• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات آنلاین

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات آنلاین چیست

تبلیغات اینترنتی مجموعه‌ای از ابزارها برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی به مردم در سراسر جهان است که از اینترنت به عنوان یک بس‌تر بازاریابی جهانی استفاده می‌کند.

همانطور که تکنولوژی‌های وب در دهه ۱۹۹۰ تکامل یافتند , تبلیغات اینترنتی به صورت یک معادل مجازی برای روش‌های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی , تبلیغات روزنامه‌ای , بیلبوردها و غیره ظاهر شد .
بیایید ببینیم چرا تبلیغات آنلاین بسیار محبوب شده‌است و رایج‌ترین نوع بازاریابی موتور جستجو , بازاریابی ایمیلی , تبلیغات رسانه‌ای اجتماعی , تبلیغات نمایشی , تبلیغات بومی , و غیره است .

تبلیغات اینترنتی و آنلاین

تبلیغات اینترنتی آنلاین چه مزایا و معایبی دارد

بیش از ۴ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارند . این امر باعث افزایش چشمگیر تبلیغات اینترنتی می‌شود . مردم با استفاده از موتورهای جستجو , به دنبال برند های مورد علاقه خود در رسانه‌های اجتماعی , و اطلاع‌رسانی در مورد campaigns از طریق پست الکترونیکی و push به دنبال محصولات می‌گردند . فرصت‌های تبلیغاتی بسیار زیاد هستند , اما استفاده از آن‌ها به درستی این کار آسانی نیست . بنابراین , نگاهی نزدیک‌تر به مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی دارند .

مزایای تبلیغات اینترنتی

پوشش جهانی آسان . امروزه مردم عادت دارند از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل , بینگ و دیگران به دنبال اطلاعات درباره محصولات و خدمات بگردند . تبلیغات اینترنتی راهی برای نشان دادن پیشنهادهای شما در مقابل بیش از ۴.۳ میلیارد کاربر وب در سراسر جهان است . شما می‌توانید به راحتی تمام دنیا را از طریق اینترنت هدف قرار دهید .

برای هر بودجه مقرون‌به‌صرفه است. با توجه به بازاریابی ساده , حداقل هزینه برای رسیدن به مخاطبان , سه برابر ارزان‌تر از روش‌های تبلیغات سنتی است , بنابراین هر شرکتی از یک کسب‌وکار خانوادگی کوچک به یک شرکت بزرگ می‌تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کرده و بیش‌ترین منابع مالی خود را کسب کند .

ترافیک را به یک وب سایت هدایت می‌کند . هرچه بازدید کنندگان بیشتری به سایت مراجعه کنید , مشتریان احتمالی بیشتری دارید که منجر به افزایش فروش خواهد شد . هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و ارسال آن‌ها به وب سایت شما است . پیشنهادهای نشان‌داده‌شده در تبلیغات دیجیتال باید کنجکاو شوند و به مردم دلیل خوبی برای کلیک کردن از طریق سایت شما بدهند .

اجازه هدفگیری را می‌دهد . برخلاف رسانه‌های بازاریابی سنتی که بدون فیلتر کردن تبلیغ می‌کند , تبلیغات اینترنتی به مخاطبان هدف خاصی می‌دهد - افرادی که به احتمال زیاد به مشتریان تبدیل می‌شوند . برای مثال , یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات به کاربرانی استفاده کند که مشتاق سفر , تشویق کردن و سهام هستند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

retargeting . تبلیغات اینترنتی راهی برای گفتن هستند : " هی , به نظر می‌رسد چند روز پیش شما این توستر را چک کردید . من اینجا برای تو خیلی جالب است ! " اگر بسیاری از چشم اندازه‌ای از فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی خود بدون خرید چیزی بازدید می‌کنند , آن‌ها را به یاد برند خود با تبلیغات بنر که در وب سایت‌هایی که مرور می‌کنند می‌اندازد .

این کار به شما اجازه می‌دهد تا با مخاطبین خود touchpoints مختلف ایجاد کنید . تبلیغات اینترنتی به شما کمک می‌کند که در زمان مناسب در مکان مناسب برای ارتباط با مخاطبین خود ظاهر شوید . اگر یک نانوایی کوچک دارید , از socials مانند اینستاگرام و Pinterest برای نشان دادن محصولات استفاده کنید . برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد روابط طولانی‌مدت با مخاطبین خود , آن‌ها را با بازاریابی ایمیلی تقویت کنید . با ترکیب انواع مختلف تبلیغات دیجیتال عاقلانه می‌توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر و آماده خدمت است .
قابل‌اندازه‌گیری است . برخلاف بازاریابی برون‌خط , که در آن هزینه‌ها و اثربخشی تا حدودی تقریبی هستند , شما می‌توانید به طور دقیق بازده تلاش‌های خود و کارایی بازاریابی اینترنتی را با سکوهای تجزیه و تحلیل وب مانند تجزیه و تحلیل گوگل پی‌گیری کنید .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

معایب تبلیغات اینترنتی و آنلاین

 رقابت بالا . البته , این به موقعیت شما بستگی دارد , اما اگر شما چیزی جدید را ابداع کردید , باید برای جلب توجه مشتریان رقابت کنید . این بازار به ویژه برای کسب و کاره‌ای تجارت الکترونیک , oversaturated است , بنابراین شما باید نیازهای مشتریان خود را از قبل قرار دهید و به طور مرتب محصول خود را بهبود دهید تا آن را رقابتی کنید .

اشتباه‌ات گران هستند . هدف قرار دادن افراد اشتباه , انتخاب کلمات کلیدی بسیار رقابتی , و رها کردن کمپین تبلیغاتی شما پس از خاموش‌کردن آن , رایج‌ترین اشتباهاتی هستند که می‌توانند برای شما یک ثروت هزینه کنند . برای از بین بردن این اشتباه‌ات , شما به متخصص ارشد یا تجربه زیادی نیاز دارید . هر دو متغیر نیازمند سرمایه‌گذاری هستند.

تجزیه و تحلیل پیچیده . برای تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات اینترنتی , شما به یک پلت فرم سوم مانند تجزیه و تحلیل گوگل و برخی تجربیات برای تفسیر درست نتایج نیاز دارید . شرکت‌های متوسط و برنده‌ای بزرگ تحلیل گران دارند که آگهی‌ها را بیشتر هدفمند و موثرتر کنند .
نابینایی . این اصطلاح مربوط به نابینایی بنر است . کاربران هر بار که یک صفحه وب را باز می‌کنند , تبلیغات می‌بینند . به همین دلیل آن‌ها به سادگی بنرها را نادیده می‌گیرند و حتی متوجه آن‌ها نمی‌شوند. برای مبارزه با این هدف , دقت کنید که بنرها افراد مناسب را هدف قرار دهند که به پیشنهاد شما نیاز دارند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

تبلیغات آنلاین گوگل

نوار جستجو نقطه شروع سفر خریدار است . ورود به یک کلمه کلیدی , مردم عمدتا ً بر نتایج صفحه اول تمرکز دارند . بازاریابی موتور جستجو تماما ً در مورد دریافت صفحات وب سایت تان تا بالای ( صفحه نتایج موتور جستجو ) است , چه به صورت ارگانیک و چه به روش پرداخت دست‌مزد .
تبلیغات گوگل نتایج پرداختی را براساس حراج رتبه آگهی نشان می‌دهد . شرکت‌ها قیمت شان را برای یک کلمه کلیدی خاص نامگذاری می‌کنند , در حالی که گوگل کیفیت و ارتباط محتوای آن را تحلیل می‌کند . در اینجا فرمول رتبه آگهی آمده‌است :

این فن‌آوری به شما اجازه می‌دهد تا هر زمان که آنلاین هستند توجه کاربران را جلب کنید . این پیام‌ها در گوشه صفحه نمایش شما ظاهر می‌شوند , و یک کلیک روی آن کاربر را به یک صفحه وب خاص تغییر می‌دهد . به عنوان مثال , یک کافی‌شاپ می‌تواند یک اطلاعیه صبحگاهی درباره تخفیف ۲۰ درصدی سفارش قبل از ۱۰ صبح برای کاربران آمریکایی ارسال کند تا notifications را برای تماس با برند فشار دهند و اولین کسی باشند که اخبار و به روز رسانی ‌ها را می‌شناسند .
اگر منبع خبری دارید , می‌توانید از وب پوش monetization نیز استفاده کنید . به این معنی است که مشترکین شما مطالب مرتبط را از شرکت‌های دیگر به شکل اطلاعیه فشار وب همراه با تبلیغات دریافت خواهند کرد.

تبلیغات اینترنتی آنلاین

راههای تبلیغات اینترنتی رایگان

سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. مردم سراسر جهان هر ثانیه گوگل را جستجو می‌کنند . آن‌ها به دنبال اخبار , محصولات , دستور العمل‌های , دستورالعمل‌ها , نکات خانه‌داری و چیزهای دیگر هستند . شما می‌توانید علاقه آن‌ها را برآورده کنید و مشتریان جدید را به همراه بیاورید . برخی از تحقیقات کلیدی را انجام دهید و برای شروع seo سوالات رقابت پایین را انتخاب کنید . ما در وبلاگ خود یک استراتژی seo را مطرح کردیم که سایت شما را به بالای جستجو می‌رساند .

کمپین ‌های ایمیل بفرستید . با کمک آن‌ها می‌توانید به مشتریان خود آموزش دهید , محصولات خود را تبلیغ کنید , اخبار و به روز رسانی کنید , مشتریان را از دستورها خود آگاه سازید و تشخیص برند را افزایش دهید . تمام این موارد و بیشتر برای رایگان بودن سرویس ایمیل SendPulse ممکن است . اگر تا ۵۰۰ مشتری در لیست پستی خود دارید , می‌توانید هر ماه ۱۵,۰۰۰ ایمیل برای آن‌ها ارسال کنید .

پست‌های مهمان بنویسید . وبلاگ‌های معتبر با یک مخاطب بزرگ پیدا کنید که ممکن است به محصولات شما علاقمند باشند . یک قطعه ارزشمند از مطالب را به آن‌ها بدهید , نکاتی را به اشتراک بگذارید , مطالعات موردی را ارائه دهید و به آن‌ها مشاوره بدهید . به وب سایت خود بازگردید و شما به قدرت حوزه خود ارتقا پیدا خواهید کرد . به این ترتیب , شما پیام خود را به مخاطبین هدف و افزایش آگاهی از برند خود منتقل خواهید کرد .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی . حداقل دو دلیل وجود دارد که شما باید از آن‌ها استفاده کنید : بیشتر سکوها رایگان هستند و مردم به دنبال برند در socials هستند . اگر بودجه زیادی دارید , تبلیغات لازم نیست . پروفایل برند خود را ایجاد کنید , عکس‌ها و ویدئوهای محصولات خود را اضافه کنید , اخبار را در مورد به روز رسانی ‌های اخیر به اشتراک بگذارید , و از مشتری بازخورد بخواهید . علاوه بر این , شما می‌توانید یک chatbot برای فرستاده فیس بوک ایجاد کنید تا به الفق مشتریان پاسخ دهید و به آن‌ها کمک کنید تا سفارش خود را تنظیم کنند . SendPulse یک سازنده بصری و آزاد chatbot ارائه می‌دهد .

وبلاگ خود را آغاز کنید . وبلاگ جایی است که می‌توانید تخصص خود را نشان دهید و هم‌زمان برند خود را ارتقا دهید . به طور منظم پست کنید تا اخبار مربوط به شرکت خود را به اشتراک بگذارید , به مخاطبین خود آموزش دهید , توصیه‌های تخصصی بدهید و برخی از پشت‌پرده را نشان دهید . شما حتی می‌توانید با ارسال محتوای با کیفیت بالا از شرکت‌های دیگر که ممکن است برای مخاطبین شما مفید باشند , از وبلاگ خود پول کسب کنید .

آگهی‌های موتور جستجو . هزینه متوسط برای هر کلیک در تمام صنایع دلار است . این قیمت به حجم کلید واژه بستگی دارد - چند بار در ماه مردم به دنبال یک کلمه یا عبارت خاص , سطح رقابت , یعنی تعداد شرکت از این واژه کلیدی استفاده می‌کنند .

تبلیغات اینترنتی آنلاین

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page