• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

فهرست مطلب

گوگل مپ و تاثیر سئو گوگل مپ در تبلیغات صفحه اول گوگل

گوگل مپ و تاثیر سئو گوگل مپ در تبلیغات صفحه اول گوگل عنوان این صفحه از جام ارژنگ است.سئو گوگل مپ نیز کلیدواژه مهم و حیاتی در صفحه اول گوگل است.

سئو گوگل مپ یکی از مهمترین ابزار تبلیغات در صفحه اول گوگل است.سئو گوگل مپ نیز راهکارهای خاص خود را دارد.
حضور در تبلیغات صفحه اول گوگل تکروزه برای هر کسب و کاری بسیار حیاتی است.
گوگل قویترین و بزرگترین موتور جستجوی حال حاضر جهان است که دارندگان سایت ها و وبلاگ ها همه روزه با ایجاد مطالب متنوع سعی دارند تا خود را به صفحه اول گوگل برسانند.
گوگل مپ یکی از این ابزارهاست که اکثر افراد از آن بعنوان راهنمای پیداکردن مکانها از آن استفاده میکنند.
ابتدا بازم است در گوگل مپ یک حساب کاربری ایجاد کرده و پروفایل خود را تکمیل نمایید.
گوگل مپ معمولا سه سایت را در خود به نمایش میگذارد.
اگر مثلا شما بخواهید با عنوان"طراح سایت"در گوگل مپ خود را به نمایش بگذارید باید پروفایل خود را با عنوان طراح سایت تکمیل نمایید.
سئو گوگل مپ یکی از کلیدواژه های بسیار پرکاربرد است.صدها سایت داخلی و خارجی در باره اهمیت گوگل مپ مطالب زیادی را نوشته و راهکارها و آموزشهای فراوانی را ارائه کرده اند.

سئو گوگل مپ در صفحه اول گوگل

سئو گوگل مپ چه اهمیتی در معرفی کسب و کار دارد؟

سئو گوگل مپ یکی از بخش های مهم سئو محلی محسوب میشود.همانگونه که میدانید گوگل مپ ابزاری برای یافتن مکانهای مختلف مانند رستورانها،باشگاهها،و فروشگاهها و سایر اماکن در یک شهر و یا کشور است .وقتی گوگل مپ خود را سئو کنید و در در صفحه نتایج موتورها جستجوی گوگل جزو سه ردیف اول بیایید مردم و کاربران زیادی میتوانند شما را ببینند.سئو گوگل مپ روش های خاص خود را دارد.
در ابتدا باید ثبت نام کرده و مکان خود را روی گوگل مپ پیدا کرده و کد تایید خود را دریافت نمایید.
تکمیل پروفیال گوگل مپ بسیار مهم است که شامل آدرس،شماره تلفن،عکس و رزومه کاری شما میباشد.
فرض کنید میخواهید با عنوان سئوکار و یا طراح سایت خود را معرفی نمایید در این صورت میتوانید بجای آنکه نام فروشگاه خود را درج کنید از نوع شغل و حرفه خود استفاده نمایید.
سئو گوگل مپ مزایای فراوانی برای بازاریابی داشته و موجب پیداکردن مشتریان جدید و بیشتری برای کسب و کار شما میشود.
سئو گوگل مپ یک کلیدواژه بسیار مهم در صفحه اول گوگل است که سئوکاران بسیاری برای خود تبلیغ میکنند تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب نمایند.

tags=گوگل مپ,سئو گوگل مپ,پروفایل گوگل مپ,حساب گوگل مپ,تصاویر گوگل مپ,ساخت گوگل مپ,اکانت گوگل مپ

از آنجایی که گوگل مپ یک پادشاه ناوبری است منبع ترافیک عظیمی دارد. این مزیت لغزشی باعث می‌شود گوگل مپ میتواند بهترین دوست شما در مورد سئوی محلی باشد.

نه تنها به تقویت حضور شما در نتایج جستجوی محلی کمک می کند، بلکه مزایای گوگل مپ نیز کسب و کار شما را به یک مرجع محلی در صنعت شما و مکانی مناسب برای مشتریان محلی تبدیل می کند.

سئو گوگل مپ در صفحه اول گوگل

 

سئو گوگل مپ چه اهمیتی برای کسب و کار دارد

سئو گوگل مپ یکی از عبارات مهم برای دو گروه است.

گروه اول کسانی هستند که مایلند از طریق گوگل مپ در صفحه اول گوگل قرار بگیرند و کار و کسی خود را معرفی نمایند.

گروه دوم کسانی هستند که دست اندرکار سئو و طراحی سایت هستند و شغلشان سئو است و با این عبارت بدنبال جلب مشتریان جدیدی هستند.

هنگامیکه شما یک کار و کسی را جستجو میکنید در صفحه اول گوگل نقشه هم ظاهر میشود و تعدادی از سایت ها همراه گوگل مپ ظاهر میشوند.

البته لازم به ذکر است که فقط سه سایت و عنوان همراه گوگل مپ در صفحه اول گوگل ظاهر میشود.

سئو گوگل مپ

بازاریابی از طریق گوگل مپ

به بیان ساده‌تر , بازاریابی نقشه‌های گوگل کسب‌وکار خاص شما را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند .
این راهی است برای بهینه‌سازی دید کسب‌وکار شما در نقشه‌های گوگل , با هدف رتبه‌بندی نتایج جستجو , افزایش تبدیلات و افزایش درآمد .
برای شکستن آن حتی بیشتر , بازاریابی نقشه‌های گوگل فرآیندی است که در آن اطلاعات مرتبط را به پروفایل کسب‌وکار من ( GMB ) خود اضافه می‌کنید , بنابراین می‌توانید به رتبه‌بندی بالاتر برسید .
پروفایل کسب‌وکار من گوگل یک ابزار رایگان است که یک کسب‌وکار می‌تواند به راحتی آن را بهینه‌سازی و مدیریت کند , با اضافه کردن اطلاعات ضروری مانند نام تجاری کامل , مکان و ساعت و به روز نگه داشتن این اطلاعات در تمام زمان‌ها آغاز شود.
در مورد تلاش‌های بازاریابی , ابتدا باید پروفایل GMB را ادعا و تایید کنید , سپس هر چیزی را که به آن اضافه می‌کنید بهینه‌سازی کنید .
از آنجا می‌توانید از پروفایل خود برای تعامل با نظرات و نظرات مشتری و حتی راه‌اندازی و ردیابی آگهی‌های گوگل استفاده کنید .

اگر یک کسب‌وکار محلی را اداره می‌کنید , مهم است که جستجوگران در منطقه شما بتوانند شما را آنلاین پیدا کنند . به هر حال , اگر مردم کسب‌وکار شما را نمی‌شناسند , چطور باید با شما تجارت کنند ؟
توجه مشتریان احتمالی با گوگل Business را جلب کنید . تیم ما استراتژی‌ها و تاکتیک‌های لازم را برای افزایش ارتباط محلی , رتبه‌بندی آنلاین , دید و نوردهی برای کسب‌وکار شما به شما می‌دهد . ما همچنین آخرین روندها و جدیدترین ویژگی‌ها را دنبال می‌کنیم تا به مشتریان خود مزیت محرک اولیه بدهیم . این به شما این امکان را می‌دهد که جلوتر از رقبای خود بمانید و به خط پایین کسب‌وکار خود سود ببرید .
با هماهنگ کردن اطلاعات آنلاین خود به مناطق محلی که در آن کار می‌کنید , با مخاطبین محلی خود صحبت می‌کنید و مناسب‌ترین راه ممکن را فراهم می‌کنید . اگر با بازاریابی نقشه‌های گوگل و GMB آشنا نیستید , استفاده از خدمات ما می‌تواند منابع بیشتری را به شما بدهد که حتی نمی‌دانید وجود دارد !

سئو گوگل مپ

سئو گوگل مپ یعنی افزایش دید محلی

اگر کسب‌وکار شما فاقد دید محلی در نقشه‌های گوگل یا گوگل ۳ بسته باشد , به بهینه‌سازی کسب‌وکار من نیاز دارید . این کار به شما این امکان را می‌دهد که به حداکثر برسانید که کسب‌وکار شما در جستجوهای محلی در موتورهای جستجو و نقشه‌های گوگل چه زمانی ظاهر می‌شود . مطمئن شوید که در جستجوی محلی با " seo سرمایه‌گذاری می‌کنید .
تجربه مشاور برند محلی در GMB یک فرآیند اثبات‌شده را فراهم می‌کند , بنابراین شما می‌توانید به سرعت رتبه‌بندی کنید و بدانید که سرمایه‌گذاری شما کار می‌کند . با استفاده از استراتژی‌های اثبات‌شده می‌توانید ترافیک را افزایش دهید , اطلاعات کسب‌وکار خود را بهتر نشان دهید , و از تمام گوگل کسب‌وکار من استفاده کنید .
درحالیکه ما در گوگل در بهینه‌سازی کسب‌وکار من برای امتیاز , چند مکان , و برنده‌ای منطقه‌ای تخصص داریم , تجربه گسترده‌ای در GMB داریم , بنابراین به احتمال زیاد می‌توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم . به ما اجازه دهید تا محتوای محلی را به کسب‌وکار شما القا کنیم و کسب‌وکار شما را برای افراد محلی که به دنبال برنده‌ای هستند که می‌توانند با علایق آن‌ها ارتباط داشته باشند جذاب‌تر کنیم .

بسته‌های نقشه حاوی تنها کسب و کارهایی هستند که یک پروفایل کاری گوگل دارند ( همچنین به نام شرکت گوگل هم شناخته می‌شوند ) , بنابراین برای اینکه واجد شرایط حضور در یک گروه نقشه باشند , باید یکی برای کسب‌وکار خود داشته باشید .
هیچ قانون سخت و سریعی برای گرفتن موقعیتی برای کسب‌وکار شما در بالای گروه نقشه گوگل برای جستجوهای مرتبط وجود ندارد . همانند سایر عناصر غنی در گوگل SERP رتبه‌بندی در گروه نقشه گوگل براساس الگوریتم ‌های پویا است . بسیاری از تکنیک‌ها و استراتژی‌های بسیاری وجود دارند که با اصول اولیه آغاز می‌شوند : اطمینان از دقیق بودن اطلاعات ( نام شرکت , آدرس , خدمات و غیره ) اطمینان حاصل کنید که شما توصیف معناداری از کسب‌وکار خود , افزودن جلوه‌های بصری , محصولات , انتخاب طبقه درست , بازبینی‌های عالی از مشتریان و بسیاری از جزئیات به ظاهر کوچک ارائه کرده‌اید . این اصول اولیه ( اصول اولیه در اینجا ) برای داشتن شانسی ضروری هستند .
این یک تضمین نیست که شما به جایگاه برتر ۳ در گروه نقشه گوگل برای پرس و جوهای جستجو خاص برسید . برای بهبود شانس خود , شما باید در یک استراتژی مناسب در مورد seo کار کنید .

سئو گوگل مپ

اولین گام سئو گوگل مپ تکمیل پروفایل است.

اولین قدم مهم در ایجاد قابلیت دید در نقشه‌های گوگل , ادعا و بهینه‌سازی پروفایل کسب‌وکار گوگل شما ( که قبلا ً به نام گوگل business یا GMB شناخته می‌شد ) است .
شما می‌توانید این کار را به سادگی با جستجوی نام تجاری خود در نقشه‌های گوگل و گوگل انجام دهید و لیست لیست خود را بررسی کنید اگر قبلا ً این کار را نکرده اید .
زمانی که فهرستی دارید و وارد حساب گوگل می‌شوید , می‌توانید آن را ویرایش کنید , حتی از داخل نتایج جستجو .
ویرایش یک ProfileScreenshot تجاری گوگل از پروفایل کسب‌وکار گوگل , که در ۲۰۲۲ ژوئن یک دارایی گوگل است , لیره یک سیگنال اولیه برای گوگل از وجود کسب‌وکار شما فراهم می‌کند - و اطلاعات در اینجا تا به امروز دقیق و دقیق فرض می‌شود .
گوگل این جزئیات را با اطلاعاتی که در وب سایت شما و دیگر دایرکتوری و منابع محلی پیدا می‌کند , بررسی خواهد کرد ; بیشتر اهمیت این اطلاعات در یک لحظه .

سئو گوگل مپ

چگونه در گوگل مپ رتبه بندی شویم

اگر می‌خواهید در گوگل مپ به خوبی رتبه‌بندی کنید , باید از حضور وب خود , از جمله وب سایت و محتوای خارجی , برای مخاطبین محلی خود , اطمینان حاصل کنید .
شما می‌توانید با انجام یک حسابرسی سئو محلی شروع کنید تا مشخص کنید که در کجا باید توجه خود را از یک کلید واژه , محتوا و ارتباط پرسپکتیو متمرکز کنید - چون اینها سه مولفه اصلی هستند که بر روی آن‌ها حضور ایجاد می‌شود .
وب سایت شما باید به درستی ساختار بندی شود تا گوگل بتواند به راحتی محتویات خود را سینه‌خیز و شاخص کند , و محتوای درون سایت شما باید با کلمات کلیدی مرتبط , محلی محور , هدفمند و لینک‌های داخلی منطقی و خارجی شما غنی باشد .
گوگل وب سایت‌هایی را پاداش می‌دهد که جستجوگران را تا جایی که ممکن است با چند کلیک به پاسخ برسانند .
وب سایت‌ها نیز باید به سرعت بارگذاری شوند و بدون توجه به دستگاه ناوبری یکپارچه را فراهم کنند.

سئو گوگل مپ چیست

نقشه‌های گوگل بخش مهمی از سئو محلی است که در آن محتوای وب سایت و فهرست کسب‌وکار خود را برای نقشه‌های گوگل بهینه‌سازی می‌کنید . زمانی که پروفایل کسب‌وکار گوگل خود را با سرویس مکان یاب خود بهینه کردید , ممکن است به صورت خودکار روی نقشه‌های گوگل ظاهر شوید .
با این حال , کاره‌ای بیشتری برای بهینه‌سازی پروفایل شما در کسب‌وکار من در گوگل وجود دارد. وب سایت شما , عوامل خارج از صفحه و استراتژی بازاریابی محتوا همگی نقش دارند . بهینه‌سازی جستجوی محلی گوگل برای کلمات کلیدی خاص در منطقه شما در نهایت بهترین نتایج را به دست خواهد آورد .

در زمینه برند SERPs ( آنچه که مخاطبین شما وقتی نام برند گوگل شما را می‌بینند ) , یک بسته نقشه محلی معمولا ً تنها زمانی نمایش خواهد داد که شرکت چندین خروجی در منطقه داشته باشد . در این مورد , بسته نقشه حاوی فهرستی از چندین خروجی آن زنجیره خواهد بود. اگر تنها یک خروجی در منطقه وجود داشته باشد , گوگل یک پانل اختصاصی را در سمت راست روی رومیزی ( در بالای موبایل ) نشان خواهد داد .
برای یک برند خاص , شما می‌توانید این مثال جالب از برند Slack را بررسی کنید که ارتباطی را به دفتر سان‌فرانسیسکو آن‌ها با گوگل کسب‌وکار من و یک بسته نقشه دفتر آن‌ها در نیویورک نشان می‌دهد .
یک بسته نقشه نیز می‌تواند در یک SERP برند ظاهر شود وقتی نام شرکت مبهم است . یک مثال ( افراطی ) : اگر نام تجاری محلی " مغازه کفش " باشد , احتمالا ً یک بسته نقشه برای جستجو در این نام تجاری در بیشتر شهرها ظاهر خواهد شد .

سئو گوگل مپ

ناکید بر سئو گوگل مپ چیست

تاکید بر سئو گوگل مپ چیست؟ خوب , دلایل زیادی وجود دارد . اول , به آخرین باری که به دنبال خدمات محلی می‌گردید فکر کنید و به آنچه دیدید توجه کنید .
در صفحه اول نتایج جستجو , شما احتمالا ً ابتدا نقشه‌های گوگل را دیدید که به دنبال " رستوران نزدیک من " یا " لباسشویی نزدیک من " می‌گردید . مهم نیست که چه نوع نتایج ارگانیک هستند , اولی همیشه بیش‌ترین ترافیک را دریافت می‌کند . اگر کسب‌وکار شما به ترافیک محلی وابسته است , پس داشتن در اولین نتایج , دنیای متفاوتی را به خط پایین شما تبدیل خواهد کرد .
همچنین , بسیاری از افراد مستقیما ً با استفاده از نقشه‌های گوگل جستجو می‌کنند , بنابراین اگر لیست و وب سایت کسب‌وکار شما برای نقشه‌های گوگل بهینه نباشد , در یک خط آزاد ترافیک گم می‌شوید .
اگر کسب‌وکار شما به طور کامل به تجارت الکترونیک یا ترافیک وبلاگ برای خط پایین خود تکیه دارد , آنگاه نقشه‌های گوگل اولویت بالایی نخواهند داشت . با این حال , اگر به خرید داخل شخصی یا مشتری در منطقه خود تکیه کنید , مشاهده روی نقشه ضروری است .
برای مثال , اگر به دنبال " طراحی سایت در تهران " بگردید , فهرستی از نقشه‌های گوگل با ده‌ها سایت مختلف در هر محله در تهران خواهید دید .

اضافه کردن شرکت شما به کسب‌وکار من

اضافه کردن شرکت شما به کسب‌وکار من ( GMB ) اولین قدم برای پیدا کردن در نقشه‌ها است . فهرست کسب‌وکار نقشه‌های گوگل یک پلت فرم رایگان است که توسط گوگل تهیه می‌شود و به کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا اطلاعات آنلاین خود را مدیریت کند . این شامل نام تجاری , آدرس , شماره‌تلفن , وب سایت , ساعات عملیات و غیره است .
برای شروع , به business.google.com بروید و روی " اضافه کردن کسب‌وکار خود به گوگل کلیک کنید . " سپس , از راهنمایی‌های وارد کردن اطلاعات کسب‌وکار خود پیروی کنید . وقتی کارتان تمام شد , گوگل برای فعال کردن لیست یک سنجاق در پست برای شما می‌فرستد .
اکنون که لیست GMB شما ایجاد شده‌است , زمان آن رسیده که آن را برای رتبه‌بندی در نقشه‌ها بهینه‌سازی کنید. در اینجا چند نکته آورده شده‌است :

عوامل زیادی وجود دارند که گوگل در هنگام تصمیم‌گیری درباره اینکه کدام کسب‌وکار باید در فهرست نقشه‌ها نشان دهد , به آن‌ها نگاه می‌کند. اما چند کار کلیدی وجود دارد که شما می‌توانید برای افزایش شانس رتبه‌بندی خود انجام دهید .
اول , اطمینان حاصل کنید که چرت زدن ( نام , آدرس و شماره‌تلفن ) در تمام پلتفرم ها ثابت باشد . این شامل وب سایت , فهرست GMB و پروفایل ‌های رسانه‌های اجتماعی است. اطلاعات خواب متناقض گوگل را گیج می‌کند و به رتبه‌بندی شما آسیب می‌رساند .
دوم , تا جایی که ممکن است , بررسی با کیفیت بالا انجام دهید. گوگل در تعیین اینکه کدام کسب و کارها در نقشه‌ها نشان داده شوند , وزن زیادی بر روی بررسی‌ها می‌گذارد . هر چه بررسی‌های مثبت ‌تری داشته باشید , شانس بهتری برای رتبه‌بندی دارید .

یک فاکتور مهم رتبه‌بندی برای نقشه‌های گوگل نام تجاری شماست . شما می‌توانید این کار را در ابتدا در ایجاد نام تجاری خود انجام دهید و کلمات کلیدی که کسب‌وکار شما را توصیف می‌کنند و آنچه انجام می‌دهید را در بر بگیرید . برای مثال , اگر در تهران سئوکار هستید , می‌خواهید " سئو گوگل مپ " و " تهران " را به نام تجاری خود در نظر بگیرید . برای مثال " سئو گوگل مپ در تهران " یا " سئو گوگل مپ ارزان " .
این مساله زمانی که می‌خواهید کسب‌وکار را خارج از این مناطق گسترش دهید محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند , اما به رتبه‌بندی در مراحل اولیه کسب‌وکار کمک می‌کند .

سئو گوگل مپ,گوگل مپ چيست,سئو نقشه گوگل,سئو گوگل مپ ارزان,سئو گوگل مپ حرفه اي

گوگل مپ عامل کسب رتبه در گوگل است

گوگل از بررسی‌ها به عنوان یکی از عوامل اصلی رتبه‌بندی برای نقشه‌ها استفاده می‌کند. هر چه بررسی‌های مثبت ‌تری داشته باشید , بالاتر خواهید بود . برای شروع , از مشتریان شاد خود بخواهید تا در مورد لیست GMB یک بازبینی انجام دهند .
شما همچنین می‌توانید پس از اینکه کسی از سرویس شما استفاده کرد و یک لینک به لیست GMB شما ارسال کنید . فقط اطمینان حاصل کنید که از شما درخواست بازبینی جعلی نمی‌کنید چون این کار شما را توسط گوگل جریمه خواهد کرد .
به داشبورد بروید و روی " اطلاعات " سمت چپ کلیک کنید , می‌توانید گزینه اشتراک پروفایل کسب‌وکار خود را ببینید , روی این کلیک کنید و سپس کد کوتاه را بگیرید و آن را به مشتریان ارسال کنید , این کار آن‌ها را آسان‌تر می‌کند .

نقش تصاویر در سئو گوگل مپ

یک راه عالی دیگر برای سئو و جذاب‌تر کردن لیست شما اضافه کردن عکس و ویدئو است . شما می‌توانید این کار را با رفتن به داشبورد GMB و کلیک روی " عکس‌ها " انجام دهید . " سپس , گزینه اضافه کردن یک عکس یا ویدئو را انتخاب کنید.
تصاویر محصولات , فروشگاه , تیم و هر چیز دیگری که به مشتریان احتمالی مربوط باشد را در نظر بگیرید . همچنین می‌توانید ویدیوهایی اضافه کنید که راهی عالی برای نشان دادن کسب‌وکار شما به جزئیات بیشتر هستند .
ما کسب و کارهایی را پیدا کرده‌ایم که همیشه ۱۰۰ + عکس را در گروه نقشه بالاتر می‌برند , در واقع , اگر به برگه دید در داشبورد نگاه کنید , گوگل به شما نشان می‌دهد که شما چند عکس در مقایسه با رقبای خود دارید .
همیشه هدف داشتن عکس و بررسی بیشتر از رقیب اصلی خود است .

گوگل مپ چه مزایایی برای تجارت دیجیتال دارد؟

در این قسمت از سایت جام ارژنگ در باره مزایای گوگل مپ در تجارت دیجیتال مطالبی را ارائه کرده ایم که میتواند نقش سئو گوگل مپ را بخوبی بیان نموده و افراد را تحریک نماید تا به سئو گوگل مپ بپردازند.

در 3 ردیف اول گوگل مپ دیده شوید.

اگر کسب‌وکار شما فاقد دید محلی در نقشه‌های گوگل یا سه ردیف گوگل مپ باشد , به بهینه‌سازی کسب‌وکار من نیاز دارید . این کار به شما این امکان را می‌دهد که به حداکثر برسانید که کسب‌وکار شما در جستجوهای محلی در موتورهای جستجو و نقشه‌های گوگل چه زمانی ظاهر می‌شود . مطمئن شوید که در جستجوی محلی با " seo سرمایه‌گذاری می‌کنید .
تجربه مشاور برند محلی در GMB یک فرآیند اثبات‌شده را فراهم می‌کند , بنابراین شما می‌توانید به سرعت رتبه‌بندی کنید و بدانید که سرمایه‌گذاری شما کار می‌کند . با استفاده از استراتژی‌های اثبات‌شده می‌توانید ترافیک را افزایش دهید , اطلاعات کسب‌وکار خود را بهتر نشان دهید , و از تمام گوگل کسب‌وکار من استفاده کنید .

سئو گوگل مپ باعث افزایش کسب و کار محلی میشود.

اگر یک کسب‌وکار محلی را اداره می‌کنید , مهم است که جستجوگران در منطقه شما بتوانند شما را آنلاین پیدا کنند . به هر حال , اگر مردم کسب‌وکار شما را نمی‌شناسند , چطور باید با شما تجارت کنند ؟
توجه مشتریان احتمالی با گوگل Business را جلب کنید . تیم ما استراتژی‌ها و تاکتیک‌های لازم را برای افزایش ارتباط محلی , رتبه‌بندی آنلاین , دید و نوردهی برای کسب‌وکار شما به شما می‌دهد . ما همچنین آخرین روندها و جدیدترین ویژگی‌ها را دنبال می‌کنیم تا به مشتریان خود مزیت محرک اولیه بدهیم . این به شما این امکان را می‌دهد که جلوتر از رقبای خود بمانید و به خط پایین کسب‌وکار خود سود ببرید .
با هماهنگ کردن اطلاعات آنلاین خود به مناطق محلی که در آن کار می‌کنید , با مخاطبین محلی خود صحبت می‌کنید و مناسب‌ترین راه ممکن را فراهم می‌کنید .

لیست گوگل مپ ابزار بازاریابی است

لیست گوگل مپ شما یک ابزار مهم بازاریابی برای کسب‌وکار شما است . این می‌تواند به شما کمک کند که توسط مشتریان جدید کشف شوید , در بالای رقبای خود بایستید , و کسب‌وکار بیشتری ایجاد کنید . اما این مزایا واقعا ً تنها در صورتی قابل‌دستیابی هستند که فهرست شما قابلیت دید قوی داشته باشد, و فقط به این دلیل که کسب‌وکار شما در یک منطقه لیست شده‌است , به این معنی نیست که گوگل به طور خودکار آن را برای جستجو در آن منطقه رتبه‌بندی می‌کند .

سئو گوگل مپ 

چرا در گوگل مپ رتبه بالاتر داشته باشیم 

چرا رتبه بالاتر در نقشه‌های گوگل ؟
تحقیقات نشان می‌دهد که نقشه گوگل , برنامه ناوبری ترجیحی برای ۶۷ % مصرف کنندگان است . و با مصرف کنندگانی که به دنبال مکانی برای رفتن هستند , بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که لیست نقشه‌های گوگل برای اولین بار برای تحقیقات مرتبط بهینه شده‌است .
تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که این مصرف کنندگان فهرست‌های کسب‌وکار گوگل را از یک کلمه کلیدی ( معروف به " کشف " ) که اغلب ( 84 % از زمان ) را جستجو می‌کنند تا از جستجوی نام تجاری ( معروف به " مستقیم " ) , به پایان می‌رسانند . گفته می‌شود , مهم است که فهرست شما برای این اصطلاحات , رتبه بالایی در گوگل داشته باشد .

دلیل دیگر برای رتبه‌بندی در نقشه‌های گوگل این است که سه فهرست نقشه‌های گوگل در صورت امکان در نتایج جستجوی گوگل مرتب خواهند شد . و با ۴۶ % جستجو در گوگل که قصد محلی دارید , نشان می‌دهد که " بسته محلی ۳ " می‌تواند دید شما را افزایش دهد .

سومین دلیل برای رتبه بالاتر در نقشه‌های گوگل این است که کارهایی که شما برای رتبه‌بندی بالاتر انجام می‌دهید کیفیت فهرست شما را بهبود می‌بخشد و چند راه برای مصرف کنندگان به کسب‌وکار شما اضافه می‌کند . با ۸۶ % مصرف کنندگان با استفاده از نقشه‌های گوگل برای بالا بردن یک کسب‌وکار , این امر فرصت‌های زیادی را برای افزایش تعامل ایجاد می‌کند .

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page