خواهید از این موارد به طور کامل جلوگیری کنید ، در غیر این صورت ممکن است به پتانسیل رتبه بندی سایت خود آسیب برسانید.

30. محتوا را به وب سایت های مربوطه کمک کنید. یک تاکتیک ایجاد پیوند که بسیار موثرتر از وبلاگ نویسی ساده برای مهمان است ، کمک به محتوای با کیفیت بالا در انتشار ، وبلاگ یا وب سایت است. این محتوا می تواند به صورت مصاحبه ، اینفوگرافی ، فیلم یا سایر مطالب باشد. این روش ایجاد پیوند برای استفاده در وب سایت های دارای مرجع عالی که بخشی از ویژگی های شما هستند ، بهترین استفاده است. ممکن است کندتر از سایر تکنیک ها باشد اما این فرصت را دارد که دید بالایی داشته باشد.

31. ایجاد ارتباط با سهام اجتماعی. اشتراک های اجتماعی یک فاکتور رتبه بندی مستقیم موتور جستجو نیستند ، اما می توانند به رانندگی در وب سایت شما کمک کرده و دید شما را بیشتر کنند. با قرار دادن دکمه های قابل مشاهده در شبکه های اجتماعی مستقیم بر روی صفحات خود ، به اشتراک گذاشتن مطالب خود را برای خوانندگان آسان کنید. هر تعداد پست بیشتر به دست می آورد ، احتمال دریافت پیوند از وب سایت دیگری بیشتر است.

32. تکنیک پیوند شکسته را امتحان کنید. این تاکتیک نیاز به کمی تحقیق دارد زیرا ابتدا باید پیوندهای خراب را از صفحات وب سایت های مربوطه پیدا کنید . هنگامی که برخی از پیوندهای هدف را در ذهن خود دارید ، به سادگی مقداری از محتوای ارزشمند ایجاد می کنید تا محتوای پیوند شکسته را جایگزین کنید و به روزرسانی پیشنهادی خود را به مالک سایت ، ویرایشگر یا مدیر وب سایت اطلاع دهید. از آنجا که احتمالاً تغییر شما به بهبود تجربه کاربر و خوانایی صفحه کمک خواهد کرد ، فروش آن آسانتر از آن است که تصور می کنید.

33. با توصیفات خود مانند بک لینک رفتار کنید. همکاری برای بسیاری از این استراتژی ها ضروری است زیرا می تواند یک سود متقابل برای همه افراد درگیر داشته باشد. هنگام ارائه توصیفات برای مشاغل دیگر ، می توانید از این فرصت برای ایجاد یک لینک برگشت به وب سایت خود استفاده کنید. با ارائه بازخورد واقعی خود ممکن است بتوانید مقداری ترافیک ایجاد کنید و همچنین با مشتریان خود اعتماد کنید.

34. پیوندهای داخلی خود را به صورت استراتژیک تنظیم کنید. پیوندهای داخلی شما ، به معنای پیوندها از یک صفحه وب سایت شما به صفحه دیگر ، می تواند تأثیر مثبتی در رتبه بندی صفحه داشته باشد. یک روش اثبات شده برای تنظیم این امر استفاده از پیوندهای زمینه ای برای اتصال صفحات مرتبط است. شما باید صفحات "اهدا کننده" را تعریف کنید که پیوند و صفحات "هدف" را ارائه می دهد که می خواهید با پیوندهای اضافه شده تقویت کنید. سعی کنید صفحات خود ، به ویژه پست های کوتاهتر را با پیوندهای داخلی بیش از حد بارگیری نکنید. بیش از 5 یا 6 لینک داخلی برای یک پست کوتاه تر ، یک قانون خوب است.

معیارهای سئو و نکات نظارت

نکات جستجوگرها: معیارهای سئو و نکات نظارت

35. مقایسه صحیح با ترافیک ارگانیک انجام دهید. ترافیک ارگانیک به طور کلی تعداد بازدیدکنندگانی است که از موتورهای جستجو به وب سایت شما می آیند. در حالی که هدف اصلی بیشتر وب سایت ها افزایش هرچه بیشتر بازدید است ، اما همیشه بهتر است از یک معیار مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر ماهیت فصلی در ترافیک وب شما وجود دارد ، مهم است که ترافیک ارگانیک خود را برای هر زمان مشخص با نتایج همان ماه سال گذشته مقایسه کنید. سایر مقایسه های معمول ارزیابی ترافیک براساس مکان یا صفحه بازدید کننده است.

36. نرخ جستجوی صفحات فرود را اندازه بگیرید. نرخ گزاف گویی آلی به شما خواهد گفت چگونه بسیاری از مردم وب سایت خود را پس از تنها مشاهده یک صفحه واحد به سمت چپ. به عنوان درصدی از بازدید کنندگان گزارش می شود و هرچه این تعداد کمتر باشد ، بهتر است. داشتن نرخ پرش بالا در یک صفحه به این معنی است که شما ممکن است پیوندها یا سایر مطالب مفید کافی برای درگیر کردن افراد با وب سایت خود را نداشته باشید. برای یک صفحه فرود ، این می تواند به این معنی باشد که محتوا مربوط به کلمات کلیدی جستجو شده نیست و ممکن است به برخی از به روزرسانی های مهم نیاز داشته باشد.

37. پیگیری تعامل کاربر با صفحات در هر جلسه. با نگاهی به نرخ پرش مطمئناً می توانید به شما بگویید که آیا مشکلی در تعامل صفحه دارید یا خیر ، اما اگر می خواهید در مورد میزان ارتباط مخاطب خود با محتوای بیشتری اطلاعاتی کسب کنید ، باید معیار دیگری را جستجو کنید. Pages per Session یک اندازه گیری ساده برای تعداد صفحاتی است که هر بازدید کننده در طی یک بازدید با یکدیگر ارتباط برقرار می کند. تعداد بالایی برای صفحات در هر جلسه مطلوب است و همچنین می توانید داده های خود را توسط گروه های مختلفی از افراد تقسیم بندی کنید تا از رفتارهای مخاطبان خود بیشتر بدانید.

38. نرخ تبدیل یک معیار عالی هدفمند است. شما می توانید میزان تعامل مخاطبان خود را با تقریباً هر عنصر موجود در وب سایت خود بسنجید. نرخ تبدیل با انجام تعداد اعمال انجام شده (برای یک عنصر خاص) و غواصی با تعداد بازدیدهای منحصر به فرد اندازه گیری می شود. این معیار بهتر است هنگام ردیابی عملکرد دلخواهی که بخشی از استراتژی کلی وب سایت شما است استفاده شود. اقداماتی مانند ثبت نام در خبرنامه ، بارگیری محتوا یا پخش ویدیو برخی از نمونه های متداول هستند.

39. رتبه بندی کلمات کلیدی می تواند تخمین مناسبی از اقتدار باشد. اندازه گیری قدرت موتور جستجو آسان نیست و هیچ راهی مستقیم برای انجام آن وجود ندارد. با این وجود ، یک معیار ارزیابی بسیار خوب ، رتبه بندی کلمات کلیدی است. رتبه بندی کلمات کلیدی اصطلاحات خاصی را که سعی می کنید برای آنها رتبه بندی کنید اندازه گیری می کند و می تواند اطلاعات خوبی در مورد رقابت شما نشان دهد. با اطمینان بیشتر به سایت ، می توانید ببینید که رتبه بندی کلمات کلیدی شما با گذشت زمان بهبود می یابد.

40. به زمان صرف شده در صفحه نگاه کنید . اندازه گیری مدت زمانی که بازدیدکنندگان شما در یک صفحه خاص می گذرانند راهی عالی برای دانستن اینکه آیا محتوای شما واقعاً جذاب است یا خیر. معیارهای دیگر می توانند به شما بگویند که آنها از چه تعداد صفحه بازدید می کنند و اگر از صفحه خارج شوند ، اما زمان واقعی صرف شده در صفحه برای اندازه گیری اهداف خاص بسیار مفید است. هر یک از صفحات شما دارای هدف و قالب متفاوتی است ، مانند صفحه فرود ، پست عمیق یا مقاله خبری. می توانید میانگین زمان صرف شده در هر صفحه را اندازه گیری کنید و ببینید آیا با انتظارات شما مطابقت دارد.

بهینه سازی SEO فنی

نکات SEO: بهینه سازی SEO فنی

41. هر چیزی که باعث کند شدن صفحه شما شود را حذف کنید. داشتن یک وب سایت سریع ممکن است این روزها داده شده ای به نظر برسد ، اما حتی یک یا دو ثانیه تأخیر کوچک نیز می تواند تأثیر مهمی بر توانایی شما در حفظ بازدیدکننده داشته باشد. سرعت وب سایت شما تقریباً بر روی هر معیار مهمی که دنبال می کنید تأثیر می گذارد. برخی از راه های سرعت بخشیدن به وب سایت شما شامل انتقال به یک میزبان برتر ، از بین بردن ابزارک ها یا افزونه هایی است که موضوع را کند می کنند و همچنین کاهش اندازه تصویر

42. تجربه کاربر سایت خود را بهبود ببخشید. داشتن یک وب سایت با تجربه کاربری عالی (UX) منجر به اشتراک گذاری ، پسندیدن و پیوند بیشتر به محتوای شما خواهد شد. یک UX قوی همچنین به شما کمک می کند تا "نرخ پرش" شما کاهش یابد و بازدیدکنندگان مدت بیشتری را درگیر صفحات خود کنید. بازدیدهای بیشتری از صفحه و زمان صرف شده در وب سایت شما مستقیماً بر SEO تأثیر می گذارد و می تواند در طول زمان تأثیر مثبتی در رتبه بندی صفحه شما داشته باشد.

43. سلسله مراتب سایت خود را سازماندهی کنید. ناوبری از یک وب سایت نه تنها برای بازدید کنندگان بلکه برای نمایه سازی موتور جستجو است. بیشتر موتورهای جستجو تخمین می زنند که هر صفحه خاصی در ساختار کلی وب سایت قرار دارد. برای ملاحظات سئو ، بهتر است یک صفحه ناوبری ساده برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید که می تواند به عنوان یک نقشه سایت برای موتورهای جستجو نیز عمل کند. همچنین باید تمام صفحات خود را در یک ساختار آسان با URL های مربوطه سازماندهی کنید.

44. گواهی SSL را به سایت خود اضافه کنید. یک گواهی SSL با نمایش URL شما با "https" به جای "http" معمول ، امنیت وب سایت شما را تأیید می کند و به بازدیدکنندگان اطمینان بیشتری می دهد. دریافت گواهینامه کار دشواری نیست و مطمئناً به وب سایت شما اصالت می بخشد. همچنین از هرگونه مسیریابی که ممکن است در بعضی از مرورگرها اتفاق بیفتد و ممکن است بازدیدکنندگان را در صورت نداشتن گواهی SSL به سایت هشدار دهد جلوگیری می کند.

45. با استفاده از Google Webmaster Tools داده های خود را برجسته کنید. استفاده از Google Webmaster Tools می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتری از صفحات وب خود در نتایج جستجوی Google نمایش دهید. به طور خاص ، برجسته کننده داده به شما امکان می دهد اطلاعات خاصی را از صفحات خود مانند رتبه بندی ، قیمت ها و بررسی ها برجسته کنید. هنگامی که آنها را در Google Webmaster Tools تنظیم کردید ، پس از اینکه Google دوباره وب سایت شما را جستجو کرد ، همراه با قطعه غنی نمایش داده می شوند.

46. ​​صفحه 404 سفارشی و مارک دار ایجاد کنید. همیشه بهتر است تا آنجا که ممکن است صفحات تغییر مسیر (404) را حذف کنید تا بازدیدکنندگان همیشه به محتوای مفید هدایت شوند. هیچ راهی برای از بین بردن کامل آنها وجود ندارد و یکی از راه های بهبود وب سایت شما ایجاد یک صفحه تغییر مسیر 404 با مارک تجاری است . انجام این کار به شما امکان می دهد صفحه را با پیوندهای اضافی به سایر مطالب خود سفارشی کنید و یک صفحه تغییر مسیر سفارشی بسیار جذابتر از صفحه استاندارد 404 است.

47. تدوین استراتژی فنی SEO. قبل از اینکه در وب سایت خود پیشرفتهای بیشتری ایجاد کنید ، تعریف یک استراتژی فنی SEO یک روش خوب است . اولین قدم توصیه شده ، تکمیل حسابرسی فنی SEO است که به شما کمک می کند برخی از جنبه های ضعیف سایت شما را که ممکن است نیاز به بهبود داشته باشند ، شناسایی کنید. تعدادی ابزار نرم افزاری وجود دارد که به شما در گردآوری این اطلاعات کمک می کند و این یک مبنای عالی برای یک طرح بهبود سئو فنی کاملاً آگاه است.

48. پودرهای سوخاری می توانند به افزایش ناوبری سایت شما کمک کنند. ناوبری وب سایت اصلی شما باید هنگام بازدید از سایت شما ، قابل خواندن ، شهود و دسترسی آسان به بازدیدکنندگان باشد. یک روش اضافی برای افزودن شفافیت استفاده از آرد سوخاری است که اصطلاح SEO برای ایجاد یک سلسله مراتب شفاف و کاملاً خوانا در صفحات شما است. این سلسله مراتب هرگز نباید جایگزین پیمایش اصلی شما شود ، اما می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا بدون از دست دادن "جایگاه" خود در میان محتوا ، بین صفحات حرکت کنند.

49. محتوا را با داده های ساخت یافته توصیف کنید. روش دیگر برای برجسته سازی داده ها از صفحات وب شما ، استفاده از نشانه گذاری داده شده است . تعدادی از کتابخانه های داده می توانند مورد استفاده قرار گیرند ، اما یکی از کتابهایی که به طور گسترده مورد قبول است schema.org است. لغات طرحواره به شما امکان می دهد محتوا را برای موتورهای جستجو مانند رتبه بندی ستاره ها ، تصاویر یا هر رسانه دیگر توصیف کنید. این موارد می توانند وقتی صفحه شما در نتایج جستجو ظاهر می شود ، نمایش داده شوند و روش عالی دیگری برای افزایش نرخ کلیک است.

50. از URL های متعارف برای مدیریت محتوای تکراری استفاده کنید. حذف محتوای تکراری یک روش مهم در جستجوگرها است ، اما ممکن است مواقعی پیش بیاید که به صفحات یکسان نیاز داشته باشید. بعضی از وب سایت ها مانند فروشگاه های تجارت الکترونیکی اغلب صفحات مشابه بسیاری دارند و یکی از راه های اتصال صحیح آنها استفاده از URL های متعارف است . این ابزار در پلاگین Yoast SEO موجود است و شما به سادگی آدرس صفحه یکسان را در قسمت Canonical URL اضافه می کنید. سپس موتورهای جستجو می دانند که این صفحات یکسان هستند و صفحه متعارف را نمایش می دهند.

اگر شما آماده شروع بهبود قابلیت مشاهده موتور جستجو در وب سایت خود هستید ، یک راه سریع و آسان برای شروع تولید آگاهی از برند و ایجاد ترافیک (و بک لینک های جستجو شده) نصب دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی نصب آسان ما است . آنها ساده می کنند که بازدیدکنندگان با یک کلیک محتوای شما را در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند و از همه بهتر ، استفاده از آنها رایگان است!

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی