• سئو ارزان

ملزومات سئو کدامند؟

ملزومات سئو برای ساخت یک سایت و بهینه سازی آن و قرار دادن یک وب سایت در صفحه اول گوگل ابزاری است که باید بدان توجه خاصی نمود.

ساخت وب سایت سخت است. ایجاد وب سایت های دوستانه سئو حتی دشوارتر است. این خیلی معمول است که اعضای یک تیم توسعه پس از یک پروژه عظیم از یکدیگر بالا می روند و با این وجود مشخص می شود که وب سایت مطابق با استانداردهای معاصر سئو نیست.

دلایل زیادی وجود دارد که این اتفاق می افتد. چهار رایج ترین موارد عبارتند از:

تیم توسعه به درستی معرفی نشده است.
تیم توسعه توسط متخصصان سئو به اندازه کافی آموزش ندیده است.
سئو ها خیلی دیر درگیر این فرآیند شدند.
تیم توسعه فکر کردند که آنها "این مورد SEO" را پوشش داده اند.
مهندسی نیازمندی ها - کشف آنچه شما برای ساختن نیاز دارید - یک علم واقعی است و برای موفقیت هر پروژه توسعه ای ، داخل و خارج از وب ضروری است.

اگر نمی دانید اهداف پروژه چیست ، چه چیزی را باید ساخت و چه استانداردی را باید رعایت کنید ، چگونه می توانید پروژه را موفق کرده و دقیقاً همان چیزی را که مشتری شما می خواهد بسازید؟

در این مقاله ما تمام موارد سئو را که باید هنگام ساخت یا نگهداری یک وب سایت در نظر بگیرید ، پوشش خواهیم داد. این برای همه در این فرآیند مفید است: مشتری که می خواهد وب سایت ساخته شود ، متخصصان جستجوگرها که وظیفه اطمینان از وب سایت جدید را دارند و دارای SEO نیستند و شرکت های توسعه وب که ساختمان واقعی را انجام می دهند.

ملزومات سئو

زمان درگیر شدن سئوکاران

چه زمانی متخصصان سئو باید درگیر شوند؟
متخصصان سئو باید قبل ، حین و بعد از ساخت یک وب سایت جدید درگیر شوند. هر زمان وب سایت های جدیدی ساخته می شود و تغییرات ایجاد می شود ، باید آنها را مطلع و به روز کنید.

هنگامی که شما در حال راه اندازی یک پروژه توسعه وب سایت جدید هستید ، SEO ها را از ابتدا درگیر کنید ، زیرا الزامات جستجوگرها برای وب سایت جدید به شدت بر قیمت آن تأثیر می گذارد.

خیلی اوقات ، دخالت متخصصان سئو در روند توسعه خیلی دیر شروع می شود. آنها سپس به سرعت درمی یابند که وب سایت جدید به هیچ وجه از نظر SEO قابل استفاده نیست ، بنابراین لیستی از نیازهای سئو را که برای آنها بودجه اضافی مورد نیاز است ، تهیه می کنند. این منجر به جریان نامرتب پروژه ، هزینه های بیشتر و تأخیر می شود ... هیچ یک از اینها مشتری را خوشحال نمی کند!

حالا بیایید به سراغ ملزوماتسئو برویم!

طراحی تعاملی اولین بخش ملزومات سئو

طراحی تعاملی
طراحی پاسخگو به این معنی است که طراحی خود را با دستگاهی که در آن استفاده می شود تنظیم کند. طراحی های پاسخگو هم برای بازدیدکنندگان و هم برای خزنده های موتور جستجو بسیار مناسب است. آنها بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می کنند ، یک تجربه ثابت برای بازدید کنندگان از وب سایت شما هستند. گوگل برای وب سایت هایی ارزش قائل است که بازدیدکنندگان آنها از طریق تلفن همراه تجربه خوبی دارند (و سایر خزنده های موتور جستجو نیز همین کار را می کنند). دلیل این امر این است که در اواخر سال 2015 ، تعداد جستجوهای تلفن همراه در Google از تعداد جستجوی دسک تاپ پیشی گرفت. بنابراین اطمینان از اینکه وب سایت شما بازدید کنندگان موبایل را پشتیبانی می کند بسیار مهم است.

طراحی های پاسخگو زندگی متخصصان سئو را نیز آسان می کنند ، زیرا آنها فقط یک URL برای تبلیغ در هر صفحه دارند. در گذشته ، شما باید سایت های دسک تاپ و موبایل جداگانه ای داشته باشید که هم از طریق وب سایت های دیگر به آنها پیوند داده می شوند و هم باید پیوندها و سیگنال های مربوطه را تلفیق کنید. این همیشه در مقایسه با دریافت پیوند به یک URL واحد ، بهینه نیست.

طراحی موبایلی دومین بخش ملزومات سئو

صفحات شتاب داده شده تلفن همراه
اگر در حال کار روی یک وب سایت برای ناشر هستید ، پس باید پیاده سازی Accelerated Mobile Pages (AMP) را در نظر بگیرید. ما توصیه نمی کنیم AMP را برای هر نوع وب سایت دیگری اجرا کنید.

AMP یک ابتکار و قالب منبع باز توسط Google با هدف سرعت بخشیدن به تجربه وب برای کاربران تلفن همراه است. صفحات AMP اساساً نسخه های محو شده صفحاتی هستند که برای بارگیری سریع در دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند.

پس چرا AMP فقط برای ناشران مفید است؟ زیرا برای ناشران ، این امکان را برای شما فراهم می کند که به چرخ و فلک Google News بروید ، که می تواند بازدید زیادی ایجاد کند ... اما انواع دیگر سایت ها نمی توانند از این مزیت بهره مند شوند ، که این موارد منفی بیشتر از مزایا است.

سومین بخش ملزومات سئو

HTTPS
HTTPS مخفف Hyper Text Transfer Protocol Secure است. این نسخه امن HTTP است ، پروتکلی که داده ها از طریق آن بین مرورگر شما و وب سایتی که بازدید می کنید ارسال می شود. استفاده از HTTPS تلاش و استراق سمع شما را برای مردم دشوارتر می کند.

Google تلاش کرده است وب سایت ها از HTTPS استفاده کنند و به همین دلیل آن را به یک عامل رتبه بندی جزئی تبدیل کرده است. اگرچه ممکن است کمی کمک کند ، اما از نظر سئو قابل رقابت نیست. هر چند برای حمایت از اهداف خود ، آنها در سایت برای سایتهایی که دارای فرم هستند و از طریق HTTPS اجرا نمی شوند ، اعلان "Not Secure" را در URL نشان می دهند.

چهارمین بخش ملزومات سئو

استفاده از JavaScript را محدود کنید


بخش عمده ای از جستجوگرها متمرکز بر ساده سازی هرچه بیشتر موتورهای جستجو برای خزیدن و نمایه سازی صحیح محتوا است. ایجاد یک وب سایت با استفاده از یک چارچوب جاوا اسکریپت و با تکیه بر ارائه خدمات در سمت مشتری کاملاً برعکس است.

اگرچه امروزه موتورهای جستجو می توانند صفحات وب را ارائه دهند ، اما در واقع تكیه بر روی آن بهترین روش نیست ، زیرا باعث می شود محتوای شما به آرامی خزیده و نمایه شود. درعوض ، مطمئن شوید که فقط HTML ساده را در موتورهای جستجو تغذیه می کنید. و اگر کاملاً باید از یک چارچوب جاوا اسکریپت استفاده کنید ، حتماً از رندر سمت سرور یا یک راه حل قبل از رندر مانند prerender.io استفاده کنید.

استدلال در اینجا این است:

منابع ارائه صفحه موتورهای جستجو محدود هستند. هزینه رندر یک صفحه می تواند بیست برابر بیشتر از خزیدن یک صفحه HTML معمولی باشد ، بنابراین موتورهای جستجو فقط می توانند بخش کوچکی از منابع خود را به این امر اختصاص دهند. این منجر به روزهای انتظار ، اگر نه هفته ها ، برای فهرست شدن محتوای شما می شود.
محتوایی که نمایه نشده است رتبه بندی نمی شود. تا زمانی که محتوای شما ایندکس نشود ، از موتورهای جستجو ترافیک صفر خواهید داشت.
به غیر از سئو ، ارائه خدمات در سمت مشتری همچنین باعث افزایش زمان برای تعاملی (TTI) می شود. این بدان معناست که بازدیدکنندگان قبل از اینکه بتوانند با صفحه ارتباط برقرار کنند باید بیشتر صبر کنند.

سرعت سایت بخش پنجم ملزومات سئو

سرعت صفحه


مطالعات نشان داده است که بازدید کنندگان صفحات پر بار را دوست دارند. آنها نرخ پرش را کاهش می دهند و نرخ تبدیل را افزایش می دهند. آمازون دریافت که درآمد آنها برای هر 100 میلی بار کاهش زمان بارگیری 1٪ افزایش می یابد. علاوه بر این ، بارگیری سریع صفحات به SEO شما کمک می کند. مخصوصاً اگر در صفحه اول Google رقابت می کنید. در آنجا سرعت صفحه واقعاً می تواند تفاوتی ایجاد کند.

صدها ویرایش وجود دارد که می توانید در وب سایت و وب سرور خود ایجاد کنید که به شما کمک می کند تا سرعت صفحه بهتری داشته باشید ، اما در اینجا متداول ترین روشهایی است که باید در نظر بگیرید:

از شبکه تحویل محتوا استفاده کنید
مقدار بارگیری کتابخانه های JavaScript را محدود کنید
فایلهای JavaScript و CSS را کم کنید
تصاویر خود را بهینه کنید
زمان پاسخ سرور را به <500 میلی ثانیه کاهش دهید
از حافظه پنهان مرورگر و فشرده سازی پرونده استفاده کنید

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی